کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی 98

کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی به داوطلبان این اجازه را می دهد بدون کنکور وارد دانشگاه شوند . برای کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی تنها داشتن مدرک دیپلم کفایت می کند. داشتن مدرک پیش دانشگاهی برای کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی نیاز نمی باشد . داوطلبان دارای مدرک دیپلم نظام جدید و یا دیپلم نظام قدیم بدون مدرک پیش دانشگاهی می توانند از طریق کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی ثبت نام کنند و وارد دانشگاه شوند . دانشگاه جامع علمی کاربردی هر ساله از طریق کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی در دو مرحله از سال در مقطع کاردانی دانشجو می پذیرد . این دو مرحله را تحت عنوان ورودی بهمن ماه و ورودی مهر ماه می شناسند . زمان ثبت نام برای ورودی بهمن از اواخر دی ماه ، و برای ورودی مهر از اواخر مرداد ماه آغاز می شود و در بازه زمانی تعیین شده متقاضیان می توانند ثبت نام کنند .


بیشتر بخوانید:لیست رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی ۹۸


مقاطع ارائه شده در دانشگاه علمی کاربردی

در خصوص مقاطع ارائه شده در دانشگاه جامع علمی کاربردی باید گفت که این دانشگاه تنها مقاطع کاردانی ، و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته را ارائه می کند که هر دو مقطع نیز بدون کنکور می باشند . در رابطه با ارشد بدون کنکور علمی کاربردی باید گفت که دانشگاه جامع علمی کاربردی تا کنون مقطع ارشد ارائه نداده است و برنامه و طرحی در این خصوص نیز هنوز پی ریزی نشده است . بنابرین دانشگاه علمی کاربردی تنها از طریق کاردانی بدون کنکور و کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشجو می پذیرد و داوطلبان می توانند در لیست رشته های علمی کاربردی رشته مورد نظر خود را انتخاب کنند و در آن تحصیل خود را شروع کنند یا ادامه دهند .

شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی


بیشتر بخوانید:لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یزد


لیست رشته های کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

لیست رشته های کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی را در دفترچه ثبت نام علمی کاربردی می توان مطالعه کرد . در خصوص لیست رشته های کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی باید ذکر کرد که تمامی رشته های ریز گروه کشاورزی ، فرهنگ و هنر ، صنعت ، و مدیریت و خدمات را پوشش می دهد . نکته دیگر که در خصوص لیست رشته های کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی قابل تامل و توجه می باشد این است که شامل رشته های پزشکی و پیرا پزشکی مانند دندانپزشکی ، پزشکی ، پرستاری ، هوشبری ، اتاق عمل و … نمی شوند و دانشگاه علمی کاربردی در هیچ مقطع ای این رشته ها را ارائه نمی دهد . تنها سه رشته دارو یاری ، علوم آزمایشگاهی دامپزشکی و گیاهان دارویی و معطر را در مقطع کاردانی پوشش می دهد .


بیشتر بخوانید:ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مشهد بدون کنکور


رشته های کاردانی

در اینجا جا دارد به تعدادی از رشته های کاردانی اشاره کرد . اما قبل از آن باید گفت که این لیست تنها تعدادی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی می باشد و لیست کامل و جامع رشته های کاردانی ، و حتی رشته های کارشناسی را می توان درون دفترچه ثبت نام علمی کاربردی ( در سایت سازمان سنجش موجود می باشد ) مشاهده کرد . رشته های کاردانی : ایمنی و بهداشت ، مخابرات ، کامپیوتر ، امور تعاون ، مهمانداری هواپیما ، هنرهای تجسمی ، کنترل ، بازیگری ، موسیقی ، سینما ، کتابداری ، عکاسی ، مترجمی زبان انگلیسی ، معماری ، مکانیک خودرو ، برق ، صنایع غذایی ، بازرگانی ، حقوق ، حسابداری ، انیمیشن ، طراحی لباس ، رسانه ، مربی قرآن کریم ، فناوری اطلاعات ، مدیریت شبکه ، امور فرهنگی ، شیمی آزمایشگاهی ، مدیریت و …


بیشتر بخوانید:ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی


برای ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی با آویژه تماس بگیرید

  • کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد
  • زمان کنکور کاردانی
  • کنکور کاردانی به کارشناسی
  • دفترچه کنکور کاردانی
  • کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد
  • ثبت نام کنکور کاردانی
  • زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی
  • نتایج آزمون کارشناسی ارشد
  • سازمان سنجش
  • انتخاب رشته مجازی سازمان سنجش
  • دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • دانشگاه علمی کاربردی هم آوا

بیشتر بخوانید:ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور


شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی دو دسته عمومی و اختصاصی را در بر می گیرد . بطور خلاصه و کلی شرایط عمومی شامل : اعتقاده به دین اسلام و یا دیگر دین هایی که جمهوری اسلامی آن ها را مورد تایید قرار داده است ، عدم وجود هر گونه اختلاف بین شخص متقاضی و اصول حکومتی نظام جمهوری اسلامی ، عدم وجود و سابقه ارتباط و وابستگی شخص متقاضی با ارگان های مخالف با حکومت جمهوری اسلامی ایران ، و داشتن شهرت به کارهای غیر شرعی و استفاده از مواد مخدر ، می شود . در صورت عدم وجود هر کدام از شرایط ذکر شده متقاضی مجاز به ثبت نام کاردانی و ثبت نام کاردانی به کارشناسی در این دانشگاه نمی باشد . در ادامه شرایط اختصاصی را برای ثبت نام کاردانی توضیح می دهیم .

شرایط اختصاصی برای ثبت نام کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

  • دارا بودن مدرکدیپلم سه سال نظام قدیم و یا جدید
  • گواهی عدم مشکل با نظام وظیفه ( کارت معافیت دائم ، پزشکی و یا پایان خدمت )
  • ضعیت جسمانی فرد متقاضی باید با رشته ای که انتخاب می کند تناسب داشته باشد
  • ثبت نام کاردانی تنها بر اساس معدل دیپلم است و همچنین سهمیه های بومی ، جانبازان و ایثارگران ، و شاغلین در ثبت نام افراد لحاظ می گردد .
  • کارمندانی که بصورت رسمی در سازمان های غیر دولتی و دولتی مشغول به کار می باشند باید موافقت نامه کتبی از سمت سازمان مربوطه ارائه دهندو تنها در این صورت مجار به ثبت نام خواهند بود .
  • تحصیل همزمان مجاز نمی باشد حتی در دو رشته و دو مقطع متفاوت ، مگر اینکه غیر حضوری باشد
  • انتقالی ، مرخصی ، میهمانی در دیر واحد های آموزشی ، و تغییر رشته تنها پس از تمام شدن ترم اول دانشجو شدنی است .

بیشتر بخوانید:ثبت نام کاردانی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی


مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

لیست رشته های کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی تهران

لیست رشته های کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی تهران طیف وسیعی را شامل می شود . در واقع به دلیل اینکه تعداد واحد های آموزشی تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی در تهران بسیار زیاد می باشد ، و در تمام زمینه ها دانشجو جذیب می کنند ، می توان گفت که لیست رشته های کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی تهران تمامی رشته های موجود در دفترچه علمی کاربردی را شامل می شوند . اما باید توجه داشت که رشته های پیراپزشکی بدون کنکور در این لیست جایی ندارند . در واقع لیست رشته های پیراپزشکی علمی کاربردی تنها 2 الی 3 رشته را شامل می شود که در دفترچه علمی کاربردی بهمن و مهر قابل مطالعه می باشند ، و رشته های اصلی مانند هوشبری ، اتاق عمل ، پرستاری و … را شامل نمی شوند .


بیشتر بخوانید:دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای در دانشگاه علمی کاربردی


زمان ثبت نام علمی کاربردی ( دانشگاه های تهران )

مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای دانشگاه های تهران همانند دیگر دانشگاه ها شامل دو ورودی مهر و ورودی بهمن می شود که برای هر کدام از آنها متقاضیان تقریبا مدت 7-10 روز مهلت انتخاب رشته دارند ، و بعداز ثبت نام می توانند از طریق سامانه هم آوا علمی کاربردی ( سامانه آموزش علمی کاربردی برای تمام واحد های آموزشی در سر تا سر کشور ) واحد های مورد نظر خود را انتخاب کنند . در خصوص تمام موارد مانند ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ، شرایط ورود به هر مقطع دانشگاه علمی کاربردی ، مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام ، استفاده از سهمیه های مختلف ، و آگاهی از لیست رشته های دانشگاه های مختلف ، متقاضیان می توانند اطلاعات کاملی در غالب یک مشاوره تحصیلی از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی آویژه بهره مند شوند .


بیشتر بخوانید:ثبت نام متقاضیان بدون کنکور دوره کاردانی دانشگاه علمی کاربردی


جهت اطلاع از شرایط ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی با ما تماس بگیرید

  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرج
  • کاردانی به کارشناسی بدون کنکور
  • دفترچه کاردانی علمی کاربردی مهر
  • زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • دفترچه انتخاب رشته علمی کاربردی
  • دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن
  • دانشگاه علمی کاربردی مشهد
  • دفترچه رشته های علمی کاربردی
  • آدرس دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • رشته حقوق علمی کاربردی
  • سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

بیشتر بخوانید:ثبت نام کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی


لیست رشته های کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی شیراز

لیست رشته های کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی شیراز از تنوع کافی برخوردار می باشد . لیست رشته های کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی شیراز علاوه بر رشته های پر طرفدار مانند مهندسی مکانیک ، برق و شیمی از شاخه صنعت ، مدیریت ، روانشناسی ، حقوق و حسابداری از شاخه مدیریت و خدمات ، و رشته های موسیقی و بازیگردانی که جزو شاخه هنر می باشند ، رشته های متنوع دیگری را ارائه می دهد که در ادامه به یک لیست خلاصه از آنها اشاره می شود . قابل توجه که تمامی رشته های دانشگاه شیراز دارای ثبت نام بدون کنکور می باشند .

خلاصه ای از رشته های کاردانی علمی کاربردی دانشگاه شیراز

امور دفتری ، برق ( خودروهای زرهی ) ، مکانیک ( خودروهای زرهی ) ، حسابداری مالی ، امور اداری ، شبکه ، تربیت بدنی ، آمادگی جسمانی ( مربیگری پایه ) ، مدیریت ، مکانیک خودرو ، تیراندازی ( مربیگری پایه ) ، حسابداری دولتی ، مکانیک ، برق و …

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه فرمایید

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینهمشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی 98

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

یکشنبه

1403/1/12

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید