برای ترخیص از خدمت سربازی چه مراحلی را باید طی کنیم؟

برای ترخیص از خدمت سربازی چه مراحلی را باید طی کنیم؟

برخی از مشمولین خدمت سربازی در زمان اتمام خدمت خود، این سوال برایشان پیش می آید که چگونه باید برای ترخیص از خدمت سربازی خود اقدام کنند!

به گزارش مرکز مشاوره آویژه و به نقل از معاونت اجتماعی سازمان وظیفه عمومی ناجا، سردار تقی مهری، در پاسخ به سوال مشمولان در رابطه با نحوه پیگیری صدور کارت پایان خدمت، فرمودند: متصدی صدور کارت پایان خدمت سازمان وظیفه عمومی می باشد و این سازمان با توجه به اطلاعات ارسال شده از یگان خدمتی سرباز، نسبت به صدور کارت پایان خدمت شخص اقدام می کند.

بنابراین کلیه مشمولین باید ابتدا به یگان خدمتی خود مراجعه کنند و پس از اطمینان از ثبت اطلاعات آنها توسط آن یگان، باید منتظر دریافت کارت پایان خدمت خود از سوی سازمان وظیفه عمومی باشند.

سردار مهری افزود: فرآیند صدور کارت پایان خدمت از یگان خدمتی شروع می شود و تا زمانی که مراحل لازم در آن جا سپری نشده و اطلاعات لازم برای سازمان وظیفه عمومی ارسال نشود، از سوی این سازمان اقدامی برای صدور کارت پایان خدمت فرد صورت نمی گیرد. بنابراین سربازان ابتدا باید فرآیند ترخیص خود را پشت سر بگذارند و پس از گذراندن مراحل، باید منتظر صدور کارت پایان خدمت خود از سوی سازمان وظیفه عمومی باشند.

در ادامه مطلب، فرآیند ترخیص توضیح داده شده است. لذا از شما دعوت می کنیم با مرکز مشاوره آویژه همراه باشید.

برای ترخیص از خدمت سربازی چه مراحلی را باید طی کنیم؟

پس از اتمام خدمت سربازی، شما باید برای ترخیص خود از سربازی یک سری از مراحل را طی کنید. ابتدا باید سراغ تسویه حساب بروید. به عنوان سرباز شما باید با تمامی قسمت هایی که با آنها سر و کار داشته اید تسویه حساب کنید.

بطور کلی تسویه حساب فقط شامل مسائل مالی نمی شود و اگر وسایلی از یگان خدمتی اتان در اختیار شما است، باید آنها را تحویل دهید. فرآیند تسویه حساب از سه قسمت تشکیل شده است.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

قدم اول ترخیص از خدمت سربازی

در حین خدمت سربازی در یگان خدمتی خود توجیه خواهید شد که طبق قانون نظام وظیفه فرآیند ترخیص و تسویه حساب چگونه است. مدتی که از خدمت سربازی شما بگذرد تاریخ دقیق ترخیص و تسویه حساب شما توسط مسئولین یگان اعلام می شود.

بعد از این که متوجه شدید چه تاریخی باید تسویه حساب کنید، باید حدود 10 الی 15 روز قبل از تاریخ پایان خدمت خود به معاونت وظیفه عمومی استان محل خدمت خود مراجعه کنید و فرم درخواست ارسال پرونده خودتان را از یگان خدمتی به معاونت وظیفه پر کنید.

بعد از ثبت درخواست شما در معاونت وظیفه این سازمان به صورت مکتوب یا از طریق اتوماسیون از یگان خدمتی شما پرونده شما را درخواست می کند.

قدم دوم ترخیص از خدمت سربازی

در مرحله بعد معاونت وظیفه عمومی پس از دریافت پرونده شما و بررسی آن به شما تاریخ دقیق تسویه حسابتان اعلام می شود. شما باید در تاریخ مقرر مجدد به معاونت وظیفه عمومی استان محل خدمتتان مراجعه کنید و فرم مربوطه را دریافت کنید.

بعد از آن باید به یگان خود رفته و فرم دوم را از آنجا دریافت کنید. در این جا باید به جمع آوری امضا از قسمت های مختلف یگان خود بپردازید. مهم ترین قسمت هایی که باید امضای تسویه حساب آن ها را بگیرید، شامل اسلحه خانه و نیروی انسانی پادگان می باشد.

به این نکته باید دقت داشته باشید جمع آوری امضاها به ترتیب می باشد؛ یعنی اگر نفر اول امضا نکند، نفر دوم امضا نخواهد کرد و اولین امضایی که باید بگیرید امضای فرمانده اتان می باشد. باید توجه داشته باشید که به علت تعدد امضاهای لازم ممکن است جمع آوری امضا چند روز به طول بینجامد؛ بنابراین در این فرآیند باید صبور باشید.

پس از جمع آوری کلیه امضاها باید فرم معاونت وظیفه و فرم یگان خدمتی را به خودشان بازگردانید.

قدم سوم ترخیص از خدمت سربازی

در این زمان شما باید از یگان خدمتی خود درخواست کنید تا اطلاعات شما را به سازمان وظیفه عمومی ارسال کنند. در این مرحله باید یک فرم که شامل اطلاعات زیر می باشد را تکمیل کنید.

برای ترخیص از خدمت سربازی چه مراحلی را باید طی کنیم؟

اطلاعات لازم برای صدور کارت پایان خدمت

  • محل خدمت
  • درجه
  • گروه خون و مدارک تایید کننده گروه خونی
  • رسته خدمتی
  • تخصص
  • یگان اعزام
  • محل آموزش
  • مدت قانونی خدمت
  • تاریخ شروع خدمت
  • نام محل خدمت
  • رنگ چشم
  • قد
  • مدت خدمت انجام شده
  • تاریخ پایان خدمت
  • آخرین مدرک تحصیلی
  • یگان ترخیص کننده
  • شماره پرسنلی
  • عکس
  • آدرس محل سکونت
  • شماره تلفن همراه جهت ارسال پیامک از سوی سازمان وظیفه عمومی

پس از تکمیل فرم مربوط به این اطلاعات و فرم شماره 111، یگان خدمتی شما اطلاعات مورد نظر را از طریق سیستم برای سازمان وظیفه عمومی ارسال خواهد کرد.

بعد از تایید مدارک شما توسط این سازمان و همزمان با صدور کارت پایان خدمت شما، پیامکی از سوی سازمان نظام وظیفه به شماره ای که در فرم نوشته اید، ارسال خواهد شد و حدود 15 روز بعد از ارسال پیامک کارت پایان خدمت هوشمند به آدرسی که معرفی کرده اید از طریق پست ارسال خواهد شد.

نظام وظیفه

در صورت عدم دریافت کارت پایان خدمت خود چه اقداماتی انجام دهیم؟

برخی از افراد ممکن است پس از تکمیل اطلاعات خود پیامکی از سوی سازمان وظیفه عمومی دریافت نکنند و یا در صورت دریافت پیامک حتی پس از 15 روز نیز کارت پایان خدمت خود را دریافت نکنند.

به گزارش مرکز مشاوره آویژه و با توجه به صحبت های سردار تقی مهری: کسانی که موفق به دریافت کارت پایان خدمت خود نشده اند، ابتدا باید برای پیگیری امور خود به اداره پست محل زندگی خود مراجعه کنند؛ زیرا امکان دارد کارت در زمانی برای آنها ارسال شده باشد که در آدرس مورد نظر حضور نداشته اند. در صورتی که کارت در دفتر پست نبود باید به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) مراجعه کنند و درخواست ارسال مجدد کارت پایان خدمت بکنند.

هم چنین افرادی که پیامکی مبنی بر صدور کارت پایان خدمت از سازمان وظیفه عمومی دریافت نکرده اند، باید از طریق بخش استعلامات وبسایت سازمان وظیفه عمومی به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا از طریق تلفن گویا به شماره 096480 و یا ارسال علامت سوال (؟) به سامانه پیامکی 110206010 از آخرین وضعیت کارت پایان خدمت خود مطلع شوند.

در صورت تغییر در اطلاعات باید چکار کنیم؟

سردار مهری در ادامه توضیح داد در صورتی که اطلاعات متقاضی همانند شماره تماس و یا محل سکونت تغییر کند، کارت به اداره پست عودت داده می شود و در نهایت دوباره به سازمان وظیفه عمومی ارسال خواهد شد.

این افراد باید به پلیس +10 مراجعه کنند و پس از اصلاح مشخصات خود درخواست ارسال مجدد کارت پایان خدمت را بکنند.

همچنین اگر پس از دریافت کارت پایان خدمت و بررسی اطلاعات خود متوجه مغایرت شدید، باید برای اصلاح آن اطلاعات به یگان خدمتی خود مراجعه کنید و از آن جا پیگیری های لازم را انجام دهید.

در صورت عدم دریافت کارت پایان خدمت خود چه اقداماتی انجام دهیم؟

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره آویژه

هدف مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه از ارائه اطلاعات لازم در زمینه مشکلات خدمت سربازی و افزایش آگاهی شماست تا با توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. در این راستا مرکز مشاوره آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره خدمت سربازی به شما هم میهنان عزیز ارائه می دهد.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید.

در پایان

در این مقاله به مراحل ترخیص از سربازی پرداختیم و مدارک لازم را بر شمردیم. چنانچه به راهنمایی بیشتری در این زمینه یا دریافت مشاوره نظام وظیفه نیاز دارید، می توانید با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید و با کارشناسان با تجربه این مرکز مشاوره بگیرید

برای استفاده از خدمات مشاوره تلفنی با شماره 90990710985 تماس بگیرید.

سوالات متداول

سوال علامتچه زمانی باید برای تسویه حساب سربازی خود اقدام کنید؟

10 الی 15 روز قبل از فرارسیدن تاریخ اتمام خدمت

سوال علامتبرای اخذ کارت پایان خدمت نیاز است چه فرمی پر شود؟

فرم 111 سربازی

سوال علامتاگر پس از دریافت کارت پایان خدمت مغایرتی در اطلاعات آن بود، از کجا باید پیگیری کرد؟

مراجعه به یگان خدمتی


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

برای ترخیص از خدمت سربازی چه مراحلی را باید طی کنیم؟

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید
کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای عضویت در کانال آخرین اخبار نظام وظیفه و اطلاع از اخبار معافیت، امریه، کسری خدمت، خروج از کشور و ... کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 73 نظر:
  1. سلام برزگوار اگر کارت پایان خدمت چاپ شده کارت پایان خدمت کدام منطقه تهران تحویل اداره پست میدن ؟؟؟

  2. ایا بعد از تسویه کردن با پادگان باز می توانند برگردونن به پادگان

  3. بعداز تسویه باید وسایل ک تو آموزشی گرفتیم باید باخود ببریم یا تحویل بدهیم یا نه

  4. سلام خسته نباشید من برای معافیت پزشکی مراجعه کرده بودم و معاف از رزم شده بودم و برام اعزام زده بودن و من هم رفتم درخواست معافیت تحصیلی دادم الان در اخرین وضعیت معافیت تحصیلی زده معرفی به یگان جهت ترخیص الان دوماهه همین وضعیته دانشگاه هم بهم گیر داده و ترم دو کارشناسی هستم چیکار کنم کجا باید برم درستش کنم

  5. سلام
    چند روز هست خدمتم تمام شده برای دانشگاه خواستم ثبت نام کنم بهم گفتن باید برگه ترخیصیتو باید نشون بدی درصورتی که محل خدمت به من برگه ترخیصی نداد جایی که خدمت کردم دور هست بندرعباس هست الان باید چکارکنم

  6. سلام م‌ن‌ ‌سال88خدمت تموم شدالان هنوزکارتم نیومده بخاطرمشکلاتم نتونستم برم محل خدمتم پرندک بودالان رفتم پلیس بعلاوه10میگه استعلام میزنم مینویسه هنوزدرحال خدمت هستی من امضاهاموجمع کردم برگه رهای دادن کامل انحام دادم تسویه کردم الان بنظرتون چه مشکلی داره

    1. سلام به آخرین یگان خدمتی خود مراجعه کرده و نامه فراقت از خدمت دریافت کنید.

  7. محمد سلام من شیشتا بچه دارم وچهارماه خدمت کردم کی ترخیص میشم

    1. سلام شما با داشتن 3 فرزند و بیشتر بدون محدودیت سنی امکان گرقتن کفالت دارید.

  8. سلام من تسویم ۲.۱ ایا میشه ۲.۴ برم بخاطر تعطیلات عید فطر ؟

  9. برای تسویه همه میرن یگان شون تسویه.کسی نظام وظیفه نمیره اصلا

  10. دو ماهه خدمتم تموم شده هنوز تو سامانه سخا میزنه وضعیت اعزام به خدمت.کارتمم نیومده

  11. سلام من سرباز ارتشم بعد قبولی درجه داری ارتشم خواستم بدونم پادگان با پادگان میتونه تسویه کنه یا باید خودم برا تسویه اقدام کنم

  12. سلام آقا من یک هفته از تاریخ تسویه ام میگذره فرمانده نیروی انسانی برگه تسویه رو نمی‌ده بهم میگه خلا داری باید واستی آیا می‌تونه بعد تاریخ تسویه اضاف بزنه یا کلا صدور کارت رو نزنه ؟

  13. سلام من سرباز نیروی انتظامی هستم ایا برای ترخیص سربازی صفحه اول دفترچه درمان کافی است بقیه دفترچه نیست

  14. سلام من ۳ ماه از سربازی ترخیص شدم برام برگه پایان خدمت موقت دادن امروز زنگ زدن ۵۰ روز خدمتت مونده برگرد من باید چکار کنم الان کار میکنم قسط دارم راهنماییم کنید لطفا

  15. سلام وقت بخیر
    آیا بعد از اتمام خدمت سربازی امکان دریافت برگه ای که نشون بده کجاها خدمت انجام دادیم و چه مدت در هر یگان بودیم هست؟ و از کجا باید تهیه کرد؟ ممنون از راهنمایییتون

  16. سلام بنده از یگان خدمتی خودم تصویه جمع کردم اما به اداره کل استان محل خدمت مراجعه نداشتم برای تکمیل تصویه و فرستادن کارت
    مهلت خاصی داره یا اینکه مشکلی پیش نمیاد؟

    1. سلام وقتتون بخیر برای صدور کارت باید پرونده خود را کامل کنید.

  17. سلام من تاریخ ۱۱ هزار چهارصد ترخیص شدم و امضاع کامل گرفتم و گفتن برو الان ۳ ماه کارت پایان خدمتم نیمده الان ک زنگ زدم یکان میگن کسری هات قبول نشدن باید بیای خدمت امکانش هست

  18. سلام برای کفالت بعد ازدوره اموزشی درحال خدمت برگه ترخیس برای پلیس +10. گرفتم ثبت شده تاریخ کمیسیون اراول ترخیس 13روزمیباشد پادگان برنگشتم ایامشکلی میشودازمشاورین تشکرمیکنم

    1. سلام خدمت شما، خیر موردی ندارد ، از پادگان ترخیص شدید و میتوانید کارهای معافیت را ادامه دهید، ولی درصورت رد معافیت و تاریخ برگشت به پادگان باید مراجعه کنید.

      1. ببخشید من الان ترخیص از خدمتم ایثارگرانه جهت معرفی به یگان کسی می‌دونه چند روز طول میکشه یا میتونم با سرایطی بیام بیرون؟

  19. اصلااحتیاجی نیس واسه تسویه نظام وظیفه بری خودپادگان همه کاراتوانجام میده

  20. سلام من از تاریخ 1363/3/63تا1363/6/19در نیروی دریایی سیرجان آموزش می دیدم و سرباز نیروی دریایی بودم بعد از آموزشی یعنی مورخ1363/6/19 به جزیره خارک منتقل شدم و در مخابرات خارک که زیر نیروی دریایی بود تا پایان سال 64 چیزی خچحدود 18ماه خارک بودم که سال 64بعلت بمب باران رادار خارک کار من دو چندان شد چون تماس راداری نداشتیم فقط بصورت هات لاین اطاق جنگهای دیگر به اطاق جنگ خارک اطلاع می دادند که مثلا دو جا عراقی بطرف خارک می آید در سال 64اسکله اذرپا در حال که یک کشتی غول پیکر بارگیری می کرد زدند من نیمه دوم سال 64امد 45روز مرخصی وقتی برگشتم خارک تازه یک مخزن کشتی منفجر شده بود و هیچ یدک کشی کشتی از اسکله جدا نکرده بود خلاصه در آخر سال 64اتش نشانی فرودگاه خارک بمباران شد که من و یکی از بچه های کادر بنام ساسان مقدم در حال مفصل زدن به کابل بودیم که آقای مقدم گفتند ترکش زیاد خورد اعزامش کردن بوشهر منم چون تو چاله بودم فقط موج انفجار گرفتم بخاطر اینکه کمی پرت شدم دستم یادم شکست دیگه یادم نیست تا وقتی متوجه شدم در بیمارستان خارک بستری هستم فقط برای دستم و تشنجی که داشتم بعد از مدتی به تقی آرش که مثل برادرم بود و فرمانده مخابرات بود گفتم و شنوایی گوشم را از دست دادم و وقتی پشت دستگاه می نشینم چیزی نمی شنوم کمی خونریزی کلیه دارم و حالت تشنج هم دارم آخه اینها نیروی مثل من نداشتن به جان نوه ام من تا شش سال بعد از خدمت با آقا آرش تماس داشتم بطوریکه وقتی برادرم خارک افتاد زنگ زدم به ایشان آورد عقیدتی ودورسال اذان گو و مسئول مسجد بود آخه آرش سه ماه مانده بود خدمتم تمام بشه منتقل شدم بندر درست یادم روز سیزده بدر سال 65من وارد پادگان نرفتم وقتی رفتم چون مجروعذجنکی بودم الان هم آثارش هست من دستم و هم گوش چپم هم خونریزی کلیه ام . من بیست روز در سورو بستری شدم و بعد از آن 45روز مرخصی جنگی گرفتم و در تاریخ 1365/3/6 آمدم تسویه حساب کردم و برگ پایان خدمتم را گرفتم سال 97هم کارت پایان خدمت هوشمند کردم سال 98که رفتم دنبال پرونده ام گشت گفت شما اینجا پرونده نداری برگ پایان خدمت و برگ تسویه حساب که نشان دادم باز هم گفت پرونده شما نیست خلاصه چون باید جواب قانع کننده به من می دادند به من فرستادن کمیسیون و 13ماه ایثار گری دادن اولا چون من از آموزشی به منطقه جنگی اعزام شدم باید سه ماه به من ایثارگری می دادند کاری که نیروی زمینی و هوایی می کند و بخشنامه است دوم من نمی گویم بشتر به من ایثار گری بدهی پرونده ام پیدا کنید هر چه تو پرونده ام نوشته در ضمن پرونده من اگر پیدا شود یا اگر نیروی دریایی زحمت بکشد به من مجددا دکتر بفرستد من حداقل 25تا30درصد ایثارگری دارم

  21. سلام من سرباز نیروی دریایی دوره ده آموزشی بودم من در شهریور سال63از سیرجان به جزیره خارک منتقل شدم و از میدان صبحگاه بعنوان سرباز خدمات به مخابرات نیروی دریایی رفتم که دو بار موج انفجار برام گرفت . شنوایی گوش چپم کامل از دست دادم . دست چپم شکست . خونریزی داشتم و دو هفته تشنج داشتم که فرمانده مخابرات آقای آرش که فرمانده بسیار مهربانی بود و من هم واقعا با اینکه سرباز بودم ولی دست راستش بودم روزی که رادار خارک زدن دستور تخلیه خارک توسط رییس جمهوری وقت صادر شد من تنها کسی بودم که وقتی بمباران می شد به پناه گاه نمی رفتم چون از یک طرف رادار نداشتیم و از طرف دیگر تلفن های هاتلاین اتاق جنگ از طریق ما ساپورت می شد و مسیولیت سنگینی بود یک خودرو جیب با یک راننده داشتم که هر روز چند بار دور کوه دور می زدم و وقتی اسکله آذر پا زدن من در همان پایگاه بودم که لب دریا بود چندچون اسکله دور بود. آسیبی به ما نرسید و این نفتکش چندین ماه سوخت تا از بین رفت و اسکله هم از بین برد بگذریم من با این همه مریضی به پیشنهاد آقا آرش چون بندری بودم و حالم اصلا خوب نبود به منطقه یکم منتقل شدم درست سه ماه آخر خدمتم چون من سیزده بدر سال 65وارد پایگاه نشدم و بقیه بستری و 45روز مرخصی جنگی بودم که از خارک طلب داشتم الان بعد از چندین سال آن از خود گذشتگی افرادی مثل ما فراموش کردند من سال 94به منطقه یکم که کارت پایان خدمت گرفته بودم و برگ تسویه حساب هنوز دارم پدر پرونده بندرم باید مدت بستری ام باشد و 45روز مرخصی ام باشد اگر نیست چگونه من یک ثانیه غیبت نخوردم متاسفم برای نیروی دریایی به یک نفر که نه ماه در بندر عباس سرباز بوده جهت گرفتن مزایا و ندادن بیمه نه ماه ایثارگری می دهند ولی پرونده من که یک عمر 18ماه زیر بمباران خارک بودم در منطقه یکم نیست و بعنوان صدقه سیزده ماه بصورت کمیسیونی دادن برادر نیروی دریایی شما پرونده من نشان بدهی قبول این همه ظلم چرا الان من برای کسری خدمتم به منطقه یکم می روم می گویند شما سابقه نداری ممکن است سابقه یک سرباز گم شود و از روی کارت پایان خدمتش ندانی کجا خدمت کرده طبق بخشنامه ارتش کسانیکه بعد از آموزشی به منطقه جنگی رفته اند سه ماه آموزشی آنها جز منطقه جنگی حساب می شود را فتم اجا گفتند نیروی دریایی باید به شما 24ماه ایثار گری می داد نه سیزده ماه

    1. کارتم ایثارگرفتن بابا یازده ماه کسری کمتری اگر بخشنامه ارتش ملاک است من از سیرجان مستقیما به منطقه جنگی اعزام شدم که اینجا سه ماه باید به ایثارگری من اضافه شود ‌‌دوممن آخر 64یا اول فروردین 65بهذبندرعیاس آمدم شما زدی سرده ماه یعنی هشت من بندرعباس پست دادم کدام واحد مگر کسی که از منطقه جنگی می آید و کلی آسیب دیده اول می رود دکتر یا اول می رود خدمت چگونه من با دست شکسته . خونریزی . از دادن شنوایی گوش .حالت تشنج شدید می روم اول سر پست آخر سال می روم دکتر من بعد از بستری 45روز مرخصی جنگی گرفتم که می توانستم ده روز قبل از عید نوروز 65بگیرم نه 1365/2/15 پس اینه نشان می دهد که من عید نوروز 65خارک بودم و بعد از عید آمدم بندرعباس و شما که به من 13ماه ایثارگری داده ای یعنی هشت ماه بندر بودم باید مرخصی و بستری من تو پرونده باشد چرا پرونده من نیست و چگونه کمیسیون گرفتی که به این نتیجه رسیدی که به من 13ماه ایثارگری بدهی من تهران هم آمدم رفتم اجا. اجا می گوید پرونده شما کامل به ما نفرستاده نمی داند شما بجز بندر عباس کجا خدمت کرده ای شما اموزش سیرجان جز ایثارگری شما حساب می شود و به شما که در اوج جنگ خارگ بودی یا پرونده شما پیدا کنند یا 24ماه ایثارگری بدهند به خدا فامیل من سرباز ژاندارمری بود بیش از یک سال بندر بود وقتی من خارک بودم ایشان گفتند من خارک هستم و اسکله تی هستیم خوبه چند ماه ایثارگری بگیرد 28ماه این ظلم نیست

  22. سلام من اعزام 12.19. 99 بودم بخاطر کرونا گفتن برج دو بیا 1400بیا بعد ماموریت بودم پادگان زنگ زد گفتن خدمتت تمومه رو 12.19حساب کردن بعد الان میگن خدمتت از برج دو 1400 شورع شده تصویه کردم از پادگان ولی کارت با مشکل صدور مواجه شده الان باید چیکار کنم ممنون میشم راهنمای کنید

    1. سلام لطفا به پلیس به علاوه ده جهت تایین وضعیت خود مراجعه کنید زیرا دراین صورت مابقی خدمت خود را باید بروید ومجدد کارت براتون صادرشود

  23. سلام بنده معافیت پزشکی نورولوژی گرفتم رو برگم نوشته لازم الجرا میخواستم بدونم کارتم که قرمز میشه یا نه بعد امضا جمع کردن هم دارم،؟؟

  24. سلام از تاریخ ترخیص من یه ماه میگذره اما کارتمو هنوز دریافت نکردم کی به دسم میرسه

  25. با سلام،سه ماه از اعتبار برگه موقت پایان خدمتم میگذره وزنگ زدم پادگان که علت نیومدن کارتم بعد از سه ماه چیه .گفتن که بدهکاری داری ،لطفا میشه بگید چطور باید واریز کنم بدهی رو

    1. سلام با مراجعه به پادگان مراحل اداری و واریز بدهی را از طریق نیروی انسانی تکمیل کنید و منتظر صدور کارت باشید.

  26. سلام
    برج 5 تاریخ تسویه م بوده ولی به دلایل مشکلاتی که برام پیش اومد الان که برج 8 رفتم واسه تسویه. میگن باید لباس نظامی باشی و موهات کوتاه. در صورتی که من برج 5 منفک شدم. قانونی در این رابطه وجود داره؟

    1. سلام بله طبق قوانین نظام وظیفه هنگام تسویه و ترخیص باید مانند دوران سربازی رفتار شود.

  27. من سال ۹۹.۹ تریخص شدم سنواتی داشتم یک روز قبل ترخیصی حقوق ریختن الان کارت موقت گرقتم فقط تسویه حساب مونده الان ۹ماه گذاشته الان این حقوق موقع سنواتی ریختن چی میشود موقع خدمت الان میخوام برم ولی توان دادن حقوق که تو مدت سنواتی را دادن ندارم الان چی میشود برم

  28. من سال ۹۹.۹ تریخص شدم سنواتی داشتم یک روز قبل ترخیصی حقوق ریختن الان کارت موقت گرقتم فقط تسویه حساب مونده الان ۹ماه گذاشته الان این حقوق موقع سنواتی ریختن چی میشود موقع خدمت الان میخوام برم ولی توان دادن حقوق که تو مدت سنواتی را دادن ندارم الان چی میشود برم

  29. من سال ۹۹.۹ تسویه حساب کردم گفتن سه ماه بعد بیا نتونستم برم بعدش پشت دفترچه داشتم چهار ماه حقوق ریختن تو موقع خدمت سنواتی بودم یک ب ترخیصی -حقوق ریختن .الان نتونستم برم ۱۰ماه گذشته برا تسویه حساب کنم کارت موقت گرفتم الان وضعیتم چطوریه این حقوق تو موقع اضافه سنواتی گرفتم وضعیتش چطوریه الان

  30. سلام
    من یک هفته از تاریخ ترخیصم گذشته ولی هنوز برگ تسویه بهم نمیدن. میگن فرمانده پادگان ماده دستور رو امضا نکرده.
    بازرسی هم رفتم ولی کاری نکرد.
    کجا دیگه میتونم شکایت کنم؟

    1. سلام به نظام وظیفه کل مراجعه نمایید ولی در کل زمانبر است .

      1. سلام من ۱۰ماهه از تاریخ تسویه ام گذشته یه سری مشکلات برام پیش اومده نتونستم برم واسه تسویه الان می خوام برم مشکلی که پیش نمی یاد

    2. سلام من معافاز رزم شدم مشکلم پرانتزی شدید زیر هر دو کف پااست معاف میشم یا اعتراض کنم

  31. سلام من ۱۴۰۰/۳/۱۵تاریخ تسویه ام بود بخاطر تعطیلات ۱۷ام ترخیص شدم ولی اس ام اس نیومده برام تو وضعیت مشمول هم میزنه اعزام به خدمت چیکارکنم؟؟؟

      1. مراجعه کردم، میگه برو یگان خدمتی اما یگان خدمتی هم میگه ثبت کردیم به ما ربط نداره برو به وظیفه عمومی ناجا اونم میگه برو یگان

  32. باسلام
    بنده دی ماه ۹۹ ترخیص شدم کارت موقت گرفتم که ۶ماه اعتبار دارد الان اخر اعتبارش است
    هنوز کارتی دریافت نکردم به یگان خدمتیم رفتم گفتن مدارکت ارسال شده تهران تو سامانه هنوز اعزام به خدمتم میخاسم ببینم چه مشکلی میتونه پیش اومده باشه عایا امکان اینکه دوباره برگردونم به خدمت هست ؟

  33. سلام
    بنده تسویه موقت گرفتم(اسفند ۹۹)و گفتن تا ۴ ماه دیگه که حقوقت قطع شد برگرد و تسویه کن
    الان حقوقم قطع شده ولی امکان تسویه ندارم تا ۲ ماه دیگه ،مشکل خاصی پیش میاد در این صورت؟

  34. سلام من سال ۸۷ خدمتم تمام شد.بعد از دریافت کارت به من پاکتی دادن ببرم به فرماندهی کل اما بخاطردوری راه نرفتم ..آیا مشکلی برام پیش اومده بعد این همه سال میتونم ببرم

    1. با سلام انشالله که پیش نیامده الان حضور پیدا کنید.

  35. سلام من سال ۸۷ خدمتم تمام شد بعد از دریافت کارت پایان خدمت پاکتی بهم دادند که ببرم فرماندهی کل گلستان.اما من به خاطر دور بودن راه اینکار را نکردم و هنوز اون پاکت دستمه..توش امضاهای فرماندهان و برگه دیگر بود…آیا مشکلی برآن پیش نیومده؟؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. با سلام انشالله که پیش نیامده الان حضور پیدا کنید.

  36. سلام من برج 9 99 اعزام شدم کجا میتونم تاریخ ترخیص قانونی مو ببینم

    1. سلام دوست عزیز
      از نیروی انسانی میتوانید بپرسید

  37. سلام خسته نباشید من 16 اسفند تسویه کردم کسری هم داشتم تقریبا یه ماه از تسویه میگذره ولی هنوز وضعیت من تو سایت اعزام ب خدمت هستش…چقدر طول میکشه اخه تا وضیعتم پایان خدما بشه و کارت صادر کنن؟؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      از 20 تا 60 روز احتمال تعویق وجود دارد

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید