آغاز جذب نیروی امریه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهکیلویه و بویر احمد

آغاز جذب نیروی امریه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهکیلویه و بویر احمد

به گزارش مرکز مشاوره آویژه؛ سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهکیلویه و بویر احمد از بین واجدین شرایط، نیروی امریه میگیرد. مشمولانی که توانایی و مهارت لازم برای همکاری با این سازمان را دارند میتوانند به جای اعزام به پادگانها و مراکز نظامی در این سازمان مشغول به خدمت شوند. بدین ترتیب سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهکیلویه و بویر احمد، با کمترین هزینه ها نیروی مورد نیاز خود را از بین مشمولان وظیفه تامین میکند. از طرفی مشمولان وظیفه با امریه شدن در این سازمان تجربیات لازم برای حضور در بازار کار را کسب میکنند. سربازان امریه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهکیلویه و بویر احمد نیازی به پوشیدن لباس فرم و یا انجام پستهای شبانه ندارند.

خدمت امریه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهکیلویه و بویر احمد مدت 24 ماه طول میکشد. لذا مشمولان دارای کسری خدمت شانس زیادی برای پذیرش در این سازمان ندارند چون در صورت اخذ کسری، نمیتوانند این دوره دو ساله را تکمیل کنند.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

مهلت فراخوان جذب امریه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهکیلویه و بویر احمد تمدید شد

به گزارش مرکز مشاوره آویژه مهلت فراخوان جذب نیروی امریه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهکیلویه و بویر احمد تا تاریخ 20/05/1399 تمدید شد. علاقه مندان میتوانند نهایتا تا این تاریخ برای ثبت نام و ارسال مدارک اقدام کنند. بدیهی است به درخواست هایی که بعد از این تاریخ ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد. نکته قابل توجه این است که مشمولان باید برگه اعزام به خدمت بدون مهر غیبت داشته باشند سربازان غایب مجاز به دریافت امریه از هیچ سازمانی نیستند. تاریخ اعزام به خدمت درج شده روی این برگه باید مصادف با تاریخ دقیق امریه گیری این سازمان باشد. لذا مشمولان باید دو یا سه ماه قبل از تاریخ جذب نیروی امریه، برای اعزام اقدام کنند.

شرایط لازم برای دریافت امریه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهکیلویه و بویر احمد کدامند؟

به گزارش مرکز مشاوره آویژه و طبق فراخوان جذب امریه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهکیلویه و بویر احمد، متقاضیان امریه باید شرایط اعلام شده از سوی این سازمان را دارا باشند. این شرایط به دو دسته شرایط عمومی و اختصاصی تقسیم بندی شده است. شرایط عمومی مواردی را شامل میشود که توسط سازمان وظیفه مطرح میشود و شامل موارد زیر است:

  • داشتن برگه معافیت از رزم
  • مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی کشور
  • مشمولان متاهل
  • مشمولانی که جز نخبگان و نفرات برتر دانشگاه ها هستند
  • مشمولان عضو خانواده ایثارگران
  • مشمولان متقاضی خدمت در مناطق دور افتاده و محروم

داشتن حداقل یکی از این شرایط برای امریه شدن در این سازمان الزامی است. علاوه بر این موارد یکسری شرایط اختصاصی نیز وجود دارد که مطابق با قوانین و مقررات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مشخص شده است. برخی از این شرایط اختصاصی به شرح زیر میباشد:

  • مشمولان نباید هیچگونه نسبت فامیلی نسبی یا سببی با کارکنان سازمان داشته باشند.
  • مدت خدمت امریه 24 ماه میباشد.
  • داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری در یکی از رشته های تحصیلی مورد نیاز سازمان
  • سربازان امریه از بین مشمولان بومی انتخاب میشوند.
  • محل خدمت سربازان امریه با نظر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مشخص میشود و امکان جابجایی وجود ندارد.
  • حقوق و مزایای سربازان امریه مانند دیگر سربازان وظیفه و تحت نظارت ستاد کل نیروهای مسلح کشور مشخص میشود.
شرایط لازم برای دریافت امریه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهکیلویه و بویر احمد
امریه سازمان مدیریت و برنامه ریزی

تاثیر دانشگاه محل تحصیل در پذیرش امریه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهکیلویه و بویر احمد

به گزارش مرکز مشاوره آویژه، یکی از معیارهای سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهکیلویه و بویر احمد، دانشگاه محل تحصیل مشمولان میباشد. این سازمان معمولا از بین فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر کشور نیرو میگیرد. بر همین اساس لیست دانشگاه های مورد پذیرش این سازمان به قرار زیر است:

  1. دانشگاه های دولتی: از قبیل دانشگاه تهران، صنعتی شریف، تربیت مدرس، صنعتی امیرکبیر، شهید بهشتی، فردوسی مشهد، چمران اهواز، کرمانشاه، گیلان و دانشگاه های دولتی مراکز استانها
  2. دانشگاه های آزاد اسلامی: علوم و تحقیقات تهران، تهران مرکزی، تهران شمال، تهران جنوب، واحدهای علوم تحقیقات در مراکز استان ها

فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه ها شانس بیشتری برای اخذ امریه از سازمان مدیریت و برنامهریزی کهکیلویه و بویر احمد دارند.

مدرک تحصیلی مورد پذیرش برای امریه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهکیلویه و بویر احمد

علاوه بر دانشگاه محل تحصیل، رشته و معدل دوره دانشگاه نیز از دیگر عوامل مهم برای جذب سرباز امریه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهکیلویه و بویر احمد است. از جمله رشته های مورد نیاز این سازمان میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مهندسی عمران
  • اقتصاد
  • حسابداری
  • مدیریت در تمام گرایش ها
  • کامپیوتر و…

حداقل معدل لازم برای فارغ التحصیلان رشته های فنی و مهندسی 16 و برای سایر رشته های 17 میباشد. بدین ترتیب هر چقدر سوابق علمی متقاضیان بهتر باشد، شانس بیشتری برای امریه شدن در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهکیلویه و بویر احمد دارند. لازم به ذکر است که هر یک از سربازان امریه در پست مرتبط با تخصص و رشته تحصیلی خود به کار گرفته میشود.

لیست مدارک مورد نیاز برای ثبت نام امریه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهکیلویه و بویر احمد 
رشته های مورد نیاز جهت امریه سازمان مدیریت و برنامه ریزی

لیست مدارک مورد نیاز برای ثبت نام امریه سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهکیلویه و بویر احمد

به گزارش مرکز مشاوره آویژه کلیه ی متقاضیان امریه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهکیلویه و بویر احمد موظف به ارائه مدارک لازم برای تایید صلاحیت خود برای اخذ امریه هستند. لیست این مدارک را در ادامه آوردیم:

  • برگه اعزام به خدمت فاقد مهر غیبت
  • تصویر آخرین مدرک تحصیلی معدل دار
  • تصویر صفحات شناسنامه فرد مشمول و در صورت تاهل تصویر شناسنامه همسر
  • تصویر گواهی نخبگی برای مشمولان نخبه
  • معرفی نامه از سازمان بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد شهید و…
  • رزومه و سوابق کاری و علمی
  • و…

متقاضیان باید تمام این مدارک را در زمان ثبت نام اینترنتی و یا مراجعه حضوری در دست داشته باشند. ناقص بودن مدارک میتواند مانعی برای اخذ امریه باشد.

خدمات مشاوره نظام وظیفه آویژه

یکی از بزرگترین مراحل زندگی هر ‍‍‍پسر ایرانی خدمت سربازی است و در صورتی که مشکلی در وضعیت نظام وظیفه شما وجود داشته باشد از بسیاری از خدمات اجتماعی همانند استخدام به هر صورت، اجازه خروج از کشور، دریافت هر گونه وام، دریافت مدرک تحصیلی و … محروم خواهید شد. بنابراین بسیار اهمیت دارد تا اطلاع دقیقی از تمامی موارد مربوط به نظام وظیفه داشته باشید.

مرکز مشاوره آویژه توسط کادری مجرب می توایند به شما بدون نیاز به مراجعه حضوری خدمات مشاوره نظام وظیفه ارائه دهد. مشاورین ما نیاز شما را در موارد زیر که از اصلی ترین موضوعات مربوط به نظام وظیفه هستند برطرف می کنند:

  • امریه سربازی:

اگر دارای تحصیلات عالی باشید ما به شما در ‍پیدا کردن سازمانی متناسب با رشته و مقطع تحصیلی شما که بتوانید با دریافت امریه سربازی آن خدمت خود را به آسان ترین شکل ممکن بگذرانید کمک می کنیم.

  • معافیت خدمت سربازی:

در قوانین سازمان نظام وظیفه راه های متعددی برای بهره مندی از معافیت خدمت سربازی وجود دارد. ما با بررسی شرایطتان به شما خواهیم گفت که آیا شامل یکی از انواع معافیت خواهید شد یا خیر.

  • کسری خدمت سربازی:

ممکن است بعضی از مشمولین خدمت سربازی شامل استفاده از کسری خدمت سربازی باشند ولی حتی از این موضوع آگاه نباشند. مشاورین ما وضعیت شما را بررسی می کنند و در صورت امکان استفاده از کسری خدمت سربازی شما را راهنمایی می کنند.

باید به این موضوع دقت داشته باشید که قوانین مربوط به خدمت سربازی دائما در حال اصلاح و تغییر هستند، مشاورین ما شما را از آخرین تغییرات مربوط به قوانین و تبصره های آن آگاه می سازند تا بتوانید بهترین انتخاب را( در زمینه امریه، کسری و معافیت) داشته باشید.
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

آغاز جذب نیروی امریه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهکیلویه و بویر احمد

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید
کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای عضویت در کانال آخرین اخبار نظام وظیفه و اطلاع از اخبار معافیت، امریه، کسری خدمت، خروج از کشور و ... کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 14 نظر:
  1. ممنون پس اینطور بیشتر میخواستم بدونم الان برای یکی از بستگانم دقیقا احتمالا وقت اعزامش همون سال ها هستش میگه یعنی میتونم بگیرم تعلق میگیره چند ماهی داره ولی اعزامش تو اون سال هستش راهنمایی میخواستش؟

    1. سلام
      عرض کردم خدمت تون شرایط متغیر هست باید همون سال ببینید شرایط چگونه است

  2. ببینید منظورم این بود که مثلا اشخاصی که شرایط رو داشته باشن تو اون سال میتونن بگیرن تعلق میگیره یا نه دیگه یا احتمال داره به یه قانون جدید یاشرایط دیگه تعلق بگیره یا برای همیشه متوقف میشه این رو میخواستم بدونم

    1. سلام وقت بخیر
      الان شرایط متفاوت هست و برای سال مورد نظر مشخص نیست چه شرایطی ایجاد شود. ممکن است شرایط تغییر کند یا ممکن است تغییر نکند ولی از الان نمیتوان پیش بینی کرد که ممکن است چه شرایطی ایجاد شود.

  3. ممنون فقط میخواستم بپرسم مثلا اشخاصی که وقت شون برای اعزام در اون سال ۱۴۰۱ یا به بعد هستش و باید برن برای خدمت چیزی بهشون تعلق میگیره یا نه احتمال داره بگیره یانه دقیقا چه جوریه منظور سردار رو میخواستم بدونم

    1. سلام
      دیگه بستگی به شرایط خودتون داره که آیا شرایط را دارا هستید یا خیر.

  4. سلام سلام ببخشید اینکه سردار کمالی سردار سرتیپ دوم پاسدار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه نظام وظیفه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کسر خدمت سربازی ایثارگری اظهار کرد: به ازای هر ماه جبهه یا هر درصد جانبازی، ۱۲ روز از مدت خدمت سربازی هر سرباز کم می‌شود.
    رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح افزود: مهلت اجرای این قانون تا سال ۱۴۰۱ است و به احتمال زیاد، بعد از این سال، این قانون متوقف خواهد شد.
    وی بیان کرد: افرادی که از سال ۵۹ تا تاریخ ۲۷ مرداد ۶۷ در مناطق جنگی بودند، صد درصد سابقه آن‌ها برای کسر خدمت محاسبه می‌شود.
    این مقام ارشد نظامی ادامه داد: آن‌هایی که از تاریخ ۲۷ مرداد ۶۷ یعنی پایان جنگ در برخی از شهر‌های استان‌های کردستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه حضور داشتند، ۸۰ درصد سابقه‌شان محاسبه خواهد شد.
    سردار کمالی گفت: این قانون تنها برای یک فرزند از یک خانواده است و اگر برادر یک سرباز مدتی از این کسری استفاده کرده باشد، آن سرباز دیگر نمی‌تواند از این قانون برای کسر خدمتش استفاده کند، البته فرزندان دوقلو یا سه‌قلو می‌توانند این قانون را بین خودشان تقسیم کنند، یعنی اگر یک برادر نصفی از مدت زمان کسر خدمت پدرش را استفاده کرده باشد، برادر دوقلوی دیگر می‌تواند نصف دیگر را برای کسر خدمت خود استفاده کند.
    رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیرو‌های مسلح بیان کرد: ملاک برای اعمال کسر خدمت سربازی ایثارگری برای سربازان تنها حضور در جبهه آن هم در زمان جنگ و همچنین حضور در مناطق جنگی است، البته سابقه حضور در برخی از مناطق کردستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه تا سال ۷۵ قابل قبول است، اما همان طور که گفته شد تنها ۸۰ درصد حضور محاسبه می‌شود و این مورد هم فقط در مورد یگان‌های رزمی و امور رزمی است.
    این مقام ارشد نظامی بیان کرد: فقط جانبازی بنیاد شهید قابل محاسبه برای کسر خدمت است.
    رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر آزار و اذیت سربازان توسط بعضی از کارکنان کادر نیرو‌های مسلح اظهار کرد: توهین و اذیت و آزار سرباز، خط قرمز همه فرماندهان و مسئولان نیرو‌های مسلح است.
    وی افزود: پیگیری و ریشه کم کردن این موضوع و برخورد با متخلفان مستلزم همکاری سربازان است.
    رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر معافیت پزشکی گفت: معافیت پزشکی بر اساس معاینات تخصصی در بیمارستان‌های نیرو‌های مسلح یا بیمارستان‌های معتبر و بررسی و رأی شورای پزشکی است، لذا نظر هیچ فردی حتی متخصص به تنهایی ملاک نیست فقط منظوره سردار میخواستم بدونم یعنی چی

    1. سلام
      طبق گفته ی سردارد کمالی احتمال لغو این قانون وجود دارد.

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

شنبه

1403/1/11

یکشنبه

1403/1/12

دوشنبه

1403/1/13

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید