دریافت کارت و دفترچه جدید آزمون دوره‌ كاردانی فنی و حرفه ای سال 96

نتایج کنکور کاردانی

داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون فنی حرفه ای می توانند نسبت به دریافت دفترچه جدید و کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی فنی حرفه ای به شرح زیر اقدام نمایند .

به نقل از آویژه دانش به اطلاع کليه داوطلبان شرکت در آزمون دوره‌هاي كارداني نظام جدید (دانشگاه فني و حرفه‌اي و موسسات آموزش عالی غيرانتفاعي) سال 1396 مي‌رساند این آزمون براي داوطلبان کليه كدرشته هاي امتحاني در صبح روز جمعه مورخ 96/5/13 در 173 شهرستان (به شرح مندرج در جدول شماره 1 اين اطلاعيه) برگزار مي‌شود. لازم به ذکر است براي پذیرش در كدرشته‌هاي امتحاني: 11 (الكترونيك)، 15 (ساخت و توليد)، 16 (نقشه كشي عمومي)، 18 (صنايع فلزي)، 20 (صنايع چوب و كاغذ)، 21 (چاپ)، 22 (ساختمان)‌، 25 ( صنايع شيميايي)، 26 (صنايع نساجي)، 27 (متالورژي)، 28 (سراميك)‌، 29 (معدن)، 30 (ناوبري)، 31 (الكترونيك و مخابرات دريايي)، 32 (مكانيك موتورهاي دريايي)، 34 ( امور اداري)، 35 (‌كودكياري)‌، 37 (طراحي و دوخت)‌،40 (هنرهاي تجسمي)، 41 (فرش دستبافت)،‌ 42 (قلم زني)،‌ 43 (امور دامي)‌، 44 (گاوداری صنعتي)، ‌45 (مرغداری صنعتي )،46 (تكثير و پرورش آبزيان)، 47 (پرورش زنبور عسل)، 48 ( امور زراعي و باغي)، 49 (گل و گیاهان زينتي)، 50 (ماشين هاي كشاورزي)، 52 (موسيقي)، 53 (هتلداري) آزمون برگزار نخواهد شد و پذیرش دانشجو در این رشته‌ها صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي (معدل كل دیپلم) صورت مي‌گيرد. لذا براي داوطلباني كه در این رشته‌هاي تحصيلي ثبت‌نام و انتخاب رشته نموده اند، کارت شرکت در آزمون صادر نخواهد شد و نيازي به مراجعه داوطلبان به پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان جهت پرينت کارت نمي باشد. اما لازم است مفاد اين اطلاعيه را به دقت مطالعه نمايند.

تذکر مهم : كليه متقاضیان گزينش در رشته‌هاي پذيرش بر اساس سوابق تحصيلي (بدون آزمون) مي توانند جهت مشاهده و ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي و كد رشته محلهاي انتخابي خود از تاریخ 96/5/10 لغایت 13/5/96 با مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org (قسمت ويرايش اطلاعات) نسبت به مشاهده و ويرايش اطلاعات خود اقدام نمايند.

1- نحوه و زمان پرينت کارت شرکت در آزمون فنی حرفه ای

برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون منحصراً براي داوطلبان رشته‌هاي با آزمون از روز سه‌شنبه 96/5/10 براي مشاهده و پرينت بر روي سایت مذكور قرار مي‌گيرد تا متقاضیان شرکت در آزمون بتوانند با وارد كردن اطلاعات خود شامل: شماره پرونده، كد رهگيري و يا نام و نام خانوادگي، سال تولد و شماره کارت ملی نسبت به پرينت آن اقدام نمايند. داوطلبان براي پرينت کارت شرکت در آزمون باید منحصراً به روش فوق اقدام و براساس تاریخ و نشاني تعيين شده بر روي کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت کارت شرکت در آزمون و همچنين اصل کارت ملی و يا اصل شناسنامه عكس‌دار و ارائه آن الزامي است. لذا کليه داوطلبان باید شخصاً براي پرينت کارت شرکت در آزمون اقدام نمايند.

تذکر مهم:

1- چنانچه داوطلبي به دليل در اختيار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبي، پرونده و يا كد پيگيري مورد نياز ، موفق به پرينت كارت شركت در آزمون خود نمي‌شود، لازم است با مراجعه به سايت سازمان سنجش آموزش كشور و ورود به سيستم پاسخگويي و انتخاب نام آزمون و تعيين موضوع پيگيري نسبت به دريافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبي و يا كد پيگيري ثبت نام اقدام نمايند. لازم به ذكر است اين امكان براي داوطلباني فراهم مي‌باشد كه در سيستم پاسخگويي داراي عضويت باشند. لذا ضرورت دارد داوطلباني كه اطلاعات فوق را مفقود نموده اند با عضويت در اين سيستم نسبت به بازيابي اين اطلاعات اقدام نمايند.

2- لازم به يادآوري است کليه داوطلبان (اعم از متقاضیان رشته هاي با آزمون و رشته هاي پذيرش صرفاً براساس سوابق تحصيلي) لازم است در زمان پرينت كارت شركت در آزمون (از تاريخ 96/5/10 لغايت 96/5/13) با مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان نسبت به ويرايش اطلاعات ثبت نامي و كدرشته محلهاي انتخابي خود با توجه به توضيحات اين اطلاعيه و برگ راهنماي شركت در آزمون در صورت نياز اقدام نمايند.

2- آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون فنی حرفه ای :

آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون کليه داوطلبان بر مبنای استان و شهرستان محل اقامت فعلی آنان (براي تعيين حوزه امتحاني) كه در تقاضانامه ثبت‌نام، مشخص كرده‌اند به شرح جدول 2 مندرج در این اطلاعیه مي‌باشد.

3- درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغايرتي مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زير اقدام نمايند:

1- با توجه به اطلاعات مندرج بر روي کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغايرتي در اطلاعات مندرج در بندهاي 1، 2، 4، 5، 6، 10، 11، 14، 15، 16 و 17 به ترتیب شامل نام‌خانوادگي، نام، سال تولد، شماره شناسنامه، شماره ملی، كدچهار رقمی رايانه اي دیپلم، رشته تحصيلي، استان محل اخذ دیپلم، معدل كل دیپلم، تاریخ اخذ مدرک دیپلم و كد و عنوان رشته محل‌هاي انتخابی کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است براي اصلاح مورد يا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ 96/5/13 منحصراً به پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمايند.

تذكرمهم: در صورتي كه داوطلب در زمان ثبت‌نام، كد رايانه‌اي ديپلم و رشته تحصيلي را اشتباه درج نموده باشد و اصلاح اين اطلاعات در اين مرحله به مغايرت آنها با رشته‌امتحاني انتخابي داوطلب منجر گردد، ضرورت دارد براي پيگيري موضوع در يكي از روزهاي چهارشنبه مورخ 96/5/11 و يا پنجشنبه مورخ 96/5/12 صبح‌ها از ساعت 8:30 الي 12:00 و بعدازظهرها از ساعت 14:00 الي 18:00 به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه براساس جدول شماره 2 اين اطلاعيه مراجعه نمايند.

در صورتي كه نسبت به بندهاي 3 ، 7 ، 9 و 13 (جنس، دين، معلوليت و زبان امتحاني) تفاوتی مشاهده نمودند ضروری است در زمان فوق به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه براساس جدول شماره 2 اين اطلاعيه مراجعه نمايند.

تبصره: چنانچه داوطلباني در بند 17 (كدرشته محلهاي انتخابی) کارت شرکت در آزمون خود، كدرشته اي را بصورت منفي «-» مشاهده نمودند به منزله عدم رعایت شرایط در آن كدرشته ميباشد و لازم است اين دسته از داوطلبان با مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان (قسمت ویرایش اطلاعات) نسبت به اصلاح كدرشته محل هاي انتخابی خود براساس ضوابط دفترچه راهنما اقدام نمايند.

ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روي کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام خود داوطلب در نظر گرفته شده و به تقاضاهای مربوط به تغيير رشته امتحاني و حوزه امتحاني ترتيب اثر داده نخواهد شد.

2- آندسته از داوطلباني كه سهمیه آنان مورد تأييد ارگان ذیربط قرار گرفته است بر روي كارت شرکت در آزمون سهمیه ایثارگران درج شده است . سایر داوطلبان متقاضی سهمیه ایثارگران و همچنين داوطلباني كه سهمیه آنها مورد تأييد قرار نگرفته است (ارگانهاي بنیاد شهید و امور ايثارگران، وزارت جهاد كشاورزي، سپاه پاسداران و ستاد كل نيروهاي مسلح)، لازم است حداکثر تا تاریخ 96/5/13 منحصراً به سایت اينترنتي سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه نمايند و با توجه به توضیحات مندرج در سایت نسبت به اصلاح مورد اقدام نمايند تا اطلاعات آنان براي بررسی به ارگان مربوط ارسال گردد و در صورت تأييد در سهمیه ذیربط گزينش شوند، در غير اينصورت با سهمیه آزاد گزينش خواهند شد و هیچگونه اعتراضی قابل قبول نمي‌باشد

2- چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلبي فاقد عکس مي‌باشد و يا عکس روي کارت وي دارای اشكالاتي از جمله، فاقد مهر بودن عکس، اشتباه عکس، واضح نبودن عکس و … مي‌باشد ضروری است در يكي از روزهای چهارشنبه مورخ 96/5/111 و يا پنجشنبه مورخ 96/5/12 صبح از ساعت 8:30 الي 12:00 و بعدازظهرها از ساعت 14:00 الي 18:00 با به همراه داشتن 2 قطعه عکس 4×3 و کارت ملی يا شناسنامه عكس‌دار به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع‌نقص حوزه مربوطه براساس جدول شماره 2 اين اطلاعيه مراجعه نمايند و موضوع را پيگيري نموده تا مشکل برطرف گردد.

3- آن دسته از داوطلباني كه هم اکنون علاقه‌مند به گزينش در رشته‌هاي موسسات آموزش عالی غيرانتفاعي و غیردولتی مي‌باشند، ضرورت دارد، در زمان پرينت کارت شرکت در آزمون با ورود به بخش ویرایش اطلاعات و خرید کارت اعتباری بوسيله کارتهای عضو شبکه بانكي شتاب كه پرداخت الكترونيكي آنها فعال باشد، با پرداخت مبلغ 51.000 (پنجاه و يك هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام اقدام نموده و مشخصات کارت اعتباری را در محل مربوط درج نموده و نسبت به ثبت كدرشته محل‌هاي مورد نظر خود اقدام نمايند.

يادآوري: کليه داوطلبان براي آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون مي‌بايست از برگ راهنمای شرکت در آزمون كه بر روي سایت این سازمان قرار داده خواهد شد، پرينت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمايند.

4- موارد مهم قابل توجه داوطلبان

  • 1- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرينت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و يا اصل شناسنامه عكس‌دار الزامي است.
  • 2- درهای ورودی حوزه‌هاي امتحاني رأس ساعت 7:00 (هفت) صبح بسته خواهد شد. فرآیند برگزاری آزمون رأس ساعت 7:30 (هفت و سي دقيقه) صبح آغاز مي‌گردد. لذا از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درهای ورودی به محوطه و يا سالنهای امتحاني ممانعت بعمل خواهد آمد.
  • 3- هر داوطلب براي حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرينت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و يا اصل شناسنامه عكس‌دار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاكن و يك سنجاق و يا سوزن به همراه داشته باشد.
  • 4- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله كيف دستی، ساك دستی، پيجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند (حتي بصورت خاموش)، جزوه، کتاب، ماشين حساب (بجز ماشين حسابهاي مندرج در بند 5)، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن و همچنين وسایل شخصی به جلسه آزمون اكيداً خودداري نمايند. بديهي است كه به همراه داشتن هريك از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقي و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمونهای سراسری كه بخشي از آن در بند «د» آمده است، رفتار خواهد شد.
  • 5- در جلسه آزمون منحصراً استفاده از ماشين حساب با مارکهای «Casio 3600,Casio FX82,Catigia F-618,Pars 4600,Sharp EL-531, Sharp 506 W-BK, Sharp 509 W-BK, Citizen SR 270II, Citizen SR 135 TII, Citizen SR 275, Citizen SR 270X» مجاز مي‌باشد.تذکر مهم: چنانچه داوطلبي غير از ماشين حساب‌هاي فوق‌الذكر، ماشين‌حساب نوع دیگر به همراه داشته باشد به عنوان مختلف تلقي و برابر قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمونهای ورودی با وي رفتار خواهد شد.
  • 6- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارك امتحاني ماهيتاً از مصاديق تخلّف و تقلّب محسوب ميگردد و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري رسيدگي و برخورد خواهد شد.

5- اصلاحات و تغييرات دفترچه راهنماي ثبت‌نام و اعلام رشته‌هاي جديد :

برخي از دانشگاهها و موسسات آموزش عالي رشته‌هاي جديد و يا اصلاحاتی را در رشته ها پس از انتشار دفترچه راهنماي ثبت نام و انتخاب رشته و اطلاعيه مورخ 96/2/31 اين آزمون به اين سازمان اعلام نموده اند كه اين قبيل كدرشته محلها و اصلاحات اعلام شده طي اطلاعيه مورخ 96/5/8 در سايت سازمان قرار قرار گرفته و همچنين در روز دوشنبه 96/5/99 در نشريه پيك سنجش درج شده است. لذا كليه داوطلبان اعم از داوطلبان متقاضي رشته‌هاي با آزمون يا با سوابق تحصيلي لازم است نسبت به مطالعه آن اقدام نموده و در صورت تمايل با توجه به مندرجات اين اطلاعيه رشته‌محلهاي انتخابي خود را ويرايش نمايند.

6- قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمونهای سراسری

ماده 5- تخلفات و جرائم در این قانون مشتمل بر موارد زير است:

  • الف – ارتکاب هرگونه عملی كه موجب بي نظمی در برگزاری آزمون گردد يا همراه داشتن هرگونه وسیله غیر مجاز از قبيل وسایل ارتباط الكترونيكي و دستگاههای حافظه‌دار.
  • ب – ارتکاب هرگونه عمل خلاف مقررات كه آزمون داوطلب را از نظر علمي خدشه دار سازد از قبيل:
  • 1- ارائه مدرک يا گواهی مجعول يا تصویر گواهی مجعول براي شرکت در آزمون.
  • 2- تبانی با داوطلبان يا افراد خارج از حوزه امتحاني يا دست اندرکاران آزمون از قبيل عوامل اجرايی و طراحان سوال براي تخلف در آزمون.
  • 3- ثبت نام در آزمون با هویت مجعول يا شرکت در جلسه آزمون به جاي داوطلب اصلی.
  • ج – استفاده از هرگونه وسیله غیرمجاز از قبيل وسایل ارتباط الكترونيكي و دستگاهها حافظه‌دار.
  • د – كمك به داوطلب خارج از ضوابط برگزاری آزمون جهت پاسخ به سوالات.
  • ه‍ – دسترسی غیرمجاز به اطلاعات مربوط به داوطلبان يا استفاده غير مجاز از آنها.
  • و – هرگونه تغيير غیرمجاز سوالات، اوراق و پاسخنامه‌هاي داوطلبان يا سایر مدارک و دفاتر مربوط به آزمون.
  • ز – افشاي سوالات آزمون يا تلاش در جهت دستیابی و افشاي آن يا شرکت يا معاونت در این امر قبل يا حين برگزاری آزمون به هر نحو.
  • ح – خرید يا فروش سوالات آزمون يا پاسخ آنها يا شرکت يا معاونت در این امر قبل يا حين برگزاری آزمون اعم از اينكه سوالات يا پاسخ آنها واقعی يا غیرواقعی باشد.

ماده 6 – هيأت‌هاي رسیدگی به تخلفات، صلاحیت صدور حکم به مجازاتهای زير را درباره متخلفان دارند:

  • الف – در مورد مشمولان بند (الف) ماده (5): اخطار كتبي با درج در پرونده داوطلب و اعلام به مراجع ذیربط يا محرومیت از گزينش در آزمون همان سال.
  • ب – در مورد مشمولات بند (ب) يا بند (ج) ماده (5) : محرومیت از گزينش علمي در آزمون همان سال و ابطال قبولی داوطلب در همان سال و محرومیت از شرکت در آزمون از يك تا ده سال.

تبصره – آراء هيأت‌هاي بدوي جز در مورد مشمولان بند (الف) ماده (6) این قانون قابل تجدید نظرخواهي در هيأت تجدید نظر رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها مي‌باشد.

ماده 7 – در مورد مشمولان بندهای (د)، (ه‍)، (و)، (ز) و (ح) ماده (5) هيأت‌هاي رسیدگی متهم را براي رسیدگی و اعمال جزای نقدی از ده میلیون (10.000.000) ریال تا يك میلیارد (1.000.000.000) ریال يا حبس از يك تا پنج سال يا هر دو مجازات به محاکم دادگستری معرفي مي‌نمايند.

ماده 8 – ارتکاب هر يك از اعمال موضوع ماده (5) چنانچه در قالب عضویت در يك گروه يا شبکه باشد موجب تشدید مجازات مي‌شود و تشكيل دهنده و سرکرده گروه يا شبکه به حداکثر مجازات محکوم مي‌گردد. مجازات هر يك از اعضاء كه در ارتکاب تخلفات و جرائم فوق دخالتي نداشته باشند حسب مورد حداقل مجازات ذکر شده براي مرتکب مي‌باشد.

ماده 9 – رسیدگی در هيأت‌هاي رسیدگی به تخلفات در آزمونها مانع از رسیدگی برابر سایر قوانین جزايي يا رسیدگی هيأت‌هاي رسیدگی به تخلفات اداری يا هيأت‌هاي انتظامی اعضای هيأت علمي يا كميته‌هاي انضباطی دانشجویان نيست و مرتکب علاوه بر مجازات مندرج در مواد (6) و (7) این قانون به مجازات مقرر در سایر قوانین و مقررات محکوم مي‌گردد.

ماده 10 – در صورت محکومیت قطعی فردی به يكي از مجازاتهای مندرج در این قانون، به استثنای مجازات مندرج در بند (الف) ماده (6)، هيأت رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها، قبولی وي در آزمون را ابطال مي‌نمايد. در این صورت موسسه آموزشی مربوط از صدور و اعطای هر گونه گواهی يا مدرک به وي خودداري خواهد نمود و چنانچه گواهی فارغ التحصيلي به وي اعطاء شده باشد وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری يا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي يا وزارت آموزش و پرورش يا دانشگاه آزاد اسلامی ملزم به ابطال آن گواهی مي‌باشند.

ماده 11 – چنانچه با بررسي‌هاي فني و علمي، بين نمرات و رتبه اکتسابی داوطلبي و سوابق تحصيلي وي مغایرتهای غيرمتعارف مشهود و اساسی از قبيل عدم تطابق معدل دیپلم و دوره پيش‌دانشگاهي با رتبه و نمره اکتسابی در آزمون وجود داشته، با تأييد هيأت‌هاي بدوي رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها از داوطلب در يك يا چند درس عمومی و اختصاصی امتحان مجدد به عمل مي‌آيد. تعيين وضعیت نهايي آزمون این داوطلب، براساس نتایج حاصل از امتحان مجدد بر عهده هيأت بدوي مي‌باشد.

ضمناً به اطلاع‌ مي‌رساند كه واحد اطلاعات و پاسخگويي به سوالات در اين خصوص از اين تاريخ همه روزه لغايت 96/5/12 بغز از ایام تعطیل و در وقت اداری آماده پاسخگويي به سوالات مي‌باشد. لذا داوطلبان گرامي مي‌توانند به منظور پاسخگويي به سوالات خود با شماره تلفن 42163 – 021 تماس حاصل فرمايند.

دریافت فایل جداول مربوط به استانها و شهرستانهای محل برگزاری و نشانی باجه های رفع نقص آزمون کاردانی نظام جدید (دانشگاه فني و حرفه‌اي و موسسات آموزش عالی غيرانتفاعي) سال 1396

دفترچه جدید فنی حرفه ای

 

همچنین به اطلاع كليه شركت­ كنندگان آزمون دوره‌هاي كارداني نظام ­جديد‌ (دانشگاه فني و حرفه‌اي و مؤسسات آموزش عالي غيرانتفاعي) سال 98 مي­رساند : اصلاحات و هم‌چنين كدرشته‌هاي تحصيلي جديد علاوه بر رشته‌هاي تحصيلي موجود در دفترچه راهنماي آزمون مذكور بعد از انتشار دفترچه راهنما به شرح ذيل به اين سازمان واصل گرديده است. لذا كليه داوطلبان (اعم از داوطلباني كه در رشته پذيرش با آزمون و يا در رشته‌هاي پذيرش صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي ثبت­ نام كرده‌اند) در صورت تمايل با توجه به رشته ‌امتحاني كه در آن ثبت‌نام نموده‌اند، مي‌توانند ضمن مطالعه دفترچه راهنماي شركت در آزمون و همچنين توجه به نكات و مندرجات اين اطلاعيه از تاریخ 96/5/10 لغایت 96/5/13( همزمان با پرينت كارت آزمون) با مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان نسبت به اصلاح­ كدرشته ‌محلهاي انتخابي در قسمت ويرايش اطلاعات كارت اقدام نمايند.

دریافت فایل اصلاحات، حذفیات و رشته محلهای جدید دفترچه راهنماي آزمون دوره‌هاي كارداني نظام جديد (دانشگاه فني و حرفه‌اي و مؤسسات آموزش عالي غيرانتفاعي) سال 1396

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

دفترچه جدید فنی حرفه ای

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی در خصوص اصلاحات و رشته های جدید اضافه شده به دفترچه آزمون کاردانی فنی حرفه ای ، ثبت نام در آزمون ، نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و … دارید هم اکنون می توانید تهران 9099071985 و سایراستانها 9099071985 تماس حاصل فرمایید .

منبع خبر : سازمان سنجش

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

دریافت کارت و دفترچه جدید آزمون دوره‌ كاردانی فنی و حرفه ای سال 96

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید
در این مقاله بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1402/12/10

جمعه

1402/12/11

شنبه

1402/12/12

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید