کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

اینستاگرام آویژه

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

بهترین پوزیشن برای درمان زود انزالی کدام است؟

پوزیشن برای درمان زود انزالی
3.2/5 - (61 امتیاز)

انزال زودرس چیست؟

مطالعه ای که روی 500 زوج انجام شده است نشان داد که میانگین زمان انزال حدود 5 و نیم دقیقه پس از شروع رابطه جنسی بوده است.

دستورالعمل های بین المللی، انزال زودرس را به صورت انزال منظم طی 1 دقیقه پس از دخول تعریف می کنند.

با این حال، این شما و همسرتان هستید که تصمیم می گیرید که آیا از زمانی که برای انزال صرف می کنید راضی هستید یا خیر. اگر زمان انزال باعث پریشانی مداوم شما می شود، این مشکلی است که باید برای درمان آن اقدام کنید. همانطور که گفتیم بهترین و سریع ترین راه، به کارگیری انواع پوزیشن زود انزالی است.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی در زمینه بهترین پوزیشن برای درمان زود انزالی کدام است؟ با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.

برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری

جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

بهترین پوزیشن برای افراد زود انزال چیست؟

میتوان گفت تنها چیزی که برای یک مرد سخت تر از عدم برقراری رابطه جنسی در اتاق خواب است، انزال زود هنگام است. این یک تجربه ناخوشایند است.

اگرچه برآوردها متفاوت است، اما برخی تحقیقات نشان می دهد تا 30 درصد از مردان هر از گاهی دچار انزال زودرس می شوند. بنابراین یادگیری روش های خاصی ممکن است به شما کمک کند درک بهتری از بدن خود داشته باشید و بتوانید تا حدودی مشکل انزال زودرس را برطرف کنید.

یکی از روش هایی که میتواند برای درمان انزال زودرس مفید باشد، یادگیری پوزیشن مناسب زود انزالی است. زیرا برخی موقعیت ها و حالات جنسی باعث میشود که انزال دیرتر اتفاق بیفتد. در ادامه برخی از این پوزیشن های زود انزالی را مطرح میکنیم. شما میتوانید با اجرای این پوزیشن ها، حالاتی را که در درمان زود انزالی نقش دارند، انتخاب کنید. برای خواندن این مقاله کلیک کنید” بهترین پوزیشن جنسی برای تحریک نقطه جی

پوزیشن سکسی برای رابطه جنسی
پوزیشن برای درمان زود انزالی

1- پوزیشن جنسی قاشق

بسیاری از سکس تراپیست ها پوزیشن جنسی قاشق را، بهترین پوزیشن برای درمان زود انزالی میدانند‌. در این پوزیشن یک ارتباط صمیمی و بسیار نزدیک بین زن و مرد وجود دارد. موقعیت قرارگیری زن و مرد در این پوزیشن به نحوی است که زن در مقابل مرد و پشت به او دراز میکشد. در این حالت مرد میتواند دخول را از پشت سر انجام دهد و میتواند یک پا را بلند کند.

این یک پوزیشن مناسب زود انزالی است زیرا در بیشتر موارد، زن و مرد بسیار نزدیک هستند و فضای زیادی برای انزال سریع وجود ندارد. توجه کنید که هرچقدر فاصله بین زن و مرد کمتر باشد، تاثیر این پوزیشن در درمان زود انزالی بیشتر میشود‌.

بعلاوه این موقعیت نیاز به برخی مانورهای دقیق دارد. به این معنی که مرد مجبور است روی چیز دیگری غیر از سرعت دخول و اتمام رابطه جنسی تمرکز کند. در واقع اگر مرد بیش از حد هیجان زده شود و سریعتر شروع به حرکت کند، احتمال انزال بیشتر است. پوزیشن جنسی قاشق شرایطی را ایجاد میکند که در آن، مرد مجبور خواهد شد با حرکات آرام و ثابت رابطه جنسی را به پیش ببرد‌.

2- پوزیشن جنسی نشسته

پوزیشن جنسی نشسته یک پوزیشن برای افراد زود انزال است. پوزیشن جنسی نشسته هم یکی از پوزیشن های زود انزالی میباشد. در این پوزیشن، زن و مرد روی زمین و در حالت نشسته عمل جنسی را انجام میدهند. به نحوی که مرد روی زمین نشسته و پاهای خود را ضربدری می کند و زن را در بر میگیرد. به شکلی که امکان دخول در این حالت وجود داشته باشد.

این موقعیت جنسی بسیار شیرین و رمانتیک است و صمیمیت زیادی ایجاد میکند. به دلیل اینکه این پوزیشن، توانایی حرکت سریع و دخول عمیق را محدود می کند، این پوزیشن را به عنوان بهترین پوزیشن برای درمان زود انزالی معرفی میکنند.

در واقع پوزیشن نشسته، باعث طولانی شدن رابطه جنسی میشود. اگرچه مرد می تواند با حرکات لگن خود و همچنین حرکات کمر و باسن زن، دخول لذت بخشی را انجام دهد، اما در واقع هیچ راهی وجود ندارد که او بتواند تحریکات سریع انجام دهد تا در زمان کوتاهی به اوج خود برسد. درواقع روند کند رابطه در این پوزیشن و دخول کم عمق،به مرد کمک می کند بیشتر دوام بیاورد.

درمان زودانزالی و طولانی شدن رابطه جنسی
تکنیک برای درمان زودانزالی

3- پوزیشن جنسی دختر گاوچران

هر موقعیتی که زن را در بالا قرار دهد دامنه حرکت مرد را محدود می کند. به این ترتیب بهترین پوزیشن برای زودانزالی، پوزیشنی است که زن در بالا قرار دارد. زیرا با محدود شدن سرعت دخول، و کاهش تحریکات شدید، احتمال زودانزالی کاهش میابد.

پوزیشن جنسی دختر گاوچران یکی از این پوزیشن های زود انزالی است. همچنین پوزیشن جنسی دختر گاوچران معکوس هم یک پوزیشن مناسب زود انزالی است. در هر دوی این پوزیشن های جنسی، مرد به پشت دراز میکشد و زن در بالا قرار دارد و روی اندام تناسلی مرد مینشیند.

در این موقعیت ها، کنترل رابطه بیشتر در دست زن قرار دارد. این یک وضعیت مطلوب است. زیرا این نوع موقعیت ها اجازه دخول عمیق را می دهد، اما از آنجا که این زن است که کنترل رابطه را بر عهده دارد، می تواند آهسته و به آرامی به سمت بالا و پایین حرکت کند. مطمئناً در این پوزیشن مرد از تحریک جنسی و زاویه دید خود لذت خواهد برد، اما در اینجا قادر به حرکت سریع نیست. پس احتمال انزال زودرس نیز کاهش میابد.

4- پوزیشن جنسی گوش خرگوش

گوش خرگوش یکی دیگر انواع پوزیشن برای زود انزالی است. در این پوزیشن مرد روی زانوهای خود قرار دارد. این یک موقعیت خاص است که در آن زن باتکیه بر دیوار یا دستانش واژن خود را در بالا نگه میدارد که مرد هم میتواند دخول را انجام دهد. در این پوزیشن، موقعیت مرد به گونه ای است که تحریک حداکثری و سریع رخ نمیدهد بلکه تحریک جنسی به آرامی و آهسته رخ میدهد. همین امر این پوزیشن را به یک پوزیشن برای زود انزالی تبدیل کرده است.

5- پوزیشن جنسی iron

پوزیشن آهن یا iron یک پوزیشن زود انزالی دیگر است که میتواند در درمان افراد دارای این مشکل بسیار موثر باشد. در این پوزیشن مرد روی زمین مینشیند و زانوهای خود را جمع میکند. در این وضعیت، زن در مقابل او و به فرم نیمه نشسته قرار میگیرد. این پوزیشن وضعیتی را ایجاد میکند که در آن مرد میتواند از پشت برای دخول واژینال یا دخول مقعدی اقدام کند. درواقع در این پوزیشن هم به خاطر محدودیتی که مرد در حرکت و سرعت دارد، بهترین پوزیشن برای افراد زود انزال به شمار میرود. زیرا مرد نمیتواند در مدت زمان کوتاهی به حداکثر تحریک دست یابد و به این ترتیب احتمال زود انزالی هم کمتر میشود.

بهترین پوزیشن برای افراد زودانزال
انواع حالات رابطه جنسی

6- پوزیشن جنسی پاها روی شانه ها

یک پوزیشن زود انزالی دیگر، که برای آقایان بسیار پرکاربرد است، پوزیشنی است که در آن پاهای زن روی شانه های مرد قرار میگیرد. در این پوزیشن مرد در مقابل زن مینشیند و زانوهای خود را به عقب خم میکند. زن هم در مقابل او قرار میگیرد و پاهایش را روی شانه های مرد قرار میدهد. به این ترتیب امکان مرد میتواند دخول آهسته تری داشته باشد. علت آن هم این است که مرد باید روی حفظ تعادل و زاویه دخول کنترل داشته باشد.

نتیجه گیری

هر پوزیشنی به جز اونی که دوستش داری بهترین پوزیشن برای زود انزالی است

نکته مهمی که درباره بهترین پوزیشن برای درمان زود انزالی مطرح است، این است که؛ همه پوزیشن های جنسی را انجام دهید به جز آن پوزیشنی که دوستش دارید. تعجب نکنید، اجتناب از اجرای یک پوزیشن جنسی هم میتواند در درمان زود انزالی نقش داشته باشد.

اما چگونه؟ در پایان روز، همه ما موقعیت های مورد علاقه خود را داریم و به احتمال زیاد این پوزیشن ها را دوست داریم زیرا بهترین احساس را در ما ایجاد می کنند. اگر می دانید که در چه پوزیشنی بیشتر از رابطه جنسی لذت می برید، تا پایان رابطه منتظر آن باشید. بنابراین سعی کنید تحمل کنید. تا زمان مناسب برای به دست آوردن موقعیت دلخواه خود صبر کنید.

در نهایت اگر اجرای انواع پوزیشن برای افراد زود انزال تاثیری در بهبود رابطه شما نداشت، با یک درمانگر صحبت کنید. اگرچه ممکن است صحبت در مورد زندگی جنسی خود با یک غریبه ناخوشایند باشد، اما درمانگران آموزش دیده اند تا از پس این چالش های خاص برآیند.

سوالات متداول

بهترین پوزیشن برای زود انزالی چیست؟

بسیاری از سکس تراپیست ها پوزیشن جنسی قاشق را، بهترین پوزیشن برای درمان زود انزالی میدانند‌. موقعیت قرارگیری زن و مرد در این پوزیشن به نحوی است که زن در مقابل مرد و پشت به او دراز میکشد. این یک پوزیشن مناسب زود انزالی است زیرا در بیشتر موارد، زن و مرد بسیار نزدیک هستند و فضای زیادی برای انزال سریع وجود ندارد.

کدام پوزیشن برای افراد زود انزال مناسب است؟

پوزیشن آهن یا iron یک پوزیشن زود انزالی دیگر است که میتواند در درمان افراد دارای این مشکل بسیار موثر باشد. در این پوزیشن مرد روی زمین مینشیند و زانوهای خود را جمع میکند.

آیا ما یک پوزیشن برای زود انزالی داریم؟

بله انواع مختلفی پوزیشن وجود دارد که میتواند، در درمان زود انزالی نقش داشته باشند. این پوزیشن ها تحریک مرد را آهسته و کندتر میکنند.

مشاوره جنسی آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستاروانشناسی آویژهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره جنسی و زناشویی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

براي مشاوره در زمينه بهترین پوزیشن برای درمان زود انزالی کدام است؟

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژهاز سراسر کشور

با ۰۲۱۶۲۹۹۹۰۶۶ تماس بگيريد

نظرات

- 80 نظر:

  1. من ۲۹سالم سکس ۱ساعت نیم یا۱ساعت طول میکشه ولی زنم‌نمی تونه راضیم کنه ارضا هم نمیشه راه حل دارین واسه واژن خشک

  2. سلام، من هفته ای 3بارباخانمم سکس میکنم اول اونوارضامیکنم بعدخودم، خیلی لذت داره، همیشه باهم ارضامیشیم

  3. سکس خیلی خوبه من وقتی ارضا میشم تو دقایق اول بعد از خارج شدن اسپرم حالم خیلی بد میشه حداقل تا نیم ساعت حالم بده شما هم اینجوری هستید،ولی در طول سکس یا اولش یا قبلش همه چی اوکی هست

  4. سلام من و شوهرم خیلی خوب سکس را انجام میدیم من و شوهرم از این وضع راضی هستیم
    یکی گفت دخول دهانه ای باید زن به جلو خوابیده و پاهارا باز کرده مرد آلت خود را وارد دهانه زن کرده و عمل دخول را انجام می‌دهند این طور باعث لذت بیشتر زن و مرد می‌شود که لذت زیادی دارد من این کار را کردم و خیلی لذت داره پیشنهاد میکنم این کار را بکنید باتشکر

  5. سلام شوهرم من زود ارضا میشه اما من نه نیم ساعتم طول بکشه بازم ارضا نمیشم واین خیلی برای من درد ناک وعصبی کننده است چکار باید بکنم

    1. باید قبل از این که شروع کنید با انگشتاش رو اونجا ببره تو خوب حشری بشی بعدش کم کم رابطه شروع بشه

    2. معاشقه شما نباید کمتر از 15 دقیقه باشه لطفا نقاط حساسی که شما رو هر چه زودتر به اورگاسم نزدیک میکنه برای همسرت مشخص کن که تو این فاصله بتونه هرچه زودتر شما رو آماده ی حس خوب و لذت بخش کنه

    3. سلام من خیلی دیرارضامیشم خیلیراحساسیم وتابه مرحله اوج نرسم هاارضانمیشم چندروش هم انجام میدم ولی دیرارضامیشم40دقیقه طول میکشه البته ازاین دیرارضاشدن لذت بیشتری میبرم

    4. باید با دهان انگشت‌‌ مدت طولانی واسه شما رو به ارگاسم برسون بعد خودش جواب میده

  6. راجب پوزیشن هلکوپتری و فرعونی و چرخش پایه درنا و نیس افعی هم توضیح بدین

  7. با سلام من مشکل زود انزالی دارم ممنون میشم راحل برام ما بگید با قرص نمیشه برطرف کرد یا باید به دکتر مراجعه کنیم

  8. با سلام عایا اگه ی مرد زود انزالی داشته باشه و در روز دو یا سه بار سکس انجام بده زود انزالی ازبین میرود یانه یکی دوتا از رفیقام ازبین رفته دکتر هست ب ما جواب بده ممنون

  9. من با اینکه حسم خوبه شوهرمم خیلی راضیه از سکیمون ولی من با وجود همه حس خوبم دیر ارضا میشم با نزدیکیم ازضا نمیشم باید چیکار کنم ک زود بشم؟اخه هر۲ مون از این نطر خیلی راضی هستیمو مشکلی نداریم فقط مشکل من دیر شدنه

    1. سلام
      رابطه دهانی رو بگین که براتون انجام بدن
      یا با دست کلیتوریس رو مالش بدن(کلیتوریس یه نقطه بالای مجرای ادرار هست که مثله نخود هست ولی خیلی حساس و تحریک پذیره)

  10. سلام قرص داپوکستین ۳۰ یا ۶۰ برای تاخیر در نردان ساخته شده و حدود ۲/۵ ساعت قبل ار اینترکورس باید خورده شود

  11. سلام برای درمان زود انزالی علاوه بر امتحان کردن پوزشینهای مختلف باید به مدت 10 الی 15 دقیقه عشق بازی کرد زن ومرد نقاط حساس بدن همدیگر نوازش کنن ذهن ارام ومکان مناسبی باشه

  12. در خصوص دیر ارضا شدن اگر بتوان فکر را کنترل کرد و ذهن خود را به چیزی دیگر از اوج لذت متمرکز کرد تا ۷۰ درصد از زود انزالی جلوگیری کردید ودر خصوص خانمها اگر بتوانند بهر شکلی تحریک طرف مقابل خود را بدست بگیرند و کنترل کنن دو طرف لذتی مضاعف میبرن من امتحان کردم شد شما نیز امتحان کنید

  13. من رو خودم مسلط هستم که زود ارضا نشم ولی شریک جنسیم اینطوری نیست خیلی زود ارضا میشه مجبور میشه از راه های دیگه من رو ارضا کنه

    1. اصل ضروری و تجربه شده اینه که هر چه معاشقه قبل از آمیزش در ساعتهای قبل صورت گرفته باشه ، عطش رسیدن به ارگاسم شدیدتر خواهد بود . معاشقه لازم نیست حتما از تختخواب شروع شود .
      میتواند شروعش از آشپزخانه و حتی در حین انجام کارهای خانه صورت بگیرد .
      چه اشکالی داره که همسرتان را در هنگام ظرف شستن از پشت بغل کنید و ضمن بوسیدن گردن و لاله گوش و چسباندن بدن خود به باسن او ، با دست‌هایتان سینه هایش را بفشارید .
      لازم هم نیست طولانی شود ولی دفعاتش را زیاد کنید .
      آنوقت شب پرخاطره ای را در آمیزشی جذاب رقم خواهید زد .
      مشکلات دیرانزالی هم محو خواهد شد

    1. من رو خودم مسلط هستم که زود ارضا نشم ولی شریک جنسیم اینطوری نیست خیلی زود ارضا میشه مجبور میشه از راه های دیگه من رو ارضا کنه

  14. سلام چرا همه فکرمیکنن فقط مردامشکله زود انزابی دارن یعنی زنا دچاره این مشکل نیستن مردهایی هستن که که برعکس خانمشون این مشکلو دارن توانه اینو ندارن که مردشونو راضی کنن میشه راهنمایی کنید ممنون

      1. نه اصلا من ۲۹ساله سکسم ۱ربع طول میشه به هرشکلی ولی خانومم نه من می‌تونی راضی کنه نه خووش ارضا میشه یه راه حل واسه خشکی واژن

    1. من میدونم زن ها هیچ مشکلی ندارن در اصل مردان هستند که باعث می‌شود زن را راضی کنند اگر زن قبول کند مرد هم بیشتر به زن علاقه پیدا میکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉