شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98 بدون کنکور

شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را میتوان تحقق یافتن رویای ورود به دانشگاه بسیاری از افراد دانست که بنا به دلایل مختلف مانند سخت بودن کنکور سراسری و یا مشغله های کاری و دغدغه های روز مره و . . . موفق به پذیرش در دانشگاه نشده اند ، شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی این فرصت را پیش روی تمام افراد با شرایط پذیرش آسان و یکسان برای عموم قرار میدهد که بتوانند در طیف وسیعی از رشته های مختلف در چهار گروه مدیریت و خدمات اجتماعی ، صنعت ، کشاورزی و فرهنگ و هنر ، رشته مورد علاقه و مورد نیاز خود را انتخاب کنند و در آن ادامه تحصیل دهند .

به دلیل شرایط ویژه دانشگاه علمی کاربردی با شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی هر ساله تعداد بسیار زیادی دانشجو به این مرکز آموزشی جذب میشوند . شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در تمامی واحد های آموزشی در شهر ها و استان های مختلف همزمان میباشد و همانطور که میدانید کمتر شهری میباشد که از واحد های این مرکز آموزشی بی بهره باشد و این امر باعث شده است افرادی که امکان سفر به شهر های دیگر را ندارند به راحتی در شهر خود یا نزدیک ترین شهر به محل زندگی خود بتوانند ادامه تحصیل بدهند .

شروع ثبت دانشگاه علمی کاربردی در یک بازه زمانی خاص و در دو نوبت میباشد . دواطلبان ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی میتوانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org از شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مطلع شوند . همچنین میتوانند با یک مشاوره تحصیلی تمامی اطلاعات مربوط به جزییات ثبت نام ، مراحل آن ، مدارک مورد نیاز آن ، زمان آن و . . . را کسب کنند در این خصوص مرکز مشاوره آویژه میتواند همراه مناسبی برای تمامی متقاضیان ثب نام دانشگاه علمی کاربردی باشد .

شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور


بیشتر بخوانید: رشته های غیر حضوری دانشگاه علمی کاربردی


شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور در هر سال در دو نیمه صورت می گیرد که در هر نیمه متقاضیان می توانند با داشتن شرایط حداقل ، یعنی در دست داشتن مدرک دیپلم با معدل ۱۰ به بالا و همچنین شرایط عمومی و خصوصی تحصیل اقدام به ثبت نام در دانشگاه جامع علمی کاربردی کنند . شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور هم همانطور که گفته شد در دو نیمه یعنی در مهر ماه و بهمن ماه صورت می گیرد . شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور در نیمه اول یعنی مهر ماه ، از اوایل مرداد ماه شروع می شود و در یک بازه زمانی خاص توسط سایت سازمان سنجش انجام می گیرد .

اما اگر فردی به هر دلیلی نتواند در نیمه مهر ماه در دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام کند می تواند با شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور در نیمه دوم یعنی بهمن ماه اقدام به ثبت‌ نام در این مرکز آموزشی کند . شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور در نیمه بهمن ماه از دی ماه آغاز می شود . تمامی داوطلبان می توانند با شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور در هر کدام از نیمه های مهر ماه و بهمن ماه با ورود به سایت سازمان سنجش و خرید کارت اعتباری ثبت نام خود را شروع کنند و مراحل ابتدایی ثبت نام را انجام دهند .

شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و زمان دقیق آن را میتوانید در سایت سازمان سنجش مشاهده کنید و یا به کمک مرکز مشاوره آویژه اطلاعات جامع و لازم را به آسانی و تنها با تماس تلفنی به دست آورید .


بیشتر بخوانید:کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی


شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه

شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه بهترین فرصت پیش روی تمامی افراد و داوطلبانی است که به هر دلیلی نتوانسته اند در نیمه اول ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی یعنی مهر ماه موفق به پذیرش در این مرکز آموزشی شوند . شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه در دی ماه آغاز می‌شود و در یک بازه زمانی خاص انجام می گیرد . داوطلبانی که خواستار ثبت نام در دانشگاه جامع علمی کاربردی می باشند می توانند با شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و ابتدا با خرید کارت اعتباری مراحل ابتدایی و اینترنتی ثبت‌نام خود را شروع کنند .

لازم به ذکر است که در این مرحله یعنی ثبت نام اینترنتی دانشگاه علمی کاربردی متقاضیان باید مدارک خود را به صورت عکس در سایت مربوطه آپلود کنند . شاید برای برخی این تصور وجود داشته باشد که شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه به صورت تکمیل ظرفیت و در برخی رشته‌ها صورت بگیرد . اما باید گفت که چنین نیست و شما در شروع ثبت نام بهمن ماه دانشگاه علمی کاربردی هم آنقدر آزادی عمل دارید که در ثبت نام نیمه اول یعنی مهر ماه می توانید داشته باشید به این معنی که تمامی رشته‌هایی که در ثبت نام مهر ماه وجود دارد در ثبت نام بهمن ماه نیز قابل انتخاب هستند و هیچ محدودیتی در زمینه انتخاب رشته در نیمه بهمن ماه برای متقاضیان وجود ندارد .


بیشتر بخوانید: کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی


سایر موارد مربوط به تاریخ ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور

  • آزمون سنجش
  • نتایج کنکور سراسری
  • آدرس دانشگاه علمی کاربردی تهران

  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • آدرس ساختمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران
  • دانشگاه علمی کاربردی هم آوا
  • سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرج
  • رشته حقوق علمی کاربردی
  • ثبت نام علمی کاربردی
  • دانشگاه علمي كاربردي كيش
  • ثبت نام دانشگاه پیام نور

بیشتر بخوانید:ورود به دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور


مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران

شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران نیز مانند تمام واحد های آموزشی دیگر در سراسر کشور در دو نیمه مهرماه و بهمن ماه صورت میگیرد ، ثبت‌ نام نیمه مهر ماه از اوایل مرداد ماه آغاز می‌شود و ثبت نام نیمه بهمن ماه نیز در دی ماه صورت می‌گیرد . اما نکته مهمی که در مورد شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران وجود دارد این است که همانطور که پیش از این نیز ذکر کردیم در واحدهای آموزشی شهر تهران هر واحد از دانشگاه علمی کاربردی تحت نظارت یک ارگان و نهاد خاص فعالیت می‌کند و رشته‌ هایی که در آن واحد آموزشی تدریس می شوند مرتبط با فعالیت ،نیاز و اهداف آن ارگان ناظر می باشد .

از این رو لازم است پیش از ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی تهران از طریق مشاوره تحصیلی از لیست رشته های واحد آموزشی مد نظر و اهداف که طی می کند مطلع شوید مرکز مشاوره آویژه می‌تواند در این راستا راهنمای مناسبی برای شما باشد .


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مشهد

شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مشهد هر ساله در دو نیمه مهر ماه و بهمن ماه صورت می گیرد و همزمان با اعلام زمان دقیق شروع ثبت نام از طرف سازمان سنجش ، ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مشهد نیز آغاز می‌شود . دانشگاه علمی کاربردی مشهد نیز از واحدهای فعال این مرکز آموزشی میباشد که هر سال با شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مشهد تعداد بسیار زیادی دانشجو در رشته‌های مختلف این مرکز آموزشی در قالب چهار گروه مدیریت و خدمات اجتماعی ، صنعت ، کشاورزی و فرهنگ و هنر جذب و مشغول به تحصیل می شوند .

به دلیل موقعیت ویژه شهر مقدس مشهد که باعث شده است امکان اشتغال در آن برای جوانان بیشتر از برخی شهر های دیگر باشد ثبت نام در دانشگاه جامع علمی کاربردی می تواند فرصت مناسبی باشد تا دانشجویان این شهر با استفاده از سهمیه اشتغال بتوانند در کنار شغل خود به ادامه تحصیل نیز بپردازند و تمامی کلاس‌های خود را در مرکز آموزشی مورد نظر در پایان هفته و یا در ساعات غیر اداری تشکیل دهند .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


برای اطلاع دقیق از ثبت نام علمی کاربردی با ما تماس بگیرید

  • زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

  • دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • ثبت نام کنکور سراسری
  • دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • لیست رشته های علمی کاربردی
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن
  • دفترچه علمی کاربردی
  • دفترچه دانشگاه علمی کاربردی
  • دانلود دفترچه علمی کاربردی
  • ثبت نام کنکور سراسری
  • سازمان سنجش سراسری
  • ثبت نام آزمون سراسری سال
  • سازمان سنجش کارشناسی ارشد
  • ثبت نام کنکور
  • خرید سریال ثبت نام کنکور

به این منظور متقاضیان باید در هنگام ثبت نام گزینه سهمیه اشتغال را انتخاب کنند و با ارائه گواهی اشتغال به مرکز آموزشی مورد نظر خود این تقاضا را داشته باشند که کلاس های درسی آنها به پایان هفته و یا ساعات غیر اداری انتقال پیدا کند . این امکان برای تمام واحد های آموزشی دیگر در سطح کشور نیز وجود دارد و یکی از مزیت های دانشگاه علمی کاربردی در مقایسه با سایر مراکز آموزشی می باشد و نشان دهنده حداکثر همکاری و سازگاری با دانشجو است .

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینهمشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

شروع ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98 بدون کنکور

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 5 نظر:
  1. سلام بنده در سال ۹۶ثبت نام کردم.دقیقنم سالش یاد نیس .اما رفتم سوریه .اومدم دیدم دانشگاه تعطیل شده .الان بعد گذشت سالها پرونده م هست .هر از چند گاهی تو اینترنت دانشگاه رو جستجو میکردم .الانم اتقاقی دیدم .میشه راهنمایی کنید. باید چیکار کنم زنگ هم میزنم جواب نمیدن

    1. سلام ادرس دانشگاه را پیدا کنید و حضوری به دانشگاه مراجعه کنید

  2. سلام ایا الان می توان با مراجعه به دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کرد برا نیم سال اول مهر چون اطلاعی بابت زمان ثبت نام نداشتم

    1. سلام مهلت ثبت نام ترم مهر به اتمام رسیده. برای ثبت نام ترم بهمن در اواخر پاییز اقدام کنید

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

یکشنبه

1403/1/12

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید