دوره آموزش نظامی اعضای هیات علمی|زمان،مکان و مدارک لازم

دوره آموزش نظامی اعضای هیات علمی

جزییات دوره آموزش نظامی اعضای هیات علمی مشخص شد.به گزارش مرکز مشاوره آویژه آن دسته از مشمولان وظیفه ای که در سال 1399-1398 با دریافت طرح سربازی از دفتر نظارت و ارزیابی قرار است دوره سربازی خود را به عنوان هیات علمی در دانشگاه های کشور بگذرانند، باید خود را برای انجام دوره آموزشی سربازی آماده کنند.

لازم به تذکر است که در این طرح مشمولان وظیفه ای که دارای حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد هستند، با کسب رضایت دانشگاه ها و ارائه تعهدات لازم، میتوانند دوره سربازی خود را بدون حضور در پادگانهای نظامی و تنها به عنوان هیات علمی بگذرانند. اما این افراد ملزم به گذراندن دوره آموزشی سربازی در اولین تابستان بعد از جذب میباشند. بدین ترتیب و به نقل از دفتر نظارت و ارزیابی، اعزام سربازان هیات علمی که سال 1399-1398جذب شده اند، از تیر ماه سال 1399 آغاز خواهد شد. دوره آموزش نظامی برای اعضای هیات علمی دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی کشور نیز مانند دیگر مشمولان وظیفه است که طی آن مهارت های رزمی و نظامی آموزش داده میشود. مشمولان عضو هیات علمی نیز مانند دیگر مشمولان در طول دوره آموزشی میتوانند از مرخصی های ابتدای دوره، میان دوره، پایان دوره و… استفاده کنند.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

زمان و مکان دوره آموزشی سربازی اعضای هیات علمی

به گزارش مرکز مشاوره آویژه آن دسته از مشمولان وظیفه ای که در سال جاری طرح خدمت سربازی خود را از دفتر نظارت و ارزیابی اخذ کرده اند، از روز یکشنبه اول تیر ماه 1399 به دوره آموزشی اعزام میشوند. این افراد باید راس ساعت 10 صبح به مرکز آموزش شهید مدرس سپاه به آدرس تهران- کیلومتر 25 اتوبان تهران- کرج، جنب پارک جهان نما مراجعه کنند. افرادی که در زمان مقرر شده مراجعه نکنند به عنوان سرباز غایب تلقی خواهند شد و دیگر امکان استفاده از طرح دوره سربازی را نخواهند داشت.

مشمولان وظیفه ای که به دلایل مختلف اعم از معافیت از رزم و… از انجام دوره آموزشی معاف هستند نیز باید مانند دیگر مشمولان در موعد مقرر به مرکز آموزشی شهید مدرس سپاه مراجعه کنند. این افراد باید مدارک مربوط به معافیت از دوره آموزشی را در دست داشته باشند، که در صورت تایید مدارک، به دوره آموزشی اعزام نمیشوند و اقدامات لازم برای ترخیص آنها صورت میگیرد.

مدارک مورد نیاز برای دوره آموزشی سربازی اعضای هیات علمی

به گزارش مرکز مشاوره آویژه مشمولان وظیفه عضو هیات علمی دانشگاه در زمان مراجعه به مرکز آموزشی مربوطه باید مدارکی را در دست داشته باشند. برخی از این مدارک به ترتیب زیر میباشد:

  • برگه ی اعزام به خدمت سربازی و یا دفترچه آماده به خدمت فاقد غیبت از سربازی. بدیهی است مشمولان غایب امکان استفاده از این طرح و اعزام به دوره اموزشی را نخواهند داشت.
  • دو قطعه عکس پرسنلی
  • و…

نظام وظیفه

مدت زمان دوره آموزش نظامی برای اعضای هیات علمی چقدر است؟

به گزارش مرکز مشاوره آویژه مدت زمان دوره آموزش سربازی برای مشمولان عضو هیات علمی دانشگاه ها کمتر است. همانطور که میدانید طول دوره آموزشی برای مشمولان وظیفه عمومی، به طور کلی به دو ماه میرسد. اما این دوره برای سربازانی که با دریافت طرح قرار است به عنوان هیات علمی دانشگاه خدمت کنند، کوتاهتر است و به 45 روز میرسد. مشمولان میتوانند در این دوره از مرخصی ها و تشویقی های مختلف بهره مند شوند. بعد از پایان دوره آموزشی نظامی، از سوی سپاه پاسداران یک گواهی تحت عنوان، گواهی پایان دوره به مشمولان اعطا میشود. مشمول باید این گواهی را به دفتر نظارت و ارزیابی آموزش عالی ارائه دهند تا اقدامات لازم برای آغاز دوره طرح سربازی مشمول در دانشگاه انجام شود. بعد از انجام دوره دو ساله خدمت در دانشگاه نیز کارت پایان خدمت مشمولان صادر میشود.

خدمات نظام وظیفه مرکز مشاوره آویژه

هدف مرکز مشاوره آویژه از ارائه اطلاعات لازم در زمینه مشکلات خدمت سربازی و افزایش آگاهی شماست تا با توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستامرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره نظام وظیفه به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

دوره آموزش نظامی اعضای هیات علمی|زمان،مکان و مدارک لازم

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید
کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای عضویت در کانال آخرین اخبار نظام وظیفه و اطلاع از اخبار معافیت، امریه، کسری خدمت، خروج از کشور و ... کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

یکشنبه

1403/1/12

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید