ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی بدون کنکور مهر 97

ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی بدون کنکور مهر 97

علمی کاربردی بدون کنکوراگر قصد ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت ترم مهر 98 دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی یا کارشناسی را دارید . یا در خصوص رشته ها و واحد های این دانشگاه نیاز به مشاوره تلفنی دارید . در ادامه این مطلب با آویژه همراه باشید .

علمی کاربردی بدون کنکور

دانشگاه جامع علمی کاربردی یکی از دانشگاه های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است . که با هدف ارتقاء سطح مهارت شاغلین بخش های مختلف اقتصادی و افزایش مهارت های حرفه ای فارغ التحصیلان مراکز آموزشی که فاقد تجربه اجرایی هستند، تأسیس شده است .

دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور هر سال در دو دوره در مقاطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی اقدام به پذیرش دانشجو می کند .

در ادامه با نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی همراه آویژه دانش باشید:

دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور سالانه دو بار برای ورودی های بدون کنکور در ماه های مهر و بهمن، اقدام به پذیرش دانشجو می کند . در این دوره ها، دانشجویان می توانند از طریق سایت سازمان سنجش اقدام به ثبت نام در دوره های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کنند .

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

زمان ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور هر ساله در اواخر مرداد و اوایل شهریور ماه از طریق سایت سنجش به وسیله ی انتخاب رشته و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی برای ترم مهرماه اقدام به پذیرش دانشجو می کند .

معمولا ظرفیت های زیادی از واحد های علمی کاربردی تکمیل نمی شوند . از علل مختلف آن می توان به مدت زمان کوتاه انتخاب رشته نام برد . که متاسفانه اغلب داوطلبان موفق به ثبت نام در مرحله اینترنتی و انتخاب رشته نخواهند شد .

لذا دانشگاه علمی کاربردی برای ثبت نام دانشجویان خود راه دیگری را به نام تـــکمیـــل ظــرفـــیــت قرار داده است که از طریق مرکز مشاوره آویژه دانش صورت می گیرد و شما می توانید با کارشناسان موسسه تماس حاصل نمایید .


ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ترم مهر 97 “هم اکنون” از طریق کارشناسان علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه دانش صورت می پذیرد.


 

دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

شرایط ثبت نام در تکمیل ظرفیت ترم مهر دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور مقاطع کاردانی و کارشناسی

یکی از مقاطع تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور مقطع کاردانی پیوسته یا فوق دیپلم می باشد و داوطلبان پس از اتمام دیپلم نظام جدید سال سوم رشته های نطری و یا دیپلمه های سه ساله فنی حرفه ای و کاردانش مجاز به ثبت نام هستند .

دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور علاوه بر مقطع کاردانی پیوسته، در مقطع کاردانی به کارشناسی نیز از بین علاقه مندان به دروس مهارتی و تخصصی دانشگاه علمی کاربردی به پذیرش دانشجو اقدام می نماید .

مقطع کاردانی به کارشناسی که نام دیگر آن کارشناسی ناپیوسته می باشد دوساله بوده و ویژه آن دسته از داوطلبانی است که مقطع کاردانی یا همان فوق دیپلم را در یکی از دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم و یا وزارت بهداشت سپری کرده باشند .

شما هم اکنون می توانید جهت آگاهی از لیست رشته ها و واحد های دانشگاه و شرایط ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت مقطع کاردانی و کاردانی به کارشناسی با مشاوران مرکز آویژه دانش تماس حاصل فرمایید.

Related image

شهریه دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور چقدر است؟

در سال گذشته، شهریه ثابت در واحد های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور برای مقطع کاردانی بین 360 تا 420 هزار تومان و شهریه متغیر بین 300 تا 500 هزار تومان بوده است.

این میزان شهریه در مقایسه با دانشگاه های دیگر ارایه دهنده مقطع کاردانی پایین ترین شهریه بوده و علاقه مندان به ادامه تحصیل در مقطع فوق دیپلم در صورتیکه میزان شهریه پرداختی برای آنان اهمیت دارد، یکی از گزینه های اصلی آنان دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور می باشد.

به همین ترتیب، شهریه ثابت دانشگاه علمی کاربردی برای مقطع کارشناسی، بین 365 تا 425 هزار تومان و شهریه متغیر بین 320 تا 550 هزار تومان بوده است.

البته این میزان با توجه به افزایش سالانه شهریه های دانشگاه علمی کاربردی، احتمالا بین 10 تا 20 درصد افزایش می یابد.

هر چند باید توجه داشته باشید که دانشگاه علمی کاربردی هر یک از رشته های تحصیلی خود را در چهار گروه آموزشی تقسیم کرده که هر یک از زیر گروه های آموزشی شرایط خاصی را از نظر شهریه دارا می باشد . همچنین رشته های مختلف و گرایش های متعدد موجود در دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور دارای واحد های درسی نظری، عملی و تحصصی ویژه ای هستند که باید برای پیش بینی دقیق شهریه چارت درسی آنان به دقت بررسی شود.

برای این مورد می توانید با کارشناسان دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور مرکز مشاوره آویژه دانش در ارتباط باشید.

 

مشاوره تلفنی دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

مشاوران دانشگاه علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه دانش از کارشناسان زبده و مجرب در زمینه دانشگاه جامع علمی کاربردی بوده . از کلیه ی شرایط ثبت نام ، لیست رشته ها و واحد ها، شهریه ها و چارت درسی رشته ها آگاهی کامل دارند .

مشاوره تلفنی خدمتی از مشاوران دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور می باشد . که در کلیه ی ایام هفته و حـــــتی روز هـــــای تــــعـــطـــیـــل آماده خدمت رسانی به علاقه مندان ادامه تحصیل در این دانشگاه هستند .

شما می توانید جهت آگاهی از لیست رشته ها و واحد ها و همچنین ثبت نام تلفنی در مرحله تکمیل ظرفیت ترم مهر 98 دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور با مشاوران علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه دانش از ســـراســــر ایــــران در ارتباط باشید .

 
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

ثبت نام تکمیل ظرفیت علمی کاربردی بدون کنکور مهر 97

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

یکشنبه

1403/1/12

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید