منابع کمک آموزشی کنکور 1402

منابع کمک آموزشی کنکور, تست کنکور, مشاوره کنکور, برنامه‌ریزی کنکور

اهمیت منابع کمک آموزشی کنکور 1402

یکی از مهمترین و اساسی ترین گام‌ها برای رسیدن به موفقیت در کنکور، داشتن منابع کمک آموزشی کنکور مناسب و متناسب با اهداف و برنامه ریزی های شماست.

توجه داشته باشید که منابع کمک آموزشی کنکور صرفاً محدود به کتاب های تست نمی‌شود؛ بلکه کتاب های آموزشی دارای درسنامه و حتی فلش کارت ها را هم می‌توان جزء منابع کمک آموزشی کنکور در نظر گرفت.

از شما دعوت می کنیم در ادامه مطلب با مرکز مشاوره آویژه همراه باشید تا منابع کمک آموزشی کنکور 1402 را به شما معرفی نماییم.

مهم‌ترین منابع کمک آموزشی کنکور 1402

باید توجه داشته باشید که منابع کمک آموزشی کنکور را بایستی بر اساس نیاز و به صورت هدفمند تهیه کنید!

ممکن است شما برای فهم مطالب یک درس یا سرفصل، مشکلی نداشته باشید و لزوماً تسلط کافی بر آن را ندارید یا سرعت تست زنی شما پایین است. در این صورت شما نیازی به تهیه کتاب‌های آموزشی ندارید و شاید بهتر است روی تست زنی تمرکز کنید.

بنابراین منابع کمک آموزشی را اولاً باید متناسب با نیاز تهیه کنید. ثانیاً در برنامه ریزی‌ها و هدف گذاری های خود جایی برای مطالعه و خواندن آن‌ها در نظر بگیرید.

پونزبرای مرور و آشنایی بیشتر با منابع کمک آموزشی کنکور، برخی از موارد مهم را در زیر ملاحظه می‌کنید:

تیک جزوه‌ها و کتاب های آموزشی دارای درس نامه و تست موضوعی

تیک فلش کارت‌ها (جهت حفظ معنی لغات، تاریخ ادبیات یا دروس حفظی)

تیک کتاب های مرور و جمع‌بندی کنکور

تیک کتاب های تست مربوط به یک درس

تیک کتاب های تست جامع کنکور (شامل همه سرفصل‌های یک درس، یا سرفصل‌های کل دروس)

تیک کتاب های تست آزمون جامع و آزمایشی (کتاب تست شبیه‌سازی کنکور)

انواع منابع کمک آموزشی کنکور 1402

انواع منابع کمک آموزشی کنکور, منابع کمک آموزشی کنکور, مشاوره درسی, مشاوره تحصیلی, مشاوره کنکور

بر اساس موارد اشاره شده در بالا، می‌توانیم منابع کمک آموزشی کنکور را به سه دسته‌ی مجزا تقسیم کرد. برخی از این منابع بیشتر جنبه آموزش و ایجاد تسلط در شما را دارند.

برخی منابع بیشتر برای نکات مهم، یادآوری و تسلط کاربرد دارند، و برخی نیز عمدتاً با تمرکز بر تست‌زنی و آموزش شیوه‌های تست‌زنی و جمع‌آوری تست‌های مختلف مربوط به یک سرفصل یا درس، به دنبال آشنا کردن داوطلب با نمونه سوالات مختلف و افزایش هنر تست زنی داوطلبان است.

پونزبنابراین می‌توان کتاب های کمک آموزشی را به سه دسته کلی تقسیم کرد:

منابع آموزشی

کتاب های مرور و جمع‌بندی

کتاب های تست زنی

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

منابع آموزشی برای کنکور 1402

این دسته از منابع کنکور، بیشتر تمرکز خود را بر یاددهی و آموزش سرفصل‌های کتاب گذاشته‌اند. منابع آموزشی عمدتاً شامل جزوات درسی استادان مختلف، و همچنین کتاب‌های درسنامه دار می‌شود.

با کمک این منابع، داوطلب کنکور می‌تواند به تدریج بر موضوع درس مسلط شده و توانایی درک مسئله و ارائه راه ‌حل برای مسائل را کسب کند. توجه داشته باشید که کاربرد این منابع عمدتاً در مرحله‌ی یادگیری و بعضاً مرور نکات و خلاصه برداری ‌هاست.

داوطلبان در نظر داشته باشند که این منابع صرفا به سال کنکور مربوط نمی‌شود و می‌تواند در تمام سه ساله دوره متوسطه دوم به دانش‌آموزان کمک کند. شما باید به جز سه ماه پایانی کنکور، در برنامه‌ریزی درسی خود همواره جایگاه ویژه‌ای برای یادگیری و آموزش قرار دهید.

کتاب های مرور و جمع‌بندی برای موفقیت در کنکور 1402

یکی از مهم‌ترین مقاطع زمانی در کنکور، سه ماه پایانی پس از عید است! و شما باید خود را به صورت تمام قد برای این مرحله از کنکور آماده کنید.

نحوه‌ی عملکرد شما در این سه ماه، بسیار تعیین کننده است. یکی از مهم‌ترین و عمده‌ترین کارهایی که در این سه ماه باید توسط داوطلبان کنکور مورد توجه قرار گیرد، مرور و جمع‌بندی است.

هر چه به کنکور نزدیک‌تر می‌شوید، باید سهم یادگیری را کاهش دهید و مرور، جمع‌بندی و تثبیت یاد گرفته‌های خود را در دستور کار قرار دهید. در این فرصت سه ماهه، زمان زیادی برای یادگیری چیزهای جدید ندارید.

هر آنچه تا کنون یاد گرفته‌اید، سرمایه شما هستند و شما باید آنها را در این فرصت باقی مانده حفظ کنید. مرور و جمع‌بندی این وظیفه را در برنامه‌ریزی کنکور دارد. لذا برای آن به درستی برنامه‌ریزی کنید.

تعیین منابع کمک آموزشی مناسب یکی از این اقدامات است. کتاب‌های مرور و جمع بندی گاج و سایر ناشران کنکور، همچنین جزوات و یادداشت برداری‌های شما هم ‌می توانند به مرور و جمع‌بندی شما کمک کنند.

کتاب‌های تست زنی برای کنکور 1402

اگر دیگر مقاله‌های ما را در زمینه‌ی مشاوره کنکور دنبال کرده باشید، متوجه می‌شوید که یادگیری و تسلط بر مباحث درسی دو موضوع جدا از هم هستند. که باید برای هر یک برنامه‌ی هدفمندی داشته باشید. انتخاب منابع تست زنی برای یادگیری حرکت هوشمندانه‌ای نیست!

تست‌ها معمولاً به وجه خاصی از یک سرفصل و مبحث درسی مربوط هستند و به همین دلیل یادگیری از طریق تست‌زنی صرفاً مدت زمان یادگیری را طولانی می‌کند و بازدهی شما را کاهش می دهد. از کتاب های تست کنکور برای افزایش تسلط بر موضوع و بهبود زمان تست زنی استفاده کنید.

کاربرد دیگر کتاب های تست کنکور ارزیابی توانایی‌های شماست. تست زنی خصوصاً تست های جامع یک یا چند درس به شما کمک می‌کند به درک صحیحی از موقعیت خود برسید و بتوانید برنامه‌ریزی دقیق ‌تری تا زمان کنکور داشته باشید.

تنوع در کتاب های تست یک الزام در تهیه منابع کمک آموزشی کنکور است!

با توجه به تنوع کتاب ‌های تست، بررسی همه کتاب ها چندان معقول نیست؛ اما بهره ‌گیری از کتاب‌های متنوع تست به شما کمک می‌کند، با طیف گسترده‌تری از سوال ها آشنا شوید و تسلط بهتر و جامع‌تری نسبت به موضوع پیدا کنید.

برای تست‌زنی خود را محدود به کتاب‌های یک ناشر (مثلاً گاج یا قلمچی) نکنید و سعی کنید تنوع بیشتری به منابع خود بدهید. علاوه براین کتاب‌های تست نیز انواع مختلفی دارند و شما باید به تناسب نیاز خود، کتاب‌های تست را تهیه کنید.

بخشی از کتاب‌های تست که با درس نامه هستند، برای ایجاد یادگیری و تسلط مناسبند. تست‌های جامع برای مقاطع پایانی کنکور مناسب‌ترند و کتاب‌های تست جمع‌بندی هم برای مرور و تسلط بیشتر بر موضوعات به کار می‌روند.

چگونه از کتاب های کمک درسی استفاده کنیم؟

نسبت به سطح خود کتاب را انتخاب کنید و از رتبه های تک رقمی نپرسید که “برای کنکور چه کتاب هایی را خواندی؟!”

اگر سطح شما ضعیف است، اول از کتاب هایی که درسنامه های کاملی دارند شروع کنید. بیشتر کتاب های خیلی سبز این خصوصیت را دارند.

پس از خواندن درسنامه ها و تسلط بر تست های کتاب های سطح پایین به سراغ کتاب های سطح بالا بروید. کتاب های نشر الگو عمدتا سطح بالایی دارند.

قبل از انتخاب کتاب به سطح خود دقت کنید.

برای هر درس یک الی دو منبع کافی است؛ تعدد منبع شما را سردرگم خواهد کرد.

مهمترین منبع تست زنی شما باید سوالات کنکور سال های قبل باشد؛ چون احتمال تکرار این سوالات در کنکورهای آتی زیاد است.

پس از تست کنکورهای قبلی، اگر وقت داشتید، تست های تالیفی بزنید.

اگر وقت کمی تا کنکور دارید، بهتر است کتاب های جمع بندی بخوانید.

در مورد منابع وسواس به خرج ندهید و وقت خود را بیشتر درس خواندن اختصاص دهید تا جستجوی منبع!

از وقت و سایر منابع خود به خوبی استفاده کنید.


حتماً بخوانید: تکنیک‌های تست زنی


منابع کمک آموزشی دروس عمومی برای کنکور 1402

با توجه به مقدمه و الزاماتی که بیان کردیم، قصد داریم منابع کمک آموزشی کنکور را در ادامه به شما معرفی کنیم. این منابع را به دروس عمومی و اختصاصی تقسیم کرده‌ایم تا شما ساده‌تر بتوانید منابع مورد نظر خود را تهیه نمایید.

برای مشاوره دروس عمومی کنکور با مشاوران ما در آویژه تماس بگیرید.

بهترین منابع کمک آموزشی برای درس ادبیات کنکور 1402

همان طور که می‌دانید، سوالات مربوط به ادبیات و زبان فارسی، تنوع زیادی دارند و برای پاسخگویی به آنها باید بر هر یک سرفصل‌های ادبیات و زبان فارسی تسلط داشته باشید.

پونزبه طور کلی می‌توان مهم‌ترین سرفصل‌های ادبیات کنکور را به چند دسته تقسیم کرد:

آرایه‌های ادبی

دستور زبان فارسی

قرابت معنایی

املا، لغات و واژگان

بر اساس این دسته‌بندی، شما باید بر هر یک از سرفصل‌ها مسلط شوید. برای هر یک از این موضوعات ادبیات کنکور شما می‌توانید کتاب‌ها و منابع زیادی را در بازار پیدا کنید.

در ادامه تلاش کرده‌ایم تا بهترین منابع ادبیات کنکور را به شما معرفی کرده و توضیحاتی مختصر درباره‌ی هر یک ارائه دهیم.

1- کتاب آرایه‌های ادبی نشر الگو بهترین منابع ادبیات کنکور 1402

کتاب آرایه‌های ادبی نشر الگو را داوطلبان تمام رشته‌ها (ریاضی، تجربی، انسانی، زبان و هنر) می‌توانند خریداری و استفاده کنند.

در این کتاب همه‌ی آرایه‌های ادبی به صورت کامل توضیح داده شده است. وجود مثال‌های متعدد از کتاب ادبیات نظام جدید در کنار تنوع سوالات و توضیحات، شما را به تسلط قابل قبولی در مورد هر یک از آرایه‌های ادبی می‌رساند.

در بخش تست‌ها شما می‌توانید تست‌های متنوعی از آرایه‌های ادبی را امتحان کنید.

دسته‌بندی و طبقه‌بندی تست‌ها و استفاده از تست‌های ترکیبی به شما کمک می‌کند با قلق ‌ها و تکنیک های ورود و تسلط بر تست آشنا شوید. پاسخنامه‌ی تشریحی این کتاب نیز خود یک درسنامه مفید است و نکات ریز و دقیقی درباره تست های ادبیات در اختیار شما می‌گذارد.

در انتهای کتاب نیز پیوستی از قالب‌های شعری و آرایه‌های اختصاصی کنکور انسانی وجود دارد، که عزیزان کنکور انسانی می‌توانند به صورت اختصاصی از آن استفاده کنند.

منابع کمک آموزشی کنکور, بهترین منبع ادبیات کنکور, مشاوره درسی, مشاوره تحصیلی, مشاوره کنکور

2- کتاب دستور زبان فارسی نشر الگو جزو بهترین منابع ادبیات کنکور 1402

کتاب دستور زبان فارسی نشر الگو یکی از بهترین منابع ادبیات کنکور است. مثل کتاب آرایه‌های ادبی، کتاب دستور زبان فارسی الگو هم برای همه‌ی رشته‌های کنکور (ریاضی، تجربی، انسانی، زبان و هنر) قابل استفاده و مفید است.

با توجه به نکات و محتوای بسیار مناسب این کتاب علاوه بر داوطلبان کنکور، دانش‌آموزان پایه‌های مختلف متوسط هم می‌توانند سرفصل‌های مورد نظر خود را در این کتاب پیگیری کرده و یاد بگیرند. چرا که همه‌ی دوازده مبحث دستوری کتاب های دستور زبان نظام جدید در این کتاب از طریق درسنامه‌ها تدریس شده است.

وجود مثال ‌ها و تمرین های متنوع و متعدد، به شما کمک می‌کند تا مطالب را بهتر یاد بگیرید و در کنار تست های تکمیلی، تسلط قابل قبولی بر هر یک از مباحث دوازده گانه پیدا کنید.

علاوه بر این طبقه‌بندی تست‌ها بر اساس موضوع و میزان دشواری در کنار پاسخنامه‌های تشریحی باعث شده است، تا این کتاب جزء بهترین منابع ادبیات کنکور قرار بگیرد.


حتماً بخوانید: نکات اساسی دروس عمومی کنکور


3- کتاب قرابت معنایی نشر الگو مناسب ترین منبع برای موفقیت در کنکور 1402

در بودجه‌بندی سرفصل‌های ادبیات کنکور، مبحث قرابت معنایی بیشترین اهمیت را دارد! چرا که نسبتاً به سایر مباحث ادبیات کنکور، تعداد تست بیشتری را به خود اختصاص می دهد. از این رو مبحث قرابت معنایی را باید مهم ترین بخش ادبیات فارسی دانست.

انتخاب و تهیه بهترین منابع کمک آموزشی کنکور در زمینه قرابت معنایی اهمیت زیادی دارد. در کتاب قرابت معنایی نشر الگو تلاش شده تا پکیج کاملی از مبحث قرابت معنایی تهیه و در اختیار داوطلبان رشته‌های مختلف (ریاضی، تجربی، انسانی، زبان و هنر) قرار گیرد.

در این کتاب مفاهیم و ابیات معادل فارسی پایه‌های دهم، یازدهم، دوازدهم و همچنین درسنامه‌ها و مفاهیم کلی مرتبط با قرابت معنایی گنجانده شده است. لذا شما می‌توانید نحوه درست خواندن ابیات را یاد بگیرید و درک ادبی بهتری نسبت به اشعار و نثرهای موجود در کتاب‌های ادبیات پیدا کنید.

در کتاب قرابت معنایی نشر الگو مفاهیم پر تکرار ادبیات کنکور به همراه ابیات و عبارات معادل و نزدیک به آنها آورده شده است. علاوه بر این آیات، احادیث و عبارت‌های عربی کتاب‌های درسی نیز به صورت منسجم جمع‌آوری شده و شما می‌توانید طیف وسیعی از مباحث قرابت معنایی را به همراه تست‌های آنها یکجا داشته باشید.

نکته مهم دیگر درباره‌ی این کتاب این است که در این کتاب 148 آزمون تستی، تست های چهارگزینه‌ای درس به درس و پاسخنامه کاملا تشریحی برای همه تست ها گنجانده شده است.

 بهترین منبع ادبیات کنکور, بهترین منبع قرابت معنایی, منابع کمک آموزشی کنکور,, مشاوره درسی, مشاوره تحصیلی, مشاوره کنکور

4- کتاب لغت و املا نشر الگو برای کسب درصد بالا در ادبیات کنکور 1402

کتاب لغت و املا نشر الگو نیز مثل سایر کتاب هایی که تا اینجا معرفی کردیم، برای داوطلبان تمامی رشته های کنکور (ریاضی، تجربی، انسانی، زبان و هنر) قابل استفاده است. در این کتاب تمامی واژه‌ها و لغت مهم به همراه املای همه لغات مهم کتاب ادبیات و زبان فارسی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم را در برمی‌گیرد.

برای فهم بهتر لغات و املای آنها از تکنیک‌های مختلفی در این کتاب استفاده شده، که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تکنیک قرینه یابی، تبیین تفاوت املا و رسم‌الخط و تشابهات املایی و معنایی اشاره کرد.

در این کتاب صد بیت و صد متن املایی خارج از کتاب آورده شده است و به شما کمک می‌کند تا توانایی‌های خود را در این زمینه بهتر محک بزنید. در بخش تست های کتاب نیز می‌توانید از تست‌های درس به درس مربوط به لغات و املا استفاده کنید تا به تدریج بر لغات آن درس مسلط شوید.

علاوه براین وجود تست‌های کلی با شش نوع مختلف سوال و طریقه‌ی مواجهه با هر نوع سوال شرح داده شده است. لذا با تهیه این کتاب، تست زنی و مراجعه به پاسخنامه تشریحی هر تست، انتظار می‌رود که مشکلات شما در زمینه لغات و املا برطرف بشود و با قدرت بیشتری در کنکور حاضر شوید. (برای تهیه کتاب های نشر الگو و سایر منابع کمک آموزشی کنکور نشر الگو، می‌توانید به آدرس آن به نشانی www.olgoobooks.ir مراجعه کنید.)

علاوه بر کتاب‌های نشر الگو که در بالا به آنها پرداختیم، کتاب‌های ادبیات کنکور گاج را هم می‌توان جزء بهترین منابع ادبیات کنکور به شمار آورد. در ادامه به برخی از ویژگی‌های مهم کتاب‌های ادبیات کنکور گاج می‌پردازیم.

کتاب آرایه های ادبی میکرو طلایی گاج جزو بهترین منابع برای موفقیت در کنکور 1402

نشر گاج با سابقه درخشان و بهره‌گیری از معلمان زبده در کنار طراحی جذاب کتاب، همواره یکی از ناشران موفق کنکور بوده است.

در خصوص کتاب های کمک آموزشی کنکور نیز کتاب‌های گاج معمولاً محتوای بسیار خوبی دارند. منتها با توجه به تنوع و گستردگی کتاب‌های گاج، سعی کنید کتاب‌های این نشر را متناسب با نیازهای خود که در بخش به آن پرداختیم تهیه کنید.

کتاب آرایه های ادبی میکرو طلایی گاج شامل 4 بخش اصلی است. بخش اول در بر گیرنده‌ی اصطلاحات ویژه (همچون قافیه، ردیف، موقوف‌المعانی، استفهام انکاری و…) و قالب‌های مختلف شعر فارسی (مثل مثنوی، قصیده، غزل و…) است که با رسم شکل به شکلی جذاب و گیرا آنها را توضیح داده است.

در بخش دوم کتاب آرایه‌های لفظی و معنوی به صورت جداولی ارائه شده است که قرارگیری آرایه ها در جداول به شما کمک می‌کند، تفاوت هر یک از آرایه‌ها را به خوبی درک کنید. در این بخش مثال‌های متعددی از کتاب‌های پایه دهم تا دوازدهم و خارج از کتاب آورده شده است و شما با خواندن آن می‌توانید یادگیری و تسلط مناسبی بر این بخش پیدا کنید.

در بخش سوم کتاب آرایه های ادبی میکرو طلایی گاج کنایه‌های به کار رفته در کتب درسی آورده شده و معانی آنها نیز بیان شده است. شما می‌توانید کنایه‌های به کار رفته در کتاب های ادبیات هر یک از پایه‌های دهم تا دوازدهم را به صورت جداگانه در اختیار داشته باشید و هم برای کنکور و هم برای امتحانات خود آمادگی مطلوبی به دست آورید.

بخش چهارم کتاب نیز به تست های مربوط به آرایه‌های ادبی اختصاص دارد. در این بخش بیش از ۳۰۰ تست از کنکور سال‌های گذشته در ۵ دسته‌ی مختلف به همراه پاسخ‌های تشریحی گنجانده شده تا شما بتوانید بر اساس نیاز خود از انواع مختلف تست سود ببرید.

در انتهای کتاب هم آرایه‌های اختصاصی رشته انسانی قرار داده شده تا منبع جامعی برای همه رشته‌های کنکور باشد.

منابع کمک آموزشی کنکور, بهترین منبع ادبیات کنکور, مشاوره درسی, مشاوره تحصیلی, مشاوره کنکور

کتاب قرابت معنایی میکرو طلایی گاج مناسب ترین منبع برای کسب درصد بالا در ادبیات کنکور 1402

کتاب قرابت معنایی میکرو طلایی گاج، کتابی جامع در رابطه با قرابت معنایی است از این رو می‌توان یکی از بهترین منابع ادبیات کنکور دانست. این کتاب هم مثل اکثر کتاب‌های کمک آموزشی گاج بخش‌بندی شده است. کتاب قرابت معنایی میکرو طلایی گاج شامل سه بخش است.

بخش اول این کتاب با ارائه‌ی تکنیک‌ها و نکاتی در رابطه با روخوانی، تلاش می‌کند تا ضعف‌های روخوانی شما را حل کند. در این بخش شما با نحوه‌ی صحیح خواندن ابیات و تلفظ و کاربرد صحیح واژه‌ها و معانی آن‌ها در شعر و نثر آشنا می‌شوید.

بخش دوم کتاب قرابت معنایی شما را با مفاهیم پر تکرار ادبیات کنکور مثل ادبیات غنایی و عاشقانه، غنایی و عارفانه و تعلیمی و حکمی آشنا می کند. در این بخش توضیحاتی درباره هر یک از این نوع ادبیات‌ها داده می‌شود و سپس شما با شاعران تست‌های مربوط به آن‌ها به همراه پاسخنامه تشریحی آشنا می‌شوید.

در این توانایی‌های خوبی در زمینه‌ی تاریخ ادبیات کسب می‌کنید و انواع سوال‌های مربوط به این مبحث را حل می‌کنید.

در بخش سوم قرابت معنایی میکرو طلایی گاج هم طراحان کتاب ابیات و عبارات کتاب های فارسی نظام جدید (فارسی دهم، یازدهم و دوازدهم) را به شکل درس به درس بررسی می‌کنند تا منبع جامعی از این مبحث را در اختیار شما قرار دهند.

منابع کمک آموزشی کنکور, بهترین منبع ادبیات کنکور, مشاوره درسی, مشاوره تحصیلی, مشاوره کنکور

کتاب واژگان فارسی و املا میکرو طلایی گاج بهترین منبع برای واژگان و املا ادبیات کنکور 1402

در کتاب واژگان فارسی و املا میکرو طلایی گاج، مباحث مربوط به لغت و املا به شکل پایه به پایه و درس به درس مرتب شده است. همچون دیگر کتاب های میکرو طلایی گاج، این کتاب نیز بخش بندی شده است. در بخش اول این کتاب تمامی معانی واژگان مهم فارسی پایه های تحصیلی دهم، یازدهم و دوازدهم گنجانده شده است.

علاوه بر این هر یک از واژگان مهم از نظر املایی نیز بررسی شده و مورد کاوش قرار گرفته است. در بخش دوم این کتاب، مولفان و طراحان کتاب بایدها و نبایدهای املایی، واژگان پر اهمیت از نظر املایی (به صورت دسته‌بندی شده) و کلمات هم آوا و مشابه بررسی شده است.

بخش سوم کتاب نیز به گونه‌ای است که داوطلب کنکور بتواند با واژگان موضوعی، روابط معنایی واژگان (مترادف‌ها، متضادها، تضمن و تناسب و واژگان هم خانواده) و واژگان تصویری آشنا شود. هم چنین در بخش چهارم کتاب، لیستی از کلمات انتهای کتاب‌های پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم به‌ صورت الفبایی آورده شده است.

دانش ‌آموز می ‌تواند به صورت یکجا همه‌ی واژه‌ها را در اختیار داشته باشد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتواند به آن‌ها مراجعه کرده و حفظ کند. در انتهای کتاب نیز مثل اکثر منابع کمک آموزشی کنکور شما با مجموعه‌ای از تست‌های تالیفی و تست‌های کنکور (با موضوع واژگان و املا) مواجه می‌شوید که در تکمیل مباحث و مسلط کردن شما بر موضوع بسیار کارآمد است.

(برای تهیه کتاب‌های انتشارات گاج و سایر منابع کمک آموزشی کنکور انتشارات گاج می‌توانید به آدرس آن به نشانی www.gajmarket.comمراجعه کنید.)
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

منابع کمک آموزشی کنکور 1402

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید