کارنامه سبز چیست؟ سیر تا پیاز کارنامه نهایی کنکور و کاربرد آن

کارنامه سبز چیست – سیر تا پیاز کارنامه نهایی کنکور و کاربرد آن

بعد از مشخص شدن قبولی ها و اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته، برخی داوطلبان از دانشگاه و یا رشته ای که در آن قبولی کسب کرده اند، رضایت ندارند. این داوطلبان اگر در دانشگاه روزانه پذیرش شده باشند، نمی توانند انصراف داده و یا به دانشگاه نروند، زیرا یک سال از کنکور محروم خواهند شد. به همین دلیل بهتر است تا زمان انتشار کارنامه سبز کنکور صبر کنند. با دریافت کارنامه سبز کنکور سراسری شما می توانید از جزئیات قبولی و وضعیت خود در سایر دانشگاه ها و رشته هایی که در فرم انتخاب رشته، انتخاب کرده اید، اطلاع پیدا کنید. تحلیل کارنامه سبز کنکور اطلاعات مفیدی در رابطه با آخرین رتبه پذیرفته شده در هر رشته محل را به شما می دهد. شما با مقایسه رتبه ها و دانشگاه های قبول شده می توانید متوجه شوید که امکان قبولی در کدام دانشگاه و رشته در انتخاب های پایین تر خود را داشتید.

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی آویژه به دلیل اهمیت بالای کارنامه سبز کنکور به جمع آوری اطلاعات در این رابطه پرداخته اند. مطالعه مقاله زیر شما را با کاربردهای استفاده از کارنامه سبز، راهنمای دریافت کارنامه سبز و نحوه دریافت انتقالی با کارنامه سبز آشنا می کند. پس اگر به دنبال کسب اطلاعات کامل در رابطه با شرایط استفاده از کارنامه سبز و مراحل دریافت و استفاده آن می باشید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

منظور از کارنامه سبز چیست؟

کارنامه سبز کنکور چیست؟

کارنامه سبز کنکور را با نام های دیگری مانند کارنامه نهایی کنکور و یا کارنامه محرمانه کنکور نیز می شناسند. این کارنامه معمولا یک هفته بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش قرار میگیرد. کارنامه سبز کنکور به عبارتی همان فرم انتخاب رشته شما می باشد که در زمان انتخاب رشته به ترتیب اولویت ها، آن را تکمیل کرده اید. با این تفاوت که در این کارنامه تمام اولویت های شما توسط سازمان سنجش بررسی شده و رتبه شما با رتبه آخرین نفر پذیرفته شده در کد رشته محل های انتخابی شما مقایسه شده است. پس به طور کلی می توان گفت کارنامه محرمانه یا همان کارنامه سبز کنکور با هدف آگاهی داوطلبان از قبولی های دیگر خود در انتخاب هایشان صادر می شود.

بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته، شما تنها می توانید رشته ای را که متناسب با انتخاب ها و اولویت بندی های خود قبول شده اید مشاهده کنید. اما در کارنامه سبز امکان مشاهده و بررسی تمام رشته ها و دانشگاه های انتخابی که می توانستید در آنها قبولی کسب کنید، آورده شده است. به عنوان مثال شما ممکن است در انتخاب دهم خود قبولی کسب کرده باشید. بعد از دریافت کارنامه سبز و تحلیل آن متوجه خواهید شد که شما با توجه به آخرین رتبه های پذیرفته شده در کد رشته محل های انتخابی و رتبه خودتان، می توانستید در انتخاب های داوزدهم، پانزدهم و … نیز قبول شوید.

کاربردهای استفاده از کارنامه سبز

بعد از دریافت کارنامه سبز سوالی که ممکن است ذهن داوطلب را به خود مشغول کند این است که این کارنامه چه کاربردهایی دارد و چگونه می توان از آن برای انتخاب رشته و یا تغییر انتخاب رشته استفاده کرد؟ همانطور که در مقاله انتخاب رشته گفته شد بسیار مهم است که داوطلبان کنکور، انتخاب رشته خود را اولویت بندی کرده و بر نحوه چیدمان کد رشته محل ها دقت کنند. داوطلبان باید انتخاب های خود را با در نظر گرفتن علاقه، استعداد، بازارکار و … به ترتیب انتخاب کنند. زیرا انتخاب های آنها بر حسب ترتیبی که تکمیل کرده اند، مورد بررسی توسط سازمان سنجش قرار می گیرد.

اما متاسفانه با وجود تاکیدهای زیاد در رابطه با اولویت بندی انتخاب رشته، برخی از داوطلبین این نکته را رعایت نکرده و به انتخاب هایی که در اول فرم خود قرار می دهند علاقه ای ندارند. قبول شدن در این رشته ها می تواند داوطلب را ناراحت و ناامید کرده و او دیگر تمایلی به تحصیل نداشته باشد. در این هنگام کاربرد کارنامه سبز نمایان می شود.

یکی از کاربردهای کارنامه محرمانه این است که به داوطلب این امکان را می دهد که بتواند انتخاب های دیگر خود را نیز مورد بررسی قرار داده و اگر انتخاب رشته اشتباهی داشته، آن را تغییر بدهد.

اگر فردی انتخاب رشته اشتباهی داشته و رشته و دانشگاه روزانه ای قبول شده باشد که به آن علاقه ندارد، با انصراف از دانشگاه یک سال از کنکور محروم می شود. پس بهتر است او به نتایج کارنامه سبز خود رجوع کرده و بررسی کند که امکان قبولی در کدام یک از رشته ها و دانشگاه های مورد علاقه برایش فراهم است. پس می توان گفت کاربرد دیگر کارنامه سبز این است که می تواند فرد را از محرومیت یکساله از کنکور نجات می دهد.

چه هنگامی می توان کارنامه سبز را دریافت کرد؟

طبق آنچه در طی سال های اخیر مشاهده شده است، زمان انتشار کارنامه سبز حدودا یک هفته بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته خواهد بود. هنوز نتایج اولیه کنکور 1402 اعلام نشده است. بعد از اعلام نتایج اولیه و انتخاب رشته داوطلبان و همچنین اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته، نوبت به انتشار کارنامه سبز می رسد. در سال قبل کارنامه سبز حدودا در نیمه اول مهرماه انتشار یافت. امسال نیز با توجه به زمان برگزاری کنکور انتظار می رود که کارنامه محرمانه نیز در همان مهرماه منتشر شود.

آیا می توان با استفاده از کارنامه سبز، انتقالی گرفت؟

به طور کلی می توان گفت سازمان سنجش هیچ تضمینی از قبولی شما در انتخاب های دیگر کارنامه سبزتان نخواهد داشت. یعنی اگر شما با مشاهده کارنامه سبز خود متوجه شوید که در انتخاب های پایین تر نیز قبولی کسب می کردید، باید خودتان به دنبال انتقالی با کارنامه سبز باشید. سازمان سنجش هیچ مسئولیتی در مقابل انتقالی و یا جابجایی شما بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته ندارد. شما باید به دنبال کسب موافقت دانشگاه مبدا ( دانشگاه قبول شده در انتخاب رشته) و دانشگاه مقصد( دانشگاه قید شده در کارنامه سبز که به دنبال تحصیل در آن هستید) برای انتقالی باشید. روش های انتقالی با استفاده از کارنامه سبز عبارت است از:

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

روش اول

بعد از مشاهده کارنامه سبز خود شاید متوجه شوید که می توانستید در دانشگاه و رشته بهتر یا مورد علاقه که در انتخاب های پایین تری قرار دارد نیز قبول شوید. در این روش نیاز است که کمی صبر کنید. ابتدا در دانشگاهی که پذیرش شده اید، ثبت نام کرده و ترم اول را دانشجو این دانشگاه و رشته باشید. اما در کنار تحصیل به دنبال انتقالی گرفتن با استفاده از کارنامه سبز باشید. شما باید به دانشگاه مقصد رفته و درخواست خود را جهت پذیرش در این دانشگاه از ترم دوم به بعد ثبت کنید. پیگیری های لازم را برای دریافت انتقالی با کارنامه سبز انجام دهید و مراحل انتقالی را به درستی طی کنید تا بتوانید در دانشگاه و رشته ای که مد نظر شما است به ادامه تحصیل بپردازید.

دراین روش احتمال پذیرش بالا است. اگر دانشگاه مقصد ظرفیت داشته باشد، که در اکثر شرایط این ظرفیت موجود است، با انتقالی شما موافقت می شود. البته حسن دیگر استفاده از این روش این است که اگر بنا به هر دلیلی نتوانستید انتقالی بگیرید، حداقل تحصیل و قبولی رشته اول خود را از دست نداده اید.

روش دوم

اگر نمی خواهید حتی یک ترم در دانشگاه و یا رشته ای که قبول شده اید به تحصیل بپردازید و تحت هیچ شرایطی راضی به تحصیل در این دانشگاه نیستید، بعد از دریافت کارنامه سبز به دانشگاه مقصد بروید و به دنبال انتقالی گرفتن باشید. شما باید درخواست خود را در دانشگاه مقصد ثبت کنید و منتظر باشید تا ببینید آیا با درخواست شما موافقت می شود یا نه.

البته باید گفت احتمال موفقیت آمیز بودن این روش نسبت به روش أول بسیار کمتر است. چرا که در روش اول، شما در ترم دوم به دانشگاه مقصد مراجعه کرده اید و در این ترم دانشگاه ها نسبت به ترم اول خلوت تر هستند و بهتر می توان انتقالی گرفتن را به سرانجام رساند. اما در ترم اول همه دانشگاه ها درگیر ثبت نام ورودی های جدید خود هستند و هنوز ظرفیت خالی دانشگاه مشخص نشده است. پس بعید است که بتوان در این ترم انتقالی گرفت.

روش سوم

اگر به هیچ وجه تحصیل در دانشگاه و رشته ای که قبول شده اید را نمی توانید بپذیرید و دانشگاه قبولی شما روزانه نبوده است، کمی انتخاب برای شما راحت تر خواهد بود. شما در این صورت می دانید که اگر از تحصیل در دانشگاه انصراف بدهید و یا به طور کلی نخواهید امسال به دانشگاه بروید، محرومیت یکساله از کنکور را نخواهید داشت. در این صورت شما می توانید از اول مهر به دانشگاه مقصد که در کارنامه سبز شما بوده بروید و به دنبال دریافت پذیرش تحصیل در این دانشگاه باشید. همچنین با خیال راحت برای کنکور سال بعد مطالعه کرده و تلاش کنید تا اگر نتوانستید در دانشگاه مقصد پذیرش بگیرید، حداقل بتوانید در کنکور سال بعد نتایج بهتری را کسب کنید.

نکات مهم برای استفاده از کارنامه سبز

درنظر داشته باشید که اگر شما هنگام انتخاب رشته به درستی رشته های مورد علاقه خود را اولوت بندی می کردید و در نحوه چیدمان انتخاب رشته دقت می کردید، بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته نیازی به استفاده از کارنامه سبز نبوده و درگیر انتقالی گرفتن با کارنامه سبز نمی شدید. پس اگر یکبار در انتخاب رشته خود بی دقتی کردید، این اشتباه را مجددا تکرار نکنید. مسلما در کارنامه سبز انتخاب های پایین تر شما که میتوانستید قبولی کسب کنید بیش از یک مورد خواهد بود. پس از روی عصبانیت، ناراحتی، عجله و … تصمیم گیری نکنید.

سعی کنید هر کدام از انتخاب های خود را که متناسب با رتبه شما مورد پذیرش بوده است، جداگانه بسنجید. رشته و دانشگاهی را انتخاب کنید که مطمئن هستید در بین تمام انتخاب های شما برایتان بهترین بوده و علاقه مندتر هستید تا در این دانشگاه و رشته به تحصیل بپردازید.

اگر در خواست خود را برای پذیرش در یکی از اولویت های کارنامه سبز ثبت کردید و با درخواست شما موافقت نشد، هنوز شانس انتخاب سایر اولویت های پذیرفته شده خود را خواهید داشت.

کارنامه محرمانه برای کسانی که مردود شده اند نمی تواند آنچنان مهم بوده و کمکی به آنها برای قبولی در دانشگاه نخواهد کرد. افرادی که در انتخاب رشته با آزمون مردود شده اند تنها باید با استفاده از تکمیل ظرفیت و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری و آزاد شرکت کنند و یا در کنکور سال بعد مجدد شانس قبولی خود را امتحان کنند.

افراد مردود، تنها با مشاهده کارنامه سبز خود میتوانند از آخرین رتبه های پذیرش شده در دانشگاه های انتخابی خود اطلاع پیدا کنند. این اطلاعات میتواند به آنها کمک کند تا متوجه شوند به چه مقدار تلاش و کسب حدودی چه رتبه ای برای قبولی در دانشگاه و رشته نیاز دارند.

روش های استفاده از کارنامه سبز کنکور

 

چگونه کارنامه سبز خود را دریافت کنیم؟

دریافت کارنامه سبز کنکور نیز همانند سایر مراحل کنکور مانند ثبت نام در کنکور، دریافت کارنامه اولیه و یا حتی انتخاب رشته و … از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می گیرد. راهنمای دریافت کارنامه سبز در این قسمت همراه با عکس توضیح داده شده است. شما می توانید با در نظر گرفتن و مشاهده این مراحل، موفق به دریافت کارنامه سبز خود شوید.

همانطور که گفته شد کارنامه محرمانه داخل سایت سازمان سنجش منتشر می شود. پس نیاز است در ابتدا به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه کنید. نشانی این سایت sanjesh.org می باشد.

کارنامه سبز کنکور چیست؟

سپس از منوی سمت راست، گزینه اول یعنی سراسری را انتخاب کنید.

نحوه استفاده از کارنامه سبز

اگر زمان انتشار کارنامه سبز فرارسیده باشد، با باز شدن این صفحه شما گزینه کارنامه نهایی آزمون سراسری سال 1402 را مشاهده می کنید. در اینصورت باید روی عبارت کارنامه نهایی آزمون سراسری سال 1402 کلیک کنید.

 

چگونه با کارنامه سبز انتقالی بگیرم

با انتخاب کارنامه نهایی آزمون سراسری 1402 صفحه جدیدی برای شما باز می شود. این صفحه شامل دو روش مختلف برای دسترسی به کارنامه سبز است. شما می توانید از هرکدام روش که خواستید برای مشاهده کارنامه سبز استفاده کنید. یکی از روش های دسترسی به کارنامه نهایی وارد کردن مشخصات شامل شماره پرونده، شماره شناسنامه و سال تولد است. روش دیگر با استفاده از وارد کردن شماره داوطلبی، شماره شناسنامه و سال تولد است.

انتقالی گرفتن با کارنامه سبز

پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده و کد امنیتی که در پایین صفحه پرسیده شده است، شما می توانید کارنامه سبز خود را مشاهده کنید.

روش تحلیل و بررسی کارنامه سبز

شما در کارنامه سبز آزمون سراسری خود، ستون ها و سطرهای مختلفی را مشاهده می کنید. به طور کلی می توان گفت در کارنامه نهایی یا کارنامه محرمانه 5 ستون وجود دارد که هر کدام اطلاعات خاصی را در اختیار شما قرار می دهند. این 5 ستون عبارت اند از:

ستون ترتیب علاقه

در این ستون شما می توانید به ترتیب رشته که هنگام چیدمان انتخاب رشته، نگارش کرده اید را مشاهده کنید. این ستون بر حسب علاقه شما به رشته و اولویت بندی هایی است که برای انتخاب رشته خود در نظر گرفته بودید.

ستون کد رشته انتخابی

با توجه به علاقه و ترتیب اولویت بندی های شما، ستون کد رشته انتخابی تکمیل شده است. در این ستون شما میتوانید کد رشته محل های انتخابی خود در هنگام انتخاب رشته را مشاهده کنید. از انتخاب اول تا انتخاب آخر شما در این ستون درج شده است.

ستون رتبه کسب شده توسط داوطلب

در این ستون داوطلب می تواند رتبه خود را در بین تمام افرادی که این کد رشته محل را انتخاب کرده اند ، مشاهده کند. این ستون نشان می دهد که داوطلب با توجه به رتبه و تراز کنکور خود نفر چندمی است که این رشته و دانشگاه را انتخاب کرده است.

ستون آخرین رتبه قبولی

این ستون در کارنامه محرمانه شما نشان دهنده رتبه آخرین فرد پذیرفته شده در این رشته و دانشگاه است. یعنی دانشگاه و رشته مورد نظر با توجه به ظرفیت خود تا چه رتبه را توانسته پذیرش کند.

ستون نتیجه

در این ستون شما می توانید بررسی کنید که کدام یک از انتخاب های شما علاوه بر دانشگاهی که مورد پذیرش قرار گرفته اید، می توانسته قبولی کسب کند. برای فهمیدن این موضوع نیاز است که رتبه داوطلب با رتبه آخرین فرد پذیرفته شده در دانشگاه مقایسه شود. اگر رتبه داوطلب کمتر از رتبه آخرین فرد پذیرفته شده باشد، یعنی داوطلب در آن کد رشته محل قبول شده و می توانست پذیرش شود. در ستون نتیجه گاهی أوقات اعدادی درج می شوند که هر کدام بیانگر موضوعی خاص است.

اعداد درج شده در کارنامه سبز چه معنایی دارند؟

همانطور که در بالا اشاره شد، در ستون نتیجه گاهی اعداد مختلفی درج می شود. این اعداد هر کدام بیانگر معنا و مفهوم خاصی هستند. معنا و مفهوم این اعداد در انتهای کارنامه گفته شده است. معنا و مفهوم اعداد درج شده در کرانامه عبارت است از:

عدد 1

اگر فردی شرایط و ضوابط اختصاصی درج شده در دفترچه انتخاب رشته را رعایت نکرده و فاقد این شرایط باشد در ستون نتیجه، عدد یک گذاشته می شود. مثلا اگر فردی جنسیت پذیرش را رعایت نکرده باشد یا به تکرار کد رشته انتخابی پرداخته باشد، عدد یک در روبه روی کد رشته محل مورد نظر و در ستون نتیجه درج می شود.

عدد دو

درج شدن عدد دو در ستون نتیجه بیان می کند که شما برای مصاحبه به دانشگاه دعوت شده اید.

عدد سه

نشان می دهد که داوطلب با توجه به کسب نمره حد نصاب رشته مورد نظر، در سهمیه مجاز دیگری به جز سهمیه نهایی نیز پذیرفته شده است. مثلا کارمندانی که با استفاده از سهمیه کارمندی خود پذیرش گرفته اند، عدد 3 برای آنها در کد رشته محل انتخابی درج می شود.

عدد چهار

اگر شما رشته های پردیس فرهنگیان یا دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را انتخاب کرده باشید و عدد 4 برای شما نمایش داده شود، یعنی وضعیت علمی و عمومی شما در این رشته ها در حال بررسی است.

عدد پنج

عدد پنج نشان می دهد که داوطلب با توجه به ضوابط عمومی گزینش نتوانسته در انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان و یا تربیت معلم شهید رجایی امتیازات لازم را کسب کند. به همین دلیل در اولویت جذب قرار نگرفته است.

عدد هفت

این عدد نشان می دهد که داوطلب نتوانسته حد نصاب امتیاز را در مصاحبه تخصصی کسب کند. یا شرایط مصاحبه مانند سن، معدل، ویژگی های جسمانی، و … را نداشته است یا در زمان مصاحبه غیبت داشته است.

عدد نه

این عدد به شما می گوید که وضعیت علمی و عمومی شما در برخی دانشگاه های خاص در حال بررسی می باشد. این دانشگاه ها عبارتند از: دانشگاه علوم قضایی، شهید مطهری، صدا و سیمای جمهوری اسلامی، غیرانتفاعی امام رضا، علوم پزشکی بقیه الله، علوم پزشکی ارتش، دانشکده غیر انتفاعی رفاه یا رشته های مدیریت بیمه اکو، کاردانی فوریت های پزشکی، تربیت مربی عقیدتی سیاسی سپاه، موسیقی نظامی، دکتری پیوسته بیوتکنولوژی.

درج علامت * در ستون نتیجه ها

اگر در ستون نتیجه ها برای شما علامت * درج شده بود، نشان می دهد که در این کد رشته محل شما پذیرفته شده اید.

آیا امکان اعتراض به کارنامه محرمانه وجود دارد؟

طبق اطلاعیه های منتشر شده از سازمان سنجش و آموزش کشور، نمی توان هیچ درخواست و اعتراضی را با عنوان اشتباه در انتخاب رشته و یا تغییر اولویت بندی رشته ها و … ثبت کرد. پس از ارسال درخواست و یا اعتراضاتی که مضمین بالا را می رساند خودداری کنید. شما باید هنگام انتخاب رشته به نحوه چیدمان کد رشته محل ها دقت می کردید و بعد از ثبت انتخاب رشته و اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته دیگر امکان تغییر اولویت بندی و نحوه چیدمان انتخاب رشته وجود ندارد. همچنین تمام کد رشته محل های شما در سامانه ثبت شده و همان کد رشته محل ها توسط سیستم سازمان سنجش مورد بررسی قرار می گیرد. پس امکان اشتباه نیز وجود ندارد.

کارنامه سبز را می توان آخرین مرحله از مراحل کنکور سراسری دانست. اگر شما بتوانید در انتقالی با کارنامه سبز را موفق شوید، می توانید دانشگاه ورشته تحصیلی خود را متناسب با کارنامه نهایی خود تغییر دهید. در غیر این صورت یا باید در دانشگاهی که پذیرش شده اید به تحصیل بپردازید، یا اگر دانشگاه شما روزانه نبود در کنکور سال بعد شرکت کنید.

اطلاعات مندرج در کارنامه سبز کنکور سراسری

سخنی از مشاوران آویژه

دریافت کارنامه سبز و استفاده از قبولی های درج شده در این کارنامه می تواند شما را از تحصیل در رشته و دانشگاهی که به آن علاقه ندارید نجات دهد. به شرط آنکه دانشگاه مقصد و یا همان دانشگاهی که در انتخاب های پایین تر شما قرار داشته و شما در آن پذیرفته شده و خواهان تحصیل در آن هستید، ظرفیت برای پذیرش داشته باشد. گاهی به دلیل نبود ظرفیت در دانشگاه مقصد شما قادر به تغییر و انتقالی با کارنامه سبز نخواهید بود، پس بهتر است در همان ابتدا و هنگام انتخاب رشته دقت کنید که به درستی اولویت های خود را وارد کنید و کد رشته محل ها را به ترتیب علاقه در فرم انتخاب رشته قرار دهید.

اگر کارنامه سبز خود را دریافت کرده اید و قصد دارید از کد رشته محل های مورد پذیرش خود در انتخاب های پایین تر استفاده کنید، اما نمی دانید چه مراحلی را باید طی کنید، می توانید از مشاوران تحصیلی در این زمینه کمک بگیرید. مشاوران به شما کمک خواهند کرد که تا حد امکان در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود به تحصیل بپردازید.

سوالات متداول

علامت سوالمنظور از کارنامه سبز کنکور سراسری چیست ؟

کارنامه سبز کنکور در واقع همان فرم انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری می باشد که سازمان سنجش هر ساله در ابتدای مهر ماه منتشر می کند.

علالمت-سوالکارنامه سبز کنکور حاوی چه اطلاعاتی می باشد؟

کارنامه سبز کنکور حاوی اطلاعاتی نظیر اولویت های انتخابی داوطلب و آخرین رتبه قبولی در رشته مورد نظر داوطلب شده و داوطلبان با استفاده از اطلاعات درج در این کارنامه میتوانند، شانس خود را برای تحصیل در سایر انتخاب های خود امتحان کنند.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

کارنامه سبز چیست؟ سیر تا پیاز کارنامه نهایی کنکور و کاربرد آن

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 3 نظر:
  1. سلام من نتایج نهایی که اومده مردود شدم مصاحبه فرهنگیان هم رفتم اولویت هام هم اول فرهنگیان بعد پرستاری بعد هوشبری و مامایی زدم رتبم هم چهارده هزار و ترازم هفت هزار و ششصد و شصت و یک بوده.اما در ستون نتیجه هیچ کدی ننوشته است که علت مردود شدنم در مصاحبه چی بوده

  2. سلام اونایی که مردود شدن هم کار نامه سبز دارن؟ و امیدی هست از کارنامه سبز قبول بشن؟

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

یکشنبه

1403/1/12

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید