کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

مشاوره روانشناسی

آیا تا به حال از خدمات مشاوره آنلاین استفاده کرده اید؟ مشاوره روانشناسی آنلاین امروزه طرفداران بسیار زیادی در بین مردم پیدا کرده است. استفاده از مشاوره روانشناسی آنلاین به دلیل راحتی و در دسترس بودن افزایش یافته است. می توان گفت مشاوره روانشناسی آنلاین به دلیل دسترسی راحت و بدون محدودیت زمانی و مکانی حتی برای افرادی که در خارج از کشور نیز ساکن هستند، بسیار مفید و کاربردی خواهد بود. اما برخی از مردم هنوز اعتقاد دارند که مشاوره حضوری عملکرد بهتری برای آنها دارد. سوالی که ممکن است برای شما بوجود بیاید این است که آیا استفاده از مرکز مشاوره آنلاین خانواده تفاوتی با مشاوره حضوری دارد؟ مزیت های مشاوره آنلاین چیست؟ چرا امروزه مشاوره آنلاین در بین مردم محبوب شده و طرفداران زیادی پیدا کرده است؟

مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی آویژه به بررسی و تحقیق در رابطه با مشاوره آنلاین روانشناسی پرداخته اند. اگر می خواهید اطلاعات کامل و کاربردی در رابطه با مشاوره آنلاین ازدواج یا خانواده کسب کنید به شما توصیه می کنم مطالعه این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله اطلاعات کاملی در رابطه با مشاوره آنلاین روانشناسی نگارش شده است. این مقاله می تواند به شما عزیزان کمک کند انتخاب خوبی برای مشاوره داشته باشید.

مشاوره روانشناسی آنلاین

مشاوره آنلاین روانشناسی چیست؟

مشاوره آنلاین که با نام های الکترونیک درمانی، مشاوره از راه دور، تله تراپی، مشاوره الکترونیکی و یا مشاوره سایبری نیز معروف است، شامل ارائه خدمات در زمینه مشاوره خانواده، ازدواج، فردی و … است. مشاوره آنلاین خانواده نیز مانند مشاوره حضوری و یا مشاوره تلفنی خدمات سلامت روان و روان درمانی را به مراجعین ارائه می دهد. می توان گفت مشاوره آنلاین ارائه مشاوره حرفه ای و تخصصی سلامت روان از طریق اینترنت و فضای مجازی است.

خدمات مشاوره آنلاین را می توان از طریق مشاوره آنلاین در واتساپ و یا سایر شبکه های مجازی دریافت کرد. این خدمات که به صورت چت ویدیویی، ایمیل، پیام، برقراری تماس تلفنی و …. ارائه می شود، می تواند دسترسی شما را به مشاوره راحت تر و سریع تر کند. مشاوره آنلاین می تواند به صورت برقراری ارتباط زنده با مشاور و روانشناس انجام شود و یا می توان در قالب ارسال پیام برای مشاور باشد که بعد از مدتی جوابگوی شما باشد.

می توان گفت استفاده از مشاوره خانواده آنلاین بعد از همه گیری ویرووس کرونا بسیار بیشتر شد. مردم متوجه شده اند که علاوه بر استفاده از مشاوره حضوری می توان از طریق مرکز مشاوره آنلاین خانواده نیز خدمات مشاوره ای و روانشناسی را دریافت کرد.

مشاوره آنلاین می تواند در زمینه های مختلف به مراجعین خود خدمات ارائه دهد. مثلا اگر شما به دنبال حل مشکلات خود و روان درمانی برای استرس و اضطراب، سوگ و مرگ عزیزان، مشکلات رابطه ای، ازدواج، افسردگی و … هستید، مشاوره آنلاین یا مشاوره سایبری می تواند راه حل های موثری را به شما ارائه دهد.

انواع مشاوره آنلاین

می توان گفت روش های مختلفی برای استفاده از مشاوره آنلاین وجود دارد. مهم ترین انواع مشاوره آنلاین که شما می توانید با استفاده از آن خدمات مشاوره دریافت نمایید در این قسمت توضیح داده شده است.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.
برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری
جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری
مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

مشاوره با استفاده از ایمیل و نوشتن متن

یکی از أنواع مشاوره آنلاین را می توان مشاوره از طریق ایمیل و یا هر شبکه پیام رسان دیگر مانند مشاوره آنلاین واتساپ دانست. این روش مشاوره برای افرادی مناسب است که نمی توانند به صورت رو در رو و یا تلفنی در مورد احساسات خود صحبت کنند. افرادی که نوشتن احساسات و مشکلاتشان برایشان راحت تر از صحبت کردن در مورد آنها است از مشاوره آنلاین ایمیل بیشتر استقبال می کنند.

در مشاوره ایمیل فرد می تواند هر نوع مشکل و احساساتی که دارد را در قالب یک متن برای مشاور ارسال کند. در نهایت مشاور نیز می تواند به صورت پیام متنی برای درمان و حل کردن مشکل فرد قدم بردارد. یا از مشاوره تلفنی برای پاسخ دادن به مراجعه کننده و راهنمایی او استفاده کند.

مزیت استفاده از ایمیل این است که فرد می تواند آنچه را که می خواهد با مشاور درمیان بگذارد قبل از ارسال مرور کند و بیشتر در مورد آن فکر کند. این یعنی زمان بیشتری برای فکر کردن و استفاده از مشاوره در مشاوره ایمیل نسبت به مشاوره آنلاین ویدیویی و سایر روش های مشاوره وجود دارد.

ویدیو درمانی آنلاین

ویدیو درمانی روشی است که مبتنی بر صحبت کردن از طریق وب کم و سایر شبکه های مجازی است که امکان برقراری تماس ویدیویی را فراهم می کنند. در ویدیو درمانی آنلاین فرد و مشاور هر دو به صورت آنلاین و در قالب تماس های ویدیویی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. در این روش فرد با استفاده از رایانه و یا تلفن همراه خود به صورت آنلاین مشاور را رو در رو می بیند. معمولا جلسات مشاوره آنلاین بین 30 تا 50 دقیقه می تواند ادامه داشته باشد. بعد از برقراری اولین ارتباط با مشاور، او مشکلات شما را می سنجد. سپس به شما می گوید که برای حل مشکل و یا یادگیری مهارت های زندگی حدودا نیاز به چند جلسه مشاوره دارید. همچنین زمان هر مشاوره باید چه مقدار باشد.

مشاوره ویدیویی آنلاین را می توان نوعی مشاوره حضوری دانست که دسترسی به آن راحتتر است و نیاز نیست فرد حتما برای ملاقات رو در رو با مشاور به مرکز مشاوره مراجعه کند. مزیت این روش مشاوره آنلاین این است که روانشناس یا مشاور می تواند ارتباط غیر کلامی مناسبی با فرد برقرار کند. همچنین زبان بدن او را مورد بررسی قرار دهد. می توان گفت اعتماد کردن در این نوع از روش مشاوره آنلاین خیلی راحت تر از سایر روش های مشاوره آنلاین است. زیرا برقراری ارتباط چهره به چهره به افراد کمک می کند. تا بهتر بتوانند احساسات خود را نشان دهند. حالت چهره، رفتار و زبان بدن شما گاهی بیشتر از کلمات ارتباط برقرار می کند.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
شما میتوانید برای مشاوره و تراپی با بهترین روانشناسان مرکز مشاوره خانواده آویژه تماس حاصل نمایید. ساعت پاسخگویی ۹ صبح الی ۱۲ شب.
برای مشاوره تلفنی فوری داخل کشور روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره تلفنی فوری
جهت مشاوره برای هم وطنان خارج از کشور روی لینک زیر کلیک کنید.
هموطنان خارج از کشور

برای رزرو وقت مشاوره حضوری روی لینک زیر کلیک کنید.
رزرو جلسه مشاوره حضوری
مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

مشاوره تلفنی آنلاین

برخی از شبکه های مجازی هستند که داخل آنها به صورت آنلاین مکالمات تلفنی می توان داشت. تفاوت مشاوره آنلاین تلفنی با مشاوره آنلاین ویدیویی این است که فرد دیگر به صورت رو در رو با مشاور ارتباط برقرار نمی کند. مکالمات آنها تنها از طریق برقراری ارتباط آنلاین تلفنی است. این نوع مشاوره آنلاین برای افرادی که دوست ندارند چهره آنها دیده شود و می خواهند به صورت ناشناس باقی بمانند راه مناسبی است. افرادی که از مشاوره تلفنی آنلاین استفاده می کنند باید بتوانند مکالمات خوب و مفیدی را با مشاور داشته باشند. نحوه بیان آنها، کلماتی که در مکالمات خود استفاده می کنند و … برای داشتن ارتباط مفید با مشاور بسیار مهم است.

بهترین مشاوره آنلاین

برای استفاده از مشاوره آنلاین چه باید کرد؟

اگر شما نیز می خواهید از مشاوره آنلاین با دکتر روانشناس استفاده کنید. باید در ابتدا برای برقراری ارتباط با مشاور مراحل زیر را پشت سر بگذارید.

شما باید در اولین قدم یک پست الکترونیکی برای خود ایجاد کنید. (ایمیل)

اگر مشاوره مد نظر شما از مشاوره آنلاین در واتساپ استفاده می کند. پس باید برنامه مورد نیاز را در تلفن همراه خود داشته باشید.

مشاوره آنلاین 24 ساعته برای دسترسی راحت تر کاربر به آنها و در دسترس بودن، از پیام رسان های فوری استفاده می کنند. مثلا شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز که نیاز به مشاوره داشتید، به آنها پیام دهید. سپس بعد از تعیین وقت توسط مشاور تماس حاصل کنید.

استفاده از چت ها مبتنی بر متن نیز یکی دیگر از ابزارهایی است که برای مشاوره آنلاین روانشناسی مورد استفاده قرار می گیرد.

شما برای دریافت خدماتی مانند ویدیو چت و .. می توانید هم از تلفن همراه خود استفاده کنید. یا از رایانه و لپتاپ برای برقراری ارتباط استفاده کنید. البته استفاده از موبایل برای اکثر افراد راحتتر بوده و بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد.

مشاوره آنلاین روانشناسی چه خدماتی را برای مشاوره ارائه می دهد؟

مشاوره حضوری از قدیمی ترین انواع روش های مشاوره بوده است. این روش همچنان طرفداران خود را دارد. در این نوع مشاوره، مراجعه کننده باید در مطب روانشناس حاضر شده و از خدمات مشاوره استفاده کند. مسلما صحبت کردن با مشاور می تواند به شما کمک کند تا مشکلات خود را شناسایی کرده و به دنبال راه حل مناسبی برای آنها باشید. مدیریت مشکلات را یاد بگیرید و برای بهبودی شرایط تلاش کنید. امروزه علاوه بر مشاوره حضوری انواع دیگری از مشاوره نیز رواج یافته است. مانند مشاوره تلفنی، مشاوره آنلاین و … . مشاوره آنلاین و از راه دور می تواند خدمات مختلفی را به مراجعه کننده ارائه دهد و برای او مسمر ثمر باشد. برخی از شرایط و مشکلاتی که می توان با مشاوره آنلاین روانشناسی آنها را حل کرد عبارتند از:

درمان اختلالات اضطرابی

درمان مشکلات دوقطبی و اختلال دو قطبی

درمان سوء مصرف مواد مخدر، الکل و اعتیاد به آنها

کمک به مدیریت خشم و یادگیری مهارت کنترل خشم

درمان افسردگی های ضعیف، متوسط و حتی افسردگی های سخت و شدید

برطرف کردن مشکلات در زمینه زناشویی و ازدواج

حل مشکلات خانوادگی و تعارضات موجود در خانواده

یادگیری مهارت تصمیم گیری در مواقع سخت و حساس

درمان اختلالات مربوط به اشتها

مشکلات در زمینه مشاوره فردی و تعارضات روابط بین فردی

البته لازم به ذکر است که، اگرچه درمان از طریق مشاوره آنلاین روانشناسی می تواند جز یکی از بهترین راه های درمانی باشد. اما اگر شرایط و مشکلاتی دارید که احساس می کنید نیاز به مراجعه حضوری و صحبت کردن با مشاور به صورت مستقیم و رو در رو است. بهتر است از مشاوره حضوری استفاده کنید. در این شرایط مشاوره روانشناسی آنلاین بهترین گزینه نخواهد بود.

مشاوره آنلاین روانشناسی

چرا مشاوره آنلاین پرطرفدار شده است؟

مشاوره آنلاین امروزه در بین مردم بسیار طرفدار دارد. مخصوصا اگر به صورت مشاوره آنلاین 24 ساعته باشد. مزیت های این روش باعث شده است که به یکی از پر استفاده ترین روش های مشاوره تبدیل شود. مشاوره آنلاین روانشناسی در مقایسه با مشاوره حضوری، امروزه پیشرفت های بیشتری داشته و مزایای مناسبی را ارائه می دهد. برخی از مهم ترین مزایای مشاوره روانشناسی آنلاین عبارتند از:

صرفه جویی در زمان

استفاده از مشاوره رواتنشناسی آنلاین می تواند زمان کمتری را از شما بگیرد. یا نگرانی شما از بابت قرار گرفتن در ترافیک های سنگین را برطرف سازد. شما با استفاده از مشاوره آنلاین دیگر نیاز ندارید کیلومترها راه را برای رسیدن به مرکز مشاوره طی کنید. بلکه با شماره گیری و یا ورود به سایت، می توانید با مشاور خود ارتباط برقرار کنید و جلسه مشاوره را در هر کجای دنیا که هستید به صورت آنلاین برگزار کنید.

صرفه جویی در هزینه ها

در مقایسه با درمان های حضوری و استفاده از مشاوره حضوری خانواده، استفاده از مشاوره آنلاین خانواده می تواند هزینه های کمتری را برای شما داشته باشد. شما دیگر نیاز نیست برای رسیدن به مرکز مشاوره خانواده هزینه های ایام و ذهابی را پرداخت کنید. صرفه جویی در هزنیه های رفت و آمد باعث شده است که این نوع از مشاوره محبوب شود. همچنین در برخی از شرایط اکثر مرکز مشاوره آنلاین خانواده تخفیفات ویژه ای را به مناسبت های مختلف برای مراجعه کنندگان در نظر می گیرند. در صورتیکه کمتر موقعیتی پیش می آید که مراکز مشاوره حضوری این تخفیفات را لحاظ کنند.

برقراری ارتباط آنلاین آسان تر است

برقراری ارتباط آنلاین و استفاده از فضای مجازی برای بسیاری از افراد، مخصوصا جوانان و نوجوانان که دائم با تلفن همراه و فضای مجازی در ارتباط هستند، راحت تر است. افراد جوان بیشتر از ایمیل و شبکه های مجازی برای برقراری ارتباط استفاده می کنند. این یعنی برقراری ارتباط با مشاور آنلاین برای آنها راحت تر از برقراری ارتباط با مشاوره حضوری است. به ویژه در موقعیت هایی که بیان مشکلات خصوصی به صورت رو در رو برای جوانان سخت بوده و خجالت می کشند.

دسترسی راحت به مشاوره

مشاوره ازدواج آنلاین یا مشاوره خانواده آنلاین و … دسترسی افراد به مشاور را راحت تر کرده اند. استفاده از مشاوره آنلاین برای افرادی که نمی توانند از نظر موقعیت مکانی خودشان را به مرکز مشاوره برسانند، آسان تر است. در برخی از روستاها و یا شهرستان هایی که مرکز مشاوره وجود ندارد و یا دسترسی به آنها سخت است، استفاده از مشاوره آنلاین طرفدار بیشتری دارد. در برخی از شرایط نیز ممکن است فردی مبتلا به بیماری باشد و نتواند مسافت زیادی را برای رسیدن به مشاوره طی کند. در این شرایط استفاده از مشاوره آنلاین می تواند تنها گزینه مناسب باشد.

حفظ حریم خصوصی

رعایت حریم خصوصی در مشاوره یکی از مهم ترین مسائلی است که باید حتما لحاظ شود. مشاوره چه به صورت حضوری باشد و چه تلفنی و آنلاین نباید اطلاعات شخصی افرادی که برای مشاوره به آنها مراجعه می کنند را برای دیگری فاش کند. پس استفاده از مشاوره حضوری به معنای آن نیست که حریم خصوصی شما توسط مشاور رعایت نمی شود. اما ممکن است شما نخواهید کسی از اعضای خانواده، دوستان و یا آشنایانتان متوجه حضور شما در مرکز مشاوره شوند. استفاده از مشاوره حضوری ممکن است باعث شود که افراد دیگر شما را هنگام مراجعه به مرکز مشاوره ببینند. اما مشاوره آنلاین این امکان را برای افراد فراهم کرده است که در منزل خود بتوانند از مشاوره استفاده کنند. استفاده از مشاوره در منزل باعث می شود که حریم خصوصی شما به طور کامل حفظ شود. شما میتوانید زمانی که در خانه تنها هستید از مشاوره استفاده کنید.

مشاوره خانواده آنلاین

آیا مشاوره آنلاین موثر است؟

همانطور که اشاره شد، مشاوره آنلاین روانشناسی یکی از جدیدترین راه های درمان سلامت روان است. تحقیقات انجام شده نشان می دهد که این نوع از درمان نیز برای بسیاری از افراد به اندازه درمان حضوری می تواند موثر و مفید باشد. پس می توان گفت مشاوره آنلاین روانشناسی نیز برای درمان و مباحث سلامت روان بسیار مفید و موثر است. مشاوره روانشناسی آنلاین خارج از کشور این امکان را به شما می دهد تا با یک متخصص و مشاور خبره از هر کجای دنیا ارتباط برقرار کنید. در حالیکه نه هزینه های اضافی رفت و آمد را پرداخت می کنید و نه زمان و انرژی شما برای رفتن به مرکز مشاوره تلف می شود.

البته می توان گفت مشاوره روانشناسی آنلاین می تواند معایبی را نیز داشته باشد. مثلا عدم برقراری ارتباط چهره به چهره با مشاور می تواند جزء یکی از معایب این روش باشد. همچنین مشاور نمی تواند از زبان بدن و ارتباط رو در رو برای تاثیر گذاری بیشتر برروی مراجعه کننده، استفاده کند. برقراری چنین ارتباطی تنها از طریق مشاوره حضوری و یا تا حدودی از طریق ویدیوچت امکان دارد.

به طور کلی اینکه بخواهیم بگوییم مشاوره آنلاین تا چه اندازه موثر است بستگی به عوامل مختلفی دارد. که برای تعیین سطح درمان هر نوع مشاوره ای مورد استفاده قرار می گیرد. مثلا بستگی به: سطح ارتباطی که می توانید با درمانگر خود برقرار کنید، میزان توانایی شما برای برقراری ارتباط کلامی، توانایی در رساندن معنا و مفهوم و آنچه که احساس می کنید و … .

مشاوره آنلاین 24 ساعته رایگان

سخنی از مشاوران آویژه

پیدا کردن مشاوره آنلاین در واتساپ و یا هر شبکه مجازی دیگر نیاز به تلاش دارد. مشاوره آنلاین در صورتی می تواند برای شما مفید باشد که به درستی انتخاب کرده باشید. مشاوره روانشناسی آنلاین می تواند به افراد در نقاط مختلف کشور کمک کند. تا مهارت های زندگی را بیاموزند و از آنها در زندگی خود استفاده کنند. مشاوره خانواده آنلاین به حل اختلافات خانوادگی و یادگیری مهارت حل مشکلات و تصمیم گیری در مواقع دشوار کمک می کند. به یاد داشته باشید که مشاوره آنلاین می تواند مانند مشاوره حضوری برای شما مفید باشد، اگر بتوانید ارتباط مناسبی را با مشاور آنلاین برقرار کنید. برخی از افراد نمی توانند احساسات خود را از طریق مشاوره تلفنی آنلاین و یا چت و گفت و گو در داخل پیام رسان بیان کنند. این گونه افراد ترجیح می دهند که از مشاوره حضوری به جای مشاوره آنلاین استفاده کنند.

سوالات متداول

آیا مشاوره آنلاین می تواند راه مناسبی برای حل مشکلات باشد؟

بله، مشاوره آنلاین نیز مانند مشاوره حضوری می تواند راه حل مناسبی برای حل مشکلات و چالش ها باشد. به شرط آنکه مراجعه کننده بتواند ارتباط مناسب و مفیدی را با مشاور به صورت آنلاین و غیر حضوری برقرار کند.

مشاوره آنلاین چه مزایایی دارد؟

دسترسی راحت به مشاور، صرفه جویی در زمان، صرفه جویی در هزینه ها و کاهش هزینه های رفت و آمد، حفظ حریم خصوصی و … از مزایای مشاوره آنلاین است.

بی حوصلگی در روانشناسی چیست؟

بی حوصلگی در روانشناسی چیست؟ برای رفع آن چکنیم؟

راهکارهای مهم برای مقابله با بی حوصلگی 📛 بی حوصلگی در زندگی شخصی و مسائل کاری به خصوص زمانی که فرد کم سن و سال تر بوده و ایام جوانی اش را سپری می کند، بسیار شایع است. 📛 سنین حساسی وجود دارد که فرد تحت تاثیر تجربه کمتر در…

چگونه تنبلی را کنار بگذاریم؟

چگونه تنبلی را کنار بگذاریم؟ ۸ راهکار موثر برای غلبه بر تنبلی

آشنایی با راهکارهای 8 گانه غلبه بر تنبلی تنبلی مشکل شایع این روزها در بین بسیاری از افراد است. شاید تاکنون بارها از خودتان این سوال را پرسیده اید که چرا این همه در انجام کارهای روزمره خود تنبلی می کنید و چگونه می توانید از شر تنبل بودنتان خلاص…

بهترین درمان بیش فعالی بزرگسالان

بهترین درمان بیش فعالی بزرگسالان

بیش از اندازه در زندگی خود با چالش تمرکز مواجه هستید و مدام احساس بی قراری کرده و از این شاخه به آن شاخه پریدن را به ماندن در یک موقعیت با ثبات ترجیح می‌دهید؟ احساس کمبود توجه داشته و انرژی بالا و غیرقابل کنترلی دارید🙄. همه این موارد اگر…

۲۰ ویژگی افراد عصبی

۲۰ ویژگی افراد عصبی + ۶ روش برخورد با فرد عصبی

چند پیشنهاد برای آشنایی با روانشناسی افراد عصبی و راهکارهای چگونگی رفتار با آنها ویژگی های افراد عصبی را در موقعیت های حساس بهتر می شود، شناخت. عصبی بودن آنها یک واکنش شدید به موقعیتی است که در آن قرار دارند و تحت تاثیر آن موقعیت، ترس، دلهره و نگرانی…

16 راهکاری که باعث می‌شود بهتر سر صحبت را با دیگران باز کنید

16 راهکاری که باعث می‌شود بهتر سر صحبت را با دیگران باز کنید

همه ما معمولا در شرایطی با افراد مختلفی قرار گرفته ایم که نمی دانیم چه بگوییم و چگونه سر صحبت را با آنها باز کنیم. 😓 شرایطی که اغلب اوقات سکوت سنگینی میانتان حاکم شده و شما را در برابر فرد و یا افرادی که در کنارتان هستند، تا حد…

۷ مهارت ساده نه گفتن: چگونه بدون نه گفتن نه بگوییم؟

۷ مهارت ساده نه گفتن: چگونه بدون نه گفتن نه بگوییم؟

بسیاری از ما در نه گفتن به دیگران راحت نیستیم. نه گفتن یک مهارت عاطفی هوشمندانه است که هرکسی می تواند آن را بیاموزد: واقعاً!😍 ✳️ نه گفتن فقط دو حرف است، اما گفتن نه می تواند واقعاً سخت و پیچیده باشد😩. چرا نه گفتن سخت است؟ چرا با نه گفتن…

آگورا فوبیا و یا ترس از بیرون رفتن از خانه

آگورا فوبیا و یا ترس از بیرون رفتن از خانه + علائم راهکارهای درمان (Agoraphobia)

چرا دوست ندارم از خانه بیرون بروم؟🤷‍♀️ چرا وقتی میخوام برم بیرون استرس میگیرم؟🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️ برای پاسخ به این سوالات این مقاله را تا انتها دنبال کنید! ترس از بیرون رفتن از خانه و قرار گرفتن در مکان های عمومی و یا موقعیت هایی که فرار کردن از آنها ممکن است مشکل باشد، یکی از…

ترس از حیوانات را چگونه درمان کنیم؟

ترس از حیوانات را چگونه درمان کنیم؟

ترس از حیوانات یا همان زوفوبیا (zoophobia) یکی از شایع‌ترین ترس‌ها در بین برخی از افراد است🥺. هنگامی که افراد با اختلال اضطرابی ترس از حیوانات مواجه می شوند، ترس بسیار شدیدی را تجربه می کنند😭. این نوع ترس از جانب حیوانات مختلفی در فرد ایجاد می‌شود. گاهی اوقات یک…

افسردگی بعد از مهاجرت

افسردگی بعد از مهاجرت (علائم و راهکارهایی برای آمادگی روحی برای مهاجرت)

مفهوم مهاجرت از کشور محل تولد و محل زندگی همیشه بار معنایی مثبتی نداشته و گاهی اوقات برای اغلب افراد به تلخ‌ترین و عجیب ترین تجربه زندگی شان، تبدیل می شود🥺. ✅ به عنوان یک فرد مهاجر این موضوع طبیعی است که پس از گذشته مدت زمانی دور از خانواده…

بهترین ورزش برای کاهش استرس و تقویت اعصاب

بهترین ورزش برای کاهش استرس و تقویت اعصاب

10 تاثیر مثبت ورزش بر آرامش اعصاب و روان شما اگر احساس می کنید که به اندازه کافی از نظر روانی فرد قوی نیستید، نه نیاز است به پزشک مراجعه کنید، نه دارو مصرف کنید و نه حتی از وضعیت ضعف اعصاب و روان خود ناراحت باشید. کافی است ورزش…

اختلال شخصیت

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

آیا به مشاوره فوری نیاز دارید؟

 

مشاوره حضوری 👉

مشاوره تلفنی فوری👉