مشاوره برای بدون کنکور غیر انتفاعی 98

مشاوره برای بدون کنکور غیر انتفاعی

مشاوره برای بدون کنکور غیر انتفاعی

مشاوره برای بدون کنکور غیر انتفاعی یکی دیگر از مسائلی است که بیشتر مشاورین در این زمینه فعالیت می کنند . در واقع مشاوره برای بدون کنکور غیر انتفاعی به متقاضیان کمک می کند تا درمورد رشته و دانشگاه انتخابی خود اطلاعات لازم را به دست آورند . در واقع داوطلبان می توانند با مشاوره برای بدون کنکور غیر انتفاعی در دانشگاه ها مشغول به تحصیل شوند . پذیرش دانشجو بدون کنکور در این رشته از طریقثبت نام کنکور سراسری و بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد . به طور کلی پذیرش دانشجو در دانشگاه های غیر انتفاعی در تمام گروه های درسی ریاضی ، علوم تجربی ، علوم انسانی ، هنر و زبان انگلیسی انجام می شود .

با توجه به هزینه های پایین تحصیل در رشته های بدون کنکور غیر انتفاعی بسیار مورد استقبال عموم قرار گرفته اند . هر ساله این موسسات و دانشگاه ها از کنکور سراسری داوطلبان را در رشته های مختلف جذب می کردند . اما در سال های اخیر با توجه به افزایش تقاضا برای ادامه تحصیل موسسات غیر انتفاعی بدون کنکور نیز سعی ذر جذب دانشجو دارند . این موسسات غیر انتفاعی زیر نظر وزارت علوم بوده و هر ساله اطلاعیه های این موسسات در سایت رسمی سازمان سنجش قرار می گیرد . متقاضیان می توانند با مشاوره برای بدون کنکور غیر انتفاعیاز تمامی کد رشته ها و محل های دانشگاهی جهت ثبت نام در این رشته های بدون کنکور مطلع شوند .

بدون کنکور غیر انتفاعی

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

مرکز مشاوره بدون کنکور غیر انتفاعی

مرکز مشاوره بدون کنکور غیر انتفاعی به متقاضیان کمک خواهد کرد تا بتوانند از شرایط و ضوابط کامل ادامه تحصیل در رشته های بدون کنکور غیر انتفاعی اطلاعات جامع و کاملی به دست آورده و با یک مشاوره تحصیلی درست وارد دانشگاه شوند . همانطور که می دانید مراکز غیر انتفاعی جزء دانشگاه های غیر دولتی هستند که مقدار شهریه آنها نسبت به دانشگاه های غیر دولتی دیگر مانند دانشگاه آزاد و …. کمتر است . ثبت نام بدون کنکور غیر انتفاعی در این دانشگاه ها در دو نوبت مهر ماه و بهمن ماه انحام می شود . مرکز مشاوره بدون کنکور غیر انتفاعی شما عزیزان را در این امر یاری خواهد داد .


بیشتر بخوانید:چگونگی چینش رشته محل ها در انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۷


مشاوره تلفنی بدون کنکور غیر انتفاعی

مشاوره تلفنی بدون کنکور غیر انتفاعی یکی از راه های مفید برای داوطلبان می باشد تا بتوانند برای رسیدن به هدفی بزرگ مشاوره گرفته و رشته و دانشگاه مورد نظر خود با دقت کافی انتخاب نمایند . متقاضیان ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی می توانند از طریق مشاوره تلفنی بدون کنکور غیر انتفاعی مشاوره تحصیلی بگیرند . مرکز مشاوره تحصیلی آویژه یکی از بهترین و برترین مراکز مشاوره تحصیلی در زمینه مشاوره کنکور غیر انتفاعی و مشاوره تلفنی بدون کنکور غیر انتفاعی می باشد .

این مرکز مشاوره بدون کنکور غیر انتفاعیداوطلبان را در تمامی زمینه های تحصیلی راهنمایی می کند . متقاضیان شرکت در ثبت نام این رشته های بدون کنکور در دو نوبت مهر ماه و بهمن ماه می توانند ثبت نام خود را از طریق سایت رسمی سنجش انجام دهند . قبولی در گزینش رشته های بدون کنکور غیر انتفاعی با بررسی سوابق تحصیلی متقاضیان صورت می گیرد .

مشاوره برای بدون کنکور غیر انتفاعی

مشاوره بدون کنکور غیر انتفاعی آویژه

مشاوره بدون کنکور غیر انتفاعی آویژه در نظر دارد اطلاعات جامعی از لیست رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه غیر انتفاعی را در اختیار متقاضیان عزیز بگذارد . در سالهای گذشته با توجه به افزایش تقاضای ورود به دانشگاه ها در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد موسسات آموزش عالی دانشگاه های سراسری و غیر انتفاعی افزایش یافته اند . دانشگاه غیر انتفاعی تهران یکی از موسسات آموزش عالی در سطح کشور می باشد که هر ساله درصد زیادی از دانشجویان را با بررسی سوابق تحصیلی و بر اساس معدل کتبی پذیرش می کند . امروزه پذیرش در رشته های بدون کنکور در مقطع ارشد کار آسانی است . در واقع متقاضیان می توانند به راحنی از بین هزاران کد رشته محل رشته و دانشگاه در خواستی خود را انتخاب کنند . ما با مشاوره بدون کنکور غیر انتفاعی آویژه همراه شما هستیم .

مشاوره ثبت نام بدون کنکور غیر انتفاعی

مرکز مشاوره بدون کنکور غیر انتفاعی آویژه

مرکز مشاوره بدون کنکور غیر انتفاعی آویژه در نظر دارد متقاضیان عزیز را در تمامی مراحل پذیرش در رشته های بدون کنکور غیر انتفاعی همراهی کند . عزیزان می توانند برای اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام و اطلاع از مدارک مورد نیاز برای پر کردن فرم کد رشته محل در دانشگاه ها و موسسات غیر انتفاعی با مرکز مشاوره بدون کنکور غیر انتفاعی آویژه تماس حاصل نمایند . این مرکز مشاوره تلفنی بدون کنکور غیر انتفاعی شما عزیزان را در تمامی مراحل تحصیل مشاوره خواهند داد .

بدون کنکور غیر انتفاعی

شرایط و ضوابط ثبت نام بدون کنکور غیر انتفاعی

دانشگاه ها و موسسات غیر انتفاعی در سراسر کشور در مقاطع مختلف کاردانی ، کارشناسی و ارشد بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی و معدل کتبی دیپلم دانشجو پدیرش می کنند . متقاضیانی که می خواهند برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور غیر انتفاعی اقدام کنند باید یا دارای مدرک دیپلم نظام قدیم باشند یا دوره پیش دانشگاهی خود را گذرانده باشند . البته لازم به ذکر است عزیزانی که مدرک کاردانی یا همان فوق دیپلم را دارند نیز می توانند برای بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی اقدام کنند . به دلیل پذیرش دانشجو در رشته های بدون کنکور غیر انتفاعی بر اساس سوابق تحصیلی و معدل کتبی ، داوطلبان باید معدل دیپلم خود را با دقت در فرم درخواست پر کنند . طبیعی است به اقدامات داوطلبان پس از اتمام مهلت انتخاب رشته و ثبت نام ترتیب اثر داده نمی شود.

مشاوره ثبت نام بدون کنکور غیر انتفاعی

لیست رشته های بدون کنکور غیر انتفاعی

رشته های زیادی در مفاطع مختلف کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد بدون کنکور موسسات غیر انتفاعی ارایه می شود . در اینجا قصد داریم بخشی از مهم ترین کد رشته های بدون کنکور در مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه های غیر انتفاعی را برای متقاضیان شرح دهیم .

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی غیر انتفاعی

در مقطع کاردانی پیوسته رشته هایی مانند

  • امور بانکی
  • کاردانی فنی عمران
  • کاردانی خط و سازه های ریلی
  • کاردانی امور مالی و مالیاتی

انواع مدیریت ها مانند مدیریت مالی ، مدیریت بازرگانی و مدیریت صنعتی و حسابداری را می توان نام برد . داوطلیان می توانند برای اطلاع از لیست دقیق کد رشته های بدون کنکور غیر انتفاعی با مرکز مشاوره تلفنی آویژه تماس بگیرند .

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته غیر انتفاعی

در مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز می توان به رشته های همچون

  • مهندسی عمران
  • مهندسی برق
  • مهندسی تکنولوژی مخابرات
  • صنایع شیمیایی
  • مهندسی شهرسازی

و بسیاری از رشته های دیگر اشاره کرد .

بدون کنکور غیر انتفاعی

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی غیر انتفاعی

رشته های بدون کنکور در این مقطع بسیار وسیع می باشد . از جمله مهم ترین رشته های بدون کنکور در این مقطع

  • شیمی کاربردی ، روانشناسی ، نقشه برداری
  • اقتصاد ، گرافیک ، زیست شناسی جانوری
  • مدیریت بیمه ، مهندسی صنایع ، ارتباط تصویری
  • طراحی صنعتی ، مترجمی زبان انگلیسی ، مهندسی کامپیوتر
  • مهندسی مدیریت پروژه ، علوم ورزشی ، مهندسی پزشکی
  • زبان و ادبیات آلمانی ، گردشگری ، هتلداری ، سینما
  • مدد کاری اجتماعی ، معماری داخلی ، نقاشی ، بازیگری
  • نوازندگی موسیقی ایرانی ، زیست شناسی دریا ، حقوق ، روانشناسی
  • آموزش زبان انگلیسی ، طراحی لباس ، مدیریت مالی ، مهندسی مواد و متالوژی
  • فقه و حقوق اسلامی ، زیست شناسی سلولی ملکولی

و انواع مدیریت های مالی ، صنعتی و بازرگانی نیز هستند .

برای اطلاع از لیست جامع و کامل این کد رشته های بدون کنکور غیر انتفاعی می توانید با راهنمایی از مشاوره برای بدون کنکور عیر انتفاعیوارد دانشگاه های و موسسات عیر انتفاعی شده و ادامه تحصیل دهید .
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

مشاوره برای بدون کنکور غیر انتفاعی 98

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

یکشنبه

1403/1/12

دوشنبه

1403/1/13

سه شنبه

1403/1/14

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید