ثبت‌ نام آزمون دکتری تخصصی سال 97

نتایج اولیه آزمون دکتری

ثبت‌ نام آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی از امروز ۲۴ بهمن ماه آغاز شد ، داوطلبان گرامی می توانند تا 4 اسفند ماه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند . جهت ثبت نام تلفنی آزمون دکتری کافیست با شماره زیر تماس حاصل فرمایید :

مهلت ثبت‌ نام آزمون دکتری

دکتر محمدحسین پورکاظمی از آغاز ثبت‌نام آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی(ph.d) از امروز ۲۴ بهمن ماه خبر داد و گفت: داوطلبان می‌توانند تا تاریخ ۴ اسفندماه نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند. همچنین کلیه داوطلبان گرامی میتوانند جهت ثبت نام آزمون دکتری بصورت تلفنی همه روزه و از ساعت 8 صبح الی 12 شب از تلفن ثابت با شماره تهران 9099071985 و سایراستانها 9099071985 تماس حاصل فرمایند .

 

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

زمان برگزاری آزمون دکتری

وی با اشاره به اینکه داوطلبان باید از طریق مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به وارد کردن اطلاعات ثبت‌نام اقدام کنند اظهار کرد: آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی در روز های پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردبیهشت ماه ۹۷ برگزار می‌شود.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از اضافه شدن درس استعداد تحصیلی به آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی سال ۹۷ خبرداد و گفت: امسال براساس مصوبات مجلس شورای اسلامی و شورای تحصیلات تکمیلی همه رشته‌های آزمونی بدون استثنا یک واحد درسی استعداد تحصیلی را هم دارند که این درس با ضریب یک در آزمون امسال اضافه شده است و نمونه سئوالات مربوط به این آزمون از ۶ ماه پیش روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفته است.

 

جزئیات شرایط اختصاصی داوطلبان ثبت نام آزمون دکتری

شرایط اختصاصی برای ثبت نام رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی نیز اعلام شده است.

داوطلب باید دارای دانشنامه کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) مرتبط یا دکتری حرفه ای (پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، دامپزشکی و علوم آزمایشگاهی) بر اساس جداول مربوطه باشد.

دانشجویان ترم آخر می توانند گواهی مبنی بر فراغت از تحصیل تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۷ ارائه کنند. درصورتیکه دانشجوی ترم آخر، به هر دلیلی، تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۷ ۹۷ فارغ التحصیل نشود پس از اعلام نتایج، قبولی وی کان لم یکن و از شرکت در آزمون سال آینده نیز محروم خواهد شد.

دارندگان مدارک معادل کارشناسی ارشد مجاز به شرکت در آزمون نیستند.

داوطلبان برای شرکت در آزمون صرفا مجاز به انتخاب یکی از دوره های دکتری تخصصی یا پژوهشی هستند که در فرم ثبت نام باید نسبت به انتخاب یکی از آنها اقدام کنند.

پذیرفته شدگان آزمون دکتری تخصصی Ph.D سال تحصیلی ۹۷-۹۶ که در دانشگاه ثبت نام نکرده اند یا انصراف داده اند، مجاز به شرکت در این آزمون نیستند. در غیر این صورت، مسئولیت عواقب بعدی بر عهده داوطلب خواهد بود. این محرومیت شامل پذیرفته شدگان شهریه پرداز نمی شود.

داوطلبان می توانند قبل از شروع و یا پایان طرح نیروی انسانی در آزمون شرکت کنند و در صورتی که در حین انجام طرح نیروی انسانی در آزمون قبول شوند، امکان ترخیص ایشان برای ادامه تحصیل فراهم می شود.

داوطلب نباید به تحصیل در دوره های دکتری تخصصی (Ph.D) یا دستیاری تخصصی در تمام مؤسسات آموزشی و تحقیقاتی کشور مشغول باشد.

 

اعلام مدارک زبان الزامی برای ثبت نام آزمون دکتری

دارا بودن یکی از مدارک زبان انگلیسی به شرح لیست زیر: (مدارک خارج از این لیست مورد پذیرش نیست) الزامی است.

نوع مدرک زبانحداقل نمرهتوضیحات
MHLE۵۰
MSRT۵۰
TOEFL (pBT)۴۸۰اخذ شده در خارج از کشور یا سازمان سنجش آموزش کشور
TOEFL (iBT)۶۰اخذ شده در خارج از کشور یا سازمان سنجش آموزش کشور
IELTS (academic)۵اخذ شده در خارج از کشور یا سازمان سنجش آموزش کشور
TOLIMO۴۸۰
MELAB۷۰

داوطلبانی که در امتحان زبان MHLE و MSRT نمره ۴۵ تا ۴۹ را کسب کرده باشند، در آزمون این دوره می توانند ثبت نام کنند، مشروط بر این که تا زمان امتحان جامع موفق به کسب نمره حد نصاب (۵۰) شوند. در غیر این صورت قبولی آنها کان لم یکن تلقی شده و از ادامه تحصیل آنها جلوگیری می شود.

مدارک زبان افرادی مورد پذیرش قرار می گیرد که تاریخ آزمون زبان آنان از تاریخ ۲۰ بهمن ۹۴ (۹ فوریه ۲۰۱۶) تا تاریخ ۲۰ اسفند ۹۶ (۱۱ مارس ۲۰۱۸) باشد.

داوطلبان باید اطلاعات گواهی زبان انگلیسی خود را به شرحی که خواسته شده در قسمت مربوطه در فرم ثبت نام درج کنند و نیازی به اسکن و ارسال مدرک زبان ندارند (مدارک زبان ارسال شده، بررسی نخواهند شد).

با توجه به این که در آزمون کتبی، زبان تخصصی حذف شده است، نمرات کسب شده آزمون زبان در آزمون شفاهی (مرحله دوم) دارای امتیاز بوده و در نتیجه مؤثر خواهد بود. چنانچه به هر دلیل نمره و سایر مشخصات گواهی زبان در هنگام ثبت نام وارد نشود، داوطلب از شرکت در آزمون محروم و حذف خواهد شد.

داوطلبان مرد که در آزمون دکتری پژوهشی و دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت، داروسازی و دندانپزشکی سال ۱۳۹۷ شرکت می کنند، لازم است هنگام پذیرش در دانشگاه (قبولی قطعی و ثبت نام)، وضعیت مشمولیت و مقررات وظیفه عمومی خود را مشخص کرده باشند. در غیر این صورت مجاز به ادامه تحصیل نخواهند بود.

مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیستند و در صورت شرکت در آزمون و قبولی در دانشگاه، مجوز تحصیلی برای آنان صادر نشده و دانشگاهها مجاز به ثبت نام از آنان نیستند.

دانشجویان اخراجی دانشگاهها تا پایان خدمت دوره ضرورت و یا اخذ معافیت دائم، شرایط استفاده از معافیت تحصیلی را نخواهند داشت.

فارغ التحصیلان این دوره (دکتری تخصصی) مجاز به شرکت مجدد در این آزمون از نظر معافیت تحصیلی نیستند.

کارکنان وظیفه (سربازان در حال خدمت) مجاز به تحصیل همزمان با انجام خدمت نیستند. این دسته از کارکنان در صورت قبولی در دانشگاه در صورت نداشتن غیبت اولیه و دارا بودن سایر شرایط، جهت ادامه تحصیل از خدمت ترخیص خواهند شد.

مدت تحصیل در مقطع دکتری (Ph.D) بر اساس آیین نامه دوره، حداکثر شش سال است.

 

سهمیه های مختلف در آزمون دکتری

سهمیه های پذیرش در این آزمون با توجه به ابلاغ قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی و تخصصی نیز تشریح شده است.

سهمیه آزاد: ۷۰ درصد ظرفیت متعلق به سهمیه آزاد است که همه داوطلبان در صورت داشتن حد نصاب می توانند از آن استفاده کنند.

بر اساس مصوبه یکصد و بیست و دومین جلسهی شورای معین برنامه ریزی علوم پزشکی، از سال تحصیلی ۹۴-۹۳ و به بعد کسب حدنصاب ۵۰ درصد میانگین کل نمرات شرکت کنندگان در آزمون کتبی هر رشته و کسب حداقل ۳۰ درصد از نمره کل آزمون جهت ورود به مرحله مصاحبه آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پزشکی با رعایت سایر شرایط و مقررات الزامی است.

سهمیه رزمندگان: با توجه به تصویب «قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران (۱۴۰۰ – ۱۳۹۶)» در تاریخ ۱۴ اسفند ۹۵ توسط مجلس شورای اسلامی، ماده ۹۰ این قانون علاوه بر ماده ۷۰ «قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران» و اصلاحیه بعدی آن در ماده ۴۷ «قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت»، اعمال سهمیه رزمندگان در این آزمون بصورت زیر انجام می پذیرد:

۲۵ درصد ظرفیت هر کدرشته محل به همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثران، آزادگان و همسر و فرزندان آنان، جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان اختصاص دارد.

۵ درصد ظرفیت هر کد رشته محل به جانبازان زیر ۲۵ درصد و همسر و فرزندان آنان و همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه اختصاص دارد.

جزئیات استفاده از این سهمیه در دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی اعلام شده است.

 

اعلام هزینه ثبت نام آزمون دکتری تخصصی پزشکی سال ۹۷

هزینه ثبت نام آزمون کتبی مبلغ ۶۰۰ هزار ریال (۶۰ هزار تومان) و استفاده از خدمات پیامکی ۵ هزار ریال (۵۰۰ تومان) است. داوطلب باید با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به خرید اعتبار به مبلغ ۶۰۵ هزار ریال (۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان) اقدام کنند. وجه پرداختی به هیچ عنوان قابل استرداد نیست.

مدارک لازم جهت اسکن و ارسال اینترنتی در دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی درج شده است.

با توجه به برگزاری آزمون در مناطق دهگانه آمایشی در شهرهای تهران، تبریز، اصفهان، شیراز، مشهد، اهواز، کرمان، زنجان، ساری و کرمانشاه و این که توزیع کارت فقط به صورت اینترنتی است، داوطلبان جهت اخذ کارت ورود به جلسه آزمون می توانند از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۹۷ تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۷ به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه کنند.

داوطلبان در انتخاب شهر محل آزمون که در فرم ثبت نام قرار گرفته است، نهایت دقت را انجام دهند.

 

اعلام تعهدات پذیرفته شدگان در آزمون دکتری

از کلیه پذیرفته شدگان آزمون دوره دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، تعهد خاص یا عام بر اساس اعلام نیاز از یکی از دانشگاهها و با تشخیص کمیسیون تعهدات خاص وزارت بهداشت اخذ می شود.

تبصره ۱ – مستخدمان رسمی وزارت بهداشت و مؤسسات تابعه و دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی کشور، تعهدات خاص استخدامی به واحدهای مربوطه خواهند سپرد.

تبصره ۲- مستخدمان رسمی سایر وزارتخانه ها، مؤسسات و شرکتهای دولتی و وابسته به دولت، چنانچه هزینه های تحصیلی ایشان توسط دستگاه مربوطه تقبل و به دانشگاه پذیرنده دانشجو پرداخت شود، از سپردن تعهد عام معاف خواهند بود.

موضوع تعهدات قانونی دانشجویان مقطع دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) که شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی یا سایر نهادها هستند در چهل و هشتمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی ۱۹ تیرماه ۹۱ مطرح و مصوب شده است.

بر این اساس کلیه مستخدمان (مربیان و کارکنان) دانشگاهها، سازمانها و نهادهای غیر وابسته به وزارت بهداشت، که در آزمون دورهی دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پزشکی به صورت آزاد پذیرفته می شوند، باید پس از قبولی متعهد خدمت در وزارت بهداشت شوند و در صورتی که درخواست تعهد به محل خدمت خود را دارند، محل خدمت باید متعهد شود که کلیه هزینه های تحصیلی که از سوی وزارت بهداشت، تعیین خواهد شد را پرداخت کرده و حکم مأموریت آموزشی دانشجوی مورد نظر را صادر کند.

بر اساس قانون «سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی» مصوب ۱۸ اسفند ۹۴ مجلس شورای اسلامی و مصوبات شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی، سنجش و پذیرش در مقاطع دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی به شرح زیر انجام می پذیرد:

 

شیوه پذیرش در آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی

شیوه پذیرشآزمون کتبیسوابق آموزشی، پژوهشی و فناوریمصاحبه علمیتهیه طرح واره
دکتری تخصصی۵۰ درصد۲۰ درصد۳۰ درصد
دکتری پژوهشی۳۰ درصد۲۰ درصد۳۰ درصد۲۰ درصد

آزمون کتبی به طور متمرکز و به صورت تستی، توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت برگزار می شود. در این دوره شرایطی فراهم شده است که داوطلب میتواند با توجه به مدرک مقطع قبلی خود در دو رشته (یا مجموعه) امتحانی که در دو روز متفاوت برگزار می شود شرکت کند. داوطلبان مجاز به انتخاب دو رشته (یا مجموعه) امتحانی در یک روز نیستند.

برای ثبت نام در دو رشته (یا مجموعه) امتحانی باید دو پرداخت جداگانه صورت گیرد.

داوطلبان برای شرکت در آزمون صرفاً مجاز به انتخاب یکی از دوره های دکتری تخصصی یا دکتری پژوهشی هستند که در فرم ثبت نام باید یکی از آنها را انتخاب کنند.

آزمون شفاهی (مصاحبه) برای دوره دکتری تخصصی توسط مناطق آمایشی (دانشگاهها) و برای دوره دکتری پژوهشی توسط سازمانها/مؤسسات و دانشگاههای علوم پزشکی مجری دوره دکتری پژوهشی برگزار خواهد شد.

از داوطلبانی که در آزمون کتبی (مرحله اول) حدنصاب نمره لازم را (با توجه به سهمیه داوطلب) کسب کرده باشند، به تعداد دو برابر ظرفیت آن رشته انتخاب میشوند و بر اساس اولویت نمره کتبی و انتخاب محل به مناطق آمایشی معرفی خواهند شد.

 

فهرست دانشگاه های علوم پزشکی پذیرنده دانشجوی دکتری تخصصی در مناطق دهگانه آمایشی کشور برای اجرای مرحله دوم آزمون (مصاحبه):

  • منطقه آمایشی ۱: بابل، سمنان، شاهرود، گلستان، مازندران، گیلان
  • منطقه آمایشی ۲: ارومیه، تبریز
  • منطقه آمایشی ۳: کردستان، کرمانشاه، همدان
  • منطقه آمایشی ۴: اهواز
  • منطقه آمایشی ۵: شیراز، بندرعباس
  • منطقه آمایشی ۶: زنجان، قزوین، قم، اراک
  • منطقه آمایشی ۷: اصفهان، شهرکرد، کاشان، یزد
  • منطقه آمایشی ۸: کرمان
  • منطقه آمایشی ۹: بیرجند، مشهد
  • منطقه آمایشی ۱۰ : ارتش، انستیتو پاستور ایران، ایران، بقیهالله (عج)، تهران، جهاد دانشگاهی، دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه شاهد، سازمان انتقال خون ایران، شهیدبهشتی، علوم بهزیستی و توانبخشی، دانشگاه آزاد اسلامی (کلیه واحدها)

 

فهرست سازمانها/مؤسسات و دانشگاههای علوم پزشکی مجری دوره دکتری پژوهشی

دانشگاه های علوم پزشکی اراک، ارومیه، اصفهان، اهواز، ایران، ایلام، بابل، بقیه الله (عج الله)، بوشهر، بیرجند، علوم بهزیستی و توانبخشی، تبریز، تهران، رفسنجان، زنجان، سمنان، شاهد، شهرکرد، شهید بهشتی، شیراز، قزوین، کاشان، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مشهد، هرمزگان، همدان، یزد و سازمان انتقال خون ایران، انستیتو پاستور ایران، جهاد دانشگاهی (پژوهشگاه رویان) و بیمارستان چشم پزشکی نور (خصوصی) مجری دوره دکتری پژوهشی هستند.

 

برنامه زمان بندی برگزاری آزمون دکتری سال 97

پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۷جمعه ۲۱ اردیبهشت ۹۷
مجموعه ۳: انگل شناسی پزشکی، قارچ شناسی پزشکیمجموعه ۱: بهداشت باروری، مامایی
مجموعه ۴: باکتری شناسی پزشکی، توکسینهای میکروبیمجموعه ۲: روانشناسی بالینی، روانشناسی نظامی، مشاوره توانبخشی
مجموعه ۵: فیزیولوژی پزشکی، فیزیولوژی ورزشی، فارماکولوژیعلوم تشریحی، مهندسی بافت، بیولوژی تولید مثل، سلامت و رفاه اجتماعی، مددکاری اجتماعی، بهداشت محیط، بهداشت حرفه ای، ارگونومی، حشره شناسی پزشکی، ویروس شناسی پزشکی، شنوایی شناسی، گفتار درمانی، اعضای مصنوعی و وسایل کمکی، فیزیوتراپی، کاردرمانی آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت، آموزش پزشکی اپیدمیولوژی، آمار زیستی، مهندسی پزشکی (بیوالکتریک)، مهندسی پزشکی (رباتیک پزشکی)، بینایی سنجی، مواد دندانی، مجموعه رشته های داروسازی
مجموعه ۶: اقتصاد سلامت، سیاستگذاری سلامت، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی
مجموعه ۷: علوم و صنایع غذایی، بهداشت و ایمنی مواد غذایی
خون شناسی آزمایشگاهی و علوم انتقال خون، علوم سلولی کاربردی، ایمنی شناسی پزشکی، زیست پزشکی سامانه ای، بیوشیمی بالینی، نانوفناوری پزشکی، ژنتیک پزشکی، زیست فناوری پزشکی، پزشکی مولکولی، مدیریت اطلاعات سلامت، انفورماتیک پزشکی، کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی، اخلاق پزشکی، طب ایرانی، پرستاری، سالمند شناسی، سلامت در بلایا و فوریتها، علوم اعصاب، مطالعات اعتیاد، علوم تغذیه، سیاستهای غذا و تغذیه، فیزیک پزشکی، سلامت دهان و دندانپزشکی اجتماعی

مشاوره تلفنی

اگر در خصوص منابع آزمون دکتری ، برگزاری آزمون دکتری ، ثبت نام آزمون دکتری ، شهریه تحصیل در مقطع دکتری و همچنین سایر موضوعات مربوطه نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید ، همه روزه و از تلفن ثابت می توانید با شماره تهران 9099071985 و سایراستانها 9099071985 تماس حاصل فرمایید .

منبع خبر :mehrnews

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

ثبت‌ نام آزمون دکتری تخصصی سال 97

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

یکشنبه

1402/12/13

دوشنبه

1402/12/14

سه شنبه

1402/12/15

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید