نتایج پذيرفته‌ شدگان نهايی آزمون كاردانی نظام‌ جديد سال 1396

نتایج کنکور کاردانی

دریافت نتایج کنکور کاردانی 98 و دریافت اسامی پذیرفته شدگان داوطلبان آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی امروز اعلام شد. جزییات بیشتر را در ادامه مطلب دنبال کنید .

بدين وسيله به اطلاع كليه داوطلبان ثبت نام كننده در آزمون كارداني نظام جديد ( دانشگاه فني و حرفه‌اي و مؤسسات آموزش عالي غيردولتي– غيرانتفاعي ) سال 1396 مي رساند، اسامي پذيرفته‌شدگان نهايي این آزمون اعم از رشته هايي كه پذيرش آنها با آزمون و يا با سوابق تحصيلي بوده استلحظاتی پیشاعلام شد.

اعلام نتایج و اسامی پذيرفته‌ شدگان نهايی آزمون كاردانی نظام‌ جديد
برای مشاهده روی عکس زیر کلیک کنید

آزمون کاردانی

پذيرفته‌ شدگان نهايی آزمون كاردانی نظام‌ جديد به موارد زیر دقت فرمایند :

الف‌ – پذيرفته‌شدگان‌ نهايي‌ رشته‌هاي‌ مختلف تحصيلــي:
از كليه‌ داوطلباني‌ كه‌ اسامي‌ آنها به‌ عنوان‌ پذيرفته‌‌شدگان‌ نهايي‌ اين آزمون اعلام‌ شده‌ است‌، دعوت‌ مي‌نمايد براي اطلاع از تاريخ و مدارك لازم براي ثبت‌نام (علاوه بر مدارك مندرج در اين اطلاعيه) ابتدا به پايگاه اطلاع‌رساني دانشگاه فني و حرفه اي يا موسسه محل قبولي مراجعه نمايند. (آدرس پايگاه اطلاع‌رساني دانشگاه فني و حرفه اي براي پذيرفته شدگان دوره هاي روزانه و شبانهwww.tvu.ac.ir مي باشد). بديهي است در صورت نبودن برنامه زماني خاص در سايت دانشگاه، پذيرفته‌شدگان لازم است با توجه‌ به‌ نشاني و آدرس مؤسسات مندرج در جداول شماره (6 و 7) صفحات‌ 106 الي 119 دفترچه ‌راهنماي‌ آزمون‌ دوره‌هاي‌ كارداني‌ نظام‌جديد (دانشگاه فني ‌و حرفه‌اي‌ و مؤسسات آموزش عالي غيرانتفاعي) سال‌ 1396، نسبت‌ به‌ شناسايي‌ مؤسسه محل‌ قبولي‌ خود اقدام ودر يكي از روزهاي شنبه مورخ 96/6/25 و يا يكشنبه مورخ 96/6/26با در دست ‌‌داشتن ‌‌مدارك‌‌ لازم‌، به‌ شرح‌ مندرج‌ در بند «ب» اين‌ اطلاعيه‌ براي‌ ثبت‌‌نام‌ به‌ موسسه محل‌ قبولي‌ خود مراجعه‌ نمايند. بديهي است عدم مراجعه بموقع پذيرفته شدگان براي ثبت نام به منزله انصراف از تحصيل آنان تلقي خواهد شد.
داوطلباني كه‌ در آزمون‌ دوره‌هاي‌ كارداني‌ نظام‌جديد (دانشگاه فني ‌و حرفه‌اي‌ و مؤسسات آموزش عالي غيرانتفاعي) سال‌ 1396 در رديف پذيرفته‌شدگان رشته‌هاي تحصيلي كه ظرفيت آن براي نيمسال اول مي‌باشد قرار گرفته‌اند، به‌ شرطي‌ مجاز به ‌ثبت‌نام‌ در مؤسسه محل قبولي خود خواهند بود كه‌ كليه واحد‌هاي درسي‌ دوره ‌سه‌ ساله، كارورزي و كارآموزي خود را در رشته‌ مربوط حداكثر تا پايان شهريور ماه‌ 1396 با موفقيت‌ طي‌ كرده‌ باشند و يا داراي ديپلم نظام قديم (دوره چهارساله) باشند.
تبصره: پذيرفته شدگاني که کدرشته قبولی آنها در نيمسال دوم پذيرش داشته باشد وتا پايان بهمن ماه سال جاري (1396/11/30)موفق به دريافت گواهينامه پايان تحصيلات دوره متوسطه در رشته مورد نظر شوند، اجازه ثبت‌نام در نيمسال دوم سال جاري را خواهند داشت و در غير اينصورت قبولی آنان باطل مي‌باشد.
ب – مدارك‌ لازم‌ براي‌ ثبت‌ نام‌ از پذيرفته‌شــدگان:
1- اصل‌‌ مدرك ‌‌ديپلم ‌متوسطه ‌‌نظام‌‌جديد يا گواهي‌ ‌موقت‌ ‌پايان ‌‌تحصيلات‌ متوسطه‌ نظام‌جديد در يكي‌ از شاخه‌هاي‌ كاردانش‌ يا فني‌ و حرفه‌اي ‌صادره‌ از محل‌ تحصيل‌ مبني‌ برگذراندن كليه واحدهاي درسي‌ در دوره ‌سه‌ساله‌، كارورزي و كارآموزي حداكثر تا پايان‌ شهريورماه‌ 1396.
2- اصل‌ مدرك‌ ديپلم‌ يا گواهي‌ موقت‌ پايان‌ تحصيلات‌ نظام‌قديم ‌(هنرستان) مبني‌ برگذراندن‌ كليه‌ دروس‌ چهارساله.
3- اصل‌ شناسنامه‌ و دو برگ‌ فتوكپي‌ از تمام‌ صفحات‌ آن.‌
4- شش قطعه‌ عكس‌ 4×3 تمام‌ رخ‌ تهيه‌ شده‌ در سال ‌جاري‌.
5- ارائه رسيد درخواست تاييديه تحصيلي ديپلم به موسسه محل قبولي (درخواست تاييديه تحصيلي از دفاتر پيشخوان دولت مي‌بايست اقدام شود).
6- داوطلبان‌ مرد لازم‌ است‌ مدركي‌ را كه‌ وضعيت‌ نظام‌ وظيفه‌ آنان‌ را با توجه‌ به‌ بند ( 3-3) مندرج‌ در صفحات (2و3) دفترچه‌ راهنماي‌ آزمون‌ دوره‌هاي‌ كارداني‌ نظام‌جديد (دانشگاه فني ‌و حرفه‌اي‌ و مؤسسات آموزش عالي غيرانتفاعي) سال‌ 1396مشخص‌ كند، ارائه‌ نمايند.
7- داوطلباني كه با سهميه رزمندگان، ايثارگران (شامل: 1- رزمندگان بسيجي . 2- رزمندگان جهادگر. 3- خانواده شهدا «پدر، مادر، خواهر و برادرشهيد». 4- همسر و فرزندان معظم شهدا و يا مفقودالاثر. 5- جانبازان 25% و بالاتر و همسر و فرزندان آنان. 6- جانبازان زير 25% و همسر و فرزندان آنان. 7- آزادگان عزيز و فرزندان و همسر آنان. 8- همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبان در جبهه) و يا خانواده شهدا در آزمون پذيرفته‌شده‌اند، در زمان ثبت‌نام، ملزم به ارائه فرم و يا مدركي در رابطه با تائيد سهميه ثبت نامي خويش نمي-باشند و ملاك عمل براي ثبت نام آنان همان عنوان درج شده در فايل ارسالي از سوي اين سازمان مي باشد.
د- اصلاحات دفترچه:
1- آدرس موسسه غيرانتفاعي علامه رفيعي- قزوين: قزوين-خيابان نوروزيان-نبش حكمت 30- پلاك 151-كدپستي: 3416689158
2- نشاني سايت موسسه غيرانتفاعي ساعي-گرگان: www.saee.ac.ir
ه‍- قابل توجه داوطلبان:
1- كارنامه علمي حاوي رتبه داوطلبان در هر يك از كدرشته‌هاي انتخابيدر بين متقاضيان اين كدرشته‌ها در سهميه مربوط، با توجه به نمره‌كل و همچنين رتبه آخرين نفر پذيرفته ‌شده در هر يك از كدرشته‌هاي انتخابي و اطلاعات مفيد همزمان با اعلام نتايج در پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش قابل دسترسي مي‌باشد.

2- با توجه به كنترل‌هاي متعدد و بررسي هايي كه به صورت مختلف به عمل آمده، از صحت كدرشته محل قبولي اعلام شده پذيرفته‌شدگان اطمينان حاصل شده و داوطلبان پس از دريافت كارنامه از طريق سايت در صورتي‌كه درباره كد رشته هاي انتخابي و ساير مندرجات كارنامه سوالي داشته ‌باشند، مي توانند حداكثر تا تاريخ 96/7/15 از طريق سيستم پاسخگويي اينترنتي در سايت سازمان سنجش به نشاني: www.sanjesh.org در رابطه با كدرشته هاي انتخابي و مندرجات كارنامه، اقدام و از ارسال نامه پستي و مراجعه حضوري اكيداً خودداري نمايند. بديهي است به كليه مكاتبات (اينترنتي و يا غير اينترنتي) كه بعد از تاريخ 15/7/96 در اين خصوص صورت گيرد، ترتيب اثر داده نخواهد شد. ضمناً داوطلبان گرامي مي توانند سوالات خود را با شماره تلفن 42163-021 نيز در ميان بگذارند و از مراجعه حضوري خودداري فرمايند.

بديهي است در صورت نبودن برنامه زماني خاص در سايت دانشگاه، پذيرفته‌شدگان لازم است با توجه‌ به‌ نشاني و آدرس مؤسسات مندرج در دفترچه ‌راهنماي‌ آزمون‌ کاردانی نسبت‌ به‌ شناسايي‌ مؤسسه محل‌ قبولي‌ خود اقدام ودر يكي از روزهاي شنبه 96/6/25 و يا يكشنبه 96/6/26با در دست ‌‌داشتن ‌‌مدارك‌‌ لازم‌، به‌ شرح‌ مندرج‌ در اطلاعيه‌ اعلام نتايج پذيرفـته‌شدگان براي‌ ثبت‌‌نام‌ به‌ موسسه محل‌ قبولي‌ خود مراجعه‌ نمايند. بديهي است عدم مراجعه به موقع پذيرفته شدگان براي ثبت نام به منزله انصراف از تحصيل آنان تلقي خواهد شد.

در صورت بروز هرگونه سوال یا ابهام در خصوص نتایج کنکور کاردانی نظام جدید سال 98 ؛ مشاهده نتایج ، اسامی پذیرفته شدگان ، محل مراجعات بعدی و … با شماره تماس تهران 9099071985 و سایراستانها 9099071985حاصل فرمایید .

منبع خبر : sanjesh
مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

نتایج پذيرفته‌ شدگان نهايی آزمون كاردانی نظام‌ جديد سال 1396

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید
در این مقاله بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

دوشنبه

1403/1/13

سه شنبه

1403/1/14

چهارشنبه

1403/1/15

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید