شرایط محاسبه کسری خدمت سربازان امریه

شرایط محاسبه کسری خدمت سربازان امریه

استفاده از کسری خدمت و شرایط احتساب آن، یکی از مهمترین دغدغه های مشمولینی است که موفق به اخذ امریه سربازی شده باشند.

این افراد بسته به نوع کسری خدمتی که از آن استفاده می کنند (ایثارگری، تحصیلی، بسیج)، و ارگان مورد پذیرش برای دوره خدمت، می توانند از شرایط خود اطلاع کسب کنند.

همواره دیده می شود بعضی از مشمولان خدمت سربازی برای دریافت امریه سربازی، کسری خود را پنهان کرده و در پایان سعی در استفاده از آن می کنند، که همین موضوع باعث بروز مشکلاتی در آینده برای آنها می شود؛ چرا که با مشخص شدن میزان کسری، باید به محل مورد نظر خسارت هایی را برای جبران این مدت زمان ارائه کنند.

از شما دعوت می شود در ادامه مطلب با مرکز مشاوره آویژه همراه باشید تا به بررسی شرایط محاسبه کسری خدمت سربازان امریه بپردازیم.

شرایط تعلق کسری خدمت به سربازان امریه کدامند؟

شرایط تعلق کسری خدمت به سربازان امریه، یکی از جدید ترین قوانین امریه سربازی در نظام وظیفه است، که اطلاع از این شرایط می تواند کمک زیادی به مشمولان نظام وظیفه و سربازان امریه ای کند، تا بتوانند دوره سربازی کوتاهتر و راحت تری را بگذرانند.

طبق قوانین نظام وظیفه تا پیش از این، سربازانی که به عنوان سرباز امریه و در ارگان های غیر دولتی تحت نظارت سازمان وظیفه به کار گرفته می شدند، حتی با وجود داشتن شرایط لازم برای اخذ کسری، مجاز به استفاده از کسری خدمت نبودند و تا پیش از این سربازان امریه باید 24 ماه دوره خدمت خود را در ارگان های غیر نظامی به پایان می رسانند.

در حال حاضر با تغییراتی که اخیرا در این قوانین ایجاد شده است، این افراد می توانند با ارائه مدارک لازم، از انواع کسری های خدمت بسیج، ایثارگری و… برخوردار شوند.

به گزارش مرکز مشاوره آویژه، این قانون به کلیه ی ادارات و دانشگاه ها و… نیز اعلام شده است، و این ارگان ها موظف به اجرای این طرح برای سربازان امریه واجد شرایط می باشند و امتناع از ارائه این کسری ها برای سربازان، تخلف به حساب می آید.

نکته ی جالب توجه این است که اغلب سازمان های امریه گیر، برای صرفه جویی در هزینه های سربازان، معمولا سربازان بدون کسری خدمت را به کار می گیرند تا مدت زمان بیشتری را برایشان کار کنند.

تعلق کسری خدمت به سربازان امریه، با توجه به نوع کسری مثلا کسری ایثارگری و یا کسری بسیج، شرایط خاصی را می طلبد که در ادامه این شرایط را مورد بررسی قرار می دهیم.

شرایط تعلق کسری خدمت به سربازان امریه کدامند؟

میزان کسری خدمت ایثارگری برای سربازان امریه چقدر است؟

همانطور که می دانید، کسری خدمت ایثارگری یکی از رایج ترین انواع کسری های خدمت می باشد، که برای سربازان وظیفه در نظر گرفته شده است.

این نوع کسری برای فرزندان رزمندگان، آزادگان و جانبازان دفاع مقدس می باشد که مدت زمان ایثارگری به حد نصاب لازم برای معافیت کامل مشمولان نمی رسد. مدت زمان کسری که برای هر یک از فرزندان ایثارگران در نظر گرفته می شود با توجه به درصد جانبازی و مدت اسارت و… می باشد.

در حال حاضر برخورداری از این کسری برای سربازانی که دوره سربازی خود را در ادارات و به عنوان امریه سربازی می گذرانند نیز امکان پذیر است.

پونزمیزان کسری ایثارگری برای سربازان امریه به قرار زیر است:

برای فرزندان جانبازان به ازای هر درصد جانبازی، 12 روز کسر خدمت در نظر گرفته می شود.

سربازان امریه که والدینشان به اسارت گرفته شده اند و یا در جبهه حضور داشته اند نیز به ازای هر ماه اسارت و رزمندگی، 12 روز کسری خدمت می گیرند.

برای سربازان امریه ای که جانباز هستند، به ازای هر درصد جانبازی، 63 روز کسری در نظر گرفته شده است.

نکته ی مهمی که درباره کسری خدمت ایثارگری باید مطرح کنیم، این است که داشتن غیبت سربازی، مانعی برای استفاده از این نوع کسری نمی باشد؛ چرا که شرایط استفاده از این کسری قبل از وارد شدن مشمول به دوره غیبت نیز وجود دارد.

همچنین استفاده از کسری خدمت ایثارگری، در صورتی که به حد نصاب لازم برای معافیت سربازی نرسد، تنها برای یک فرزند از خانواده های ایثارگران قابل استفاده است.

تعلق کسری خدمت به سربازان امریه چه شرایطی دارد؟

نحوه ی ثبت کسری خدمت سربازان امریه چگونه است؟

سربازان امریه سازمان های مختلف، چنانچه دارای کسری خدمت هستند، می توانند برای بهره مندی از میزان کسری خدمت خود، به یگان مربوطه که دوران آموزشی خود را در آن جا سپری کرده اند، مراجعه کنند.

سرباز امریه بعد از مراجعه به یگان مربوطه، پس از اعلام دارا بودن شرایط کسری خدمت سربازان امریه توسط این یگان، میزان کسری خدمت او ثبت شده و ضمن محاسبه ی میزان کسری خدمت و تعیین زمان دقیق پایان خدمت او، توسط یگان مربوطه در سازمان وظیفه عمومی ثبت می شود.

امکان اخذ کسری خدمت بسیج برای سربازان امریه وجود دارد؟

کسری خدمت بسیج، یکی دیگر از انواع کسری های خدمت سربازی است که همه ی سربازان حتی سربازان امریه می توانند از آن استفاده کنند.

این نوع کسری مربوط به سابقه ی فعالیت مشمولان در پایگاه های بسیج می باشد. سربازان امریه ای که به عنوان بسیج فعال در پایگاه ها فعالیت کرده اند، بر اساس سمتی که داشته اند، از کسری خدمت برخوردار می شوند.

این نوع کسری می تواند تا شش ماه از دوره سربازی مشمولان بکاهد. همچنین مدت زمان فعالیت در بسیج نیز یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در اخذ کسری برای سربازان امریه می باشد؛ مثلا سربازانی که سابقه فرماندهی حوزه را داشته باشند، به ازای هر سال فعالیت مداومشان، تا سه ماه کسری دریافت می کنند.

در این مورد عدم غیبت از سربازی، شرط لازم برای استفاده از کسری می باشد؛ البته افرادی که غیبت خود را توجیه کنند،می توانند از سابقه بسیج خود استفاده کنند.

امکان اخذ کسری خدمت بسیج برای سربازان امریه وجود دارد؟

لیست سازمان ها و ارگان های امریه گیر خدمت سربازی

در لیست زیر به برخی از سازمان های امریه گیر اشاره شده است. برای آگاهی بیشتر در مورد هر سازمان، بر روی لینک مربوطه در جدول کلیک کنید.

سازمان ها یا وزارتخانه امریه گیرسازمان ها یا وزارتخانه امریه گیر
امریه وزارت نیروامریه سرباز معلم
امریه نیروهای مسلحامریه وزارت نیرو
امریه سازمان انرژی اتمیامریه بنیاد شهید و امور ایثارگران
امریه وزارت دفاعامریه وزارت بهداشت
امریه شرکت های دانش بنیانامریه وزارت صنعت، معدن، تجارت
امریه وزارت نفت و شرکت گازامریه جهاد کشاورزی
امریه وزارت راه و شهرسازیامریه سازمان ملی استاندارد
امریه قوه قضاییهامریه اداره اوقاف
امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامیامریه وزارت علوم و تحقیقات
امریه سربازی اداره برقامریه سازمان بهزیستی
امریه کمیته امداد امام خمینیامریه وزارت اقتصاد و دارایی
امریه وزارت ورزش و جوانانامریه استانداری ها
امریه نهاد ریاست جمهوریامریه سربازی شهرداری ها

سربازان امریه چگونه می توانند برای دریافت کسری های خدمت اقدام کنند؟

مراحل و مدارک لازم برای دریافت کسری خدمت، برای سربازان امریه با توجه به نوع کسری که در نظر دارند، متفاوت است.

برای استفاده از این کسری ها، مدارکی همچون تاییدیه از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای متقاضیان اخذ کسری ایثارگری و همچنین تاییدیه های مقاومت بسیج و سپاه پاسداران برای دریافت کسری بسیج، باید جمع آوری شوند.

ثبت درخواست کسری خدمت نیز از طریق دفاتر پلیس +10 انجام می شود که طی آن مدارک ذکر شده، باید به سازمان وظیفه ارائه شود. این سازمان طی انجام استعلامانی و در صورت تایید مدارک، کسری خدمت را برای سربازان امریه در نظر می گیرد.

سربازان امریه ای که کسری خدمت دارند، در زمان ارائه مدارک به ادارات محل خدمت خود بایستی کسری خود را نیز عنوان کنند؛ در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهند شد.

نظام وظیفه

خدمات مشاوره نظام وظیفه آویژه

در ادامه مقاله به بررسی و ارائه لیستی از خدماتی که توسط مرکز مشاوره آویژه به شما همراهان عزیز ارائه می شود، اشاره کرده ایم.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

مشاوره کسری خدمت

در صورت داشتن یکسری شرایط می توانید از کسری خدمت استفاده نمایید.

پونزانواع کسری خدمت سربازی عبارتند از:

مشمولان خدمت سربازی می توانند با داشتن شرایط از انواع کسری خدمت استفاده کنند.

مشاوره معافیت سربازی

پونزانواع معافیت های نظام وظیفه عبارتند از:

افراد طبق شرایطی که دارند می توانند از هر یک از انواع معافیت های سربازی استفاده نمایند.

کسری در امریه

نحوه دریافت امریه

افراد مشمولی که می خواهند برای دریافت امریه خدمت سربازی اقدام نمایند؛ باید از مراحل و شرایط آن کاملا اطلاع داشته باشند تا بتوانند از این فرصت استفاده نمایند.

برای دریافت امریه سربازی، باید رشته تحصیلی شما با سازمانی که می خواهید از آن امریه بگیرید، متناسب باشد؛ مقطع تحصیلی فرد بسته به سازمان مورد نظر، از دیپلم تا دکتری را شامل می شود.

از جمله مواردی که در گرفتن امریه بسیار مهم است، نداشتن غیبت سربازی می باشد.

اعزام به خدمت

هر فرد ذکور ایرانی، وقتی به سن 18 سالگی تمام می رسد، مشمول قانون خدمت وظیفه قرار می گیرد.

فرد مشمول در این موقعیت باید برای اعزام به خدمت سربازی آماده شود، این فرد باید اقدام به دریافت دفترچه خدمت وظیفه از دفاتر خدماتی نماید؛ همچنین درخواست خود را در سامانه انجام دهد.

بعضی از مشمولین نیز به جای اعزام به خدمت، از انواع معافیت ها و کسری های خدمت سربازی استفاده می نمایند.

قوانین نظام وظیفه خدمت سربازی

طبق قانون، سن مشمولیت بین 18 تا 50 سالگی است؛ ولی باز هم در برخی شرایط ممکن است بر حسب ضرورت به 60 سالگی هم برسد.

مطابق قوانین نظام وظیفه، مدت خدمت مشمولین در مناطق عادی و نظامی، 21 ماه است و برای مشمولینی که در سازمان ها و ارگان های غیرنظامی خدمت می کنند، 24 است.

از آنجا که قوانین وظیفه عمومی دائماً در حال تغییر و تحول است، افراد باید از قوانین بروز و تغییر یافته اطلاع داشته باشند، تا شاید بتوانند از امتیازات مربوط به گرفتن انواع معافیت های سربازی، کسری خدمت، امریه و غیره استفاده کنند.

خروج از کشور

افرادی که به سن مشمولیت نرسیده اند، برای خروج از کشور مشکلی ندارند و نیاز به گرفتن مجوزی نمی باشد؛ اما فردی که به سن مشمولیت رسیده است، حداکثر 1 سال بعد از ترک تحصیل، اخراج یا فراغت از تحصیل باید خود را به وظیفه عمومی معرفی نماید.

دانش آموزان یا دانشجویانی که معافیت سربازی دارند، در خروج از کشور از سوی وظیفه عمومی هیچگونه ممنوعیتی ندارند. مشمولان جهت سفرهای زیارتی، علمی، غیر زیارتی، کاری، مطالعاتی، ورزشی، ماموریتی و…، باید جهت خروج از کشور از وثیقه استفاده نمایند.

توجیه غیبت

در شرایطی مثل داشتن بیماری، حوادثی که باعث صدمات جسمی و روانی فرد مشمول شده و مانع اعزام به خدمت او شده است، بستری شدن در بیمارستان بر اثر بیماری، فوت کردن یکی از اعضای درجه یک خانواده مشمول، مشکلات اداری ایجاد شده در دفترچه اعزام به خدمت فرد و…، اینگونه موارد می تواند موجب توجیه غیبت مشمول خدمت شود.

برخی مشمولین هم درخواست تمدید و یا تعجیل خدمت را دارند، که بر اساس ارائه مدارک، این اقدام یکبار برای فرد انجام می شود. اگر غیبت موجه نباشد، فرار از خدمت محسوب می شود.

امریه سربازی در ادارات دولتی

سخن آخر

برخورداری از کسری خدمت سربازی، برای مشمولانی که علاقه مند به پذیرش به عنوان نیروی امریه هستند، با شرایطی متفاوتی دنبال می شود؛ چرا که از این افراد در لحظه پر کردن فرم درخواست امریه مبنی بر نداشتن غیبت تعهد کتبی گرفته می شود.

این مشمولان در صورت ارائه کسری خدمت در پایان دوره، شامل جرایمی می شوند که هر ارگان بر اساس دستورالعمل خود آن ها را اعلا می کند. لذا بهتر است در ابتدای کار شرایط اعلامی ارگان مورد نظر خود را به خوبی مطالعه کرده و بر ابن اساس اقدام به پذیرش نمایید.

سوالات متداول

سوال علامتشرایط برخورداری از کسری خدمت سربازان امریه به چه شرایطی است؟

این افراد در صورت اعلام سازمان مورد نظر مبنی بر مجاز بودن کسری خدمت، می توانند از کسری خدمت مورد نظر استفاده کنند؛ در غیر این صورت مشمول جرایمی برای جبران این امر خواهند شد.

سوال علامتسربازان امریه چگونه می توانند برای دریافت کسری های خدمت اقدام کنند؟

متقاضیان اخذ کسری ایثارگری و کسر خدمت بسیج، به منظور ثبت درخواست خود می توانند از طریق دفاتر پلیس +10 استعلام گرفته و نامه خود را به ارگان مورد نظر ارائه نمایند.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

شرایط محاسبه کسری خدمت سربازان امریه

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید
کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای عضویت در کانال آخرین اخبار نظام وظیفه و اطلاع از اخبار معافیت، امریه، کسری خدمت، خروج از کشور و ... کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 46 نظر:
  1. سلام خسته نباشید مدت جبهه داوطلبانه پدربرای کسری خدمت فرزند که امریه سربازی یکی از نهادها ویا ارگانها را اخذ کرده باشد محسوب می شود یا نه ؟.

  2. سلام آیا سرباز امریه کمیته امداد که بسیج فعال داشته باشه کسری بهش تعلق میگیرع؟

    1. با سلام و احترام وقت شما بخیر سیری هستم در امریه کسری اعمال نمیشود ولی بعضی دانش بنیان ها امکان پذیر است

  3. سلام وقت بخیر در مورد کسری راه دور صحبتی نکردین، من سرباز امریه هستم آیا امکان گرفتن کسری راه دور برای من وجود داره؟

    با پایگاه دوره آموزشی حدود 400کیلومتر و با سازمانی که به عنوان امریه کار می‌کنم حدود 150 کیلومتر فاصله دارم و هر دو خارج از استان محل سکونت هستن.

    1. با سلام طبق قانون اگر محل سکونت شما از محل خدمت شما 50 کیلومتر دورتر باشد غیربومی محسوب گردیده و طبق قانون کسری نیز میتوانید تا سقف 3 ماه بگیرید

    2. آیا شما تونستید به این دلیل کسری خدمت بگیرید؟ به من گفتن نمیشه.

      1. سلام من هم سرباز امریه بهزیستی هستم طبق گفته معاونت وظیفه ارتش گفتند که اگر بیش از 50 کیلومتر با محل زندگی فاصله داشته باشم غیر بومی محسوب میشم وسه ماه کسر میشه
        علت اینکه به شما گفتند نمیشه رو میشه بگین

        1. سلام میشه شماره یا آیدی بدین در ارتباط باشیم منم امریه بهزیستی هستم

    3. سلام وقتتون بخیر
      من امریه سازمان بهزیستی هستم هم بسیج فعال دارم هم سهمیه ایثارگری
      از کجا باید برا دریافت کسری اقدام کنم میشه راهنمایی کنید؟

      1. سلام جزایری هستم.برای کسانی که خدمت خود را در امریه میگذرانند کسری لحاظ نمیشود و 24 ماه تمام را باید خدمت کنند.

  4. با سلام من امریه اتش نشانی گرفتم
    کسری بسیج دارم کسر بهم تعلق میگیره

  5. سلام من امریه اتش نشانی دارم میتونم کسری بسیج بگیرم

  6. با سلام من کسری خدمت ایثارگری دارم آیا طبق قانون جدید میتوانم از کسری خدمت در امریه خاتم الانبیا استفاده کنم؟

    1. معمولا در امریه ها کسری خدمت امکان پذیر نیست

  7. سلام پدر من جانباز ۱۰ درصد هست و ۴ ماه کسری خدمت به من تعلق می‌گیرد خواستم بدونم من سرباز کدام ارگان میشم ارتش یا سپاه.

  8. باسلام
    درصورت پذیرفتن امریه آیا کسری خدمت بسیجی تعلق میگیردباتشکر

  9. سلام خسته نباشید من امریه پذیرفته شدم و برای اموزشی افتادم سپاه برگ تکمیلی ۴۵روزه بسیج هم دارم آموزشی من چند روز هست؟

    1. در صورتی که دوره تکمیلی گذرانده باشید دوره آموزشی نخواهید داشت

  10. سلام،من دوره تکمیلیه سپاه رو رفتم و ب علت این دوره کفالت از دوره اموزشی دارم،و ۶ ماه یه خاطر فعالیت بسیجی کسری دارم،ایا ارگان آب و فاضلاب این هارو قبول میکنه؟
    و الان دو‌ماه سربازم چ کار میتونم کنم ک امریه شم؟

  11. من دوره ۴۵ روزه تکمیلی و گرفتم میخوام برای امریه اقدام کنم اگ قبول بشم اموزشیم چند روز؟

    1. سلام وقت بخیر بسته به نوع ارگان و در حال حاضر شرایط کرونایی از 30 تا 45 روز متغییر است.

  12. با سلام.
    آیا گرفتن امریه برای سربازان غایب نیز میسر است؟ کسری تاهل و فرزند شامل امریه میشود؟

  13. با سلام
    بنده سرباز امریه هستم و قبلا تعهد دادیم که در صورت داشتن کسری خدمت نمیتوانم از ان استفاده کنم.
    در این حالت ایا میتوانم از کسری خدمت استفاده کنم یا خیر؟

    1. من دوره ۴۵ روزه تکمیلی و گرفتم میخوام برای امریه اقدام کنم اگ قبول بشم اموزشیم چند روز؟

      1. سلام وقت بخیر بسته به نوع ارگان و در حال حاضر شرایط کرونایی از 30 تا 45 روز متغییر است.

  14. سلام و عرض ادب
    بنده امریه یه ارگانی رو گرفتم و از همون اول ازمون تعهد گرفتن که نمیتونیم از کسری خدمت استفاده کنیم
    الان چون تعهد دادم که نمیتونم از کسری استفاده کنم آیا واقعا نمیتونم استفاده کنم؟

  15. سلام
    من یه سوالی داشتم. اگر یه خصی بسیجی فعال باشه، این سبب میشه که به عنوان سرباز امریه باشه؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله قبل از پست دفترچه باید پذیرش ارگان مربوطه را بگیرید

  16. سلام
    آیا این کسری خدمت برای سربازانی که سربازی خود را امسال شروع کرده اند شامل می شود ؟

  17. سلام
    آیا کسری خدمت سازمان هایی که سرباز امریه می پذیرند فرق میکنه؟

      1. این قانون هنوز برقراره؟
        نمیتونم از کسری ایثارگری تو امریه شرکتی که یکسال مشغولم استفاده کنم؟

        1. سلام . سربازانی که از شرایط امریه استفاده میکنند مجاز به دریافت هیچگونه کسر از خدمت نیستند.

  18. سلام
    من یه سوالی داشتم . آیا این کسری خدمت برای کسانی که غیبت داشته اند شامل می شود؟

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید