معافیت پزشکی انواع بیماری های زانو/مینیسک/استئوآرتریت/پارگی متقاطع زانو

معافیت پزشکی انواع بیماری های زانو

دریافت معافیت خدمت سربازی با ارائه مدارک پزشکی یکی از انواع معافیت هایی است که سازمان نظام وظیفه برای مشمولانی که به بیماری خاصی مبتلا هستند، در نظر گرفته است.

مشمولانی که دچار مشکلات استخوانی از جمله زانو هستند با توجه به شدت و ضعف بیماری می توانند معافیت پزشکی زانو را دریافت نمایند.

در این مقاله مشاوره نظام وظیفه سعی داریم چگونگی دریافت معافیت پزشکی زانو را برای شما به تفصیل بیان کنیم. با توجه به گستردگی قوانین معافیت پزشکی می توانید برای اطلاع تمام معافیت ها با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.

انواع بیماری های زانو جهت معافیت سربازی

زانو یک عضو اصلی در بدن است که ممکن است با انواع بیماری ها آسیب ببیند.

در سازمان نظام وظیفه بیماریهای مربوط به زانو که موجب معافیت پزشکی زانو می شوند عبارتند از:

بیماری مینیسک زانواستئوآرتریت زانوآنکیلوز زانو

 

استئوکوندریت دیسکانت زانوشلی لیگمان زانو

 

پارگی متقاطع زانو

شرایط معافیت پزشکی زانو :

سازمان نظام وظیفه مشمولان خدمت سربازی را از نظر وضعیت جسمی و روانی به چهار دسته زیر تقسیم کرده است:

مشمولانی که از نظر جسمی و روانی سالم و قادر به انجام خدمت هستند.

مشمولانی که به علت نقص عضو و یا ابتلا به بیماری از سلامتی کامل برخوردار نبوده اما قادر به انجام خدمت در امور اداری می باشند که معافیت از خدمات رزمی به انها اختصاص می یابد.

کسانی که به علت عدم رشد یا ابتلا به بیماری موقتاً قادر به انجام خدمت دوره ضرورت نیستند.(معافیت موقت سربازی)

مشمولانی که به علت نقص عضو یا ابتلا به بیماری جسمی و یا روانی به طور دائم قادر به انجام خدمت دوره ضرورت نیستند.(معافیت دائم سربازی)

برای کسب اطلاعات پیرامون معافیت اعصاب و روان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

معافیت اعصاب و روان

چنانچه مشمولان هر کدام از بیماری های مربوط به زانو را داشته باشند می توانند یکی از انواع معافیت های پزشکی را دریافت نمایند.

این مشمولان با توجه به میزان و شدت بیماری خود می توانند از معافیت دائم، معافیت موقت و یا معافیت از رزم بهره مند شوند.

انواع بیماری های زانو جهت معافیت سربازی

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

شرایط معافیت پزشکی مینیسک زانو:

مینیسک دوتکه غضروف هلالی شکل در دو طرف زانو است که مانند ضربه گیر بین استخوان درشت نی و ران عمل می کند هر گونه آسیب به آنها موجب درد، تورم یا سفتی در زانو شده و یا حتی سبب کاهش آستانه حرکتی زانو خواهد شد.

پارگی مینیسک زانو معمولا به دو صورت پارگی مینیسک داخلی و یا پارگی مینیسک خارجی می باشد که نوع داخلی بین افراد بیشتر به چشم می خورد.

افرادی که دارای زانوی صدمه دیده هستند، قبل از اعزام به خدمت سربازی باید برای معافیت پزشکی زانو اقدام نمایند.

طبق بند ۲۶ قوانین معافیت پزشکی نظام وظیفه اگر پارگی مینیسک در دو زانو یا یک زانو اتفاق افتاده باشد اما هیچ اختلالی در عملکرد مشمول به وجود نیاورد، کمیسیون پزشکی سازمان نظام وظیفه به آن ها معافیت دائم پزشکی نخواهد داد. در این صورت ممکن است این افراد از خدمات رزمی معاف شوند.

اگر مشمولان دارای اختلالات و محدودیت های حرکتی جدی باشند می توانند معافیت دائم بگیرند.

پارگی مینیسک زانو می تواند اصلی ترین فعالیت های منیسک زانو از قبیل تثبیت حرکت های زانو و یا خاصیت ضربه گیر بودن آن را دچار اختلال نماید.

مشمولان آسیب دیده با ارائه مدارکی نظیر ام ار ای مبتنی بر پارگی مینیسک زانو ، ساییدگی مینیسک زانو و… می توانند برای دریافت معافیت اقدام نمایند.

برای افراد با توجه به شدت آسیب دیدگی مینیسک زانو ممکن است هر کدام از معافیت ها لحاظ شود. چنانچه مینیسک زانو فرد به طور شدیدی اسیب دیده باشد، معافیت دائم به او تعلق خواهد گرفت.

دسته بیمارینام بیماریشرایط بیمارینوع معافیتامکان بررسی معافیت حین تحصیل
بیماری های استخوان (اسکلت)مینیسک زانوپارگی کامل مینیسک زانو در فرم شدید که محدودیت جدی و یا اختلال در عملکرد عضو ایجاد نموده باشدمعاف دائمبله
بیماری های استخوان (اسکلت)مینیسک زانوکشیدگی مینیسک زانو در فرم خفیفمعاف از خدمات رزمیخیر

چنانچه شما تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با معافیت مینیسک زانو دارید، بهتر است با کلیک بر روی لینک زیر به مطالعه توضیحات تکمیلی بپردازید.

معافیت پزشکی مینیسک زانو

شرایط معافیت پزشکی استئوآرتریت زانو:

دراین بیماری شکستن غضروف بین مفاصل زانو باعث ساییدگی استخوان شده و با ایجاد درد و سفتی زانو معافیت پزشکی استئوآرتریت زانو را برای بیمار به همراه خواهد داشت.

معافیت پزشکیبیماریاستئوآرتریت زانویکی از انواع معافیت های پزشکی است که در گروه بیماری های روماتولوژی و بافت همبند قرار دارد.

برای کسب اطلاعات تکمیلی درمورد بیماری های روماتولوژی و بافت همبند بر روی لینک زیر کلیک کنید.

معافیت پزشکی بیماری های روماتولوژی

برای بیماری استئوآرتریت زانو با توجه به شرایط مشمول معافیت به صورت زیر است و مشمول می تواند با توجه به شرایطی که دارد، برای معافیت پزشکیاستئوآرتریت زانواقدام نماید.

دسته بیمارینام بیماریشرایط بیمارینوع معافیتامکان بررسی معافیت حین تحصیل
بیماری های روماتولوژی و بافت همبنداستئوآرتریت زانودر فرم شدید و ناتوان کننده که تغییر شکل و یا اختلال در عملکرد عضو ایجاد نموده باشدمعاف دائمبله
بیماری های روماتولوژی و بافت همبنداستئوآرتریت زانودر فرم خفیفمعاف از خدمات رزمیخیر

شرایط معافیت پزشکی آنکیلوز زانو:

آنکیلوز نوعی بیماری است که در آن مفاصل خشک شده و نمی توانند به درستی در کنار یکدیگر حرکت کنند. زمانی که انعطافی در کپسول مفصل و رباط ها نباشد بی حرکتی ایجاد می شود و آنکیلوز زانو رخ می دهد.

معافیت پزشکیبیماریآنکیلوز زانو از جمله انواع معافیت پزشکی بیماری های استخوان و اسکلت به شمار می رود.معافیت پزشکیآنکیلوز زانو به صورت زیر برای افراد واجد شرایط اعمال می شود.

دسته بیمارینام بیماریشرایط بیمارینوع معافیتامکان بررسی معافیت حین تحصیل
بیماری های استخوان (اسکلت)آنکیلوز زانوشرایط خاصی ذکر نشده استمعاف دائمخیر

چنانچه علاقه مند به اطلاع از معافیت های پزشکی می باشید، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

معافیت پزشکی

شرایط معافیت پزشکی استئوکندریت دیسکانت زانو:

در بیماری استئکوندریت دیسکانت زانو به دلیل عدم خون رسانی، استخوان زیر غضروف مفصلی از بین رفته و درد شدیدی برای بیماران به همراه دارد.

بر اثر شدت بیماری بخشی از غضروف از ناحیه مفصل جدا شده و منجر به درد، التهاب، کاهش دامنه حرکتی می گردد.

گاهی قطعه مورد نظر در محل خود ثابت بوده و گاهی به درون مفصل منتقل می‌شود و باعث اختلال در حرکات مفصل مورد نظر می‌گردد. مفصل زانو بیشتر از مفاصل دیگر دچار بیماری استئکندریت دیسکان می‌شود.

در لیست بیماری های منتشر شده برای دریافت معافیت پزشکی، بیماری استئکوندریت دیسکانت زانو مربوط به بیماری های اسکلت و استخوانی می باشد.

معافیت برای بیماری استئکوندریت دیسکانت زانو با توجه به شرایط مشمول معافیت به صورت زیر است و مشمول می تواند با توجه به شرایطی که دارد، برایمعافیت پزشکیاستئوکندریت دیسکانت زانواقدام نماید.

دسته بیمارینام بیماریشرایط بیمارینوع معافیتامکان بررسی معافیت حین تحصیل
بیماری های استخوان (اسکلت)استئکوندریت دیسکانت زانودرجه 3 و بیشترمعاف دائمخیر
بیماری های استخوان (اسکلت)استئکوندریت دیسکانت زانوکمتر از درجه 3معاف از خدمات رزمیخیر

شرایط معافیت پزشکی شلی لیگمان زانو:

این بیماری در اثر نرم شدن رباط استخوان کشکک ایجاد شده و با بی ثباتی مفصل موجب در رفتگی ناگهانی آن می شود. شلی لیگمان زانو به صورت پیشرونده سبب آرتروز کشکک زانو خواهد شد.

معافیت پزشکیبیماریشلی لیگامان زانواز جمله انواع معافیت پزشکی بیماری های استخوان و اسکلت است. معافیت برای این بیماران به صورت زیر است و مشمول می تواند با توجه به شرایطی که دارد، برایمعافیت پزشکیشلی لیگامان زانواقدام نماید.

دسته بیمارینام بیماریشرایط بیمارینوع معافیتامکان بررسی معافیت حین تحصیل
بیماری های استخوان (اسکلت)شلی لیگامان زانودر صورتی که مانع تمرینات نظامی باشدمعاف از خدمات رزمیخیر

چنانچه تمایل به کسب اطلاعات بیشتر دارید در مورد شرایط گرفتن کفالت دارید مطالعه مقاله معافیت کفالت به شما پیشنهاد می گردد.

شرایط معافیت پزشکی پارگی متقاطع زانو:

چنانچه رباط یا لیگمان متقاطع خلفی زانو که از لغزیدن بالای ساق پا به سمت عقب جلوگیری می کند دچار پارگی و آسیب شود این بیماری به وجود می آید.

معافیت پزشکیبیماریپارگی متقاطع زانودر گروه معافیت پزشکی استخوان و اسکلت قرار دارد و مشمولان با توجه به شرایط بیماری خود به صورت زیر معافیت دریافت می کنند.

دسته بیمارینام بیماریشرایط بیمارینوع معافیتامکان بررسی معافیت حین تحصیل
بیماری های استخوان (اسکلت)پارگی متقاطع زانوپارگی شدید و کامل رباطهای جانبی و متقاطع زانوی یک پا که باعث ناپایداری مفصل گردد در مواردی که چند رباط (بیش از دو رباط) پاره شده باشد – در تمام موارد پارگی رباط ها MRI به تنهایی ملاک نبوده و می بایست پارگی همراه با ناپایداری مفصلی در معاینه بالینی احراز شود.معاف دائمخیر
بیماری های استخوان (اسکلت)پارگی متقاطع زانوپارگی شدید و کامل رباطهای جانبی و متقاطع زانوی یک پا که باعث ناپایداری مفصل گردد در موارد پارگی رباط ACL و PCL – در تمام موارد پارگی رباط ها MRI به تنهایی ملاک نبوده و می بایست پارگی همراه با ناپایداری مفصلی در معاینه بالینی احراز شود.معاف دائمخیر
بیماری های استخوان (اسکلت)پارگی متقاطع زانوپارگی شدید و کامل رباطهای جانبی و متقاطع زانوی یک پا که باعث ناپایداری مفصل گردد در موارد پارگی رباط ACL یا PCL بهمراه یکی از رباطهای جانبی – در تمام موارد پارگی رباط ها MRI به تنهایی ملاک نبوده و می بایست پارگی همراه با ناپایداری مفصلی در معاینه بالینی احراز شود.معاف دائمخیر
بیماری های استخوان (اسکلت)پارگی متقاطع زانوپارگی شدید و کامل رباطهای جانبی و متقاطع زانوی یک پا که باعث ناپایداری مفصل گردد در مواردی که چند رباط (بیش از دو رباط) پاره شده باشد – در تمام موارد پارگی رباط ها MRI به تنهایی ملاک نبوده و می بایست پارگی همراه با ناپایداری مفصلی در معاینه بالینی احراز شود. برای دارندگان مدارک کارشناسی و بالاترمعاف از خدمات رزمیخیر
بیماری های استخوان (اسکلت)پارگی متقاطع زانوپارگی شدید و کامل رباطهای جانبی و متقاطع زانوی یک پا که باعث ناپایداری مفصل گردد در موارد پارگی رباط ACL و PCL – در تمام موارد پارگی رباط ها MRI به تنهایی ملاک نبوده و می بایست پارگی همراه با ناپایداری مفصلی در معاینه بالینی احراز شود. برای دارندگان مدارک کارشناسی و بالاترمعاف از خدمات رزمیخیر
بیماری های استخوان (اسکلت)پارگی متقاطع زانوپارگی شدید و کامل رباطهای جانبی و متقاطع زانوی یک پا که باعث ناپایداری مفصل گردد در موارد پارگی رباط ACL یا PCL بهمراه یکی از رباطهای جانبی – در تمام موارد پارگی رباط ها MRI به تنهایی ملاک نبوده و می بایست پارگی همراه با ناپایداری مفصلی در معاینه بالینی احراز شود. برای دارندگان مدارک کارشناسی و بالاترمعاف از خدمات رزمیخیر
بیماری های استخوان (اسکلت)پارگی متقاطع زانوپارگی ACL یا PCL دوطرفهمعاف دائمخیر
بیماری های استخوان (اسکلت)پارگی متقاطع زانودر افراد جراحی شده (دو رباط و بیشتر) همراه با اختلال عملی – منظور از اختلال عملی، اختلال ناپایداری واضح و تست pivout مثبت می باشد.معاف دائمخیر
بیماری های استخوان (اسکلت)پارگی متقاطع زانودر افراد جراحی شده بدون اختلال عملیمعاف از خدمات رزمیخیر
بیماری های استخوان (اسکلت)پارگی متقاطع زانوپارگی مینیسک و یک رباطمعاف از خدمات رزمیخیر

برای افزایش اطلاعات خود مطالعه کمیسیون پزشکی نظام وظیفه به شما پیشنهاد می گردد.

مراحل دریافت معافیت پزشکی زانو:

معافیت به دلیل بیماری های زانو از جمله معافیت پزشکی استخوان و اسکلت می باشد که در ادامه مراحل دریافت این معافیت را برای شما توضیح داده ایم.

دفترچه راهنمای خدمت وظیفه عمومی را از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) به منظور تنظیم و تکمیل مدارک مورد نیاز دریافت نمایید.

برگه خود اظهاری سوابق بیماری را که در پشت برگ معاینه اولیه قرار دارد، به دقت تکمیل نمایید تا در هنگام مراجعه به پزشک معاینه کننده آن را به او ارائه نمایند.

به یکی از پزشکان معاینه اولیه که آدرس آن توسط پلیس +10 در اختیارتان قرار داده شده مراجعه کنید.

انجام مراحل واکسیناسیون و تکمیل فرم آن توسط مسئولین مرکز بهداشت

برگه معاینه اولیه پزشک را به پلیس + 10 تحویل داده و درخواست خود را ثبت نمایید. هنگام مراجعه به شورای پزشکی به همراه داشتن این مدارک الزامی می باشد.

برگ معرفی به بیمارستان از طریق پست به آدرس شما ارسال می گردد. ذکر این نکته ضروری است که مشمولانی که دارای نقص عضو یا بیماریهای قابل مشاهده می باشند نیازی به مراجعه به بیمارستان نخواهند داشت.

جهت انجام معاینات تخصصی به بیمارستان مراجعه نمایید.

جواب بیمارستان (‌نظریه تخصصی) به حوزه رسیدگی کننده ارسال می گردد.

اعلام تاریخ جلسه حضور در شورای پزشکی از طریق ارسال پیامک

در جلسه شورای پزشکی شرکت کنید و نتیجه کمیسون به اطلاع شما خواهد رسید.

ممکن است برای شما این سوال پیش آید که:

آیا دریافت معافیت پزشکی زانو در حین تحصیلی امکان پذیر است؟

دریافت معافیت پزشکی در حین تحصیل در موارد خاصی امکان پذیر است که از سوی سازمان نظام وظیفه تعیین می شود.

بیماری های زانو متنوع بوده و تنها تعداد محدودی از مشمولان مبتلا می توانند در حین تحصیل معافیت پزشکی زانو را دریافت نمایند.

بیماری که مشمولان می توانند در حین تحصیل برای دریافت معافیت پزشکی زانو اقدام نمایند، آنکیلوز مفاصل و استئوآرتریت می باشد که معافیت دائم به مشمولان داده خواهد شد.

مدارک مورد نیاز معافیت پزشکی زانو

مدارک مورد نیازمعافیت پزشکی زانو:

برای دریافت معافیت پزشکی زانو به همراه داشتن مدارک زیر الزامی است و در صورت آماده نبودن هر یک از مدارک روند گرفتن معافیت سربازی زانو با تاخیر مواجه خواهد شد.

تکمیل برگه وضعیت مشمولان (برگه شماره1 ).

تکمیل برگه معاینه اولیه مشمولان توسط پزشک اولیه (برگه شماره2).

تکمیل برگه واکسیناسیون ( برگه شماره 5).

اصل و کپی کارت ملی جدید به صورت پشت و رو (در صورت نداشتن کارت ملی جدید رسید پیگیری آن نیز قابل پذیرش است)

اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه

اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی فراغت از تحصیل.

2 قطعه عکس رنگی 4×3 تمام رخ زمینه سفید مشمول (علاوه بر عکس های الصاقی به برگه ها)

نکات قابل توجه در دریافت معافیت زانو

طبق قوانین نظام وظیفه مشمولانی که در سیر رسیدگی معافیت پزشکی زانو قرار دارند مجاز به انصراف از درخواست نیستند و رأی شورای پزشکی در خصوص آنان ملاک عمل می باشد.

وقتی برای معاینات تخصصی به مراکز مجهز وزارت بهداشت یا بیمارستان های نیروهای مسلح معرفی می شوید، اگر ظرف مدت یک ماه به این مراکز مراجعه نکنید، پس از تعیین تکلیف به خدمت اعزام می شوید. پس حتماً سعی کنید با پیگیری مناسب سریعاً اقدام نمایید تا به علت کم کاری فرصت معافیت پزشکی زانو را از دست ندهید.

زمانی که مشمولان درخواست معافیت پزشکی زانو را ثبت می نمایند و در سیر معافیت پزشکی قرار می گیرند.

اگر در مدت رسیدگی به درخواست عمداً باعث طولانی شدن مراحل شوند، (‌مانند عدم مراجعه به موقع به بیمارستان، عدم حضور در جلسات شورای پزشکی و … ) وارد غیبت سربازی می گردند.

اعتراض به رای معافیت پزشکی زانو

در صورتی که به دنبال معافیت هایی مانند معافیت مینیسک زانو، معافیت استئوآرتریتزانو و… هستید و جهت دریافت معافیت پزشکی زانو اقدام کرده و به نتیجه نرسیده اید می توانید نسبت به این رای اعتراض کنید.

مراتب اعتراض به ترتیب عبارتند از: اعتراض به کمیسیون شهرستان، اعتراض به کمیسیون استان، اعتراض به کمیسیون سازمان نظام وظیفه و درنهایت اعتراض به شورای عالی پزشکی نظام وظیفه .

اعتراض به شورای عالی آخرین مرحله از اعتراض شما است و رای صادر شده از طرف آن دیگر قابل تغییر نیست و به صورت قطعی لازم الاجرا است.

✍️✍️ سخنی از مشاوران آویژه

با بیماری های مربوط به زانو مانند مینیسک زانو پارگی متقاطع زانو و…مشمولان می توانند برای دریافت معافیت پزشکی زانو اقدام کنند.

معافیت پزشکی زانو بسته به نوع و شدت آن می تواند معافیت دائم و یا معافیت از رزم را برای مشمولان به همراه داشته باشد.

چنانچه تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درمورد معافیت از رزم دارید، بر روی لینک زیر کلیک کنید.

معافیت از رزم سربازی

جهت دریافت معافیت زانو مدارک مورد نیاز نام برده در این مقاله را فراهم کرده و برای ثبت درخواست خود به پلیس + 10 طبق مراحل توضیح داده شده مراجعه نمایید.

سوالات متداول

آیا حین تحصیل می توانم برای دریافت معافیت پزشکی زانو اقدام کنم؟

چنانچه بیماری زانوی شما استئو آرتریت باشد می توانید در حین تحصیل جهت دریافت معافیت زانو اقدام نمایید در دیگر عارضه های زانو این امر ممکن نیست.

آیا در صورت پارگی مینیسک معافیت سربازی زانو به شکل دائم است؟

تا زمانی که پارگی مینیسک زانو اختلالی در عملکرد مشمولان ایجاد نکند معافیت دائم اعمال نخواهد شد.

سربازی مشمولان معاف از رزم زانو چگونه است؟

این معافیت هم مانند سایر معافیت های رزم سربازی فرد نیاز به شرکت در اردوهای نظامی و فعالیتهای رزمی سنگین ندارد و در حین خدمت سربازی فعالیتهای سبک تر به عهده آنها قرار می گیرد.

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

معافیت پزشکی انواع بیماری های زانو/مینیسک/استئوآرتریت/پارگی متقاطع زانو

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید