سامانه نجاح چیست؟

سامانه نجاح چیست؟

با شروع کرونا و غیر حضوری شدن آموزش های حوزه های علمیه، برای راحتی آموزش طلبه ها سامانه های مختلفی را راه اندازی کردند؛ سامانه نجاح حوزه علمیه، سامانه ای یکپارچه برای استفاده طلاب در سراسر کشور است.

این سایت به حوزویان خدمات مختلفی از جمله پیشخوان حوزه علمیه را ارائه می دهد؛ طلاب برای استفاده از خدمات پیشخوان حوزه علمیه، کافی است وارد سامانه نجاح شوند و در این سایت برای خود، پروفایل کاربری بسازند تا بتوانند از امکانات و خدمات این سامانه بهره مند گردند.

از آنجا که کاربردها و خدمات سامانه نجاح برای طلاب و حوزویان، دارای اهمیت است، در این مقاله ابتدا نحوه ورود و سپس خدمات و امکانات سایت را به شما معرفی خواهیم کرد.

ورود به سامانه نجاح

سایت نجاح حوزه علمیه، برای طلاب سراسر کشور، سامانه و مرجعی جامع محسوب می شود که هدف اصلی آن ارائه خدمات تحصیلی به طلاب و حوزویان است. خدماتی که در این سایت به طلاب ارائه می شود شامل خدمات الکترونیکی، ثبت نام و استعلام امتحانات کتبی و شفاهی، انتخاب واحد، نمایش کارنامه و… است.

مرکز مدیریت حوزه علمیه، با ساخت و راه اندازی سایت نجاح طلاب، استفاده از خدمات الکترونیکی و غیر حضوری را برای طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه آسان کرده است. ایشان پس از ورود به سامانه login.ismc.ir و وارد کردن ناک کاربری و کلمه عبور، به پروفایل کاربری خود هدایت می شوند.

ورود به سامانه نجاح

برای ثبت نام در این سامانه، داوطلبان باید کد تحصیلی و شماره ملی 10 رقمی خود را (به صورت پیشفرض برای ورود به پروفایل شخص قرار داده شده) وارد کنند تا به پنل کاربری خود دسترسی داشته باشند. پس از آن که وارد صفحه کاربری خود شدند، می توانند نام کاربری و کلمه عبور خود را تغییر دهند.

سامانه نجاح حوزه علمیه، سایتی آموزشی است؛ بنابراین مطالب و محتوایی که در آن قرار می گیرد، مسائل آموزشی برای طلاب و حوزویان است که به صورت مستقیم زیر نظر معاونت آموزشی اداره و هدایت می شود.

طلاب عزیز برای استفاده از خدمات درخواست الکترونیکی وام، تکمیل فرایند ثبت نام پذیرفته شدگان و… از سامانه سخا یا سایت مرکز مدیریت خدمات حوزه علمیه استفاده کنند؛ همچنین برای دریافت خدماتی مانند اردوهای حوزه و… باید به سایت نجما مراجعه کنند.

نام کاربری و رمز عبور سایت نجما با سایت نجاح یکی است و تفاوت این دو سایت تنها در ارائه خدماتشان است. سامانه نجاح صرفا خدمات آموزشی و مربوط به امور آموزش را زیر نظر معاونت آموزشی و سامانه نجما سامانه ای خدماتی را زیر نظر معاونت امور طلاب و دانش آموختگان ارائه می دهند.

راهنمای ورود به سامانه نجاح

سامانه نجاح، به سایت پیشخوان حوزه علمیه طلاب معروف است؛ در واقع این سایت سیستمی یکپارچه برای دریافت خدمات آموزشی طلاب و حوزویان می باشد. به دلیل غیر حضوری شدن آموزش ها طلاب با استفاده از این سامانه می توانند به راحتی خدمات مربوطه را دریافت کنند.

دانش آموختگان حوزه های علمیه با دانلود و نصب اپلیکیشن پیشخوان، به سایت نجاح دسترسی دارند و می توانند پروفایل کاربری خود را از طریق این نرم افزار نیز مشاهده کنند. برای ورود به پنل کاربری، طلاب باید اقدام به ساخت حساب کاربری کنند که در انتها دریافت نام کاربری و کلمه عبور الزامی است.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

نحوه ورود با سایت نجاح

  1. ابتدا باید در مرورگر موجود بر روی سیستم و یا گوشی همراه خود، در قسمت جستجوی گوگل عبارت “سامانه نجاح” و یا آدرس ismc.ir را وارد کنید و بر روی اولین سایت در نتایج جستجوی روی صفحه کلیک کنید؛ همچنین با کلیک بر روی این لینک شما مستقیم به صفحه سایت هدایت خواهید شد.

راهنمای ورود به سامانه نجاح

  1. حال در صفحه ورود به سامانه نجاح قرار دارید و در اینجا باید نام کاربری و رمز عبور خود را که به صورت پیشفرض به ترتیب کد تحصیلی و کد ملی هستند، وارد کنید.
  • نکته 1: اگر نام کاربری و رمز عبور خود را تغییر دادید و آن ها را به یاد نمی آورید، از دکمه “فراموشی نام کاربری و رمز عبور” استفاده کنید.
  • نکته 2: تنها در صورتی می توانید وارد سامانه نجاح شوید، که پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، سایت اطلاعات شما را شناسایی کند؛ به عبارتی یعنی اطلاعات شما در این سامانه از قبل ثبت شده باشد.

نحوه دریافت نام کاربری و رمز عبور

طلاب و حوزویانی که برای اولین بار به سامانه نجاح حوزه علمیه مراجعه می کنند، نگران نداشتن نام کاربری و رمز عبور نباشند! سایت نجاح به شما این امکان را می دهد تا به صورت غیر حضوری و از طریق همین سایت نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت کنید.

لازم به ذکر است که برای دریافت نام کاربری و رمز عبور، اطلاعات شما باید از قبل در سامانه نجاح حوزه علمیه ثبت شده باشد و سیستم بتواند برای ارائه نام کاربری و کلمه عبور، مشخصات شما را شناسایی کند.

حال اگر اطلاعات شما از قبل در سیستم ثبت شده است، باید ابتدا وارد صفحه ورود سامانه نجاح شوید و سپس در آن صفحه بر روی دکمه “بازیابی نام کاربری و رمز عبور” کلیک کنید. در گام بعدی، باید کد ملی و شماره همراه خود را برای ورود به پیشخوان یا همان سامانه نجاح وارد کنید.

در صورتی که اطلاعات شما در سیستم موجود باشد، پیامکی حاوی اطلاعات نام کاربری و رمز عبور برای شما ارسال خواهد شد؛ حال شما می توانید مراحل ورود به سامانه را به راحتی طی کنید و وارد پروفایل شخصی خود شوید.

امکانات و خدمات سامانه نجاح

امکانات و خدمات سامانه نجاح

در بخش قبلی مقاله، نحوه ورود و ثبت نام در سامانه نجاح به طور کامل بررسی شد، حال سوالی که ممکن است ذهن شما خوانندگان محترم را درگیر کند، امکانات و خدمات این سایت است. سامانه نجاح چه امکاناتی را برای طلاب ارائه می دهد؟

تمامی طلاب و حوزویان سراسر کشور، پس از ثبت نام و دریافت نام کاربری و رمز عبور، وارد پروفایل شخصی خود می شوند و می توانند از بخش منو و دیگر بخش های سایت، از خدمات مورد نظر خود در سامانه نجاح حوزه علمیه استفاده کنند.

در ضمن، این سامانه هر روز در حال افزایش خدمات خود برای دانش آموختگان عزیز است.

از خدمات این سایت که طلاب و حوزویان می توانند از آن ها استفاده کنند به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • ثبت نام امتحانات کتبی و شفاهی
  • دریافت و مشاهده کارنامه
  • مشاهده ریز نمرات دانش آموختگان
  • مشاهده نتایج امتحانات
  • انتخاب واحد
  • نمایش اخبار آموزشی
  • مشاهده اطلاعیه های آموزشی
  • تغییر و اصلاحیه مشخصات فردی در پنل کاربری
  • و…

دانش آموختگان حوزه های علمیه، برای راحتی و بدون حضور فیزیکی در مرکز مدیریت حوزه علمیه، می توانند با ثبت نام و ورود در سامانه نجاح طلاب به آدرس login.ismc.ir از خدمات آموزشی مورد نظرشان استفاده کنند.

سایت نجاح در تمام ساعات شبانه روز در دسترس طلاب قرار دارد و ایشان می توانند به راحتی و بدون دردسر هر زمان که بخواهند به اطلاعات مورد نظرشان دسترسی داشته باشند.

 

سوالات متداول

علامت سوالسامانه نجاح حوزه علمیه به چه منظوری طراحی و راه اندازی شده است؟

سامانه نجاح حوزه علمیه login.ismc.ir برای راحتی آموزش به صورت غیر حضوری برای طلاب و حوزویان طراحی شده است.

علامت سوالآدرس اینترنتی سامانه نجاح طلاب چیست؟

برای ورود به سامانه نجاح کافی است تا آدرس login.ismc.ir را در مرورگر خود وارد کنید و یا بر روی این لینک کلیک کنید.

علامت سوالسامانه نجاح چه خدمات و امکاناتی را به طلاب ارائه می دهد؟

این سامانه خدماتی مانند ثبت نام امتحانات کتبی و شفاهی، مشاهده کارنامه، مشاهده ریز نمرات، انتخاب واحد و… را در اختیار طلاب عزیز قرار میدهد.

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

سامانه نجاح چیست؟

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

یکشنبه

1403/1/12

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید