ثبت نام و دانلود دفترچه رشته های بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 96

نحوه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

به اطلاع کلیه داوطلبان می رساند : ثبت نام رشته های بدون آزمون در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیمسال اول 97-96 دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد .

کلیه متقاضیان ثبت نام دررشته های بدون آزمون مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی می توانند از ساعت 16 امروز سه شنبه 10 مرداد ماه و دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام را و مطالعه و کسب آگاهی های کامل در مورد رشته مورد نظر، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام در یک رشته / محل مورد نظر خود اقدام نمایند.

داوطلبانی که اقدام به ثبت نام در سامانه این مرکز نموده اند می بایست با تهیه یک نسخه چاپی از ثبت نام خود از روز شنبه 28 مرداد ماه به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه نمایند. لازم به ذکر است زمان شروع به تحصیل این دسته از متقاضیان نیمسال اول 97-96 می باشد.

داوطلبان می بایست قبل از ثبت نام در مورد رشته و یا واحد دانشگاهی مورد علاقه خود دقت لازم را به عمل آورند ، زیرا امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی وجود ندارد . داوطلبان در صورت تمایل می توانند با تهیه مجدد کارت اعتباری نسبت به ثبت نام در رشته و یا محل جدید اقدام نمایند.
داوطلبان می توانند جهت کسب آگاهی لازم در خصوص معرفی و بازارکار رشته های مورد علاقه شان با مشاوران آویژه دانش از طریق تماس با شماره تهران 9099071985 و سایراستانها 9099071985 اقدام نمایند .


متقاضیان ثبت نام در رشته های بدون آزمون مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد می توانند حداکثر تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۳ آبان با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه ثبت نام کنند.


شرایط اختصاصی :

1 -متقاضیان دوره کارشناسی ناپیوسته بـا دارا بـودن مـدرك کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) و کاردانی دانشگاه جـامع علمـی – کاربردي می توانند در هر رشتهاي در دوره کارشناسـ ی ناپیوسـته بدون آزمون ثبت نام نمایند.

2 -دارا بودن گواهینامه کاردانی رشتههاي مصوب وزارت علـوم، تحقیقـات و فنـاوري یـا وزارت بهداشـت، درمـان و آموزش پزشکی و یا دانشگاه آزاد اسلامی و همچنـین مراکـز ضمن خدمت آموزش و پرورش براي رشته هاي آموزشی.

3 -ثبـت نــام متقاضــیان دوره کارشناســی ناپیوســته کــه دانشجوي ترم آخر دوره کاردانی می باشند در این دوره بلامانع است مشروط به آن که ضوابط تحصیل در مقطـع کـاردانی را رعایت نمـوده و شـرایط لازم بـراي ادامـه تحصـیل در دوره کارشناسی ناپیوسته را مطابق مفاد این دفترچه دارا باشند. تبصره : دانشـجویانی کـه پـس از تـاریخ 31/6/87 کلیـه دروس دوره را با میانگین کل کمتر از 12 به اتمام رسانده انـد و فاقد مـدرك کـاردانی مـی باشـند، حـق ثبـت نـام در دوره کارشناسی ناپیوسته را ندارند

4- -متقاضیانی که قبلاً در دوره کارشناسی پیوسته اشـتغال به تحصیل داشته و به هر دلیل با مدرك کاردانی فارغ التحصیل شده اند می توانند به شرط نداشتن منـع وظیفـه عمـومی و دارا بودن کارت معافیت دائم و یا کـارت پایـان خـدمت در دوره کارشناسی ناپیوسته ثبت نام کنند لیکن باید دروس جبرانـی را برابر نظر گروه آموزشی، علاوه بر دروس دوره بگذرانند. تذکر مهم : مدارك کاردانی صادره از مؤسساتی که به تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوري یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نرسیده باشد قابل قبول نیسـت و در صـورت ثبت نام از ادامه تحصیل دارندگان این گونه مدارك جلـوگیري گردیده و به فرض ثبت نام در محل دانشگاهی به محض روشن شدن موضوع در هر مرحله اي از ادامه تحصیل آنها جلـوگیري به عمل خواهد آمد.

5- فارغ التحصیلان دوره هاي کاردانی علوم پزشـکی غیـر مشمول مجاز به ثبت نام در رشته هاي دیگـر در مقـاطع بـالاتر می باشند (مشروط بر آن که تعهدات خدمت خود را به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام داده باشـند

6- براي پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ناپیوسته که داراي مدرك پایه کاردانی پیوسته (که با مدرك دیپلم سه ساله نظـام قـدیم بدون گواهی اتمام دوره پـیش دانشـگاهی وارد دوره کـاردانی شدها ند) حداکثر 20 واحد دروس جبرانی تعیین و ارائه گردد. این مقدار براي سایر پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ناپیوسـته حداکثر 12 واحد درسی می باشد

7- حداقل معدل کل دوره جهت فراغـت از تحصـیل در دانشگاه آزاد اسلامی نمره 12 میباشد و چنانچـه کمتـر از آن باشد، هیچ مدرکی داده نمـی شـود و فقـط گـواهی گذرانـدن دروس دوره اعطاء خواهد گردید

8- کلیه ثبت نام شدگان لازم است در زمـان ثبـت نـام در محل دانشگاهی گواهی فراغت از تحصـیل و تأییدیـه مـدرك کاردانی خـود را تحویـل نماینـد . ریـز نمـرات دروس دوره کاردانی را نیز باید حداکثر 2 ماه بعـد از ثبـت نـام بـه واحـد دانشگاهی مربوط تحویل دهند.

برای دانلود دفترچه رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی روی لینک زیر کلیک فرمایید

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

دفترچه دانشگاه ازاد

متقاضیان گرامی می توانند جهت ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی و یا رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی از ساعت 8 صبح تا 12 شب بدون گرفتن کد با شماره تهران 9099071985 و سایراستانها 9099071985 تماس حاصل فرمایند ،هم چنین در صورت عدم امکان برقراری ارتباط به بخش آنلاینمراجعه نمایند .
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

ثبت نام و دانلود دفترچه رشته های بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 96

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید
در این مقاله بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

یکشنبه

1403/1/12

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید