امریه جهاد دانشگاهی علم و صنعت در سال 1400

امریه جهاد دانشگاهی علم و صنعت

جهاد دانشگاهی علم و صنعت از بین واجدین شرایط نیروی امریه میگیرد. به گزارش مرکز مشاوره آویژه جهاد دانشگاهی علم و صنعت در سال جاری از بین واجدین شرایط اقدام به جذب نیروی امریه میکند. این سازمان با اخذ مجوزهای لازم از سازمان وظیفه و ستاد کل نیروهای مسلح، بخشی از نیروهای خود را از بین مشمولان وظیفه ای که در رشته های مرتبط تحصیل کرده اند، جذب میکند. داوطلبان میتوانند مدارک خود را تا تاریخ 15 تیر ماه 1399 ارسال کنند و درخواست خود را به ثبت برسانند.

تعداد نیروهایی که این سازمان جذب میکند محدود است لذا متقاضیان بایستی در اسرع وقت و در مهلت داده شده ثبت نام خود را انجام دهند. مشمولان پذیرفته شده با توجه به مدرک تحصیلی و تخصصشان در رده های شغلی مرتبط به کار گرفته میشوند. هدف از به کار گیری این افراد استفاده هر چه بهتر و بیشتر از تخصص و دانش مشمولان وظیفه ای است که به تازگی از دانشگاه فارغ التحصیل شده اند.


بیشتر بخوانید: لیست ارگان ها و سازمان هایی که امریه سربازی می گیرند


مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

رشته های مورد نیاز امریه جهاد دانشگاهی علم و صنعت

به گزارش مرکز مشاوره آویژه جهاد دانشگاهی علم وصنعت تنها از بین فارغ التحصیلان بعضی رشته های مرتبط نیروی امریه میگیرد. این سازمان برای پیشبرد اهداف و پروژه های مختلف خود در بخش های پژوهشی، پردازش و سنجش و… نیاز به نیروی متخصص و کاردان دارد که این نیرو را از بین متقاضیانی که در رشته ی مهندسی برق، تحصیل کرده اند، تامین میکند.

همچنین متقاضیان باید در حوزه ی سیستم های اتوماسیون و… مهارت کافی داشته باشند و سوابق اجرایی و رزومه خود را در زمان ثبت نام ارسال کنند. علاوه بر رشته های مهارت های لازم، مقطع تحصیلی که داوطلبان در آن تحصیل کرده اند اهمیت دارد. چرا که جهاد دانشگاهی علم و صنعت تنها از بین فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد نیرو میگیرد. یعنی مشمولان با مدرک تحصیلی کمتر از کارشناسی ارشد در این سازمان جذب نمیشوند.

آن دسته از متقاضیانی که پایان نامه و تحقیقاتی در حوزه فعالیت های این سازمان انجام داده اند شانس بیشتری برای امریه شدن دارند. همچنین فارغ التحصیلان دوره های حضوری دانشگاه ها نسبت به دیگر متقاضیان در اولویت قرار دارند.

رشته های مورد نیاز امریه جهاد دانشگاهی علم و صنعت
امریه سربازی در جهاد دانشگاهی علم و صنعت

مدت زمان خدمت امریه در جهاد دانشگاهی علم و صنعت

به گزارش مرکز مشاوره آویژه پذیرفته شدگان امریه جهاددانشگاهی علم و صنعت موظف به گذراندن دو سال خدمت هستند. یعنی خدمت در این سازمان طولانی تر از خدمت در پادگان های نظامی است. لذا جذب نیروی امریه فقط از بین مشمولان وظیفه ای انجام میشود که کسری خدمت نداشته باشند تا بتوانند این دوره دو ساله خدمت را تکمیل کنند. توجه داشته باشید که این سازمان تعهدی برای استخدام سربازان امریه بعد از پایان دوره امریه ندارد و سربازان امریه بعد از پایان دوره خدمت باید ترخیص شوند.

ظرفیت پذیرش سرباز امریه در جهاد دانشگاهی علم و صنعت محدود است

ظرفیت پذیرش سربازان امریه در جهاد دانشگاهی علم و صنعت محدود است و در این دوره از بین تمام متقاضیان تنها یک نفر نیروی امریه میگیرد. به همین خاطر رقابت بین مشمولان برای امریه شدن در این سازمان بالا است. ظرفیت نیروی امریه با توجه به عوامل مختلفی همچون: تعداد مشمولان هر سال، نیروی مورد نیاز جهاد دانشگاهی و… مشخص میشود که تصمیم گیری در این مورد بر عهده ستاد کل نیروهای مسلح است.

مدارک مورد نیاز برای امریه سربازی در جهاد دانشگاهی علم و صنعت

مشمولان متقاضی دریافت امریه از جهاد دانشگاهی علم و صنعت باید در تاریخ مقرر شده تمام مدارک و سوابق مورد نیاز را جمع آوری کنند و به سازمان مربوطه ارائه دهند. این مدارک شامل موارد زیر است:

  • برگه اعزام بدون مهر غیبت
  • تعهدنامه عدم استفاده از کسری خدمت سربازی
  • تصویر صفحات شناسنامه مشمول و تصویر شناسنامه همسر برای مشمولان متاهل
  • فرم عدم خویشاوندی با کارکنان جهاد دانشگاهی
  • چند قطعه عکس پرسنلی
  • فرم سوابق علمی و اجرایی مشمول در حوزه های مرتبط
  • تصویر مدرک تحصیلی دوره کارشناسی ارشد
  • و…

نظام وظیفه

ثبت نام اینترنتی امریه برای جهاد دانشگاهی علم و صنعت آغاز شد

به گزارش مرکز مشاوره آویژه متقاضیان اخذ امریه میتوانند ثبت نام خود را به شکل اینترنتی انجام دهند. واجدین شرایط میتوانند سوابق و درخواست ثبت نام خود را به پست الکترونیکی این سازمان به آدرس info@jdevs.com ارسال نمایند. همچنین متقاضیان میتوانند با مراجعه به سامانه اینترنتی امریه سازمان جهاد دانشگاهی نسبت به تکمیل فرم امریه سربازی اقدام کنند. مراحل ثبت نام در این سامانه به ترتیب زیر است:

  • متقاضیان ابتدا باید واحد سازمانی مورد نظرشان را انتخاب کنند که در این مورد جهاد دانشگاهی علم و صنعت است.
  • مرحله بعد وارد کردن اطلاعات اولیه است این اطلاعات شامل : نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، مدرک تحصیلی، رشته دانشگاهی، دانشگاه محل تحصیل، تاریخ اعزام، شماره تماس و… میباشد.
  • در مرحله بعد باید مدارکی همچون برگه به خدمت، عکس پرسنلی، رزومه و سوابق علمی بارگذاری شود. حجم این مدارک نباید بیشتر از 20 مگا بایت باشد.
  • در نهایت یک کد پیگیری در اختیار داوطلبان قرار میگیرد که برای پیگیری وضعیت ثبت نام در مراحل بعدی مورد نیاز است.
  • حال این مدارک ارسال شده توسط کار گزینی سازمان مربوطه مورد بررسی قرار میگیرند و استعلاماتی برای تایید صحت و سقم مدارک ارسالی انجام میشود. در نهایت فردی که تمام شرایط لازم برای اخذ امریه از این سازمان را داشته باشد برای انجام مصاحبه حضوری و گزینش در کمیسیون های تخصصی دعوت میشود.
  • افرادی که امتیازات لازم را در مصاحبه کسب کنند پذیرش میشوند و برگه معرفی نامه امریه برایشان صادر میشود. سربازان امریه باید این برگه را بعد از پایان دوره آموزشی به یگان خدمتی خود تحویل دهند تا مقدمات اعزام به جهاد دانشگاهی علم و صنعت انجام شود.

محل خدمت سربازان امریه

به گزارش مرکز مشاوره آویژه آن دسته از مشمولانی که به عنوان امریه در سازمان جهاد دانشگاهی علم و صنعت پذیرفته میشوند باید در محلی که این سازمان مشخص میکند، خدمت کنند. معمولا محل خدمت سربازان امریه این سازمان شهر تهران است. لذا پذیرش اغلب از بین سربازان بومی همین شهر انجام میشود و سربازان غیر بومی شانس کمتری برای امریه شدن در جهاد دانشگاهی علم و صنعت دارند. با توجه به گزینش بومی سربازان امریه، بهتر است درخواست امریه خود را به سازمان ها و ادارات محل زندگیتان ارائه دهید.

خدمات مشاوره نظام وظیفه آویژه

یکی از بزرگترین مراحل زندگی هر ‍‍‍پسر ایرانی خدمت سربازی است و در صورتی که مشکلی در وضعیت نظام وظیفه شما وجود داشته باشد از بسیاری از خدمات اجتماعی همانند استخدام به هر صورت، اجازه خروج از کشور، دریافت هر گونه وام، دریافت مدرک تحصیلی و … محروم خواهید شد. بنابراین بسیار اهمیت دارد تا اطلاع دقیقی از تمامی موارد مربوط به نظام وظیفه داشته باشید.

مرکز مشاوره آویژه توسط کادری مجرب می توایند به شما بدون نیاز به مراجعه حضوری خدمات مشاوره نظام وظیفه ارائه دهد. مشاورین ما نیاز شما را در موارد زیر که از اصلی ترین موضوعات مربوط به نظام وظیفه هستند برطرف می کنند:

  • امریه سربازی:

اگر دارای تحصیلات عالی باشید ما به شما در ‍پیدا کردن سازمانی متناسب با رشته و مقطع تحصیلی شما که بتوانید با دریافت امریه سربازی آن خدمت خود را به آسان ترین شکل ممکن بگذرانید کمک می کنیم.

  • معافیت خدمت سربازی:

در قوانین سازمان نظام وظیفه راه های متعددی برای بهره مندی از معافیت خدمت سربازی وجود دارد. ما با بررسی شرایطتان به شما خواهیم گفت که آیا شامل یکی از انواع معافیت خواهید شد یا خیر.

  • کسری خدمت سربازی:

ممکن است بعضی از مشمولین خدمت سربازی شامل استفاده از کسری خدمت سربازی باشند ولی حتی از این موضوع آگاه نباشند. مشاورین ما وضعیت شما را بررسی می کنند و در صورت امکان استفاده از کسری خدمت سربازی شما را راهنمایی می کنند.

باید به این موضوع دقت داشته باشید که قوانین مربوط به خدمت سربازی دائما در حال اصلاح و تغییر هستند، مشاورین ما شما را از آخرین تغییرات مربوط به قوانین و تبصره های آن آگاه می سازند تا بتوانید بهترین انتخاب را( در زمینه امریه، کسری و معافیت) داشته باشید.
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

امریه جهاد دانشگاهی علم و صنعت در سال 1400

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید
کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای عضویت در کانال آخرین اخبار نظام وظیفه و اطلاع از اخبار معافیت، امریه، کسری خدمت، خروج از کشور و ... کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

یکشنبه

1403/1/12

دوشنبه

1403/1/13

سه شنبه

1403/1/14

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید