هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش

جزیره‌ی کیش یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای سفر است و اگر قصد سفر داشته باشید اما مقصد خاصی مد نظرتان نباشد، این جزیره‌ی جذاب در اکثر ماه‌های سال گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود. جاذبه‌های گردشگری این منطقه و همچنین امکانات رفاهی آن باعث شده مسافران زیادی در طول سال به کیش سفر کنند و از اقامت در جزیره لذت ببرند. آب و هوای جزیره گرم و مرطوب است. اما با اینکه تابستان‌های گرمی دارد جشنواره‌های تابستانی و کنسرت‌های خوانندگان پاپ در آن مورد توجه اکثر مسافران قرار می‌گیرد. اگر شما هم قصد سفر به کیش را دارید با رزرو هتل کیش (https://www.alibaba.ir/hotel/ir-kish) از علی بابا برای آغاز سفری دلچسب اقدام کنید و از اقامت در هتل های کیش لذت ببرید. هتل نوساز و مدرن میراژ یکی از این هتل‌هاست که اقامتی رویایی را در آن تجربه خواهید کرد. هتل میراژ یکی از هتل های نوساز در کیش است که در بلوار دریا و نزدیک به خلیج فارس بنا شده است.

هتل پنج ستاره‌ی میراژ در سال 1397 در جزیره‌ی کیش و در هشت طبقه بنا شده و به بهره‌برداری رسیده است. این هتل 177 باب اتاق و واحد اقامتی با چشم‌اندازهای مختلف دارد و جذاب‌ترین چشم‌انداز آن اتاق‌هایی هستند که پنجره‌ی رو به دریا دارند. از مزایای اقامت در هتل میراژ کیش، نزدیکی این هتل به ساحل خلیج فارس است. برای رسیدن به ساحل می‌توانید پیاده‌روی کنید و همچنین از تفریحاتی چون جت اسکی، قایق‌سواری و غواصی که در فاصله‌ی 800 متری هتل قرار گرفته‌اند لذت ببرید. برخی از مسافرانی که به کیش سفر می‌کنند از پاساژگردی و گشت و گذار در مراکز خرید لذت می‌برند.یک مزیت دیگر هتل میراژ دسترسی مناسب آن به مراکز تجاری مانند مرکز خریدهای ونوس و مریم است و اگر در این هتل اقامت داشته باشید با پنج دقیقه پیاده‌روی به مراکز خرید می‌رسید و به راحتی می‌توانید سوغاتی‌ها و وسایل مورد نیازتان را تهیه کنید.

هتل میراژ کیش

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

خدمات و امکانات هتل پنج ستاره‌ی میراژ

هتل میراژ با معماری و طراحی ویژه‌ای ساخته شده و محوطه‌ی بزرگی دارد. فضای سبز این هتل با آلاچیق‌هایی همراه است که به جهت رفاه حال مسافران نصب شده‌اند و محیط بزرگ آن فضای آرامش‌بخشی برای مهمانان ایجاد کرده است. اگر قصد سفر به جزیره‌ی کیش را دارید و می‌خواهید در هتلی نزدیک به دریا اقامت داشته باشید، هتل میراژ در بین هتل های کیش گزینه‌ی مناسبی است. با رزرو هتل کیش از علی بابا در سریع‌ترین حالت برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید.

هتل پنج ستاره‌ی میراژ کیش

در این هتل سرویس چای و قهوه به صورت رایگان سرو می‌شود، صبحانه سلف سرویس و خدماتی چون لباسشویی، سرویس اتوکشی روزانه ارائه می‌شود. دو سالن غذاخوری و یک کافی‌شاپ از دیگر امکانات این هتل است. ترانسفر فرودگاهی و پارکینگ هم به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

همانطور که گفته شد هتل پنج ستاره‌ی میراژ 177 واحد اقامتی دارد. اتاق‌های استاندارد آن با متراژ 25.5 متر مربع و سوئیت‌های یک خوابه با متراژ 91 متر مربع و تخت دونفره برای اقامت مسافران آماده شده‌اند. سوئیت‌های دوخوابه دارای دو اتاق هستند. یکی از اتاق‌ها با تخت دو نفره و یک اتاق با تخت سینگل آماده‌ی میزبانی از مسافران است. سوئیت رویال‌ها گزینه‌ی مناسبی برای اقامت خانوادگی هستند. این سوئیت‌ها 158 متر فضا دارند و دو تخت دو نفره و دو تخت سینگل در آنها قرار گرفته است. اتاق‌های دبل دریا و توئین دریا هم در 56 متر طراحی شده و چشم‌اندازی رو به دریا دارند.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل میراژ

از دیگر مزایای رفاهی هتل پنج ستاره‌ی میراژ، امکانات ورزشی آن است. سالن ورزش، سالن بیلیارد، استخر، سونا و جکوزی و جایگاه ویژه‌ی دوچرخه‌سواری از جمله امکاناتی است که در اختیاران مسافران هتل میراژ قرار گرفته است. علاوه بر این، محوطه‌ی باز هتل میراژ فضای بسیار مناسبی برای پیاده‌روی‌های شبانه است. پرسنل و خدمه‌ی آموزش دیده‌ی هتل نیز آماده‌ی راهنمایی و سرویس‌دهی به مسافران هستند. با سفر به جزیره‌ی کیش این فرصت را دارید که در هر قسمت از سفر تفریح کنید. نزدیک بودن هتل میراژ به دریا نکته مثبت دیگری است که سفر را برای شما لذت‌بخش‌تر می‌کند. اگر در هتل میراژ اقامت داشته باشید فاصله‌ی این هتل تا کشتی یونانی، روستای باغو، شهر زیرزمینی کاریز و شهر باستانی حریره با خودرو 22 دقیقه و با باغ پرندگان 12 دقیقه است و به راحتی می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری این منطقه دیدن کنید. سفر به جزیره موقعیت مناسبی برای گردش و تفریحات هیجان‌انگیز است. با رزرو هتل کیش از علی بابا، برنامه‌ریزی و شروع سفر برای شما راحت‌تر خواهد شد. از طرفی با رزرو اینترنتی هتل می‌توانید در وقت، انرژی و هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید و از تخفیف‌های فصلی هم بهره ببرید.

دنبال هتلی با قیمت مناسب می‌گردید؟ مقاله بهترین هتل‌های کیش با قیمت مناسب را بخوانید.

هتل پنج ستاره‌ی میراژ با امکاناتی که از آنها نام برده شد، گزینه‌ی مناسبی برای اقامت در این سفر خواهد بود چون در این هتل می‌توانید اوقات خوشی را در کنار همسفران خود بگذرانید و از تجربه‌ی سفر به منطقه‌ی آزاد کیش لذت ببرید.
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

هتل میراژ کیش

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید
دسته بندی:
برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

یکشنبه

1403/1/12

دوشنبه

1403/1/13

سه شنبه

1403/1/14

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید