شرایط کسری خدمت سربازان متاهل دارای فرزند و بدون فرزند

شرایط کسری خدمت سربازان متاهل دارای فرزند و بدون فرزند

سربازان متاهل که خدمت سربازی برای آنها واجب است به دنبال راهی هستند تا از مدت زمان دو ساله دوران سربازی خود کاسته و زودتر از موعد مقرر کارت پایان خدمت خود را دریافت نمایند.

از جمله امتیاز هایی که برای مشمولان متاهل دارای فرزند در نظر گرفته شده است، کسری خدمت می باشد.

اطلاع از کسری خدمت سربازی برای مشمولان متاهل بسیار مهم بوده تا بتوانند در زمان مقرر از آن استفاده نمایند و کسری خدمت سربازی را دریافت کنند.

اینکه میزان کسری خدمت متاهلین چقدر است؟ از جمله سوالات پر تکراری است که مشمولان به دنبال یافتن پاسخ آن می باشند.

مشاوران مرکز مشاوره آویژه با در نظر گرفتن اهمیت اطلاع از کسری خدمت ازدواج، در این مقاله به طور کامل به بررسی کسری خدمت متاهلین پرداخته اند. مشمولان متاهل با مطالعه مقاله زیر می توانند به اطلاعات بیشتری در مورد شراط و نحوه دریافت کسری خدمت ازدواج دست یابند.

کسری خدمت سربازان متاهل

برخی از مشمولانی که ازدواج نموده و دارای فرزند هستند به دنبال راهی هستند که مدت خدمت سربازی خود را کاهش دهند.

آیا متاهل بودن کسری خدمت دارد؟ این سوالی است که افراد بسیاری به دنبال پاسخ آن می باشند، که در ادامه راجع به آن توضیحات کاملی به سربازان متاهل ارائه می دهیم.

کسری خدمت متاهلین از جمله امتیاز هایی است که سازمان نظام وظیفه برای مشمولان متاهل در نظر گرفته است.

با استفاده از قانون کسری ازدواج در سربازی مشمولان می توانند از مدت زمان سربازی خود کاسته و زودتر از زمان تعیین شده در کنار همسر و فرزندان خود حضور پیدا کنند.

بدیهی است که انجام خدمت سربازی برای فردی که به تازگی ازدواج کرده و یا دارای فرزند می باشد، کار سختی است. چرا که مشمولان متاهل مسئولیت سرپرستی و تامین معاش دیگر اعضای خانواده را به عهده دارد.

به همین دلیل برای جلوگیری از آسیب روحی، جسمی، مالی و … قانونی با عنوان کسری خدمت ازدواج برای مشمولان متاهل اجرا شده است.

کسری خدمت ازدواج برای سربازان متاهل به اینصورت است که مشمولانی که ازدواج نموده و دارای همسر هستند دوماه کسری خدمت به عنوان حق همسر و تاهل دریافت می کنند.

چنانچه مشملان متاهل دارای یک فرزند باشند 3 ماه فرزند دوم 4 ماه و در صورت داشتن فرزند سوم 5 ماه از خدمت آنها کسر می گردد.

به طور مثال مشمولان متاهل دارای دو فرزند می توانند از کسری خدمت 9 ماه بهره مند شوند.

مشمولان متاهل برای دریافت کسری خدمت سربازی می بایست دارای شرایط تعیین شده باشند که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم.

شرایط کسری خدمت سربازان متاهل دارای فرزند

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

شرایط کسری خدمت سربازی برای افراد متاهل

کسری خدمت یکی از امتیاز هایی است که سازمان نظام وظیفه برای مشمولان متاهل در نظر گرفته است. کسری خدمت ازدواج شرایط و قوانین بخصوصی دارد که در دو حالت به مشمولان متاهل تعلق می گیرد.

شرایط کسری خدمت سربازان متاهل بدون فرزند

برای آن دسته از مشمولان متاهلی که فرزندی ندارند و به خدمت سربازی اعزام شده اند، کسری خدمت دو ماهه لحاظ خواهد شد.

سربازان متاهل با ارائه مدارک معتبر که وضعیت تاهل آنها را ثابت می کند، می توانند مدت سربازی خود را کاهش داده و دو ماه زودتر از دیگر سربازان مجرد، خدمت سربازی خود را به پایان برسانند.

میزان کسری خدمت سربازان متاهل با مشمولان متاهل دارای فرزند متفاوت می باشد اما سرباز متاهلی که فرزند ندارد علاوه بر کسری خدمت دو ماهه می تواند از تسهیلات نظام وظیفه برای مشمولان متاهل مانند، خدمت در محل سکونت همسر، افزایش تعداد مرخصی ها، سطح حقوق بیشتر و … بهره مند شوند.

کسر خدمت متاهلین دارای فرزند

مشمولان متاهل دارای فرزند علاوه بر اینکه از کسری خدمت تاهل بهره مند می شوند، با داشتن فرزند کسری خدمت آنها افزایش می یابد.

کسری خدمت مشمولان متاهل به این صورت است که دو ماه کسر خدمت تاهل برای آنها در نظر گرفته شده است و پس از آن در صورت داشتن فرزند مجددا از خدمت آنها کسر می گردد.

سربازان متاهل سه ماه برای فرزند اول و 4 ماه برای فرزند دوم از خدمت آنها کسر شده و مشمولان متاهل با این تعداد فرزند می توانند از خدمت سربازی خود 9 ماه کسر نمایند.

آیا غیبت سربازی در دریافت کسری خدمت تاثیر دارد؟

خدمت سربازی از جمله وظایف اجباری برای پسران بالای 18 سال می باشد که عدم حضور در زمان تعیین شده باعث می شود تا مشمول ملزم به پرداخت جریمه یا اضافه خدمت گردد.

در مورد کسری خدمت سربازی مشمولان دارای فرزند که غیبت سربازی داشته اند نیز قوانین اضافه خدمت یا جریمه اعمال خواهد شد.

اما در صورتیکه مشمولان متاهل دارای فرزند از شرایط معافیت برخوردار باشند غیبت سربازی آنها در نظرگرفته نشده و می توانند با توجه به شرایط از خدمت سربازی معاف شوند.

تاثیر ازدواج در خدمت سربازی مشمولان

ازدواج برای مشمولان خدمت سربازی امتیاز محسوب می شود. شرایط خدمت سربازی افراد متاهل به واسطه وظایف و مسئولیت های سنگینی که به دوش دارند طبق قوانین وضع شده آسان تر شده است. حتی افرادی که در زمان سربازی ازدواج می کنند، می توانند از این شرایط استفاده کنند.

برای سرباز متاهل مرخصی تشویقی نیز در نظر گرفته شده است. این امکانات و شرایط نمایانگر این موضوع است که خدمت سربازی سدی برای ازدواج مشمولان نمی باشد بلکه در برخی موارد می تواند به مشمولان متاهل کمک کند.

شرایط کسری خدمت سربازان متاهل بدون فرزند

شرایط خدمت سربازان متاهل

خدمت سربازان متاهل با دیگر سربازانی که ازدواج نکرده اند دارای تفاوت هایی می باشد. سازمان نظام وظیفه برای مشمولان متاهل امتیاز هایی را در نظرگرفته است که مشمولان متاهل بتوانند مدت زمان بیشتری را کنار همسر و فرزندان خود سپری نمایند.

به دلیل اینکه حضور پدر در خانواده نقش اصلی را ایفا می کند و استحکام بنیان خانواده با وجود او بیشتر است، مزایایی بسیاری برای راحتی سربازان متاهل تعیین گردیده است.

از جمله تسهیلاتی که مشمولان متاهل قادر به دریافت آن می باشند شامل موارد زیر می گردد:

کسری خدمت ازدواج

🟢 ازدواج سربازان یکی از امتیاز هایی است که مشمولان متاهل با کمک آن می توانند کسری خدمت دو ماهه سربازی دریافت نمایند.

در حالیکه مشمولان متاهل دارای فرزند علاوه بر دو ماه کسری خدمت تاهل، با داشتن یک فرزند سه ماه، دو فرزند چهار ماه و سومین فرزند پنج ماه از خدمت آنها کسر می شود.

محل خدمت سربازان متاهل

🟢 باتوجه به نقش پدر در خانواده و اهمیت حضور او در کنار همسر و فرزندان خود سربازان متاهل می توانند محل خدمت خود را تغییر دهند.

سربازانی که دارای همسر و فرزند می باشند می توانند به نزدیک ترین ارگان محل زندگی همسر خود منتقل شده و دوران سربازی خود را درآن محل به پایان برسانند.

امریه سربازی مشمولان متاهل

🟢 یکی از شرایطی که مشمولان می توانند با استفاده از آن دوران سربازی خود را در محلی بغیر از پادگان یا محیط های نظامی بگذرانند و شرایط خدمت به صورت امریه سربازی را دریافت کنند، تاهل می باشد.

با توجه به وضعیت تاهل مشمولان خدمت سربازی، آنها در اولویت استخدام نهاد های دولتی و غیر دولتی قرار می گیرند تا خدمت سربازی خود را در این محیط سپری نمایند.

مرخصی سربازان متاهل

🟢 سربازانی که در زندگی متاهلی به سر می برند و مشغول به خدمت هستند، قادر به دریافت تعداد روزهای بیشتری برای مرخصی می باشند.

مشمولان متاهل با داشتن مرخصی بیشتر می توانند زمان زیادی را در کنار خانواده خود سپری نمایند.

با توجه به چالش های زندگی متاهلی مشمولانی که ازدواج نموده اند زمان مرخصی آنها 30 روز می باشد.

این نکته را در این جا به شما بگوییم که عوامل بسیاری می تواند در افزایش تعداد روزهای مرخصی مشمولان متاهل تاثیر گذار باشد از جمله شرایط آب و هوایی و موقعیت نزدیکی یا دوری موقعیت انجام وظیفه به محل زندگی مشمولان متاهل می باشد.

معافیت خدمت سربازان متاهل

🟢 سربازان متاهل اگر از شرایط معافیت سربازی برخوردار باشند می توانند با ارائه مدارک معافیت سربازی خود را دریافت نمایند.

مشمولان متاهل تنها می توانند دو ماه کسر خدمت دریافت کنند اما مشمولانی که دارای فرزند هستند در صورت داشتن شرایط لازم می توانند از سربازی معاف شوند.

آن دسته از مشمولان متاهلی که در حال خدمت هستند یا غیبت سربازی دارند در صورت داشتن 4 فرزند به بالا از سربازی معاف خواهند شد.

همچنین اگر حداقل سن مشمولان متاهل 40 سال بوده و دارای 3 فرزند باشند، در صورت داشتن غیبت سربازی نیز از ادامه خدمت سربازی معاف خواهند شد.

سخنی از مشاوران آویژه

⭐ خدمت سربازی مشمولان متاهل یکی از دغدغه های مهم در طول زندگی متاهلی آنها می باشد. دوری از همسر و فرزندان و فشار های مالی و روحی به سرباز متاهل و خانواده او باعث شده است تا سازمان نظام وظیفه تدابیری جهت رفاه و آسایش مشمولان متاهل اجرا نماید.

⭐ کسری خدمت سربازان دارای فرزند یکی از مواردی است که سربازان متاهل می توانند با بهره مندی از آن مدت زمان خدمت سربازی خود را کاهش دهند.

امتیازات دیگری به مشمولان متاهل داده شده است که مشاوره نظام وظیفه آویژه در مقاله های دیگری اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

سوالات متداول

حقوق سربازان متاهل بیشتر است؟

با توجه به آنچه که گفته شد سازمان وظیفه عمومی برای مشمولان متاهل شرایط خاصی در نظر گرفته است. بیشتر بودن حقوق این افراد نسبت به سایر مشمولان نیز یکی از همین موارد است.

کسری خدمت سربازان متاهل چگونه است؟

مشمولان متاهلی که فاقد فرزند باشند می توانند از کسری خدمت برخوردار شوند؛ اما مشمولان متاهلی که دارای فرزند باشند در ازای یک فرزند سه ماه، دو فرزند چهار ماه و سه فرزند پنج ماه از خدمت آنها کسر می گردد.

محل خدمت مشمولین متاهل چگونه است؟

محل خدمت سربازان متاهل در همان شهر محل سکونت همسرشان میباشد. که اغلب به شکل امریه است و تنها در ساعات اداری موظف به انجام خدمت میباشند.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه

هدف مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه از ارائه اطلاعات لازم در زمینه مشکلات خدمت سربازی و افزایش آگاهی شماست تا با توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید.

در این راستامرکز مشاوره نظام وظیفه آویژهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره کسری خدمت سربازان متاهل به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

شرایط کسری خدمت سربازان متاهل دارای فرزند و بدون فرزند

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید
کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای عضویت در کانال آخرین اخبار نظام وظیفه و اطلاع از اخبار معافیت، امریه، کسری خدمت، خروج از کشور و ... کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 71 نظر:
  1. سلام ببخشید سرباز متاهلی که میخواد جدا بشه بعد طلاق بازم همون جوری تا آخر خدمت حقوق و شهری که بوده هست ؟

  2. بنده تاریخ عقدازدواجم سال۹۵بود،اعزامی سال ۹۷هستم،بعداز۴ماه خدمت فرارکردم وهمین امسال خودم رو معرفی کردم،البته یدونه دختر۵ساله هم دارم،ایا کسری خدمت۲ماهه ی تاهل و ۳ماه دخترم برام حساب میشه؟؟ممنون میشم اگه راهنماییم کنید..

  3. سلام وقتتون بخیر،بنده حدودا ۸ سال میشه فعال گرفته ام منتها از برج شش این سال ب غیبت افتادم آیا کسر خدمت شامل منم میشه یا افرادی ک غیبت دارن بسیج فعال ب دردشون نمیخوره؟

    1. سلام در صورتی که غیبت خورده باشید امکان استفاده از کسری ها را ندارید.

  4. سلام من سال۸۸اعزام به خدمت بودم وبعد۱سال ترخیص وبه دانشگاه رفتم بعددانشگاه دیگه خدمت نرفتم دوتابچه دارم الان شرایطم چجوری میشه کارشان منم میشه یانه؟؟؟؟

    1. سلام
      بستگی دارد که دفترچه ی خدمت را پست کردید یا نه ولی در هر صورت از مزایای سرباز متاهل نمیتوانید بهره مند شوید

  5. سلا من حین خدمت ازدواج کردم چند ماه کسر خدمت برا من شامل میشه

  6. سلام من ۳۱ سالمه دوتا فرزند دارم چقدر بهم کسری میدن مدت سربازی چقدر است

  7. سلام من ۳۱ سالمه دوتا فرزند دارم چقدر بهم کسری میدن الان مدت سربازی چقدر است

    1. سلام من سال۸۸اعزام به خدمت بودم وبعد۱سال ترخیص وبه دانشگاه رفتم بعددانشگاه دیگه خدمت نرفتم دوتابچه دارم الان شرایطم چجوری میشه کارشان منم میشه یانه؟درضمن ۳۲سالمه

      1. سلام
        بستگی دارد که دفترچه ی خدمت را پست کردید یا نه ولی در هر صورت از مزایای سرباز متاهل نمیتوانید بهره مند شوید

  8. سلام بنده ۳۰ سالمه ب صورت صیغه ۹۹ ساله متاهل هستم شامل قوانین متاهلی خدمت سربازی میشم

  9. سلام همسر من چهل سال داره و ما سه فرزند داریم و پدر ایشون جانباز هست و کارت جانبازی داره همسرم اصلأ سربازی نرفته با داشتن این شرایط چقدر کسری به ایشون تعلق میگیره ممنون میشم اگر پاسخ بدید

    1. سلام وقت بخیر در صورت داشتن غیبت همسر امکان کسری نیست

  10. سلام همسر من چهل سال داره و ما دارای سه فرزند هستیم ایشون کلأ سربازی نرفته و پدرش هم جانباز هست و کارت جانبازی داره میشه با داشتن تاهل و فرزند از جانبازی پدرش هم استفاده کنه .در کل چند ماه میتونه کسری بگیره.ممنون میشم اگر پاسخ بدید

    1. سلام وقت بخیر در صورت داشتن غیبت همسر امکان کسری نیست

  11. سلام
    من متولد ۱۳۵۷ هستم چهار فرزند دارم الان هم مستجر هستم ماهانه دومیلیون تومان کرایه خونه ميدم. پاسگاه کار داشتم
    رفتم منو گرفتن فرستادن دادسرا بعدش نظام وظیفه گفتن بايد بری خدمت سربازی لطفا یه راهنمایی کنید.

  12. سلام من در زمان اعزام متاهل بودم با ۲ فرزند
    ۳۳ سال دارم
    و امسال همسرم رو طلاق دادم.
    کسری خدمت بنده چجوره؟
    آیا این قانون بالای۳۰ سال و ۲ فرزند که باعث معافیت میشه رو میتونم پیگیری کنم؟

    1. سلام وقت بخیر
      این قانون صادر شده اما به اجرا در حال حاضر نرسیده است

  13. سلام خسته نباشید..بنده سال 89 خدمت کردم بعد از 6 ماه ب دلیل مشکلات شخصی فرار کردم..الان از مرداد 400 دارم خدمت میکنم..متاهل و یک بچه دارم..دوتا سوال دارم از اساتید..سال 89 خدمت 18 ماه بود الانم واسه من 18ماه حساب میشه؟الان ب خاطر تاهل وبچه هم کسری شامل حال من میشه..ممنون جواب بدید

    1. سلام وقت بخیر برای متاهلی 2 ماه و برای فرزند 3 ماه کسری شامل شما میشود

  14. سلام من ۳۰ساله ام میخوام برم خدمت ۴تا بچه دارم میخوام بدونم چقدر حقوق میدن وکسرخدمتم چقدرهست چندماه باید خدمت کنم ممنون میشم راهنمایی کنیدسپاسگذارم.

    1. سلام وقت بخیر
      ابتدا غیبت شما باید توجیه شود تا از مزایای سرباز متاهل برخوردار شوید

  15. سلام من سربازم متاهل ومعاف از رزم یگانم سرخس مدت خدتم ۴ماه الانم ۲تا عمل کردم دکتر کفته نباید بارسنگین حرکت بدی من اگه بخام انتقالی برای شهر خودم مشهد بگیرم باید چیکار کنم ممنون

  16. سلام وقت بخیر
    من ازدواج کردم الان زنم هم حامله س
    خودم 26سال سن دارم ایا مشمول کسری میشم
    چند ماه؟؟

  17. سلام وقت بخیر
    من ازدواج کردم الان زنم هم حامله س
    خودم 26سال سن دارم ایا مشمول کسری میشم
    چند ماه؟؟

  18. سلام من مجرد بودم ک رفتم خدمت و از خدمت فرار کردم۶سال فرار کردم و الان متاهل و داری یک فرزند هستم و الان برگشتم ب خدمت و دارم خدمت میکنم کسری زن و بچه بهم میدهن

  19. سلام من متاهل هستم اعزام ۹۹/۶/۱ بم گفتن بهت تعلق نمیگیره باید چکار کنم لطفا راهنمایی کنید

  20. سلام ببخشید کسی که 20سال از خدمت فراری باشه کسر خدمت برای فرزند کم میشه با چهار فرزند

  21. سلام من سال 79رفتم خدمت اموزشیم تموم شد واومدم شهر خودم خدمت وحدود 11ماه خدمت کردم وتصادف کردم که به مدت یک سال توجا بودم تا خوب شدم تا ازدواج کردم ودیگه خدمت نرفتم که الان 4فرزند دارم واهل بندرعباس هستم ایا الان میتونم به خاطر فرزندم کسری خدمت بگیریم 11ماه هم خدمت کردم اگه مییشه یه راهنمایی دقیق بهم بگید

    1. باسلام خدمت شما باتوجه به اینکه شما فراری محصوب میشوید در مرحله اول باید شرایط فرار از خدمت خود را مشخص کنید لذا شرایط شما نیاز به مشاوره دقیق تری دارد لطفا بامشاورین ما برای راهنمایی دقیق تر تماس حاصل فرمایید

  22. باسلام پسرم باتوجه به متاهل شدنش از یگان خدمتی بروجرد انتقالی پیدا کرد ولی متاسفانه در اهواز تیپ ۱۹۲ بدون در نظر گرفتن متاهل بودن انرا دور از محل سکونت منتقل نمود بایستی در خودتیپ نگه میداشت که انرا به فاصله ۶۰ الی ۷۰ کیلومتری اهواز منتقل کرد با وجود داشتن یگان خدمتی نزدیک محل سکونتش بدون در نظر گرفتن متاهلی وانرا در پادگان حمید فرستاده بایستی به کی مراجعه کرد که مرخصی پسرم هر ۴۵ روز ۱۵ روز هست ایا این شرایط متاهل بودن هست پسرم اعزامی مردادماه ۱۴۰۰ هست به کی باید مراجعه کرد خواهشا پیگیری بفرمایید نام سرباز عبدالله داودی محل خدمت فعلی پادگان حمید جاده اهواز خرمشهر

  23. سلام‌ من ۲تا همسر رسمی دارم چند ماه کسری به من تعلق میگیره؟

    1. سلام طبق قوانین کسری برای افراد متاهل ۲ماه و به ازای هر فرزند نیز ۳ ماه است.

  24. سلام من متاهلم پایه خدمتیم ۹۹/۶میباشد بم میگن کسری به شما تعلق نمیگیره اخه چرا حقمو خوردن

    1. سلام کسری خدمت مربوط متاهل از ماه نهم سال ۹۹ تصویب شده و به اعزامی های آن تاریخ به بعد تعلق خواهد گرفت و نه قبل از آن

  25. سلام من متاهلم پایه خدمتیم ۹۹/۶بم میگن بهت تعلق نمیگیره اخه چرا چکار کنم

    1. سلام. اولین شرط برای بهره مندی از شرایط کسر از خدمت نداشتن غیبت سربازی مشمول است . پیشنهاد میشود در صورت داشتن شرایط توجیه کننده برای توجیه غیبت سربازی اقدام کنید.

  26. با عرض سلام و خسته نباشید بنده تاریخ 1399/4/1 اومدم سربازی و متاهل هستم سوال داشتم الان 5 ماه مونده کلا 24 ماه بشم آیا کسری منم میگیره 3 ماه بگیرم

    1. سلام. بله میتوانید برای اعمال کسری متاهلی اقدامات لازم را انجام دهید.

  27. سلام برادر من ۱/۹/۹۹اعزام شده متاهل عقد ولی بهش گفتن واسه تو کسری خدمت نمیخوره و برات مدارکت ارسال نمی‌کنیم باید چیکار کنه

  28. سلام من متاهل هستم مدرکم لیسانسه ویه فرزند هم دارم و معافیت تحصیلیم هم شش ماهه تموم شده من چند ماه خدمت خواهم و محل خدمتم کجا خواهد بود و میزان حقوقم چقدر خواهد بود

    1. سلام. برای متاهل بودن ۲ ماه و برای یک فرزند ۳ ماه کسر از خدمت تعلق میگیرد . میتوانید در شهر محل سکونت خود خدمت کنید. حقوق شما بیشتر از سایر سرباز ها خواهد بود و با توجه به درجه متغیر است.

        1. سلام. اولین شرط برای بهره مندی از شرایط کسر از خدمت نداشتن غیبت سربازی مشمول است . پیشنهاد میشود در صورت داشتن شرایط توجیه کننده برای توجیه غیبت سربازی اقدام کنید.

  29. سلام من ۲ تا فرزند دارم ۶ ماه غیبت دفترچه اعزام ۱۴۰۰ برج ۲ هستم با کسری کی آن شاالله تموم میکنم

  30. سلام من 1399/4/13عقدکردم ودرتاریخ 1400/2/1اعزام به خدمت شدم ایاکسری دوماه به بنده تعلق می‌گیرد یانه

  31. با سلام
    من و دوستم تو یگان خدمتی برج ۲ دوتامون ازدواج کردیم رفتیم برا کسری خدمت به دوستم کسری دادن برا من ندادن میگن تو قبل برج ۹ اعزام شدی و حقمو خوردن چیکار کنم ؟

    1. سلام
      اگر اعتراضی دارید لطفا به فرماندهی پادگان مراجعه نمایید

  32. سلام ، بنده سال 96 اعزام شد خدمت و سال 97برای تحصیل ایست خدمتی زدم و شهریور سال 1400 اعزارم میشم ویک ماهه ازدواج کردم آیا کسری متاهل به من تعلق میگرید

      1. سلام من مرداد۱۴۰۰ رفتم خدمت سربازی متاهل دارای ۴فرزند بچه چابهار محل خدمتم هم ۵۰ کیلومتر ی چابهار چندماهه خدمتم میشه

        1. سلام ،شما به ازای هر فرزند میتونید 3ماه کسری دریافت کنید در نتیجه 12 ماه کسری میتونین بگیرین و چون در جاهای بد آب هوای 21 ماه خدمت است در نتیجه شما 9 ماه خدمت میکنید

  33. سلام من سرباز هستم و متاهل با دو فرزند ،من شش ماه اضاف دفترچه ای دارم آیا کسری فرزند در مورد غیبت تاثیری دارد؟یعنی اینکه من از روزی که مشمول شدم به بعد فرزند در کسری تاثیری ندارد ،من سال 92 مشمول شدم و فرزند دومم سال 95دنیا اومد.ممنون

    1. سلام وقت بخیر
      داشتن غیبت معمولا مانع دریافت معافیت و کسری خدمت است.

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

چهارشنبه

1402/12/9

پنجشنبه

1402/12/10

جمعه

1402/12/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید