ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور 1402

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور

دانشگاه پیام نور، یکی از بزرگترین مراکز آموزشی کشور است که تقریبا در تمامی شهرها و روستاهای کشور شعبه دارد. باید اشاره کرد که سیستم آموزشی دانشگاه پیام نور غیرحضوری بوده و همین موضوع باعث استقبال داوطلبان زیادی از آن شده است.

پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال 1402، در 2 نوبت برگزار می شود که داوطلبان لازم است پیش از ثبت نام، مدارک مورد نیاز خود را آماده نموده و در زمان مقرر نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

با توجه به عملکرد هر سال، می توان گفت مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پیام نور برای ترم مهر، از مرداد ماه آغاز می شود.

طبق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور با توجه به مندرجات دفترچه کنکور سال 1402، صرفا بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان پس از اعلام نتایج اولیه کنکور و از مرداد ماه سال آینده آغاز می‌شود.

از شما دعوت می کنیم در ادامه مطلب با مرکز مشاوره آویژه همراه باشید تا به بررسی شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور 1402 بپردازیم.

پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور

پونزمتقاضیان تحصیل بدون کنکور در دانشگاه پیام نور دو انتخاب پیش رو خود دارند، که بشرح زیر است:

ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور در مراکز بین‌الملل دانشگاه پیام نور

پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

پذیرش بدون کنکور فراگیر پیام نور

در این گزینه افراد از طریق کنکور کارشناسی ارشد وارد دانشگاه نمی‌شوند؛ اما باید در آزمون ورودی که مختص این نوع پذیرش است شرکت کنند.

در واقع افراد بر اساس رشته مورد علاقه خود باید دروس در نظر گرفته شده ترم یک را به صورت دانش پذیر مطالعه کرده و بر اساس ظرفیت دانشگاه، اگر نمره قابل‌قبول کسب کردند، می‌توانند در رشته انتخابی ادامه تحصیل دهند.

دروس و منابع هر رشته توسط سازمان سنجش منتشر می‌شود و معمولاً برای اکثر رشته‌ها شامل 3 یا 4 درس با منابع مشخص‌شده و صفحات که باید مطالب شود، است.

اگر افراد موفق به پذیرش شوند، دروسی که امتحان‌داده و نمره بالای 12 کسب کرده‌اند جز دروس پاس شده محسوب شده و پس از ورود به دانشگاه وارد ترم دوم تحصیلی می‌شوند.

در پذیرش فراگیر پیام نور 20 درصد معدل دوره کارشناسی و 80 درصد نمره کسب شده در آزمون فراگیر در نمره نهایی داوطلبان تأثیر دارد.

در دوره فراگیر پیام نور، داوطلبان بجای کنکور کارشناسی ارشد، در آزمون فراگیر که شامل دروس ترم یک است، شرکت می‌کنند و در صورت قبولی و کسب نمره بالای 12 در هر درس، نیازی به گذراندن مجدد آن درس ندارند.

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور 1402

ثبت نام مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور یا همان فراگیر پیام نور در سال 1402 نیز به رسم سال های گذشته در اسفند ماه انجام خواهد گرفت و سازمان سنجش، به عنوان مجری برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته محل های این دانشگاه ثبت نام بعمل می آورد.

ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور یک بار در سال انجام شده و امکان تکمیل فرم اینترنتی و اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه داوطلب را در بازه زمانی مشخصی فراهم می کند.

بر اساس خبری که از سایت سنجش منتشر شده، زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور قرار بود از اسفند سال 1402 آغاز گردد که این زمان از 10 تا 20 اسفند ماه می باشد. این مهلت برای جا ماندگان تا 25 اسفند تمدید خواهد شد.

تاکنون لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور 1402 منتشر نشده است. در صورت انتشار لیست رشته توسط نهادهای رسمی، در این صفحه برای شما عزیزان قرار داده خواهد شد.

سامانه اعلام نتایج رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور 1402

متقاضیان برای اطلاع از پذیرش یا عدم پذیرش خود در ارشد بدون کنکور دانشگاه پیام نور، باید به سایتsanjesh.org مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات داوطلبی، وارد میز کار خود شوند.

داوطلبان پس از مشاهده نتایج بدون کنکور کارشناسی ارشد پیام نور ۱۴۰۲، باید به دانشگاه پذیرفته شده مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را به صورت حضوری طی کنند.

تمامی فرآیند های مربوط به اعلام نتایج و مشاهده وضعیت قبولی داوطلب در سامانه سنجش آموزش کشور انجام می شود.

شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد پیام نور 1402

پونزهمانطور که در بخش های قبل نیز گفتیم، تا سال 98 ثبت نام در دانشگاه پیام نور تنها به روش های زیر امکان پذیر بود:

پذیرش از طریق استعدادهای درخشان

پذیرش از طریق کسب رتبه مجاز در کنکور کارشناسی ارشد

پذیرش از طریق شرکت در طرح فراگیر پیام نور

از آنجایی که احتمال دارد برخی از رشته های کارشناسی ارشد جزو رشته های ثبت نامی بدون کنکور ارشد پیام نور ۱۴۰۲ نباشد، به داوطلبان توصیه می شود ابتدا در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد شرکت کرده و اگر مجددا در رشته مورد علاقه خود قبول نشدند، برای ثبت نام ارشد بدون کنکور پیام نور اقدام نمایند.

چنانچه مانند بسیاری از متقاضیان تحصیل در دانشگاه های پیام نور، اطلاع از میزان اعتبار مدرک این دانشگاه برای شما نیز تبدیل به دغدغه مهمی شده است، می توانید برای کسب اطلاعات لازم مقاله بررسی اعتبار مدرک دانشگاه پیام نور و مقایسه آن با مدرک سایر دانشگاه ها را مطالعه بفرمایید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد پیام نور 1400

ثبت نام در دوره های بدون کنکور ارشد فراگیر پیام نور 1402

داوطلبان گرامی توجه داشته باشید که فرآیند ثبت نام افراد در دوره های فراگیر پیام نور کاملاٌ به شکل اینترنتی و با ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور صورت خواهد گرفت.

هر فرد باید پس از مراجعه به سایت و خرید کارت اعتباری الکترونیکی، اقدام به ثبت نام در این دوره کند. باید اشاره کنیم که تاریخ برگزاری آزمون فراگیر ارشد دانشگاه پیام نور در دی ماه هر سال است.

نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 1402

علاقه مندانی که به شرکت در این دوره از پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور تمایل دارند، می توانند با مراجعه به سایت مذکور، مراحل زیر را طی نمایند.

1- ابتدا به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.orgمراجعه کنید و از منوی سمت راست سایت، گزینه “پیام نور” را انتخاب نمایند.

مرحله اول ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

2- در صورتی که در زمان مقرر به سامانه مراجعه کرده باشید، لینک “ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال 1402 (نوبت بیستم و دوم)”، فعال خواهد بود.

مرحله دوم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

3- به منظور پرداخت هزینه ثبت نام و خرید کارت اعتباری گزینه “خرید کارت” را از منوی سمت راست انتخاب کنید.

مرحله دوم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

4- پس از ورود به سیستم خرید اینترنتی کارت اعتباری، تیک گزینه “سریال آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور 1402” را فعال کرده و کلید “تایید و ادامه” را بفشارید.

مرحله چهارم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

5- در این قسمت، اطلاعات مورد نیاز را در بخش های مربوطه وارد کرده و مجددا گزینه “تایید و ادامه” را انتخاب نمایید.

مرحله پنجم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

6- در این بخش، اطلاعاتی که در مرحله قبل وارد کرده اید به همراه یک شماره پیگیری پرداخت نمایش داده می شود، که می بایست این شماره را یادداشت کنید، تا در صورت بروز هر گونه خطا در روند واریز هزینه، امکان پیگیری آن را داشته باشید. همچنین مندرجات صفحه را چک کرده و در صورت تایید، تیک مربوط به گزینه “ضمن مطالعه دقیق و آگاهی از شرایط و ضوابط، شماره پیگیری پرداخت را نیز یادداشت نموده ام” را فعال نمایید و سپس کلید “ادامه روند پرداخت” را بفشارید.

مرحله ششم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

7- در این صفحه لازم است اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کرده و پس از آن گزینه “پرداخت” را انتخاب نمایید. در صورتی که واریز وجه با موفقیت انجام شود، سامانه یک کد 12 رقمی صادر می کند که باید آن را نزد خود نگه دارید.

مرحله هفتم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

8- مجددا به صفحه اول “ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور سال 1402” بازگشته و این بار گزینه “تایید و ادامه – گام بعدی” موجود در انتهای صفحه را انتخاب کنید.

مرحله هشتم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

9- در نهایت “شماره سریال ثبت نام” را که پس از پرداخت هزینه دریافت کرده اید به همراه “عبارت امنیتی” مندرج در صفحه، در کادرهای مربوطه وارد نمایید و سپس لازم است، عکس پرسنلی خود را با فرمت jpg در سامانه بارگذاری نمایید.

مرحله نهم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

لازم به ذکر است، دوره های فراگیر پیام نور به منظور انتشار دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و یا ثبت نام داوطلبان، دارای سایت مستقلی نمی باشد.

شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۱

رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور 1402

در صورت دریافت مجوز دانشگاه پیام نور از وزارت علوم و تحقیقات، پذیرش بدون کنکور مقطع کارشناسی ارشد در سال 1402، دوباره انجام خواهد شد و دانشجویانی که به هر دلیلی موفق به شرکت در جلسه کنکور نشدند، یا رتبه مورد مجاز را کسب نکردند؛ می توانند مجددا شانس خود را برای قبولی امتحان کنند.

در ادامه به چند مورد از رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد اشاره می کنیم.

رشته های گروه علوم پایه

  • آموزش ریاضی
  • ریاضی محض گرایش هندسه (توپولوژی)
  • زیست شناسی سلولی و مولکولی گرایش بیوفیزیک
  • شیمی گرایش شیمی عالی
  • علوم زمین گرایش پترولوژی
  • فیتوشیمی (Phytochemistry)
  • فیزیک گرایش هسته ای
  • زیست شناسی جانوری گرایش فیزیولوژی
  • فیزیک گرایش فیزیک نجومی
  • فیزیک گرایش ذرات بنیادین و نظریه میدان ها
  • زیست شناسی جانوری گرایش سلولی و تکوینی
  • آمار گرایش آمار ریاضی

رشته های گروه علوم انسانی

  • آموزش زبان انگلیسی
  • آب و هواشناسی گرایش آب و هواشناسی شهری
  • هواشناسی شهری
  • آموزش زبان فارسی
  • اخلاق کاربردی
  • برنامه ریزی درسی
  • تاریخ گرایش تاریخ تشیع
  • تحقیقات آموزشی
  • حسابداری
  • روانشناسی بالینی

رشته های گروه فنی مهندسی

رشته های گروه منابع طبیعی و کشاورزی

  • توسعه روستایی
  • مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی – گرایش سیاست و توسعه کشاورزی
  • علوم دامی گرایش تغذیه دام
  • اقتصاد کشاورزی گرایش تولید و مدیریت واحدهای کشاورزی

رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور

سخن آخر

ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در سال 1402، همانند سال های گذشته در اسفند ماه انجام گرفته و داوطلبان برای این منظور باید از 10 الی 25 اسفند ماه نسبت به انجام مراحل ثبت نام اقدام کنند.

توجه داشته باشید که ثبت نام این مقطع از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام می شود.

در این مقاله اطلاعاتی در خصوص ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور در سال 1402 در اختیار شما قرار دادیم. چنانچه نیاز به راهنمایی یا دریافت مشاوره تحصیلی داشتید، با کارشناسان ما در مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید.

از همراهی شما سپاسگزاریم.

سوالات متداول

سوال علامتزمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور در سال 1402 به چه صورتی است؟

ثبت نام کارشناسی ارشد از 10 اسفند آغاز شده و تا روز 25 اسفند ماه 1402 تمدید شده است.

سوال علامتشرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد پیام نور شامل چه مواردی می شود؟

اطلاعات مربوط به این موارد در مقاله فوق به اطلاع دوستان گرامی رسانده شد.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور 1402

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 77 نظر:
  1. سلام ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور ۱۴۰۲ چه زمانی است؟؟؟؟؟

  2. سلام برای کارشناسی ارشد بدون کنکور رشته روانشناسی تمایل به ادامه تحصیل دارم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

      1. دوستان آیا اطلاع دارید امسال فراگیر پیام نور انجام میشه یا خیر؟

        1. سلام خیر اطلاعیه ای برای برگزاری دوباره این طرح داده نشده است

  3. سلام وقت بخیر الان امکانش هست ترم بهمن ارشد فراگیر علوم تربیتی پیام نور ثبت نام کرد؟

  4. سلام ایا پیام نور ارشد رشته اموزش زبان انگلیسی رو داره؟ پیام نور کرمانشاه. و اینکه ای قبولی در کنکور سراسری ارشد اموزش زبان پیام نور سخته؟ یا اسونتره نسبت ب دانشگاهای دیگه.ممنون

  5. سلام خسته نباشید رشته روانشناسی کارشناسی ارشددرشهرنایین وجوددارد

  6. سلام ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور چه تاریخی هست؟ خیلی وقته منتظر هستم تا از سازمان سنجش خبری بشه خواهش میکنم به فکر ما باشید.

  7. با سلام .ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۰ کی هس کسی خبر داره؟با تشکر

  8. با سلام ، من تو کنکور ارشد ۱۴۰۰شرکت نکردم و کارشناسی حسابداری دارم میتونم در کارشناسی ارشد بدون کنکور در رشته علوم تربیتی شرکت کنم؟

  9. سلام وقت بخیر بنده رشته گیاه پزشکی خوندم میخوام
    کارشناسی ارشد بدون کنکور علوم تربیتی شرکت کنم؟

    1. •بدون کنکور ارشد نداریم فقط پیام نور هست که احتمال قبولی 50 درصد است

  10. سلام ببخشید زمان ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور چه تاریخی است؟

    1. سلام درسال ۱۴۰۰ دانشگاه پیام نور بدون آزمون درمقطع ارشد دانشجو جذب نکرده است.

  11. سلام امکان تحصیل همزمان رشته ارشد پیام نور با دانشگاه سراسری(کارشناسی)در دو رسته کاملا مجزا وجود داره؟؟؟

  12. سلام آیا در سال 1400 در دانشگاه پیام نور فراگیر کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی خواهد بود

  13. سلام من لیسانس زیست دارم ایا میتونم در طرح بدون کنکور ارشد زیان. انگلیسی شرکت کنم؟

  14. سلام من سال گذشته ارشد پیام نور بدون کنکور ثبت نام کردم شهریه هم پرداخت کردم،ولی بخاطر مشکلاتی که داشتم نتوانستم به موقع مراحل ثبت نام را انجام دهم،بعد با مشاورین تماس گرفتم گفتند که الان مهلت به پایان رسیده اما شهریه شما برای سال آینده محفوظ میباشد.
    حال سوال بنده این است زمان دقیق ثبت نام چه تاریخی است؟

    سپاسگزارم

    1. سلام درسال ۱۴۰۰ دانشگاه پیام نور امکان ثبت نام بدون کنکور را فراهم نکرده است باید منتظر اعلام سایت سنجش و اطلاعیه مربوط به ثبت نام باشید.

  15. سلام من سال گذشته ارشد پیام نور بدون کنکور ثبت نام کردم شهریه هم پرداخت کردم،ولی بخاطر مشکلاتی که داشتم نتوانستم به موقع مراحل ثبت نام را انجام دهم،بعد با مشاورین تماس گرفتم گفتند که الان مهلت به پایان رسیده اما شهریه شما برای سال آینده محفوظ میباشد.
    حال سوال بنده این است زمان دقیق ثبت نام چه تاریخی است؟
    سپاسگزارم

    1. سلام درسال ۱۴۰۰ دانشگاه پیام نور امکان ثبت نام بدون کنکور را فراهم نکرده است باید منتظر اعلام سایت سنجش و اطلاعیه مربوط به ثبت نام باشید.

    2. سلام. پیام نور کرمانشاه ارشد رشتهٔ مشاوره توانبخشی داره؟

  16. سلام آقا مدیریت بازرگانی بین الملل مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های پیام نور هست و اگر هست نحوه ثبت نام و پذیرش ، کلاس ها غیر حضوری هست و کارمند الزامی به حضور ندارد … لیست دانشگاه های دارای این رشته

    1. سلام. بله رشته مدیریت بازرگانی بین الملل در دانشگاه پیام نور ارائه می شود، شما میتوانید به نسبت شرایط خود در دوره های غیر حضوری این دانشگاه ثبت نام کنید.

    2. سلام.بالاخره ثبت نام برای ارشد پیام نورچه زمانی ست؟ماتاکی منتظربمونیم؟

  17. سلام برای ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه پیام نور چه معدلی باید داشته باشی . زمان ثبت نام کی است؟

    1. سلام. شرط معدل خاصی برای شرکت در پذیرش فراگیر پیام نور عنوان نشده است.

  18. سلام من دو ترم از کارشناسیم مونده میتونم همزمان شروع به خوندن ارشد کنم رشته علوم تربیتی .برای اخذ مدرک ارشد رشته علوم تربیتی چند ترم باید خوند ودر کل چند واحده. دانشگاه پیام نور .

    1. سلام. برای ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد ابتدا باید مدرک کارشناسی را اخذ کرده باشید . طول دوره کارشناسی ارشد علوم تربیتی حداقل ۴ ترم و حداکثر ۶ ترم تحصیلی می‌باشد دانشجویان در این مقطع میبایست ۳۲ واحد درسی را بگذرانند و همچین پایان نامه را در طول سنوات مجاز تکمیل و ارائه دهند.

  19. سلام آیا درسال ۱۴۰۰در دانشگاه پیام نور ارشد بدون کنکور رشته مشاوره تحصیلی یا مشاوره خانواده خواهد بود یا نه ؟

  20. سلام تاریخ ثبت نام ارشد بدون کنکور چه زمانی می باشد و رشته های انتخابی ارشد چه می باشند؟

    1. سلام. پذیرش بدون کنکور فراگیر پیام نور یا دانشگاه آزاد در آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش اطلاع رسانی خواهد شد.

  21. سلام بخشید چه وقتی تاریخ ثبت نام بدون کنکور ارشد شروع می شود🙏🙏

    1. سلام کارشناسی ارشد رشته روانشناسی اهواز داره آیا؟ و چطور باید ثبت نام کرد؟

    1. با سلام ، من تو کنکور ارشد ۱۴۰۰شرکت نکردم و کارشناسی حسابداری دارم میتونم در کارشناسی ارشد بدون کنکور در رشته علوم تربیتی شرکت کنم؟

  22. سلام. ثبت نام بدون کنکور پیام نور 1400 از 14مرداد شروع شده ولی وارد سامانه شدم هیچ چیزی نبود برای ثبت نام کردن حتی کافی نتی هم رفتم و اونام گفتن که چیزی نیست و نمیشه ثبت نام کرد. خواهشا یه راهنمایی بکنید .من باید چیکار کنم ؟

    1. سلام شما میتوانستید به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید واز قسمت لینک های رنگی سراسری را انتخاب کنید و دفترچه سوابق را دانلود کنید الان زمان ثبت نام پایان یافته

      1. سلام سال گذشته در ثبتنامی دانشگاه پیام نور قبول شدم اما ب دانشگاه مراجعه نکردم ،ایا میتونم امسال از قبولیم استفاده کنم و ثبتنام کنم؟

        1. عدم ثبت نام شما به منزله انصراف بوده. مجددا در آزمون شرکت کرده ویا بر اساس سوابق تحصیلی اقدام کنید

      2. سلام من سال گذشته ارشد پیام نور بدون کنکور ثبت نام کردم شهریه هم پرداخت کردم،ولی بخاطر مشکلاتی که داشتم نتوانستم به موقع مراحل ثبت نام را انجام دهم،بعد با مشاورین تماس گرفتم گفتند که الان مهلت به پایان رسیده اما شهریه شما برای سال آینده محفوظ میباشد.
        حال سوال بنده این است زمان دقیق ثبت نام چه تاریخی است؟
        سپاسگزارم

        1. سلام درسال ۱۴۰۰ دانشگاه پیام نور امکان ثبت نام بدون کنکور را فراهم نکرده است باید منتظر اعلام سایت سنجش و اطلاعیه مربوط به ثبت نام باشید.

    2. سلام زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور طرح فراگیر پیام نور چه زمانی است ؟

      1. سلام. باتوجه به اینکه هنوز نتایج نهایی کارشناسی ارشد اعلام نشده است باید منتظر اعلام نتایج بمانید. پس از اعلام نتایج، دانشگاه های پیام نور ظرفیت خالی باقی مانده خود را اعلام می کنند. نتایج در دهه آخر مهرماه اعلام میشود و طبق تجربه سال های قبل احتمالا ثبت نام ارشد پیام نور از اواخر آذر شروع و تا اوایل دی ماه باشد

    3. سلام من لیسانس روانشناسی با معدل 27. ۱۶ دارم میتونم روانشناسی بالینی بدون کنکور بخونم ؟

  23. سلام من رشته کارشناسی مهندسی تکنولوزی(نرم افزار) از دانشگاه غیر انتفاعی دارم آیا می تونم برای ارشد دانشگاه پیام نور رشته روانشناسی بالینی را انتخاب کنم؟

  24. سلام من چطوربامشاوران شماتماس بگیرم بامبایل؟شارژمشاوره هم خریدم ده دقیقه ای

    1. سلام
      شماره تماس تو قسمت بسته ها ذکر شده است

      1. سلام سال گذشته در ثبتنامی دانشگاه پیام نور قبول شدم اما ب دانشگاه مراجعه نکردم ،ایا میتونم امسال از قبولیم استفاده کنم و ثبتنام کنم؟

        1. عدم ثبت نام شما به منزله انصراف بوده. مجددا در آزمون شرکت کرده ویا بر اساس سوابق تحصیلی اقدام کنید

    2. با سلام و خسته نباشید ثبت نام فراگیر ارشد بدون کنکور کارشناسی ارشد سال 1400 کی شروع می شود ممنون میشم جواب بدهید

    3. سلام ..من لیسانس مترجمی زبان سال 87 هستم… الان می تونم کارشناسی ارشد روانشناسی بدون کنکور پیام نور ثبت نام کنم

      1. سلام در مقطع ارشد روانشناسی هبج جا بدون کنکور نداره مگر استعداد درخشان بدون کنکور هست

      2. سلام سال گذشته در ثبتنامی دانشگاه پیام نور قبول شدم اما ب دانشگاه مراجعه نکردم ،ایا میتونم امسال از قبولیم استفاده کنم و ثبتنام کنم؟

        1. عدم ثبت نام شما به منزله انصراف بوده. مجددا در آزمون شرکت کرده ویا بر اساس سوابق تحصیلی اقدام کنید

      3. سلام. من لیسانس علوم تربیتی دارم میتونم بدون کنکور کارشناسی ارشد مددکاری یا روان‌شناسي شرکت کنم

        1. سلام وقت بخیر باوجود اینکه شانس پذیرشتان کم میشود اما بله میتوانید .

      4. سلام. من لیسانس علوم تربیتی دارم میتونم بدون کنکور کارشناسی ارشد مددکاری یا روان‌شناسي شرکت کنم

        1. سلام وقت بخیر باوجود اینکه شانس پذیرشتان کم میشود اما بله میتوانید .

    4. سلام زمان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور طرح فراگیر پیام نور چه زمانی است ؟

      1. سلام. باتوجه به اینکه هنوز نتایج نهایی کارشناسی ارشد اعلام نشده است باید منتظر اعلام نتایج بمانید. پس از اعلام نتایج، دانشگاه های پیام نور ظرفیت خالی باقی مانده خود را اعلام می کنند. نتایج در دهه آخر مهرماه اعلام میشود و طبق تجربه سال های قبل احتمالا ثبت نام ارشد پیام نور از اواخر آذر شروع و تا اوایل دی ماه باشد

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1402/12/10

جمعه

1402/12/11

شنبه

1402/12/12

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید