شرایط و نحوه دریافت پروانه نظام روانشناسی در سال 1402 + تعرفه سازمان نظام روانشناسی

شرایط دریافت پروانه نظام روانشناسی و مشاوره

فارغ التحصیلان رشته های روانشناسی و مشاوره، برای ارائه خدمات و فعالیت در حوزه تخصصی خود، باید ابتدا برای دریافت پروانه نظام روانشناسی اقدام کنند. سپس در صورتی که شرایط لازم را دارا باشند و مدارک مربوطه را ارائه دهند، می توانند در مصاحبه شرکت کنند و پس از قبولی در مصاحبه، یک شماره عضویت به آنها تعلق می گیرد و مجوز مورد نیاز صادر می شود.

گرفتن شماره نظام روانشناسی، شرایط خاصی می طلبد که این شرایط تایید کننده صلاحیت فرد برای ارائه ی خدمات درمانی و مشاوره است. افرادی که موفق به اخذ پروانه سازمان نظام روانشناسی می شوند، می توانند فعالیت خود را رسما به عنوان روانشناس در مطب روانشناسی آغاز کنند.

از شما دعوت می کنیم در ادامه مطلب با مرکز مشاوره آویژه همراه باشید تا شرایط دریافت پروانه نظام روانشناسی در سال 1402 را مورد بررسی قرار دهیم.

مهم ترین شرایط لازم برای دریافت پروانه سازمان نظام روانشناسی

متقاضیان گرفتن شماره نظام، حتما باید یکی از اعضای سازمان نظام روانشناسی باشند و داشتن حداقل یک سال سابقه عضویت در این سازمان از شرایط اصلی اخذ شماره نظام است. عضویت در این سازمان از طریق سامانه اینترنتی انجام می شود و نیازی به مراجعه حضوری ندارد.

یکی دیگر از شرایطی که در زمان گرفتن پروانه سازمان نظام روانشناسی در نظر گرفته می شود، سطح علمی متقاضیان و تخصص آنها است. بدین ترتیب تنها افرادی که دو مدرک تحصیلی خود را در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در یکی از رشته ها و گرایش های مرتبط با مشاوره و روانشناسی اخذ کرده اند، شماره نظام روانشناسی می گیرند.

یک سال باید از زمان فراغت از تحصیل متقاضیان مجوز نظام روانشناسی گذشته باشد تا واجد شرایط باشند. این یک سال فرصتی است که داوطلب توانایی ها و دانش خود را برای ارائه مشاوره بالا برد.

داوطلبان مجوز نظام روانشناسی باید حداقل نمره مشخص شده در مصاحبه حضوری را کسب کنند. این مصاحبه به منظور بررسی مهارت ها و دانش افراد انجام می شود، که در ادامه مفصلا درباره آن بحث خواهیم کرد.

متقاضیان آقا باید وضعیت نظام وظیفه خود را مشخص کرده باشند؛ یعنی دارای کارت معافیت و یا کارت پایان خدمت باشند تا بتوانند مجوز فعالیت بگیرند.

داشتن گواهی و تاییدیه سلامت روانی و نداشتن سوء سابقه کیفری از دیگر شرایط لازم است.

چگونگی اخذ پروانه سازمان نظام روانشناسی

روند دریافت پروانه نظام روانشناسی از چند مرحله ی نه چندان دشوار تشکیل شده است، که داوطلب باید این مراحل را به ترتیب انجام دهد. برای راحتی کار شما این مراحل را با هم مرور می کنیم.

قبلا هم عنوان کردیم که اولین قدم برای دریافت پروانه روانشناسی، عضو شدن در سازمان نظام روانشناسی است که تنها دارندگان مدرک تحصیلی معتبر در رشته روانشناسی و مشاوره، می توانند در این سازمان عضو شوند.

بعد از اینکه عضویت شما در سازمان نظام تایید شد و یک سال هم از مدت عضویت شما گذشت. باید درخواست صدور پروانه اشتغال تخصصی را طی نامه ای ثبت نمایید.

پونزمتن نامه باید به صورت زیر باشد:

“معاونت محترم نظارت حرفه ای و امور کمیسیون های سازمان، با سلام و احترام. اینجانب ……… عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره به شماره …….. ، ضمن آگاهی از مفاد قانون تشکیلی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، متقاضی صدور پروانه اشتغال تخصصی در استان …… شهرستان …… منطقه ….. می باشم.”

شما باید مدارکی از قبیل مدارک تحصیلی، گواهی نامه عدم سوء پیشینه، گواهینامه سلامت روانی و… را مطابق مدارک خواسته شده سایت نظام مهندسی آماده کنید و آنها را به صورت حضوری یا پستی تحویل سازمان نظام روانشناسی بدهید.

در مرحله بعدی مدارک ارسالی در کمیسیون های تخصصی مورد بررسی قرار می گیرند. اگر شما شرایط ذکر شده را داشته باشید، برای انجام مصاحبه حضوری دعوت می شوید. مصاحبه آخرین مرحله در روند گرفتن مجوز از سازمان نظام روانشناسی است. چنانچه در آن موفق شوید، بعد از صدور مجوز می توانید فعالیت خود را آغاز کنید.

چگونگی اخذ پروانه سازمان نظام روانشناسی

شرایط عضویت در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران کدامند؟

سازمان نظام روانشناسی، سازمانی است که وظیفه حمایت از مشاوران و همچنین نظارت بر فعالیت این افراد را بر عهده دارد. افرادی که به عضویت این سازمان درآمده اند، معمولا مهارت و صلاحیتشان تایید شده است و می توانند به ارائه ی خدمات مشاوره ای مشغول شوند.

پونزدو شرط اصلی را می توان برای عضویت در این سازمان عنوان کرد، که به ترتیب زیر است:

داشتن مدرک تحصیلی مرتبط که مورد تایید یکی از وزارتخانه های بهداشت و یا وزارت علوم و تحقیقات کشور باشد. البته افراد دارای مدرک کارشناسی و پایین تر، نمی توانند به عضویت این سازمان درآیند و داشتن مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر شرط است.

اعضای سازمان روانشناسی در ازای عضویتشان در این سازمان و استفاده از خدمات ومزایای عضویت در سازمان نظام روانشناسی، بایستی هزینه ای را به عنوان حق عضویت پرداخت کنند. عضویت در این سازمان مزیت های فراوانی را برای شما به دنبال دارد که مهم ترین آن امکان دریافت مجوز نظام روانشناسی است.

چگونگی اخذ پروانه سازمان نظام روانشناسی

مصاحبه سازمان نظام روانشناسی

مصاحبه، یکی از مراحلی است که داوطلبان پروانه نظام روانشناسی باید آن را پشت سر بگذارند. اما همواره سوالات زیادی درباره روند و نحوه انجام مصاحبه سازمان نظام روانشناسی وجود دارد، که با توجه به اهمیت بالای این موضوع، در این قسمت به آن می پردازیم.

ابتدا باید بدانید که انجام مصاحبه برای ارزیابی تسلط شما به مباحث و مهارت های روانشناسی، بررسی صلاحیت شما و… انجام می شود.

لذا توصیه می کنیم قبل از ثبت درخواست برای مجوز نظام روانشناسی، در کارگاه ها و جلسات آموزشی روانشناسی شرکت کنید، تا مهارت کافی برای پاسخ دادن به سوالات مصاحبه را کسب نمایید.

توجه داشته باشید که این مصاحبه با مصاحبه های شغلی که برای استخدام انجام می شود، تفاوت زیادی دارد و تنها موضوعی که درباره آن سوال می شود، علم روانشناسی است. پس نگران سوالات عقیدتی و… نباشید.

برای مصاحبه باید چه منابعی را مطالعه کنیم و سوالات بیشتر حول چه مباحثی است؟

در پاسخ باید گفت که شما باید بر اساس رویکرد روانشناسی خود مطالعاتی داشته باشید و تسلط کافی برای پاسخ دادن به سوالات در حیطه ی رویکرد خود برسید.

علاوه بر این، موضوع پایان نامه شما یکی از مواردی است که در نوع سوالاتی که از شما پرسیده می شود تاثیر دارد. توجه کنید که قانع کردن تیم مصاحبه کننده کار راحتی نیست؛ پس تمام منابعی که موضوع رویکرد روانشناسی و پایان نامه شما باشد، اهمیت دارد.

رویکرد مصاحبه کنندگان و سطح علمی آنها نیز تاثیر زیادی در پذیرش یا عدم پذیرش شما دارد. مصاحبه کنندگان معمولا اساتید برتر دانشگاهی هستند که حساسیت بالایی دارند؛ پس با توجه به اینکه کار سختی را در پیش دارید. سعی کنید با کسب دانش و مهارت کافی این مرحله را به خوبی پشت سر بگذارید.

موضوع دیگری که درباره مصاحبه وجود دارد، مربوط به هزینه مصاحبه است. این هزینه که توسط تعرفه های سازمان روانشناسی مشخص می شود، باید به یکی از حساب های سازمان نظام روانشناسی واریز شود و رسید مربوطه را به این سازمان تحویل دهید.

مصاحبه سازمان نظام روانشناسی

چگونگی تمدید عضویت در سازمان نظام روانشناسی

داوطلبانی که موفق به عضویت در سازمان نظام روانشناسی شده اند، یک کارت عضویت دریافت می کنند. این کارت تنها مدت مشخصی اعتبار دارد و لازم است یک ماه قبل از به پایان رسیدن اعتبار آن برای تمدید عضویت اقدام کنید.

توجه نمایید که اگر مدت عضویت منقضی شده باشد، نباید از تاریخ انقضای آن 6 ماه گذشته باشد. اما اهمیت تمدید عضویت به موقع در این است که شما برای انجام فعالیت های مشاوره ای و همچنین به منظور تمدید پروانه نظام روانشناسی به این کارت نیاز دارید.

برای تمدید عضویت در سازمان نظام روانشناسی، لازم است فرمی را تحت عنوان فرم 110 تکمیل و امضا کنید که اطلاعاتی شامل تاریخ تولد، تاریخ عضویت در سازمان، کد ملی، آدرس محل زندگی و سایر اطلاعات از این دست را در برمی گیرد.

پونزهمچنین مدارک مورد نیاز برای تمدید عضویت نیز در این فرم ذکر شده که به ترتیب زیر می باشد:

  • اصل کارت عضویت قبلی
  • یک قطعه عکس جدید که پشت نویسی شده باشد.
  • کپی آخرین مدرک تحصیلی؛ البته اگر مدرک تحصیلی اتان در این مدت تغییر کرده و مدرک بالاتر گرفته اید، ارائه اصل مدرک جدید الزامی است.
  • رسید مربوط به واریز مبلغ حق عضویت به حساب سازمان نظام روانشناسی کشور

بعد از جمع آوری این مدارک و تکمیل فرم مربوطه، باید آنها را به سازمان نظارت حرفه ای و امور کمیسیون های سازمان نظام روانشناسی تحویل دهید، تا تصمیمات لازم درباره تمدید عضویت شما اتخاذ شود. در نهایت کارت عضویت جدید برای شما صادر می شود و شما می توانید با خیال راحت فعالیت های خود را از سر بگیرید.

شرایط عضویت در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران کدامند؟

پروانه اشتغال از سازمان نظام روانشناسی و بهزیستی

همانطور که می دانید، سازمان بهزیستی کشور یکی از ارگان هایی است که مددجویان زیادی را تحت حمایت خود دارد و به این افراد خدمات مشاوره ای و درمانی و… ارائه می دهد.

یکی از موضوعاتی که در سال های اخیر بحث های زیادی را به دنبال داشته است، امکان اخذ پروانه فعالیت از سازمان بهزیستی است.

این سازمان در گذشته می توانست با در نظر گرفتن قوانین و مقررات خود، اقدام به صلاحیت سنجی روانشناسان و مشاوران کند و بر همین اساس برای آنها پروانه فعالیت صادر کند، تا سازمان بهزیستی را در ارائه خدمات یاری کنند.

اما بعد از مدتی سازمان نظام روانشناسی وارد کار شد و صلاحیت بسیاری از افرادی که از سازمان بهزیستی مجوز گرفته بودند را زیر سوال برد؛ چرا که این افراد بر اساس استانداردهای روانشناسی ارزیابی نشده بودند.

در نهایت بعد از جدال های فراوان، مقرر شد که تنها سازمانی که حق تایید صلاحیت روانشناسان و اعطای مجوز نظام روانشناسی را دارد، سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور است. پس از آن مهارت و توانایی افرادی که مجوز خود را از سازمان بهزیستی گرفتند، دوباره مورد بررسی قرار گرفت.

البته هنوز هم سازمان بهزیستی می تواند برای انجام برخی فعالیت ها که برای کمک به مددجویان انجام می شود، به متقاضیان مجوز ارائه دهد؛ اما به طور کلی ارائه مراکز مشاوره اجتماعی باید تحت نظارت سازمان نظام روانشناسی انجام شود.

پروانه اشتغال از سازمان نظام روانشناسی و بهزیستی

مجوز تاسیس کلینیک روانشناسی

کلینیک های روانشناسی تخصصی، یکی از نیازهای اساسی جامعه امروز هستند؛ چرا که زندگی پر تنش ضرورت استفاده از خدمات روانشناسی را افزایش می دهد. ارائه ی خدمات در حوزه مشاوره تحصیلی، مشاوره ازدواج، مشاوره کودکان و… از جمله وظایفی است که برای این کلینیک ها تعریف شده است.

با توجه به اهمیت این موضوعات، نظارت بر فعالیت کلینیک های روانشناسی امری ضروری است. لذا سازمان نظام روانشناسی کشور با ارائه پروانه نظام روانشناسی به واجدین شرایط بر فعالیت آنها نظارت می کند.

بر همین اساس تنها افرادی که شرایط لازم را داشته باشند، می توانند برای مجوز تاسیس کلینیک روانشناسی اقدام کنند. این شرایط با در نظر گرفتن نوع کلینیک و خدماتی که ارائه می دهد، متفاوت است.

پونزکلینیک های روانشناسی را می توان به دو دسته ی اصلی تقسیم بندی کرد:

مراکز مشاوره عمومی

این مراکز به ارائه خدمات غیر تخصصی می پردازد، که برای دریافت مجوز تاسیس آن باید مدرک کارشناسی ارشد در یکی از گرایش های روانشناسی داشته باشید.

مراکز مشاوره تخصصی

این مراکز فعالیت های تخصصی تنها در یکی از حوزه های روانشناسی انجام می دهند. از جمله این مراکز، مشاوره کودک و نوجوان، مشاوره کودکان استثنایی، مشاوره سالمندان، مشاوره تحصیلی، مشاوره ازدواج و… را می توان نام برد. اخذ مجوز در این حوزه ها نیاز به مدرک کارشناسی ارشد و گاه دکتری دارد.

افرادی که موفق به دریافت مجوز نظام روانشناسی شده اند، بر اساس مدرک تحصیلی و علاقه ی آنها به فعالیت در هر یک از زمینه های مشاوره تخصصی یا عمومی، می توانند مطب خود را تاسیس کنند. البته ارائه مدارک مربوط به اجاره یا خرید محل تاسیس کلینیک روانشناسی برای اخذ مجوز نهایی اهمیت دارد.

مجوز تاسیس کلینیک روانشناسی

تعرفه سازمان نظام روانشناسی چگونه است؟

همانطور که در پاراگراف های قبلی عنوان کردیم، روانشناسان برای عضویت در سازمان نظام روانشناسی و بهره بردن از خدمات و مزایای این سازمان، باید هزینه ای را به عنوان حق عضویت به این سازمان پرداخت نمایند.

مبلغ پرداختی به عنوان حق عضویت توسط تعرفه های سازمان روانشناسی مشخص می شود، که برای افراد با توجه به مدرک تحصیلی اشان متفاوت است. همچنین داوطلبان باید برای تمدید عضویت و بررسی پرونده نیز مبلغی را پرداخت کنند، که این تعرفه ها در سایت نظام روانشناسی در دسترس قرار گرفته و به طور کلی در جدول زیر عنوان شده اند.

لازم به ذکر است که این تعرفه ها مربوط به سال 1402 است و در سال جدید این سازمان تعرفه های جدیدی اضافه خواهد کرد.

نوع حسابمبلغ
عضویت جدید و تمدید عضویت هر سال برای داوطلبان فوق لیسانس1/150/000 ریال
عضویت جدید و تمدید عضویت برای داوطلبان دارای مدرک دکترا1/560/000 ریال
صدور پروانه اولیه 3 ساله برای مدرک فوق لیسانس5/640/000 ریال
صدور پروانه اولیه 3 سال برای مدرک دکترا6/840/000 ریال
تمدید پروانه اشتغال 3 سال برای مدرک فوق لیسانس3/360/000 ریال
تمدید پروانه اشتغال 3 سال برای دکترا4/560/000 ریال
صدور و تمدید پروانه مراکز به ازای دو سال7/920/000 ریال
هزینه بررسی اولیه پرونده1/200/000 ریال
هزینه شرکت در مصاحبه1/500/000 ریال

قبل از واریز هر مبلغی برای دریافت پروانه نظام روانشناسی و یا تمدید آن، بهتر است با امور مالی سازمان روانشناسی تماس بگیرید تا از بروز اشتباه در واریز مبالغ جلوگیری شود.

علاوه بر این یکی از اقداماتی که تحت نظارت سازمان روانشناسی و مشاوره کشور انجام می شود، تعیین تعرفه مربوط به خدمات روانشناسی است که در کلینیک های روانشناسی ارائه می شود.

این تعرفه ها نیز بر اساس مدرک تحصیلی مشاوران مشخص می شود که برای یک جلسه 45 دقیقه ای، بشرح جدول زیر می باشند.

تعرفه کارشناسی ارشد روان شناسی و مشاورهتعرفه دکتری روان شناسی و مشاوره
1/400/0002/030/000

تعرفه سازمان نظام روانشناسی چگونه است؟

چالش های روانشناس بدون مجوز شامل چه مواردی است؟

در جامعه امروزی ارائه ی هر خدمتی و تاسیس هر مرکزی، نیاز به طی کردن مراحل قانونی و دریافت مجوز دارد. کلینیک های روانشناسی و مراکز مشاوره نیز از این امر مستثنی نیستند.

چه بسا با توجه به وظیفه خطیری که این مراکز برای تامین سلامت روان جامعه بر عهده دارند، قوانین در این حوزه سخت گیرانه تر اجرا می شود. فردی که برای دریافت مشاوره های ازدواج، تحصیلی، خانوادگی و… مراجعه می کند، با توجه به هزینه ای که پرداخت می کند و اهمیت این مشاوره در زندگی وی، توقع دارد راهنمایی های موثر و مفیدی دریافت کند.

بدیهی است فردی که صلاحیت وی در سازمان های ذی‌ربط تایید نشده است، نمی تواند گزینه مناسبی برای دریافت مشاوره باشد. علاوه بر این مشاورانی که برای دریافت مجوز اقدام نکرده اند، با مشکلات زیادی رو به رو خواهند شد و ارائه مشاوره بدون داشتن مجوزهای لازم جرم است و در صورت شناسایی فرد خاطی با وی برخورد خواهد شد.

اگر تایید شود فردی بدون داشتن پروانه نظام روانشناسی اقدام به فعالیت و ارائه مشاوره کرده است، از انجام هر گونه فعالیت در حوزه روانشناسی محروم خواهد شد. البته ممکن است این محرومیت تا شش ماه نیز باشد؛ پس بهتر است ابتدا برای اخذ مجوز اقدام کنید تا با این مشکلات مواجه نشوید.

علاوه بر این با توجه به این که سازمان نظام روانشناسی به عنوان یک صنف وظیفه حمایت از حقوق روانشناسان عضو این سازمان را بر عهده دارد، اگر یکی از مراجعین از عملکرد روانشناس فاقد مجوز، ناراضی باشد و بر علیه وی شکایت کند، سازمان نظام روانشناسی هیچ وظیفه و تعهدی برای دفاع از فرد مذکور ندارد.

دقت کنید که نام تمام روانشناسانی که مجوز نظام روانشناسی گرفته اند، در سایت این سازمان وجود دارد. توصیه می کنیم در زمان مراجعه به مشاوران و روانشناسان، بررسی شماره نظام روانشناسی آنها را در نظر بگیرید.

تعرفه سازمان نظام روانشناسی چگونه است؟

آدرس سازمان نظام روانشناسی تهران کجاست؟

گاهی مشاوران و روانشناسان برای انجام امور مختلفی همچون دریافت مجوز و انجام مصاحبه و… باید به سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور مراجعه کنند. لذا اطلاع از آدرس این سازمان، امری واجب برای این افراد است.

این سازمان در آدرس تهران – خیابان جلال آل احمد – بین خیابان کارگر شمالی و بزرگراه شهید چمران – روبروی دانشگاه تربیت مدرس – خیابان پروانه – بالاتر از میدان سوم پرنده – کوچه 16 – پلاک 6 قرار دارد.

همچنین سامانه رسمی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران، به نشانی اینترنتی www.pcoiran.ir قابل دسترس عموم می باشد.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

سازمان نظام روانشناسی به طور کلی چه وظایفی را بر عهده دارد؟

تا اینجای کار دانستیم که یکی از مهم ترین وظایف سازمان روانشناسی کشور، ارائه مجوز نظام روانشناسی به مشاوران مورد تایید است.اما این مورد تنها وظیفه ی سازمان نیست؛ بلکه وظایف مختلف دیگری را بر عهده دارد.

پونزبرخی از دیگر وظایف این سازمان عبارتند از:

برگزاری دوره های مختلف برای ارتقای سطح علمی روانشناسان و پیشرفت هر چه بیشتر این علم در کشور

تعیین تعرفه های درمانی که قبلا درباره این مورد نیز بحث کردیم.

همکاری با وزارت علوم و وزارت بهداشت کشور برای بهتر شدن وضعیت تحصیل دانشجویان رشته روانشناسی

مشخص کردن چارچوب هایی برای انجام فعالیت های روانشناسی

سازمان نظام روانشناسی به طور کلی چه وظایفی را بر عهده دارد؟

و…

در پایان

اگر روانشناس هستید یا در رشته های مربوط به مشاوره تحصیل کرده اید و واجد شرایط مشاوره می باشید، می توانید کلیه سوالات خود را از مرکز مشاوره آویژه بپرسید. در این راستا مرکز مشاوره آویژه خدمات متنوعی را در زمینه آموزش نحوه دریافت مجوزهای خاص به شما هم میهنان عزیز ارائه می دهد.

برای دریافت مشاوره تلفنی، از سراسر کشور با شماره 9099071985 تماس بگیرید و سوالات خود را از کارشناسان آویژه بپرسید. از همراهی شما سپاسگزاریم.

سوالات متداول

سوال علامتبرای عضویت در سازمان نظام روانشناسی، چه زمانی باید از فارغ التحصیلی فرد باید سپری شده باشد؟

باید از فارغ التحصلی فرد، حداقل مدت زمان یک سال باید سپری شده باشد.

سوال علامتاگر عضویت پروانه نظام روانشناسی منقضی شده باشد، تا چه بازه زمانی امکان تمدید آن وجود دارد؟

تا 6 ماه از انقضای عضویت امکان تمدید وجود دارد.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

شرایط و نحوه دریافت پروانه نظام روانشناسی در سال 1402 + تعرفه سازمان نظام روانشناسی

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 648 نظر:
  1. با سلام
    با مدرک لیسانس برق الکترونیک که نا مرتبط است اگر کارشناسی ارشد و مقطع دکترا روانشناسی بالینی داشته باشیم ، برای گرفتن پروانه و مطب میشه اقدام کرد یا نه ؟

    1. سلام و عرض ادب،خانم حاجی محمدی هستم. بله می توانید برای مجوز پروانه اشتغال تخصصی و نهایتا مجوز تاسیس کلینیک اقدام کنید و مانعی ندارد.

  2. با سلام و روز بخیر
    ببخشید شما استخدام روانشناس ندارین ؟

    1. سلام و وقت بخیر رزومه خود را ارسال فرمایید

  3. سلام اگر ناخواسته از تاریخ پروانه یکسال گذشته باشد. چطور می توان تمدید نمود؟

    1. با سلام و احترام وقت شما بخیر سیری هستم در حالت اصولی و معمول باید بیش از ۶ ماه نگذشته باشد اما میتوانید درخواست دهید در صورت بررسی رای تایید و یا رد سازمان تعیین کننده است

  4. سلام وقتتون بخیر ببخشید الان با لیسانس غیر مرتبط میشه برا پروانه اشتغال اقدام کرد یا نه

    1. با سلام و احترام وقت شما بخیر سیری هستم شما با مدرک ارشد بستگی به رشته ی تحصیلی شما دارد اگر روانشناسی باشید غیر مرتبط هم باشد مشکلی ندارد میتوانید با ارشد آزمون صلاحیت شرکت کنید و پروانه بگیرید

  5. سلام
    مدرک کارشناسی روانشناسی عمومی بصورت حضوری. ولی الان دانشجوی ارشد روانشناسی شخصیت از دانشگاهآزاد واحد الکترونیک هستم میتونم پروانه نظام بگیرم؟؟

    1. با سلام و احترام وقت شما به
      خیر سیری هستم بله آزمون صلاحیت دهید و پروانه در صورت قبولی پروانه بگیرید

  6. سلام وقت بخیر
    من لیسانس و ارشد روانشناسی دارم و به تازگی سربازیم تموم شده
    سامانه ثبت نام کردم 2هفته هست در حال صدور کارت هست؟باید صبرکنم کارت بیاد بعد درخواست پروانه بزنم؟
    اینکه میگن 1 سال از ثبت نام سامانه باید بگذره حقیقت داره؟

    1. شما اول باید ومنتظر بمانید تا کارتتان تحویل بگیرید وبعد باید آزمون صلاحیت و مصاحبه قبول شوید

  7. سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم کسی که پروانه وکالت داره و لیسانس و فوق روانشناسی هم داره میتونه اقدام کنه پروانه روانشناسی رو‌هم بگیره؟ یا این ۲ پروانه رو نمیشه با هم داشت.

    1. سلام با داشتن مدرک 2 مقطع روانشناسی اماکان گرفتن پروانه اشتغال را دارید و مشکلی پیش نمیاد

  8. سلام وقت بخیر
    کسی که کارشناسی و ارشد مشاوره از فرهنگیان داره
    آیا میتونه مطب مستقل بزنه
    یا حتما باید استخدام آموزش پرورش بشه چون تعهد خدمت داره؟

    1. سلام با داشتن مدرک 2 مقطع روانشناسی یا شماوره میتوانید برای گرفتن مجوز مطب اقدام کنید.

  9. سلام وقت شما بخیر.من امروز با یه خانم دکتر روانشناس صحبت کردم و ایشون گفتند که شرط تحصیل در دو مقطع همسان برای اخذ پروانه سازمان نظام روانشناسی لغو شده و تصویب هم شده ،آیا این حرف صحت داره؟؟؟ خواهشا اونی که مطمئن هستش پاسخ بده چون برام خیلی مهمه

  10. سلام خسته نباشین من مدرک ارشدم تازه اومده میخوام شماره نظام بگیرم چجوری باید اقدام کنم؟
    البته خیلی وقته فارغ التحصیل شدم

    1. باید اول از طریق سازمان نظام درخواست کارت عضویت بدی و بعد از دریافت کارت میتونید از طریق آزمون صلاحیت علمی

      1. سلام وقت بخیر کلیه پاسخ های شما رو خوندم به سوال دوستان ولی من یک سوال دارم خود سازمان اعلام کرده که با لیسانس غیر مرتبط و ارشد در یکی از رشته های روانشناسی میتونید مجوز بگیرید و مصاحبه برداشته شده و کارگاه و کارورزی باید بریم؟ این صحت داره چون هر پاسخی دیدم زدید خیر

        1. برای گرفتن پروانه فقط مقطع ارشد روان شناسی یا مشاوره باشد مشکلی نیس و باید آزمون صلاحیت و مصاحبه را با موفقیت بگذرانید

  11. سلام، مجوز من از طریق درگاه ملی مجوزها صادر شده، اما چرا این مجوزهای جدید چیزی به اسم شماره پروانه ندارند؟ بصورت الکترونیکی داخل سایت هست که شامل مشخصات شخصی و تاریخ صدور و اعتبار تاریخ و یه تصویر مربعی سیاه از QR code هست. الان شماره نظام پس چی میشه؟؟ کسی میدونه؟؟ سازمان نظام روانشناسی هم هرچقدر تماس میگیرم کسی پاسخگو نیست.

  12. سلام به همه هموطنانم
    با کارشناسی غیر مرتبط و کارشناسی ارشد مرتبط ( روانشناسی) میتوانید پروانه اشتغال و کد دریافت کنید . جای هیچگونه نگرانی نیست.
    جناب اقای محمد حاتمی رییس نظام روانشناسی فرمودند: میشود

  13. سلام میخواستم بدونم اگر در ایران فوق دیپلم روانشناسی ودرخارج از کشورفوق رو خونده باشیم ، این مدرک فوق لیسان چقدر معتبره؟ و شماره نظام یا مجوز کلینیک بهش تعلق میگیره؟

    1. با سلام و احترام وقت شما بخیر سیری هستم بستگی داره مدرکی که میگیرید مورد تایید وزارت علوم کشور ما هست یا نه اگر باشد مشکلی پیش نمی آید

  14. سلام خسته نباشید ببخشید سوالی داشتم لطفا جواب بدید 😢 کسی که مدرک کارشناسیو از دانشگاه فرهنگیان در رشته ادبیات فارسی گرقته میتونه ارشد و دکتری روانشناسی بخونه و مطب بزنه؟!

    1. سلام بله میتوانید کنکور ارشد روانشناسی بدهید و در صورت قبولی در این رتشه ادامه تحصیل داشته باشید

  15. سلام
    جسارت نباشه خیلی خیلی کار شما مسخره است ابتدا از لیسانس نامرتبط گزینش می کنید و بعد که قبول شد از بین گزینش و رقابت حتی با لیسانسیه های مرتبط و در دانشگاه هم دروس جبرانی را گذراند و در دادن پروانه روانشناسی هم دوباره مصاحبه علمی برگزار می شود باز هم شرط دو مدرک مرتبط را گذاشته اید. واقعا که آدم برای شماها متاسف می شود.

  16. سلام
    من کارشناسی روانشناسی پیام نور و ارشد روانشناسی تربیتی اموزش محور دانشگاه دولتی دارم دو ساله کارت عضویت نطام روانشناسی رو گرفتم آیا میتونم پروانه اشتغال بگیرم؟

    1. بله با مدرک کارشناسی ارشد امکان دریافت پروانه اشتغال وجود دارد

    1. این رو هم من شنیدم
      چطوریه هنوز شرط دو مقطع همسان هست یا برداشته شده ؟

  17. سلام،وقتتون‌بخیر
    برای‌گرفتن‌شماره‌نظام‌روانشناسی‌فقط‌تاریخ‌دفاع‌کافی‌هست؟

    1. سلام برای گرفتن پروانه نظام روانشناسی شما باید قارق التحصیل ارشد باشید وکارت عضویت نظام را گرفته باشید.

  18. سلام
    برای عضویت نظام روانشناسی و سپس گرفتن پروانه، مدرک دانشگاههای مختلف چقدر موثره؟ اگر لیسانس از پیام نور و ارشد از سراسری باشه در مصاحبه موثره؟

    1. سلام برای گرفتن پروانه نظام نیاز به داشتن مدرک کارشناسی ارشد مرتط دارید اما دانشگاه محدودیتی ندارد فقط باید مدرک شما از واحد مجازی نباشد.

  19. سلام ببخشید بنده دانشجوی ترم ۸ رشته مشاوره دانشگاه فرهنگیانم
    ما چون متعهد به خدمت آموزش پرورش حساب میشیم ۸ سال دیگه بعد از تموم شدن تعهد اولیمون کارت پایان خدمتمونو میدن بهمون.
    حالا سؤال من اینه که مایی که کارمند دولت حساب میشیمم باید حتما کارت پایان خدمتمون دستمون باشه تا بتونیم عضو سازمان بشیم یا نه استثنائیم؟

  20. با سلام
    مطالبتون خوب بود یه جا به اشتباه نوشته بودید “نظام مهندسی ” اونو رفع کنید .

  21. با سلام با کارشناسی غیر مرتبط هم میشه مجوز سازمان نظام گرفت؟

    1. سلام
      من کارشناسی روانشناسی دارم، آیا با داشتن مدرک ارشد در هریک از رشته های روانشناسی عمومی، بالینی، تربیتی، سنجش و اندازه گیری، مغز و ذهن، میتونم برای مجوز کلینیک اقدام کنم.
      با تشکر

      1. سلام بله اول باید پروانه ی اشتغال و عضویت نظام بگیرید و سپس برای مجوز کلینیک میتوانید افدلم کنید.

      2. سلام
        اگه روان‌شناسی دو مقطع مثلا لیسانس و فوق لیسانس را روانشناسی بالینی خونده باشد، برای چنین فردی چه تخصصی در نظر گرفته می‌شود

      1. سلام وقتتون بخیر
        من ارشد روانشناسی مرتبط هستم هردو پروانه نظام رو تازه گرفتم مهر میخوام بگیرم میتونم با عنوان روانشناس بگیرم یا باید مقطع رو بنویسم کارشناس ارشد؟
        وسوال دوم این پروانه جدید ننوشته کجاها استفاده میشه ایا باهاش کلینک میشه زد یا فقط برا اداره هاست چطوریه؟

        1. سلام میتوانید با عنوان روانشناس بگیرید.با داشتن پروانه میتوانید درخواست برای گرفتن مجوز کلینیک بدهید.

    2. سلام برای برگزاری کارگاه روانشناسی به جز پروانه اشتغال مجوز دیگری هم لازم است ؟؟

  22. با سلام اگر رشتمون غیر مرتبط باشد باز هم میتوانیم مجوز نظام بگیریم؟

    1. سلام‌باارشدمثبت‌گرامیشه‌پروانه‌محوزنظام‌روانشناسی‌گرفت‌ومطب‌مشاوره‌بزنیم

      1. سلام برای گرفتن مجوز مطب روانشناسی باید در دو مقطع مدرک روانشناسی یا مشاوره داشته باشید. و در حال تصویب است

  23. سلام. شماره نظام همون شماره پروانه س؟ممنون از پاسخگوییتون

    1. خیر دوست عزیز ، عضویت سازمان یه شماره نظام داره

      ولی شماره برای پروانه ی تخصصی فرق داره

  24. سلام وقتتون بخیر و شادکامی
    برای رشته برنامه ریزی درسی هم مجوز داده میشود ؟
    از چه دانشگاهی باشه تاثیرداره در اخذ مجوز؟؟

    1. ❌اگر منظورتون مجوز سازمان نظام روان شناسی هست؛ فقط با رشته مشاوره و روان شناسی می تونید اقدام کنید

      1. درود وقت بخیر
        کسانی که معافیت پزشکی چشمی جزیی داشته باشن پروانه میدن بهشون

    1. سلام متاسفانه خیر، می توانید برای ارشد اقدام کنید و به کدام گرایش علاقه مندید برای منابع و بودجه بندی و شرایط بدون کنکور و با کنکور ارشد و آشنا شدن با گرایش های روانشناسی می توانید با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید و جویا شوید و راهنماییتون کنند

        1. برای ایجاد مطب روانشناسی به ارایه حداقل مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی و مشاوره نیاز است

  25. سلام گفته بودن با ارشد روانشناسی هم میشه پروانه اشتغال گرفت با لیسانس غیر مرتبط قانون رو برداشتن؟

    1. سلام بله با کارشناسی غیر مرتبط امکان گرفتن پروانه اشتغال هست

  26. باسلام با دکتری روانشناسی پیام نور میشه پروانه اشتغال گرفت ؟لیسانس غیرمرتبط با ارشد مشاوره خانواده میشه عضو سازمان نظام شد؟؟

    1. سلام برای گرفتن پروانه 2مقطع پشت سر هم روانشناسی یا مشاوره در حال تصویب است مدرک داشته باشید .اما برای عضویت نظام با لیسانس غیر مرتبط امکان گرفتن عضویت دارید

  27. سلام وقت بخیر
    من دارم همزمان هم ارشد روانشناسی میخونم و هم لیسانس روانشناسی.
    میتونم بعد از فارغ التحصیلی در هر دو مقطع،برای مجوز اقدام کنم

  28. سلام ایا همچین قانونی وجود دارد که هر دو مطقع باید یکی باشد ؟ تا بدون مصاحبه پروانه مطب بگیرن یا اگر لیسانس بالینی و ارشد عمومس باشد هم می توانند

    1. سلام با داشتن مدرک 2 مقطع روانشناسی یا مشاوره امکان گرفتن پروانه اشتغال با آزمون صلاحیت را دارید.

  29. سلام وقت شما بخیر ایا درست هست ک مدرک کارشناسی واحد الکترونیکی دانشگاه ازاد برای دریافت پروانه اشتغال مناسب نیست و در اینده ممکنه با مشگل مواجه بشیم؟

    1. سلام مدرک کارشناسی ارشد الکترونیک معتبر نیست

  30. سلام سازمان نظام روانشناسی مدراک ارشد فراگیر را قبول میکنه رشته روانشناسی بالینی مجوز میدن؟ممنون میشم جواب بدین

    1. سلام وقت بخیر
      در صورت قوی بودن روزمه ی شما این امکان تحت شرایطی دیگر وجود دارد و برای عضویت در سازمان نظام شرایط دیگری لحاظ خواهد شد

      1. سلام اگر از طریق کنکور علوم ورزشی ارشد و دکتری روانشناسی ورزشی داشته باشیم امکان داره بتونیم شماره نظام و پروانه برای تاسیس مطب بگیریم و مطب تاسیس کنیم؟

    2. سلام من فارغ التحصیل کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی شخصیت هستم لیسانسم مهندسی کامپیوتر هست. آیا پروانه اشتغال سازمان نظام و مجوز کار به من تعلق میگیره یا باید یک مقطع دیگه هم بخونم؟ میگن دو سه ماه میشه که قانون جدید اومده که با یک مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد مجوز کار داده میشه.

      1. سلان خیر باید 2 مقطع مدرک مشاوره یا روانشناسی داشتهباشید که بتوانید پروانه اشتغال کسب شکید.
        برای پروانه یک مقطع ارشد کفایت می کند و باید در آزمون صلاحیت و مصاحبه قبول شوید

  31. سلام به پژوهش محور مجوز میدن یا اموزش محور
    یا اموزشی پژوهشی؟

  32. سلام این درسته که گفته میشه برای دریافت پروانه اشتغال باید فارغ‌التحصیل وزرات بهداشت باشیم ؟سوال دیگه اینکه به افرادی که کارشناسی غیر مرتبط ولی ارشد و دکتری روانشناسی بالینی باشند مجوز اشتغال داده میشه؟

    1. سلام
      کارشناسی باید رشته ی مشاوره و روانشناسی باشد و برای پروانه اشتغال هم وزارت علوم هم وزارت بهداشت امکان پذیر است

      1. سلام لطفا خدماتی که بابت حق عضویتی که دریافت می کنید را بفرمایید ممنون میشم.

  33. سلام دانشگاه غیرانتفاعی هم مشکلی برای مطب زدن ایجاد نمیکنه از لحاظی که بگن شاید مدرک معتبر نیست؟

  34. سلام وقت بخیر
    اساتید دانشگاه بدون مصاحبه مجوز می‌گیرند درسته؟ حق و تدریس یا فقط هیت علمی یا هر دو ؟

    1. من فارغ التحصیل کارشناسی توو رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیانم و امسال توو رشته روانشناسی بالینی واحد الکترونیک دانشگاه ازاد قبول شدم
      میخواستم بدونم که میتونم برای عضویت توو سازمان نظام روانشناسی و گرفتن مجوز مطب یا کلینیک اقدام کنم یا نه؟
      اصلا میصرفه وقتمو بزارم برای مدرک واحد الکترونیک؟ لطفا توضیح دهید

      1. شما با مدرک ارشد روانشناسی بالینی میتونید مجوز عضویت تو سازمان بگیری ودانشگاه مجازی گزینه خوبی برای تحصیل نیست برای اطلاعات بیشتر بامشاران ما تماس بگیرید

  35. سلام. در صورتی که گرایش ارشد کودک و نوجوان باشد ایا امکان اخذ پروانه و فعالیت در حوزه بزرگسال وجود دارد؟

    1. باسلام و تشکر از مطالب خوب ومفیدتون آیا سابقه کار یا رزومه تاثیری در مصاحبه یا اخذ مجوز تاسیس کلینیک دارد ؟ یا فقط سطح علمی مد نظر است ؟

      1. سلام خدمت شما. بله هرگونه رزومه و سوابق کاری در مصاحبه ی سازمان نظام و تاسیس مطب موًر میباشد.

  36. باسلام
    درصورتی که مدرک کارشناسی مددکاری و ارشد روانشناسی واحد الکترونیک دانشگاه آزاد باشه و دکتری هم آزاد گذرانده بشه آیا مورد تایید نظام میباشد

  37. کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی 1401 با رتبه ۴ قبول شدم بین دانشگاه آزاد علوم تحقیقات با دانشگاه پیام نور تهران جنوب کدام برا اخذ کد نظام بهتره ؟

  38. سلام میخواستم بدونم برای دریافت کد نظام تحصیل در رشته فوق لیسانس بالینی دانشگاه پیام نور تهران واحد جنوب بهتره یا دانشگاه آزاد مرکز علوم و تحقیقات ؟

      1. باسلام من کارشناسی ارشد علوم تربیتی گرایش برنامه ریزی درسی و دکتری روانشناسی تربیتی ازدانشگاه سراسری دارم میتونم عضو نظام بشم و پروانه اشتغال بکیرم
        دو ترم هم در دانشگاه ازاد مقطع دکتری درو س
        جبرانی دررشته روانشناسی تربیتی گذارندم

        1. خیر تنهاذرشته های روانشناسی و مشاوره میتئانند

  39. سلام وقت بخیر ایا با مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی وزارت علوم میتونم در ازمون استخدامی وزارت بهداشت شرکت کنم؟
    ضمناا مرتبط کارشناسیم غیرمرتبط هست

    1. سلام وقت بخیر
      برای بررسی شرایط شما با کارشناسان ما تماس بگیرید

      1. سلام وقت به خیر اگع ارشد روانشناسی بالینی رو از دانشگاه پیام نور و فراگیر بخونیم مورد تایید سازمان نظام روانشناسی هست مجوز میدن ممنون میشم جواب بدین

        1. سلام وقت بخیر
          در صورت قوی بودن روزمه ی شما این امکان تحت شرایطی دیگر وجود دارد و برای عضویت در سازمان نظام شرایط دیگری لحاظ خواهد شد

      2. سلام وقتتون بخیر، من کارشناسی و کارشناسی ارشدم رو مهندسی پزشکی خوندم از وزارت علوم، اگه دکتری مطالعات اعتیاد رو داشته باشم میتونم مطلب بزنم؟

        1. سلام خدمت شما، مطب در چه حیطه کاری؟
          باید تخصصی بررسی شود.

  40. سلام اگر با مدرک مهندسی بهداشت محیط وزارت بهداشت ارشد روانشناسی بالینی بخونم شماره نظام پزشکی برای مطب بهم میدن؟

    1. سلام وقت بخیر برای تاسیس مطب نیازمند تحصیل در دو مقطع برای این رشته نیاز است.

  41. با سلام .
    مصاحبه جهت اخذ کد نظام فقط در تهران برگزار می شود یا در هر استان مرکزی را معرفی می کنند؟

  42. سلام. خسته نباشید
    من کارشناسی روانشناسی از دانشگاه دولتی دارم. اخیرا برای کارشناسی ارشد، رشته روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد واحد الکترونیک قبول شدم. میخواستم بدونم سازمان نظام روانشناسی مدرک دوره الکترونیک دانشگاه آزاد رو قبول داره که ثبت نام و تحصیل کنم یا خیر؟ ممنون میشم راهنمایی صحیحی به بنده بفرمایید. چون میخوام برای دانشگاه آزاد هزینه کنم و باید مطمئن باشم که میتونم بعدا با مدرک بالینی از واحد الکترونیک، برای کسب پروانه اشتغال اقدام کنم. سپاسگزارم از سایت خوب تون

    1. با سلام ، همراه گرامی سوال دارم، مجوز کلنیک سازمان نظام روانشناسی، را چطور باید آقدام کرد؟ دوستان اعلام کردند که حتما سه سال از گرفتن پروانه نظام بگذرد. ایا آن صحت دارد؟ تبصره ای نیست بدون این شرایط اقدام به گرفتن مجوز کلنیک کرد. ممنون میشم پاسخگو باشید

      1. برای مجوز کلینیک از طریق یایت مجوزها اقدام کنید

  43. سلام. میشه لطفاً بگید که گرفتن تاییدیه سلامت روان برای گرفتن مجوز از نظام روانشناسی به چه صورت هست؟

    1. سلام وقت بخیر
      برای اطلاعات کامل از شرایط مجوز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  44. سلام. من کارشناسیم رو رشته روانشناسی خوندم. ارشدم رو روانشناسی تربیتی.
    برای دکترا قصد دارم روانشناسی عمومی بخونم‌. ولی شنیدم به فردی ک گرایش ارشد و دکتراش مشترک نباشه مجوز نمیدن. چنین خبری صحت داره؟

  45. با سلام و احترام
    اینجانب دانش آموخته مهندسی برق و دارای کارشناسی ارشد روانشناسی صنعتی و سازمانی هستم. در سال جاری می خواهم در مقطع دکتری روانشناسی ( عمومی سابق) یا مشاوره شرکت نمایم
    آیا با توجه به اینکه دو گرایش ارشد و دکتری با هم تفاوت دارد امکان دریافت مجوز از سازمان نظام وجود دارد؟
    با تشکر

      1. چطور امکانش نیست؟
        توی سایت نظام نوشته با امتحان فنی به رشته های غیرمرتبط مجوز میدن

  46. با سلام…اگر مدرک لیسانس روانشناسی از واحد مجازی یا همون الکترونیک دانشگاه آزاد و مدرک ارشد روانشناسی حضوری باشه، مجوز اشتغال به فرد داده خواهد شد؟! متشکرم

  47. سلام مرسی از محتواب ارزشمندتون،به ارشد روانشناس شناختی هم مجوز مطب میدن؟کارشناسیم هم روانشناسی عمومیه

  48. با سلام
    درصورتی که لیسانس غیر مرتبط اما هر دو مقطع ارشد و دکتری در رشته روانشناسی بالینی و سلامت از دانشگاه پیام نور ( پژوهش محور) باشد مشمول دریافت پروانه اشتغال و مجوز مرکز از سازمان نظام روانشناسی خواهد شد؟

    1. سلام من مقطع کارشناسیم رو علوم تربیتی پیام نور خوندم در صورتی مقطع ارشد رو روانشناسی بالینی وزارت علوم بخونم شماره نظام پزشکی برای مطب بهم تعلق میگیره؟

    2. سلام با مدرک آموزش محور روانشناسی تربیتی دانشگاه تهران میشه مجوز سازمان روانشناسی رو گرفت؟ ممنونم از راهنماییتون

      1. سلام وقت بخیر
        برای مجوز نظام وظیفه یک سری شرایط و قوانین وجود دارد

  49. سلام اگر ریاضی خونده باشم چطور میتونم آموزشگاه مشاوره تحصیلی بزنم؟؟ آخه دیدم ک باقی بدون داشتن مدرک اون رشته مشاوره تحصیلی زدن

    1. سلام وقتتون بخیر با اخذ مجوز امکانش میتواند برایتان وجود داشته باشد.

  50. باسلام
    اگر یک یا هر دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به صورت مجازی ( الکترونیکی) در رشته روانشناسی و مشاوره تحصیل شود امکان گرفتن پروانه نظام روانشناسی هست؟

  51. کسی که مدرک لیسانس و فوق لیسانس غیر مرتبط داره ولی دکتری روان شناسی داره برای گرفتن مجوز، لیسانس روان شناسی رو بگیره کافیه ؟ یا باید حتما فوق لیسانس روان شناسی بگیره. ممنون.

  52. سلام .خسته نباشید . من مدرک کارشناسی روانشناسی از دانشگاه ازاد دارم ‌و کارشناسی ارشد را هم در رشته روانشناسی عمومی در دانشگاه غیر انتفاعی گرفتم سوالم اینه که مشکلی برای مجوز مطب و دریافت شماره نظام ندارم ؟ مدرک دانشگاه غیر انتفاعی معتبره برای سازمان نظام روانشناسی ؟

    1. سلام وقتتون بخیر بله مدرک غیرانتفاعی معتبر میباشد با کارشناسان ما در این خصوص صحبت کنید.

  53. سلام با لیسانس آموزش کودکان استثنایی دانشگاه فرهنگیان و ارشد روانشناسی بالینی میشه مطب زد؟

    1. سلام وقتتون بخیر حتما مقاله مربوط به نحوه دریافت پروانه نظام را مطالعه نمایید

  54. سلام وقت بخیر
    اگر مقطع ارشد به صورت مجازی باشد مدرکش مورد تایید سازمان روانشناسی هست؟

  55. سلام
    آیا با کارت معاف از رزم اعصاب روان به علت اختلالات خلقی می توان پذیرفته شد؟!

  56. تو این یک سالی ک باید از عضویت سازمان روانشناسی بگذره باید دقیقا چیکار کنیم؟دوره ها و کارگاه های آموزشی رو چطور پیدا کنیم شرکت کنیم چقد کارگاه باید بگذرونیم ؟

    1. باسلام برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید

      1. سلام، من کارشناسی علوم تربیتی واردشدم مشاوره هستش، خب به من مجوزکلینیک مشاوره داده میشه؟

        1. سلام.شما باید حداقل مدرک کارشناسی ارشد را داشته باشید.

  57. سلام اینطورکه سازمان نظام تصمیم گرفته باید هفت خوان رستم ردشد گاها دیدیم مجوزدارها هم عملکرد خوبی ندارند-لطفا روش مجوزدادن روتغییردهید

  58. سلام .رحیم منشادیان.
    نویسنده کتاب یادداشت هایی از روانشناسی

    1. سلام بنده قصد دارم دانشگاه پیام نور برای روانشناسی ثبت نام کنم آیا در آینده مشکلی بابت اعتبار مدرک پیش نمیاد…

    2. سلام با داشتن لیسانس مشاوره و ارشد مشاوره و راهنمایی بعدهم‌دکترای روانشناسی میتواندشماره نظام‌روانشناسی بگیرد؟

      1. سلام من لیسانسم علوم تربیتی گرایش مشاوره وراهنمایی هست واردم روانشناسی بالینی بنظرتون مرتبط هستن من واسمجوزدوانشناسی
        اقدام کنم

    3. سلام
      من کارشناسی علوم تربیتی دارم امسال ارشد روانشناسی عموم قبول شدم
      ایا میتونم بعدش عضو بشم و مجوز بگیرم؟

      1. سلام ببخشید من ليسانس مدیریت خوندم و ارشد روانشناسی اسلامی، میتونم جایی مشغول بکار شم، و عضو نظام و کد سازمان روانشناسی بگیرم؟

  59. سلام و وقت بخیر
    من شهریور ۱۴۰۰ دفاع کردم و در بهمن ماه ۱۴۰۰ شماره عضویت در سازمان نظام برای من ارسال شد. آیا باید از زمان دفاع و عضویتم یک سال بگذره برای گرفتن مجوز یا از الان هم میتونم اقدام کنم؟

  60. سلام وقتتون خیر من کارشناسی علوم تربیتی هستم. به من گفتن که اگر ارشد روانشناسی تربیتی بخونم میتونم با مدرکش تو زمینه های روانشناسی کار کنم و از نظام روانشناسی مجوز بگیرم…میخواستم بدونم واقعا همینطوره؟امکانش هست؟

    1. سلام بامدرک ارشد بدون پروانه ولی دردرمانگاه باحضورروانپزشک یاروانشناس دیگری که پروانه داره میشه مشاوره داد؟

      1. سلام. خیر، زیرا اگر بدون پروانه اقدام به فعالیت و ارائه مشاوره فرمایید، از انجام هرگونه فعالیت در حوزه روانشناسی محروم خواهید شد.
        ولی اگر سوپروایزر داشته باشید و با نظارت ایشان مشاوره دهید مشکلی پیش نمی آید

  61. سلام .برای لیسانس های غیر مرتبط ورودی قبل ۹۳ ازمون در سال ۱۴۰۱ برگزار می‌شود یانه

    1. سلام به لیسانس علوم تربیتی و فوق مشاوره پروانه تعلق می گیره؟

  62. سلام.
    ببخشید، کسی که لیسانس پرستاری دارد و فوق لیسانس روانشناسی عمومی می‌تواند عضو نظام روانشناسی بشود و شماره نظام بگیرد

    1. بله می تواند عضو شود و شماره نظام بگیرد اما پروانه اشتغال نمی تواند بگیرد

      1. سلام اگه کسی کاردانی پیوسته حسابداری داشته باشه و کارشناسی ناپیوسته روانشناسی بخونه و ارشد روانشناسی میتونه شماره نظام روانشناسی بگیره؟

        1. سلام عضویت نظام را میتوانید بگیرید اما برای گرفتن پروانه نظام باید حداقل در 2 مقطع روانشناسی یا مشاوره که در حال تصویب است خوانده باشید.

  63. سلام.
    ببخشید من کارشناسی پرستاری دارم و کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی.
    میخواستم بدونم میتونم عضو نظام روانشناسی بشم و شماره نظام روانشناسی بگیرم

    1. سلام خدمت شما،بله برای عضویت در سازمان نظام داشتن حداقل مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی و گرایش های مربوط به آن الزامی است، ولی برای درخواست و مجوز کلینیک باید دومقطع پشت هم در رشته روانشناسی تحصیل کنید.

      1. سلام وقت بخیر کسی که معافیت اعصاب و روان برای هموسکشوال بودن داشته باشه میتونه مطب بزنه؟ و یا دانشگاه تدریس کنه؟

    2. سلام.عضو سازمان هستم ،ارشد روانشناسی بالینی دارم.میخوام مرکزی برای کودکان ۳ تا ۷ سال بزنم بابازیهای فکری و بدنی و مهارت آموزی به کودکان.آیاامکانش هست؟از کجا باید اجازه ی اینکارو بگیرم؟

      1. باسلام برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید

  64. سلام وقت بخیر میخواستم بدونم با لیسانس مدکار روانی و ارشد روانشناسی تربیتی میشه مجوز مطب گرفت؟

    1. سلام. خیر برای دریافت مجوز فعالیت از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره باید در یکی از رشته های روانشناسی و یا مشاوره در دو مقطع دانشگاهی موفق به اخذ مدرک شده باشید .

      1. سلام .من نویسنده کتاب های یادداشت هایی از روانشناسی و زمانی برای موفقیت هستم و در مقطع ارشد روانشناسی مشغول هستم.

      2. سلام .ببخشید با مدرک ارشد مشاوره خانواده میشه .مجوز مطب گرفت؟

        1. سلام وقت بخیر
          لزوما در زمینه ی رشته ی تحصیلی شما مجوز تعلق خواهد گرفت

  65. با سلام اگر لیسانس مجازی روانشناسی باشه ولی ارشدم حضوری بالینی باشه مجوز و شماره نظام روانشناسی تعلق میگیره بهمون؟

      1. سلام وقت بخیر
        با مدرک کارشناسی علوم تربیتی گرایش دبستان و ارشد بالینی کودک و نوجوان میتوان مجوز گرفت؟
        و برای اخذ مجوز باید به چه ارگانی مراجعه کنیم؟

        1. سلام وقت بخیر
          برای دریافت مجوز سازمان نظام با توجه به تحصیلات شما قوانینی لحاظ خواهد شد

    1. سلام وقت به خیر *لیسانس علوم تربیتی گرایش مشاوره* دارم وارشد روانشناسی عمومی میتونم برااخذمجوز ازسازمان اقدام کنم ؟؟؟
      ممنونم بابت جوابتون

      1. سلام وقتتون بخیر باشه امکانش میتواند وجود داشته باشد.

      2. سلام
        وقت به خیر
        آیا کسی که لیسانس غیرمرتبط دارد و فقط فوق لیسانس و دکترای او در زمینه‌ی روان‌شناسی است، می‌تواند پروانه‌ی اشتغال بگیرد؟

        1. بله درصورتی که رشته ی مرتبط در دو مقطع پشت سر هم داشته باشید امکان پذیر میباشد

  66. سلام وقت به خیر. تشکر از سایت خوب و جامعتون. یه سوال داشتم، اگر لیسانس روانشناسی رو در دانشگاه ازاد الکترونیک و مجازی بگیریم ولی کارشناسی ارشد روانشناسی مون رو به صورت حضوری و در دانشگاه ازاد تهران مرکزی یا یکی از ازاد های تهران بگیریم. مجوز و شماره نظام روانشناسی تعلق میگیره بهمون؟

    1. سلام. طبق اساسنامه سازمان نظام مدارک دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم دارای اعتبار لازم برای دریافت مجوز فعالیت از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره هستند.

      1. سلام وقت بخیر میخواستم بدونم با لیسانس مدکار روانی و ارشد روانشناسی تربیتی میشه مجوز مطب گرفت؟

        1. سلام. خیر برای دریافت مجوز فعالیت از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره باید در یکی از رشته های روانشناسی و یا مشاوره در دو مقطع دانشگاهی موفق به اخذ مدرک شده باشید .

  67. سلام وقتتون بخير من ارشد روانشناسي از دانشگاه علامه طباطبايي دارم و به علت اينکه ليسانسم غير مرتبط بوده در سازمان نظام به من گفتن براي اخذ مجوز ميتونم ليسانس دانشگاه پيام نور بگيرم و بعد اقدام کنم.
    ميخواستم بدونم چطور ميتونم اطلاعات کامل‌بگیرم جهت ثبت نام
    متاسفانه نمیتونم در سایت و تلگرام اطلاعات دقیقی به دست بیارم و کسی پاسخگو نیست

    1. سلام برای ثبت نام در دانشگاه های پیام نور باید از طریق سایت سنجش اقدام کنید،برای ورودی مهر اطلاعیه ثبت نام از اوایل مردادماه در سایت قرار میگیرد.

  68. سلام من مدرک کارشناسی ناپیوسته دانشگاه فرهنگیان مشاوره گرفتم ولی مدرک فوق دیپلمم اموزش ابتدایی بود ومدرک کارشناسی ناپیوسته مشاوره گرفتم الان ارشد مشاوره خانواده دارم ایا می تونم اخذ پروانه بگیرم .

  69. سلام من مدرک کارشناسی پیام نور جغرافیا دارم و قصد شرکت درآزمون کارشناسی ارشدروانشناسی بالینی وزارت علوم را دارم. آیا بعد از تحصیل امیدی برآینده شغلی در بیمارستان هست یا فقط صرفا با مدرک ارشد روانشناسی بالینی وزارت بهداشت می‌توان در بیمارستان‌ها استخدام شد.

    1. برای مجوز روانشناسی باید دوتا مدرک روانشناسی پشت سر هم داشته باشید و کد نظام دریافت کنید

      1. کسایی که فارغ التحصیل از پیام نور باشند هم میتونن مطب بزنن؟
        در رشته انسانی دانشگاه روانشناسی پیام نور؟

    2. سلام من کارشناسی علوم تربیتی دارم و ارشد روانشناسی تربیتی آیا میتونم پروانه بگیرم؟

  70. با سلام من دانشجوی کارشناسی فلسفه هستم اگر در آینده در مقاطع ارشد و دکترا در گرایش های روانشناسی و مشاوره تحصیل کنم میتونم پروانه بگیرم و مطب روان درمانی تاسیس کنم؟

    1. سلام بله شروط تاسیس مطب تحصیل در دو مقطع پشت هم در رشته روانشناسی یا مشاوره میباشد.

      1. در مورد پشت سرهم بودن موردسوال داشتم
        اگه کسی ارشد روانشناسی داشته باشه و به جای دکترا بره کارشناسی روانشناسی بگیره بازم میتونه مدرک نظام روانشناسی رو بگیره

        در واقع پس و پیش بودن مدرک تاثیری داره یا خیر ؟

        1. سلام وقتتون بخیر با داشتن مدرک کارشناسی و ارشد امکانش میتواند وجود داشته باشد.

  71. با سلام
    من الان دانشجوی کارشناسی فلسفه هستم
    اگر در آینده برای مقاطع ارشد و دکترا در گرایش های روانشناسی و مشاره تحصیل کنم میتونم پروانه بگیرم و مطب روان درمانی تاسیس کنم؟

    1. سلام بله شروط تاسیس مطب تحصیل در دو مقطع پشت هم در رشته روانشناسی یا مشاوره میباشد.

      1. سلام وقت بخیر بنده کارشناسی علوم تربیتی و ارشد بالینی دارم،با توجه به غیر مرتبط بودن رشته در کارشناسی میتوانم در طرح بالینی شرکت کنم؟

        1. سلام
          می بخشید بنده دوره کارشناسی را در رشته علوم تربیتی وکارشناسی را دررشته روانشناسی اسلامی .روانشناسی مثبت گرا از دانشگاه ازاد اسلامی دریافت نمودم آیا مجوز فعالیت بهم صادر میکنن؟

          1. سلام وقت بخیر
            برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما تماس بگیرید

  72. سلام
    من کارشناسی حقوق دارم
    الان ارشد روانشناسی بخوانم و دکتری اون رو ادامه بدم به شرط حضوری بودن دکتری و تاییدیه یکی از وزارتهای علوم و بهداشت میتوانم مجوز نظام روانشناسی کشور رو اخذ کنم ؟!

    1. بله اگر دو مقطع پشت هم در روانشناسی تحصیل کنید میتوانید مجوز بگیرید.

    2. منابع مصاحبه که باید برای اخذ پروانه دفتر مشاوره تحصیلی خونده بشه چه چیز هایی هست؟
      کارگاه های مرتبط رو باید از کجا پیدا کنیم

  73. سلام وقت بخیر
    اگر لیسانس مددکاری باشم
    فوق لیسانس روانشناسی
    دکتری هم روانشناسی
    فقط تا مرحله امتحان جامع پیش رفته باشم
    و قبول شده باشم
    آیا میتوانم برای پروانه مطب افدام‌کنم
    یا حتما باید دفاع کرده باشم

    ممنون میشم پاسخ بدین

  74. سلام وقت بخیر
    من کارشناسی راهنمایی ومشاوره دارم و در حال حاضر هم ارشد روانشناسی عمومی گرفتم با این حال امکان گرفتن چه مجوزی برایم ممکنه ؟
    دوره های کارگاهی درمان شناختی و اکت و مهارت های زندگی و زوج درمانی هم گذورندم و گواهی های معتبری هم ازشون دارم.
    میشه برای اخذ پروانه با این مقاطع تحصیلی چه بهزیستی چه سازمان نظام اقدام کرد ؟

    1. سلام. بله میتوانید برای دریافت مجوز از سازمان نظام اقدام کنید برای این کار پس از دریافت مدرک کارشناسی ارشد ابتدا باید یکسال عضویت سازمان نظام را داشته باشید.

      1. سلام ببخشید تا چه سنی میتوان برای مجوز کلینیک اقدام کرد؟محدودیت سنی داره؟

  75. سلام من دانشجوی ارشد روانشناسی ام میتونم الان عضو شم که تا یکسال دیگه که مدرکمو میگیرم بتونم مجوز نظامم بگیرم چون نوشته باید یکسال عضو باشین .

    1. سلام. خیر پس از دریافت مدرک کارشناسی ارشد میتوانید برای عضویت در سازمان نظام درخواست خود را ثبت کنید.

  76. با سلام مدتیه تو کلاب هاوس عده ای به عنوان دکتر روانشناس خودشون رو معرفی می‌کنند خواستم بدونم کسی که شماره نظام داشته باشه دکتر محسوب میشه؟

    1. سلام وقت بخیر در صورت داشتن مدرک دکترا بله دکتر هستند

  77. با درود
    من مدرک کارشناسی زبان انگلیسی دارم در صورت تحصیل کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی آیا امکان فعالیت در رشته روانشناسی خواهم داشت؟ سپاسگزارکم

    1. سلام. شما باید در دو مقطع تحصیلی در رشته روانشناسی یا مشاوره تحصیلات داشته باشید تا برای شما حق عضویت و مجوز فعالیت صادر شود.

      1. سلام کارشناس مددکار اجتماعی و ارشد مشاوره خانواده و مدرک معتبر سوپرویژن روانشناسی و مشاوره دارم میتونم پروانه اخذ کنم؟؟؟

        1. با سلام و احترام وقت شما بخیر سیری هستم بله آزمون صلاحیت دهید و مصاحبه شرکت کنید و پروانه بگیرید

    2. سلام من ارشدمشاوره خانواده دانشگاه آزاد هستم فارغ التحصیل سال 97 .لیسانس غیر مرتبط دارم که سال 91 فارغ التحصیل شدم.شرایط گرفتن پروانه رو دارم بر اساس بیانات شما درسته چون قبل سال 93 لیسانس غیر مرتبط گرفتم ؟

      1. برای اخذ پروانه مشاوره باید حتما کارشناسی مرتبط داشته باشید

  78. سلام بنده سال 1373 لیسانس روانشناسی گرفتم و اکنون در پیام نور ارشد روانشناسی می خونم ایا از نظر گذشت زمان جهت اخذ مجوز مشاوره دچار مشکل می شوم؟

    1. سلام. خیر اینکه چه زمانی از اخذ مدرک تحصیلی گذشته باشد تاثیری در روند اخذ مجوز ندارد.

      1. سلام بنده ارشد بالینی دارم و کارشناسیم غیر مرتبط بوده اگه کارشناسی روانشناسی بگیرم مجوز بهم داده میشه؟

  79. سلام بنده لیسانس روانشناسی در سال 1373 گرفتم الان در پیام نور ارشد روانشناسی میخونم ایا از نظر گذشت زمان برای گرفتن مجوز مشاوره دچار اشکال می شوم ؟

    1. سلام. خیر اینکه چه زمانی از اخذ مدرک تحصیلی گذشته باشد تاثیری در روند اخذ مجوز ندارد.

  80. سلام من دانشجوی آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان هستم اگه ارشد روانشناسی عمومی یا تربیتی بخونم میتونم مطب روانشناسی بزنم؟ همچنین من شنیدم برای گرفتن پروانه مطب زدن باید 750 ساعت کارورزی در یک مرکز دولتی یا خصوصی روانشناسی زیر نظر روانشناس باید داشته باشیم این درسته؟

  81. سلام وقت بخیر
    برای اخذ مجوز مدرک ملک یا اجاره نامه لازمه؟

    1. سلام وقت بخیر به گرایش روانشناسی مثبت گرا رشته روانشناسی اسلامی هم پروانه کار میدن؟

      1. من لیسانس روانشناسی عمومی دارم ارشد روانشناسی اسلامی مثبتگرا میشه مجوز کلینیک بگیرم

  82. سلام من لیسانس حسابداری و ارشد مدیریت دارم میخوام دکتری را روانساسی بخونم .در این صورت مجوز مطب میتونم بگیرم؟

  83. سلام. ممنون از اطلاعات مفیدتان
    در مصاحبه میخواستم بپرسم. خیلی سخته؟

    1. با سلام خدمت شما بزرگواران بنده لیسانسم مددکاری اجتماعی وارشد رو روانشناسی (روانسنجی) ترم اخرم میخواستم راهنمایی بفرمایید ایا برای دفتر مشاوره چگونه میتونم اقدام کنم ؟ با سپاس فراوان .

    2. سلام من لیسانس روانشناسی بالینی دارم اگر ارشدم روانشناسی تربیتی باشه آیا میتونم مجوز دفترمشاوره بگیرم

      1. سلام. بله منعی برای فعالیت از لحاظ مدارک تحصیلی ندارید.

    3. سلام وقت بخير با ليسانس غير مرتبط و ارشد روانشناسي امكان شركت در ازمون استخدامي اموزش و پرورش هست؟ممنون

  84. سلام من لیسانس مطالعات خانواده دارم ارشد میخوام روانشناسی بخوانم میتونم بعد از گرفتن مدرک مجوز بگیرم

    1. من کارشناسی روانشناسی صنعتی وسازمانی در دانشگاه دولتی اصفهان وکارشتاسی ارشد در رشته روانشناسی عمومی از دانشگاه آزاد گرفتم میخواستم ببینم میتونم برای دریافت مجوز از سازمان اقدام کنم؟

      1. سلام خیر متاسفانه به این صورت نیست و برای گرفتن مجوز از سازمان باید شما دو سال دیگر در مقطع دکترا و دو سال طرح کادر را ببینید و بعد از آن می توانید جهت گرفتن و اخذ مجوز مربوطه از سازمان اقدام کنید

    2. سلام
      رشته روانشناسی اسلامی گرایش مثبت نگر مورد تایید نظام روانشناسی هست؟

  85. باسلام من کارشناسی روانشناسی دارم و ارشد روانشناسی رو به صورت الکترونیکی گذراندم و کارت عضویت نظام هم داشتم ولی برای پروانه اقدام کردم گفتن باید دکتری داشته باشم ولی طبق صحبتهای شما باید دو مدرک پشت سر هم حضوری باشد ایا با داشتن مدرک دکتری حضوری مرتبط میتونم پروانه بگیرم و اینکه الان برای تمدید عضویت مشکلی ایجاد نمیشه چون ارشدم الکترونیکی هست

    1. سلام. خیر مشکلی برای عضویت نخواهید داشت و مدرک مجازی اعتباری ندارد و باید دکتری به صورت حضوری باشد تا مجوز پروانه داده شود.

  86. سلام ببخشيد روانشناسي كه دو مقطع روانشناسي خونده ولي دانشگاهش اموزش محور باشه از لحاظ گرفتن مجوز مشكل ايجاد ميكنه؟

  87. سلام من دانشجوی ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه آزاد هستم.لیسانس غیر مرتبط دارم.اگر مجدد کارشناسی پیام نور بدون کنکور مشاوره یا روانشناسی بخونم،امکان گرفتن پروانه رو دارم؟

      1. اگه کارشناسی سال 81 باشه و ارشد سال 84 باشه چطوری میشه؟؟؟

        1. درود اگر مرتبط باشه رشته کارشناسی و ارشد میتوانید با عضویت در نظام روانشناسی بعد یک سال درخواست پروانه بدید اما اگر مرتبط نباشه فقط افرادی کع تا سال ۸۳ به قبل فارق التحصیل شدن میتوانن باشرکت در یک ازمون پروانه دریافت کنن

      2. از چه سالی اخذکارشناسی غیر مرتبط و داشتن کارشناسی ارشدمشاوره مورد قبوله؟

  88. سلام من دانشجوي ارشد روان شناسي عمومي دانشگاه آزاد هستم.ليسانس غير مرتبط دارم.اگر مجدد ليسانس پيام نور بدون كنكور در رشته روان شناسي يا مشاوره بگيرم،شرايط گرفتن پروانه رو دارم؟

    1. این رو هم من می خوام بدونم اگه کسی میدونه لطفا جواب بده

  89. من مدرک کارشناسی ناپیوسته مشاوره دارم وکارشناسی ارشد مشاوره خانواده ایا جواز مطب می تونیم بگیرم

    1. سلام. بله میتوانید درخواست دریافت مجوز فعالیت خود را از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره مطرح کنید اما ابتدا باید جهت دریافت عضویت سازمان اقدامات لازم را انجام دهید، میتوانید برای دریافت اطلاعات کامل با مشاوران ما در مرکز تماس بگیرید.

    2. سلام، شما از چه دانشگاهی کارشناسی ناپیوسته مشاوره گرفتید؟ من هر چی گشتم ندیدم

  90. سلام من ليسانس زيست عمومى دارم امسال كنكور ارشد دادم روانشناسى استثنايى واحد الكترنيك ازاد قبول شدم اگر دكترا هم بخونم ميتونم پروانه مطب بگيرم

    1. سلام. در صورت اخذ مدرک دکتری میتوانید برای دریافت مجوز کلینیک اقدام کنید.

  91. سلام وقتتون بخیر ببخشید من کارشناسیمو روانشناسی روزانه گذروندم و از لحاظ علمی در سطح خوبیم ولی نمیتونم امسال کنکور بدم
    ارشد میخوام آزاد یا پیام نور بخونم و کارگاه برم . آیا مدرک آزاد و پیام نور مشکلی ایجاد میکنه برای گرفتن پروانه؟

    1. سلام. خیر مدرک دانشگاه هایی که مجوز وزارت علوم را دارند مورد تایید سازمان نظام روانشناسی هستند

  92. با سلام و احترام
    آیا با ارشد و دکتری رشته مشاوره با گرایش های مختلف و کارشناسی غیر مرتبط میشه مجوز نظام روان شناسی رو گرفت ؟

    1. سلام. بله در اینصورت از لحاظ مدرک دانشگاهی مانعی برای درخواست مجوز سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ندارید برای اطلاع از مراحل ثبت درخواست و مصاحبه سازمان نظام با کارشناسان ما در مرکز تماس بگیرید.

  93. سلام روز بخیر،من میخوام مجوز بهزیستی برای اشتغال به کار در زمینه روانشناسی رو بگیرم چه مدارکی احتیاج دارم؟
    ارشد و لیسانس را روانشناسی خوندم

    1. سلام. ابتدا باید برای عضویت در سازمان نظام روانشناسی اقدام نمایید

      1. سلام لیسانس غیر مرتبط و ارشد روانشناسی دارم و الان درحال خواندن کارشناسی روانشناسی هستم آیا مجوز میشه گرفت؟و اینکه با ارشد اگر زیر نظر دکتر باشه نمیشه کار کرد؟

        1. سلام. با تحصیل در دو مقطع مرتبط میتوانید در خ.است صدور مجوز برای فعالیت از طریق سازمان نظام روانشناسی و مشاوره داشته باشید

  94. سلام روزتون به خیر. من ۲۵ سالمه و تا الان دانشگاه نرفتم اگه تو دانشگاه ازاد رشته روانشناسی بدون کنکور تو مقطع کارشناسی بخونم بعدش ارشد بالینی بدون کنکور هم تو دانشگاه ازاد بخونم میتونم برای گرفتن مجوز مطب اقدام کنم؟

      1. با مدرک پیام نور و آزاد روانشناسی عمومی مجوز تاسیس مطب رو میدن؟

  95. سلام شماره تماس که در سایت گذاشتین اصلا امکان برقراری میسر نیست لطفا بفرمایید جهت تمدید کارت نظام که چند سال تمدید نشد هر ساله چقدر باید پرداخت شود مقطع ارشد و آیا جریمه دیر کرد دارد یا تخفیف پرداخت تمدید هزینه چند ساله تعلق می گیرد یا خیر؟چون گفتن قبل .اریز با امور مالی هماهنگ شود لطفا شماره امور مالی؟/

  96. سلام
    کسی که معلولیت داره انگشتای یک دستش (2انگشت مادرزادی رو نداره)مانعی داره واسه گرفتن مجاوز و استخدام و……؟

    1. سلام شما می توانید در سهمیه 3% ویژه استخدام معلولین در آزمونهای استخدامی شرکت کند

  97. با سلام ببخشید راسته که با دو تا مقطع پشت سر هم باز هم ارائه مجوز مطب نمیدن یا سخت میدن

    1. سلام. دریافت مجوز سازمان نظام روانشناسی دارای شرایط و ضوابطی است که میتوانید با سپری کردن مراحل و اخذ نمره قابل قبول از مصاحبه مجوز را دریافت کنید.

      1. سلام من ارشد روانشناسی دارم و میخواستم ببینم با این گرایش و داشتن مدرک دکترای همین رشته میشه مطب زد ؟ و اینکه کدام دانشگاه ها مورد تایید وزارت علوم هست؟

        1. سلام وقتتون بخیر باید مقطع کارشناسی رو مشاوره یا روانشانسی داشته باشید.

  98. با سلام ببخشید راسته که ارائه مطب روانشناسی به این راحتی ها نیست حتی با دو مدرک پشت سر هم

    1. سلام. دریافت مجوز سازمان نظام روانشناسی دارای شرایط و ضوابطی است که میتوانید با سپری کردن مراحل و اخذ نمره قابل قبول از مصاحبه مجوز را دریافت کنید.

  99. سلام و تشکر بابت وقتی که برای پاسخ میگذارید . کارشناسی ارشد رواتشناسی عمومی رو از دانشگاه پیام نور به شیوه ی آموزش محور گزفتم ، الان برای اینکه مقطع کارشناسی هم رشته همنام با ارشد داشته باشم ، کنکور کارشناسی شرکت کردم و روانشناسی پیام نور ، قبول شدم . سوالی که از شما دارم اینه که این قید آموزش محور در
    مورد کارشناسی ارشد ، برای گرفتن مجوز و پروانه رواتشناسی مانع خواهد بود یا خیر ؟ چون در این شیوه پایان نامه وجود نداره و بجای پایان نامه فقط چند واحد سمینار باید گذرونده بشه . ممنون میشم اگر سریع پاسخ بدید . برای ثبت نام فرصت زیادی نمونده و باید سریع تصمیم بگیرم . چون مترسم بعد از چهار سال صرف وقت و هزینه در مورد گرفتن پروانه ، بخاطر همین شیوه ی آموزش محور بودن دچار مشکل بشم و بهم مجوز ندن . ممنون

    1. سلام. شرط اخذ پروانه نظام روان شناسی داشتن مدرک فوق لیسانس به بالا در رشته روان شناسی که مورد تایید این سازمان باشد. مدرکی مورد تایید است که آموزشی و پژوهشی حضوری باشد.(مجازی، الکترونیکی، افتخاری، پژوهش محور … مورد تایید نیست

  100. سلام خسته نباشید؛بنده مدرک مهندسی کامپیوتر دارم و ارشد فراگیر میخوام روانشناسی شرکت کنم و بعد انشاءالله دکتری؛مدرک فراگیر برای دریافت مجوز مطب و… معتبره؟

    1. سلام. بله طبق قانون سازمان نظام روانشناسی مدرک مورد تأیید وزارت علوم برای دریافت مجوز پروانه معتبر می‌باشد و دانشگاه پیام نور هم مورد تایید وزارت علوم است.

  101. سلام وقت بخیر.آیا با لیسانس روانشناسی عمومی و ارشد مشاوره خانواده میتوان مجوز مطب گرفت؟

    1. سلام. بله داشتن دو مقطع تحصیلی از رشته های مشاوره یا روان شناسی جز شرایط اولیه تأسیس کلینیک تخصصی مشاوره و روان درمانی است برای آگهی از سایر شرایط و همچنین مصاحبه سازمان نظام روانشناسی و مشاوره با مشاوران ما در مرکز تماس بگیرید.

  102. سلام وقت بخیر.آیا با لیسانس روانشناسی عمومی و ارشد مشاوره خانواده میتوان مجوز مطب گرفت؟

    1. سلام. بله داشتن دو مقطع تحصیلی از رشته های مشاوره یا روان شناسی جز شرایط اولیه تأسیس کلینیک تخصصی مشاوره و روان درمانی است برای آگهی از سایر شرایط و همچنین مصاحبه سازمان نظام روانشناسی و مشاوره با مشاوران ما در مرکز تماس بگیرید.

  103. سلام من تاریخ تولد۱۳۵۶ هستم وفارغالتحصیل در رشته مشاوره خانواده ایا سنی که دارم از شرایط سنی که است میتوانم پروانه کسب کنم

    1. سلام. بله شما برای کسب پروانه میتوانید اقدام نمایید

  104. باسلام من ارشدمدیریت اموزشی هستم ومی خواهم دکتری روانشناسی بگیرم ایابعدازمدرک بااین کارمجوزمطب می دهند؟

    1. سلام. خیر – برای زدن مطب باید در دو مقطع فارغ التحصیل رشته روانشناسی باشید

    2. سلام ادب
      منظور از مقطع دکتری برای دریافت پروانه اشتغال، قبولی درازمون جامع است یا دفاع رساله.

  105. سلام وقت بخیر
    من کارشناسیم روانشناسی عمومی و ارشدم مجازی روانشناسی عمومی هست
    نزدیک به ۶۰۰ ساعت کارورزی گذروندم امکان اخذ مجوز دارم؟؟

    1. سلام برای گرفتن مجوز ارشد باید مشاوره یا روانشناسی باشد.برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

      1. سلام خسته نباشین من لیسانس دبیری ادبیات دارم و ارشد روانشناسی عمومی ….آیا می تونم عضو سازمان نظام روانشناسی بشم ؟ پروانه نمی خوام

  106. سلام. تشکر از سایت خوب تون
    بنده کارشناسی ام روانشناسی و فراگیر پیام نور هست. ارشد هم دانشجوی دانشگاه غیرانتفایی هستم.
    به لحاظ مدرک می تونم بعد از طی مراحل، درخواست مجوز کنم؟

    1. سلام برای درخواست مجوز از مدرک ارشد استفاده کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید

      1. سلام من لیسانس حسابداری دارم ولی کارشناسی ارشدم روانشناسی بالینی است با این حال دارم لیسانس مشاوره میگیرم میتونم پروانه بگیرم هر وقت لیسانس مشاوره بگیرم

        1. سلام. بله پی از دریافت مدرک کارشناسی ابتدا برای عضویت در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره اقدام کنید پس از گذشت ۱ سال از عضویت میتوانید برای صدور پروانه فعالیت اقدام کنید.

  107. سلام. اگر کارشناسی و دکترای روانشناسی رو روزانه خونده باشیم، اما مقطع ارشدمون مجازی بوده باشه مجوز مطب داده میشه؟

    1. سلام. بله از لحاظ مدرک مشکلی ندارید پس از طی مراحل مربوط به اخذ مجوز کلینیک از سمت سازمان نظام روانشناسی میتوانید کلینیک خود را داشته باشید برای دریافت اطلاعات کامل در رابطه با مراحل اخذ مجوز و مصاحبه سازمان نظام روانشناسی با کارشناسان ما در مرکز تماس بگیرید.

  108. سلام
    ببخشید برای مجوز مطب به مطلقه بودن هم توجه می‌شود؟
    حیطه ی زوج درمانگر را به صورت تخصصی کار میکنم
    لازم به ذکر است پس از متارکه وارد دانشگاه شدم
    آیا مانعی برای مطب زدن هست؟

  109. با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما.آیا مدرک کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی دریکی از رشته های روانشناسی یا گرایشات آن بصورت پیوسته مورد تایید سازمان هست یا خیر.

  110. سلام بزرگوار امکان پاسخ سریع اگر وجود داره ممنوم میشم پاسخ بدید
    لیسانس مددکاری اجتماعی – خانواده اگر ارشد رو روانشناسی بگیره میتونه عضو سازمان روانشناسی بشه ؟؟ با سپاس

    1. سلام برای عضوسازمان روانشناسی ارشد روانشناسی مهمه.برای اطلاع بیشتر با مشا وران ما تماس بگیرید.

  111. سلام وقت شمابخیر،من کارشناسی روانشناسی عمومی پیام نورم، کارشناسی ارشدم علوم تربیتی گرایش مدیریت آموزشی، ،،سوالم اینه که اگه دکتری روانشناسی بالینی بگیرم با توجه به اینکه ارشدم بین دو مقطع لیسانس و دکتری قرارداره و روانشناسی نیست میتونم مجوز تاسیس مطب بگیرم؟

    1. سلام. با مدرک کارشناسی ارشد میتوانید برای دریافت مجوز مرکز مشاوره تحصیلی اقدام کنید ،در صورت اخذ مدرک دکتری از لحاظ مدرک مانعی برای کسب مجوز مطب وجود ندارد

  112. سلام وقتتون بخیر. آیا برای دوره ی کارورزی در بیمارستان حتما باید مدرک کارشناسی و ارشد مرتبط باشند؟ چون مدرک کارشناسی من غیرمرتبط هست و ارشدم روانشناسی عمومی.
    و اینکه اگر برای تحصیل و اخذ مدرک روانشناسی بالینی در مقطع لیسانس اقدام کنم آیا بعدش میتونم برای کارورزی در بیمارستان ثبتنام کنم یا حتما مدرک ارشد هم باید گرایش بالینی باشه؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام . برای گذراندن دوره کارورزی نیاز به مدرک مرتبط ندارید.

  113. سلام وقتتون بخیر. آیا برای دوره ی کارورزی در بیمارستان حتما باید مدرک کارشناسی و ارشد مرتبط باشند؟ چون مدرک کارشناسی من غیرمرتبط هست و ارشدم روانشناسی عمومی.
    و اینکه اگر برای تحصیل و اخذ مدرک روانشناسی بالینی در مقطع لیسانس اقدام کنم آیا بعدش میتونم برای کارورزی در بیمارستان ثبتنام کنم یا حتما مدرک ارشد هم باید گرایش بالینی باشه؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام . برای گذراندن دوره کارورزی نیاز به مدرک مرتبط ندارید.

  114. سلام خسته نباشید
    مدرک کارشناسی علوم تربیتی وارشدروان شناسی تربیتی
    حدودیک سال هم عضویت سازمان نظام را دارم
    700 ساعت دوره های آموزشی تخصصی مرتبط باحوزه فعالیت اخذ پروانه وبامدرک مورد تاییدنظام هم گذرانده باشد؟
    می توانم پروانه بگیرم

    1. سلام اگر در دو مقطع کاملا مرتبط تحصیل داشته باشید میتوانید مجوز مطب رادریافت کنید

    2. سلام من کارشناسی جامعه شناسی و ارشد مشاوره خانواده هستم .چه موقع میتونم مجوز فعالیت بگیرن
      م

      1. سلام باید برای گرفتن مجوز دو مدرک پشت سرهم داشته باشید.

  115. سلام وقت به خير
    باتوجه به اينكه افرادي كه بدون مصاحبه مجوز گ فته اند نشان دهنده اين امر هست كه سازمان نظام خساسيتش فقط براي افراد غير خودي وبي معناست پس لطفا فرزندان مردم را اميدوار نكنيد ورشته روانشناسي را از كنكور دانشگاه ها خذف كنيد كه اين پرونده هاي قطور سالهاي سال به طول مي انجامد تا صاحب مجوز شود آن همه تحصيل در دانشگاه وآن همه كتاب وآن همه وقت هزينه كردن ملعبه دست نظام روانشناسي قرار گرفته

  116. سلام
    من مدرک مشاوره روانشناسی از یک کالج معتبر در کانادا دارم . قصد دارم به ایران برگردم آیا اجازه تاسیس مطب دارم .

    1. سلام
      اگر مدرک شما مورد تایید وزارت علوم باشد بله

  117. سلام، من ارشد بالینی هستم، و در تاریخ ۹۹،۶،۲۲ دفاع کرده ام که این تاریخ دفاع در گواهی موقتی که از دانشگاه گرفته ام هم قید شده ولی تاریخ صدور خرداد ۱۴۰۰ در بالای مدرک خورده، حال منظور شما از یک سال
    ،یک سال بعد از تاریخ دفاع است یا تاریخی که بالای گواهی خورده.

    1. سلام
      یک سال از تایم فارغ التحصیلی شما محاسبه میشود .

  118. سلام وقت بخیر. کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی دارم. آیا در صورت اخذ دکتری رشته مشاوره می توانم برای پروانه اقدام کنم؟

      1. سلام خسته نباشید
        مدرک کارشناسی علوم تربیتی وارشدروان شناسی تربیتی
        حدودیک سال هم عضویت سازمان نظام را دارم
        700 ساعت دوره های آموزشی تخصصی مرتبط باحوزه فعالیت اخذ پروانه وبامدرک مورد تاییدنظام هم گذرانده باشد؟
        می توانم پروانه بگیرم

        1. سلام اگر در دو مقطع کاملا مرتبط تحصیل داشته باشید میتوانید مجوز مطب رادریافت کنید

  119. با سلام وقت بخیر؛با مدرک کارشناسی مشاوره(تحصیلی) و ارشد روانشناسی امکان اخذ مجوز هست؟

    1. با سلام من کارشناسی غیر مرتبط با روانشناسی دارم، و قصد ادامه تحصیل در مقطع ارشد و دکتری روانشناسی هستم ،آیا با مدرک دکتری روانشناسی میتونم پروانه کار کسب کنم؟

    2. با سلام میشه لطف کنید، مدارک لازم جهت گرفتن پروانه اشتغال روانشناسی را بترتیب بفرمائید چون من عضو نظام روانشناسی هستم با تشکر

      1. سلام. برای دریافت پروانه اشتغال می توانید مدارک خود را همراه با درخواست صدور پروانه اشتغال تخصصی به سازمان نظام ارسال کنید.برای اطلاع از شرایط به سایت نظام روانشناسی و مشاوره مراجعه کنید.

        1. سلام خسته نباشید من لیسانس مدیریت دارم میخواستم بدونم با گرفتن ارشد دکتری روانشناسی میتونم مطب باز کنم

          1. سلام. خیر برای دریافت پروانه فعالیت از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره باید در دو مقطع دانشگاهی در رشته روانشناسی یا مشاوره تحصیلات داشته باشید.

    3. شما میتونید حداقل در دومقطع روانشناسی داشته باشید حالا اگه ارشد و دکتری رو ادامه بدن میشه دومقطع دیگه

  120. سلام.وقت بخیر. چند سالی عضو نظام بودم اما سه چهارسالی که تمدید نکردم کارت عضویت من هم گم شده…
    آیا باید پیگیری کنم واز همون شماره قبلی عضویت تمدید کنم یا مجددا ثبت نام کنم برا عضویت؟
    متشکرم

    1. شما میتونید حداقل در دومقطع روانشناسی داشته باشید حالا اگه ارشد و دکتری رو ادامه بدن میشه دومقطع دیگه

  121. سلام.وقت بخیر. چند سالی عضو نظام بودم اما سه چهارسالی که تمدید نکردم کارت عضویت من هم گم شده…
    آیا باید پیگیری کنم واز همون شماره قبلی عضویت تمدید کنم یا مجددا ثبت نام کنم برا عضویت؟
    متشکرم

  122. با سلام من كارشناسي ارشدم روانشناسي هست چندتا از دوره هاي روانشناسي رو هم طي كردم ولي مدرك كارشناسيم مهندسي كامپيوتر هست ميتونم براي پروانه اقدام كنم؟راهي وجود داره؟

  123. سلام آیا با لیسانس گرافیک کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی و دکترای کودکان استثنایی میشه سازمان نظام گرفت یا نه یا اینکه باید دکترا نیز عمومی باشد

      1. یعنی امکان داره با لیسانس هنر اما دو مقطع بعدی(ارشد-دکتری) روانشناسی مجوز گرفت ؟

  124. باعرض سلام دانشجو رشته روانشناسی عمومی هستم فوق لیسانس جویای کار درنظام روانشناسی هستم

  125. سلام خسته نباشید با مدرک روانشناسی که از دانشگاه های بدون کنکور گرفته میشه مثل آزاد میشه برای پروانه اقدام کرد؟

  126. سلام مدارک کارشناسی حوزوی و ارشد روان شناسی امکان گرفتن پروانه را ندارد؟
    شنیده بودم که کارشناسی حوزوی و ارشد روان شناسی مشکلی نداره برای گرفتن مجوز!

      1. سلام وقتتون بخیر، ببخشید من کارشناسی حسابداری خوندم و ارشد پردیس دانشگاه تهران ثبت نام کردم آیا غیر حضوری پردیس تهران معتبره برای اخذ مجوز و اینکه اگر همزمان با ارشد کارشناسی بدون کنکور پیامنور بخونم دو مدرک حساب میشه، یا باید حتما کارشناسی بگیرم بعد ارشد بخونم؟

        1. سلام
          کارشناسی ارشد بعد از کارشناسی فقط
          پردیس هم معتبره

          1. سلام من کارشناسی اصلاح و تربیت دانشگاه علمی کاربردی خوندم ارشد بالینی میتونم برا مجوز اقدام کنم یا اگر الان کارشناسی روانشناسی عمومی بگیرم میتونم یا اول باید کارشناسی بگیرم بعد ارشد تا بتونم مجوز بگیرم

          2. سلام خیر دو مقطع پشت سر هم باید از روانشناسی و گرایش های ان باید تحثیل کرده باشید. یا کارشناسی+ ارشد و یا ارشد+دکتری

  127. سلام با ارشد روانشناسی استثنائی و دکتری روانشناسی بالینی میشه مجوز گرفت ؟

  128. سلام با ارشد روانشناسی استثنائی و دکتری روانشناسی بالینی میشه مجوز گرفت ؟

  129. سلام با ارشد روانشناسی استثنائی و دکتری روانشناسی بالینی میشه مجوز گرفت ؟

    1. سلام من کارشناسی روانشناسی عمومی دارم از دانشگاه پیام نوروفوق لیسانس روانشانسی عمومی ایا میتونم مجوز اشتغال بگیرم یاخیر؟

  130. سلام لطفا این حرف رئیس سازمان که برای رشته های غیر مرتبط گفته چیه ،یعنی کسی که ارشد روانشناسی داره ولی لیسانس غیر مرتبط میتونه اقدام کنه برای مجوز با گذروندن این دوره ها
    حاتمی ادامه داد: برای فارغ‌التحصیلان ارشد دوره‌ای ۶ ماهه در نظر گرفته‌ایم که ابتدا پروانه موقت و سپس پروانه دائم کسب کنند. سایر افراد متقاضی با رشته‌های غیر مرتبط، یک مقطع مرتبط یا محققین هستند که می‌توانند پس از گذراندن تعدادی واحد، در دوره‌های ۶ ماهه شرکت کرده و پروانه موقت اخذ خواهند کرد. بحث استاد ناظری و آموزش تقویت خواهد شد تا بتوانیم مشکل افراد متقاضی برای مجوز را برطرف کنیم؛ بنابراین نظارت‌ به اصلی‌ترین وظیفه ما تبدیل خواهد شد.

      1. سلام یعنی ما که لیسانس روانشناسی نداریم ولی ارشد روانشناسی داریم الان میتونیم با گذروندن دوره مجوز فعالیت بگیریم یا واقعیت نداره؟

        1. سلام خیر باید دو مقطع متوالی این رشته رو در دانشگاه گذرانده باشید

  131. سلام من پروانه ام بعداز یکسال که مصاحبه مجدد داشتم مجددا برای ۶ماه دیگه مصاحبه گذاشتن.آیا ممکنه پروانه مرا اصلا تمدید نکن؟درچه شرایطی؟

    1. در صورت نداشتن صلاحیت بله امکان آن وجود دارد.

      1. سلام خسته نباشید
        مدرک کارشناسی علوم تربیتی وارشدروان شناسی تربیتی می تواندپروانه بگیرد
        700 ساعت دوره های آموزشی تخصصی مرتبط باحوزه فعالیت اخذ پروانه وبامدرک مورد تاییدنظام هم گذرانده باشد؟

        1. سلام اگر در دو مقطع کاملا مرتبط تحصیل داشته باشید میتوانید مجوز مطب رادریافت کنید

  132. سلام و تشکر بابت پاسخگویی
    پاسخ شما به سوال واله تاریخ 8/12/ بله بوده و مرا امیدوار کرد
    بنده کارشناسی علوم تربیتی علامه در سال 73 و مشاور مدرسه در تمام سالها وسال 98 ارشد مشاوره خانواده از پیام نور گرفتم ایا امکان صدور مجوز فعالیت برای من وجود داره کارگاههایی رو هم گذروندم و برای عضویت هم اخیرا اقدام کرده ام و منتطر بررسی سازمان هستم.
    سپاس

    1. با سلام برای فعالیت و مجوز باید دو مقطع روانشناسی باشد

  133. سلام خسته نباشید اگر کارشناسی علوم تربیتی باشد و ارشد مشاوره باشد و هردو مدرک از دانشگاه دولتی باشه اگر کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد یا پیام نور شرکت کنم میتونم پروانه اشتغال سازمان نظام روانشناسی بگیرم؟

    1. با سلام برای مجوز باید دو مقطع روانشناسی باشد فرقی نمیکند کدام دانشگاه باشید.

  134. سلام
    لطفا سریع و فوری پاسخ بدین
    اگر کارشناسی مجازی باشه
    و بعد شرکت کنیم در ارشد و دکتری
    و هم ارشد و هم دکتری حضوری باشن
    بازهم برای صدور پروانه مشکل خواهیم داشت؟

  135. سلام وقتتون بخیر
    من کارشناسی روانشناسی خوندم
    و ارشد هم فراگیر پیام نور روانشناسی عمومی میخونم
    علاقه دارم که در حیطه ی مشاوره خانواده و زوجین کار کنم
    مشکلی برای این ندارم؟
    وچه دوره های باید بگذرونم؟
    ممنون

    1. سلام خیر مشکلی نیست .به صورت کلی باید به مدت حداقل400ساعت دوره ی مربوطه زوج درمانی-CBT ACTو…را بگذرانید تا بتوانید در این حیطه کار کنید

  136. سلام
    خداقوت
    ایا مدرک کارشناسی روانشناسی از دانشگاه پیام نور معتبر می باشد؟

  137. سلام ،من برای کاردانی به کارشناسی روانشناسی دارم اقدام میکنم،در صورت گرفتن ارشد.دو مقطع پشت سر هم حساب میشود و میتوانم مجوز فعالیت کسب کنم؟

    1. سلام برای مجوز مطب باید دو مقطع پشت هم بگیرید و 4سال روانشناسی عمومی و2سال ارشد گرایش روانشناسی بجز روانسنجی داشته باشید

      1. سلام این دو مقطع میتونه مدرک روانشناسی بالینی و دکتری باشه؟ یا حتما باید مدرک کارشناسی روانشناسی باشه؟

  138. سلام ، لطفا محدودیت های کاری رشته روانشناسی سلامت و عمومی را برای کار در مطب نسبت به بالینی بگید . ممنون

    1. سلام دوست عزیز
      با توجه به وضعیت کنونی تفاوت خاصی مشاهده نمیشود جز محل کاری تخصصی تر و تجویز دارو

      1. سلام اگر اموانش هست سریع و فودی ب سوال من پاسخ بدین
        اگر کارشناسی مدرکش مجازی باشه
        و بعد شرکت کنبم در ازمون ارشد و بعد دکتری و هردو این مقاطع حضوری باشن،بازهم در صدور پروانه مشکل خواهیم داشت؟؟

  139. سلام اگر فردی در مصاحبه رد بشود امکان مصاحبه مجدد هست؟؟؟

    1. سلام
      بله امکان مصاحبه مجدد وجود داره فقط زمانبر هست

  140. سلام اگر فردی در مصاحبه رد بشود امکان مصاحبه مجدد هست؟؟؟

    1. سلام
      بله امکان مصاحبه مجدد وجود داره فقط زمانبر هست

  141. سلام کارشناسی علوم تربیتی و ارشد مشاوره دارم میتونم پروانه فعالیت بگیرم؟
    ممنونم

    1. دوست عزیز
      سلام. خیر برای گرفتن پروانه حتماً باید در دو مقطع روانشناسی یا مشاوره خوانده باشید.

  142. باسلام
    من لیسانس زبان انگلیسی وفوق لیسانس روان شناسی بالینی می باشم ۵سال بعنوان مسئول فنی و مشاور پرونده های دعاوی خانوادگی ازجمله طلاق در معاونت پیشگیری و۴سال بعنوان مدرس آموزش خانواده شهرستان مربوطه همکاری نموده که گواهی ومدارک معتبردارم و عضو سازمان نظام روانشناسی هستم باتوجه به موارد فوق خواهان تاسیس پروانه می باشم.

    1. سلام. خیر نمی توانید برای گرفتن پروانه باید در دو مقطع روانشناسی خوانده باشید.

  143. باسلام
    من لیسانس زبان انگلیسی وفوق لیسانس روان شناسی بالینی می باشم ۵سال بعنوان مسئول فنی و مشاور پرونده های دعاوی خانوادگی ازجمله طلاق در معاونت پیشگیری و۴سال بعنوان مدرس آموزش خانواده شهرستان مربوطه همکاری نموده که گواهی ومدارک معتبردارم و عضو سازمان نظام روانشناسی هستم باتوجه به موارد فوق خواهان تاسیس پروانه می باشم.

    1. سلام. خیر نمی توانید برای گرفتن پروانه باید در دو مقطع روانشناسی خوانده باشید.

  144. سلام ببخشید برای اخذ مجوز مطب یا کلینیک روان شناسی کارت پایان خدمت معافیت پزشکی مشکل خاصی نداره؟
    من ارشد روان شناسی بالینی هستم و میترسم بعدا بخاطر کارت معافیت پزشکی به مشکل بربخورم!

    1. سلام. قطعاً کمی از امتیاز شما کسر می‌کند اما به صورت کل باید حتماً بررسی شود شرایط دیگر شما.

  145. با سلام
    همانطور که پیداست برای عضویت سازمان روانشناسی باید لیسانس و فوق لیسانس روانشناسی داشته باشیم.اگر لیسانس غیر روانشناسی داشته باشیم اما فوق و دکتری را در رشته روانشناسی اخذ کنیم باز هم اجازه عضویت داده نمیشود؟

    1. سلام. چرا اگر در دو مقطع ارشد و دکترا تحصیل کنید می توانید عضو شوید.

  146. سلام اینکه حتما باید دومقطع روانشناسی پشت هم باشد برای فارغ التحصیل های قبل از سال 92 هم هست ؟ چون زمانیکه که این قانون را گذاشتند گفتند که ورودی های ارشد بعد از بهمن 92 که لیسانس مرتبط ندارند نمیتوانند برای مجوز اقدام کنند ولی وردی های قبل از بهمن 92 که لیسانس غیر مرتبط هستند علاوه بر مصاحبه آزمون هم دارند درسته؟

    1. سلام اگر ورودی قبل از 93 باشید برای گرفتن مدرک نظام روانشناسی باید در آزمون قبول شوید.

      1. باسلام من ارشدمدیریت اموزشی هستم ومی خواهم دکتری روانشناسی بگیرم ایابعدازمدرک بااین کارمجوزمطب می دهند؟

        1. سلام. خیر – برای زدن مطب باید در دو مقطع فارغ التحصیل رشته روانشناسی باشید

      2. سلام
        من ورودی92هستم و ارشد مشاوره خانواده دارم
        آیا منتطر ازمون برای مجوز همچنان بمونم؟
        چرا کسی نیست دقیق بگه چه موقع آزمون میگیرن؟
        تا ما هم از بلاتکلیفی در بیایم

        1. سلام. برای دریافت پروانه اشتغال میتوانید مدارک خود را همراه با درخواست صدور پروانه اشتغال تخصصی به سازمان نظام ارسال کنید. برای اطلاع از شرایط به سایت سازمان نظام روانشناسی و مشاوره مراجعه کنید.

    2. با سلام .با مدرک کارشناسی وکارشناسی ارشد مشاوره وراهنمایی از دانشگاه امام حسین(ع) با نوع پذیرش. دانشپذیری میتوان پروانه نظام گرفت؟؟

  147. سلام من مجوز منطقه ۵ را دارم آیا میتونم انتقال مجوز به منطقه ۴را داشته باشم؟

    1. سلام دوست عزیز
      باید تغییر آدرس را در مرکز ثبت نمایید

  148. با سلام . من کارشناسی غیر مرتبط دارم و ارشد روانشناسی عمومی. اگر دکترا روانشناسی یا مشاوره بخونم میتونم مجوز فعالیت بگیرم. یا حتما باید کارشناسی روانشناسی داشته باشم؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله .دو مقطع روانشناسی و یا یک مقطع مشاوره و یک مقطع روانشناسی کفایت میکند

  149. با سلام من کارشناسی روانشناسی در دانشگاه الکترونیک آزاد خواندم ، اگر ارشد و دکترا را در دانشگاه دولتی یا پیام نور بخوانم ، نمیتوانم مطب بزنم ؟

    1. سلام دوست عزیز
      دو مقطع پشت سر هم در واحد هایی به غیر از مجازی و الکترونیک مجاز است

      1. با سلام
        من ارشد روان شناسی واحد الکترونیک میخونم. به ما گفتن توی مدرک قید نمیشه واحد الکترونیک. اگه قید نشه با وجودی که لیسانس هم بالینی سراسری خوندم میتونم برای نظام اقدام کنم؟

        1. باسلام کسی که لیسانس رشته علوم تربیتی گرایش روانشناسی داشته باشه و فوق لیسانس هم روانشناسی آیا می تواند پروانه فعالیت بگیرد؟؟؟؟

          1. سلام بستگی به سال اخذ کارشناسی دارد

  150. سلام. برای تاسیس مطب روانشناسی با پروانه اشتغال بهزیستی می شود اقدام کرد؟

    1. سلام دوست عزیز
      خیر دو مقطع روانشناسی لازم است

  151. سلام میخواستم بدونم که میشه با دانشگاه آزاد واحد الکترونیک یا همون مجازی رشته روانشناسی رو خوند بعد از گرفتن کارشناسی ارشد در دانشگاه حضوری میتوان پروانه طبابت از نظام روانشناسی گرفت؟

    1. سلام دوست عزیز
      خیر مقدور نیست واحد الکرتونیک برای سازمان مجاز نیست

  152. سلام
    همسر من مدت حدودت 6ماه پیش از طریق اینستاگرام با خانومی که پیج روانشناسی داشتن آشنا شدن. برای رفع مشکل اصطراب از ایشون مشاوره میگرفتن. ولی رفته رفته متوجه چت های مخفیانه ی همسرم با ایشون شدم. چند پیام که نشون دهنده ی یک ارتباط ناسالم بین این دو نفر بودو تصادفی خوندم. به اون خانم گفتم چه ارتباطی بین شما دونفره؟ گفتن فقط مشاوره و من متاهلم و همسرتونم شمارو خیلی دوست دارن پس نگران نباشید. با ریکاوری گوشی همسرم متوجه شدم که باهم چندبار بیرون رفتن. مخفیانه چت و مکالمه داشتن. باهم شوخی ها و صحبت های خیلی دور از بحث مشاوره دهی داشتن.این خانم روانشناس هم می‌دونستن که من از ارتباط این دو نفر آگاه و ناراصی هستم و می‌دونستن همسر من چت ها و هیستوری گوشی شونو پاک می کنن. ولی نه تنها همسرمو از این مخفی کاری منع نکردن بلکه گفتن ماکه کاری نمی کنیم خانومت حساسه. من به این خانم پیام دادم که از عملکردشون و ملاقات هاشون توی پارک ناراحتم و به زندگی من و همسرم آسیب زدن. ایشون منو مقصر تمام مشاجراتم با همسرم عنوان کردن و مسئله ی ملاقات های حضوری و مخفیانه شونو کتمان کردن. در حالیکه تاریخ و ساعت ست کردن قرارهاشون توی اس ام اس های ریکاوری شده موجوده. در ضمن من الان متوجه شدم ایشون از سازمان نظام روانشناسی پروانه اشتغال ندارن. الان این خانم چقدر مقصرن؟ من میتونم ازشون شکایت کنم؟

    1. سلام دوست عزیز
      در صورت سواستفاده با عنوان رسمی از سازمان های مربوطه میتوانید اقدام کنید

  153. سلام کسی دو مقطع مرتبط داشته باشه ولی از رو آخرین مدرک یکسال نگذشته باشه و ۶ ماه گذشته باشه قبول میکنن یا نه …آخه نوشتن باید یکسال بگذره

    1. سلام دوست عزیز
      باید از مقررات پیروی کنید. خیر مقدور نیست

  154. سلام من کارشناسی روانشناسی دارم و ارشد روانشاسی هم دارم ولی از تاریخ فارغ التحصیلیم ۶ ماه گذشته نه یکسال..و سازمان نظام روانشناسی نوشته باید یکسال بگذرد الان باید منتظر باشم؟؟ خیلی سخت میشه برام

    1. سلام دوست عزیز
      باید از مقررات پیروی کنید. خیر مقدور نیست

  155. با سلام و خسته نباشید ، بنده حدود ۶ ساله که پروانه فعالیت مراکز مشاوره تحت نظر سازمان بهزیستی گرفتم و فعالیت دارم هم به عنوان موسس و هم مشاور ، برای اخذ شماره نظام روانشناسی چه باید کرد ؟ممنونم از پاسخگویی شما

    1. سلام دوست عزیز
      از سایت سازمان نظام با پر کردن فرم مربوطه اقدام کنید

      1. سلام من کارشناسی رومشاوره خوندم و ارشد رو روانشناسی بالینی عضو سازمان نظام هستم میتونم بعدازمصاحبه شماره نظام بگیرم اقدام ب افتتاح مطب کنم؟

  156. سلام
    ببخشید من با سوابق تحصیلی لیسانس روانشناسی گرفتم، الانم دارم ارشد بالینی میگیرم از دانشگاه سراسری
    ،به من مجوز مطب میدن؟؟
    بخاطر لیسانسم که با سوابق تحصیلی گرفتم نگرانم

    1. سلام دوست عزیز
      موردی ندارد.دومقطع روانشناسی کافی است

  157. با سلام و احترام.
    مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد مشاوره اخذ شده از دانشگاه پیام نور برای سازمان نظام مشاوره قابل قبول است؟ ممنون میشم اگه با صراحت پاسخ بدید

  158. باعرض سلام وادب
    بنده کارشناسی علوم تربیتی هستم کارشناسی ارشدروانشناسی عمومی وحدود30سال کارمشاوره دردبیرستانها ودانشگاه دارم ومجوزتاسیس مشاوره تحصیلی وتربیتی راحدود6سال ازبهزیستی گرفتم الان بهزیستی صلاحیت علمی راازسازمان بایدبگیریم ایا صلاحیت به مامیدین یاخیرلیسانس بنده علوم تربیتی است واین رشته هم ازنامش مشخص است درمسایل تربیتی وتحصیلی است

    1. سلام دوست عزیز
      در ازمون سازمان نظام اقدام کنید و مشکل خود را رفع کنید

  159. سلام و خسته نباشید
    بنده کارشناسی علوم تربیتی گرایش آموزش و پرورش کودکان کم توان ذهنی و ارشد روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی دارم.
    برای پروانه اشتغال اقدام کرده ام ولی چون کارشناسی نامرتبط هست گفتن که نمیتونم ولی با شرکت تو آزمون میتونم.
    میخواستم بدونم این آزمون کی برگذار میشه؟ چطور باید ثبت نام کرد و چه منابعی باید خوند؟

    1. سلام دوست عزیز
      از سایت سازمان نظام پیگیری کنید مدتی است آزمون برگذار نشده

  160. سلام وقت بخیر
    اگر یک مدرک مشاوره باشه و ارشد هم روانشناسی میشه مجوز گرفت؟؟

      1. سلام من قصد دارم ارشدم رو از دانشگاه غیرانتفایی بگیرم،مشکلی در گرفتن شماره نظام و تاسیس مطب برام به وجود نمیاد؟

        1. با سلام برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید

  161. سلام اگه من ارشد ودکترا روانشناسی بخونم میتونم پروانه بگیرم؟ کارشناسیم غیر مرتبط هست؟

    1. دوست عزیز
      بله مشکلی نیست دو مقطع پشت سر هم روانشناسی باشد .

  162. با سلام و عرض ادب و احترام استاد عزیز :

    بفرمایید : ” متولدین ۳۷ و قبل از آن مشمول عفو رهبری ” هستند .

    تنها کپی شناسنامه برای ارائه به نظام روانشناسی

    کفایت میکند ؟
    قبلا از زحمات بی شایبه حضرتعالی سپاسگزارم.

    1. سلام / مدارک شناسایی { شناسنامه و کارت ملی } الزامی است.

  163. سلام وقت بخیر بنده لیسانس الهیات دارم و فوق لیسانس روان شناسی دارم و در حال حاضر دانشگاه پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی در رشته مشاوره تحصیل می کنم. پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی هم مثل کلاس داره و امتحان و پژوهش.
    آیا می توانم بعدا مجوز مطب بگیرم؟

  164. سلام خسته نباشید بنده لیلسانسم روانشناسیه برای کارشناسی ارشد میخوام فراگیر پیام نور شرکت کنم
    در اینده مشکلی برای نظام گرفتن پیش نمیاد؟

  165. سلام آیا تنها کسانی که دارای پروانه حرفه‌ای از سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره هستند، مجاز به ارایه سرویس درمانگری هستند؟ در اکثر موارد، لیست افرادی که در وبسایت‌های مراکز مشاوره هستند، در لیست سازمان نیستند: http://www.pcoiran.ir/fa/news/748/اسامی_روان_شناسان_و_مشاوران_دارای_پروانه_حرفه_ای_در_سایت_سازمان_درج_گردید

    1. سلام مریم جان
      برخی از افراد از طریق بهزیستی اقدام به گرفتن مجوز می نمایند

  166. سلام. وقت بخیر
    بنده کارشناسی علوم تربیتی و کارشناسی ارشد مشاوره دارم، آیا میتونم برای اخذ پروانه فعالیت از سازمان نظام روانشناسی اقدام کنم؟؟

  167. باسلام
    آیا داشتن لیسانس نامرتبط در مصاحبه ورود به دوره دکتری تاثیر منفی دارد؟

  168. الان بالاخره بالاخره میشه با کارشناسی از نوع سوابق تحصیلی و ارشد با کنکور. اقدام به پروانه کرد یا نه؟

    1. سلام باید دو مقطع پشت سرهم در رشته های مشاوره و گرایش های روانشناسی داشته باشید
      و اینکه دانشگاه های مجازی معتبر نیستند

        1. سلام
          کلاس ها شرایط فوق العاده هستند و بنیاد رشته مجازی نیست

    2. سلام.وقت بخیر
      اگر کارشناسی غیر مرتبط باشد
      اما ارشد و دکترا رشته روانشناسی بالینی باشد
      امکان گرفتن مجوز هست ؟؟

      1. سلام بله امکان اخذ پروانه وجود دارد اما قبل از آن باید در سازمان نظام روان شناسی عضویت داشته باشید به مدت یک سال تمام

  169. با سلام مخلص بنا بدلایلی چند ماهی برای تمدید عضویت خود اقدام نکردم الف _ چطور مجدد اقدام کنم ب – راجع به معرف عضو هیات علمی است که ارشدم رو دو ترم در همدان و دو ترم مهمان در کرمانشاه خوندم و ۵ سال پیش سال ۹۵ فوق لیسانس ارشد بالینی رو اخذ کردم از اعضای علمی دانشگاههای مذکور کسی منو نمی شناسه و معرفی نامه صلاحیت علمی نمیدهند ، لطفا راهنمایی فرمائید که مزید برامتنان است….

    1. سلام وقت بخیر
      لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید

  170. اگه لیسانس بدون کنکوروسوابق تحصیلی باشه قبول نمیکنند.و باید پیوسته باشد۲مقطع پشت هم..مثلا لیسانس و ارشد روانشناسی یا مشاوره پشت هم گرفته شود.

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز بله دو مقطع باید بخونید

  171. با سلام
    با توجه به این که من لیسانس الهیات دارم، اگر اول ارشد روانشناسی بگیرم، بعد دوباره لیسانس روانشناسی پیام نور بگیرم آیا به من مجوز خواهند داد؟

      1. سلام.واقعا امکانش هست؟
        اگر همزمان ارشد و کارشناسی بخونیم
        دو مدرک متوالی محاسبه میشه و مجوز تعلق میگیره؟

        1. سلام طبق آیین نامه حداکثر تا دو نیم سال در دو مقطع امکان تحصیل وجود دارد
          بله امکان اخذ پروانه یک سال پس از فارغ التحصیلی وجود دارد

    1. اگه لیسانس بدون کنکوروسوابق تحصیلی باشه قبول نمیکنند.و باید پیوسته باشد۲مقطع

      1. با سلام خدمت شما دوست عزیز فقط مجازی قبول نمیکنند

    2. باسلام
      آیا داشتن لیسانس نامرتبط در مصاحبه ورود به دوره دکتری تاثیر منفی دارد؟

  172. سلام شماره نظام چه مدت بعد عضویت در سازمان نظام اماده میشه؟

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز حد اکثر دو هفته بعد از ثبتنام کارت بدستتان میرسد که شماره عضویت دارد اما برای پروانه اشتغال جداگانه باید اقدام کنید. توصیه میکنم با مرکز مشاوره تماس بگیرین

  173. سلام من امروز ثبت نام کردم در سازمان نظام
    چه موقعی شماره نظام میاد.ایا بعد یکسال از عضویت شماره نظام میاد؟؟؟ ممنون میشم جواب بدین

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز حد اکثر دو هفته بعد از ثبتنام کارت بدستتان میرسد که شماره عضویت دارد اما برای پروانه اشتغال جداگانه باید اقدام کنید. توصیه میکنم با مرکز مشاوره تماس بگیرین

      1. سلام …اگر دانشجویی با مدرک لیسانس روانشناسی و ارشد بالینی پس از فارغ التحصیلی از رشته از ارشد بالینی برای شروع دوره دکتری اقدام کند آیا می تواند همزمان برای عضویت در سازمان نظام روانشناسی اقدام کند؟یا اینکه باید به مدت یک سال بعد گرفتن ارشد بالینی در هیچ مقطع دانشگاهی شرکت نکرده باشد

  174. سلام من روانشناسی کارشناسی رو دانشگاه آزاد بدون کنکور گرفتم ولی ارشد روانشناسی بالینی رو با کنکور سراسری قبول شدم آیا امکان زدن مطلب وجود دارد

      1. سلام و وقت بخیر
        من معافیت پزشکی چشم دارم معلولیت خفیف محسوب میشود
        پروانه کار میدن

  175. سلام من روانشناسی کارشناسی رو دانشگاه آزاد بدون کنکور درس خوندم ولی ارشد روانشناسی بالینی رو با کنکور قبول شدم
    سوالم این میتونم مجوز مطب بگیرم از نظام روانشناسی

      1. سلام من لیسانس روانشناسی عمومی دارم می خوام ارشدبالینی از دانشگاه پیام نور فراگیر بخونم بعد از اتمام می تونم مجوز مطب از سازمان بگیرم
        ممنون

        1. سلام وقت بخیر
          در زمینه ی سوال شما با یک سری شرایط امکان پذیر است

  176. با سلام
    من لیسانس و فوق لیسانسم رواشناسی بالینی هست عضو انجمن روانشناسی ایران و عضو جدید سازمان نظام روانشناسی هستم و پیخوام برای مجوز اقدام کنم چه پنابعی برای آزمون و مصاحبه باید بخونم ؟ آیا حتما باید ۱ سال از عضویت سازمان نظامم بگذره تا مجوز بگیرم چون نمیخوام وقت زیادی رو از دست بدم و تازه عضو شدم و میخ ام زودتر برای مجوز اقدام کنم

    1. با سلام یک سال باید از تاریخ فارغ التحصیلی شما بگذرد

  177. سلام . من لیسانس عمران دارم .
    اگر فوق لیسانس و دکترا در دانشگاه پیام نور بگیرم ، میتونم مطب بزنم ؟

    1. سلام نرگس جان
      داشتن دو مدرک تحصیلی در رشته های مرتبط روانشناسی و مشاوره از دانشگاه های معتبر برای اخذ مجوز مطب لازم است.

      1. با سلام وعرض ادب .من لیسانس غیر مرتبط دارم وارشد روان شناسی عمومی .اگر برای اخذ لیسانس مرتبط اقدام کنم این تقدم وتاخر تاریخ اخذ مدرک لیسانس وفوق لیسانس خللی در گرفتن مجوز ایجاد نمیکند؟

        1. با سلام در شرایط ثبت نام دو مقطه پشته سرهم نوشته موردی در این باره وجود ندارد و امکان رد شدن وجود دارد

  178. سلام من لیسانسم مطالعات خانواده و ارشد مشاوره دارم میتونم مجوز سازمان نظام بگیریم برای مطب زدن؟ و آیا اگه دکترا مشاوره بخونم میشه مجوز نظام گرفت؟

    1. سلام وقت بخیر
      با لیسانس فعلی تون خیر نمی توانید
      ولی اگر دکتری روانشناسی و مشاوره بگیرید بله می توانید اقدام به دریافت مجوز نمایید.

  179. با سلام و تشکر از اطلاعاتی که ارائه شده بود و یک سوال اگر لیسانس در رشته روانشناسی عمومی و فوق لیسانس در رشته مشاوره صورت گرفته باشد آیا جزو رشته های غیر مرتبط محسوب می گردد ؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله شما میتوانید برای دریافت مجوز اقدام نمایید.

    2. با سلام خدمت شما، آيا با ليسانس روانشناسي عمومي دانشگاه پيام نور و فوق ليسانس روانشناسي باليني فراگير پيام نور مجوز مطب مي دهند، آيافراگير بودن مشكلي إيجاد نمي كند؟ ممنون

  180. سلام ینی رشته روانشناسی بدون کنکور اعتبار نداره و مجو برای مطب نمیدن؟

      1. آقا من خودم مصاحبه رفتم پروانه هم گرفتم. اینکه شما با کنکور یا بی کنکور مدرک گرفتی چه اهمیتی داره واقعا؟ نظام فقط به رشته های غیر حضوری و مجازی و پژوهش محور پروانه نمیده. همین

          1. سلام دوست عزیز
            بله مشکلی نیست

  181. سلام مدرک روانشناسی از دانشگاه ازاد بدون کنکور اعتبار لازم برای مجوز را دارد؟

  182. سلام،چرا مدرک آزاد بدون کنکور معتبر نیست برای اخذ مجوز، دوره هاش هم ک حضوریه
    دوره آموزشی و پژوهشی ک میگین ینی چی؟ چرا آزاد بدون کنکور شاملش نیس؟؟

    1. سلام
      این موضوع با توجه به قوانین سازمان نظام روانشناسی است.

  183. سلام ببخشید منکاردانی و کارشناسی مددکاری اجتماعی- خانواده از دانشگاه علمی کاربردی دارم و خودم در سازمان زندانها کار میکنم و الان دانشگاه آزاد مجاز شدم برای رشته مشاوره خانواده آیا بعد از ارشد میتونم دفتر مشاوره بزنم یا نه ؟

    1. سلام
      خیر داشتن دو مدرک تحصیلی مرتبط در رشته های مشاوره و روانشناسی برای اخذ مجوز مطب الزامی است.

  184. سلام

    در صورتی که مدرک کارشناسی(روان شناسی) ما از دانشگاه آزاد(بدون کنکور) باشه

    و با داشتن مدرک ارشد در یکی از گرایش های روان شناسی

    اگر برای گرفتن پروانه نظام روان شناسی اقدام کنیم

    ممکن هست مشکلی پیش بیاد یا قبول نکنند؟

    یا به مدرک کارشناسی گیر بدن

    تشکر

    1. سلام
      برای اخر مجوز مطب باید در دوره هایی که از طریق کنکور دانشجو میگیرند پذیرفته شده باشید.

        1. سلام شما اول باید برای گرفتن کارت عضویت سازمان اقدام کنین. بهتره برای طی این پروسه با مشاورهای ما تماس بگیرین تا دقیق راهنماییتون کنن

  185. به کسانی که مدرکشون از پردیس گرفتن مجوز داده میشه؟مثلا پردیس دانشگاه علامه

    1. سلام
      بله دوره های حضوری که پذیرش آنها از طریق کنکور است معتبر هستند.

  186. سلام و وقتتون بخیر. من دانشجوی کارشناسی علم اطلاعات و دانش شناسی هستم و دوسال دیگر کنکور ارشد دارم و قصد دارم در رشته رواشناسی کودکان استثنایی ادامه تحصیل بدهم برای ارشد و دکتری. آیا به من که لیسانسم غیر مرتبط با روانشناسی است، بعد از ارشد و دکتری روانشناسی استثنایی امکان دریافت پروانه فعالیت و مطب و یا فعالیت در کلینک مرتبط با کودکان استثنایی را می دهند؟ مورد بعدی اینکه من الان دانشجوی دوره روزانه هستم و نمیتونم برم دوباره روزانه روانشناسی بخونم و باید آزاد برم و شرایط مالی آزاد رو هم ندارم. میخواهم در کنکور ارشد و دکتری روانشناسی استثنایی قبول شوم. ولی با خوندن نظرات، کمی نگران شدم. یعنی من اینهمه تلاش کنم و وقت بذارم و ارشد و دکتری روانشناسی استثنایی بخونم و امکان فعالیت و تاسیس مطب نداشته باشم؟ امکانش هست دقیق برام بگید. با تشکر.

    1. سلام
      داشتن مدرک تحصیلی مرتبط با روانشناسی و مشاوره در دو مقطع الزامی است.

  187. سلام اگر کارشناسی روانشناسی را بدون کنکور و ارشد روانشناسی را با کنکور قبول شویم مجوز برای تاسیس مطب میدهند؟

    1. سلام
      مجوز مطب برای فارغ التحصیلان دوره های مجازی، غیر حضوری و… صادر نمیشود.

      1. بالاخره مشخص نشد بدون کنکور مدرک گرفته باشن میتونن پروانه بگیرن یا نه، اگر خودتون چند جواب خودتون رو مقایسه کنید با تناقض روبرو میشید!!

        1. دوست عزیز
          مشکلی نیست اقدام کنید. مراکز مجازی محدودیت دارند

      2. سلام . اگه واحد الکترونیک ارشد روان شناسی گرفته باشیم ولی توی مدرک قید نشه واحد الکترونیک و یکی دیگه از واحد‌های دانشگاه آزاد رو قید کنند بازهم نظام نمیپذیره؟

  188. سلام
    سوال اولم :
    من ارشد مشاوره خانواده دارم لیسانسم مرتبط نیست. اگر کارشناسی پیام نور رو بر اساس سوابق تحصیلی(بدون کنکور) بگیرم آیا از جهت نظام به مشکل برنمیخورم؟ یا حتما باید کنکور بدم؟

    سوال دومم
    اینکه اگر مدرک کارشناسی بعد از ارشد گرفته شود مشکلی ایجاد نمیکند؟ یا لازمه به ترتیب اول کارشناسی گرفته بشه بعد ارشد؟

    1. سلام
      دوره های مجازی و غیر حضوری مورد تایید سازمان نظام روانشناسی نیست. داشتن مدرک تحصیلی مرتبط در دو مقطع به شکل پیوسته الزامی است.

      1. سلام
        بنده لیسانس روانشناسی بهمن ۱۴۰۰است
        برای اینکه عقب نیفتم می تونم با لیسانس دیگری دارم برای فوق شرکت کنم
        و این جور شرکت کردن خللی در گرفتن مجوز مرکز نداره ؟

  189. باسلام و احترام
    من هدفم دریافت مجوز مطب و اشتغال هست.
    سوالم اینه که باید حتما تا مقطع ارشد، روان شناسی بخونم یا با ارشد مشاوره هم میشه مجوز مطب بگیرم؟

    مورد دوم اینکه باتوجه به اینکه به رتبه بندی دانشگاه تحصیل نگاه می‌کنند بین غیرانتفاعی و ازاد کدام شانس بیشتری برای دریافت مجوز داره؟
    متشکرم

    1. سلام
      داشتن مدرک کارشناسی ارشد در یکی از رشته های مشاوره و روانشناسی برای اخذ مجوز مطب الزامی است. مدرک دانشگاه آزاد معتبرتر است.

  190. اگه کارشناسی روانشناسی رو بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه ازاد بخونیم مجوز زدن مطب نمیدن ؟؟؟

      1. ببخشید من متوجه نشدم. یعنی برای اینکه مجوز مطب بدن رشته روانشناسی رو باید حتما با کنکور قبول شد و اگه بدون کنکور و از طریق معدل در دانشگاه ازاد ثبت نام کرد بعدا مجوز نمیدن؟

        1. سلام
          اخذ مجوز تنها برای فارغ التحصیلان دوره های آموزشی و پژوهشی امکان پذیر است.

        2. هیچ فرقی نمیکنه کنکور یا بدون کنکور، ولی بای فوقش رو هم بگیری

      2. سلام من کاردانی تربیت معلم گرایش عقب مانده ذهنی و کارشناسی دبیری کودکان استثنایی از دانشگاه فرهنگیان دارم ارشد روانشناسی کودکان استثنایی از علامه طباطبایی رادارم آیا میتوانم عضو نظام روانشناسی شوم کلمه روانشناسی در کاردانی و کارشناسی نیامده اما صد در صد مرتبط است

        1. سلام
          رشته ها علوم تربیتی غیر مرتبط هستند. اما رشته های روانشناسی و مشاوره در هر گرایشی مرتبط هستند و امکان اخذ مجوز وجود دارد.

  191. اگه کارشناسی روانشناسی را بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه ازاد بخونیم مجوز مطب نمیدن؟؟؟

      1. سلام وقت بخیر.
        من لیسانس علوم تربیتی(گرایش نیازهای ویژه کودکان)دارم.وارشدرشته مشاوره میخونم آیابعدازاینکه فارغ التحصیل رشته مشاوره شدم میتونم درسازمان نظام روانشناسی شرکت کنم؟

  192. سلام. با لیسانس و ارشد عمومی می‌شه شماره نظام گرفت یا ارشد حتما باید از گرایش‌های بالینی باشه؟

    1. سلام
      باید 2 مقطع در رشته روانشناسی داشته باشید

      1. سلام من لیسانس علوم تربیتی دارم از دانشگاه دولتی، میخواستم بپرسم میتونم ارشد رشته روانشناسی عمومی رو برم؟ واینکه درکل ارشد چه دانشگاهی و رشته ای رو برم ک برای گرفتن مجوز به مشکلی برنخورم ؟

        1. سلام باید در 2 مقطع در رشته های روانشناسی تحصیل نمایید.

      2. سلام مىفرماييد دو مقطع!پس يعنى فوق ليسانس و دكتراى روانشناسي هم داشته باشيم و ليسانسمان غير مرتبط باشد براى اخذ مجوز مشكلي نيست؟آيا اگر چند سالى به اتمام تحصيلات لازمه مانده باشد امكان تغيير در اين تعرفه ها وجود دارد؟

  193. باسلام و احترام
    مطالب بسیار خوب هست . فقط لطفا به صورت شفاف بفرمایید مدرک دانشگاه پیام نور مورد تایید نظام روانشناسی هست یا خیر ؟

    1. سلام
      بله تمام مدارک دوره های علمی و پزوهشی مورد تایید است و تنها دوره های مجازی مورد قبول نیستند.

      1. سلام.واقعا امکانش هست؟
        اگر همزمان ارشد و کارشناسی بخونیم
        دو مدرک متوالی محاسبه میشه و مجوز و پروانه تعلق میگیره؟

        1. سلام طبق آیین نامه حداکثر تا دو نیم سال در دو مقطع امکان تحصیل وجود دارد
          بله امکان اخذ پروانه یک سال پس از فارغ التحصیلی وجود دارد

  194. سلام وقت بخیر
    اگه دوره کارشناسی و دکترا رشته مرتبط با روانشناسی باشه مجوز نظام داده میشه یا باید فقط کارشناسی و ارشد روانشناسی باشه
    در این صورت چرا در آزمون بعضی گرایش های دکترای روانشناسی رشته های غیر همنام با روانشناسی اجازه شرکت و قبولی در این آزمون رو دارند

    1. سلام
      داشتن مدرک تحصیلی مرتبط در رشته های روانشناسی و مشاوره در دو دوره تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد شرط لازم برای اخذ مجوز میباشد.

  195. سلام من علوم تربيتي مديريت آموزشي خوندم ليسانس و فرق ليسانس و دانشحو دكترا عمين رشته برايه گرفتن نظام در حيطه آموزشي چيكار كنم؟ مشاور مدرسه هم هستم

    1. سلام
      باید در 2 مقطع پشت سرهم در رشته روانشناسی باشید

    2. اگر لیسانس بالینی و ارشد عمومی باشیم ولی دکتری بدون کنکور تربیتی بخونیم میشه مجوز نظام گرفت یا نه؟

      1. سلام دو مقطع پشت سرهم باید روانشناسی خونده باشید.

  196. با سلام برای تکمیل مدارک برای اخذ پروانه اشتغال نیاز به ریز نمرات کارشناسی و کارشناسی ارشد هست ، معرفی نامه رو از سایت تهیه کنیم؟

    1. سلام
      بله باید تمام مدارک دوره تحصیل خود را ارائه دهید.

  197. سلام. من کاردانی آموزش ابتدایی دارم. بعد کارشناسی مشاوره گرفتم. یعنی کارشناسی ام نا پیوسته مشاوره است. ارشد بالینی دارم. حالا میتونم برای اخذ پروانه سازمان نظام اقدام کنم؟

  198. سلام خسته نباشید
    من لیسانس حقوق و ارشد روان شناسی بالینی دارم ،اگر الان کارشناسی روانشناسی را در دانشگاه پیام نور اخذ کنم ایا میتوانم پروانه نظام رو دریافت کنم یا مدرک دانشگاه پیام نور غیر حضوری و نا معتبر به حساب می اید .؟؟؟

    1. سلام. وقت بخیر
      خیر داشتن 2 مدرک مرتبط در رشته های روانشناسی نیاز است

  199. سلام مراحل اخذ پروانه روانشناسی رو توضیح میدید. برای مصاحبه چیکار کنم کجا ثبت نام کنم. سایت سازمان نظام میرم چیزی پیدا نمیکنم. به کجا باید مدارک ارسال بشه.

    1. سلام وقت بخیر
      توضیحات داخل مطالب سایت هست
      جهت اطلاعات بیشتر هم می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید

  200. سلام کارشناسی روانشناسی ورزش از دانشگاه علمی کاربردی و ارشد بالینی از دانشگاه آزاد آیا سازمان نظام روانشناسی قبول داره؟

    1. سلام
      پروانه اشتغال تنها به افرادی تعلق میگیرد که دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری خود را در رشته های مرتبط روانشناسی و مشاوره گرفته باشند، از طرفی مدرک تحصیلی این افراد باید مربوط به دوره های آموزشی و پژوهشی باشد و مدارک تحصیلی دوره های مجازی، افتخاری، الکترونیکی و… مورد تایید نیستند.

  201. سلام و خسته نباشید
    من شنیدم مصاحبه عقیدتی و حتی تست ورزش و تربیت بدنی هم هست،آیا حقیقت داره؟
    میتونید کتاب معرفی کنید برای کسب دانش بیشتر؟
    و کدام مراکز میتونیم برای کارورزی بریم؟
    ممنونم

    1. سلام
      مصاحبه برای اخذ مجوز مطب روانشناسی عقیدتی نمیباشد و تنها مباحث و علوم روانشناسی را در بر میگیرد و علم شما در این حوزه مورد سنجش قرار میگیرد. شما میتوانید بر حسب دیدگاه خود در روانشناسی منابع مربوطه را مطالعه کنید.

  202. سلام من ليسانس غير مرتبط دارم
    اما ارشد روانشناسي باليني و دكتراي روانشناسي باليني دارم. ايا ميتوانم در نظام روانشناسي عضو ومطب بزنم ؟

    1. سلام. وقت بخیر
      خیر این امکان وجود ندارد زیرا مجوز لازم برای تاسیس مطب تنها به افرادی تعلق میگیرد که مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در رشته های مرتبط یعنی مشاوره و روانشناسی گذرانده باشند.

      1. سلام وقت بخير
        آيا با مدرك كارشناسي روانشناسي ميشه مشاوره داد؟

        1. با سلام
          خیر باید حداقل کارشناسی ارشد داشته باشید

  203. سلام ببخشيد من ليسانس غير مرتبط دارم
    ولي ارشد و دكترا روانشناسي باليني دارم
    ايا ميتونم در نظام روانشاسي عضو و مطب بزنم ؟

    1. سلام
      خیر این امکان وجود ندارد زیرا مجوز لازم برای تاسیس مطب تنها به افرادی تعلق میگیرد که مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در رشته های مرتبط یعنی مشاوره و روانشناسی گذرانده باشند.

      1. خوب دوست عزیز شما پاسخ های ضدونقیض میدین
        دو مدرک پشت سر هم مسئله ای ایجاد نمیکنه چه ارشد و دکتری
        چه لیسانس و ارشد

        1. سلام بله مسئله ای ایجاد نمیکند دو مدرک پشت سرهم
          چه لیسانس و فوق چه فوق و دکتری

    2. سلام.ببخشید تا اونجایی که من شنیدم برای زدن مطب داشتن دو مدرک پشت سرم نیاز است،لیسانس و ارشد یا ارشدو دکتری.

        1. سلام
          من ارشد روانشناسی دارم ودکترا روانشناسی اما لیسانس نامرتبط امکان عضو شدن و مجوز گرفتن دارم؟ دو مدرک یعنی ارشد ودکترا میشه؟

          1. سلام وقت بخیر
            بله داشتن دو مدرک مرتبط در روانشناسی و مشاوره از شرایط دریافت مجوز می باشد

  204. سلام
    من يك ليسانس غير مرتبط داشتم بعد ارشد روانشناسي خوندم و دوباره يك ليسانس مرتبط روانشناسي هم گرفتم براي اخذ مجوز مشكلي نيست؟آيا متاركه آيا تاثير گذار بر تاييد يا عدم تاييد بهزيستي هست يا خير؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله، یکی از شرایط لازم برای دریافت مجوز این است که مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی و مشاوره باشد البته توجه کنید که این مدارک از دوره های مجازی و غیر حضوری پذیرفته نیست. خیر متارکه تنها در صورتیکه به دلیل بیماریهای اعصاب و روان صورت گرفته باشد تاثیر گذار است.

  205. سلام سال نو مبارک . در ارتباط با اخذ پروانه نظام روان شناسی محدودیت سنی هست ؟

    1. سلام وقت بخیر
      خیر محدودیت سنی برای واجدین شرایط دریافت پروانه نظام روانشناسی عنوان نشده است.

    2. سلام من کارشناسی اصلاح و تربیت دانشگاه علمی کاربردی خوندم ارشد بالینی میتونم برا مجوز اقدام کنم یا در آزمون باید شرکت کنم با تشکر

      1. سلام خیر دو مقطع پشت سر هم باید از روانشناسی و گرایش های ان باید تحثیل کرده باشید. یا کارشناسی+ ارشد و یا ارشد+دکتری

  206. بهروز علم اموز ایمیل behruzelmamuz@yahoo.comشماره تماس 09143546203 گفت:

    سلام بنده لیسانس اموزش ابتدایی دانشگاه ازاد اسلامی اردبیل سال 74فوق لیسانس برنامه ریزی اموزشی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران سال 79 ودکترای روانشناسی عمومی از دانشگاه دولتی باکو ایا می توانم در گروه روانشناسی عضویت بگیرم.

    1. سلام
      خیر عضویت در انجمن روانشناسی تنها برای افرادی امکان پذیر است که رشته ی تحصیلی در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد مرتبط با روانشناسی و مشاوره باشد.

  207. با سلام
    لیسانس علوم تربیتی و فوق لیسانس روانشناسی بالینی دارم بهمن۹۴ قبول شدم و امسال مدرک گرفتم
    یعنی علوم تربیتی نامرتبط هست نمیتونم مجوز کلینیک بگیرم؟؟؟

    1. شرط معافیت کفالت مادر بزرگ مادری نداشتن مادر و خاله و دایی میباشد و برای مادر بزرگ پدری نیز نداشتن پدر، عمو و عمه میباشد.

  208. سلام روزتو ن بخیر .من ارشد بالینی هستم برای دریافت پروانه فعالیت میتوانم محل فعالیت را مرکز ترک اعتیاد انتخاب کنم.ممنون

  209. با سلام در حال گذروندن رشته روانشناسی بصورت مجازی از دانشگاه هستم نه صرفا موسسه و دوره ازاد. و کنکور سراسری شرکت کردم و در این دانشگاه قبول شدم . حال سوال این است که به مدرک مجازی سازمان نظام روانشناسی پروانه و مجوز کار نمی دهد ؟ میدانم که باید ارشد را گذراند اما منظور بعد از همان ارشد است که مجوز کار داده می شود یا خیر. چون ما نگران هستیم . ممنون

    1. سلام
      پروانه فعالیت تنها به افرادی تعلق میگیرد که در دانشگاه تمام دوره های پژوهشی و عملی را گذرانده باشند و امکان اخذ این پروانه برای دوره های مجازی وجود ندارد.

  210. سلام
    بنده لیسانس عمران دارم؛ آیا اگر فوق لیسانس روان شناسی شرکت کنم صرفا با مدرک فوق روانشناسی میتوانم پروانه نظام روان شناسی رو بگیرم؟ یا باید لیسانس روان شناسی هم دوباره بخونم

    ممنون

    1. سلام علی جان
      برای دریافت مدرک نظام روانشناسی باید حتما کارشناسی مرتبط داشته بشید.

      1. آیا با مدرک روانشناسی صنعتی سازمانی میشود مطب زد؟هنوز برای دکترا اقدام نکردم نمیدونم دکترای صنعتی داره یا خیر

    1. سلام.من کارشناسی غیر مرتبط دارم.الان ارشد روانشناسی شرکت کردم.میتونم هم زمان با ارشد لیسانس روانشناسی ام بخونم؟
      شرایطش چیه؟
      باید کنکور کارشناسی ام جدا شرکت کنم یا نه؟

      1. سلام
        داشتن مدرک تحصیلی مرتبط در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد الزامی است. بله شما باید از طریق کنکور در یکی از رشته های مرتبط و در مقطع کارشناسی پذیرفته شوید.

    2. سلام
      من دکترای جامعه شناسی سیاسی دارم.
      میشه شرکت کنم؟

  211. باسلام واحترام،آیادررشته روان شناسی تربیتی امکان ایجاد کلینیک مشاوره تحصیلی وجود دارد.باتشکر

    1. با سلام بنده رشته کارشناسی علوم تربیتی بوده و ارشد روانشناسی تربیتی ایا امکانش هست برای دریافت پروانه کار؟؟؟یا بهتر بگم از نظر سازمان این دو رشته مرتبط حساب میشه یا خیر؟سپاس

      1. اگه کارشناسی روانشناسی رو بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه ازاد بخونیم مجوز زدن مطب نمیدن ؟؟؟

      2. سلام! من ۲۰ساله از فضای درس دور بودم الان می خوام دانشگاه رشته روانشناسی رو انتخاب کنم متولد ۶۰هستم و ۴۰سالمه به نظرتون می تونم بعد اتمام درسم مطب روانشناسی بزنم یا محدودیت دارم؟

        1. سلام. برای مجوز مطب روانشناسی باید دو مقطع روانشناسی پشت هم خوانده شود

          1. سلام
            من لیسانس علوم تربیتی و ارشد مشاوره هستم سن هم 57 است و ازدواج هم نکرده ام آیا اجازه دارم در مراکز مشاره فعالیت داشته باشم
            مرکز به نام شخی دیگری است ؟ ممنون

          2. سلام اگر عضو نظام روانشناسی هستید بله میتوانید به عنوان مشاور در مراکز فعالیت داشته باشید.

          3. باسلام . من مدرک ارشد روانشناسی گرایش عمومی دارم
            اگه برای دکتری گرایش بالینی بگیرم
            میتونم پروانه دریافت کنم ؟ با توجه به اینکه گرایشم تغییر میکنه

          4. سلام. بله چنانچه در د. مقطع تحصیلیاتی مربوط با رشته روانشناسی داشته باشید میتوانید برای دریافت مجوز فعالیت اقدام کنید.

      3. سلام و سپاس بابت سایت خیلی خوبتون🌸 بنده کارشناسی راهنمایی و مشاوره دارم از دانشگاه شهید چمران.الان میخواستم بدونم اگر ارشد روانشناسی تربیتی دانشگاه پیام نور رو بگیرم ، امکان اخذ مجوز از نظام روانشناسی هست؟!
        یا اینکه گرایش ارشد حتما باید مثلا مشاوره خانواده و…یا روانشناسی بالینی و عمومی باشه؟!
        پیشاپیش از پاسخگوییتون ممنونم

        1. سلام با هر گرایشی از ارشد امکان گرفتن پروانه اشتغال و مجوز همان گرایش را دارید.

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید