کتاب های مناسب برای جمع بندی کنکور

مشاوره کنکور انسانی,جمع‌بندی و مرور, کنکور انسانی, مرور و جمع بندی دروس

قطعاً یکی از کلیدی‌ترین سؤال هایی که ذهن بسیاری از افراد، قبل از کنکور سراسری به وجود می‌آید انتخاب کتاب‌های مناسب برای جمع بندی کنکور است. جمع بندی مطالب درسی خوانده شده می‌تواند شما را نسبت به رقبا جلوتر قرار دهد و همچنین شما با جمع بندی مطالب کنکوری می‌توانید نقاط ضعف و قوت خود را به درستی شناسایی کنید و در راه رفع ایرادات خود قدم بردارید، لذا جمع بندی کنکور بسیار مهم بوده و به عنوان یک نقطه کلیدی برای رسیدن به موفقیت محسوب می‌شود.

با توجه به وضع اقتصادی فعلی به شما پیشنهاد میکنم که برای خرید کتاب به سایت بانک کتاب کنکور مراجعه کنید که تخفیف های 20 تا 30 درصدی دارد و با ارسال به سراسر ایران خیلی از کار ها رو برای دانش آموزان انجام داده و باعث میشود وقت کمتری از دانش آموزان گرفته شود.

در این بین در نظر گرفتن کتاب‌های مناسب برای جمع بندی کنکور دارای اهمیت است. در واقع شما باید بدانید که برای یک جمع‌ بندی مفید و مناسب به دنبال چه منابعی باشید. انتخاب منابع مناسب برای جمع بندی مطالب خوانده شده می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد و برای رسیدن به موفقیت ضروری به نظر می‌رسد. ما در این مقاله قصد داریم تا در مورد برخی از کتاب‌های مناسب برای جمع بندی کنکور مطالب مهمی را برای شما قرار دهیم.

مشاوره کنکور هنر مرور و جمع‌بندی آزمون, مرور و جمع بندی کنکور هنر

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

موج آزمون

شاید برای شما سؤال باشد که کتاب‌های موج آزمون چیست، باید بیان کنیم که کتاب موج آزمون الگو از انتشارات الگو بوده و برای جمع بندی مطالب درسی و کنکوری خوانده شده بسیار مفید است. کتاب موج آزمون به عنوان یکی از کتاب‌های جامع کنکور و جمع بندی محسوب شده که برای داوطلبان کنکور سراسری بسیار مفید است. در کتاب موج آزمون تمرکز اصلی بر روی آزمون‌های مختلف بوده و مباحث به صورت متنوع توضیح داده شده است.

اگر به دنبال یک کتاب در زمینه جمع بندی مناسب برای مطالب کنکوری هستید و می‌خواهید روش حل مسائل مختلف را به زبان ساده فرا بگیرید می‌توانید با وجود مطالب دسته بندی شده در کتاب‌های موج آزمون به این هدف دست پیدا کنید. شما می‌توانید کتاب‌های نشر الگو را با قیمت مناسب از وب سایت کتاب کنکور خریداری کنید.

برای خرید کتاب های موج آزمون همین جا کلیک کنید

فصل آزمون

انتشارات خیلی سبز به عنوان یکی از انتشارات معتبر در زمینه چاپ کتاب‌های مختلف کنکوری است که توانسته است در این سال‌ها با توجه به تنوع نیاز داوطلبان کنکوری، کتاب‌های متنوعی را در زمینه‌های مختلف به چاپ برساند. کتاب آزمون انتشارات خیلی سبز به عنوان یکی از کتاب‌های مطرح در زمینه جمع بندی کنکور محسوب شده که شما به عنوان یک داوطلب کنکوری اگر می‌خواهید مطالب مختلف خوانده شده را در زمان کوتاه به صورت کاملاً اصولی و استاندارد جمع بندی کنید می‌توانید از کتاب فصل آزمون کمک بگیرید.

کتاب فصل آزمون برای رشته‌های مختلف و همچنین برای دروس مختلف با قیمت مناسب در وب سایت کتاب کنکور برای خرید وجود دارد. شما می‌توانید به راحتی سفارش خود را ثبت کرده و کتاب فصل آزمون را درب منزل تحویل بگیرید.

مشاوره کنکور هنر جمع بندی, مشاوره کنکور هنر تلفنی آویژه

جمع بندی‌های خیلی سبز

انتشارات خیلی سبز دارای مجموعه کتاب‌های جمع بندی بوده که از جمله مهم‌ترین کتاب‌های آن می‌توان به جمع بندی عربی خیلی سبز، جمع بندی دینی خیلی سبز و غیره اشاره کرد. اگر می‌خواهید نسبت به رقبا در یک وضعیت مطلوب‌تری قرار داشته باشید و نیاز به کتابی دارید که بتوانید مطالب خوانده شده کنکوری را در مدت زمان محدود به صورت مشخص، جمع بندی کنید بهتر است از کتاب جمع بندی‌های خیلی سبز استفاده کنید.

اگر از علاقه‌مندان کتاب‌های انتشارات خیلی سبز هستید می‌توانید این کتاب را با قیمت مناسب از وب سایت کتاب کنکور خریداری کنید. کتاب کنکور به عنوان اولین مرجع تخصصی تحلیل، مقایسه و خرید کتاب‌های کمک درسی است که می‌تواند به داوطلبان کنکور سراسری در رسیدن به رتبه‌های بالاتر کمک کند.

دور دنیا در 4 ساعت گاج

کتاب فوق به عنوان یکی از کتاب‌های پرفروش نشر گاج محسوب شده که توانسته است نظر بسیاری از داوطلبان را به خود جلب کند. در واقع کتاب دور دنیا در 4 ساعت گاج می‌تواند به عنوان یکی از کتاب‌های مناسب در زمینه جمع بندی مطالب کنکوری محسوب شود که با توجه به تنوع مطالب آن به عنوان یک منبع مناسب از گارج مارکت محسوب می‌شود. این کتاب توانسته است یادگیری را در کمترین زمان ممکن افزایش دهد که این امر باعث بالا رفتن بازدهی داوطلبان شده است.

کتاب فوق برای رشته‌های ریاضی و تجربی با تنوع زیاد و همچنین برای رشته‌های انسانی و دروس عمومی وجود داشته که به عنوان یکی از کتاب‌های منتخب در جمع بندی مطالب کنکوری محسوب می‌شود.

برای خرید کتاب های دور دنیا در 4 ساعت گاج میتوایند به سایت بانک کتاب کنکور مراجعه کنید

جمع بندی‌های مهروماه

کتاب‌های جمع بندی مهر و ماه همان طور که از نام آن پیداست به عنوان یک کتاب جمع بندی کنکور از انتشارات مهروماه بوده که دارای درس‌نامه‌های مختلف برای ایام جمع بندی مطالب کنکور است. در این کتاب علاوه بر مطالب خلاصه بندی شده می‌توان آزمون‌های آزمایشی را نیز به نحو احسن انجام داد و میزان اطلاعات کسب شده را محک زد. اگر حس می‌کنید برای جمع بندی مطالب کنکور زمان زیادی ندارید قطعاً استفاده از کتاب‌های جمع بندی مهروماه به شما کمک خواهد کرد تا در کمترین زمان ممکن به نتیجه‌ی دلخواه برسید.

دانلود کتاب‌های جمع بندی مهروماه به عنوان یکی از راه‌های دسترسی سریع به این کتاب‌ها بوده اما باید توجه کنید که برای دسترسی کامل به تمامی مطالب کتاب بهتر است آن را از وب سایت کتاب کنکور که به عنوان یک مرجع کامل در زمینه ارائه کتاب‌های کنکوری است تهیه کنید.

سخن پایانی

بهترین کار برای یک جمع بندی مناسب در زمان اندکی که برای کنکور سراسری مانده است، انتخاب یک یا چند منبع مناسب برای جمع بندی کنکور است. در واقع اگر بخواهید در یک مدت کوتاه به یک جمع بندی مناسب دست پیدا کنید بهتر است به دنبال انتخاب منابع معتبر و مناسب باشید. برخی از مهم‌ترین منابع جمع بندی کنکور را در بالا معرفی کرده‌ایم که شما می‌توانید کتاب‌های مربوطه را از وب سایت معتبر کتاب کنکور خریداری کنید.

کتاب کنکور به عنوان یکی از فروشگاه‌های اینترنتی کتاب محسوب شده که علاوه بر فروش کتاب‌های کنکوری، می‌تواند دی وی دی‌های آموزشی را با تخفیف‌های ویژه ارائه دهد. شما می‌توانید بدون دغدغه از فروشگاه اینترنتی کتاب کنکور دیدن کنید و سفارش خود را به صورت تلفنی، تلگرامی یا حضوری ثبت کنید. سایت کتاب کنکور دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده که مجوزهای لازم را از مراجع ذیصلاح دارا می‌باشد پس می‌توانید با اطمینان خرید کنید و با جمع بندی مطالب کنکوری، آزمون سراسری را با موفقیت پشت سر بگذارید.
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

کتاب های مناسب برای جمع بندی کنکور

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید
دسته بندی:
برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

یکشنبه

1403/1/12

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید