شرایط ثبت نام ارشد مدیریت بدون کنکور

توانایی ها و مهارت هایی که در ارشد مدیریت آموزش داده می شود

ارشد مدیریت را می توان جز پر مخاطب ترین رشته ها و مقاطع به حساب آورد . در ابتدا اجازه دهید قبل از پرداختن به ارشد مدیریت یک توضیح جامع درمورد رشته مدیریت بدیم . رشته مدیریت بطور کلی به دانشجو های این رشته می آموزد تا یک فرایند کلی است که شامل برنامه ریزی همه جانبه ، فرماندهی ، هدایت و پیش بردن امور سازمان ، نظارت بر امور و تلاش های تمام اعضای سازمان ، و در نهایت استفاده هوشنمد از منابع موجود می باشد، برای رساندن سازمان مورد نظر به اهداف مورد نظرش . رشته مدیریت نخستین بار در اواخر قرن 19 توسط شخصی به نام فردریک وینسلو تیلور به حالت علمی و با قاعده ی امروزی در آمد و برای آموزش مطرح شد . این رشته به گرایش هایی تجزیه شده است که در مقطع ارشد رشته مدیریت بیشتر با آن ها روبرو می شویم .

توانایی ها و مهارت هایی که در ارشد مدیریت آموزش داده می شود

در مقاطع پایین تر مجموعه ای از دروس کلی مدیریت را دانشجویان فرا می گیرند ، اما بصورت تخصصی در مقطع ارشد رشته مدیریت روی جزئیات بیشتر شاخه های مدیریت تمرکز می شود و از این رو در ارشد مدیریت شخص دانشجو توانایی هایی را بصورت تخصصی کسب می کند . به عنوان مثال دانشجوی ارشد رشته مدیریت توانایی هایی همچون خلاقیت و قدرت تصمیم گیری را بدست می آورند . آن ها همچنین توانایی رهبری یک مجموع هدفمند را بدست می آورند . اعتماد به نفس، روابط عمومی و اجتماعی قوی ، توانایی تحلیل و بررسی مسائل گوناگون و همچنین فن و قدرت بیان بسیار قوی جز توانایی هایی هستند که دانشجویان ارشد رشته مدیریت پس از فارغ التحصیل شدن آن ها را در وجود خود به وفور پیدا می کنند و همین کلید ورود موفق و استوار به بازار می باشد .


بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد


مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

ثبت نام ارشد مدیریت مالی

ثبت نام کارشناسی ارشد رشته مدیریت مالی موضوع بحث این قسمت می باشد. اما قبل از آن ببینیم هدف از رشته مدیریت مالی چه می باشد . در دوره ای که دانشجویان مدیریت مالی را فرا می گیرند تئوری های مدرن و نوین مدیریت مالی و همچنین کاربرد هایش آشنا می شوند .

در خصوص ثبت نام کارشناسی ارشد رشته مدیریت مالی بد نیست که بدانید این رشته تا سال 1381 یک گرایش از رشته مدیریت بازرگانی به حساب می آمد ، ولی از آنجا که جریان های اقتصادی و مالی سازمان های مختلف و تاثیرات آن ها روی سود آوری و موفقیت این سازمان ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است ، پس از سال 1381 این رشته به عنوان یک گرایش از ارشد مدیریت معرفی گردید . در سال 1392 رشته ای تحت عنوان رشته مالی معرفی گردید. اما توجه داشته باشید که رشته مالی و رشته مدیریت مالی دو رشته کاملا متفاوت می باشند .

دانشگاه هایی که ثبت نام کارشناسی ارشد رشته مدیریت مالی را انجام می دهند

ارشد مدیریت را دانشگاه هایی همچون دانشگاه آزاد ، پیام نور ، سراسری و … ارائه می دهند که بعضی از این دانشگاه ها مانند دانشگاه پیام نور و پردیس های خودگردان دارای ارشد بدون کنکور می باشند و خب به نسبت ثبت نام کارشناسی ارشد رشته مدیریت مالی در این دانشگاه بسیار ساده تر می باشد . اما دانشگاه های آزاد ، دولتی ( روزانه ) ، شبانه ( نوبت دوم ) و غیر انتفاعی دانشجویان ارشد رشته مدیریت مالی را فقط از طریق آزمون ورودی انتخاب می کنند که به نسبت زحمت بالایی را می طلبد . البته اگر در دوره کارشناسی رشته مدیریت را در این دانشگاه ها خوانده باشید و موفق شده باشید در انتهای دوره پارامتر های دانشجوی استعداد درخشان را داشته باشید ، در این دانشگاه ها بدون آزمون ورودی پذیرفته خواهید شد .

ثبت نام ارشد مدیریت مالی 


بیشتر بخوانید: مشاوره تحصیلی


ثبت نام کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی

ثبت نام کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی برای دانشگاه هایی که آزمون ورودی برگذار می کنند تنها یکبار در طول سال انجام می شود . ثبت نام کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی را در دانشگاه پیام نور در گرایش های مختلفی که در زیر مشاهده می کنید می توانید بدون آزمون ورودی انجام دهید :

  • مدیریت دولتی گرایش ( بودجه و مالیه عمومی )
  • مدیریت دولتی گرایش ( خط مشی گذاری عمومی )
  • مدیریت دولتی گرایش ( توسعه منابع انسانی )
  • مدیریت دولتی گرایش ( طراحی سازمان های دولتی )
  • مدیریت دولتی گرایش ( مدیریت تحول )
  • مدیریت دولتی گرایش ( مدیریت پیشرفته و توسعه شهری و روستایی )
  • مدیریت دولتی گرایش ( مدیریت رفتار سازمانی )

همانطور که می بینید رشته مدیریت دولتی دارای گرایش های زیادی می باشد که برای دیگر دانشگاه ها نیز می توانید از طریق دفترچه انتخاب رشته دانشگاه مربوطه مطالعه کنید .

ثبت نام کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی در دانشگاه هایی با آزمون ورودی

در ابتدای بحث به دانشگاه هایی که دانشجو های کارشناسی ارشد مدیریت دولتی را تنها از طریق آزمون ورودی مورد انتخاب قرار می دهند اشاره کردیم . در اینجا به شرایطی که متقاضیان لازم دارند آن ها را دارا باشند تا بتوانند در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت دولتی ثبت نام کنند اشاره می کنیم . یکسری شرایط عمومی وجود دارند که بار ها به آن ها اشاره شده است . همچنین درمورد شرایط اختصاصی برای دانشگاه های مختلف توضیحاتی در بحث های قبلی داده شد اما متقاضیان می توانند تنها با یک تماس با مرکز مشاوره آویژه از هر آن چه که درمورد شرایط ، گرایش ها ، ظرفیت ها و … نیاز دارند با خبر شوند . اگر دنبال مشاوره تحصیلی می باشید گروه مشاوران مرکز مشاوره آویژه آماده اند تا هر اطلاعاتی که نیاز دارید در اختیار شما بگذارند و شما را در مسیر تصمیم گیری کمک کنند .


بیشتر بخوانید: لیست رشته های ارشد پیام نور


گرایش های ارشد بدون کنکور مدیریت

گرایش های ارشد بدون کنکور مدیریت را تنها محدود به دانشگاه پیام نور و پردیس های خود گردان باید دانست ، زیرا دیگر دانشگاه ها برای فوق لیسانس آزمون ورودی دارند . در خصوص گرایش های ارشد رشته مدیریت بدون کنکور دانشگاه پیام نور قبل تر به گرایش های مدیریت دولتی دانشگاه پیام نور اشاره کردیم و در ادامه به دیگر گرایش های مدیریت این دانشگاه می پردازیم . در زیر دیگر گرایش های مدیریت در دانشگاه پیام نور را می توانید مشاهده کنید :

  • مدیریت آموزشی
  • مدیریت بازرگانی ( گرایش های بازار یابی ، بازرگانی بین المللی ، بازرگانی داخلی ، تجارت الکترونیکی ، کار آفرینی ، مدیریت استراتژیک )
  • مدیریت امور شهری
  • مدیریت جهانگردی ( گرایش بازاریابی جهانگردی )
  • مدیریت رسانه
  • مدیریت فناوری اطلاعات ( گرایش های سیستم های اطلاعاتی پیشرفته ، کسب و کار الکترونیک ، مدیریت دانش ، مدیریت منابع اطلاعاتی )
  • و …

گرایش های مدیریت دانشگاه های روزانه ، شبانه و آزاد

مجموعه مدیریت به 6 رشته اصلی تقسیم می شود که هر کدام دارای گرایش های مختلفی می شود که در جلوی هر رشته آن ها را لیست خواهیم کرد :

  • مدیریت بازرگانی ( بازاریابی – بازرگانی بین المللی – تجارت الکترونیکی – مدیریت استراتژیک – بازرگانی داخلی – کار آفرینی )
  • مدیریت دولتی ( توسعه منابع انسانی – طراحی سازمان های دولتی – بودجه و مالیه عمومی – خط مشی گذاری عمومی – مدیریت پیشرفت و توسعه شهری و روستایی – مدیریت تحول – مدیریت رفتار سازمانی )
  • مدیریت صنعتی ( تحقیق در عملیات – تولید و عملیات – مدیریت عملکرد – مدیریت زنجیره تامین – مدیریت کیفیت و بهره وری – مدیریت پروژه )
  • مدیریت فناوری اطلاعات ( کسب و کار الکترونیک – مدیریت منابع اطلاعاتی – سیستم های اطلاعاتی پیشرفته – مدیریت دانش – هوشمندی کسب و کار – مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات )
  • مدیریت تکنولوژی ( نوآوری تکنولوژی – انتقال تکنولوژی – استراتژی های توسعه صنعتی – سیاست های تحقیق و توسعه )
  • مدیریت مالی
  • و …

گرایش های ارشد بدون کنکور مدیریت


بیشتر بخوانید: معرفی و ثبت نام رشته مدیریت کسب و کار علمی کاربردی بدون کنکور


ثبت نام کارشناسی ارشد رشته مدیریت جهانگردی

ثبت نام کارشناسی ارشد رشته مدیریت جهانگردی برای دانشگاه های روزانه ، پردیس های خودگردان ، شبانه و دانشگاه غیرانتفاعی در دو گرایش بازاریابی جهانگردی و برنامه ریزی توسعه جهانگردی انجام می شود ، و این مجموعه را می توان با کد 1125 در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری پیدا کرد .


بیشتر بخوانید: معرفی و ثبت نام رشته مدیریت علمی کاربردی بدون کنکور


ثبت نام کارشناسی ارشد رشته مدیریت جهانگردی در دانشگاه های آزاد و پیام نور

دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت جهانگردی تنها گرایش بازاریابی جهانگردی را ارائه می کند که ثبت نام آن نیز بدون کنکور صورت می پذیرد . دانشگاه آزاد نیز رشته مدیریت جهانگردی را ارائه می کند در دوره فوق لیسانس اما بر خلاف دانشگاه پیام نور ، متقاضیان برای دانشگاه آزاد باید کنکور بدهند .
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

شرایط ثبت نام ارشد مدیریت بدون کنکور

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

یکشنبه

1403/1/12

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید