دریافت کارت و زمان برگزاری آزمون دوره‌های کاردانی دانشگاه فنی حرفه‌ای

کاردانی فنی حرفه ای

به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون فنی حرفه‌ای دوره کاردانی می رساند : زمان برگزاری این آزمون 13 مرداد ماه سال 1396 می باشد .

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

زمان آزمون فنی حرفه‌ای

آزمون دوره‌های کاردانی دانشگاه فنی حرفه‌ای ۱۳ مرداد برگزار می‌شود.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی حرفه‌ای در روز جمعه ۱۳ مرداد ماه خبر داد و گفت: نتایج این آزمون دهه آخر شهریورماه اعلام خواهد شد.
دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این مطلب اعلام کرد: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی برای ۱۱ کد رشته امتحانی که پذیرش آنها براساس آزمون می‌باشد، صبح روز جمعه ۱۳ مرداد ماه سال ۱۳۹۶ در ۱۷۲ شهرستان و ۱۸۷ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد.
وی در ادامه تصریح کرد: فرآیند برگزاری آزمون فوق ساعت ۷:۳۰ صبح آغاز می‌شود و لذا درب‌های حوزه‌های امتحانی راس ساعت ۷ صبح بسته خواهد شد، لذا از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درب‌های ورودی ممانعت به عمل می‌آید.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: لازم است داوطلبان برای حضور در جلسه آزمون پرینت کارت شرکت در آزمون، کارت ملی و یا شناسنامه عکس‌دار به همراه داشته باشند. در جلسه آزمون به کلیه داوطلبان بسته حاوی دفترچه سوال یک پاسخ نامه نیز داده خواهد شد و در مستطیل بالای پاسخ‌نامه نام خانوادگی، نام، شماره داوطلب و کد رشته امتحانی هر داوطلب درج شده و داوطلبان پس از اطمینان از صحت مندرجات بسته حاوی دفترچه سوال و پاسخ‌نامه، لازم است اقدام لازم برای بازنمودن پوشش پلاستیکی نموده و مشخصات خود را ذیل پاسخ‌نامه و در محل مربوط درج و آن را امضاء نماید.

منابع آزمون فنی حرفه‌ای

به گفته توکلی، دفترچه آزمون شامل دروس عمومی، پایه و تخصصی می‌باشد و کلیه داوطلبان باید با توجه به زمان مشخص شده نسبت به پاسخ‌ گویی به سوالات اقدام نمایند. همچنین کلیه دفترچه‌های سوال آزمون داوطلبان شخصی سازی شده، شماره داوطلبی، نام و نام خانوادگی و نام هر داوطلب بر روی جلد آن درج شده است و این دفترچه دارای تنوع بوده و به تناسب در انواع A، B، C، D، E و F تقسیم می‌گردد.
وی همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به این که سازمان سنجش آموزش کشور در جهت بهبود و ارتقای کیفی حوزه‌های برگزاری آزمون نیاز به نظرات ارزشمند داوطلبان حاضر در جلسه آزمون به عنوان معتبرترین منبع اخذ داده و اطلاعات برای ارزشیابی حوزه‌ها دارد، ضرورت دارد داوطلبان حاضر در جلسه آزمون نسبت به تکمیل پرسش ‌نامه ارزیابی حوزه‌های امتحانی در این آزمون از تاریخ ۱۳ مرداد ماه تا ۲۰ مرداد ماه ۱۳۹۶ بر روی سایت این سازمان اقدام نمایند.
دکتر توکلی گفت: برای شرکت در این آزمون تعداد ۱۹۸ هزار ۷۲ داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد ۸۵ هزار ۹۳۸ نفر زن و مابقی مرد هستند به عبارت دیگر ۴۳.۹ درصد داوطلبان ثبت نام کننده زن هستند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: بر اساس ضوابط، پذیرش در دوره‌های کاردانی نظام جدید برای ۴۲ کد رشته‌ امتحانی صورت می‌گیرد. پذیرش در ۳۱ کد رشته از ۴۲ کد رشته امتحانی به شرح مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و اطلاعیه منتشره سازمان سنجش آموزش کشور منحصرا بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌پذیرد. بدیهی است که آزمون برای ۳۱ کد رشته مذکور برگزار نخواهد بود و ملاک پذیرش معدل کل دیپلم است.
دکتر توکلی خاطرنشان کرد: تعداد داوطلبان متقاضی ۳۱ کد رشته امتحانی جمعا ۴۱ هزار ۴۲۷ نفر است که از این تعداد ۱۴ هزار ۹۰۳ نفر زن و مابقی مرد هستند. به عبارت دیگر ۳۶.۸۶ درصد ثبت نام کنندگان زن هستند.
وی تاکید کرد: پذیرش در یازده کد رشته امتحانی دیگر از ۴۲ کد و رشته امتحانی بر اساس نمرات آزمون و مطابق جداول شماره‌های ۲،۱ و ۳ مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام می‌باشد.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: تعداد داوطلبان متقاضی ۱۱کد رشته‌ امتحانی مذکور جمعا ۱۵۷هزار و ۶۴۵ نفر می باشد که از این تعداد ۷۱ هزار و ۳۵ نفر زن و مابقی مرد می باشند. به عبارت دیگر ۴۵.۰۶ درصد ثبت نام کنندگان زن و مابقی مرد هستند.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فنی حرفه‌ای

به گفته‌ وی، کارت شرکت در آزمون ۱۱ کد رشته امتحانی روز سه شنبه ۱۰ مرداد ۹۶ بر روی سایت‌ سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و لذا داوطلبان زیربط ضرورت دارد از این تاریخ تا ساعت ۲۴روز پنج‌شنبه ۱۲ مرداد ۹۶ به سایت این سازمان مراجعه و ضمن مشاهده کارت شرکت در آزمون نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

زمان اعلام نتایج آزمون فنی حرفه‌ای

مشاور عالی سازمان سنجش کشور در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون فوق در دهه آخر شهریور ماه ۹۶ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

دفترچه آزمون فنی حرفه ای منتشر شد

داوطلبان گرامی میتوانند از طریق لینک دانلود دفترچه آزمون فنی حرفه ای نسبت به دریافت آن اقدام فرمایند ٬ همچنین در خصوص دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه نیز می توانند با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید .

 

برای دریافت اطلاعات تکمیلی در زمینه مشاوره آزمون فنی حرفه‌ای و مشاوره دانشگاهی با شماره تهران 9099071985 و سایراستانها 9099071985 تماس حاصل نمایید.

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

دریافت کارت و زمان برگزاری آزمون دوره‌های کاردانی دانشگاه فنی حرفه‌ای

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

یکشنبه

1403/1/12

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید