نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 – مقطع کارشناسی ارشد و دکتری

تکمیل ظرفیت دانشگاه

پس از اتمام ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ، هم اکنون می توانید نتایج تکمیل ظرفیت دکتری و ارشد سال 98 و همچنین دفترچه راهنمای پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت را در ادامه مشاهده کنید. ضمنا می توانید در صورت نیاز به مشاوره تحصیلی با شماره 9099071985 تماس حاصل فرمایید .

تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

علیرضا رهایی گفت: روز گذشته جلسه شورای سنجش و پذیرش وزارت علوم برگزار شد و در این جلسه با درخواست دانشگاه آزاد برای ثبت نام تکمیل ظرفیت دوره های کارشناسی ارشد و دکتری سال ۹۶ این دانشگاه موافقت شد.

وی افزود: روز دوشنبه 10 مهر جزئیات مربوط به ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت دوره های دکتری و کارشناسی ارشد سال ۹۶ این دانشگاه از سوی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه اعلام خواهد شد. معاون آموزشی دانشگاه آزاد تاکید کرد: بنابراین فرآیند ثبت نام تکمیل ظرفیت دوره های دکتری و کارشناسی ارشد سال ۹۶ این دانشگاه از صبح روز سه شنبه ۱۱ مهرماه آغاز می شود.

رهایی تاکید کرد: ظرفیت تعیین شده برای تکمیل ظرفیت دوره دکتری این دانشگاه حدود ۲ هزار و ۵۰۰ نفر است و کارشناسی ارشد نیز بیش از این آمار خواهد بود.

داوطلبان می‌توانند براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) آزمون فوق و همچنین مندرجات اطلاعیه مذکور از تاریخ ۱۶ تا ۲۲ مهرماه ۹۶ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

 

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

ثبت نام تكميل ظرفيت آزمون هاي دكتري و كارشناسي ارشد 1396 دانشگاه آزاد آغاز شد :

ثبت نام انتخاب رشته مرحله تكميل ظرفيت مقاطع كارشناسي ارشد و دكتري تخصصي 1396 دانشگاه آزاد اسلامي از ساعت 10 امروز سه شنبه 11 مهر ماه آغاز شد . اين ثبت نام تا ساعت 24 روز جمعه 14 مهر ادامه خواهد داشت.

كليه داوطلباني كه در آزمون دكتري تخصصي 1396 شركت نموده ، دعوت به مصاحبه شدند و در جلسه مصاحبه حاضر بوده اند مي توانند واحدهای دانشگاهی مجری رشته گرایشی را که در مصاحبه آن شرکت نموده اند در استان محل انجام فرآیند مصاحبه انتخاب نمایند . داوطلبان بدین منظور می توانند از راهنمای موجود در سامانه به منظور اطلاع از رشته / محل هایی که مجاز به انتخاب آنها می باشند بهره برداری نمایند . داوطلبان در این مرحله از تکمیل ظرفیت مجاز به انتخاب حداکثر 20 رشته / محل از میان 1378 رشته / محل ارائه شده خواهند بود.

همچنین كليه داوطلبان حاضردرجلسه آزمون كارشناسي ارشد96که مطابق کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند ، می توانند متناسب با کد رشته امتحانی که درآن شركت نموده اند بامراجعه به سامانه اين مركز به نشاني www.azmoon.org نسبت به انتخاب حداكثر یکصد رشته محل دانشگاهي از میان 6588 رشته / محل ارائه شده اقدام نمايند. امكان ويرايش رشته / محل هاي انتخابي تا پايان مدت زمان ثبت نام براي داوطلبان فراهم مي باشد

اسامي پذيرفته شدگان هفته سوم مهر ماه اعلام خواهد شد پذيرفته شدگان مي توانند بعد از اعلام نتايج مطابق زمان بندی اعلام شده جهت ثبت نام به واحد دانشگاهي محل پذیرش مراجعه نمايند . شايان ذكر است زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته هاي با آزمون سراسري 1396 دانشگاه آزاد اسلامي (كارداني ناپيوسته ، كارشناسي پيوسته و دكتري حرفه اي) تا نیمه مهرماه اعلام خواهدشد.

 

ثبت نام تکمیل ظرفیت و انتخاب رشته تلفنی

لازم به ذکر است به محض انتشار اطلاعات بیشتر نظیر ارائه دفترچه راهنمای انتخاب رشته ٬ لینک ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه ها و … این مطلب بروز رسانی شده و اطلاعات آن به دسترس شما بازدیدکنندگان و مشترکان آویژه دانش قرار خواهد گرفت . همچنین شما داوطلبان گرامی می توانید در خصوص ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین انتخاب رشته آن بصورت تلفنی با مرکز مشاوره آویژه دانش در ارتباط باشید ٬ در این راستا می توانید از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب بدون کد و از تلفن ثابت با شماره 9099071985 تماس حاصل فرمایید . کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند .

 

نتایج تکمیل ظرفیت دکتری و کارشناسی ارشد 98 – دانشگاه آزاد اسلامی :

سرپرست مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد از اعلام نتایج انتخاب‌رشته مرحله تکمیل‌ظرفیت دوره‌های تحصیلات تکمیلی این دانشگاه در روز ۱۶ مهر خبر داد و گفت: امکان انتخاب رشته دوره دکتری به کسانی داده شده است که قبلاً مصاحبه کرده‌اند، این افراد در صورت پذیرش دیگر مصاحبه نخواهند داشت. شاهانی افزود: در مرحله تکمیل ظرفیت دوره دکتری امکان پذیرش ۲۲۰۰ نفر و در دوره کارشناسی‌ارشد هم امکان پذیرش قابل توجه است.

برای مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت می توانید به سایت آزمون مراجعه فرمایید و یا از تلفن ثابت و بدون پیش شماره و کد با شماره تهران 9099071985 و سایراستانها 9099071985 تماس حاصل فرمایید . مشاوران تحصیلی ما ضمن بررسی نتایج تکمیل ظرفیت نسبت به راهنمایی و مشاوره در خصوص ثبت نام پذیرفته شدگان اقدام خواهند نمود .


نتایج تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 98 – دانشگاه آزاد اسلامی

نتایج تکمیل ظرفیت دکتری 98 – دانشگاه آزاد اسلامی


 

برای دانلود دفترچه راهنمای پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد کلیک کنید

دفترچه راهنمای تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد

برای دانلود دفترچه راهنمای پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد کلیک کنید

دفترچه راهنمای تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد

همچنین در صورتی که مایلید از آخرین تراز ها و آخرین نفرات قبولی با سهمیه ۵٪ ایثارگران و سهمیه ۲۵٪ ایثارگران اطلاع پیدا کنید ٬ این مطالب را دنبال فرمایید .
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 98 – مقطع کارشناسی ارشد و دکتری

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

جمعه

1402/12/11

شنبه

1402/12/12

یکشنبه

1402/12/13

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید