ورود به سامانه یکتا علمی کاربردی اصفهان

ورود به سامانه یکتا علمی کاربردی اصفهان

پس از شیوع کرونا و غیر حضوری شدن کلاس های دانشگاه ها، دانشگاه علمی کاربردی برای ارائه خدمات آنلاین به دانشجویان بستری به نام سامانه یکتا علمی کاربردی اصفهان راه اندازی کرد. این سامانه، برای آموزش مجازی دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی اصفهان طراحی و پیاده سازی شده است.

بنابراین تنها دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان می توانند از خدمات و امکانات سایت یکتا به آدرس www.yekta.esfahan-uast.ac.ir استفاده کنند. سوال مهمی که در اینجا مطرح می شود این است که سامانه یکتا علمی کاربردی اصفهان، چه خدماتی را به دانشجویان ارائه می دهد؟

معرفی سامانه یکتا علمی کاربردی

با شروع بیماری کرونا و غیر حضوری شدن آموزش در مدارس و دانشگاه ها، همه تلاش کردند تا بستری مناسب برای خدمات مجازی به دانشجویان و دانش آموزان ارائه دهند. دانشگاه های مختلف کشور، برای این خدمات بستری مخصوص برای خود طراحی و راه اندازی کردند که تنها دانشجویان مختص به همان دانشگاه بتواند از آن سامانه استفاده کند.

در این بین، دانشگاه علمی کاربردی اصفهان، برای ارائه هرچه بهتر آموزش مجازی به دانشجویان خود، بستری به نام سامانه یکتا دانشگاه علمی کاربردی به آدرس اینترنتی www.yekta.esfahan-uast.ac.ir طراحی کرد.

استفاده از این سامانه تنها برای دانشجویان دانشگاه های علمی کاربردی استان اصفهان طراحی شده و دیگر دانشجویان سطح کشور، مجاز به استفاده از این سایت نیستند.

سامانه یکتا علمی کاربردی اصفهان، در نیمسال تحصیلی 1399-1400 برای اولین بار شروع به کار کرد و با توجه به طراحی زیر ساخت های مناسب برای این سایت، سامانه یکتا دانشگاه علمی کاربردی اصفهان کمتر دچار قطعی و یا ترافیک بالا می شود.

این سایت که برای ارائه خدمات آنلاین و مجازی به دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی اصفهان طراحی شده است، خدمات و امکاناتی را به ایشان ارائه می دهد. از امکانات این سامانه می توان به آموزش های مجازی، برگزاری آزمون های آنلاین، مشاهده کارنامه و… اشاره کرد که اساتید و دانشجویان استان اصفهان به تمام این خدمات دسترسی دارند.

معرفی سامانه یکتا علمی کاربردی

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

سایت یکتا علمی کاربردی

سایت یکتا علمی کاربردی اصفهان، مانند سایت هم آوا سامانه ای جامع و کامل در زمینه ارائه امکانات و خدمات غیر حضوری و مجازی در راستای آموزش های آنلاین به دانشجویان محترم دانشگاه علمی کاربردی است.

همانطور که گفتیم این سامانه مخصوص دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی اصفهان است و دیگر دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور، مجاز به استفاده از امکانات و خدمات آن نیستند.

سامانه یکتا خدمات آموزشی مجازی را به دانشجویان و اساتید دانشگاه علمی کاربردی اصفهان ارائه می دهد و این خدمات به استادان و دانشجوها در راحتی برگزاری کلاس ها، آزمون ها و… کمک می کند.

برای استفاده از این سایت کافی است با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد سایت شوید. اگر نمی دانید کلمه عبور و نام کاربری شما چیست با ما در ادامه همراه باشید.

ورود به سامانه یکتا

برای ورود و استفاده از خدمات سامانه یکتا علمی کاربردی، دانشجویان نیاز به نام کاربری و کلمه عبور دارند. لازم به ذکر است که شما بدون داشتن کلمه عبور و نام کاربری، نمی توانید وارد سایت شوید تا از کلاس های مجازی یا آزمون های آنلاین استفاده کنید.

بنابراین دانشجویان و اساتید محترمی که قصد استفاده از خدمات سامانه یکتا علمی کاربردی اصفهان را دارند، باید نام کاربری و کلمه عبور خود را به یاد داشته باشند تا بتوانند به پنل کاربری خود وارد شوند. اما چگونه باید در سامانه یکتا علمی کاربردی وارد پنل کاربری خود شد؟


بیشتر بخوانید: لیست رشته های علمی کاربردی اصفهان ۱۴۰۰


نحوه ورود به سایت یکتا

پونزبرای ورود به سایت یکتا علمی کاربردی اصفهان، مراحل زیر را دنبال کنید:

ابتدا باید یکی از مرورگرهای سیستم و یا تلفن همراه خود را باز کنید و در گوگل عبارت “سامانه یکتا علمی کاربردی اصفهان” را جستجو کنید. حال بر روی اولین سایت جستجو شده کلیک کنید تا به صفحه اصلی سامانه یکتا وارد شوید.

شما برای استفاده از خدمات سایت باید وارد پنل کاربری خود شوید، پس در بالای صفحه سمت چپ بر روی گزینه “ورود به سایت” کلیک کنید.

پس از اینکه به صفحه ورود هدایت شدید، باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید و بر روی دکمه ورود به سایت کلیک کنید.

  • نکته 1: نام کاربری و کلمه عبور دانشجویان به صورت پیش‌ فرض به ترتیب شماره دانشجویی و کد ملی است؛ همچنین اساتید محترم نیز برای ورود به سایت نیاز به نام کاربری و رمز عبور دارند که نام کاربری کد استادی و کلمه عبور کد ملی ایشان است.
  • نکته 2: برای بازیابی نام کاربری یا رمز عبور باید بر روی گزینه “نام کاربری و یا رمز عبور خود را فراموش کردید؟” کلیک کنید.

نحوه ورود به سایت یکتا

بازیابی نام کاربری و رمز عبور

گاهی دانشجویان و اساتید، نام کاربری و کلمه عبور خود را پس از ورود به سایت تغییر می دهند و از مقادیر پیش‌ فرض استفاده نمی کنند. همچنین پیش می آید که کاربران نام کاربری و رمز عبور خود را فراموش کنند اما نگران نباشید زیرا امکان بازیابی کلمه عبور و نام کاربری وجود دارد.

پونزبرای بازیابی نام کاربری و رمز عبور مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا باید وارد سامانه آموزش مجازی یکتا – دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهانشوید.

حال گزینه فراموشی نام کاربری و رمز عبور را بزنید.

در این صفحه شما می توانید نام کاربری یا رمز عبور خود را به دو صورت بازیابی کنید.

  1. اگر نام کاربری خود را به یاد دارید و تنها رمز عبور را فراموش کردید، می توانید از طریق روش اول که جستجو بر اساس نام کاربری است رمز عبور خود را بازیابی کنید.
  2. اگر نام کاربری و رمز عبور را باهم فراموش کردید، باید از طریق روش دوم اقدام کنید که جستجو بر اساس پست الکترونیک شما انجام می شود.

در صورتی که اطلاعات وارد شده هر یک از روش های بالا در سیستم با یک حساب کاربری مطابقت داشته باشد، ایمیلی حاوی دسترسی مجدد به حساب کاربری برای شما ارسال خواهد شد.

بازیابی نام کاربری و رمز عبور

امکانات سامانه یکتا

دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان پس از شیوع کرونا و غیر حضوری شدن آموزش ها با توجه به لزوم برگزاری کلاس ها و آزمون ها به صورت مجازی، سامانه یکتا علمی کاربردی را راه اندازی کرد که تنها دانشجویان و اساتید مرکز آموزشی دانشگاه علمی کاربردی اصفهان مجاز به استفاده از این سامانه هستند.

پونزبرخی از امکانات سامانه یکتا که اساتید و دانشجویان می توانند از آن ها استفاده کنند به شرح زیر است:

برگزاری کلاس های آنلاین

بارگذاری راحت فایل های آموزشی اساتید

بارگذاری تکالیف دانشجویان

آپلود فایل های درسی به صورت ویدئویی و PDF

ارسال پیام خصوصی و گروهی توسط اساتید و دانشجویان در تالارهای گفتگو

پشتیبان گیری از دروس و بازیابی آنها

اپلیکیشن سامانه یکتا علمی کاربردی

اپلیکیشن سامانه یکتا علمی کاربردی

با توجه به اینکه برخی کاربران نمی توانند وارد سایت یکتا شوند، دانشگاه علمی کاربردی اصفهان تصمیم گرفت اپلیکیشن یکتا را نیز برای دسترسی راحت تر دانشجویان و اساتید طراحی و راه اندازی کند. بنابراین دانشجویان و اساتید محترم با نصب اپلیکیشن بر روی گوشی های همراه خود، می توانند از خدمات ارائه شده در این نرم افزار استفاده کنند.

برای دانلود این اپلیکیشن می توانید ابتدا به سامانه یکتا مراجعه و در بخش پایین گزینه “راهنمای نصب اپ سامانه” را که حاوی فایل ویدیویی می باشد مشاهده نموده سپس بر طبق آن از لینک “دریافت اپ سامانه” اقدام به دریافت و نصب نمایید.

سوالات متداول

علامت سوالآدرس اینترنتی سامانه یکتا علمی کاربردی چیست؟

برای دسترسی به سامانه یکتا کافی است به آدرس www.yekta.esfahan-uast.ac.ir مراجعه کنید.

علامت سوالآیا در سامانه یکتا امکان برگزاری آزمون به صورت آنلاین وجود دارد؟

بله؛ یکی از امکانات این سامانه برگزاری آزمون ها به صورت تستی و تشریحی است.

علامت سوالاپلیکیشن سامانه یکتا را از کجا می توان دانلود کرد؟

برای دانلود این اپلیکیشن کافی است به سایت سامانه یکتا مراجعه کرده و در بخش پایینی با انتخاب گزینه “راهنمای نصب اپ سامانه” مراحل دریافت را یاد گرفته و طبق آن اقدام نمایید.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

ورود به سامانه یکتا علمی کاربردی اصفهان

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

شنبه

1403/1/11

یکشنبه

1403/1/12

دوشنبه

1403/1/13

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید