شرایط و نحوه دریافت کسری از دانشگاه دفاع ملی

نحوه دریافت کسری

اگر مایل به دریافت کسری خدمت سربازی هستید و از نحوه دریافت کسری از دانشگاه دفاع ملی اطلاع ندارید ٬ در ادامه با ما همراه باشید .

صفر تا صد نحوه دریافت کسری از دانشگاه دفاع ملی

دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و نظر سردار ریاست محترم ستاد کل نیروهای مسلح در جهت استفاده بهنه از توانایی علمی نخبگان وظیفه و استعدادهای برتر، اقدام به راه اندازی مرکز راهبردی نخبگان راهبردی نیروهای مسلح نموده است.

نخبگان راهبردی نیروهای مسلح نموده است. لذا هماهنگی های لازم با سازمان های لشکری و کشوری که کاربر این مهم می باشند صورت پذیرفته و این مرکز از روز شنبه مورخه 17 تیر 1396 از طریق راه های ارتباطی ذیل پذیرای جذب و بکارگیری نخبگان و استعدادهای برتر همکار دفاعی می باشد.

راه های ارتباطی :

  • رایانامه : Samna@sndu.ac.ir
  • کانال مرکز در پیام رسان سروش :@Nokhbegan_Sndu
  • لینک دانلود پیام رسان سروش :android.sapp.ir
  • تلفن : 3 -27353380 و 22951973

آدرس : تهران – اتوبان شهید بابایی – بعد از خروجی هنگام – ضلع شمال اتوبان – دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی – مرکز راهبردی نخبگان نیروهای مسلح

فرایند همکاری با نخبگان وظیفه و دانشجویان کسر خدمت

مسیر الف- اولین مراجعه نخبگان وظیفه (برای ورود به فرایند هدایت و جذب):

  • ۱. به آدرس سایت دانشگاه و پژوهشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات کاربردی (داعا) به آدرس www.sndu.ac.ir و یا کانال سروش @nokhbegan_sndu مراجعه و سپس فایل اطلاعات اوليه همكاري علمي را دانلود کنید.
  • ۲. در کانال سروش یکی از دو شماره تلفن همراه کاربر مندرج در را نیز یادداشت کرده و در گوشی خود ذخیره کنید.
  • ۳. اطلاعات اولیه خود را در فرم وارد و به یکی از ۲ طریق زیر فایل Word آن را برای ما ارسال نمایید.

۱. در کانال سروش به یکی از دو تلفن همراه ارسال کنید.

۲. به آدرس رایانه ما (samna@sndu.ac.ir) بفرستید.

۴. از طریق تلفن همراه و کانال سروش یک پیغام و کد پیگیری دریافت خواهید کرد.

۵. برای جایابی و بررسی همکاری با لحاظ پیشنهاد خودتان و براساس اعلام نیاز سازمان نیروهای مسلح، ظرف حداکثر یک هفته، شما بطور کتبی به یکی از سازمان‌های دفاعی معرفی می‌شوید و نتیجه و چگونگی ارتباط با آن سازمان از طریق پیامک تلفن همراه به شما اطلاع داده می‌شود.

۶. لازم است در مهلت مقرر به سازمان تعیین شده بصورت حضوری مراجعه نمایید و بهتر است که قبلاً گزارشی از سوابق علمی خودتان را تهیه کرده باشید. سفارش ما این است که شما توانمندی‌های فعلی و تجربیات گذشته خود را برای مسئولان دفاعی بیان کنید، ولی تأکید نداشته باشید که فقط در همان راستا و مسیر تجربیات قبلی خودتان، طرح دفاعی به شما واگذار شود، بلکه اجازه دهید که کارشناسان دفاعی با توجه به سابقۀ علمی، شما را به مسیرهای جدیدی برای حل مسائل خودشان راهنمایی کنند و شما نیز ورود به حل مسائلی که به ظاهر برای شما تازگی دارد را شجاعانه بپذیرید.

۷. پیش‌بینی ما این است که فرایند توافق برای موضوع همکاری و تهیۀ یک پیشنهاده (Proposal) و اخذ نامۀ موافقت از سازمان دفاعی حدوداً ۲ هفته زمان می‌برد. مدارک لازم در این مرحله: ۲ قطعه عکس 4×3، تصویر شناسنامه و کارت ملی، تکمیل فرم همکاران، گواهی وضعیت تحصیلی از دانشگاه مربوط و یک نسخه از پیشنهاده می‌باشد.

۸. نامۀ موافقت سازمان همراه با متن پیشنهاده از طریق درگاه داخلی نیروهای مسلح برای ما ارسال می‌شود و به شما از طریق پیامک تلفن همراه اطلاع داده می‌شود.

۹. پس از دریافت موافقت سازمان دفاعی و انجام پاره‌ای ملاحظات و بررسی‌های مدیریت دانشی توسط کارشناسان مرکز نخبگان راهبردی نیروهای مسلح (داعا)، در صورت بلااشکال و مثبت بودن، نامۀ موافقت و شروع بکار به سازمان دفاعی اعلام می‌شود و از طریق پیامک تلفن همراه به آگاهی شما خواهد رسید. در صورت مثبت بودن نتیجه، تاریخ شروع بکار نخبه وظیفه، همان تاریخ موافقت سازمان خواهد بود. درصورت منفی بودن نتیجۀ بررسی، نخبه وظیفه به سازمان دفاعی دیگری معرفی خواهد شد.

۱۰. طول خدمت و همکاری علمی نخبه وظیفه ۱۴ ماه می‌باشد و پس ارزیابی مدیریت دانشی آن توسط مرکز نخبگان، نخبه وظیفه برای انجام دورۀ آموزشی ویژه معرفی می‌شود. پس از گذراندن این دوره، خاتمۀ خدمت نخبه وظیفه به سازمان نظام وظیفه برای صدور کارت پایان خدمت معرفی می‌شود. (البته انجام دورۀ آموزشی ویژه تحت شرایطی در زمان‌های دیگری نیز امکان‌پذیر است.)

۱۱. لازم است سازمان دفاعی در طول ۱۴ ماه همکاری نخبه وظیفه با ایشان، حداقل ۵ گزارش دوره‌ای از پیشرفت همکاری را برای مرکز نخبگان راهبردی نیروهای مسلح (داعا) ارسال نماید. (همکاری نخبه وظیفه در این زمینه می‌تواند تسهیل‌گر و بسیار مفید باشد.)

۱۲. مرکز نخبگان راهبردی نیروهای مسلح (داعا) در حال گردآوری نیازهای سازمان‌های دفاعی به رشته‌ها و گرایشات علمی دانشگاهی و همچنین عناوین پژوهشی مورد نیاز می‌باشد که پس از آماده شدن در همین سایت باطلاع می‌رسد تا جایابی و همکاری نخیگان وظیفه بهتر و سریعتر صورت گیرد.

مسیر ب – مراجعۀ دوم و بیشتر نخبگان وظیفه برای پیگیری بکارگیری و یا امور اداری :

نخبگان وظیفه پس از شروع همکاری با سازمان‌های دفاعی ممکن است به برخی پشتیبانی‌ها در حیطۀ قانون از مرکز راهبردی نخبگان دفاعی نیاز داشته باشند، کانال ارتباطی سروش @nokhbegan_sndu و رایانامه samna@sndu.ac.ir مخصوص این امر می‌باشد. در صورت تشخیص کارشناس مرکز، امکان مراجعۀ حضوری نیز فراهم خواهد شد.

مشمولین دوره خدمت سربازی در صورت نیاز بهمشاوره نظام وظیفه، پرسش و پاسخ در زمینهخرید خدمت سربازی ، معافیت سربازی و…از ساعت 8 صبح الی 12 شب می توانید از خط ثابت با شمارهتهران 9099071985 و سایراستانها 9099071985تماس حاصل فرمایید .

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

شرایط و نحوه دریافت کسری از دانشگاه دفاع ملی

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید
در این مقاله بخوانید:
کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای عضویت در کانال آخرین اخبار نظام وظیفه و اطلاع از اخبار معافیت، امریه، کسری خدمت، خروج از کشور و ... کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 4 نظر:
  1. ببخشید سوالی داشتم. من از موسسه ای با نام جامعه دانش بنیان رشد در حال اخذ پروژه کسر خدمت هستم. این موسسه ظاهراً طبق گفته خودشان وابسته با دانشگاه عالی دفاع ملی است.
    آیا از صحت این موضوع اطلاع دارید؟
    و این که آیا اطلاع دارید که این موسسه در بحث ارائه پروژه کسر خدمت معتبر است؟

    1. سلام
      ارگان های قانونی که پروژه های کسر از خدمت را ارائه میدهند تنها باید توسط بنیاد نخبگان نیروهای مسلح تایید شوند. بنابراین توصیه میکنیم برای اطلاع از لیست این ارگان ها به این بنیاد مراجعه کنید.

  2. سلام پسر من سرباز این مرکز است دوره 45روزه آموزشی را در سال 92 در بسیج استان همدان گذرانده و همه مدارک هارا تحویل این مرکز داده است لذا با وجود کار زیاد وهمسر ونداشتن مرخصی میگویند دو باره این دوره 45 روزه را باید طی کنی از شما خواهشمند است توضیح فرمایید با تشکر فراوان (ایشان در سال 97احراز نخبگی صورت گرفته است ودر تاریخ 12/9/97سرباز این دانشگاه است)مادر سرباز میلاد فلاحیان

    1. با سلام و احترام
      باید از محل آموزشی خود این مورد را پیگیری نماید.

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

شنبه

1403/1/11

یکشنبه

1403/1/12

دوشنبه

1403/1/13

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید