معافیت پزشکی افتادگی دریچه میترال/ پرولاپس دریچه ای قلب

معافیت پزشکی افتادگی دریچه میترال

برخی از مشمولان نظام وظیفه به دلیل ابتلا به بیماری افتادگی دریچه میترال قلب از انجام خدمت سربازی معاف می شوند. نوع معافیت در نظر گرفته شده برای مشمولان با توجه به شدت و ضعف بیماری افتادگی دریچه میترال قلب برای آنها تعیین می شود.

برای معافیت دریچه میترال قلب ضوابط و قوانینی تعیین شده است و مشمولان می توانند با اطلاع از جزئیات آن عملکرد درستی در جهت دریافت این نوع معافیت سربازی داشته باشند.

مشاوران مرکز مشاوره آویژه با تحلیل و بررسی لیست بیماری های دارای معافیت و گردآوری مطالب کاربردی در این مقاله، مجموعه ای از اطلاعات را در زمینه معافیت افتادگی دریچه میترال به مشمولان ارائه می دهند.

افتادگی دریچه میترال و معافیت سربازی

افتادگی دریچه میترال نوعی اختلال در دریچه میترال قلب است که از شناخته شده ترین مشکلات قلبی می باشد.

مواجه با علائم این بیماری مانند گرفتگی تنفس، درد شدید در ناحیه سینه، تپش قلب و … باعث شده است تا افراد برای شناخت بیماری به مراکز درمانی مراجعه نمایند.

زمانی که پزشک متخصص بیماری قلب مشمولان را تایید می کند آنها می توانند برای دریافت معافیت پزشکی خود اقدام نمایند.

همانطور که می دانید بیماری های قلبی انواع مختلفی دارد که سازمان نظام وظیفه مقرراتی را برای معافیت سربازان در این قسمت در نظر گرفته است.

با توجه به ضوابطی که در بند یک عنوان شده است چنانچه عوارض عضوی دریچه ای قلب مورد تایید پزشکان بیمارستان های سازمان نیرو های مسلح قرار بگیرد، مشمولان می توانند از انواع معافیت های پزشکی بهره مند شوند.

پرولاپس دریچه ای نوعی اختلال در عملکرد قلب می باشد که مشمولان در صورت ابتلا به آن از خدمات رزمی معاف خواهند شد.

افتادگی دریچه میترال و معافیت سربازی

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

انواع معافیت پزشکی دریچه میترال قلب

برای دریافت معافیت پزشکی پرولاپس یا افتادگی دریچه میترال قلب این نکته بسیار حائز اهمیت است که با توجه شدت و ضعف بیماری ممکن است معافیتی که به مشمول تعلق بگیرد انواع مختلفی داشته باشد.

سازمان نظام وظیفه مشمولان خدمت وظیفه عمومی را از نظر وضعیت جسمی و روانی به چهار دسته زیر تقسیم کرده است:

  1. کسانی که از نظر جسمی و روانی سالم و قادر به انجام خدمت هستند.
  2. کسانی که به علت نقص عضو و یا ابتلا به بیماری از سلامتی کامل برخوردار نبوده اما قادر به انجام خدمت در امور غیر رزمی می باشند.
  3. کسانی که به علت عدم رشد یا ابتلا به بیماری موقتاً قادر به انجام خدمت دوره ضرورت نیستند.
  4. مشمولانی که به علت نقص عضو یا ابتلا به بیماری جسمی و یا روانی به طور دائم قادر به انجام خدمت دوره ضرورت نیستند.

مشمولان می توانند جهت تکمیل اطلاعات خود در زمینه انواع معافیت ها، بر روی لینک زیر کلیک نمایند.

معافیت سربازی

نوع معافیت افتادگی دریچه میترال کدام است؟

برخی از بیماری ها از جمله پرولاپس دریچه ای قلب به گونه ای هستند که توان بدنی و جسمی افراد را کاهش می دهد. به همین دلیل این افراد قادر به انجام کارهای سنگین و قرار گیری در شرایط سخت را ندارند.

🟩 به همین دلیل سازمان نظام وظیفه با در نظر گرفتن شرایط جسمی این افراد نوعی از معافیت به نام معافیت از خدمات رزمی که به اختصار معاف از رزم می گوییم اختصاص داده است.

🟩 افراد دارای این نوع معافیت به جای انجام خدمات رزمی، بیشتر در امور اداری و خدماتی مشغول به خدمت می شوند. در نتیجه معافیت پزشکی پرولاپس دریچه ای قلب از نوع معافیت از رزم به این صورت خواهد بود.

🟩 توجه داشته باشید که کارت پایان خدمت از خدمت وظیفه عمومی، عموماً در زمان صلح می باشد و در صورت نیاز از آن ها در امور رزمی بهره گرفته خواهد شد، اما سربازان معاف از رزم از این امتیاز برخوردار می باشند که بعد از پایان خدمت سربازی، از آن ها در امور رزمی استفاده نخواهد شد.

شرایط دریافت معافیت افتادگی دریچه میترال

برای آن دسته از مشمولانی که با توجه به بیماری افتادگی دریچه میترال قلب، از انجام خدمات رزمی معاف شده اند، شرایطی تعیین شده است.

طبق تبصره دوم بند یک معافیت پزشکی قلب و عروق، اگر پرولاپس دریچه ای دارای نارسایی نباشد یا این اختلال در حد تعیین شده ای باشد، معافیت پزشکی به مشمولان داده خواهد شد.

شما می توانید با مطالعه جدول زیر با جزئیات شروط معافیت پزشکی دریچه قلب میترال آشنا شوید.

دسته بیمارینام بیماریشرایط بیمارینوع معافیتامکان بررسی معافیت حین تحصیل
بیماری های قلب و عروقپرولاپس دریچه ای قلبپرولاپس دریچه‌ایک ه منجربه‌ نارسائی نشده باشد و یا دارای نارسائی دریچه ای MR-PR درحد (Trivial ) یا TR در حد(+1 یا Mild ) باشدمعاف از خدمات رزمیخیر

برای دریافت معافیت پزشکی پرولاپس دریچه ای قلب از کجا شروع کنیم؟

هر کدام از مشمولان که به دنبال دریافت معافیت پزشکی دریچه میترال قلب هستند، بهتر است تا از جزئیات آن مطلع شوند.

اولین گام جهت اخذ معافیت پزشکی شناخت کامل شرایط کامل بیماری است که آیا این شرایط شامل حال آنها خواهد شد یا خیر.

پس از آن که مشمولان از شرایط دریافت معافیت افتادگی دریچه میترال مطلع شدند می توانند اقدامات لازم را جهت دریافت آن انجام دهند.

نحوه دریافت معافیت افتادگی دریچه میترال قلب

ممکن است برخی از مشمولان با روند دریافت معافیت پزشکی اشنا نبوده و نیازمند اطلاعات بیشتری در این زمینه باشند.

در این بخش مراحل دریافت معافیت افتادگی دریچه میترال به ترتیب عنوان شده است.

🟢 مراجعه به دفاتر پلیس +10 و دریافت دفترچه راهنما به منظور تنظیم و تکمیل مدارک

🟢 تکمیل برگه خود اظهاری سوابق بیماری مشمولان مبنی بر ابتلا به بیماری قلبی

🟢 انجام معاینات ابتدایی توسط پزشک معالج مورد تایید سازمان نظام وظیفه

🟢 دریافت تاییده بیماری افتادگی دریچه میترال و ارائه فرم تکمیلی پزشک به دفاتر پلیس +10

🟢 ثبت درخواست دریافت معافیت پزشکی قلب افتادگی دریچه میترال

🟢 ارسال برگه معرفی به بیمارستان به مشمولان، یا اطلاع رسانی از زمان مراجعه بصورت ارسال پیامک

🟢 انجام معاینات تخصصی در بیمارستان

🟢 ارسال نتایج بررسی ها به سازمان نظام وظیفه

🟢 تعیین جلسه در شورای پزشکی و ارسال دعوت نامه به مشمولان

🟢 تشکیل جلسه و دریافت رای نهایی مبنی بر معافیت افتدگی دریچه میترال

برای اطلاعلت بیشتر حتما این مقاله را بخوانید: لیست بیماری های معافیت پزشکی سربازی

مدارک مورد نیاز دریافت معافیت دریچه میترال

شما با گردآوری مدارک مربوط به معافیت پزشکی دریچه میترال قلب، می توانید برای دریافت این نوع معافیت اقدام نمایید.

🟣فرم تکمیلی مشمولان از وضعیت بیماری خود

🟣برگه معاینه اولیه که توسط پزشک مورد تایید نظام وظیفه تکمیل شده باشد.

🟣فرم واکسیناسیون

🟣شناسنامه مشمولان همراه با کپی از تمام صفحات آن

🟣اصل و کپی کارت ملی هوشمند

🟣آخرین مدرک تحصیلی مشمولان به همراه کپی آن

🟣ارائه شماره حساب بانک سپه

🟣عکس 4*3، رنگی با پشت زمینه سفید و تمام رخ

چگونه می توانم به رأی صادر شده اعتراض کنم؟

ممکن است از نظر شما رأیی که درباره معافیت پزشکی پرولاپس دریچه ای قلب صادر شده است اشتباه باشد. سازمان نظام وظیفه این امکان را در اختیار مشمولان قرار داده است که بتوانند نسبت به رأی های صادره اعتراض کنند. مراتب اعتراض به رأی کمیسیون های پزشکی، مختلف است. شما در هر مرحله می توانید اعتراض خود را اعلام کنید و در صورتی که از رأی صادر شده توسط این کمیسیون هم راضی نباشید می توانید اعتراض خود را اعلام کنید تا در کمیسیون استان بررسی شود. مراتب اعتراض به ترتیب عبارتند از اعتراض به کمیسیون شهرستان، اعتراض به کمیسیون استان، اعتراض به کمیسیون سازمان و اعتراض به شورای عالی. اعتراض به شورای عالی آخرین شانس شما برای اعتراض نسبت به معافیت پرولاپس دریچه ای قلب است و رأی آن قطعی و لازم الاجرا است.

انواع معافیت پزشکی دریچه میترال قلب

بررسی پرونده در کمیسیون شهرستان

اولین مرحله از اعتراض، اعتراض به رأی کمیسیون شهرستان است. در صورتی که به رأی شورای شهرستان درباره رأی مربوط به معافیت پزشکی پرولاپس دریچه ای قلب اعتراض داشته باشید، باید اعتراض خود را کتباً اعلام نمایید تا مراحل زیر برای ادامه بررسی معافیت پزشکی پرولاپس دریچه ای قلب انجام شود. شورای شهرستان متشکل از سه نفر پزشک نیروهای مسلح است و رأی اکثریت آنان ملاک عمل است .

چنانچه پس از معاینه شما، در شورای شهرستان و قبل از اعزام به خدمت، تغییری در وضع جسمی یا روانی شما حاصل شود و بیماری جدیدی به وجود آید یا بیماری قبلی تشدید شود که به تشخیص سازمان و یا کسب نظر مشورتی پزشک معتمد، قادر به انجام خدمت نباشید، باید مجدداً در شورای شهرستان مربوط مورد معاینه قرار گیرید و نظر اخیر شورای یاد شده ملاک عمل می باشد.

اگر در شورای پزشکی شهرستان مربوطه با معاینه بالینی معاف از خدمت تشخیص داده نشوید و به تشخیص این شورا یا رئیس واحد وظیفه عمومی مربوطه یا اعتراض خودتان، نیاز به معاینه تخصصی پرولاپس دریچه ای قلب داشته باشید، رئیس حوزه موظف است شما را به نزدیکترین مرکز مجهز وزارت بهداشت، یا بیمارستان های نیروهای مسلح معرفی کند. بدین صورت شما جهت معافیت پزشکی پرولاپس دریچه ای قلب معاینه می شوید و نتیجه معاینه تخصصی برای تصمیم گیری به شورای پزشکی همان شهرستان ارسال می شود. در صورت اصرار بر اعتراض با تامین هزینه ها از سوی شما نتایج جهت تصمیم گیری به شورای عالی پزشکی متشکل از پزشکان متخصص استان ارسال می گردد.

مراکز مجهز وزرات بهداشت یا بیمارستان های نیروهای مسلح موظفند به وضعیت مشمولین معرفی شده مربوط، خارج از نوبت رسیدگی نمایند و آنان را حداکثر ظرف یک ماه مورد معاینه تخصصی قرار دهند.

بررسی پرونده در کمیسیون استان

در صورت اعتراض به رأی شورای شهرستان، می توانید دوباره برای اعتراض اقدام کنید و اعتراض شما در شورای استان ارجاع داده می شود. اما در صورتی که به رأی کمیسیون (شورای) استان نیز اعتراض داشته باشید، امکان اعتراض وجود دارد. مشمولانی که پرونده آنان به شورای استان یا شورای سازمان ارجاع داده می شود، موظفند ظرف یک ماه از تاریخ ابلاغ معرفی نامه، خود را جهت معاینه معرفی نمایند و در صورت عدم حضور، شورای مربوط با حذف مورد، براساس محتویات پرونده تصمیم گیری می نماید.

به منظور رسیدگی به اعتراض مشمول به رأی شورای شهرستان، پس از انجام معاینات تخصصی و تصمیم گیری نهایی، شورای استان، متشکل از سه نفر پزشک متخصص استان تشکیل می گردد. پس از بررسی پرونده، رأی این پزشکان در خصوص معافیت پزشکی پرولاپس دریچه ای قلب شما اعلام می گردد.

بررسی پرونده در شورای سازمان

به منظور رسیدگی به موارد عدم تطابق رأی شورای پزشکی، با قانون و این آیین نامه و پیوست آن، که بنا به تشخیص رئیس سازمان یا نماینده او تعیین می شود، شورای سازمان متشکل از سه نفر پزشک متخصص نیروهای مسلح تشکیل می گردد.

چنانچه رئیس سازمان یا نماینده او اطمینان حاصل نماید که رأی شورای پزشکی مطابق مقررات صادر نشده است، پرونده برای بررسی به شورای عالی پزشکی که از سه پزشک متخصص نیروهای مسلح تشکیل می گردد ارجاع می دهد. نظر این شورا قطعی و لازم الاجرا است.

بررسی پرونده در شورای عالی

اگر چنانچه در شورای پزشکی معاف از خدمت تشخیص داده نشوید، به خدمت اعزام می شوید. در صورتی که به رأی کمیسیون پزشکی اعتراض داشته باشید، پرونده شما در شورای عالی مطرح می شود و رأی کمیسیون عالی قطعی و لازم الاجراست و حق اعتراض ندارید. پس از اینکه رأی شورای عالی صادر شد دیگر به هیچ عنوان حق اعتراض ندارید و به پایان کار رسیده اید و به هر رأیی که صادر شده باشد باید عمل کنید.

سخنی از مشاوران آویژه

برخی از مشمولان با توجه به بیماری هایی که دارند از رفتن به خدمت سربازی معاف شده یا به نحو آسانتری خدمت سربازی خود را سپری می کنند.

سازمان نظام وظیفه با اطلاع از ناتوانی مشمولان در انجام امور نظامی، و ابتلا به بیماری های خاص از جمله افتادگی دریچه میترال به وضع قوانین خاصی برای دریافت معافیت پزشکی پرداخته است.

در این مقاله توضیحات کاملی از معافیت سربازی افتادگی دریچه میترال به مشمولان داده شد تا با کمک آن بتوانند برای دریافت معافیت اقدام نمایند.

سوالات متداول

آیا می توانم برای معافیت پزشکی پرولاپس دریچه ای قلب در حین تحصیل اقدام کنم؟

خیر. نمی توانید حین تحصیل اقدام نمایید.

برای بیماری پرولاپس دریچه ای قلب چه معافیت هایی وجود دارد؟

برای بیماری پرولاپس دریچه ای قلب با توجه به شرایط بیماری، می توانید برای معافیت از رزم، اقدام نمایید.

مهمترین شرایط دریافت معافیت از خدمات رزمی چیست؟

نقص عضو. عدم سلامت کامل جسمی. نا توانی در انجام امور نظامی

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

معافیت پزشکی افتادگی دریچه میترال/ پرولاپس دریچه ای قلب

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید
کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای عضویت در کانال آخرین اخبار نظام وظیفه و اطلاع از اخبار معافیت، امریه، کسری خدمت، خروج از کشور و ... کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 29 نظر:
  1. سلام وقتتون بخیر. من اکو گرفتم
    EF 55%
    Mild MR
    Mild TR
    Mild PI
    هست و دکتر گفت قلبت صدای اضافی داره چه نوع معافیتی بهم تعلق میگیره

    1. سلام و عرض ادب، خانم حاجی محمدی هستم. معافیت های پزشکی بستگی به دیگر شرایط از جمله مدرک تحصیلی، سابقه پزشکی،علائم بالینی و… مشخص می شود و متاسفانه فقط با یک ملاک نمی توانیم به نتیجه کلی برسیم.

  2. سلام وقتتون بخیر من افتادگی دریچه میترال به همراه تپش قلب و فشار خون متوسط به علاوه مقدار 20 کیلو چاقی و صافی کف پا دارم . میخواستم ببینم در بدترین و بهترین شرایط معافیت از رزم حداقل صادر میشود یا نه و چقدر احتمال دارد کلا معاف شوم . متشکرم از سایت شما

    1. سلام جزایری هستم.شما میتوانید مشکلات قلبی که دارید با تایید کمیسیون پزشکی معایت دائم دریافت کنید.

  3. سلام وقتتون بخیر بنده از بچگی پرولاپس یا همون افتادگی دریچه میترال دارم ، و در حال حاضر فشار خون هم دارم ، فشار خونم هم اکثر اوقات بالاس و جوری هست که خودم نمی‌فهمم . حدودا دو سه سال پیش یه حالتی شبیه به سکته قلبی بهم دست داد که سیتی آنژیوگرافی کردم و بهم گفتن که عروق کرونر قلبم گرفتگی های کوچیک داره و بعضی مواقع درد قفسه سینه دارم و این درد به گلو و چانه انتشار پیدا می‌کنه . قرص دیلتیازم 60 مصرف میکنم ، بعضی مواقع هم زیر زبونی استفاده میکنم
    حالا میخواستم بدونم که چند در صد احتمال داره که معاف بشم ؟

    1. سلام خدمت شما. برای افتادگی دریچه ی میترال داشتن نارسائی در حد شدید باعث معافیت دائم می شود. در غیر اینصورت معاف از رزم شامل می شود.مراحل درمانی شما به جز دارو چه مواردی بوده؟محدودیت خاصی دارید؟فشار خون روی چه عددی است؟ همه ی این موارد باید بررسی شود.

  4. سلام قلب من در نوزادی سوراخ شده تپش قلب شدید دارم معافیت دائم تعلق میگیره؟

    1. درصورت تایید پزشک معتمد نظام وظیفه و همچنین رای تایید کمیسیون امکان پذیر میباشد

  5. با سلام بنده نارسایی متوسط و دریچه دولتی آئورت دارم یکم هم lvh بزرگی بطن چپ همچنین فشارخون هم دارم خودمم لیسانس غیر پزشکی دارم آیا میتونم معافیت بگیرم چون خیلی اذیت میشم از درد قلبی و تش و تنگی نفس

    1. سلام باید درخواسیت معافیت پزشکی شود و بررسی شود در کمیسیون

  6. درود بر شما، بنده دریچه قلبم جراحی شده و مصنوعی گذاشتند. چه با مدرک دیپلم و چه با کارشناسی معاف دائم میشم یا خیر؟ منظور از داشتن اختلال برای مدارک کارشناسی و بالاتر جهت گرفتن معافیت دائم چیست؟ ممنون

  7. سلام من مشکل افتادگی درچه دارم و فشار خون هم بالاس روی 16،15 وضربان قلب بالایی دارم میخواستم بدونم امکانش هست که معاف دائم بشم

  8. با سلام من ۳ تا دریچه قلبم نارسایی جزعی داره ولی دریچه آئورتم دولتی هستش با نارسایی متوسط خودمم مدرکم لیسانس هستش ایا امکان معافیت دائم برای من هستش.

    1. سلام وقت بخیر
      در زمینه ی نارسایی قلبی بستگی به نمره EF دارد

    1. اگر منجر به نارسایی نشده باشد و یا دارای نارسایی دریچه ای mr.prباشد معاف از رزم هستید

  9. سلام وقت بخیر بنده شلی دریچه دارم که ۸۶ درصد
    Mr مثبت ۱ دکتر گفت نارسایی دریچه است چند سال پیش رفتم دکتر یه یه ماه خوب شدم ولی بعد اون بدتر شد یعنی درصد قفسه شدید دارم بعضی وقتا یا تپش قلب یا سریع استرس میگیرم و احساس میکنم قلبم از در میاد .یه مشگل دیگه هم دارم دارای واریکوسل گرید ۱ هستم بیضه ام درد میکنه همیشه و میزنه به کشاله ران چپ و بعد نوک انگشتام
    و دچار کدری مایع چشم شدم که باعث مگس پرانی وچشم در دو چشم شدم البته بعضی جرغه میزنه اطراف چشمم و چشم درد هم میگیرم
    سریع هم عصبی میشم
    دارای ریه های حساس هستم
    پوستم هم دچار اگزما متوسط و بعضی وقتا شدید میشه
    پدرم هم ۲۷ ماهو ۱۵ روز جبهه داره ایا با این شرایط معاف دائم میشم ؟لطفا سریع تر جواب بدید تاز پلیب بینی جفت طرف شدید دارم

    1. سلام. اگر موارد ذکر شده حالت شدید ماژور باشد معاف دائم دارد

  10. سلام من پرولاپس دریچه میترال دارم
    میتونم معافیت دائم بگیرم . پدرم هم ایثارگر هستش ..

    1. سلام
      بیماری در صورت شدید بودن بله ،، پدر شما حداقل باید 30 امتیاز داشته باش

  11. من با پرولاپس خفیف ۱۰ سال پیش معافیت دائم گرفتم+صافی کف پا البته نزدیک به ۶ ماه میرفتمو میومدم همش بیمارستان و کمیسیون دیگه خسته شده بودم خواستم برم سربازی که معاف شدم

  12. سلام من پرولاپس دریچه ای میترال دارم بصورت ارثیه و اندکی خفیف،ممکنه که بتونم معافیت از رزم رو بگیرم؟

      1. سلام من پرولاپس دریچه میترال دارم دارم مادر زادی
        میتونم معافیت دائم بگیرم . پدرم هم ایثارگر هستش

        1. سلام
          بیماری در صورت شدید بودن بله ،، پدر شما حداقل باید 30 امتیاز داشته باشد

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

شنبه

1403/1/18

یکشنبه

1403/1/19

دوشنبه

1403/1/20

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید