ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آبادان

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آبادان

دانشگاه علمی کاربردی آبادان با ارائه رشته های متنوع در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی ناپیوسته اقدام به جذب دانشجو نموده است.

داوطلبان که محل زندگی آنها به دانشگاه علمی کاربردی آبادان نزدیک می باشد با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آبادان متوجه می شوند که آیا رشته تحصیلی مورد علاقه آنها در این دانشگاه تدریس می شود یا خیر.

داوطلبانی که به رشته های بدون کنکور ریاضی علاقه دارند می توانند رشته های گروه صنعت را مطالعه نموده و پس از آن انتخاب رشته مورد نظر خود را به ثبت برسانند.

در صورتیکه متقاضیان در نظر دارند تا در رشته های بدون کنکور انسانی یا تجربی مشغول به تحصیل شوند، با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آبادان می توانند از آنها مطلع شوند.

مشاوران مرکز مشاوره آویژه با توجه به اهمیت لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آبادان پس از بررسی جزئیات دفترچه انتخاب رشته مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته، در این مقاله به ارائه آنها پرداخته اند.

جهت کسب اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آبادان می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

بررسی رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آبادان

همانطور که می دانید قبولی در دانشگاه های علمی کاربردی تنها بر اساس سوابق تحصیلی است. قبولی بدون کنکور را می توان یکی از مزیت های بسیار مهم دانشگاه های علمی کاربردی دانست که باعث می شود داوطلبان زیادی طالب تحصیل در این دانشگاه باشند.

دانشگاه علمی کاربردی آبادان نیز مانند سایر دانشگاه های دیگر از جمله دانشگاه پیام نور، آزاد، سراسری و … در دو نوبت مهر ماه و بهمن ماه اقدام به جذب دانشجو می کند.

رشته های دانشگاه علمی کاربردی آبادان در دو نیمسال تحصیلی بسیار متنوع بوده و شما می توانید با در نظر گرفتن علاقه، استعداد، توانایی و مهارت های خود به انتخاب رشته و ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی بپردازید.

بررسی رشته های ارائه شده در دانشگاه های مختلف علمی کاربردی قبل از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به شما کمک می کند تا در زمان انتخاب رشته و ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی آبادان، به راحتی و به دور از استرس و اضطراب در رابطه با انتخاب های خود بهترین تصمیم را گرفته و در نهایت قبولی در رشته مد نظر خود را کسب کنید.

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی آبادان نیز مانند سایر دانشگاه های علمی کاربردی در دفترچه بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ثبت شده و شما می توانید با مطالعه آن انتخاب رشته مناسبی داشته و در نهایت اقدام به ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی آبادان کنید.

همچنین برای دسترسی راحت تر شما عزیزان به رشته های ارائه شده دانشگاه علمی کاربردی آبادان در این مقاله به گردآوری به روز ترین لیست رشته های علمی کاربردی آبادان پرداخته و با تفکیک مقطع و گروه آموزشی، جداول رشته های علمی کاربردی آبادان را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

لیست رشته های علمی کاربردی آبادان

به طور کلی تمامی دانشگاه های علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته به جذب دانشجو می پردازند.

در هر مقطع تحصیلی نیز رشته های مختلفی که می توان آنها را در چهار گروه آموزشی دسته بندی کرد، ارائه می شود. چهار گروه آموزشی دانشگاه های علمی کاربردی عبارتند از:

صنعت

کشاورزی

مدیریت و خدمات اجتماعی

فرهنگ و هنر

تعداد رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آبادان می تواند در هر کدام از گروه های آموزشی متفاوت بوده و یا در یکی از این گروه ها در سال جاری هیچ رشته ای در دانشگاه علمی کاربردی مدنظر، ارائه نشده باشد.

اکثر افرادی که به دنبال اطلاع از رشته های بدون کنکور علمی کاربردی آبادان و ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی آبادان هستند، افرادی هستند که در همان استان و یا شهر زندگی کرده و یا محل زندگیشان نزدیک به شهر آبادان می باشد.

پس اگر شما نیز محل زندگیتان نزدیک به آبادان است بهتر است قبل از فرا رسیدن زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، از رشته های ارائه شده در این دانشگاه اطلاعات مناسبی داشته باشید.

رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی علمی کاربردی آبادان

رشته های ارائه شده در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی آبادان بسیار متنوع و کاربردی است.

تحصیل در رشته های علمی کاربردی آبادان می تواند شما را به بازار کار نزدیک کرده و بعد از فارغ التحصیلی برای شما درآمد مناسبی به همراه داشته باشد.

پس مهم است که ابتدا از رشته های بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه علمی کاربردی آبادان در سال جاری اطلاع یافته و بعد از آن مشغول به انتخاب رشته علمی کاربردی در مقطع کاردانی دانشگاه آبادان شوید.

ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی آبادان در دو نیمسال مهر و بهمن ماه بوده و دانشجویان می توانند با درنظر گرفتن شرایط و رشته های ارائه شده در هرکدام از نیمسال های تحصیلی، اقدام به انتخاب رشته کرده و ثبت نام خود را در دانشگاه علمی کاربردی آبادان نهایی کنند.

رشته های کاردانی علمی کاربردی آبادان در گروه آموزشی صنعت

رشته های گروه آموزشی صنعت یکی از پرطرفدارترین رشته ها در بین داوطلبان دانشگاه علمی کاربردی است که بازار کار مناسبی داشته و می تواند آینده شغلی خوبی را برای شما به همراه داشته باشد.

اگر کشوری به دنبال پیشرفت و رقابت در سطح بین المللی در شاخه صنعت باشد، پس باید بیش از پیش به تحصیلات در این شاخه اهمیت داده و به دنبال تربیت نیروی انسانی ماهر با آگاهی و دانش به روز باشد.

به همین دلیل امروزه به رشته های گروه صنعت بیشتر اهمیت داده و به دنبال تربیت نیروی ماهر در این زمینه هستند.

اگر شما نیز علاقه دارید تحصیلات دانشگاهی خود را در شاخه صنعت سپری کنید و ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی آبادان مدنظر شما است، بررسی جدول زیر را از دست ندهید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه صنعت
برق صنعتيبازرسي جوشارتباطات و فناوري اطلاعات
پمپ و كمپرسورسيستم هاي كامپيوتريتاسيسات الكتريكي ساختمان
برنامه سازي كامپيوتريمكانيك خودروتعميرات ماشين آلات صنعتي
فناوري اطلاعات – اينترنت و شبكه هاي گستردهابزار دقيقعمران – نقشه برداري مسير
نگهداري و مرمت ساختمانطلا و جواهر – ساخت زيورآلات با دستفني برق – توزيع

رشته های کاردانی علمی کاربردی آبادان در گروه آموزشی کشاورزی

در قدیم تنها به صورت تجربی به کشاورزی و مشاغل مربوط به آن مشغول بودند. اما امروزه با گسترش علم و فناوری شما شاهد مدرن شدن حرفه کشاورزی با هدف افزایش تولیدات، کاهش ضرر و زیان و صرفه جویی در زمان بوده اید.

افراد زیادی هستند که به تحصیل در حرفه های مختلف کشاورزی علاقه مند هستند.

دانشگاه های علمی کاربردی به طور تخصصی رشته های مختلفی را در شاخه کشاورزی ارائه می دهد. اگر به دنبال کسب اطلاعات از رشته های بدون کنکور علمی کاربردی آبادان در گروه کشاورزی و ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی آبادان هستید، جدول زیر را مطالعه کنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه کشاورزی
مكانيزاسيون كشاورزيامور زراعي – توليد نيشكرانتقال و توزیع آب کشاورزی

رشته های کاردانی علمی کاربردی آبادان در گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی

با افزایش بیشمار تعداد سازمان ها، ارگان ها و کارخانه ها و … نیاز به رشته هایی مانند حسابداری، مدیریت بازرگانی و … بیش از قبل احساس می شود.

همچنین بازار کار رشته هایی که جزء گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی هستند تحول یافته و فارغ التحصیلان زیادی از این گرایش به سرعت وارد بازار کار می شوند.

شما می توانید لیست رشته های کاردانی مدیریت و خدمات اجتماعی که در دانشگاه علمی کاربردی آبادان ارائه می شود را در جدول زیر مشاهده کنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه مدیریت و خدمات اجتماعی
امور دفتريآرايش و پيرايش زنانهحسابداري بهاي تمام شده
مديريت كسب و كارتربيت مربي پيش دبستانيمربيگري پايه آمادگي جسماني
يشگيري انتظاميانتظامات و حراست فيزيكيمربيگري پايه فوتبال
عمليات ويژه انتظاميحقوق قضاييحقوق ثبتي

رشته های کاردانی علمی کاربردی آبادان در گروه آموزشی فرهنگ و هنر

اگر ذوق هنری مناسب و علاقه فراوانی به ادامه تحصیل در شاخه فرهنگ و هنر دارید، می توانید در شاخه گروه آموزشی فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی آبادان به انتخاب رشته پرداخته و مدرک کاردانی خود را از این دانشگاه کسب کنید.

می توانید رشته های ارائه شده در گروه فرهنگ و هنر دانشگاه علمی کاربردی آبادان در سال جاری را در جدول زیر مشاهده کنید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از رشته های دانشگاه علمی کاربردی در شهرهای مختلف می توانید مقاله لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی را مطالعه کنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه فرهنگ و هنر
طراحي لباسدوخت و تكنولوژي لباسموسيقي – نوازندگي ساز ايراني

رشته های ارائه شده در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی آبادان

برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی نیاز است که شما مدرک کاردانی خود را کسب کرده و سپس به انتخاب رشته در مقطع کارشناسی نایپوسته بپردازید.

اکثر رشته هایی که در مقطع کاردانی تدریس می شوند، در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز ارائه شده و حتی ممکن است برخی از گرایش ها به رشته های تخصصی تری تقسیم شوند.

⭐ مهم است که شما برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی آبادان از بروزترین اطلاعات و لیست رشته های ارائه شده در سال جاری آگاه باشید تا هنگام اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی با قبولی در دانشگاه و رشته مورد علاقه خود مواجه شوید.

برای کسب اطلاعات از رشته های علمی کاربردی آبادان در مقطع کارشناسی ناپیوسته جداول زیر را بررسی نمایید.

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی آبادان در گروه آموزشی صنعت

اگر می خواهید تحصیلات خود را در شاخه صنعت ارتقاء داده و به کسب مدرک کارشناسی ناپیوسته فکر می کنید، ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی آبادان می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

برای کسب اطلاع از رشته های ارائه شده در این دانشگاه در مقطع کارشناسی ناپیوسته می توانید جدول زیر را مطالعه نمایید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه صنعت
مهندسي فناوري برق صنعتيمهندسي فناوري بازرسي جوشمهندسي فناوري ايمني، سلامت و محيط زيست
مهندسي فناوري مكاترونيك صنعتيمهندسي فناوري كنترل – ابزار دقيقمهندسي فناوري سامانه هاي نرم افزاري
مهندسي فناوري مكانيك خودرومهندسي فناوري مكانيك – ماشين افزارمهندسي فناوري مكانيك – تاسيسات حرارتي و برودتي
مهندسي فناوري شهرسازيمهندسي فناوري معماري و مديريت امنيت اطلاعاتمهندسي فناوري شبكه هاي هوشمند برق
مهندسي فناوري بهره برداري نيروگاهمهندسي فناوري متالورژي – ذوب فلزاتمهندسي فناوري عمران – نقشه برداري

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی آبادان در گروه آموزشی کشاورزی

امروزه تعداد داوطلبانی که به شاخه کشاورزی علاقه داشته و به دنبال این هستند که علم مربوط به این حرفه را نیز کسب کنند بسیار زیاد است.

اگر شما نیز به دنبال ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی گروه کشاورزی هستید، بررسی جدول زیر می تواند به شما کمک کند تا انتخاب رشته مناسبی را برای خود رقم بزنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه کشاورزی
مهندسي فناوري گياه پزشكي – مديريت تلفيقي آفاتمهندسي فناوري آبياري – شبكه هاي آبياري و زهکشی

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی آبادان در گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی

در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز دانشگاه علمی کاربردی آبادان رشته های متنوع و کاربردی را ارائه می دهد. اگر می خواهید از رشته های ارائه شده در سال جاری علمی کاربردی آبادان مطلع شده و در نهایت اقدام به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آبادان کنید ، جدول زیر را بررسی کنید.

لیست رشته های بدون کنکور گروه مدیریت و خدمات اجتماعی
كارشناسي حرفه اي تربيت بدني – مربيگري
آمادگي جسماني
كارشناسي حرفه اي مديريت كسب و كاركارشناسي حرفه اي حسابداري بهاي تمام شده
كارشناسي حرفه اي آسيبشناسي اجتماعي – پيشگيري از اعتيادكارشناسي حرفه اي مربيگري فوتبالكارشناسي حرفه اي مديريت اماكن ورزشي
كارشناسي حرفه اي مديريت بحران در عمليات انتظاميكارشناسي حرفه اي حقوق قضاييكارشناسي حرفه اي حقوق ارشاد و معاضدت قضايي
كارشناسي حرفه اي حقوق ثبت اسناد و املاككارشناسي حرفه اي مديريت بيمه – بيمه اموالكارشناسي حرفه اي حسابداري امور مالي

رشته های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی آبادان در گروه آموزشی فرهنگ و هنر

ادامه تحصیل در گرایش های فرهنگ و هنر می تواند برای برخی از افراد موقعیت های مناسبی را در زمینه کاری، مهاجرت و … فراهم کند.

در زیر می توانید آخرین لیست به روز رشته های ارائه شده در دانشگاه علمی کاربردی آبادان را مشاهده کنید. علاقه مندان به رشته های فرهنگ و هنر می توانند با مطالعه جدول زیر از رشته های علمی کاربردی آبادان آگاه شوند.

لیست رشته های بدون کنکور گروه فرهنگ و هنر
كارشناسي حرفه اي مديريت امور فرهنگي – برنامه ريزي فرهنگيكارشناسي حرفه اي طراحي و تكنولوژي دوخت
كارشناسي حرفه اي طراحي و الگوسازي پوشاك – لباس مجلسي و خانگيکارشناسي حرفه اي مديريت امور فرهنگي – برنامه ريزي فرهنگي

✍️✍️ سخنی از مشاوران آویژه

دانشگاه علمی کاربردی آبادان مانند دیگر دانشگاه های علمی کاربردی کشور هر ساله بر اساس سوابق تحصیلی اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

از آن جایی که تنوع رشته های دانشگاه علمی کاربردی زیاد است، افراد زیادی متقاضی ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی هستند. پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی یکی از دیگر مواردی است که سبب محبوبیت این دانشگاه بین داوطلبان شده است.

از مهم ترین اطلاعات ضروری برای ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی آبادان می توان به مندرجات لیست رشته های این دانشگاه اشاره کرد.

همان طور که گفته شد رشته های این دانشگاه در 4 گروه دسته بندی می شوند که هدف دانشگاه علمی کاربردی از ارائه این رشته ها پرورش نیروی ماهر در زمینه های مختلف است.

به دلیل اینکه لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه آبادان هر ساله دستخوش تغییراتی می شود، اطلاع از جدیدترین لیست رشته هایی که در این دانشگاه ارائه می شوند بسیار حائز اهمیت می باشد.
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی آبادان

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- یک نظر:
  1. سلام
    آیا رشته دارویاری در دانشگاه علمی کاربردی آبادان وجود دارد.

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1402/12/10

جمعه

1402/12/11

شنبه

1402/12/12

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید