آخرین خبر های معافیت پزشکی

آشنایی با آخرین خبر های معافیت پزشکی

همان طور که مطلع می باشید برای معافیت از سربازی راه های مختلف و شرایط متفاوتی وجود دارد . در این مقاله به یکی از انواع معافیت های خدمت سربازی ، یعنی معافیت پزشکی سربازی می پردازیم . آخرین خبر های معافیت پزشکی را رصد کرده و آخرین تغییرات معافیت پزشکی را بیان می کنیم . در انتها نیز به مدارک معافیت پزشکی که برای اخذ معافیت لازم است اشاره می کنیم .


بیشتر بخوانید :مشاوره انواع معافیت سربازی


شرایط معافیت پزشکی طبق آخرین خبر های معافیت پزشکی

از جمله راه هایی که برای معاف شدن از خدمت سربازی وجود دارد ، استفاده ازمعافیت پزشکیاست . برخی از افرادی که مشمول خدمت سربازی می باشند ، از این شرایط استفاده کرده و از خدمت سربازی معاف می شوند . برای بهره مند شدن از این فرصت و قرار گرفتن در گروه مشمولین معافیت پزشکی ، در این زمینه ابتدا می بایست از آخرین خبر های معافیت پزشکی مطلع و با شرایط آن به طور کامل آشنا بود . در این صورت می توانید از شرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی استفاده کنید . بعد از آشنایی از شرایط و آخرین خبر های معافیت پزشکی ، مشمولین معافیت پزشکی می بایست مدارک معافیت پزشکی لازم را تهیه و برای معافیت از سربازی اقدام کنند .

آخرین خبر های معافیت پزشکی,قوانین معافیت پزشکی,مشمولین معافیت پزشکی,مدارک معافیت پزشکی,جزئیات معافیت پزشکی,مشاوره دریافت معافیت پزشکی


بیشتر بخوانید : شرایط معافیت پزشکی


انواع مشمولین طبق آخرین خبر های معافیت پزشکی

در راه اخذ معافیت پزشکی خدمت سربازی ذکر چند نکته ضروری به نظر می رسد .

شرایط هر فرد و همچنین شرایطی که سازمان نظام وظیفه کشور مشخص می کند ، متفاوت است . مشمولین معافیت پزشکی خدمت سربازی در چند دسته متفاوت قرار می گیرند . در ادامه طبق آخرین خبر های معافیت پزشکی ، دسته بندی جامعی از افراد را که سازمان نظام وظیفه مشخص کرده است مشاهده می کنید .

دسته بندی بر این قرار است که :

  • گروه اول افرادی را شامل می شود که از نظر جسمی و همچنین از نظر روحی و روانی سالم و عادی هستند . این افراد می بایست در خدمت سربازی شرکت کنند .
  • گروه دوم افرادی را شامل می شود که کاملا سالم نیستند و مانند گروه نخست نمی توانند در خدمت سربازی شرکت کنند . البته این افراد هم می توانند در خدمت سربازی شرکت کنند اما طبق یکسری از دلایل ، از جمله نقص عضو و یا داشتن بیماری های خاص نمی توانند مانند افراد معمولی خدمت کنند . این افراد می توانند از قوانین معافیت پزشکی خدمت سربازی بهره ببرند . البته ذکر این نکته واجب است که آن ها به صورت کامل از سربازی معاف نمی شوند و تنهامعاف از رزمشامل آن ها می شود .
  • گروه سوم افرادی را شامل می شود که به دلیل داشتن نقص جسمی و یا عدم رشد جسمانی در حال حاضر قادر به انجام خدمت سربازی نیستند .
  • گروه چهارم شامل افرادی می شود که شدیدا دچار بیماری خاص بوده و یا نقص عضو جدی دارند . بنابراین این دسته از مشمولین معافیت پزشکی می توانند به طور دائم از خدمت سربازی معاف شوند .

برای مشاوره در زمینه دریافت معافیت پزشکی می توانید با مشاوران متخصص ما در زمینه نظام وظیفه در مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس حاصل نمایید .


بیشتر بخوانید : مشمولین معافیت پزشکی


مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

خدمات مشاوره ای مرکز آویژه دانش طبق آخرین خبر های معافیت پزشکی

کادر مشاوران مجرب مرکز آویژه دانش با آگاهی جامع از خبر های معافیت پزشکی در زمینه مشاوره دریافت معافیت پزشکی پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان می باشد . مشاوران ما در کمترین زمان ممکن شرایط و قوانین معافیت پزشکی را طبق آخرین خبر های معافیت پزشکی برای شما شرح داده و شما را برای دریافت معافیت پزشکی و روند رسیدگی به آن راهنمایی می کنند .


بیشتر بخوانید : مشاوره معافیت پزشکی


نحوه دریافت انواع معافیت پزشکی طبق آخرین خبر های معافیت پزشکی

طبق آخرین خبر های معافیت پزشکی و روند دریافت معافیت پزشکی ، مشمولین می بایست در صورت اطلاع کامل از قوانین معافیت پزشکی خدمت سربازی ، به پزشک مراجعه و گواهی تایید بیماری را از پزشک دریافت کنند . در گام بعدی افراد می بایست گواهی تایید بیماری را از شورای پزشکی بیمارستان دریافت کنند . و در گام نهایی مدارک معافیت پزشکی را تکمیل و برای شورای پزشکی سازمان نظام وظیفه عمومی کشور ارسال کنند .

برای راهنمایی هر چه بهتر جهت آشنایی کامل با نحوه دریافت معافیت پزشکی طبق آخرین خبر های معافیت پزشکی می توانید با مشاوران ما در مرکز آویژه دانش تماس گرفته و سوالات خود را در این زمینه مطرح کنید .


بیشتر بخوانید : نحوه دریافت معافیت پزشکی


آخرین خبر های معافیت پزشکی,قوانین معافیت پزشکی,مشمولین معافیت پزشکی,مدارک معافیت پزشکی,جزئیات معافیت پزشکی,مشاوره دریافت معافیت پزشکی

ضرورت آشنایی با مدارک معافیت پزشکی

طبق آخرین خبر های معافیت پزشکی و بر اساسقوانین معافیت پزشکینظام وظیفه افرادی که مشمول خدمت سربازی هستند در صورت داشتن مشکلات و بیماری های جسمی و روحی ، می توانند با تکمیل مدارک معافیت پزشکی لازم و ارائه آن ها به سازمان نظام وظیفه عمومی کشور برای اخذمعافیت پزشکیاقدام کنند .

طبق خبر های معافیت پزشکی هر کدام از انواع معافیت های پزشکی مدارک خاص خود را جهت دریافت معافیت پزشکی از سازمان نظام وظیفه عمومی کشور لازم دارد . بسیاری از افراد با این که طبق قوانین معافیت پزشکی شرایط را برای معافیت به صورت کامل دارا می باشند اما گاها دیده شده به علت ناقص بودن مدارک معافیت پزشکی مورد نیاز در این راه به مشکل می خورند . برای آگاهی کامل از آخرین خبر های معافیت پزشکی می توانید با مشاوران ما درمرکز مشاوره تلفنی آویژهتماس بگیرید . مشاوران ما در کم ترین زمان ممکن در زمینه دریافت معافیت پزشکی شما را یاری می کنند .


بیشتر بخوانید : مدارک معافیت پزشکی


 


برای مشاوره در زمینه آگاهی از آخرین خبر های معافیت پزشکی

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

بامشاوران متخصصمرکز مشاوره تلفنیآویژه دانشتماس بگیرید:

تهران 9099071985 و سایراستانها 9099071985

https://avije.org/wp-content/themes/avijeh/avijenew.jpg


خدمات مشاوره تلفنی آویژه دانش در زمینه مشاوره نظام وظیفه

 
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

آخرین خبر های معافیت پزشکی

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید
کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای عضویت در کانال آخرین اخبار نظام وظیفه و اطلاع از اخبار معافیت، امریه، کسری خدمت، خروج از کشور و ... کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید