پروژه کسری خدمت ترجمه | ترجمه کتاب برای کسر خدمت سربازی

شرایط پروژه کسری خدمت ترجمه

پروژه ترجمه برای کسری خدمت چه شرایطی دارد؟

پروژه کسری خدمت ترجمه ، پروژه های متعددی برای طرح کسری خدمت سربازی وجود دارد . یکی از پروژه های مهم و ساده برای گرفتن کسری خدمت سربازی ترجمه ی تخصصی کتاب و یا ترجمه ی تخصصی متون برای سازمان ها و ارگان های نظامی است .

پروژه کسری خدمت ترجمه، راه آسانی است که برای جوانان تحصیل کرده در نظر گرفته میشود. کسری خدمت به طور کلی در چند بخش مختلف تقسیم بندی میشود. که برای افراد تحصیل کرده و نخبه نیز میتواند بهترین کارکرد را ارائه دهد. ترجمه ی کتاب های تخصصی و عمومی راه مناسبی است که سازمان نظام وظیفه عمومی کشور برای جوانان در نظر گرفته و به عنوان پروژه ای پژوهشی و تحقیقی کسری خدمت سربازی برایشان در نظر میگیرد. این سازمان در سال های اخیر برای استفاده ی صحیح از دانش علمی دانشجویان مخترع و نخبه در کشور، تسهیلات کسری خدمت به ویژه از طریق انجام پروژه و ترجمه ی کتاب های مختلف را در نظر گرفته است.

پروژه ترجمه ی کتاب که راحت ترین و بهترین راه برای دریافت کسری خدمت 4 ماه تا یک سال میباشد مورد استقبال بسیاری از دانشجویان مشمول خدمت وظیفه قرار گرفته است. بر اساس آخرین بیانیه های سازمان نظام وظیفه و همکاری این سازمان با سازمان ملی بنیاد نخبگان کشور جوانان میتوانند ترجیحا کتاب های تخصصی رشته ی خود را برای ترجمه انتخاب کرده و با تایید استاد راهنما و سازمان مربوطه برای دریافت کسری خدمت اعلام آمادگی کنند.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

مدت کسری خدمت برای ترجمه چقدر است؟

مدت این کسری های خدمت سربازی برای ترجمه های کتاب دغدغه ای است که بسیاری از جوانان با آن درگیر هستند. به همین منظور جوانان باید بدانند که ستاد نیروهای مسلح مدت مشخصی را برای کسری این پروژه ها و ترجمه های کتاب تعیین نکرده است. البته هر یک شرایطی خواهند داشت که بر اساس این شرایط به متقاضی مدت خاصی کسری خدمت بین 1 ماه تا 12 ماه داده میشود. که بر اساس نوع پروژه و میزان فعالیت متقاضی میتوان این مدت را نیز افزایش داد.

همه ی مشمولین باید در نظر داشته باشند که شرایط دریافت این کسری ها با ترجمه ی کتاب باید مراحل خاص خود را طی کنند. بنابراین متقاضیان که میخواهند از طریق ترجمه ی کتاب برای کسری های خدمت اقدام کنند باید تمام اقدامات را از طریق بنیاد نخبگان کشور پیگیری کنند.

مزایای گرفتن پروژه کسری خدمت ترجمه کتاب و مقاله

  1. روند اداری کوتاه مدت است (حداکثر دو هفته) .

  2. نیاز به امکانات پرهزینه و گسترده نیست .

  3. نیازی به ارائه برای دفاع از پروژه نیست .

  4. دشوار نبودن جمع بندی کار ترجمه ی کتاب برای کسری خدمت سربازی .

  5. نیاز نبودن به گزینش شما قبل از معرفی طرح در پروژه های عادی مانند ترجمه ی کتاب .

  6. کافی بودن داشتن عدم اشتهار به مسائل منفی .

مراحل دریافت پروژه کسری خدمت ترجمه

ترجمه کتاب برای کسری خدمت سربازی

ترجمه کتاب برای کسری خدمت سربازی که امروزه جوانان زیادی مشتاق به انجام آن هستند میتواند یکی از بهترین راه ها برای کاهش مدت 24 ماهه ی خدمت دوره ی ضرورت باشد. جوانان امروزه راه های زیادی برای کم کردن مدت سربازی نظام وظیفه ی خود دارند که کسری ها یکی از آن هاست. سوال اساسی اینجا مطرح میشود که آیا جوانان میتوانند با ترجمه ی کتاب کسری خدمت دریافت کنند یا خیر؟ برای پاسخ باید بگوییم که ترجمه ی کتاب از آسان ترین و بهترین راه هاست که جوانان از آن بهره مند میشوند.

برای ترجمه چه مراحلی را باید طی شود؟

برای توضیح دقیق تر ترجمه ی کتاب برای کسر خدمت نظام وظیفه باید اول اطلاعات لازم را بدست آورند. این اطلاعات شامل ثبت نام در سازمان نخبگان ملی، انجام مراحل دریافت پروژه، مراجعه به سازمان های نظامی و تاییدیه ستاد نخبگان سازمان نیروهای مسلح میباشد. که هر یک برای مدتی نیازمند انجام فعالیتی میباشند.

((تفاوتی بین موضوعات ترجمه ی کتاب و میزان کسری خدمت وجود ندارد . برای کاهش مدت سربازی می توانید حداقل دو پروژه غیر همزمان ترجمه ی کتاب دریافت کرده تا حداقل 8 ماه کسری خدمت داشته باشید . هر تعداد پروژه در یک روز داوری و دفاع خواهد شد . مدت کسری خدمت توافقی است اگر میزان کسری قابل توجه نبود می توانید تقاضای تجدید نظر بدهید .))

در مرحله ی نخست مشمولین باید عضو سازمان ملی نخبگان شوند. این عضویت زمان زیادی طول نخواهد کشید. اما چه کسانی به عضویت این سازمان درمیایند بسی جای سوال دارد. در میان جوانان مشمول، مخترعان، دارندگان رتبه های برتر کشور در رشته های مختلف، پیشگامان و حافظان قرآن کریم، اعضای هیئت علمی در دانشگاه ها و برترین های نمونه ی کشور در زمینه های فرهنگی و هنری میتوانند به عضویت این سازمان درآیند. که این عضویت میتوانند مزایایی برایشان به همراه آورد. که مهم ترین آن دریافت پروژه های کسری خدمت مانند همین ترجمه های کتاب میباشد که مدت سربازی آنان را کم خواهد کرد و مهم تر از همه میتوانند در حوزه ی علمی و تحقیقاتی پیشرفت شایانی نیز داشته باشند و برای کشور مفید واقع شوند

گرفتن پروژه ترجمه از چه طریقی ممکن است؟

برای گرفتن پروژه ترجمه میبایستمشمولین پس از فارغ التحصیلی در مقاطع مختلف برای تعیین تکلیف کردن اعزام به خدمت خود اقدامات لازمی را انجام دهند. این اقدامات برای مشمولین نخبه متفاوت خواهد بود. زیرا این افراد پس از عضویت در سازمان ملی نخبگان کشوری باید مراحل خدمت سربازی را طی کنند. این داوطلبان به دلیل بهره مندی از مزایای کسری پروژه باید ترجمه ی کتاب یا مقالات و پایان نامه ها را با تایید سازمان ملی نخبگان در تاریخ مشخص شده به اتمام برسانند. پروژه های مربوط به ترجمه ی کتاب از طریق دانشگاه ها و مراکز مختلف زیر قابل پیگیری است.

چگونگی دریافت پروژه کسری خدمت ترجمه

مراکز ارائه کننده ی کتاب های علمی قابل ترجمه

  • دانشگاه امام حسین(ع)
  • سپاه پاسداران
  • دانشگاه مالک اشتر
  • دفاتر فرماندهی نیروی انتظامی
  • و غیره

امتیاز پروژه ترجمه برای کسری خدمت

پروژه ترجمه برای کسری خدمت درمورد کتاب های مختلف دارای امتیازات متفاوتی میباشد. که تمام این شرایط و قوانین از سوی سازمان نظام وظیفه و سازمان نخبگان ستاد نیروهای مسلح مشخص میشود. به طور مثال ترجمه ی یک کتاب دارای 100 امتیاز میباشد که بر اساس آن مشمول از کسر خدمت بهره مند میشود. جوانان پس از انجام دوره ی آموزشی به انجام پروژه و ترجمه ی کتاب مشغول خواهند شد. پس از آن بر اساس پروژه ی و تعداد آن کسری خدمت به آنان تعلق خواهد گرفت.

مراحل و شرایط ترجمه ی کتاب برای دریافت کسری خدمت

  • عضویت در سازمان نخبگان کشور
  • دریافت نامه از نخبگان ستاد نیروهای مسلح
  • مراجعه به سازمان های مختلف برای دریافت پروژه
  • تایید موضوع و کتاب برای ترجمه

با داشتن شرایط متقاضیان میتوانند مراحل بالا را طی کرده و سپس ترجمه ی کتاب را شروع کنند. متقاضیان میتوانند برای دریافت این پروژه ها به صورت فردی یا گروهی اقدام کنند. که همه ی این مراحل باید توسط ستاد نیروهای مسلح و سازمان نظام وظیفه به تایید رسیده باشد.

برای کسری خدمت از طریق ترجمه معمولا شرایط ویژه ای وجود ندارد و کافی است از طریق جستجو در سایت نظام وطیفه ارگان هایی که بر اساس رشته ی تحصیلی شما پروژه تحویل میدهند را یافته و بعد به جهت دریافت نامه برای ان ارگان مورد نظر اقدام نمایید اما برای پروژه کسری خدمت بزرگ تر که حتی موجب پایان خدمت نیز خواهد شد شرایط ویژه ای وجود دارد .

پروژه کسری خدمت ترجمه چه شرایطی دارد؟

شرایط بهره مندی از پروژه های بزرگ موجب پایان خدمت

  1. مشمول مورد نظر نباید دانشجوی کارشناسی ارشد باشد .

  2. مشمول مقطع دکتری باید پروپزال تصویب شده داشته باشد .

  3. مشمول خدمت سربازی باید رزومه ی علمی خوبی داشته باشد .

  4. فرد مورد نظر باید عضو سایت بنیاد ملی نخبگان کشور باشد .

  5. معدل کارشناسی وی باید بالای 15 و معدل کارشناسی ارشد او بالای 16 باشد .

مدارک لازم برای دریافت پروژه کسری خدمت ترجمه

نخبگان : گواهی احراز نخبگی بنیاد ملی نخبگان و نامه معرفی بنیاد نخبگان نیروهای مسلح .

سایر افراد :

  1. پروپوزال تأیید شده توسط دانشکده مربوطه
  2. گواهی اشتغال به تحصیل یا فراغت از تحصیل و یا گواهی اشتغال به خدمت برای افراد سرباز
  3. کپی کارت ملی، شناسنامه
  4. یک قطعه عکس

سیر مراحل اداری برای شرکت در این طرح

  1. مراجعه کنید به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح و تحویل مدارک، رزومه و تشکیل پرونده ، بعد انها شما رو به یک سازمان مرتبط به زمینه کاریتون معرفی می کنند و شما می روید اون سازمان و بر روی انجام یک پروژه به توافق می رسید (حتما در مورد این که چند ماه قراره کار کنید و چند ماه کسری براتون می زنن به توافق برسید) و بعد پروژه را شروع می کنید .

  2. مراجعه به یک سازمان نظامی مورد تایید بنیاد نخبگان نیروی مصلح و توافق بر سر انجام یک پروژه برای اون سازمان در ازای گرفتن کسری خدمت . خود انها به نخبگان نامه می زنند و برای شما در نخبگان تشکیل پرونده می شود . دقت کنید این فرایند دقیقا برعکس روش ۱ هست و توصیه می شود . به این دلیل که شما حق انتخاب دارید و می توانید بروید n تا سازمان نظامی و هر کدوم بهتر بود (پروژه ای مناسب تری برای شما داشت و راحت تر کسری می داد و …) رو انتخاب کنید .

شرایط و مزایای پروژه کسری خدمت ترجمه چیست؟

میزان کسر خدمت بابت انجام یک پروژه پیشنهادی برای یک سازمان

  1. اگر 6ماه یا کمتر باشد، پروژه شما برای داوری مجدد ارسال نمی شود و در همون بنیاد یک دفاع خیلی کوچک (در حد1 تا 5 دقیقه) انجام می دهید و بعد تو کمیسیون خودشون از میزان پیشنهاد شده یک مقدارش تصویب می کنند ( مثلا اگر 6 ماه پیشنهاد شده ، 5 ماه تصویب می شود) .

  2. اگر میزان کسر خدمت پیشنهادی بیش از 6 ماه باشد ، بنیاد نخبگان نیروهای مسلح مجددا پروژه شما رو برای ارزیابی مجدد به یک سازمان ثانویه ارسال می کند و بعد از چند ماه نظرشونو به بنیاد اعلام می کنند ( مثلا اگر سازمانی که پروژه را واسشون انجام دادی گفتند 10 ماه ، سازمان ثانویه میگوید به نظرما 10 ماه یا مثلا 8 ماه) . بعد پروژه شما باید در کمیسیون دفاع بشود . در نهایت ، با توجه میزان کسر خدمت پیشنهادی از سازمانی که پروژه را واسشون انجام دادید ، نظر سازمان ثانویه و دفاع انجام شده در کمیسیون ، میزان کسری پیشنهاد و تصویب می شود . این روش میانگین 3 ماه از روزی که نامه کسری شما از سازمانی که پروژه رو واسشون انجام دادید به بنیاد می رسد طول می کشد .

توجه:مدت کسر خدمت سربازی با پروژه ترجمه کتاب بین 4 تا 6 ماه است .

ترجمه کتاب برای گرفتن سرباز نخبگی

ترجمه کتاب برای گرفتن سرباز نخبگی راه حل مناسب برای جوانان با مدارک تحصیلی در مقاطع فوق لیسانس و دکترا میباشد. سربازان نخبه که همه آنان در سازمان ملی بنیاد نخبگان ایران عضو هستند برای گرفتن این نوع سربازی نخبگی میتوانند از سازمان نظام وظیفه اقدام کرده و با بدست آوردن اطلاعات لازم مراحل را یک به یک پشت سر بگذارند.

برخی از مشمولین نگران پیدا نکردن سازمان های ارائه دهنده ی پروژه های نخبگی و ترجمه های کتاب میباشند. اما این نگرانی بی مورد است. هر ساله سازمان های ارائه دهنده ی این کتاب ها برای ترجمه و تحقیقات علمی و پژوهشی به مشمولین متقاضی ابلاغ خواهد شد. که میتوانند با بررسی این سازمان ها را شناسایی کرده و با انجام مراحل قانونی برای دریافت آن ها پیگیر باشند.

البته باید این نکته را دقت کنید که این پروژه ها پس از بررسی سازمان نخبگان باید شروع به کار شود. اگر کتاب یا پروژه ای در این سازمان به ثبت نرسد هیچ گونه ارزشی نداشته و مشمول نمیتواند آن را برای دریافت کسری ارائه دهد. این ترجمه های کتاب برای نخبگی میتواند کسر خدمت سربازی را برای دوران خدمت به غیر از دوره ی آموزشی استفاده کنند.

دوره ی آموزشی برای همه ی مشمولین حتی سربازان نخبه نیز واجب میباشد. زیرا دوره ی آموزشی یکی از مهم ترین مراحلی است که مشمولین خدمت در این دوره میتوانند آموزش های نظامی را فرا گیرند. ضرورت این دوره به همین منظور میباشد.

ترجمه کتاب برای نخبگان چند امتیاز دارد؟

ترجمه کتاب برای نخبگان چند امتیاز دارد؟ پاسخ این سوال چیزی است که جوانان میخواهند در مورد آن بدانند. ترجمه ی کتاب برای متقاضیان خدمت وظیفه میتوانند مزایا و تسهیلات بسیاری را به دنبال داشته باشد. این دلیلی است که مشمولان ترغیب میشوند تا برای استفاده از سربازی نخبگی آن را به عهده بگیرند. یکی از امتیازات اصلی که میتوانیم به آن ها اشاره کنیم این است که جوانان تحصیلکرده میتوانند در با انجام ترجمه ی کتاب و کارهای پژوهشی دیگر در سازمان های مختلف جذب دانشگاه ها و سایر نهادهای دولتی شده و مشغول به کار میشوند. از دیگر امتیازات آن میتوان به موارد زیر اشاره کنیم.

پروژه کسری خدمت ترجمه

امتیازات و مزایای ترجمه کتاب برای سربازان نخبه

  1. دریافت موقعیت های شغلی در دانشگاه های مختلف به عنوان اعضای هیئت علمی
  2. پذیرش در دانشگاه ها در مقطع دکتری برای دانشجویان فارغ التحصیل در دوره ی کارشناسی ارشد
  3. کسری پروژه های خدمت سربازی نخبگان
  4. جذب متقاضیان در پژوهشکده های دولتی
  5. زمان گذاشتن برای ترجمه بسیار کوتاه خواهد بود.
  6. مراحل اداری برای دریافت پروژه ترجمه بسیار طولانی نیست.

این برخی از تسهیلاتی است که به افراد داده میشود. جوانان میتوانند این پروژه ها را از سازمان های مختلف دریافت کنند.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه

هدف مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه از ارائه اطلاعات لازم در زمینه مشکلات خدمت سربازی و افزایش آگاهی شماست تا با توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستامرکز مشاوره نظام وظیفه آویژهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره پروژه کسری خدمت سربازیبه شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

منبع:پروژه کسری خدمت ترجمه
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

پروژه کسری خدمت ترجمه | ترجمه کتاب برای کسر خدمت سربازی

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید
کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای عضویت در کانال آخرین اخبار نظام وظیفه و اطلاع از اخبار معافیت، امریه، کسری خدمت، خروج از کشور و ... کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 6 نظر:
  1. با سلام
    آیا کسانی که فارغ التحصیل مقطع دیپلم هستند قادر به استفاده از این طرح نیستند؟
    باتشکر

  2. با سلام و عرض خسته نباشید…
    سوالی برای بنده پیش اومده بود که آیا هنوز امکان گرفتن کسری از طریق ترجمه کتاب وجود دارد یا خیر؟؟؟
    ممنونم

    1. سلام وقت شما بخیر

      برای پروژه کسری خدمت ترجمه همچنان راه هایی وجود دارد که شما می توانید اقدام کنید.

      جهت ارتباط با کارشناسان نظام وظیفه مرکز مشاوره آویژه دانش از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره 9099072068 تماس برقرار نمایید.

      1. با سلام مجدد خدمت شما و تشکر از پاسخگویی تون…من چند بار تماس گرفتم اما نه شماره مورد نظر و نه اعلام خرابی تلفن پاسخگو نبودند…
        راه دیگری برای برقراری ارتباط نیست؟؟؟
        ممنونم
        ضمنا آیا همونطور که گفتید آیا برای افراد حین خدمت امکان گرفتن کسری از طریق ترجمه کتاب هست؟؟؟

        1. سلام دوست خوبم

          مشکلی در سیستم های مخابراتی رخ داده بود و بعلت عملیات کابل برگردان دو روزی دچار اختلال بودیم

          اما هم اکنون مشکل رفع شده و می توانید با کارشناسان تماس بگیرید

          از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد با شماره 9099072068 تماس برقرار نمایید.

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

یکشنبه

1403/1/12

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید