زمان ثبت نام و برگزاری آزمون وکالت دادگستری سال 97

آزمون وکالت دادگستری

آزمون وکالت دادگستری

در صورتی که مایلید در آزمون وکالت دادگستری 98 ثبت نام کنید و یا نیاز به مشاوره دارید از تلفن ثابت با شماره تهران 9099071985 و سایراستانها 9099071985تماس حاصل فرمایید.

آزمون وکالت دادگستری سال 97

مركز امور مشاوران حقوقي، وكلاء و كارشناسان قوه قضائيه، به منظور جذب و تأمين وكلای مورد نياز در نقاط مختلف كشور ، شرايط و ضوابط ثبت نام و شركت در آزمون متقاضيان وكالت سال 1397 را به شرح ذيل اعلام مي نمايد و به متقاضيان محترم اكيداً توصيه مي گردد قبل از هر گونه اقدام به ثبت نام برای آزمون، كليه مطالب اين اطلاعیه را با دقت مطالعه و در صورتي که واجد همه شرايط مي باشند، با قبول مفاد اين اطلاعیه نسبت به ثبت نام اقدام نمايند


جهت اطلاع از شرایط، منابع و ظرفیت های آزمون وکالت سال 98 با شماره 9099071985 تماس حاصل فرمایید


 

الف: شرايط متقاضيان آزمون وكالت :

برای شرکت کنندگان در آزمون وکلای دادگستری سال 97 شرایطی از جمله تابعیت جمهوری اسلامی ایران، عدم سو پیشینه قضایی و دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته های حقوق، فقه و مبانی حقوق و یا معادل آنها از دروس حوزوی یا دانشگاهی الزامی می باشد.

برای داوطلبان آزمون وکالت دادگستری سال 97، شرط سنی و نظام وظیفه نیز دارای اهمیت بوده و باید برای ثبت نام در این آزمون از شرایط آن مطلع باشید.

شما می توانید جهت آگاهی از کلیه ی شرایط آزمون وکالت دادگستری و ثبت نام تلفنی در این آزمون از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران 9099071985 و سایراستانها 9099071985 از سراسر ایران تماس حاصل فرمایید.

تبصره : داوطلبان بومي به افرادي اطلاق مي شود كه داراي شرايط ذيل باشند :

  • الف) افرادی كه مقطع تحصيلي دوره متوسطه را در حوزه قضائي مورد تقاضا گذرانده باشد.(باارائه گواهی مدرک دیپلم)
  • ب) افرادي كه در پنج سال اخير در حوزه قضائي مورد تقاضا سكونت داشته باشند. (با ارائه مدارك سكونت)
  • ج) در اولويت بعدي در صورتي كه ظرفيت حوزه قضايي توسط مشمولين بند الف و ب تكميل نشود از افرادي كه در پنج سال اخير در استان حوزه قضايي مورد تقاضا سكونت داشته باشند، پذيرش انجام خواهد شد. (با ارائه مدارك سكونت)Related image

ب: نحوه ثبت نام آزمون وکالت دادگستری سال 98 :

متقاضیان ثبت نام در آزمون وکالت دادگستری سال 98 می بایست از تاریخ یکشنبه 08 مهر ماه الی سه شنبه 17 مهر ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

هزینه ثبت نام در آزمون وکالت دادگستری برای سال 97، 90 هزار تومان می باشد و داوطلبان با پرداخت این مبلغ و تهیه کارت اعتباری مجوز حضور در جلسه آزمون را پیدا خواهند کرد.

برای مشاوره در زمینه آزمون وکالت دادگستری سال 97

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید:

تهران 9099071985 و سایراستانها 9099071985

 

ج) اطلاعات تکمیلی در مورد آزمون وكالت دادگستری سال 1397

در نظر داشته باشید ظرفیت پذیرش در این آزمون 3080 نفر می باشد و تاریخ برگزاری آزمون وکالت دادگستری امسال در روز جمعه نهم آذر ماه سال 97 می باشد.

د) منابع و مواد آزمون وكالت دادگستری سال 97

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

برای آزمون وکالت دادگستری سال 98 دروس حقوق مدنی، آیین دادرسی مدنی، حقوق تجارت، اصول استنباط حقوق اسلامی، حقوق جزای عمومی و اختصاصی و آیین دادرسی کیفری هستند که هر یک دارای ضرایب متعدد می باشند.

ه) مشاوره آزمون وکالت دادگستری 97

مرکز مشاوره آویژه دانش با بهره گیری از مشاوران مجرب حوزه آزمون وکلای دادگستری و با سابقه ی فعالیت چندین ساله در حوزه آزمون وکالت آماده پاسخگویی و راهنمایی به داوطلبان و متقاضیان شرکت در آزمون وکالت 98 است.

برای داوطلبان آزمون وکالت دادگستری آگاهی از همه ی شرایط ثبت نام، منابع، مواد آزمون، ظرفیت ها و در نهایت ثبت نام حرفه ای از مواردی است که اهمیت بسیار بالایی برای آنان دارد.

شما می توانید جهت بهره مندی از راهنمایی مشاوران مرکز مشاوره وکالت آویژه دانش در کلیه ی ایام هفته از ساعت هشت صبح الی دوازده شب از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران 9099071985 و سایراستانها 9099071985 تماس حاصل فرمایید.


در صورت نیاز به مشاوره در خصوص آزمون وکالت 97 هم اکنون می توانید با شماره تهران 9099071985 و سایراستانها 9099071985تماس حاصل فرمایید .

https://avije.org/wp-content/themes/avijeh/avijenew.jpg

برای مشاوره در زمینه آزمون وکالت دادگستری سال 97

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی آویژه دانش تماس بگیرید:

تهران 9099071985 و سایراستانها 9099071985


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

زمان ثبت نام و برگزاری آزمون وکالت دادگستری سال 97

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 78 نظر:
  1. سلام . پدره من ایثارگر هستند . سنشان بیشتر از پنجاه سال است . ایا میتونه در ازمون وکالت شرکت کنه ؟ شرایط سنی برای ایثارگران وجود داره؟

    1. سلام وقت شما بخیر

      برای ایثارگران سهمیه های بسیار مناسبی در آزمون وکالت 97 در نظر گرفته شده است و البته شرایط سنی ویژه ای نیز دارد که شما می توانید از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره 9099072068 تماس بگیرید تا کارشناسان شرایط سنی و مزایای سهمیه های ایثارگران را به اطلاع شما برساند.

  2. سلام من مدرک کاردانی به کارشناسی دام وطیور دارم و همچنین کارشناس ارشد تغذیه طیور هم هستم می تونم برای امورمشاوران که تا 96/11/11مهلت ثبت نامش هست شرکت کنم ممنون.

    1. سلام ٬ شما میتونید تا ساعت ۱۲ شب از تلفن ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۲۰۶۸ تماس بگیرید تا مشاوران ما کارت ورود به جلسه شما رو از سامانه دریافت و برای شما ارسال نمایند

    1. از تلفن ثابت و بدون کد یا صفر تماس میگیرید؟ شهر و مرکز مخابراتی تون رو بفرمایید مشکل رو پیگیری کنیم

    2. سلام.نتایج آزمون مرکز مشاوران چه زمانی اعلام میشه؟لطفا اطلاع رسانی کنید.ممنون

  3. سلام خسته نباشید
    چرا آزمون مشاوران حقوقی رو با کارمندی قوه ی قضاییه تو یه روز قرار دادن ؟؟؟
    تکلیف اونی که هر دو آزمون رو ثبت نام کرده و امتحان هر دو در یک روز و یک ساعته چی میشه ؟؟؟
    چرا

  4. سلام. شماره ای که اعلام کردید تماس میگیرم میگه در شبکه نیست!!!! امتحان فقط تهران یا شهرستانها هم هستن؟؟؟؟؟اگه تهران چرا لیست حوزه های برگزار کننده داره؟؟؟؟؟

    1. شما مطمئن هستید که با آزمون وکالت دادگستری که توسط سنجش برگزار میشه اشتباه نگرفتید ؟

      1. بله. آزمون مشاوران حقوقی 96 ثبت نام هم شهریور ماه انجام دادم. کارت آزمون کی صادر میشه؟؟؟

        1. کارت منتشر شده ٬ برای دریافت کارت آزمون مشاوران حقوقی از تلفن ثابت با شماره 9099072068 تماس حاصل فرمایید

  5. سلام قرار بود کارت ورود به آزمون اول آذر بدن الان توهیچ سایتی هیچ خبری نیست چیکار کنیم

    1. تا این لحظه (ساعت 9:45 روز شنبه) هنوز منتشر نشده متاسفانه ، شما میتونید با شماره 9099072068 تماس بگیرید و شماره موبایل خودتون رو ثبت کنید که به محض ارائه کارت از طریق پیامک مطلع شوید

  6. سلام ؛ ببخشید چرا در سایت سنجش و مشاوران هنوز کارت ورود به جلسه را منتشر نکردن ؟

    1. تا این لحظه (ساعت 9:45 روز شنبه) هنوز منتشر نشده متاسفانه ، شما میتونید با شماره 9099072068 تماس بگیرید و شماره موبایل خودتون رو ثبت کنید که به محض ارائه کارت از طریق پیامک مطلع شوید

  7. و توی سایت یه فایل گذاشته شده و نوشته شهرستان هایی که حوزه ی امتحانی در ان میباشد قضیه اون چیه؟ و شما میگید امتحانش تهرانه؟

    1. قرار بر این بوده که 1 آذرماه بیاد ولی هنوز منتشر نشده است

  8. سلام این کارت ورود به جلسه را نمیشه گرفت چکارباید کرد لطفا راهنمایی کنید

    1. تا این لحظه (ساعت 9:45 روز شنبه) هنوز منتشر نشده متاسفانه ، شما میتونید با شماره 9099072068 تماس بگیرید و شماره موبایل خودتون رو ثبت کنید که به محض ارائه کارت از طریق پیامک مطلع شوید

    1. تا این لحظه (ساعت 9:45 روز شنبه) هنوز منتشر نشده متاسفانه ، شما میتونید با شماره 9099072068 تماس بگیرید و شماره موبایل خودتون رو ثبت کنید که به محض ارائه کارت از طریق پیامک مطلع شوید

  9. خلیل هستم با توجه به اینکه بنده 5 سال بعنوان عضو اصلی در شورای حل اختلاف کار کرده ام و لیسانس حقوق قضایی دارم آیا در امر وکالت بدون آزمون وکارآموزی مشاوران پذیرفته میشوم چه مراحلی را باید پیگیری کنم

  10. سلام من نتونستم عکسمو اپلود کنم نه موقع ثبت نام نه موقع ویرایش اطلاعات الان چی میشه میتونم شرکت کنم یا نه ولی ثبت نام کردم و کد رهگیری دارم الان چی میشه؟

  11. سلام خسته نباشید من عکسمو نتونستم موقع ثبت نام بذارم و موقع نصحیح اطلاعاتم نتونستم الان چی میشه

    1. زمان دریافت کارت ورود به جلسه از اول تا هشتم آذرماه هست ، احتمال داره که بتونید در این زمان ویرایش انجام بدید .

  12. سلام اینجانب کارشناسی پیوسته حقوق ثبتی دارم کاردانی غیر مرتبط ثبت نام کردم مشکلی ندارد

  13. باسلام ایا بازنشسته های نیروهای مسلح میتونن توی این آزمون شرکت کنندیاخیر.

    1. با توجه به اینکه شرط سنی حذف شده و اشتغال هم ندارید ، بله امکان شرکت دارید

  14. حداقل وقت بزارید و فرصتی بدید که ملت بدبخت از دو ثبت نام مشاوران و کادر اداری قوه ی قضاییه یکی را انتخاب کنند و صد هزارتومان را پس بدید محض رضای خدا هم شد ه .الکی این پولی که با هزار بدبختی جور کردیم چرا ؟؟؟

  15. سلام وقت بخیر بلااخره ازمون وکالت کجا برگزار میشه .ایا محل برگزاریش در شهرستان هاست یا تهرانه

  16. سلام ببخشید ازمون مشاوران بالا خره در تهران برگزار میشه ؟

  17. سلام وقتتون بخیر.ازمون مشاوران هرچند سال برگزار میشه ؟

  18. باعرض سلام
    چطور میشه دو ازمون قوه قضایه در یک روز باشه. ازمون کارکنان قوقضایه و مشاوران حقوقی.هردو 10 اذر برگزار میشه تکلیف من چیه که تو هردوتا شرکت کردم
    تازه یکی توتهران یکی دیگه تو شهرستان.

  19. با سلام
    دوستان عزیز قوه قضاییه با چه سیاستی تاریخ ازمون مشاوران رو 10 ادر و تاریخ ازمون استخدامی رو 10 اذر ان هم در یک زمان و در مکان جداگانه پیش بینی کرده ؟ ایا هیچ کس نمیخواد اعتراضی به این وضعیت داشته باشه خیلی ها هم در ازمون مشاوران شرکت کردند و هم در استخدام اداری ان هم در وضعیتی که سایت مشاوران در زمان ثبت نام درج نکرده بود تاریخ ازمون کی هست و به تازگی این تاریخ رو اعلام کرده پس حقوق ملت چی میشه؟اونم مرجعی که داعیه عدالت رو در کشور داره .هیچ کس جوابگو نیست علت چیه؟با این کمبود کار چرا میخوان یک فرصت رو از جوانان بگیرند لطفا اطلاع رسانی بکنید تا تاریخ این دو ازمون مهم رو عوض کنند با تشکر

  20. با سلام من فرق بند ج و ب را متوجه نمیشم من من میخوام شهرستان اطراف خونمون بزنم ک میترسم امتیاز بند ج خیلی کمتره ب باشه چقد فرق دارن کسی ک ساکن با کسی ک 5 سال اخر اونجا بوده همه مدارک بومی دارم مالکیت خونه الانم اجاره سکونت شهرستان دارم

  21. سلام من ارشدم رو تموم کردم. پایان نامم هم تموم شده دفاع هم کردم. نمره هم وارد سیستم شده فقط منتظر نمره مقاله هستم ک دو نمره اضافه تر بشه ب نمره پایان نامم. و هنوز مدرک نگرفتم. مشکلی برایه شرکت در امتحان و زمان مصاحبه دارم یا ندارم؟!میتونم شرکت کنم؟!میشه خواهش کنم منابع امتحان رو ذکر کنید . ممنون میشم یا ادرس سایت اینترنتی رو قرار دهید تا نگاه کنیم ؟!

  22. سلام من با۳۵سال سابقه کار در دادگستری بازنشته شدم دارای مدرک تحصیلی کاردانی مدیریت بودم باپست سازمان مدیر اداری ومالی ولی با ابلاغ داخلی بیش از ۱۵ سال درمحاکم قضایی دادگاه ودادسرا در پست مدیر دفتر خدمت کردم دوسال پس از بازنشتگی موفق به اخذ مدرک کارشناسی حقوق شدم ایا در امر وکالت بدون آزمون وکارآموزی مشاوران پذیرفته میشوم چه مراحلی را باید پیگیری کنم

    1. اگر لیسانس حقوق داشته باشید ، با این سابقه پذیرفته خواهید شد

  23. سلام ببخشید من درسم تموم شده فقط کارتحقیقامو هنوز تحویل ندادم میتونم تو ازمون شرکت کنم چون تا۳۱ ثبت نام منم تواین تایم نمیتونم تحقیقامو تحویل بدم

    1. خیر امکان شرکت ندارید چون تا 31 شهریور فارغ التحصیل نخواهید شد

  24. سلام میخواستم بدونم مدارک سکونت رو میشه بعداز قبولی ارائه داد آخه من نمیدونستم که یه روزی به اجاره نامه های قبلی یعنی 5 یال پیشم نیاز پیدا میکنم. سکونت رو با چه راه‌هایی میشه اثبات کرد با استشهادنامه هم میشه؟یا باید اجاره نامه هارو ارائه کرد حتما

    1. استشهادنامه خیر نمیتونید ارائه بدید . یا باید ملکی به نام داشته باشید یا قول نامه اجاره و یا بیمه رد شده باشه براتون ؛
      مدارک رو بعد از قبولی از شما درخواست می کنند .

  25. سلام من در امل سکونت دارم پنج سال درس خوندن و سکونتم در امل بوده میتونم در یکی از شهرهای شهرستان امل برای مشاوران شرکت کنم خواهشا همچون گذشته پاسخ دهید

  26. سلام. بنده مدیر دفتر و کارمند دادگستری بودم با 15 سال سابقه. آیا ثبت نام بدون آزمون هم در همین مقطع انجام میشه یا جداگانه است؟

    1. کسانی که استخدام دولتی می باشند ، امکان شرکت در این آزمون را ندارند . مگر اینکه بعد از قبولی در آزمون کتبی استعفا دهید که کار منطقی نیست!

  27. سلام من ترم اخرم 6واحد دیگه مونده که میخوام معرفی به استاد اونا رو بردارم ایا میتونم در ازمون مشاوران شرکت کنم

    1. اگر تا 31 شهریور ماه میتونید تمام دروس رو پاس کنید بله میتونید شرکت کنید در غیر این صورت خیر .

  28. سلام ممنون حالا با مدرک سطح دو میتونیم شرکت کنیم یا رد میشیم آخرش ?

    1. میتونید شرکت کنید ولی در مصاحبه احتمال زیاد رد خواهید شد چون اولویت با افرادی است که مدرک حقوقی دارند .
      اما امکان شرکت در آزمون وکالت رو دارید

  29. سلام دوستان
    مدرک سطح دو حوزه میتونه شرکت کنه، هیچ مشکلی نداره
    اگه فارغ التحصیلی کسی بخوره 31 شهریور 96، اگه هنوز نمرش نیومده اشکال نداره، میتونه شرکت کنه
    شرط سنی 24 سال برداشته شد، حالا کسایی که مشکل سن داشتن راحت ثبت نام کنند.

  30. سلام، ببخشيد من ترم آخر هستم آيا با توجه به اينكه ٧ واحد درسي ام مونده باز هم ميتونم در آزمون مشاوران شركت كنم؟

    1. سلام . بعد از قبولی در آزمون گواهی موقت از دانشگاه نیاز است .

  31. سلام بنده مدرک سطح دو حوزوی دارم میتونم شرکت کنم ?با توجه به اینکه در همه استخدامی های دیگه که مربوط به قضاوت و وکالت وداد گستري بوده مدرک ما پذیرفته شده .

    1. سلام . میتونید شرکت کنید اما احتمالا در مصاحبه رد خواهید شد

  32. سلام بنده اخرین واحدهای درسی رو در تابستان امسال گذروندم اما هنوز نمره های بعضی از درسام نیومده از طرفی تاریخ ثبت نام از 12 تا 25 شهریوره چکار باید بکنم چطوری میتونم تو ازمون مشاوران حقوقی شرکت کنم لطفا راهمایی کنید

    1. مشکلی نیست شما میتونید در آزمون شرکت کنید ؛ بعد از قبولی در آزمون کتبی باید گواهی موقت رو ارائه بدید …

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

جمعه

1402/12/11

شنبه

1402/12/12

یکشنبه

1402/12/13

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید