ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شیراز

دانشگاه علمی کاربردی شیراز

دانشگاه علمی کاربردی شیراز یکی از معتبر ترین و مجهز ترین واحد های دانشگاه جامع علمی کاربردی می باشد . این دانشگاه فعالیت خود را در سال 1375 با ارائه دوره کاردانی در رشته های مختلف شروع کرد . این دانشگاه در ابتدا هدف هایی در نظر داشت که با اتکا به آن ها این واحد را بنا نهاد . اهدافی همچون شناخت نیاز های استان فارس در زمینه های کشاورزی ، صنعت ، خدمات ، فرهنگ و هنر ، و آموزش . دانشگاه علمی کاربردی شیراز در راستای براورده کردن نیاز ها و تربیت نیروی متخصص در زمینه های مختلف ، اساتید و محققان کارآمد و با تجربه را بکار گرفته است و شرایط آموزشی مناسبی را برای این امر فراهم دیده است .

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شیراز


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


مقاطع ارائه شده توسط دانشگاه علمی کاربردی شیراز

دانشگاه علمی کاربردی شیراز همانند دیگر واحد های آموزشی دانشگاه علمی کاربردی مقطع کاردانی و کارشناسی را ارائه می دهد . این دانشگاه برای مقاطع مختلف آزمون ورودی ندارد و از این رو داوطلبان می توانند توسط کاردانی بدون کنکور به مقطع کاردانی ، و توسط کاردانی به کارشناسی بدون کنکور به مقطع کارشناسی وارد شده و تحصیل کنند . توجه کنید که نه تنها این دانشگاه بلکه هیچ دانشگاه علمی کاربردی دیگری مقطع کارشناسی ارشد ارائه نمی دهد و لذا ارشد بدون کنکور علمی کاربردی هنوز توسط هیچ واحد آموزشی زیر نظر دانشگاه جامع علمی کاربردی ارائه نگردیده است . شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی و هم چنین کاردانی این دانشگاه در ادامه مختصرا بررسی می شود .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی شیراز

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی شیراز را داوطلبان می توانند از طریق دفترچه ثبت نام علمی کاربردی مشاهده کنند . لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی شیراز برای ورودی های بهمن و مهر ماه تفاوت اندکی دارد که داوطلبان می توانند لیست رشته های ورودی مهر را از دفترچه علمی کاربردی مهر و لیست رشته های ورودی بهمن را از دفترچه علمی کاربردی بهمن که توسط سایت سازمان سنجش ارائه می گردد ، استخراج کنند . خلاصه ای از رشته های ارائه شد برای دوره کاردانی به این شرح می باشد : حسابداری ، بازیگری ، مکانیک خودرو و خودرو های زرهی ، تربیت بدنی ، مربیگری آمادگی جسمانی ، روانشناسی ، مربیگری تیراندازی ، موسیقی ، مکانیک ، برق ، IT ، مدیریت ، امور اداری ، امور دفتری و … در ادامه لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی شیراز برای مقطع کارشناسی را بررسی می کنیم .


بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی برای بدون کنکور علمی کاربردی


رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شیراز

لیست رشته های علمی کاربردی دانشگاه شیراز در مقطع کارشناسی به این شرح می باشد : امنیت اطلاعات ، مهندسی فناوری اطلاعات ، کارشناسی حقوق ، فناوری الکترونیک صنعتی ، فناوری اطلاعات ، تجارت الکترونیک ، حقوق ثبتی ، دستیاری قضایی ، سخت افزار ، نرم افزار ، برنامه نویسی تحت وب ، مهندسی فناوری اطلاعات ، خدمات رایانه ای برای شهرداری ، مهندسی IT ، و … . بعضی از واحد های زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی بعضی از رشته های پیراپزشکی بدون کنکور را در میان رشته های کاردانی و به چشم می خورند . دانشگاه شیراز تا کنون این رشته ها را ارائه نداده است ، اما برای اطلاع دقیق از لیست رشته های پیراپزشکی علمی کاربردی و اینکه هر ساله توسط کدام واحد های آموزشی زیر مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی ارائه می گردد متقاضیان می توانند دفترچه ثبت نام علمی کاربردی را مطالعه کنند .


بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ۹۸


لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی شیراز بدون کنکور

لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی شیراز بدون کنکور شامل مجموعه ای از رشته های زیر شاخه چهار شاخه اصلی صنعت ، خدمات ، فرهنگ و هنر ، و کشاورزی می شود . بطور کلی لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی شیراز بدون کنکور شامل تمام رشته های ارائه شده توسط این دانشگاه می شود زیرا تمام رشته های دانشگاه شیراز بدون کنکور علمی کاربردی ارائه می شوند و آزمونی در هیچ مقطعی از متقاضیان گرفته نمی شود ، اما بر اساس معدل مقطع قبل متقاضیان می توانند بدون کنکور وارد مقطع بعدی شوند .

دیگر موارد مربوط به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

  • زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 97-98
  • دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98
  • ثبت نام کنکور سراسری
  • دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • لیست رشته های علمی کاربردی
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن 98
  • دفترچه علمی کاربردی ۹8
  • دفترچه دانشگاه علمی کاربردی
  • دانلود دفترچه علمی کاربردی
  • ثبت نام کنکور سراسری 98
  • سازمان سنجش سراسری
  • ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۳۹۸
  • سازمان سنجش کارشناسی ارشد
  • ثبت نام کنکور ۹۸
  • خرید سریال ثبت نام کنکور 98

بیشتر بخوانید:شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

نکاتی پیرامون انتخاب رشته بدون کنکور

نه تنها دانشگاه شیراز بلکه تمام دانشگاه های علمی کاربردی رشته هایی مانند دامپزشکی ، اتاق عمل ، دندانپزشکی ، علوم تغذیه ، پزشکی ، فیزیوتراپی ، علوم آزمایشگاهی ، پرستاری ، هوشبری ، بهداشت حرفه ای و رادیولوژی ، داروسازی ، بهداشت محیط ، بینایی سنجی ، مامایی و شنوایی سنجی را ارائه نمی دهند . همانطور که گفتیم دانشگاه علمی کاربردی شیراز متقاضیان هر مقطع را بدون کنکور ثبت نام می کند و تنها معیار پذیرش هر رشته معدل مقطع قبل متقاضی می باشد . از این رو متقاضیان می توانند جهت آشنایی بیشتر با رشته های مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی شیراز ، آگاهی از شرط معدل برای پذیرفته شدن در هر رشته و بصورت کلی دریافت یک مشاوره تحصیلی همه جانبه و کاربردی برای انتخاب رشته و پذیرفته شدن در آن می توانند با مشاوران با تجربه مرکز مشاوره تحصیلی آویژه تماس حاصل کنند .


بیشتر بخوانید:پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور


زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شیراز

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شیراز همانند دیگر دانشگاه های علمی کاربردی می باشد . زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شیراز در دو مرحله از سال می باشد . بطور کلی زمان ثبت نام علمی کاربردی برای تمامی دانشگاه ها مهر ماه و بهمن ماه می باشد . مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای هر ورودی به مدت یک هفته می باشد که در بعضی مواقع به مدت چند روز تمدید می شود ، و متقاضیان می توانند از طریق سازمان سنجش پیگیر این موضوع باشند . داوطلبان در مهلت انتخاب رشته می توانند از طریق سامانه آموزش علمی کاربردی دانشگاه شیراز یا همان سایت دانشگاه ثبت نام کنند و سپس از طریق سامانه هم آوا علمی کاربردی واحد های مربوطه رشته خود را برای هر ترم انتخاب کنند .


بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور


تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی ( بدون کنکور )

مورد توجه متقاضیان عزیز باشد که تکمیل ظرفیت فقط زمانی می باشد که ظرفیت بعضی رشته ها در زمان اصلی انتخاب رشته (ورودی بهمن و مهر) پر نشده باشد . مدتی بعد از مهلت تعیین شده برای انتخاب رشته اصلی ، هم ورودی مهر هم ورودی بهمن ، سایت هر دانشگاه یا بصورت کلی سایت سازمان سنجش اطلاعیه ای در خصوص تکمیل ظرفیت ارائه می دهد که شامل اطلاعات مورد نیاز درمورد رشته های باقی ماند در هر دانشگاه و زمان ثبت نام آنها را می شود .

جهت اطلاع از جزئیات ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با آویژه تماس بگیرید

  • آزمون سنجش
  • نتایج کنکور سراسری ۹8
  • آدرس دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • آدرس ساختمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران
  • دانشگاه علمی کاربردی هم آوا
  • سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرج
  • رشته حقوق علمی کاربردی
  • ثبت نام علمی کاربردی
  • دانشگاه علمي كاربردي كيش
  • ثبت نام دانشگاه پیام نور

بیشتر بخوانید: مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی


شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شیراز

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شیراز را همانند دیگر دانشگاه های علمی کاربردی می توان به دو دسته عمومی و تخصصی محدود کرد . شرایط عمومی بصورت کلی شامل اعتقادات دینی و عدم مخالفت و ضدیت متقاضی با حکومت جمهوری اسلامی ایران می باشد . موارد تخصصی شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شیراز شامل : مدرک دیپلم نظام قدیم یا جدید ( برای مقطع کاردانی ) و داشتن مدرک کاردانی ( برای مقطع کارشناسی ناپیوسته ) ، تناسب بین شرایط فیزیکی متقاضی و رشته مورد نظرش ، و داشتن مدرکی دال بر عدم وجود مشکلات مربوط به نظام وظیفه برای آقایان ( مانند کارت معافیت دائم و کارت پایان خدمت وظیفه . در صورت عدم داشتن هر کدام از شرایط مذکور دانشگاه از ثبت نام شخص ممانعت به عمل می آورد .

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام

  • مدرک دیپلم ، اصل و کپی ( برای کاردانی )
  • مدرک کاردانی ، اصل و گواهی موقت ( برای کارشناسی )
  • کارت ملی و شناسنامه ، اصل و کپی
  • عکس 3 در 4 پشت سفید تمام رخ ، 12 عدد
  • مدرکی که عدم مشکل نظام وظیفه ای را برای متقاضیان آقا نشان دهد ( کارت معافیت دائم یا پایان خدمت )
  • دفترچه بیمه ، کپی صفحه اول
  • برای متقاضیان شاغل : حکم کارگزینی یا فیش حقوقی ، آخرین نسخه
  • برای متقاضیانی که گواهی فارق تحصیلی برایشان صادر نگردیده : فرم تایید معدل یا همان کاربرگ 103

 
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شیراز

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 64 نظر:
  1. سلام دانشگاه علمی کاربردی شیراز رشته مهندسی کامپیوتر هم داره؟

  2. سلام خسته نباشید رشته آرایشگری زنانه موجود است؟

  3. سلام شیراز کدوم دانشگاه علمی کاربردی رشته عکاسی داره؟؟

    1. سلام رشته عکاسی در دانشگاه علمی کاربردی تهران و یزد ارائه شده و در دانشگاه های آزاد واحد تهران یزد و اردبیل و تبریز ارائه شده است

  4. سلام ببخشید رشته بهداشت حرفه ای حالا چه در سطح کاردانی یا کارشناسی در دانشگاه علمی کاربردی موجود هست یا خیر ممنون میشم از پاسخ گویی شما

    1. باسلام بله بهداشت حرفه ای در دانشگاه علمی کاربردی در هر دو مقطع وجود دارد

  5. سلام وقتتون بخیر
    یعنی کسی که سربازی نرفته با گواهی اشتغال به تحصیل نمیتونه ثبت نام کنه؟
    رشته انیمیشن سازی رو داره؟

    1. سلام وقت بخیر
      در صورتی که وارد دوره ی غیبت نشده باشید امکان پذیر است

  6. سلام دانشگاه علمی کاربردی لیسانس اموزش ابتدایی رو داره؟

  7. سلام دانشگاه علمی کاربردی شیراز در مقطع کاردانی پیوسته رشته مهندسی صنایع غذایی و معماری داخلی رو داره؟

  8. با سلام ایا دانشگاه علمی کاربردی شیراز رشته اموزگار ابتدایی رو داره؟

  9. سلام وقتتون بخیر.با رشته مدیریت خانواده میشه رفت داخل بیمه کار کرد؟

    1. سلام. خیر رشته مدیریت خانواده برای استخدام شدن در بهزیستی یا آرگان های مشابه مناسب استسلام. خیر رشته مدیریت خانواده برای استخدام شدن در بهزیستی یا آرگان های مشابه مناسب است

  10. سلام ایا دانشگاه علمی کاربردی شیراز رشته مدیرت مهمانداری در مقطع کاردانی رو پذیرش میکند؟

  11. سلام دانشگاه علمی کاربردی در رشته صنایع شیمیایی در مقطع کاردانی پذیرش دارد? تاچه زمانی ثبت نام می کند?

    1. سلام. زمان ثبت نام برای پذیرش ورودی مهر به اتمام رسیده است برای اطلاع از رشته های ورودی بهمن باید تا زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته (اواخر آذر ماه)صبر کنید.

  12. سلام
    امکان ثبتنام علمی کاربردی شیراز برای مهر ۱۴۰۰ وجود داره؟ یا تمام شده؟

  13. سلام کدام دانشگاه علمی کاربردی یا اصلا کدام دانشگاه تو شیراز رشته پویانمایی (انیمیشن) بدون کنکوردارد؟

  14. سلام ببخشید با مدرک دیپلم عکاسی نظام جدید 633میشه کاردانی رشته روانشناسی وحقوق رو بدون کنکور ثبت نام کرد ؟؟؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله البته علمی کاربردی روانشناسی ندارذ.

  15. سلام ایا دانشگاه علمی کاربردی شیراز رشته ی ارایشگری داره؟

  16. سلام امیر سلیمانی از شیراز دانشگاه علمی کاربردی رشته کارشناسی کسب کار انترتنی

  17. سلام زمان ثبت نام بازرسی جوش برا بهمن ۹۹چه تاریخی هست؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      ثبت نام علمی کاربردی ها به اتمام رسیده است برای ورودی مهر اقدام کنید

  18. سلام ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی ۹۹_۱۴۰۰ چه زمانی هست؟

    1. سلام دوست عزیز
      در دو نوبت مهر و بهمن از سایت سنجش اعلام شد

  19. سلام.کدام دانشگاه رشته پیرایشگری دارد که بدون کنکور باشد؟
    من رشته کامپیوتر کاردانش هستم

  20. سلام وقت بخیر ایا دانشگاه علمی کاربردی شیراز رشته پیرایش دارد ؟

    1. سلام دوست عزیز
      تا اعلام ظرفیت جدید صبر کنید . هنوز دفترچه جدی ارائه نشده است

  21. سلام من سال 1400 میخوام برای رشته بازیگری ثبت نام کنم آیا بدون آزمون هست؟ و میشع آدرس دانشگاه رو بنویسید ممنون میشم

    1. سلام
      بدون ازمون وجود دارد به دفترچه انتخاب رشته مراجعه کنید

  22. سلام ببخشید دانشگاه علمی کاربردی شیراز رشته دوخت و تکنولوژی لباس دارند؟؟؟

  23. سلام اگر از بوشهر بخواهيم در اين دانشگاه ثبت نام كنيم ايا خابگاه شامل ما ميشود

    1. سلام وقت بخیر
      بله میتوانید از خابگاه استفاده کنید.

  24. سلام ببخشید رشته ادبیات دارین دانشگاه علمی کاربردی شیراز

    1. سلام وقت بخیر
      بله معمولا این رشته را ارائه میدهند.

  25. سلام من درمورد کیفیت و دانشجوهای علمی کاربردی شیراز نمیدونم، ایا بازار شغلی خوبی برای کاردانی فنی شبکه های کامپیوتری داره؟ و کانال یا پیج اینستاگرامی داره؟

    1. سلام
      بله اما مهارت و تخصص شما حرف اول را میزند.

  26. من می‌خوام دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کنم کی باید ثبت نام کنم برای ورودی آبان 99

  27. سلام
    ببخشید من می‌خوام دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کنم آیا زمان خاصی برای ثبت نام دارد

  28. سلام ببخشید می خواستم بدونم دانشگاه رشته تائاترهم داره؟؟

  29. سلام توی دانشگاه علمی کاربردی شیراز رشته عکاسی یا گرافیک وجود نداره؟

    1. سلام
      مرکز آموزش علمی کاربردی شیراز از جمله مراکزی است که این رشته ها را ارائه میدهد.

  30. با عرض سلام وقتتون بخیر،من می‌خوام برم دانشگاه رشته ای خانه داری درس بخونم ،کجا هست ؟؟؟

    1. سلام
      این رشته در دوره های متوسطه و کاردانی و کارشناسی تحت عنوان رشته مدیریت خانواده مطرح میشود که پذیرش در آن به شکل بدون کنکور است و اغلب در دانشگاه های علمی کاربردی و… ارائه میشود.

        1. سلام
          بله دانشگاه های علمی کاربردی، برخی رشته های پیام نور و دولتی تنها از طریق سوابق تحصیلی پذیرش دارند.

        1. سلام
          بله دانشگاه های علمی کاربردی، برخی رشته های پیام نور و دولتی تنها از طریق سوابق تحصیلی پذیرش دارند.

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

یکشنبه

1403/1/12

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید