شرایط و ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال 98 [تمدید شد]

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد

اگر فارغ التحصیل کارشناسی هستید و قصد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال 98 را دارید ، از آخرین مهلت ثبت نام و شرایط آن در ادامه این مطلب آگاه شوید ، داوطلبان می توانند برای ثبت نام تلفنی با شماره زیر تماس حاصل فرمایند :

آزمون کارشناسی ارشد

اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد به شرح زیر می باشد :

بدين وسيله به اطلاع كليه متقاضيان شركت در آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1397 در تمامي دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي دولتي و غير دولتي از جمله دانشگاه آزاد اسلامي مي‌رساند با توجه به نكات ذيل و همچنين در نظر داشتن شرايط عمومي و اختصاصي مندرج در دفترچه راهنماي شركت در آزمون، مي‌توانند در نسبت به ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد اقدام نمایند.

 

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

شرايط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال 97

ثبت‌نام براي آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1397از امروز پنجشنبه مورخ 96/09/16 آغاز و در روز یکشنبه مورخ 96/09/26 پايان مي‌پذيرد.لازم به تاكيد است كه ثبت‌نام منحصراً به صورت اينترنتي انجام خواهد پذيرفت ؛ مرکز مشاوره آویژه دانش امکاناتی فراهم کرده است که شما داوطلبان گرامی بتوانید همه روزه و از ساعت 8 صبح الی 12 شب از طریق تماس با شماره تهران 9099071985 و سایراستانها 9099071985 بصورت تلفنی نیز ثبت نام فرمایید .

علاقه‌مندان ضمن اطلاع از شرايط عمومي و اختصاصي، مقررات وظيفه عمومي، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غير ايراني و توضيحات مربوط به سهميه رزمندگان و ايثارگران (مندرج در دفترچه راهنماي شركت در آزمون كه در پايگاه اطلاع رساني اين سازمان قرار دارد)، در صورتي كه داراي شرايط مذكور باشند، مي‌توانند حداكثر در دو رشته امتحاني (طبق ضوابط از رشته‌‌هاي امتحاني مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام) متقاضي ثبت‌نام شوند.

برای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد روی تصویر زیر کلیک کنید

آزمون کارشناسی ارشد ۹۷

 

تمدید و بروز رسانی سازمان سنجش

بدين‌وسيله به اطلاع كليه داوطلبان ثبت‌نام كننده در آزمون مذكور مي‌رساند، اصلاحاتي به شرح ذيل در دفترچه راهنماي ثبت‌نام صورت گرفته است. لذا با عنايت به مراتب فوق و به منظور فراهم نمودن تسهيلات براي آن دسته از داوطلباني كه در زمان مقرر (از تاريخ 96/09/16 لغايت 96/09/26) در آزمون مزبور ثبت‌نام نموده‌اند مي‌رساند، اطلاعات ثبت‌نامي داوطلباناز روز دوشنبه مورخ 96/11/30 لغايت روز پنجشنبه مورخ 96/12/03بر روي پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان قرار خواهد گرفت. لذا كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنما و اصلاحات مشروح ذيل، نسبت به مشاهده و كنترل اطلاعات ثبت‌نامي خود اقدام و در صورت تمايل نسبت به ويرايش اطلاعات اقدام نمايند.

ضمناً به منظور مساعدت و همراهي با داوطلباني كه در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نگرديده‌اند، ترتيبي اتخاذ گرديده كهدر بازه زماني فوق (96/11/30 لغايت 96/12/03) اين دسته از متقاضيان نيز بتوانند نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند.

 

 

مراحلي كه داوطلب بايد براي ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد اقدام كند:

1-خريد كارت اعتباري ثبت‌نام (سريال 12 رقمي) و دريافت دفترچه راهنماي ثبت‌نام (دفترچه شماره 1).

2- تهيه فايل عكس اسكن شده داوطلب بر اساس توضيحات مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام.

3-آماده نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز جهت ثبت‌نام.

4- با توجه به اينكه پرداخت هزينه ثبت‌نام منحصراً بصورت اينترنتي انجام مي‌گيرد، داوطلبان لازم است به وسيله كارت‌هاي عضو شبكه بانكي شتاب كه پرداخت الكترونيكي آنها فعال است، پرداختمبلغ 360.000 (سيصد و شصت هزار) ريال به عنوان وجه ثبت‌نامشركت در آزمون يك كدرشته امتحاني نسبت به ثبت‌نام اقدام نمايند.

تبصره:با توجه به اينكه مقرر گرديده است كه در مراحل مختلف فرآيند اين آزمون، خدماتي از طريق پيام كوتاه به داوطلبان ارائه شود، داوطلباني كه تمايل به استفاده از خدمات پيام كوتاه دارند، با انتخاب گزينه مربوط وپرداخت مبلغ 5000 (پنج هزار) ريالبه عنوان هزينه استفاده از خدمات پيام كوتاه، مي‌توانند از اين خدمات استفاده نمايند.

5- داوطلباني كه علاوه بر رشته‌ انتخابي‌ يا امتحاني‌ اصلي (رشته‌ اول‌) علاقه‌مند به‌ شركت در رشته‌ امتحاني‌ دوم هستند، ضرورت‌ دارد كه‌كدرشته‌ امتحاني دوم را نيز در بند مربوط در تقاضانامه درج ‌نمايند. اين دسته از داوطلبان مي‌بايستبراي رشته امتحاني‌ دوم يك‌ كارت اعتباري ديگر ، به مبلغ 360.000 (سيصد و شصت هزار) ريال علاوه بر كارت اعتباري اول خريداري نمايند.

تذكر:داوطلبان متقاضي ثبت‌نام و شركت در آزمون كدرشته‌هاي امتحاني (اصلي و شناور) كهعلاقه‌مند به شركت در گزينش رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه پيام‌نور و مؤسسات آموزش عالي غيردولتي و غيرانتفاعيهستند، لازم است علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت‌نام، نسبت بهپرداخت مبلغ 110.000 (صدو ده هزار) ريال ديگرنيز براي اعلام علاقه‌مندي به دوره‌هاي مذكور، اقدام نمايند.

 

زمان توزيع كارت اينترنتي و محل آزمون کارشناسی ارشد :

براساس برنامه زماني پيش‌بيني شده آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1397در روزهاي پنجشنبه و جمعه مورخ 06 و 97/02/07 برگزار خواهد شدو داوطلبان لازم استاز روز دوشنبه مورخ 97/02/03 لغايت روز چهارشنبه مورخ 97/02/05با مراجعه به پايگاه اطلاع رساني اين سازمان نسبت به تهيه پرينت كارت شركت در آزمون و برگ راهنماي شركت در آزمون اقدام نمايند.محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند 36 تقاضانامه تعيين مي‌گردد.لذا مقتضي است داوطلبان با مراجعه به جدول شماره 2 دفترچه راهنماي ثبت نام و درج كد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت‌نام اقدام نمايند.

 

‌ نحوه انتخاب رشته و پذيرش در آزمون کارشناسی ارشد :

الف-كارنامه اعلام نتايج اوليه تمامي داوطلبان آزمون توسط اين سازمان براساس برنامه زماني مندرج در دفترچه راهنماي آزمون منتشر خواهد شد.

ب-تمامي داوطلباني كه مجاز به انتخاب رشته باشند مي‌توانند:

ب-1)براي پذيرش در رشته محل‌هاي دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالي بجز دانشگاه آزاد اسلامي نسبت به انتخاب رشته از طريق پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور اقدام نمايند.

ب-2)براي پذيرش در رشته محلهاي دانشگاه آزاد اسلامي انتخاب رشته از طريق پايگاه اطلاع‌رساني دانشگاه مذكور به صورت مستقل و براساس دفترچه راهنماي انتخاب رشته و اطلاعيه‌هاي دانشگاه مذكور صورت خواهد گرفت.

تذكر:بديهي است امكان ‌انتخاب رشته براي داوطلبان مجاز در هر دو پايگاه اطلاع‌رساني به صورت مجزا امكان‌پذير خواهد بود.

 

 

مطلب پیشنهادی :
لیسانس به پزشکی را اینجا دنبال فرمایید

 

ثبت نام تلفنی آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷

اگر دسترسی به اینترنت ندارید و یا با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ مشکل دارید و نیاز به مشاوره دارید و یا می خواهید کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی آویژه دانش برای شما ثبت نام را انجام دهند٬ همه روزه و از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب می توانید از تلفن ثابت و بدون کد با شماره9099071985تماس حاصل فرمایید .

منبع خبر :sanjesh

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

شرایط و ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال 98 [تمدید شد]

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

جمعه

1402/12/11

شنبه

1402/12/12

یکشنبه

1402/12/13

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید