نتایج اولیه کنکور دکتری 1400

نتایج اولیه کنکور دکتری سال 1400 اعلام شد!

سخنگوی سازمان سنجش، در مورد آزمون ورودی دکتری (ph.D) که در 15 اسفند سال 1399، در روز جمعه برگزار شد، در روز شنبه 28 فروردین، در گفتگویی با خبرنگار مهر اعلام کرد:

کارنامه نتایج اولیه کنکور مقطع دکتری یا ph.D (به صورت نیمه متمرکز) سال 1400، از سایت سازمان سنجش آموزش کشور، در تاریخ 29 فروردین، روز یکشنبه اعلام خواهد شد و داوطلبان از طریق آدرس www.sanjesh.org می توانند نتایج آزمون خود را مشاهده کنند.

متقاضیان و ثبت نام کنندگان آزمون دکتری (ph.D) 1400، بیش از 90 درصد در 242 کد رشته، 210 حوزه امتحانی و از 110 شهرستان شرکت کرده بودند.

18569 نفر در کنکور دکتری (Ph.D) 1400 ثبت نام کرده بودند که در سال گذشته تعداد شهر های محل برگزاری آزمون، 60 شهر بودند که امسال افزایش تعداد شهر ها را مشاهده کردیم که توانسته بودند در این آزمون مشارکت کنند.

ایشان خاطر نشان کردند: آن ‌دسته از شرکت کنندگانی که براساس مندرجات کارنامه اولیه می توانند اقدام به انتخاب رشته ‌های تحصیلی کنند، باید از روز دوشنبه که 30 فروردین است تا روز پنجشنبه که 2 اردیبهشت ماه سال 1400 است، نسبت به ثبت نام کد رشته ‌محل ‌های انتخابی خود (تا ۵۰ کد رشته محل درصورت وجود داشتن) با توجه به رشته امتحانی که در آن کنکور داده ‌اند، در سایت سنجش اقدام کنند.

وی در ادامه گفت: به این‌ دسته از متقاضیان توصیه می ‌شود ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته ‌های تحصیلی و اطلاعیه ‌های مرتبط با آن اقدام کرده، سپس کد رشته ‌محل ‌های مورد علاقه خود را از کد رشته ‌محل ‌های مربوط به رشته امتحانی انتخاب و اولویت ‌ها را به ترتیب علاقه خود، مرتب کرده و پس از آن نسبت به ثبت رشته محل های انتخابی خود در فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

نتایج اولیه کنکور دکتری سال 1400 اعلام شد!

سرکار خانم زرین آمیزی در مورد دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی فرمود: دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌ های تحصیلی آزمون ورودی دکتری (Ph.D)، از طریق درگاه اطلاع ‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، از عصر روز یکشنبه 29 فروردین سال 1400 در دسترس شرکت کنندگان مجاز به انتخاب رشته، خواهد بود.

وی در ادامه افزود: اسامی معرفی ‌شدگان دارای حد نصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه علمی و سنجش عملی و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری) در پایان اردیبهشت ماه سال 1400، از طریق درگاه اطلاع‌ رسانی این سازمان اعلام خواهد شد.

متقاضیان مجاز به انتخاب رشته در مجموعه مدرسی معارف اسلامی (با کد رشته امتحانی ۲۱۸۰) و مایل به انتخاب کد رشته ‌محل ‌های مربوط به رشته مدرسی معارف اسلامی، باید علاوه بر کسب نمره علمی مورد نیاز، شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه را با نتیجه مصاحبه ‌ای که توسط مدیریت جذب و ارزشیابی معاونت آموزشی، پژوهشی استادان و دروس معارف اسلامی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ‌ها انجام خواهد شد، احراز کنند.

این ‌دسته از متقاضیان اگر در ردیف معرفی ‌شدگان دارای حد نصاب برای انجام مراحل مصاحبه قرار گیرند، لازم است برای انجام مراحل پذیرش (که در محدوده زمانی هفته ابتدایی خرداد ماه سال 1400 خواهد بود) به درگاه اطلاع‌ رسانی معاونت آموزشی، پژوهشی استادان و دروس معارف اسلامی به نشانی www.asatid.org مراجعه کرده و پس از ثبت ‌نام و کامل کردن فرم مشخصات فردی و پس از آن ارسال مدارک مورد نیاز در این سامانه، منتظر اعلام زمان مصاحبه از سوی معاونت مذکور باشند.

پونزتوجه: ثبت‌ نام نکردن در این سامانه به معنی انصراف از تحصیل در این رشته خواهد بود.

کنکور دکتری سال 1400

در گزینش نهایی، وضعیت علمی شرکت کنندگانی که اقدام به کامل کردن فرم انتخاب رشته‌ های تحصیلی اینترنتی خود در موعد مقرر نکنند و یا نتیجه مراحل از قبل اعلام شده از سمت معاونت گفته شده، به صورت منفی به این سازمان اعلام شود، بررسی نخواهد شد.

شرکت کنندگانی که مجاز به انتخاب رشته و علاقه مند به انتخاب رشته‌ های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است با کد دسترسی درج شده در کارنامه به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه کرده و بر اساس اطلاعیه‌ های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع ‌رسانی خواهد شد، اقدام کنند.

متقاضیان علاقه مند به انتخاب هر یک از کد رشته‌ های امتحانی مربوط به دانشگاه‌ های جامع امام حسین (ع) و علوم انتظامی امین که فقط مجاز به انتخاب رشته در

دوره روزانه شده اند، اگر علاقه مند باشند و شرایط لازم را بر اساس توضیحات اعلام شده داشته باشند (که در انتهای دفترچه انتخاب رشته نوشته شده است) قادر خواهند بود کد رشته محل های مربوط به دوره های روزانه دانشگاه های ذیربط را انتخاب کنند.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

سخن پایانی

دانشجویانی که موفق به قبولی در آزمون دکتری یا Ph.D (نیمه متمرکز) در سال 1400 شده اند، تیم مشاوران آویژه برایشان آرزوی موفقیت دارد.

دانشجویان می توانند برای اطلاعات بیشتر در این زمینه و یا هر سوالی که داشته باشند با مشاوران مرکز آویژه با شماره تماس 9099071985 تماس بگیرند.
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

نتایج اولیه کنکور دکتری 1400

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1402/12/10

جمعه

1402/12/11

شنبه

1402/12/12

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید