روانشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور

روانشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور

روانشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه های متفاوت دانشجو می گیرد. شرایط پذیرش روانشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور مانند سایر رشته های دیگر و بدون کنکور است. در رشته های بدون کنکور روانشناسی دانشگاه آزاد میتوان از هر رشته ای ثبت نام کرد و برای ثبت نام در مقطع کارشناسی باید مدرک پیش دانشگاهی داشت.

یکی از شرایط پذیرش روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد داشتن مدرک دیپلم با معدل حد نصاب برای دانشجو است. رشته های تحصیلی ریاضی و علوم انسانی و معارف اسلامی و تجربی جز رشته هایی هستند که قبولی آنها در این رشته ساده است.

گرایش رشته های روانشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکوردر مقطع کارشناسی شامل گرایش بالینی و آموزش کودکان استثنائی است. در روانشناسی دانشگاه آزاد به دلیل تعداد زیاد دانشگاه هایی که رشته های روانشناسی ارائه می کنند قبولی به راحتی میسر می شود.

چند نکته مهم در مورد تحصیل بدون کنکور

همانطور که در گذشته به آن اشاره شد تحصیل و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد یک روش عالی برای بدست آوردن تحصیلات آکادمیک برای افرادی است که امکان تحصیل با کنکور و در کلاس های روزانه را ندارند.

اما نکته مهم این است که این دانشگاه ها معمولا برای ثبت نام بدون کنکور متقاضیان در هر ترم تحصیلی شهریه مقرر کرده اند. شهریه تحصیل در این دانشگاه ها بستگی به واحد های اخذ شده از سوی دانشجو دارد و در هر ورودی دچار نوسانات قیمت است.

اما باز هم یک راه بسیار خوب برای پیشرفت مخصوصا در زمینه کاری و پیدا کردن مهارت است و هیچ کس از این نکته بسیار مهم غافل نیست.


بیشتر بخوانید: ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد


چند نکته مهم در مورد تحصیل بدون کنکور

روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد

روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد هرساله اقدام به جذب دانشجو می کند. با توجه به نیاز جامعه به رشته های روانشناسی این رشته جز رشته های پرمتقاضی است. دانشگاه آزاد به صورت بدون آزمون اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

هرساله دفترچه های مختلف روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد به دانشگاه های متفاوت کشور عرضه می شود. در سال های اخیر دانشگاه آزاد شرایط پذیرش دانشجو در رشته های روانشناسی براساس معدل را حذف کرده است و شرایط ورود را برای داوطلب آسان تر کرده است.

افرادی که مدرک تحصیلی آنها ریاضی و تجربی و انسانی است می توانند در رشته های روانشناسی شرکت کنند. روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد درمقاطع بالاتر کارشناسی ارشد و دکتری به صورت بدون آزمون و فقط برای دانشجویانی که جزاستعداد درخشان هستند امکان پذیراست.

لیست رشته های روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد دردفترچه ثبت نام قید شده است.


بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد


ثبت نام روانشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور

ثبت نام روانشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور مانند سایر رشته های بدون کنکوردانشگاه آزاد است. ثبت نام روانشناسی دانشگاه آزاد مانند سایر رشته های دانشگاه های آزاد در دو نوبت مهرماه و بهمن ماه انجام میشود و دفترچه ثبت نام به صورت اینترنتی ارائه می شود.

پذیرش دانشجو به صورت بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی است. دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی پیوسته روانشناسی اقدام به پذیرش دانشجو می کند، دانشگاه آزاد مانند سایر دانشگاه های دیگر کشور در هر مقطع تحصیلی آیین نامه های خود را درمورد پذیرش دانشجو دارد.

برای ثبت نام روانشناسی دانشگاه آزاد داوطلبان می توانند از هر رشته ای شرکت کنند. دفترچه ثبت نام روانشناسی دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور براساس سوابق تحصیلی است و برای دریافت دفترچه به سامانه سنجش کشور مراجعه کنید. البته مهم است بدانید این دفترچه تمام اطلاعات دانشگاه را در خود جای داده است.


بیشتر بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد


 روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

شرایط ثبت نام بدون کنکور روانشناسی دانشگاه آزاد

شرایط ثبت نام بدون کنکور روانشناسی دانشگاه آزاد مانند سایر رشته های دیگر دانشگاه آزاد است و هرساله دانشگاه آزاد به صورت بدون آزمون دانشجو می پذیرد. شرایط ثبت نام بدون کنکور روانشناسی دانشگاه آزاد بدین صورت است که بدون آزمون و براساس شرط معدل است و در سال در دو نوبت مهرماه و بهمن ماه صورت می گیرد.

ثبت نام بدین صورت است که برای ورودی نیمسال اول میبایست در اواخر مرداد ماه و برای ورودی نیمسال دوم در اواخر آذر ماه اقدام به ثبت نام کرد.

شرایط ثبت نام روانشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور در مقطع کارشناسی به دو دسته تقسیم میشود:

  1. کارشناسی پیوسته
  2. کارشناسی ناپیوسته

برای متقاضیان رشته کارشناسی پیوسته روانشناسی بدون کنکور نیاز به دیپلم 4 سال نظام قدیم و مدرک پیش دانشگاهی دارد و کسانی که دیپلم فنی وحرفه ای یا کاردانش دارند نمی توانند در مقطع کارشناسی پیوسته شرکت کنند.

نکاتی در مورد رشته روانشناسی بدون کنکور در دانشگاه های مختلف کشور

پذیرش دانشجو در رشته روانشناسی به صورت بدون کنکور است. دفترچه ثبت نام بدون کنکور در مردادماه اعلام می شود و ملاک پذیرش در این رشته معدل دیپلم است، در دانشگاه های غیرانتفاعی پذیرش دانشجو براساس شرط معدل است و با پرداخت شهریه میتوانید به ادامه تحصیل خود بپردازید و اما درمورد دانشگاه علمی کاربردی می توان گفت این دانشگاه متاسفانه اقدام به پذیرش دانشجو بدون کنکور در رشته روانشناسی نمی کند.

روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقاطع بالاتر کارشناسی ارشد و دکتری به صورت بدون آزمون و فقط برای دانشجویانی که جز استعداد درخشان هستند امکان پذیراست.

لیست رشته های روانشناسی دانشگاه آزاد شامل جدول زیر است:

روانشناسی تربیتی
روانشناسی بالینی
روانشناسی و آموزش کودکان استثنائی
روانشناسی عمومی
روانشناسی بالینی
روانشناسی خانواده
روانشناسی شخصیت
روانشناسی اسلامی
روانشناسی صنعتی و سازمانی

است و دیگر جزئیات ان در دفترچه ثبت نام موجود است.


بیشتر بخوانید: ثبت نام روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد


تاریخ ثبت نام روانشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور

تاریخ ثبت نام روانشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور در دفترچه ثبت نام دانشگاه آزاد قید شده است. تاریخ شروع ثبت نام در دانشگاه آزاد بهمن ماه از 30 دی شروع شده و تا 13 بهمن ماه ادامه دارد و براساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد.

تاریخ ثبت نام بدون کنکور روانشناسی دانشگاه آزاد در دو بازه زمانی صورت می گیرد. زمان ثبت نام کاردانی پیوسته و کارشناسی پیوسته بدون کنکور به ترتیب 27 مرداد ماه و 21 مرداد ماه و کاردانی نا پیوسته و کارشناسی نا پیوسته 28 مرداد ماه است.

کلیه داوطلبان واجد شرایط ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در زمان مقرر شده باید به سامانه سازمان سنجش مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند و مهلت ثبت نام یک الی دو هفته طول می کشد. این مهلت معمولا به میزان صلاح دید مدیران تمدید می شود اما تمدید آن در هر سال تحصیلی برای دانشجویان قطعی نیست.

تاریخ ثبت نام روانشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور


بیشتر بخوانید: مشاوره تحصیلی


دانشگاه بدون کنکور

دانشگاه بدون کنکور برای تمامی داوطلبان امکان ادامه تحصیل را فراهم آورده و در تمامی مقاطع کاردانی و کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین دکتری در تمامی رشته ها دانشجو می پذیرد و البته مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تنها شامل دانشجویان استعداد های درخشان است.

بیش از 85 درصد ظرفیت دانشگاه های کشور را متقاضیان ثبت نام بدون کنکور تشکیل می دهد و بسیاری ازرشته های دانشگاه های دولتی را نیز در خود دارند. ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور هر سال در سراسر کشور در نیمه اول اردیبهشت صورت می گیرد.

ثبت نام کارشناسی بدون کنکور به صورت کارشناسی ناپیوسته و پیوسته است. داوطلبان دانشگاه های بدون کنکور باید ازشرایط ثبت نام و زمان و همچنین نحوه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری، آزاد، علمی کاربردی و پیام نور و همچنین سایر جزئیات ثبت نام این دانشگاه مطلع باشند.

روش هایی که شما عزیزان می توانید اطلاعات کافی درمورد دانشگاه های بدون کنکور بدست آورید

تحصیل بدون کنکور یک راه بسیار عالی برای پیشرفت در زندگی افرادی است که در مشاغل مختلف کار می کنند و فرصت مطالعه برای کنکور و حضور بر سر کلاس های درس روزانه را ندارند.

شما عزیزان می توانید برای اطلاع کامل از هر گونه مشاوره تحصیلی به مرکزمشاوره آویژه تماس حاصل کنید وجهت اطلاع از شرایط ثبت نام، زمان ثبت نام، مهلت ثبت نام و جزئیات آن در مقاطع مختلف رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی یا دیگر دانشگاه های سراسر کشور اعم از پیام نور، غیر انتفاعی و … و اطلاع از گرایش های مختلف رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه بدون کنکور آزاد اسلامی با مشاورین متخصص ما در هر امور تحصیلی تماس حاصل کنید.

این مرکز می تواند پاسخی برای تمامی سوالات شما در مورد ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی، سایر دانشگاه ها و شهریه و جزئیات ثبت نام آن ها باشد.
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

روانشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 46 نظر:
  1. سلام من کارشناسی تکنولوزی شیرولبنیات ازدانشگاه علمی کاربردی دارم دیپلم هم فنی بوده میتونم کارشناسی روانشناسی بالینی ازاد بدون کنکور بخونم؟ترم بهمن ماه ۱۴۰۱هزینه هرترم چندهست
    پیشاپیش از راهنماییتون ممنونم

    1. سلام وقتتون بخیر برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

  2. سلام
    من لیسانس زبان دارم
    و پیش دانشگاهیم هم ریاضی بوده
    میخواستم ببینم میتونم روانشناسی رو شروع کنم؟

    1. سلام وقتتون بخیر اگر برای ارشد میخواهید ادامه تحصیل دهید اکان تحصیل در وزارت بهداشت نمیباشد ولی در وزارت علوم هست ولی کارشناسی محدودیتی ندارید

  3. سلام من کاردانی علوم تجربی دارم میتونم کارشناسی روانشناسی بخونم اگر بله چه دانشگاهی پذیرش داره

    1. سلام وقت بخیر از طریق کنوکور یا بدون کنکور امکان پذیر است برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  4. سلام من سهمیه ۵ درصد دارم نمیخوام بپره سهمیه ام
    میخوام روانشناسی ثبت نام کنم … باید چیکار کنم اون سهمه ام خراب نشه چون واس سال بعد میخوامش …
    و بعدم اینگه با معدل دیپلم ۱۴/۷۵ میشه رفت روانشناسی … اموزش ابتدایی چی ؟

    1. سلام وقت بخیر
      در مورد مسائلی که مطرح کردید برای اطلاعات تخصصی تر با مشاوران ما تماس بگیرید

  5. سلام ببخشید من با دیپلم تجربی نظام جدید میتونم رشته روانشناسی ثبت نام کنم

  6. سلام با کاردانی اموزش ابتدایی میشود کارشناسی روانشناسی خوند؟

  7. سلام بنده کاردانی اموزش ابتدایی دارم میتوانم کارشناسی رشته ی روانشناسی بخونم نظام جدید هستم؟

  8. سلام وقت بخیر من فوق دیبلم میکانیک خودرودارم می تو نم دررشته کارشناسی روانشناسی ثبت نام کنم؟

    1. سلام خدمت شما، بله امکان ثبت نام در کارشناسی ناپیوسته روانشماسی را دارید اما ممکن است به دلیل غیرمرتبط بودن رشته واحد جبرانی توسط دانشگاه در چارت اضافه شود.

  9. سلام.
    من کاردانی نرم افزار فنی حرفه ای دارم،
    میتونم روانشناسی بدون کنکور ثبتنام کنم؟

    1. سلام وقت بخیر بله بر اساس سوابق تحصیلی دیپلمتان باید اقدام کنید

  10. ببخشید با دیپلم و پیش دانشگاهی نظام جدید سال ۸۰ ریاضی و فیزیک میشه روانشناسی بدون کنکور ثبت نام کرد
    سوال بعدی اینکه طرح وزارت بهداشت رشته روانشناسی با مدرک کارشناسی هم میشود یا نه

    1. سلام خدمت شما بله میتوان با مدرک دیپلم در دانشگاه های سوابق تحصیلی و بدون کنکور ثبت نام کنید

  11. سلام من دیپلم فنی نطام حدید دارم امکانش هس بتونم توی دانشگاه ازاد رشته روانشناسی بخونم؟

    1. سلام. خیر برای تحصیل در رشته روانشناسی باید دیپلم شما از شاخه نظری باشد.

  12. سلام من دیپلم فنی حرفه نظام جدید دارم میسه در رشته روانشناسی بدون کنور ثبت نام کنم ؟

    1. سلام. خیر برای تحصیل در رشته روانشناسی باید دیپلم ادبیات و علوم انسانی داشته باشید شما ابتدا برای تطبیق دیپلم اقدام کنید.

  13. سلام ببخشید من ۴۴ سالمه دیپلم نظام قدیم دارم میتونم برای کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد ثبت نام کنم؟ مقدار شهریه هر ترم چقدره؟ زمان ثبت نام ترم بهمن چقدر است؟
    ممنون میشم پاسخ بدین

    1. بله با مدرک دیپلم نظام قدیم میتوانید در دانشگاه ثبت نام کنید

  14. من روانشناس لیسانس مو گرفتم میتونم بدون کنکور کارشناسی ارشد رشته روان‌شناسی بالینی یا عمومی برم

  15. سلام وقتتون بخیر
    من دیپلم نظام جدید دارم اما مدرک پیش دانشگاهی ندارم
    میخواستم ببینم برای ثبت نام روانشناسی بدون کنکور وارد چه مقطعی میشم ؟

    1. کارشناسی روانشناسی پیوسته هست و شما برای ورود باید پایان دوره نظری را داشته باشید

  16. سلام ۴۰سال دارم مدرک پیش داتشگاهی تجربی نظام جدید رو دارم میتونم در کاردانی مقطع امورش ابتدایی ادامه تحصیل بدم

    1. سلام . بله با داشتن مدرک دیپلم و حداقل معدل ۱۴ میتوانید در دانشگاه علمی کاربردی تحصیل کنید.

  17. سلام ببخشید با معدل ۱۰ هم میشه در رشته روانشناسی قبول شد؟ در کارنامه کنکور مجاز اعلام شده

    1. سلام. برخی از دانشگاه ها برای پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی شرط حداقل معدل مجاز را دارند .چنانچه در کنکور پذیرفته شده آید مانعی برای ثبت نام وجود ندارد.

      1. با معدل ۱۵ تجربی میشه روانشناسی دانشگاه ازاد تهران بخونیم ؟

  18. سلام شهریه دانشگاه آزاد تهران رشته روانشناسی چقدر هست؟برای کنکوری های ۱۴۰۰

  19. سلام من دیپلم رشته معارف دارم میتونم بدون کنکور روانشناسی بخونم?

    1. سلام اگر دیپلم دوازده ساله ویا دیپلم نظام جدید دارید بله میتوانید

  20. سلام خسته نباشید من از هنرستان میتونم روانشناسی بخونم بدون کنکور ?!

  21. سلام ببخشید اگر روانشناسی بدون کنکور آزاد بخونیم و بعد ارشد هم بخونیم امکان اخذ مجوز سازمان روانشناسی برای مطب داریم؟ بدون کنکور بودن تحصیل مانع نمیشه؟

      1. سلام میشه مبلغ شهریه رو بگید
        واسه روانشناسی عمومی دانشگاه ازاد تهران

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید