دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با اعلام آغاز زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی منتشر می شود. می دانیم که دانشگاه علمی کاربردی در دو نوبت مهر و بهمن ماه دانشجو می پذیرد، در حال حاضر داوطلبان می توانند برای پذیرش در نیمسال اول این دانشگاه اقدام نمایند. داوطلبان باید به این نکته که دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای دوره های تحصیلی کاردانی و کارشناسی به شکل جداگانه منتشر می شود، توجه نمایند.

اطلاعات لازم برای ثبت نام در این دانشگاه برای داوطلبانی که علاقه مند به ادامه تحصیل در دانشگاه جامع علمی کاربردی هستند در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کاملا شرح داده شده است. داوطلبان پس از دریافت دفترچه باید آن را به دقت مطالعه نمایند تا از قوانین ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی مطلع شوند. بخشی از مطالب ارائه شده در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در زیر آورده شده است.

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی از چند بخش تشکیل شده است؛ در ابتدا تعاریفی درباره ی نظام اموزشی، مقطع تحصیلی، دوره کاردانی و یا کارشناسی و … مطرح شده است. در قسمت بعدی شرایط لازم برای داوطلبان تحت عنوان شرایط عمومی و اختصاصی تعریف شده است، از جمله شرایط عمومی که در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ارائه شده است می توان اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی، عدم سابقه در گروه ها و فرقه های ضد نظام جمهوری اسلامی و عدم اعتیاد و فساد اخلاقی را نام برد.

از جمله شرایط اختصاصی نیز داشتن مدرک دیپلم نظام جدید و یا قدیم و همچنین داشتن سلامت جسمانی را می توان ذکر کرد. داوطلبان برای پذیرش در این دانشگاه باید واجد تمام شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی باشند.

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور برای داوطلبان دانشگاه علمی کاربردی حاوی اطلاعاتی مهم و ضروری می باشد. داوطلبان با دریافت و مطالعه دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور از روش پذیرش دانشجو و همچنین نحوه ثبت نام در این دانشگاه مطلع می شوند. همچنین جداولی که در این دفترچه ارائه شده است، شامل اطلاعاتی درباره رشته ها، نام و نشانی هر واحد دانشگاهی و … می باشد، که داوطلبان با توجه به علاقه و فاصله هر دانشگاه از محل سکونت و … می توانند اقدام به انتخاب رشته کنند.

در زمان پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی علاوه بر سهمیه ای که برای رزمندگان، ایثارگران و خانواده معظم شهدا در نظر گرفته می شود سهمیه ای تحت عنوان سهمیه ورزشکاران نیز مطرح است.

در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور اطلاعات مربوط به چگونگی پذیرش ورزشکاران بیان شده است.

درواقع دانشگاه جامع علمی کاربردی برای ترغیب ورزشکاران به کسب مهارت های فنی و کاربردی و ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از بین ورزشکاران دانشجو می پذیرد. این دانشگاه برای ورزشکارانی که در رشته های ورزشی تحصیل کنند کاملا رایگان می باشد. همچنین آن دسته از ورزشکارانی که در رشته های غیر ورزشی تحصیل کنند از 30 درصد تخفیف در شهریه برخوردار خواهند بود.

دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردیدانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور برای داوطلبان امکان پذیر است. داوطلبان پس از دریافت اطلاعیه های سازمان سنجش مبنی بر آغاز ثبت نام در دانشگاه های علمی و کاربردی کشور می توانند برای دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اقدام نمایند.

خوشبختانه امروزه با پیشرفت اینترنت داوطلبان می توانند در هر نقطه ای تنها با چند کلیک دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور را در دسترس داشته باشند.
برای این کار داوطلبان پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش می توانند در قسمت مربوط به دانشگاه جامع علمی کاربردی نسبت به دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اقدام نمایند و سپس با مطالعه دقیق از ضوابط و شرایط تحصیل و ثبت نام در این دانشگاه مطلع شوند.
لیست رشته های دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی لیست رشته های دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در دفترچه ی مربوط به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به طور کامل آورده شده است. به طور کلی می توان گفت پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی

در مقطع کاردانی فنی و حرفه ای در چهار گروه رشته می باشد که این رشته ها بدین شرح هستند:

رشته های گروه صنعت، رشته های گروه کشاورزی، گروه مدیریت و خدمات اجتماعی و رشته های گروه فرهنگ و هنر.

هر کدام از این گروه ها شامل تعداد زیادی از رشته ها می باشند به طور کلی دانشگاه علمی کاربردی یکی از دانشگاه هایی می باشد که تنوع رشته ها در آن بسیار زیاد است و داوطلبان انتخاب های بسیاری را پیش رو دارند.

در لیست رشته های دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در مقابل نام هر استان و شهرستان، کد رشته محل و نام مراکز آموزشی قید شده است. علاوه بر این، ظرفیت پذیرش دانشجو در هر واحد دانشگاه علمی کاربردی و اینکه پذیرش از بین افراد شاغل صورت می گیرد یا خیر یکی از مواردی است که در این لیست مطرح شده است.

رشته های بدون کنکور دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

رشته های بدون کنکور دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

رشته های بدون کنکور دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی همانطور که گفته شد در چهار گروه اصلی تقسیم بندی شده اند، که در ادامه به لیست این رشته ها برای هر گروه می پردازیم.

رشته های مربوط به گروه آموزشی صنعت شامل:

  • کاردانی فنی ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کاردانی فنی برق
  • کاردانی فنی اویونیک هواپیما
  • کاردانی فنی کنترل
  • کاردانی فنی مخابرات
  • کاردانی فنی جوشکاری
  • کاردانی فنی طلا و جواهر – ریخته گری
  • کاردانی فنی متالوژی
  • کاردانی فنی ابزار دقیق
  • کاردانی فنی آسانسور و پله برقی
  • و کاردانی فنی مکانیک و …

از جمله رشته های بدون کنکور دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در گروه آموزشی کشاورزی میتوان به رشته های زیر اشاره کرد:

  • کاردانی فنی امور زراعی
  • کاردانی فنی باغبانی
  • کاردانی فنی گیاه پزشکی
  • کاردانی فنی علوم آزمایشگاهی دامپزشکی
  • کاردانی فنی دامپروری و …

در گروه آموزشی مدیریت و خدمات اجتماعی رشته هایی همچون موارد زیر جای دارند:

  • کاردانی حرفه ای امور پستی
  • کاردانی حرفه ای امور حج و زیارت
  • کاردانی حرفه ای مدیریت
  • کاردانی حرفه ای مهمانداری هواپیما
  • کاردانی حرفه ای تاکسیرانی
  • کاردانی حرفه ای حقوق
  • کاردانی حرفه ای مددکاری اجتماعی
  • کاردانی حرفه ای تربیت مربی مهد کودک و …

در گروه آموزشی فرهنگ و هنر نیز رشته هایی از قبیل مومارد زیر وجود دارند:

  • کاردانی حرفه ای امور فرهنگی
  • کاردانی حرفه ای امور کتابداری و اطلاع رسانی
  • کاردانی حرفه ای خبرنگاری
  • کاردانی حرفه ای روابط عمومی
  • کاردانی حرفه ای مترجمی زبان انگلیسی
  • کاردانی حرفه ای بازیگری
  • کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی
  • کاردانی حرفه ای عکاسی خبری
  • کاردانی حرفه ای معماری
  • کاردانی حرفه ای دوخت و تکنولوژی لباس
  • کاردانی حرفه ای انیمیشن

سوالات متداول

علالمت-سوالهزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی چقدر است؟

پرداخت مبلغ 27500 تومان در زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای داوطلبان الزامی می باشد. که با مراجعه با سایت سازمان سنجش و از طریق کارتهای عضو شبکه شتاب باید پرداخت شود.

علالمت-سوالمراحل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی چگونه است؟

مراحل ثبت نام شامل مراجعه به سایت سازمان سنجش و دریافت دفترچه، مطالعه دقیق دفترچه، تهیه مدارک مورد نیاز، پرداخت هزینه ثبت نام و در نهایت پر کردن فرمهای انتخاب رشته می باشد.

علالمت-سوالزمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی؟

ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی برای نیمسال بهمن و مهر صورت می گیرد. ثبت نام مهر ماه از 28 مرداد ماه آغاز شده است و تا 4 شهریور ادامه دارد.

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 118 نظر:
    1. سلام هم در ورودی مهر ماه هم بهمن ماه امکان ثبت نام وجود دارد

  1. سلام دانشگاه علمی کاربردی نقش جهان رشته صنایع دستی. آیا در رشته صنایع دستی درس عمومی ریاضی و امار هم جزو دروس عمومی هست یا نه؟

    1. بزرگوار با نگاه به چارت درسی واحد دانشگاهی خود جواب سوالاتون رو کامل میتونید بگیرد ولی به صورت خلاصه عارضم به محضرتون که بله دروسی که ذکر کردین دروس عمومی هست

  2. سلام و خسته نباشید، من رشتم مشاوره ی پیام نور ساری هست و میخوام واسه هنرهای نمایشی (سینما و تئاتر) ثبت نام کنم ، من ترم یک مشاورم و شروع ثبت نام در علمی کاربردی فکر کنم از مهر باشه نه؟چون الان فکر نکنم بشه،واس همین من میتونم از پایان ترم ۲ مشاوره واس ترم ۳ بیام رشته هنرهای نمایشی علمی کاربردی؟ آیا اون ۲ ترم مشاوره لحاظ میشه؟ ، ممنون میشم راهنماییم کنین لطفا🙏🏻.

    1. باسلام خیر شما باید انصراف بدید و ثبت نام مجدد انجام دهید رشته مشاوره و رشته نمایش هنری باهم تفاوت دارند و دروسی که خواندید لحاظ نمیشود به جز عمومی ها در ورودی های بهمن و مهر ارائه می شود

  3. سلام
    من میخوام در رشته بهداشت دهان و دندان در دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کنم و ادامه تحصیل بدم ، آیا دانشگاه این رشته را دارد ؟
    اگر دارد آیا میتوانم با هر مدرک دیپلمی ثبت نام و تحصیل کنم ؟
    ممنون میشم سوالاتم را جواب بدید

  4. سلام وقت بخیر
    بنده مدرک کاردانی امور فرهنگی دارم میخواستم ببینم میتونم برای کارشناسی رشته حقوق رو انتخاب کنم؟ و در تهران کدام دانشگاه ها رشته حقوق را دارند؟

  5. سلام من می خوام تورشته صنایع دستی دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کنم مهلت ثبت نام تموم شده؟

    1. سلام میتوانید حضوری به دانشگاه علمی کاربردی مورد نظر مراجعه کنید و ثبت نام انجام دهید.

  6. درود
    کارشناسی کارگردانی نمایش بدون آزمون در کدام دانشگاه های علمی کاربردی (شهرستانها)موجود است

  7. سلام. من در یکی از رشته های پیراپزشکی می خوام درس بخونم مقطع کاردانی. برای ترم بهمن. آیا در دی ماه باید اقدام کنم و اینکه دفترچه رو از کجا تهیه کنم؟

    1. سلام وقت بخیر
      رشته ی مد نظر خود را از دفترچه ی کنکور دی ماه چک کنید.

  8. سلام‌ من کاردانی طراحی لباس خوندم..و الان میخوام کارشناسی رشته ی طلاو جواهر بخونم تو تبریز..آیا امکانش هست؟

  9. سلام من مهندسی برق دارم میتونم کارشناسی تجهیزات پزشکی ثبت نام کنم.نمرات درسیم تطبیق میخوره؟

    1. سلام وقت بخیر
      برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  10. سلام و عرض ادب
    میخواستم ببینم رشته کارشناسی گیاهپزشکی هم دارید و چه زمانی باید ثبت نام کنم
    ممنون

  11. باسلام بنده دیپلم حسابداری دارم میتوانم دانشگاه علمی کاربردی مکانیک بخونم
    مکانیک بخونم

  12. سلام من بازنشسته هستم و دیپلم انسانی ۶۷ -۶۸ هستم و در این سال فوق فارغ التحصیل شدم و میخوام دانشگاه علمی کاربری کاردانی یا کارشناسی شرکت کنم ؟ میتونم شرکت کنم شرط سنی داره ؟ لطفا راهنمایی بفرمایید ؟

  13. سلام بنده دانشجو رشته حسابداری ورودی سال ۹۸ بودم مدرک کاردانی رو از علمی کاربردی چناران گرفتم و الان میخام دوباره ادامه تحصیل رشته حقوق بخونم آیا امکانش هست که بدون آزمون انتخاب کنم واسه رشته حقوق و کارشناسی حقوق رو بخونم.اگر جواب مثبت بود زمان اقدام برای ثبت نام رو هم اعلام کنید.

    1. سلام وقت بخیر شما باید با استفاده از سوابق تحصیلی دیپلم برای رشته حقوق اقدام کنید زمان ثبت نام حدودا مرداد ماه می باشد

  14. سلام برا رشته بازیگری کی ثبت نام هست من دیپلم مکانیک دارم

    1. سلام خسته نباشین من دیپلم کار و دانش دارم آیا میتونم بدون کنکور کاردانی هتلداری بخوانم و اینکه ثبت نام انجام میشود یا نه

  15. سلام مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی سال ۱۴۰۱ چه زمانی ست؟

  16. سلام من میخواستم ثبت نام کنمدر رشته سینما،تدوین آیا مهلت ثبت نام دارید؟

  17. سلام من خواستم ثبت نام کنم رشته حسابداری آیا وقت ثبت نام تمام شده

    1. سلام. بله ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه ها به اتمام رسیده است.

  18. سلام من خواستم رشته حسابداری ثبت نام کنم آیا مهلتی مانده برای ثبت نام

    1. سلام. بله ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه ها به اتمام رسیده است.

  19. سلام من دانشجوی شما ورودی ۹۲هستم و۵یا ۶ واحد از کل واحدهای پاس شده من مانده خواستم برای ادامه تحصیل راهنمایی بگیرم ممنون در ضمن از پرسنل ارتش هستم

    1. سلام میتوانید از دانشگاه خود درخواست سنوات ارفاقی دهید تا بتوانید یک یا دو ترم معافیت تحصیلی بیشتر و سنوات ارفاقی داشته تا واحدها را به اتمام برسانید

  20. سلام رشته کتابداری در همدان برای مقطع لیسانس در کدام دانشگاه تدریس می شود

    1. سلام. این رشته در دانشگاه پیام نور واحد همدان ارائه می‌شود.

  21. سلام ، من انشاا… بهمن ماه از رشته کاردانی تعمیر نگهداری هواپیما دانشگاه پیام کرج فارغ التحصیل خواهم شد با توجه به اینکه یکبار از معافیت تحصیلی استفاده کرده ام آیا می توانم برای ادامه تحصیل در کارشناسی ناپیوسته دانشگاههای دیگر شرکت کنم ، با سپاس و تشکر از راهنمایی شما

    1. برای هر دوره ی تحصیل می توان اقدام معافیت تحصیلی داشت برای کارشناسی ناپیوسته هم 3 سال تعلق می گیرد.

  22. سلام وقت بخیر من رمضانی هستم بازنشسته شرکت پارس دارو میخاستم در رشته نقشه کشی صنعتی ادامه تحصیل بدم (علمی کاربری)
    البته مدرک فنی حرفه ای به تاریخ ۱۳۸۲ دارم لطفا راهنمایی کنید

  23. زمان ثبت نام برای نیمسال دوم (ورودی بهمن ماه ) چه موقع است؟

  24. سلام من دیپلم نگارگری دارم برای رشته هنرهای تجسمی از الان میتونم ثبت نام کنم؟باید کنکور شرکت کنم یا بدون کنکور هم میشه ثبت نام کرد؟چه شرایطی برای ثبت نام لازمه؟

    1. بله در گرایشهای چاپ دستی و نقاشی بدون کنکور پذیرش دارد امسال دانشگاه

  25. سلام وقت بخیر لطفا بفرمایید کدوم واحد دانشگاه جامع علمی کاربردی رشته بورس ثبت نام می کنند؟

    1. تبریز.ارومیه. کرج . تهران خیابان انقلاب و …
      با مشاوران تماس بگیرید

  26. سلام، این دانشگاه شرط سنی داره؟ یعنی کسی که ۶۰ ساله ست می‌تونه شرکت کنه؟

  27. سلام رشته کارشناسی مهندسی تکنولوژی جوشکاری زیر مجموعه کدام رشته ها است و جدول رشته ها را از کدام قسمت میتونم ببینم

    1. سلام. این رشته زیر مجموعه گروه صنعت محسوب میشود برای اطلاع دقیق از رشته های مختلف دفترچه راهنمای انتخاب رشته را مطالعه بفرمایید.

  28. سلام. برای ثبت نام ورودی مهرماه ۱۴۰۰ علمی کاربردی چه زمانی باید اقدام کنیم؟

    1. سلام. بازده ثبت نام برای ورودی مهر مرداد شروع میشود.

    1. سلام.برای نیمسال بهمن ماه میتوانید ثبت نام کنید.جهت دریافت راهنمایی جامع درمورد ثبت نام و زمان دقیق آن با مشاورین ما در تماس باشید.

  29. سلام من کارشناسی IT دانشگاه پیام نور دارم میخوام ایمنی بهداشت بخونم این رشته نبود توی لیست؟و اینکه تطابق واحد هم دارید از دانشگاه پیام نور نور با دانشگاه شما؟

  30. سلام خسته نباشید دانشگاه علمی کاربردی رشته تعمیرات هواپیما داره؟و ایین که چجوری باید ثبت نام کنم

    1. سلام بله دانشگاه علمی کاربردی رشته تعمیر و نگه داری هواپیما را در شهرهای کرج تهران و کرمان ارائه داده است، برای ثبت نام باید از طریق سایت سنجش قسمت جامع علمی کاربردی اقدام کنید.

  31. سلام آیا کاردانی حرفه ای حقوق – حقوق ثبتی با کارشناسی حرفه ای خدمات حقوقی ثبت و دفاتر اسناد رسمی مرتبط میباشد

  32. سلام من میخواستم رشته گیاه پزشکی بدون آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بخونم آبیک داره علمی کاربردی

  33. سلام
    برای ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی تبریز رشته حقوق ثبتی امکان پرداخت اقساطی شهریه وجود دارد؟

  34. سلام روزتون بخیر ببخشید من دیپلم انسانی دارم برای همین سال.
    میخواستم بدونم میتونم علاوه بر تحصیل در مقطع کاردانی رشته ی مترجمی زبان رشته ی طراحی دوخت هم بخونم.یعنی چند رشته به صورت همزمان؟

  35. سلام من مدرک فنی حرفه ای شاخه تاتو دارم و می خوام دوره مربیگری رو ادامه بدم،،میتونم و چیکار باید بکنم

    1. سلام. برای اخذ مدرک مربیگری تاتو باید در درجه اول تاتو کار خوبی باشید تا بتوانید مجوز لازم را از طرف سازمان آموزش فنی و حرفه ای دریافت کنید و شما برای آموزش هم میتوانید در موسسات بین المللی تاتو را آموزش ببینید و پس از گذراندن دوره کارت مربیگری را دریافت کنید.

  36. سلام وقت بخیر
    من دیپلم علوم انسانی دارم
    و مدرک کارشناسی رشته حقوق را دارم_

    ولی ب دلیل علاقه زیاد ب تکنسین داروخانه
    میخاستم این رشته رو بخونم

    آیامیتونم دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کنم برا این رشته “”

    1. سلام . بله از شاخه های نظری میتوانید برای دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کنید.

  37. سلام وقت بخیر من میتونم کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بخونم کارشناسی دانشگاه آزاد

  38. سلام من دیپلم تربیت بدنی دارم چطورمیتونم دردانشگاه علمی کاربردی ناجاثبت نام کنم که سربازی وتحصیل همزمتن داشته باشم؟

    1. سلام میتوانید از امریه سربازی استفاده نمایید ویا اینگه در دانشگوه علمی کاربردی زیر نظر ناجا ادامه تحصیل داشته ومعافیت تحصیلی دریافت کنید

  39. سلام من کم شنوا ام .میخوام دانشگاه ناشنوایان کارشناسی ۱۴۰۰ رشته طراحی ودوخت پیدا کنم ؟ خواهش میکنم بهم کمکم کنید

    1. سلام شما میتوانید دردانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل فرشتگان ادامه تحصیل دهید

  40. سلام من لیسانس تربیت بدنی دارم میتونم طراحی لباس بخونم بدون کنکور؟

    1. سلام شما میتوانید ازطریق دانشگاه علمی کاربردی اقدام نمائید.

  41. سلام. من لیسانس روانشناسی دارم. مى خواستم بدونم میتونم رشته هتلدارى بخونم بدون کنکور؟
    و اينکه حتما باید از کاردانى شروع کنم؟

    1. سلام بله .
      خیر کارشناسی پیوسته هم میتوانید بگیرید .

      1. سلام من رشته ی کشاورزی پرورش میوه های دانه ریز خوندم میتونم رشته ی کامپیوتر برنامه نویسی رو ثبت نام کنم بعداز روی سوابق تحصیلی ثبت نام میکنن یعنی معدل من باید چقد باشه ممنون مرسی

        1. سلام بله میتوانید رشته کامپیوتر را انتخاب نمایید فقط باید دروس جبرانی را بگذرانید برای دانشگاه علمی کاربردی معدل باید بالای دوازده باشد

  42. سلام خسته نباشید. من رشته تصویرسازی هستم برای اینکه بدون کنکور رشته خودم وارد دانشگاه بشم حتما باید در کنکور فنی و حرفه ای شرکت کنم؟ یا باید منتظر بمونم دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بیاد؟

  43. سلام خسته نباشید. من رشته تصویرسازی هستم برای اینکه بدون کنکور وارد دانشگاه بشم حتما باید در کنکور فنی و حرفه ای شرکت کنم؟ یا باید منتظر بمونم دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بیاد؟

  44. سلام وقتتون بخیر من در رشته حسابداری در هنرستان بوده ام میخواستم ببینم میتونم در دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کنم و با معدل هست یا کنکور؟ ممنون میشم پاسخ بدید

    1. سلام
      بله میتوانید بدون کنکور ثبت‌نام کنید.

  45. سلام من كاردان توليد دارو هستم ايا اين رشته كارشناسب دارد در علمي كار بردي كه من بتوانم ادامه تحصيل دهم اگر هست چگونه ثبت نام كنم ممنون بابت پاسخ گويي

    1. سلام بنده رشته تحریر هستم پیش دانشگاهی دوتا کتاب مردود شدم میتونم ثبت نام کنم

      1. سلام . با مدرک دیپلم میتوانید در دانشگاه های علمی کاربردی شرکت کنید.

  46. سلام.میخواستم رشته کنترل کیفیت دارو رو از دانشگاه علمی کاربردی بخونم ولی در دفتر چه به درستی راهنمایی نکرده آدرس دانشگاه و رشته مستقیم کدام رو بزنم برای تهران.لطفا راهنمایی کنید.
    شماره تماس:۰۹۳۵۸۷۳۸۵۳۱

  47. سلام من دیپلم انسانی دارم میتونم رشته تکنسین اتاق عمل در دانشگاه علمی کاربردی بخونم؟

  48. با عرض سلام.من دیپلم انسانی دارم میتونم طراحی لباس در دانشگاه علمی کاربردیو ادامه بدم؟

  49. سلام خسته نباشید من سال 89دیپلم گرفتم آیا من هم می توانم در این دوره شرکت کنم بعد من معماری خواندم الان می توانم مربی گری بخوان .

  50. سلام من کاردانی رشته مواد سرامیک رو دارم می خواستم کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی این رشته رو ادامه بدم ایا در تهران امکان هست ؟

    1. سلام در حال حاضر دفترچه انتخاب رشته علمی کاربردی 1400منتشر نشده است.

  51. سلام وقت بخیر
    با شماره مرکز مشاوره تماس گرفتم ، گفت در شبکه موجود نیست.
    چطور میتونم در مورد رشته کارشناسی حقوق اطلاعات بگیرم؟
    فوق لیسانس حسابداری دارم و شاغل می باشم. اما به دلیل علاقه به وکالت قصد تحصیل در این رشته را دارم.

    1. سلام دوست عزیز
      تماس با موبایل را انتخاب کنید

  52. سلام خسته نباشید من دیپلم رشته کامپیوتر سال ۹۲ دارم میتونم تو این دانشگاه ثبت نام کنم و شهریه چقدر میشه

    1. سلام
      بستگی به واحدهای انتخابی و شرایط دانشگاه دارد.

      1. سلام ، خسته نباشید ،من کاردانی تربیت مربی رو از همین دانشگاه چند سال پیش گرفتم ، الان برای ترم بهمن کارشناسی تربیت مربی دارین ؟؟

        1. سلام شما می تونید برای اطلاع از قوانین هر دانشگاه، با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید و مشاوره بگیرید. مشاوران ما شما را راهنمایی می کنند. موفق باشید.

          1. سلام خسته نباشید من زشته آشپزی میخام برم ولی تو خدمات نبودش

          2. باسلام رشته اشپزی در دانشگاه علمی کاربردی در بعضی از شهرها ثبت نام دارد

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

یکشنبه

1403/1/12

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید