منابع آزمون EPT + دانلود نمونه سوالات آزمون ای پی تی

منابع آزمون EPT + دانلود نمونه سوالات آزمون ای پی تی

دانشگاه ایالتی کالیفرنیا (CSU) از آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی (EPT) به عنوان ابزاری برای تعیین کلاس های هنرهای زبانی استفاده می کند که دانشجویان ورودی آماده شرکت در آن هستند. به احتمال زیاد قبل از ثبت نام در CSU باید این آزمون را تکمیل کنید.

با این حال، توجه داشته باشید که همه دانشجویان آینده نگر نیازی به تکمیل EPT ندارند. در صورت کسب نمره کافی در سایر آزمون های استاندارد، ممکن است بتوانید از شرکت در آزمون انصراف دهید.

می‌ توانید آزمایش‌ های دقیقی را که می‌ توان از طریق وب‌ سایت سرویس تست الکترونیکی (ETS) (www.ets.org) بررسی کرد.

شرایط آزمون ای پی تی:

EPT شامل 2 بخش چند گزینه ای است، یکی که بر خواندن تمرکز دارد و دیگری بر روی ترکیب تمرکز دارد و یک بخش مقاله نویسی. هر بخش چند گزینه ای شامل 45 سوال است. شما 30 دقیقه برای تکمیل هر بخش چند گزینه ای و 45 دقیقه برای نوشتن مقاله خود خواهید داشت.

بخش مقاله

بخش مقاله EPT از شما می خواهد که یک استدلال کوتاه را بخوانید، آن را تجزیه و تحلیل کنیدر و سپس در قالب مقاله به آن پاسخ دهید. شمابایدمقاله خود را در مورد استدلالی که به شما ارائه شده است بنویسید. هیچ موضوع دیگری پذیرفته نخواهد شد. در واقع، اگر بخواهید در مورد چیز دیگری بنویسید، نمره 0 خواهید گرفت.

از نظر سازماندهی و ساختار مقاله و همچنین توانایی شما در پیروی از قراردادهای املایی و دستوری نوشتار انگلیسی به شما نمره داده خواهد شد.اطمینان حاصل کنید که از ساختار پاراگراف مناسب شامل ابتدا، میانه و پایان استفاده می کنید تا امتیاز خوبی در این بخش کسب کنید.

شرایط آزمون ای پی تی:

بخش خواندن

این بخش شامل سوالاتی است که شما را ملزم می کند برای پاسخ صحیح به سوالات به یک قطعه کوتاه، یک جمله یا چند جمله مراجعه کنید. هدف این بخش از امتحان، آزمایش مهارت درک مطلب شماست.

بخش آهنگسازی

سوالات این بخش اندازه گیری می کند که چگونه می توانید مهارت های ترکیبی را در زبان انگلیسی به کار ببرید. شما باید بتوانید جملات را بازسازی کنید، به چندین جمله نگاه کنید و جملاتی را که به درستی نوشته شده را انتخاب کنید، جملات گمشده را پر کنید و اطلاعاتی را شناسایی کنید که می توان از آنها برای پشتیبانی از موضوعات مختلف استفاده کرد.

چگونه برای EPT ثبت نام کنم؟

در اصل برای شرکت در آزمون ای پی تی شما باید یک حساب کاربری ایجاد کرده و در این آزمون از طریق وب سایت ETS ثبت نام کنید. وب سایت همچنین لیستی از تاریخ های احتمالی آزمون و مکان هایی را که می توانید امتحان را تکمیل کنید در اختیار شما قرار می دهد.

چگونه برای EPT آماده شوم؟

شما میتوانید با مطالعه و خواندن مهارت های مقاله نویسی، خواندن و ترکیب بندی را که برای قبولی در ای پی تی نیاز است مرور کنید. البته این راهنما ها متفاوت بوده و هر کدام شرایط مختص خود را دارا هستند.

اما اکثرا شامل دروس ویدیویی است که به شما این امکان را میدهد تا به سرعت و به راحتی موضوعات مربوط به هنرهای زبانی را که توسط EPT تست شده اند مرور کنید. می‌ توانید روی آزمون‌ های تعاملی کار کنید که به شما این امکان را می‌دهد تا به سوالاتی مشابه سوالاتی که در امتحان یافت می‌شوند، عادت کنید.

شرایط گرفتن کارت ورود به جلسه آزمون ای پی تی :

شرایط گرفتن کارت ورود به جلسه آزمون ای پی تی :

شما برای شرکت در هر آزمونی قاعدتا باید یک مجوز یا کارتی همراه داشته باشید تا بتوانید در آزمون شرکت کنید و در جلسه حضور پیدا کنید.

شرکت کنندگان میتوانند 48 ساعت قبل از برگزاری آزمون کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند .

شرکت کنندگان چگونه میتوانند نتیجه آزمون را دریافت نمیاند ؟

شرکت کنندگان میتوانند با مراجعه به سامانه دانشگاه آزاد که مختص این کار است، کارنامه خود را دریافت نمایند. تا کنون با گزینه های فوق آشنا شدید و میدانید شرایط و نکات آزمون ای پی تی چیست؟ اکنون بریم سراغ مراکز آزمون ای پی تی:

مرکز آزمون ای پی تی دانشگاه آزاد، منابع و کتاب های زیر را معرفی کرده است:

  • Longman Preparation for the TOEFL (The Paper – based)
  • Barrons essential wordsfor toefl
  • 1100 words you need to know
  • 504 essential words
  • Toefl reading flash(2001)

اما برخی از داوطلبان این آزمون سوالی برایشان پیش می آید که آیا منابعی که دانشگاه آزاد معرفی کرده اند برای قبولی در آزمون کفایت میکند؟

در جواب با این سوال باید بگوییم:

اگر شما روزانه وقت خاصی را برای این منابع بگذارید، با مشاور مختص ارتباط برقرار کنید و حد اقل هر هفته یک بار از مشاور راهنمایی بگیرید، وجب به وجب منابع را بخوانید و یاد بگیرید.

1 – بهترین منابع برای بخش واژگان آزمون:

شما برای پاسخ دادن به سوالات آزمون ای پی تی علاوه بر سوالات واژگان، سوالات گرامر، سوالات ریدینگ، و کلوز تست به دانش لغتی بالایی نیاز دارید. مهمترین منابع انگلیسی کتاب های 504 واژه، لغات ضروری تافل و 1100 واژه برونز هستند.

شرکت کنندگان چگونه میتوانند نتیجه آزمون را دریافت نمیاند ؟

اما یکی از مشکلاتی که این منابع دارند، حجم زیاد لغات برای حفظ کردن است که هم وقت زیادی را از داوطلبان میگیرد، هم تعداد بسیار بالایی از لغات موجود در منابع اصلا در هیچ کدام از آزمون ها نیامده است. اما برای حل این مشکل باید چه اقدامی بکنیم؟

خوشبختانه مجموعه ای از داوطلبان راهی برای حل این مشکل پیدا کردند:

این مجموعه اقدام به جمع آوری لغات پر تکرار آزمون های سال های گذشته کردند و با کنار هم قرار دادن سوال های آزمون ای پی تی از فروردین سال 95 تا سال 98 و بیرون شیدن لغات مهم این آزمون ها که در حال تکرار هستند، توانستند تشخیص دهند که کدام سوال و لغات مهم هستند و هر سال برای آزمون می آیند.

2 – بهترین منبع برای بخش گرامر آزمون ای پی تی:

بهترین و با کیفیت ترین منبع برای آموزش گرامر، کتاب تافل لانگمن است که به صورت نظام مند و منسجم به توضیح ساختار و گرامر زبان انگلیسی پرداخته شده است.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

اما دو نکته که میتواند شرکت کننده گان را دچار مشکل سازد:

  1. بخش های این کتاب به زبان انگلیسی نوشته شده اند و با توجه به اینکه بسیاری از داوطلبان این آزمون دانش آنچنانی با زبان انگلیسی ندارند، می تواند آنها را دچار مشکل کند.
  2. همچنین پاسخ سوالات کتاب به صورت کلیدی است و در صورتیکه خواننده در انتخاب گزینه ای تردید داشته باشد، از توضیحات لازم برای رد گزینه مورد نظر بی بهره خواهد بود.

اما راه حل چیست؟

دانشجو با پاسخ دادن به سوال ها و تست های گرامر 2 سال گذشته میتواند به راحتی به سوالات گرامر جواب دهد و کامل بر این موضوع مسلط شود و با هر نوع تست گرامری کاملا آشنایی پیدا کند.

همچنین اگر بخواهیم راجع به خود آزمون توضیح دهیم:

 

سوالات آزمون ای پی تی

 

سوالات آزمون ای پی تی

1. تعداد سوالات آزمون ای پی تی

 

50 تا 60
2. سطح آزمونخوب

سوالات متداول

آیا میتوان با منابع سفارش شده آزمون را جواب داد و در آن نتیجه خوبی گرفت؟

در جواب با این سوال باید بگوییم: بله، چون ما از بهترین و کاربردی ترین منابع استفاده کردیم و در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. اما این مورد هم بخودتان بستگی دارد که چقدر زمان برای یادگرفتن بزارید.

به جز این موارد و نکات و منابع به چه صورت دیگری میتوان شرایط قبولی را در آزمون گرفت؟

شما میتوانید با این نکات و منابعی که به آن اشاره کردیم صد در صد قبول شوید. اما به تنها این موارد کافی نیستن. یعنی شما باید با مشاور حرفه ای که با این زمینه آشنایی لازم را داشته باشند، هماهنگی کنید.
چون حتما به کمک و راهنمایی نیاز دارید. اگر قصد شرکت در آزمون ای پی تی را دارید حتما نکات را رعایت کنید و منابع را تهیه کنید، چون تمام اینها به شما کمک خواهند کرد تا با آزمون آشنایی کامل پیدا کنید و بتوانید به راحتی در آزمون شرکت کنید.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

منابع آزمون EPT + دانلود نمونه سوالات آزمون ای پی تی

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

دوشنبه

1403/1/13

سه شنبه

1403/1/14

چهارشنبه

1403/1/15

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید