نحوه برگزاری و دریافت کارت آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷

آزمون کارشناسی ارشد

اگر از داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ می باشید ٬ در ادامه می توانید نحوه دریافت کارت آزمون کارشناسی ارشد ٬ باجه های رفع نقص و چگونگی برگزاری آزمون را دنبال فرمایید .

آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷

اين آزمون در نوبت صبح و بعدازظهر روز پنجشنبه مورخ 6 ارديبهشت و نوبت صبح جمعه مورخ 7 ارديبهشت ‌ماه سال 1397 و براساس اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون رشته امتحاني مربوط برگزار خواهد شد.داوطلبان‌ متقاضي‌ هر يك‌ از كدرشته‌هاي امتحاني‌ لازم‌ است‌ به نشاني مندرج بر روي كارت شركت در آزمون مراجعه نمايند. شهرستان محل برگزاري آزمون داوطلبان با توجه به استان محل اقامت آنان به شرح جدول شماره 1 مي‌باشد.

برای دریافت کارت آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ روی تصویر زیر کلیک کنید

کارت آزمون کارشناسی ارشد ۹۷

 


در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی یا دریافت کارت آزمون کارشناسی ارشد با شماره 9099071985 تماس حاصل فرمایید


تبصره-آن دسته از داوطلباني كه علاوه بر كدرشته امتحاني اصلي متقاضي شركت در يكي از 64 كدرشته امتحاني به عنوان رشته امتحاني دوم (رشته‌ شناور) نيز بوده‌اند، مي‌بايست كارت شركت در آزمون رشته امتحاني دوم خود را نيز از سايت اين سازمان پرينت و به آدرس حوزه امتحاني مندرج بر روي كارت مراجعه نمايند.

1- آزمون‌ كدرشته‌‌هاي امتحاني 1128 (آموزش زبان ژاپني)، 1129 (زبان و ادبيات اردو)، 1287 (مهندسي طراحي محيط زيست)، 1356 (نمايش عروسكي) و ‌‌1360 (مجموعه موسيقي‌)منحصراً در شهرستان تهران‌ برگزار خواهد شد؛لذا داوطلبان‌ هريك از كد‌رشته‌هاي امتحاني مذكور ضرورت‌ دارد براساس‌ آدرس و تاريخ مندرج بر روي كارت شركت در آزمون به حوزه امتحاني مربوط در شهرستان تهران مراجعه نمايند.

2- محل برگزاري آزمون براي 8 كدرشته امتحاني شامل كدرشته‌هاي امتحاني 1147، 1149‌،‌1150‌، 1154، 1155، 1157 ،1158 و‌ 1159 كه ثبت‌نام آنها توسط دستگاههاي اجرايي ذيربط و با هماهنگي اين سازمان صورت گرفته در شهرستان تهران خواهد بود و از طريق اطلاعيه‌اي كه هريك از ارگانهاي ذيربط صادر مي‌نمايند آزمون اين كدرشته‌ها در تاريخهاي پيش‌بيني شده برگزار خواهد شد. براي اين دسته از داوطلبان كارت شركت ‌در ‌آزمون از طريق سايت سازمان صادر نشده است.

جهت دریافت فرم معدل و جداول مربوط به نشانی شهرستانهای محل برگزاری و همچنین حوزه های رفع نقص آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1397 : اینجا کلیک کنید

 

 

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

كنترل مندرجات كارت شركت در آزمون کارشناسی ارشد

داوطلبان درخصوص مندرجات كارت شركت در آزمون چنانچه مغايرتي مشاهده نمودند، لازم است به شرح زير اقدام نمايند.

1- چنانچه‌ زبان‌ خارجي‌ مندرج‌ در كارت‌ شركت در آزمون با زبان‌ خارجي‌ وي‌ كه در ثبت‌نام‌ اينترنتي انجام شده (البته با توجه به مفاد مواد امتحاني)، مغايرت‌ دارد، يا در رابطه با معلوليت (نابينا، كم بينا، ناشنوا، كم شنوا و معلول جسمي حركتي) اختلافي مشاهده مي‌شود،ضروري است از روز سه شنبه 97/02/04از ساعت 8:30 الي 12:00 و 14:00 الي 18:00 به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمائيد.(آدرس حوزه‌هاي رفع نقص درجدول شماره 2اين اطلاعيه آمده است).

2- در صورتي كه‌ در رابطه‌ با ساير مندرجات‌ كارت شركت در آزمون از جمله نام رشته تحصيلي، نام محل تحصيل و معدل دوره كارشناسي (معدل براساس مفاد بند «ه‍« مندرج در اين اطلاعيه) و با توجه‌ به‌ ثبت‌نام اينترنتي انجام شده، اشكالي‌ مشاهده‌ مي‌شود، لازم است جهت اصلاح مورد يا موارد مذكور از طريق لينك مربوطحداكثر تا تاريخ 97/02/07منحصراً به سايت اينترنتي سازمان قسمت ويرايش اطلاعات كارتمراجعه و از آن طريق اقدام شود.

3- داوطلبان شركت‌كننده چنانچهمتقاضي اعمال بند مربوط به گزينش در رشته‌هاي دانشگاه پيام‌نور و موسسات غيرانتفاعي مي‌باشندلازم است در زمان تكميل فرم انتخاب رشته اينترنتي در اين خصوص طبق اعلام اين سازمان اقدام نمايند.

 

سهميه رزمندگان و ايثارگران

1- در كارت شركت در آزمون هر داوطلب در مقابل سهميه‌ ثبت‌نامي‌ آن دسته از داوطلباني كه در تقاضانامه ثبت‌نام اينترنتي و با توجه به ضوابط متقاضي سهميه رزمندگان و ايثارگران شده‌اند و سهميه آنان مورد تأييد ارگان ذيربط قرارگرفته است عيناً همان عنوان سهميه انتخابي قيد شده است.

2- آن‌دسته از داوطلباني كه در آزمون ورودي دوره‌هاي كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1397 با توجه به ضوابط مندرج دردفترچه راهنماي شماره يك (1)آزمون مذكور متقاضي سهميه رزمندگان شده‌اند و سهميه آنان از سوي ارگان ذيربط مورد تأييد قرار نگرفته است در كارت شركت در آزمون آنان در مقابل عنوان سهميه، رزمنده درج نشده است.

3- داوطلبان متقاضي استفاده از سهميه‌هاي ايثارگان بنياد شهيد و امور ايثارگران و سهميه رزمندگان ارگان وزارت جهاد كشاورزي، سپاه پاسداران (سازمان بسيج مستضعفان) و واحدهاي تابعه ستاد كل نيروهاي مسلح جهت اعلام مغايرت لازم استحداكثر تا تاريخ 97/02/07منحصراً به سايت اينترنتي سازمان سنجش (قسمت ويرايش اطلاعات)مراجعه و با توجه به توضيحات مندرج در سايت نسبت به اصلاح و ويرايش سهميه خود اقدام نمايند. تا در صورت تأييد سهميه توسط ارگان مربوط، سهميه براي آنان اعمال گردد. ضمناً به داوطلبان تأكيد مي گردد براي اطمينان بيشتر و بررسي وضعيت سهميه خود (بعد از ويرايش)‌ به ارگانهاي ذيربط نيز مراجعه نمايند در غير اينصورت با سهميه آزاد گزينش خواهند شد و هيچ‌گونه اعتراضي قابل قبول نيست.

 

معدل

معدل مندرج در كارت شركت در آزمون داوطلبان، براساس ثبت‌نام اينترنتي كه توسط خود داوطلبان انجام شده، درج گرديده است، لذا داوطلبان لازم است معدل مندرج در كارت شركت در آزمون خود را با توجه به تبصره‌هاي ذيل بررسي و در صورت مشاهده مغايرت، به سايت سازمان سنجش آموزش كشور مراجعه و نسبت بهويرايش معدلخود اقدام نمايند. بديهي استدر غير اينصورت مسئوليت هرگونه تبعات بعدي به عهده شخص داوطلب بوده و هيچگونه عذري در اين مورد پذيرفته نمي‌باشد. ضمناً لازم به ذكر است در سنوات گذشته نسبت به لغو قبولي داوطلبان داراي مغايرت معدل نيز اقدام شده است.

تبصره‌1-فارغ‌التحصيلان سنوات قبل و همچنين آن دسته ازداوطلباني كه تا تاريخ 96/10/01 (زمان شروع ثبت نام براي شركت در آزمون) به عنوان دانش‌آموخته تلقي گرديده‌اندو يا به عبارت ديگر موفق به اخذ مدرك ليسانس (كارشناسي) شده‌اند بايد معدل‌ مندرج‌ در مدرك‌ ليسانس ‌(كارشناسي) آنان با معدل مندرج در كارت شركت در آزمون يكسان باشد.

تبصره‌2-دانشجويان‌ شاغل‌ به‌ تحصيل‌ در مقطع كارشناسي كه در زمان شروع به ثبت‌نام براي شركت در اين آزمون (تاريخ 96/10/01) همچنان دانشجو بوده‌اند، اعم از اينكه بعد از پايان مهلت زمان ثبت‌نام فارغ‌التحصيل شده‌اند و يا حداكثر تا تاريخ 96/11/30 فارغ‌التحصيل گرديده‌اند، لازم است در قسمت ويرايش اطلاعات كارت شركت در آزمون نسبت به اصلاح معدل خود براساس مدرك فارغ‌التحصيلي اقدام نمايند.

تبصره 3-دانشجويان سال آخر كه حداكثر تا تاريخ 97/06/31 فارغ‌التحصيل خواهند شد،لازم است ميانگين واحدهاي گذرانده شده تا تاريخ 96/11/30 را در قسمت ويرايش اطلاعات كارت شركت در آزمون درج نموده و با مراجعه به دانشگاه محل تحصيل مقطع كارشناسي، فرم مخصوص معدل (مندرج در اين اطلاعيه) را به تأييد موسسه محل تحصيل خود رسانده و آن را نزد خود نگهدارند تا در صورت قبولي به موسسه محل قبولي ارائه نمايند.

تبصره 4-فارغ‌التحصيلان‌ داراي مدرك كارشناسي ناپيوسته بايد معدل مقطع كارداني (فوق‌ديپلم‌) و مقطع كارشناسي (ليسانس) آنان با معدل مندرج در كارت شركت در آزمون آنها يكسان باشد.

تبصره 5-دانشجويان‌ شاغل به تحصيل‌ در مقطع كارشناسي ناپيوسته كه‌ پس‌ از اخذ مدرك‌ كارداني (فوق‌ديپلم‌) در مقطع‌ كارشناسي‌ ناپيوسته پذيرفته‌ شده‌اند و هم اكنون نيز دانشجو بوده و حداكثر تا تاريخ 97/06/31 فارغ التحصيل خواهند شد،بايد معدل مقطع كارداني و ميانگين‌ واحدهاي‌ گذرانيده‌ شده در مقطع كارشناسي آنانتا تاريخ ‌96/11/30با معدل مندرج در كارت شركت در آزمون، مطابق مفاد تبصره 2 فوق يكسان باشد.

دریافت فرم معدل و جداول مربوط به نشانی شهرستانهای محل برگزاری و همچنین حوزه های رفع نقص آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1397 :اینجا کلیک کنید

 

دریافت کارت آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷

اگر دسترسی به اینترنت ندارید و مایل به دریافت کارت آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ می باشید و یا نیاز به مشاوره دارید می توانیدهمه روزه و از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب می توانید از تلفن ثابت و بدون کد با شماره9099071985تماس حاصل فرمایید .
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

نحوه برگزاری و دریافت کارت آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

چهارشنبه

1402/12/9

پنجشنبه

1402/12/10

جمعه

1402/12/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید