مشاوره ثبت نام و انتخاب رشته کنکور ریاضی

مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی

رشته های مهندسی همواره از جمله رشته های پرطرفدار دانشگاهی بوده‌ اند؛ به خصوص قبل از اینکه در سالیان اخیر، کنکور تجربی به پر مخاطب‌ ترین کنکور آزمایشی دانشگاه‌ ها تبدیل شود، کنکور گروه آزمایشی ریاضی بیشترین شرکت کننده را داشت. اما در طی سال های اخیر کنکور تجربی با اختلاف دارای بیشترین شرکت کننده شده است. کنکور ریاضی در حال حاضر از نظر جمعیت شرکت کنندگان در کنکور، سومین گروه آزمایشی است. با توجه به تعداد شرکت کنندگان کنکور ریاضی و ظرفیت پذیرش آن، رقابت در این کنکور بسیار کمتر از کنکور تجربی است. اما همچنان رقابت در رشته های پرطرفدار و تصاحب صندلی دانشگاه های خوب بسیار بالاست.

شاخه گروه آزمایشی ریاضی در خود رشته های فنی مهندسی و علوم پایه را جای داده است. با توجه به تحقیقات و بررسی های صورت گرفته در بین قبولی های سال گذشته کنکور سراسری ریاضی، قبولی در رشته های مهندسی از اصلی ترین اهداف داوطلبان کنکور ریاضی بوده است. پس مهم است که قبل از انتخاب رشته، شما اطلاعات کامل و جامعی در رابطه با رشته های مختلف شاخه ریاضی، ظرفیت دانشگاه ها، بررسی رتبه های قبولی در رشته های مختلف و … داشته باشید. برای کسب این اطلاعات، مطالعه سایت های معتبر و همچنین استفاده از راهنمایی های مشاوران تحصیلی بهترین گزینه خواهد بود.

مشاوره کنکور ریاضی می تواند مسیر شما را در رسیدن به اهدافتان در کنکور هموار کند. در ادامه سعی داریم گام های اساسی که در مشاوره کنکور ریاضی باید مد نظر قرار گیرد را یادآور شویم. پس از شما دعوت می‌ کنیم با مرکز مشاوره آویژه در ادامه مطلب همراه باشید.

آشنایی با زیر گروه های کنکور ریاضی

 

زمان انتخاب رشته کنکور ریاضی 1402

تقریبا پس از یک بازه زمانی یک ماهه از زمان برگزاری کنکور سراسری، سازمان سنجش نتایج اولیه را در قالب کارنامه اولیه کنکور سراسری از طریق سایت سازمان سنجش برای تمامی داوطلبان منتشر می کند.

تمامی داوطلبان به مدت یک هفته پس از اعلام نتایج اولیه، بایستی در دوره های مختلف دانشگاهی شامل دوره های روزانه، نوبت دوم، غیر انتفاعی، پیام نور و … در دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد جهت انتخاب رشته کنکور سراسری اقدام کنند.

تاکنون زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی 1402 اعلام نشده است. پیش بینی می شود زمان انتخاب رشته در مرداد ماه باشد. به محض انتشار اطلاعیه جدید در این مقاله به‌ روزرسانی خواهد شد.

معمولا یک ماه پس از برگزاری آزمون، نتایج اولیه منتشر می شود و به دنبال آن لینک دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی، در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی “sanjesh.org” فعال می گردد. بعد از انتشار نتایج اولیه و دفترچه انتخاب رشته، داوطلبان کنکور ریاضی باید با دقت به مطالعه دفترچه انتخاب رشته بپردازند تا بتوانند از قوانین و شرایط موجود در انتخاب رشته آگاهی کامل کسب کرده و انتخاب رشته به دور از اشتباهی را برای خود رقم بزنند. این موضوع به شما کمک می کند تا هنگام اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری، از دانشگاه و رشته پذیرفته شده نهایت رضایت را داشته و با علاقه به ادامه تحصیل بپردازید.

شناخت رشته های مورد علاقه و هدف گذاری در کنکور ریاضی

اولین نکته ای که مشاوران کنکور در مشاوره کنکور ریاضی به داوطلبان کنکور گوشزد می کنند، مشخص کردن هدف است. به طور کلی بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور، داوطلبان باید به انتخاب رشته بپردازند. هنگام انتخاب رشته مهم است که شما علاقه و استعدادهای خود را در نظر بگیرید. تاثیرگذار ترین فرد برای داشتن انتخاب رشته مناسب و اصولی، خودتان هستید. این شما هستید که باید با توجه به علایق و استعدادهایتان رشته ای را برای ادامه تحصیل و در نهایت به عنوان شغل آینده خود انتخاب کنید. سپس با برنامه ریزی و تلاش مناسب، خود را برای رسیدن به هدفتان آماده کنید.

حتی شما می توانید قبل از اعلام نتایج اولیه، رشته و دانشگاه مورد علاقه خود را مشخص کنید. اگر شما هدف گذاری هوشمندانه و منطقی داشته باشید مسلما می توانید بر اساس عملکرد خود در کنکور تعیین کنید که علاقه دارید در چه رشته و دانشگاهی ادامه تحصیل بدهید. یک اصل کلی وجود دارد که می گوید هنگامیکه فرد به موضوعی علاقه وافر داشته باشد، تمام سختی های مسیر را به جان خریده و برای رسیدن به موفقیت بسیار تلاش می کند چون به آن علاقه دارد.

اما سوالی که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند این است که چگونه باید رشته مورد علاقه خود را پیدا کرد؟ شما با مطالعه و تحقیق در رابطه با رشته های مختلف گروه آزمایشی ریاضی می توانید رشته مورد علاقه خود که در آن توانایی و استعداد ویژه ای دارید را پیدا کنید. پس اولین گام مشاور کنکور ریاضی، آشنا شدن با رشته های دانشگاهی کنکور ریاضی است.

 

شناخت رشته های مورد علاقه در کنکور ریاضی

 

انتخاب رشته کنکور ریاضی سال 1402

طبق تحقیقات و بررسی های انجام شده، در سال های اخیر تعداد داوطلبان شرکت کننده در گروه آزمایشی علوم ریاضی روند نزولی داشته است. این موضوع می تواند شانس قبولی داوطلبان کنکور ریاضی در رشته های مهندسی و رشته های محبوب شاخه علوم ریاضی را افزایش دهد. اما این موضوع دلیل بر این نمی شود که داوطلبان کنکور ریاضی برای کسب رتبه عالی در کنکور تلاش نکرده و همچنین در زمان انتخاب رشته نیز دقت کافی را نداشته باشند. همچنان رشته های مهندسی در بین داوطلبان ریاضی محبوبیت خاصی داشته و می توان گفت اکثر متقاضیان کنکور ریاضی به دنبال قبولی در رشته های مهندسی پردرآمد در دانشگاه های ممتاز هستند. پس مهم است که شما به عنوان داوطلب گروه آزمایشی ریاضی رتبه مناسبی در کنکور کسب کرده، به انتخاب رشته ریاضی اهمیت داده و راه مناسب و اصولی انتخاب رشته را در پیش بگیرید.

انتخاب رشته اصولی کنکور ریاضی، انتخاب رشته ای است که نکات و قوانین زیر در آن رعایت شده باشد:

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

تحلیل و بررسی کارنامه اولیه کنکور

اولین قدم در مسیر انتخاب رشته ریاضی مناسب، تحلیل و بررسی کارنامه اولیه کنکور سراسری است. هنگامیکه کارنامه اولیه شما در سایت سازمان سنجش منتشر شد، شما باید به تحلیل و بررسی آن بپردازید. همانطور که می دانید در کارنامه اولیه کنکور سراسری اطلاعات و فاکتورهای مختلفی ذکر شده است مانند رتبه در سهمیه، رتبه کشوری، تراز داوطلب، درصد دروس، وضعیت مجاز به انتخاب رشته در دوره های مختلف دانشگاهی و … . شما باید اطلاعات کاملی در رابطه با قسمت های مختلف کارنامه اولیه خود داشته باشید تا بتوانید آن را به درستی تحلیل کرده و از اطلاعات درج شده در کارنامه، نهایت استفاده را هنگام انتخاب رشته ببرید.

اگر شما نمی دانید چگونه قسمت ها و بخش های مختلف کارنامه اولیه کنکور سراسری خود را تحلیل و بررسی کنید، حتما مقاله جامع کارنامه اولیه کنکور سراسری که توضیحات کاملی در رابطه با بخش های مختلف کارنامه اولیه است را مطالعه کنید.

مطالعه کامل دفترچه انتخاب رشته ریاضی

نکته مهم در انتخاب رشته ریاضی، مطالعه دفترچه انتخاب رشته ریاضی است. معتبرترین منبع برای کسب اطلاعات کامل در رابطه با نحوه انتخاب رشته، ظرفیت دانشگاه ها، رشته های ارائه شده و شرایط و قوانین حاکم بر هر دانشگاه و رشته و …، دفترچه انتخاب رشته کنکور است. دفترچه انتخاب رشته کنکور توسط سازمان سنجش بعد از انتشار کارنامه اولیه کنکور سراسری، منتشر می شود. مشاوره انتخاب رشته ریاضی تاکید زیادی بر مطالعه دفترچه انتخاب رشته ریاضی دارد. پس سعی کنید در زمان مناسب با آرامش و دقت کافی بخش های مختلف دفترچه انتخاب رشته ریاضی را مطالعه کرده و از اطلاعات و شرایط و قوانین درج شده در آن، هنگام انتخاب رشته استفاده کنید. این روند باعث می شود که شما از انتخاب رشته اشتباه دور شده و در مسیر انتخاب رشته ریاضی اصولی و مناسب گام بردارید.

برای کسب اطلاعات کامل در رابطه با دفترچه انتخاب رشته ریاضی و یا برای دانلود دفترچه انتخاب رشته می توانید بر روی لینک دانلود دفترچه انتخاب رشته ریاضی کلیک کنید.

مشخص نمودن رشته ها و دانشگاه های مورد علاقه

همانطور که در بالا اشاره شد، مشخص نمودن هدف از ادامه تحصیل و همچنین رشته و دانشگاه مورد علاقه هنگام انتخاب رشته و یا حتی قبل تر از آن، از اهمیت بالایی برخوردار است. مسلما شما در رشته مورد علاقه خود می توانید موفق ترین باشید. حتی اگر رشته انتخابی شما بسیار سخت بوده و نیاز به تلاش زیاد داشته باشد. هنگامیکه علاقه به دانشگاه و محل تحصیل وجود نداشته باشد، درس خواندن و ادامه تحصیلات دانشگاهی می تواند خسته کننده و کسل کننده بوده و حتی در برخی از شرایط باعث شود که شما به فکر انتقالی گرفتن و یا انصراف از دانشگاه باشید. پس بعد از مطالعه دفترچه و یا حتی می توان گفت قبل از انتشار نتایج اولیه نیز می توان در رابطه با علاقه و استعداد خود به رشته های مختلف اطلاعات جمع آوری نمود.

شما هنگام انتخاب رشته ریاضی باید رشته و دانشگاه های مورد علاقه خود را به صورت منطقی و به دور از احساسات زودگذر و عجولانه مشخص کنید تا بتوانید انتخاب رشته مناسبی داشته باشید.

مرتب کردن اولویت های انتخاب رشته بر اساس رتبه

یکی از اصول مهم هنگام انتخاب رشته، نحوه چیدمان انتخاب رشته و اولویت بندی صحیح آن است. مشاوره انتخاب رشته ریاضی تاکید دارد که داوطلبان هنگام انتخاب رشته باید اولویت های خود را یادداشت نموده و با در نظر گرفتن آن، کد رشته محل های دانشگاه های مختلف را در فرم انتخاب رشته وارد کنند. شما متناسب با رتبه کسب کرده باید بتوانید انتخاب های خود را اولویت بندی کنید. اولویت بندی صحیح انتخاب رشته به گونه ای است که در آن اصل ترتیب انتخاب رشته به صورت انتخاب خوش بینانه، واقع بینانه و بدبینانه رعایت شده باشد.

توضیح مختصر انتخاب خوشبینانه، واقع بینانه و بدبینانه

همانطور که می دانید انتخاب های خوشبینانه، انتخاب هایی هستند که با توجه به رتبه و تراز شما در کنکور شانس قبولی در این رشته و دانشگاه ها پایین خواهد بود. این انتخاب شامل دانشگاه های ممتاز و رشته های محبوب و پر متقاضی گروه آزمایشی ریاضی است که شما علاقه زیادی به قبولی در آنها دارید اما احتمال قبولی با توجه به رتبه شما پایین است. انتخاب های واقع بینانه همان انتخاب های متناسب با رتبه شما است و شما به تحصیل در رشته و دانشگاه های آن حدودا علاقه مند بوده و اگر در آن دانشگاه ها و رشته ها پذیرفته شوید، احساس رضایت از انتخاب رشته خود خواهید داشت. انتخاب های بدبینانه نیز انتخاب هایی هستند که شانس قبولی شما در آنها بسیار بالا بوده اما جزء انتخاب های محبوب و عالی نخواهند بود.

برای اولویت بندی انتخاب رشته مهم است که اطلاعات مناسبی در رابطه با آخرین رتبه های قبولی در دانشگاه ها و رشته های مختلف در سال گذشته داشته باشید. این اطلاعات به شما کمک می کند تا به صورت حدودی تخمین بزنید شانس قبولی در کدام رشته و دانشگاه برای شما بیشتر بوده و متناسب با آن اولویت های خود را مرتب کنید. در قسمت بعدی این مقاله در رابطه با آخرین رتبه های قبولی سال گذشته اطلاعات مناسب و لینک های مرتبط با آن قرار گرفته شده است. حتما آنها را مطالعه کنید.

اهمیت شناخت رشته های دانشگاهی در موفقیت کنکور ریاضی

 

اهمیت اطلاع از آخرین رتبه های قبولی کنکور ریاضی سال گذشته در دانشگاه های مختلف

همانطور که در بالا اشاره شد یکی از اصول انتخاب رشته مناسب و اولویت بندی صحیح انتخاب رشته، اطلاع از آخرین رتبه های قبولی در رشته مورد نظر و در دانشگاه های مختلف است. اگر شما علاقه به رشته مهندسی برق دارید می توانید با مقایسه رتبه خود با آخرین رتبه های قبولی رشته مهندسی برق دانشگاه های سراسری، درصد و شانس قبولی خود را در این دانشگاه ها تخمین بزنید. اطلاع از رتبه های قبولی سال گذشته به شما کمک می کند تا بتوانید متناسب با رتبه کسب کرده، اولویت های خود را مرتب کرده و ترتیب آن را به درستی مشخص کنید. مشاوران مرکز مشاوره آویژه در مقالاتی جداگانه به تحلیل و بررسی آخرین رتبه های قبولی برخی از محبوب ترین و معروف ترین رشته های مهندسی گروه آزمایشی ریاضی در دانشگاه های مختلف پرداخته اند. شما می توانید از جدول زیر و لینک های درج شده در جدول برای مطالعه آخرین رتبه های قبولی رشته های مختلف مهندسی کمک بگیرید.

لینک آخرین رتبه قبولی رشته های گروه علوم ریاضی با توجه به سهمیه مناطقرشته تحصلی در دانشگاه
آخرین رتبه های قبولی رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه های سراسری با توجه به سهمیه مناطقمهندسی کامپیوتر
آخرین رتبه های قبولی رشته مهندسی برق دانشگاه های سراسری با توجه به سهمیه مناطقمهندسی برق
آخرین رتبه های قبولی رشته مهندسی مکانیک دانشگاه های سراسری با توجه به سهمیه مناطقمهندسی مکانیک
آخرین رتبه های قبولی رشته مهندسی صنایع دانشگاه های سراسری با توجه به سهمیه مناطقمهندسی صنایع
آخرین رتبه های قبولی رشته مهندسی عمران دانشگاه های سراسری با توجه به سهمیه مناطقمهندسی عمران
آخرین رتبه های قبولی رشته مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه های سراسری با توجه به سهمیه مناطقمهندسی مواد و متالورژی
آخرین رتبه های قبولی رشته مهندسی معماری دانشگاه های سراسری با توجه به سهمیه مناطقمهندسی معماری
آخرین رتبه های قبولی رشته مهندسی شیمی دانشگاه های سراسری با توجه به سهمیه مناطقمهندسی شیمی
آخرین رتبه های قبولی رشته مهندسی هوا و فضا دانشگاه های سراسری با توجه به سهمیه مناطقمهندسی هوا و فضا

آخرین رتبه های قبولی رشته مهندسی نفت دانشگاه های سراسری با توجه به سهمیه مناطق

مهندسی نفت

فهرست منابع کنکور ریاضی سال 1401

 

ظرفیت دوره های مختلف دانشگاهی برای کنکور ریاضی 1402

اطلاع از ظرفیت پذیرش دوره های مختلف دانشگاهی در کنکور ریاضی می تواند به شما کمک کند تا انتخاب رشته بهتری را برای خود رقم بزنید. شما با دانستن ظرفیت دوره های مختلف می توانید متناسب با رتبه خود به انتخاب دوره های مختلف دانشگاهی پرداخته و قبولی در یکی از این دوره ها را کسب کنید. مسلما دانشگاه های سراسری در دوره های روزانه و حتی نوبت دوم بیشترین متقاضی را در کنکور دارند. زیرا تحصیل در دانشگاه های روزانه رایگان بوده و مدرک فارغ التحصیلی این دانشگاه ها از ارزش علمی بالایی برخوردار هستند. همچنین شهریه نوبت دوم نسبت به سایر دوره های دانشگاهی مانند پیام نور یا غیر انتفاعی بسیار کمتر بوده و هنگام فارع التحصیلی همان مهر دانشگاه های سراسری بر روی برگه فارغ التصحیلی داوطلب حک می شود.

دفترچه انتخاب رشته ریاضی در تاریخ 28 مرداد ماه منتشر و در اختیار داوطلبان قرار گرفته است. این دفترچه اطلاعات مفید و مثمر ثمری را در اختیار شما قرار می دهد. از جمله اطلاعات مناسب و مفید برای انتخاب رشته ریاضی، آشنایی با ظرفیت دوره های مختلف دانشگاهی است. برای دسترسی راحت و سریع شما عزیزان به ظرفیت دوره های مختلف دانشگاهی، مشاوران آویژه جدول زیر را که اطلاعاتش از دفترچه انتخاب رشته برداشته شده است، برای شما عزیزان نگارش کرده اند. اگر به دنبال انتخاب رشته ای هوشمندانه هستید، بررسی جدول زیر را از دست ندهید.

 

 

دورهظرفیت رشته های تحصیلیجمع
با اعمال نمره آزمون و سوابق تحصیلیمنحصرا با اعمال سوابق تحصیلی
روزانه434772469468171
روزانه غیر دولتی828828
نوبت دوم6376652212898
محروم608264872
دانشگاه فرهنگیان38123812
دانشگاه غیر دولتی و غیر انتفاعی1893118803120696
شهریه پرداز8181
پردیس خود گردان428550978
مجازی دولتی و غیر انتفاعی32343234
پیام نور508180650181158
مشترک44
جمع کل57187335545392732

 

 

چگونه برای کنکور شروع کنم؟

 

اهمیت شناخت رشته های دانشگاهی در موفقیت کنکور ریاضی

همانطور که در بالا اشاره شد، داشتن اطلاعات کافی در رابطه با رشته های مختلف گروه آزمایشی ریاضی اهمیت زیادی دارد. دلیل این موضوع را می توان عوامل مختلفی دانست.

اول اینکه شما باید در گام اول رشته مورد علاقه خود را پیدا کنید. اگر شما هدف مناسبی برای خود تعیین نکرده و برایتان مهم نباشد که در چه رشته ای به تحصیل ادامه می دهید، مسلما زمان و عمر خود را تلف خواهید کرد و در نهایت به این نتیجه می رسید که علاقه ای به ادامه تحصیل ندارید. همچنین تحصیل در رشته ای که علاقه به آن ندارید برای شما بسیار سخت و طاقت فرسا بوده و نمی توانید به موفقیت های چشمگیری دست یابید.

دوم اینکه نیاز است مشخص کنید برای رسیدن به رشته مورد علاقه خود، حدودا باید چه رتبه ای کسب کنید. این کار به شما کمک می کند تا بتوانید با برنامه ریزی مناسب برای رسیدن به رتبه لازم، تلاش کنید. مسلما فردی که می خواهد در یک رشته بسیار عالی و پر متقاضی قبولی کسب کند تلاش بیشتری باید داشته باشد تا فردی که برایش رشته تحصیلی مهم نبوده و حاضر است در رشته هایی که متقاضی زیادی نداشته و رقابت در آن سنگین نیست، به ادامه تحصیل بپردازد. اگر شما تعیین نکنید که حدود رتبه قبولی در رشته مورد علاقه شما چه مقدار است و برای رسیدن به آن رتبه تلاش نکنید، بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور و مقایسه رتبه خود با رتبه های قبولی سال قبل رشته مد نظر، متوجه خواهید شد که احتمال قبولی شما در رشته و دانشگاه مورد علاقه اتان بسیار ضعیف بوده و دیگر فرصتی برای جبران رتبه و تراز نخواهید داشت.

کمک گرفتن از مشاوره انتخاب رشته برای پیدا کردن رشته مورد علاقه خود

پس به طور کلی مهم است که بدانید علاقه و استعداد شما در چه رشته ای از رشته های گروه آمایشی ریاضی بیشتر است. برای این منظور نیاز است که اطلاعات کاملی در رابطه با رشته های مختلف داشته باشید. شما باید از بازار کار رشته های مختلف، دروس دانشگاهی مرتبط با رشته، عناوین شغلی رشته ها، مهارت ها و استعدادهای مورد نیاز و … اطلاعات کاملی داشته باشید. این اطلاعات به شما کمک می کند تا علاقه و استعداد خود را پیدا کرده و برای رسیدن به آن تلاش کنید. همچنین اگر شما بین انتخاب چند رشته سردرگم بودید، می توانید از مشاوره انتخاب رشته ریاضی کمک بگیرید. مشاوران تحصیلی می توانند استعدادها، توانایی، ویژگی شخصیتی و مهارت های شما را مورد بررسی قرار داده و به شما کمک کنند تا رشته مورد علاقه خود را پیدا کنید. آنها برای این منظور ممکن است تست شخصیت شناسی، آزمون های تعیین کننده مهارت ها و استعداد و … را برای شما برگزار کرده و طبق اطلاعات به دست آمده جدول و نمودارهایی به شما بدهند که مشخص می کند در چه حیطه ای مهارت و استعداد بیشتری دارید و در چه عناوین شغلی می توانید فرد موفقی باشید.

 

خدمات مرکز مشاوره تحصیلی آویژه در زمینه مشاوره کنکور ریاضی

سخنی از مشاوران آویژه

شرکت در کنکور ریاضی و کسب رتبه عالی در گروه آزمایشی ریاضی اولین مرحله برای رسیدن به موفقیت و تحصیل در دانشگاه و رشته مورد علاقه شما است. مرحله دوم و می توان گفت مهم ترین مرحله برای دستیابی به رشته و دانشگاه مد نظرتان، انتخاب رشته کنکور سراسری است. مرحله انتخاب رشته به حدی اهمیت دارد که همیشه به داوطلبان کنکور ریاضی توصیه می شود حتما برای انتخاب رشته مناسب و اصولی از راهنمایی های مشاوره انتخاب رشته استفاده کنید. مسلما شما به تنهایی نمی توانید انتخاب رشته ای به دور از اشتباه داشته باشید، زیرا شما تجربه، آگاهی و اطلاعات کاملی در رابطه با شرایط و قوانین انتخاب رشته ندارید. پس برای قدم گذاشتن در مسیر انتخاب رشته اصولی و دوری از اشتباه و تصمیمات عجولانه در بحث انتخاب رشته، از مشاوران تحصیلی کمک بگیرید.

 

سوالات متداول

سوال علامتزمان انتخاب رشته کنکور ریاضی در سال 1402 به چه صورتی خواهد بود؟

تاکنون زمان انتخاب رشته کنکور ریاضی 1402 اعلام نشده است. پیش بینی می شود زمان انتخاب رشته در مرداد ماه باشد. به محض انتشار اطلاعیه جدید در این مقاله به‌روزرسانی خواهد شد.

سوال علامتنتایج اولیه کنکور سراسری عموما چه زمانی منتشر می شود؟

معمولا یک ماه پس از برگزاری آزمون، نتایج اولیه منتشر می شود و به دنبال آن لینک دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی، در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی “sanjesh.org” فعال می گردد.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

مشاوره ثبت نام و انتخاب رشته کنکور ریاضی

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1402/12/10

جمعه

1402/12/11

شنبه

1402/12/12

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید