شرایط دریافت امریه قوه قضاییه و امریه دادگستری چیست؟

امریه قوه قضاییه یکی از انواع امریه هایی است که مشمولان خدمت وظیفه عمومی از آن به عنوان فرصتی برای گذراندن سربازی خود به صورت غیر پادگانی استفاده می کنند. برای اکثر مردان جوانی که به سن 18 سالگی می رسند شرایطی برای انتخاب بین دو راهی ادامه تحصیل و اعزام به خدمت سربازی ایجاد می شود، آن ها یا باید برای ورود به دانشگاه آماده شوند و یا برای ورود به پادگان.

در این بین قوانینی برای تسهیل شرایط و انتخاب های این دسته از افراد تعریف شده است که امریه گرفتن در سربازی یکی از آن ها به شمار می رود.

مشاوره نظام وظیفه آویژه در این مقاله سعی نموده هر آنچه که لازم است تا درباره امریه ها شرح داده شود به مشمولان برای آگاهی از شرایط امریه سربازی قوه قضائیه ارائه دهد. مشمولان می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات جذب نیروی امریه قوه قضائیه مطلع شوند.

امریه قوه قضائیه

وزارت دادگستری و زیر مجموعه های اجرایی آن مانند قوه قضاییه با وظایف محوله ای چون به اجرا گذاشتن قانون های مصوبه در زمینه های گوناگونی در حال فعالیت است. قوه قضاییه خود به زیر مجموعه های مختلفی تقسیم می شود که لازم است توسط افراد تحصیلکرده متخصص مدیریت شوند.

همین امر دادگستری را ملزم می کند طی قوانینی که برای تامین نیروی انسانی متخصص وجود دارد به جذب و فعالیت افراد با صلاحیت همت گمارد.از جمله راه های پیش روی دادگستری برای رسیدن به چنین هدفی، استفاده از فراخوان ها و جذب نیروی امریه قوه قضاییه است.

قوه قضاییه طی سال با اعلام فراخوان امریه قوه قضاییه در پی جذب نیروهای اصلح واجد شرایط بر می آید و مشمولین آماده خدمت را برای گذراندن خدمت وظیفه عمومی از طریق امریه سربازی قوه قضاییه به بدنه ارگان های مربوطه معرفی می کند.

شرایط دریافت امریه قوه قضاییه و امریه دادگستری

 

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

شرایط لازم برای درخواست امریه قوه قضاییه

قوانین حاکم بر دریافت امریه سربازی که از طرف ارگان های مرتبط فراخوان می شوند یکسان نبوده و تفاوت هایی در نحوه جذب و وضعیت بعد از جذب دارند. امریه قوه قضاییه نیز شرایط مخصوص خود را برای پذیرش مشمولین تعریف کرده است.

از آنجایی که جذب در امریه قوه قضاییه محدود است مهم است که از تمامی شرایط آگاهی داشته و پس از اطمینان از واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام امریه دادگستری اقدام شود. شرایط لازم برای سربازی در قوه قضائیه به شرح زیر است:

🟩 عدم سابقه خدمت وظیفه عمومی

🟩 عدم غیبت پشت دفترچه ای

🟩 کسب حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد

🟩 داشتن برگه اعزام همزمان با تاریخ اعزام اعلام شده از سمت قوه قضاییه

🟩فارغ التحصیل یکی از مدارک تحصیلی عنوان شده

🟩 ثبت نام در سامانه پذیرش امریه قوه قضاییه

🟩 شرکت در جلسه مصاحبه و ارائه مستندات و مدارک اعلام شده

نکته

1⃣ لازم است درخواست کنندگان توجه کافی داشته باشند که جذب نیروی امریه بومی گزین بوده و افراد صرفا می توانند در محل سکونت خود درخواست امریه کنند. از طرفی به دلیل ظرفیت محدود پذیرش در امریه قوه قضاییه افراد به هر میزان که واجد شرایط بیشتری از آنچه گفته شد باشند پذیرش آن ها در اولویت قرار خواهد گرفت.

2⃣ گرایش رشته تحصیلی و میزان معدل و دانشگاه پذیرش شده نیز می تواند از عوامل دخیل در تایید شدن امریه باشد.

3⃣ بومی بودن به منزله تولد و سکونت ده ساله در همان شهر تعریف می شود.

برخی دیگر از شروط در گرفتن امریه قوه قضاییه مطرح است. لازم به ذکر است که واجد شرایط بودن برای تمامی این قواعد ضروری نیست.

🔴 آن دسته از مشمولانی که غیبت سربازی برای آنها ثبت گردیده است، لازم برای اطلاعات بیشتر مقاله توجیه غیبت سربازی را مطالع کنند.

به عبارت دیگر چنانچه مشمول واجد هر یک از این شرایط باشد برای درخواست امریه کفایت می کند. شرایط به قید زیر می باشد:

🟢 ارائه گواهی رسمی عضویت در کمیته امداد امام خمینی

🟢 ارائه گواهی رسمی عضویت در سازمان بهزیستی

🟢 ارائه کد رهگیری ایثارگری برای مشمولین عضو خانواده ایثارگر و جانباز

🟢 مشمول متاهل

🟢 مشمول معاف از رزم

🟢 مشمولین ساکن در مناطق محروم

🟢سابقه عضویت در بسیج به مدت دست کم 6 ماه

مزایای امریه قوه قضائیه

✅ در مقایسه با محیط خشک نظامی از وضعیت کاری انعطاف پذیری برخوردار است.

✅ مشخص بودن ساعت کاری طبق ساعت کار اداری

✅ فعالیت اداری به جای فعالیت های نظامی و رزمی

✅ کارآموزی و کسب تجربه کافی

✅ داشتن اولویت استخدامی پس از اتمام دوره کارآموزی و قبولی در آزمون استخدامی

✅ فرصت مناسب کسب تجربه ویژه برای فارغ التحصیلان رشته حقوق

معایب امریه قوه قضائیه

🟠 گذراندن وقت و انجام خدمت در محیط های وابسته به دادگستری به روحیات خاص خود نیاز دارد. حضور مداوم در چنین محیط هایی ممکن است به لحاظ روحی فرسایشی شود و به دلیل امور محوله متعدد، خستگی جسمی و ذهنی زیادی متحمل شود. از این رو زمان کافی برای استراحت نیز وجود نخواهد داشت.

ثبت نام امریه سربازی قوه قضاییه

با توجه به روند انجام الکترونیکی بخش اعظم ثبت نام فراخوان های دولتی، برای ثبت نام امریه سربازی قوه قضاییه باید از طریق سایت منابع انسانی قوه قضائیه اقدام کرد.

قوه قضاییه یک سامانه مشخص با مدیریت منابع انسانی دارد. مشمولین می توانند برای ثبت نام در این سامانه به آدرس qazahrm.eadl.ir مراجعه کنند.

لازم به ذکر است که افراد باید دقت کافی داشته باشند هر سایت دیگری با هر عنوانی که ادعای ثبت نام امریه قوه قضاییه را دارد با هر نامی غیر از سایت اعلام شده اعتبار ندارد. برای ثبت درخواست امریه طبق فراخوان باید اعلام آمادگی کرد. اطلاعات درخواستی در فراخوان سایت باید به دقت و کامل تکمیل و ارائه شود.

زمان ثبت نام امریه قوه قضاییه

کلیه فراخوان های امریه سربازی طبق ضوابط موجود زمان معینی برای ثبت نام و پذیرش در نظر می گیرند که پس از اتمام مهلت عملا امکان دسترسی به سایت و ثبت نام امکان پذیر نخواهد بود. زمان امریه ها طبق تاریخ اعزام مشمولین مشخص می شود.

به این ترتیب در زمان بندی جهت ارسال مدارک توسط مشمولین به آن ها فرصت کافی داده می شود. امریه قوه قضاییه به طور معمول برای مشمولین اعزامی در ماه های زوج نیمه اول سال اعلام فراخوان می شود.

بنابراین اگر اعزام مشمول در فصل تابستان باشد می تواند در ماه های تیر و شهریور برای درخواست امریه ثبت نام کرد.مشمولین اعزامی ماه های تیر و شهریور سال جاری فرصت داشتند طبق اساسنامه اعلام شده و طبق استان های معرفی شده نسبت به ثبت نام جذب نیروی امریه قوه قضائیه اقدام کرد.

نحوه ثبت نام در امریه قوه قضائیه

رجوع به سامانه eadl.ir

ورود به صفحه اول سامانه و کلیک روی بخش مرتبط با امریه سربازی

بررسی وضعیت و شرایط اعلام شده مانند رشته و مدرک تحصیلی درخواستی

بررسی استان معرفی شده برای جذب امریه

بررسی شرایط جذب بر اساس تاریخ اعلام شده برای اعزام

ورود به سامانه اعلامی قوه قضائیه و تکمیل اطلاعات درخواستی

زمان مصاحبه و تایید امریه قوه قضاییه

🟩 طبق دستورالعمل قوه قضاییه چنانچه تا بیست روز قبل از اعزام مشمول به خدمت، خبری مبنی بر دعوت مصاحبه برای درخواست کننده ارسال شود به معنای پذیرش امریه است.

چنانچه طی این مهلت و حداکثر تا پانزده روز قبل از اعزام به خدمت سربازی دعوت به مصاحبه انجام نشود به معنای رد درخواست امریه درخواست کننده خواهد بود. این به معنای اعزام مشمول به عنوان سرباز عادی و با شرایط و روال سایر مشمولان به خدمت وظیفه عمومی تلقی خواهد شد.

شرایط لازم برای درخواست امریه قوه قضاییه

ظرفیت امریه قوه قضاییه

ظرفیت پذیرش امریه ها را قوانین و شرایط ارگان های غیر دولتی و دولتی با توجه به سهمیه تعیین شده توسط ستاد کل نیروهای مسلح مشخص می کند. امریه های جذبی دارای سهمیه مازاد یگان نیروهای نظامی به سازمان های غیرنظامی اختصاص می یابند. فراخوان های جذب امریه سربازی به طور کل در سال های اخیر به دلیل نبود سرباز کافی و همچنین تعداد بالای مشمولین غایب کاهش یافته است.

همین امر شانس پذیرش را برای آن دسته از مشمولینی که دارای رزومه کاری و تحصیلی خوب هستند و یا تخصص بالای حرفه ای و شغلی دارند بالاتر می برد.

با توجه به نکات گفته شده ظرفیت امریه قوه قضاییه عدد ثابت و مشخصی نیست و صرفا هر سال در همان ماه های منتهی به اعزام مشمول به صورت استانی مشخص می شود. هر استان اعلام نیاز کرده و بر مبنای آن تعداد پذیرش معلوم و جذب امریه انجام می شود.

به طور مثال در یکی از ماه های اعلام فراخوان امریه اگر فقط شش استان اعلام نیاز کند، جذب برای سایر استان ها به نوبت بعدی فراخوان در ماه آینده موکول می شود.

نحوه پیگیری امریه قوه قضاییه

اگر طبق دستورالعل ثبت نام و جذب امریه قوه قضاییه در سایت قوه قضائیه ثبت نام انجام شده باشد، کد رهگیری به عنوان رسید ثبت نام توسط مشمول دریافت می شود. چنانچه درخواست کننده امریه واجد شرایط شناخته شود و جز اولویت های پذیرش باشد از طریق تماس تلفنی از روز مصاحبه و زمان حضور برای شرکت در جلسه مطلع خواهد شد.

چنانچه تماسی برقرار نشود و مهلت باقی مانده برای اعزام به کمتر از 15 روز رسیده باشد یک راه برای پیگیری وجود دارد و آن هم مراجعه به سایت قوه قضائیه به آدرس اعلام شده است که به نشانی qazahrm.eadl.ir است. همچنین مشمولان می توانند در کانال مرتبط با اطلاعیه ها و فراخوان ها به نام splus.ir/qazahrm که روی پیام رسان سروش موجود است عضو شوند.

نکته

کلیه امور پیگیری امریه قوه قضاییه منحصرا از طریق سایت قوه قضائیه انجام می شود. بنابراین تنها راه برای اطلاع از وضعیت امریه و تایید و رد آن مراجعه به سامانه قوه قضاییه خواهد بود.

لذا از برقراری هر گونه تماس تلفنی با بخش های قوه قضاییه و معاونت نیروی انسانی دادگستری خودداری شود. چرا که هر گونه پاسخگویی در این زمینه از طریق تماس تلفنی امکان پذیر نمی باشد.

میزان حقوق دریافتی در امریه قوه قضاییه

حقوق دریافتی در امریه قوه قضائیه با میزان حقوق سایر سربازان نظام وظیفه یکسان بوده و تفاوتی با آن ندارد. عواملی چون مدرک تحصیلی، فرزند داشتن و متاهل بودن روی مبلغ پرداختی مطابق با قوانین نظام وظیفه موثر خواهد بود. چرا که حقوق مشمولین خدمت وظیفه از بودجه تعیین شده ستاد کل نیروهای مسلح تامین شده و سازمان ها از بودجه خود عددی را به عنوان حقوق به این مشمولان اختصاص نمی دهند.

حقوق در نظر گرفته شده بر پایه حقوق مشمول مناطق غیرعملیاتی پرداخت می شود. رقم پرداختی معادل سه تا نه میلیون تومان خواهد بود. بابت سه ماه خدمت مازاد مشمولین امریه نیز مازاد حقوق تعلق نمی گیرد و صرفا عیدی سربازان طبق روال توسط ستاد کل نیروهای مسلح پرداخت می شود.

نکته

در طول دوره امریه مدت زمان خدمت 24 ماه تمام خواهد بود. به عبارتی 21 ماه خدمت شامل کسانی که از امریه برای گذراندن خدمت استفاده می کنند نمی شود.

رشته های مورد نیاز قوه قضاییه و دادگستری

رشته های مورد نیاز قوه قضاییه و دادگستری برای امریه یکی از مهم ترین شرایطی است که از سوی این سازمان برای متقاضیان امریه سربازی در نظر گرفته شده است. قوه قضاییه و دادگستری تنها از بین افرادی که در رشته های مرتبط با فعالیتها و وظایف این سازمان تحصیل کرده اند، اقدام به جذب سرباز امریه میکند. این موضوع باعث میشود که از تخصص و دانش مشمولان به خوبی استفاده کند و مشمولان نیزتجربه حضور در محیط کار مرتبط با رشته تحصیلیشان را همزمان با گذراندن دوره سربازی خود کسب کنند.

توجه داشته باشید که داشتن مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در رشته های مورد نیاز این سازمان برای پذیرش امریه الزامی است. بنابراین افرادی که در مقاطع پایین تر و یا در رشته های غیر مرتبط فارغ التحصیل شده اند مجاز به ثبت نام برای امریه در این سازمان نمی باشند و شانسی برای پذیرش امریه این سازمان ندارند.

اما برخی از رشته های مورد نیاز قوه قضاییه و دادگستری برای امریه به شرح زیر میباشد:

  • رشته های تحصیلی مجاز به درخواست امریه دادگستری

    🟡 رشته حقوق در کلیه گرایش ها

    🟡 رشته مدیریت دولتی، مدیریت مالی، مدیریت منابع انسانی و مدیریت اجرایی

    🟡 رشته الهیات

    🟡 رشته کامپیوتر

    🟡 رشته حسابداری در کلیه گرایش ها

همانطور که مشاهده میکنید رشته هایی که در حوزه حقوق و مبانی حقوقی است از رشته های مورد نیاز قوه قضاییه و دادگستری است. البته رشته هایی همچون حسابداری و کامپیوتر نیز در لیست این رشته ها مشاهده میشود که به کارگیری متخصصان این حوزه معمولا در هر سازمان و ارگان امریه گیر انجام میشود. البته توجه کنید که داشتن مدرک تحصیلی مرتبط به تنهایی تایید کننده پذیرش شما به عنوان سرباز امریه در این سازمان نمیباشد و باید شرایط متعدد دیگری را نیز داشته باشید که در ادامه مورد بحث قرار میگیرند.

لیست سازمان ها و ارگانهای امریه گیر خدمت سربازی

در لیست زیر به برخی از سازمان های امریه گیر اشاره شده است. برای آگاهی بیشتر در مورد هر سازمان بر روی لینک مربوطه در جدول لطفا کلیک کنید.

سازمان ها یا وزارتخانه امریه گیرسازمان ها یا وزارتخانه امریه گیر
امریه وزارت نیروامریه سرباز معلم
امریه نیروهای مسلحامریه وزارت نیرو
امریه سازمان انرژی اتمیامریه بنیاد شهید و امور ایثارگران
امریه وزارت دفاعامریه وزارت بهداشت
امریه شرکت های دانش بنیانامریه وزارت صنعت، معدن، تجارت
امریه وزارت نفت و شرکت گازامریه جهاد کشاورزی
امریه وزارت راه و شهرسازیامریه سازمان ملی استاندارد
امریه سازمان تبلیغات اسلامیامریه اداره اوقاف
امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامیامریه وزارت علوم و تحقیقات
امریه سربازی اداره برقاامریه سازمان بهزیستی
امریه کمیته امداد امام خمینیامریه وزارت اقتصاد و دارایی
امریه وزارت ورزش و جوانانامریه استانداری ها
امریه نهاد ریاست جمهوریامریه سربازی شهرداری ها

امریه سربازی چیست؟

برای اکثر مردان سپری کردن راحت تر دوران خدمت یک دغدغه و نگرانی بزرگ است و اغلب آن ها به دنبال پیدا کردن راهی برای قرار گرفتن در بهترین جایگاه ممکن در دوران سربازی هستند.

یکی از راه حل های قانونی موجود، امریه سربازی است. دریافت امریه سربازی از روش های موثر برای سپری کردن دوران خدمت در آسان ترین شرایط ممکن است.

مشمول به جای حضور در محیط نظامی با لباس های نظامی در یک مرکز اجرایی دولتی یا دانش بنیان مشغول به سپری کردن خدمت می شود. اگر چه استفاده از این قانون منوط به وجود شرایطی است که شخص باید واجد آن ها باشد.

بنابراین امریه سربازی به معنای گذراندن سربازی در یکی از ارگان ها، سازمان ها و ادارات وابسته دولتی است. به این معنا که سرباز به جای رفتن به پادگان می تواند در یکی از این سازمان ها مانند دادگستری و قوه قضاییه، شهرداری و وزارت نیرو، نهادهایی مانند آستان قدس، ستاد نماز جمعه یا انواع بنیاد ها مانند بنیاد نخبگان و شرکت های دانش بنیان، به انجام خدمت سربازی مشغول شود.

در این صورت از توانایی ها و ظرفیت تحصیلی و عملی افراد تحصیلکرده استفاده می شود. این اشتغال صرفا از دوره شروع ضرورت اعتبار دارد و دوره آموزشی را باید به صورت حضور در پادگان نظامی سپری کرد.

میزان حقوق دریافتی در امریه قوه قضاییه

مزایا و معایب امریه سربازی

اگرچه افرادی که علاقه ای به حضور در محیط های نظامی ندارند می توانند از قانون امریه به نفع خود استفاده کرده و بیشتر در حوزه تخصص و تحصیل خود موفق ظاهر شوند، اما این باور که چون در محیط اداری به سر می برند لزوما شرایط می تواند بسیار راحت باشد چندان درست نیست. چرا که هر انتخابی برای بودن در موقعیت های مختلف دارای مزایا و معایبی خواهد بود.

امریه سربازی نیز از این امر مستثنی نیست. در ادامه به چند نمونه از مزایا و معایب امریه سربازی اشاره شده است.

مزایای امریه گرفتن

فراهم شدن شرایط استخدام بعد از اتمام دوران خدمت وظیفه

کسب مهارت و تقویت نقاط ضعف در زمینه امور اداری در ارگان مرتبط

امکان ادامه تخصص های شغلی متناسب با رشته تحصیلی

عدم حضور در فعالیت های طاقت فرسای نظامی و مانورهای خارج از علایق فردی

فرصت ماندن در محل زندگی و سکونت به شکل زمان اداری یک کارمند عادی

حاضر شدن در محل خدمت بدون لباس نظامی

آشنایی با اساسنامه و شیوه نامه های اجرایی

ارتباط گرفتن با سازمان های ذیصلاح

معایب امریه گرفتن

⭕ عدم کاهش مدت خدمت از 24 ماه به 21 ماه

⭕ عدم امکان استفاده از قانون کسری خدمت سربازی

⭕ تعیین ساعت و روزهای حاضری در محل خدمت طبق قوانین سازمان مربوطه

⭕ دشواری انصراف از امریه در صورت عدم رضایت مشمول

⭕ دریافت حقوق مطابق با قوانین پرداختی سازمان نظام وظیفه

⭕ سپری کردن اجباری دوره آموزشی حتی برای امریه دانش بنیان

⭕ درخواست و دریافت مرخصی و یا عدم حضور به هر دلیلی در محل خدمت طبق قوانین سازمان مربوطه خواهد بود.

سخنی از مشاوران آویژه

⭐ با توجه به تغییرات قانونی محتمل در هر سال که درباره خدمت نظام وظیفه اعمال می شود ممکن است برخی از بندها و تبصره های موجود با پاره ای از تغییرات جزیی و کلی روبرو شود. از این رو بهترین کار برای کسب اطلاعات موثق پیگیری اخبار و قوانین از سایت های رسمی دادگستری و قوه قضاییه باشد. در این مقاله سعی شد به روز مطالب برای شناخت کافی مشمولین از امریه دادگستری ارائه شود.

⭐ همچنین مشمولانی که از شرایط معافیت برخوردار می باشند می توانند با مطالعه انواع معافیت سربازی از جزئیات آن اطلاعات لازم را به دست بیاورند.

سوالات متداول

شرایط عمومی برای اخذ امریه کدامند؟

عدم فساد اخلاقی، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، نداشتن دشمنی و عناد با نظام جمهوری اسلامی و … از جمله دیگر شرایط امریه قوه قضاییه میباشد که متقاضیان باید واجد آن ها باشند.

مدارک مورد نیاز برای دریافت امریه قوه قضاییه کدام است؟

افرادی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند باید گواهی و معرفی نامه این سازمان ها را ارائه دهند. معرفی نامه از بنیاد شهید از جمله دیگر مدارک لازم میباشد که بستگان ایثارگران باید آن را به قوه قضاییه ارائه دهند. برگه اعزام به خدمت از دیگر مدارک میباشد.

مدرک تحصیلی مورد نیاز برای اخذ امریه قوه قضاییه کدامند؟

مشمولان باید مدرک تحصیلی مرتبط در یکی از رشته های حقوق، کامپیوتر، فقه و حقوق اسلامی، مدیریت اجرایی، مدیریت دولتی، مدیریت فرهنگی و هنری، الهیات و معارف اسلامی، علوم قضایی و حقوق و… را داشته باشند.

آیا امریه قوه قضاییه شامل مشمولین غایب می شود؟

خیر. امریه ها شامل حال افرادی که حتی یه مدت یک روز غیبت داشته اند نخواهد شد.

خدمت در سازمان ها تحت عنوان امریه تضمینی برای استخدام مشمولین است؟

خیر. گرفتن امریه به عنوان شیوه ای برای سپری کردن دوران خدمت سربازی است. در واقع صرفا به عنوان سابقه کار محسوب می شود که دلیلی برای جذب آسان تر در مسیر استخدامی های شغلی آینده خواهد بود.

امکان تغییر محل خدمت امریه وجود دارد؟

خیر. محل خدمت در امریه همیشه ثابت بوده و تغییر وضعیت فقط به خواست و قوانین ارگان مربوطه بستگی دارد.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

شرایط دریافت امریه قوه قضاییه و امریه دادگستری چیست؟

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید
کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای عضویت در کانال آخرین اخبار نظام وظیفه و اطلاع از اخبار معافیت، امریه، کسری خدمت، خروج از کشور و ... کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 40 نظر:
  1. سلام
    بنده کارشناسی حسابداری دارم ۵ سال سابقه بسیج فعال دارم و فرزند ایثار گر هستم کارت ظابتین قوه قضائیه هم دارم آیا برای امریه می توانم اقدام کنم ؟
    بعد از اتمام امریه آیا جذب سازمان می شویم.؟

    1. سلام بله امکان گرفتن امریه دارید و با تایید شرکت میتوانید جذب سازمان شوید.

  2. سلام ببخشید کی باید دفترچه رو پست کنیم که بتونیم ثبت نام کنیم
    از کجا بفهمیم باید که دفترچه رو بفرستیم
    یا زمان ثبت نام امریه کی هست

    1. سلام شما بعد از گذراندن 2 ماه اموزشی میتوانید برای امریه درخواست بزنید.

  3. سلام ،بعد از آموزشی برا من زده امورخدماتی٫کاخ دادگستری میشه یه توضیحی بدید که چطوری هست ،نکهبانی ؟یا ؟؟؟؟؟ محل خدمتم همون تهران میشه؟

    1. محل خدمت در تهران خیابان خیام قرار دارد.نگهبانی و امور خدماتی کاخ

  4. سلام کسی میدونه شرایط سربازی قوه قضاییه خوبه یا سخته
    من موندم قوه قضائیه امریه بگیرم یا نیرو هوایی که معرفم داره و 10 دقیقه با خونمون فاصله داره
    نظر شما چیه؟

  5. سلام من دانشجوی رشته حقوق هستم -از شرایط متاهلی، نخبه ، بسیج و …. هیچ کدوم رو دارا نیستم
    یعنی در اولویت نیستم ولی میخواستم بدونم امکان ثبت نام در امریه رو دارم یا نه؟ دارای هیچ گونه سابقه کیفری و ..نیستم

  6. سلام من یک سرباز متاهل در استان سیستان و بلوچستان هستم چرا حقوقم دو میلیونه واقعا کمه میشه رسیدگی کنید ب این موضوع لطفا

    1. با سلام تایم درخواست هر امریه را از ارگان مورد در خواست خود را از دفتر گزینش بپرسید

  7. من 5 سال بسیج هستم ولی فعال نیست
    برای امریه حتما باید بسیج فعال داشته باشم؟

    1. من 5 سال بسیج هستم ولی فعال نیست
      برای امریه حتما باید بسیج فعال داشته باشم؟

  8. سلام وخسته نباشید
    من امریه ام آمده کاخ دادگستری تهران
    آیا اونجا دوباره تقسیم میشم یا خیر همون جا
    باید ادامه خدمت بدهم

      1. میشه منو راهنمایی کنی چطور و از کجا اقدام ب گرفتن امریه کنم؟

  9. من مدرک حقوق و قضای اسلامی رو از موسسه حوزه دارم
    آیا امکان این رو دارم که در امریه سربازی قوه قضائیه ثبت نام کنم؟

  10. سلام. امریه گرفتن فقط برای اعزامی های یکم تیر هست یا برای همه هست

  11. سلام آیا قبل از ثبت نام برای خدمت میتونم دنبال گرفتن امریه باشم؟

  12. سلام
    ببخشید امریه قوه قضاییه داری مصاحبه حضوری میباشد ؟؟؟؟؟

  13. سلام خسته نباشید
    من دوره تکمیلی بسیج شرکت کردم دوباره منو به اموزشی میفرستن یا ن ؟؟؟

  14. سلام خسته نباشید من دوره تکمیلی بسیج شرکت کردم ایا باید دوباره اموزشی شرکت کنم ؟

  15. سلام. ببخشید اگر بعد اتمام اموزشی ایست خدمتی بگیریم بعد فارغ التحصیلی امکان امریه گرفتن هست؟! من اموزشی رو تموم کردم و تقسیم هم شدم اگه ایست خدمتی بزنم میتونیم بعد فارغ التحصیلی از قوه قضاییه امریه بگیرم؟!

  16. سلام برای امریه شدن در دادگستری آیا مهمه که دوره آموزشی رو تو کدوم ارگان بگذرونیم یا خیر؟

  17. درست توضیح بدید ما باید از کجا شروع کنیم برا گرفتن امریه لینک سایت ثبت نام رو بزارید

  18. سلام وقت بخیرمن دیسک کمرضعیف دارم ولی دردم خیلی زیاده به نظرشمامعاف ازرزم میشم یاخیر؟

      1. با سلام برای امریه گرفتن باید اموزشی سربازی رو رفته باشیم یا خیر لطفا در این مورد راهنمایی بفرمایید

        1. با سلام ، وقت بخیر بله شما برای گرفتن هر نوع امریه از هر ارگان و سازمانی که مد نظرتون هست باید دوره آموزشی را گذرانده باشید که حتی بعضی از ارگان ها طبق مصوبه میگویند که حتما باید تا ماه فلان آموزشی را به اتمام برسانید تا بتوانید برای گرفتن امریه اقدام نمایید

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید