استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲

استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۰

یکی از ارکان مهم جامعه و دولت وزارت آموزش و پرورش می ‌باشد. این نهاد با قبول مسئولیت سنگینِ تربیتی و آموزشی کودکان و نوجوانان به همراه پرورش معلمان یک امر مهم را در کشور به دوش می‌ کشد. جذب شدن به این نهاد تنها توسط آزمون‌ هایی که با نام آزمون استخدامی در جامعه شناخته شده است، انجام می ‌شود.

یک راه دیگر استخدام شدن کسب نمره قبولی در کنکور سازمان سنجش و شروع به تحصیل در دانشگاه‌ های زیر شاخه آموزش و پرورش (دانشگاه فرهنگیان) است.

اگر شما هم دوست دارید تا در آموزش و پرورش استخدام شوید، توصیه می کنیم این مقاله را از دست ندهید و تا پایان همراه ما باشید.

نگاهی به آزمون استخدامی آموزش و پرورش

آزمون استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش هر سال همراه با آزمون مابقی دستگاه‌ های دیگر برگزار می ‌گردد.

به خاطر داشته باشید تفاوت استخدام شدن در آموزش و پرورش با تحصیل در دانشگاه فرهنگیان در این است که اگر شما کنکور خود را با موفقیت پشت سر بگذارید و امتیاز بالایی کسب نماید تا بتوانید این دانشگاه را انتخاب کنید؛ باید در مصاحبه امتیاز لازم را نیز به دست آورید.

پس از قبولی در گزینش شما جزو یکی از معلمان آینده به شمار می ‌روید. از این پس دانشگاه فرهنگیان مسئول ارائه خدمات آموزشی به شما به همراه حقوق و مزایا است.

شخصی که می‌ خواهد پس از دریافت مدرک لازمه در آزمون استخدامی شرکت کند، باید بداند که یک دوره آموزشی را حتماً باید سپری نماید؛ گاهی اوقات نیز بر اساس نوع قرار داد (رسمی، پیمانی، قرار دادی، حق التدریس و…) حقوق و مزایا به شما تعلق می ‌گیرد.

نگاهی به آزمون استخدامی آموزش و پرورش

شرایط قبولی در آزمون استخدامی

آخرین خبر در مورد استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش این است که، در ۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ در سیستان و بلوچستان رئیس دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد: در سال جاری قرار است چهار هزار نفر به استخدام فرهنگیان در بیاید.

از این تعداد افراد، ۱۰۰۰ نفرشان مربوط به زاهدان هستند و در آن‌ جا مشغول به خدمت خواهند شد و الباقی نیرو ‌ها در شهرستان ‌های این استان مشغول به خدمت می ‌شوند. استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش در تمامی استان ‌ها بر اساس آزمون انجام می ‌شود.

جناب آقای نیک پناه فرمودند: همه اشخاصی که مدرک کاردانی، لیسانس و دکترا دارند می ‌توانند در این آزمون شرکت کنند؛ اما در ادامه اعلام کردند که شانس استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش بیشتر در اختیار افرادی است که سابقه‌ استخدامی قبلی در هیچ دستگاه و نهادی را ندارند.

شرایط استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش چیست؟

نکته مهم و قابل تأملی که در مورد جذب نیرو در آموزش و پرورش وجود دارد، این است که تنها پارامتر استخدام شدن کسب نمره قبولی نیست؛ بلکه علاوه بر مدارک، معیار ‌های معینی در این باره مورد بررسی قرار می ‌گیرد.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

شرایط عمومی

تیکشخص درخواست ‌دهنده ایرانی باشد و یا تابعیت ایران را داشته باشد.

تیکاین شخص به دین اسلام و یا ادیان مشخص شده در قانون اساسی کشور متعهد و معتقد باشد.

تیکشخص متقاضی به قانون اساسی ایران پایبند باشد.

تیکآقایان از کارت اتمام خدمت و یا معافیت خود از سربازی برخوردار باشند.

تیککارت ملی جدید صادره‌ کشور را داشته باشند.

تیکسلامت جسمی و روانی آن‌ ها توسط روانپزشکان مورد تأیید باشد.

تیکبه هیچ نوع از مواد اعتیاد‌ آور و مخدر وابستگی نداشته باشند.

تیکاز سابقه کیفری برخوردار نباشد. (عدم وجود سوء پیشینه)

تیکمتقاضی نباید ممنوعیت استخدامی داشته باشد.

تیکشرکت‌ کننده در هنگام معرفی به گزینش در استخدام شرکت و دستگاه دیگری نباشد.

تیکاز شرایط سنی که هر ساله توسط دانشگاه فرهنگیان معین می ‌شود، برخوردار باشد.

شرایط استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش چیست؟

شرایط اختصاصی

این شرایط هر سال متناسب با رشته ‌های مورد آزمون متغیر است؛ اما به طور کلی استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ مانند تمام سال‌ های گذشته مصاحبه و معاینات پزشکی را دارد.

در سال ۱۴۰۲ تمرکز بر پذیرش به صورت بومی است. امسال ۲۵ درصد از امتیاز استخدامی به ایثارگران و ۵ درصد به رزمندگان ۶ ماه حضور یافته در مناطق عملیاتی تعلق می ‌گیرد. همچنین سه درصد نیز به معلولان اختصاص داده شده است.

مدرک دانشگاهی و حوزوی لازم را جهت شرکت در آزمون حتماً باید کسب کرده باشید. کمترین سن شرکت در آزمون بیست سال کامل است و بیشترین سن ۳۵ سال است.

البته گاهی اوقات شرایطی ایجاد می ‌شود که لازم به ایجاد تبصره است؛ پس برای قانون کلی اعلام شده، استثنا ‌هایی قائل می‌ شوند. به عنوان مثال: اشخاصی که در سال ۵۹ تا ۶۷ طالبان در جبهه‌ های جنگ حضور داشتند؛ مطابق با بازه زمانی حضور در جنگ به حداکثر سن استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش اضافه می ‌شود.

خانواده (همسر، فرزندان، پدر، مادر، خواهر، برادر) شهدا، خانواده آزادگان، خانواده افراد مفقودالاثر، تا پنج سال بالاتر از حداکثر سن اجازه حضور در آزمون را دارند. آزادگان و خانواده شهدا (فرزندان) به همراه جانبازان ۲۵ درصد و بیشتر، از شرط سنی معاف هستند.

اشخاصی که با مدارک کمتر و یا بالاتر از سطوح اعلام شده از طرف سازمان سنجش، قصد شرکت در آزمون را دارند؛ حتی پس از کسب نمره قبولی نیز مدارکشان بررسی نخواهد شد.

نکات مهمی که باید هنگام ثبت نام رعایت کنیم

مهم: اگر در مورد شرایط شغلی، خانوادگی و مدارک تحصیلی خود خلاف واقعیت را اعلام کنید؛ پس از برملا شدن حقیقت طی تحقیق و تفحص سازمان سنجش، استخدام شدن شما در هر مرحله ‌ای که باشد لغو خواهد شد.

نکته: شرایط لازم جهت حضور و پذیرش در آزمون در هر سال شامل تغییراتی خواهد بود؛ لذا به یاد داشته باشید قبل از شرکت در آزمون استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید و شرایط اعلام شده را مد نظر قرار دهید.

افرادی که به شغل شریف تدریس علاقه‌ مندند و توانایی روحی و کلامی آموزش را در خود حس می ‌کنند، باید به این رشته و آزمون روی بیاورند. متأسفانه برخی از جامعه بر این تصورند که معلم بودن از درآمد هنگفتی برخوردار است؛ که باید عرض کنیم در اشتباه ‌اند.

نکات مهمی که باید هنگام ثبت نام رعایت کنیم

سخن آخر

در این مقاله شرایط استخدام در آموزش و پرورش را بیان کردیم. فراموش نکنید که استخدام شدن در هر شغلی، روحیات خاص خودش را می طلبد؛ بنابراین اگر می خواهید به عنوان یک معلم در آموزش و پرورش استخدام شوید، ابتدا این موضوع را بررسی کنید که آیا صبر و حوصله تدریس و مدیریت کلاس برای بچه ها را دارید؟

اگر در این زمینه سوالی داشتید، می توانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را برایتان ارائه دهند.

سوالات متداول

معلم‌ ها چه بیمه‌ هایی دارند؟

بیمه حوادث و بیمه تکمیلی درمان خانواده یا بیمه انفرادی از مهم ‌ترین بیمه‌ های این افراد هستند.

حقوق معلم‌ ها چقدر است؟

حقوق این اشخاص متفاوت است؛ چرا که نحوه استخدام شدن آن‌ ها و قراردادشان بر اساس سال‌ های تدریس فرق دارد.

اشخاص حق ‌التدریس در تابستان حقوق می ‌گیرند؟

متأسفانه حقوق و بیمه این افراد در تابستان قطع خواهد شد.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 111 نظر:
    1. برای بررسی بیشتر با مشاورین آویژه تماس حاصل فرمایید

  1. سلام براآزمون خدماتی آموزش وپرورش شرایط سنی روتا40سال بگیرن مدرک کارشناسی روهم قبول کنن باتشکر

  2. فقط رشته روانشناسی وعلوم تربیتی آموزش ابتدایی…پس ماهایی ک علاقه داریم ولی درزمان ما رشته های خاصی مطرح نبود والان مطرح شد باید علاقمونو دفن کنیم…چرا اجازه نمیدید همه یکسان خودشونو بسنجن الانم ک شرایط سنی گرفته مارو باز دهه ۶۰بدبخت

  3. سلام پس خواهشاً برای این آزمون باز هم رشته های روانشناسی و تربیتی و فلان و فلان رو فقط نزارن.با این رشته ها همه جا میشه ثبت نام کرد
    رشته مهندسی مدیریت پروژه رو لطفا بزارین رشته هایی ک نتونستن تو‌دبیری و آموزگاری شرکت کنن😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓😓

  4. سلام ایا امکان استخدام خدماتی امسال وجود دارد واینکهبا دیپلم میشه

    1. در صورت فراخوان و اطلاعیه ازمون امکان پذیر میباشد

  5. سلام من دارای معافیت پزشکیم سی سه سالمن دیپلمم خانوادشهیدم برا خدماتی میشه شرکت کرد

    1. باتوجه به معافیت پزشکی امکان دارد برخی ارگان ها نسبت به جذب شما سخت گیری داشته باشند

  6. سلام سی سه سالمه معافیت پزشکی دارم برا خدماتی قبولم میکنن ، خانواده شهیدم واینکه مجرد قبول میکنن ،و خریدخدمات ازمون داره

  7. سلام خاهشن ج بدید معافیت پزشکی و زیردیپلمم و سی پنج سالمه برادر شهیدم قبول میکنند واینکه ازمون دازه یا خوداموزش پرورش میگیره خاهشن جواب بدید

    1. برای آموزش و پرورش دبیری حداقل مدرک لیسانس هست

  8. سلام من متولد ۶۷ هستم الان یک سال تو مدرسه کار میکنم به عنوان خدمتکار بدون حقوق فقط از بوفه برام میمونه به امید اینکه استخدام بشم با مدرک فوق دیپلم یعنی تو آزمون میتونم شرکت کنم برا ما که کار میکنیم تو مدرسه برا تو آزمون درصدی هست

    1. با سلام و وقت بخیر باید مقطع تحصیلی شما حداقل لیسانس باشد و رشته تحصیلی شما مطابقت با کد رشته شغل داشته باشد

    2. سلام الان کدوم شهر مشغول کارهستین..؟تابتونم راهنمایی کنم

    3. سلام خسته نباشید استخدام واسه سرایداری مدرسه با مدرک دیپلم هم قبول میکنن

  9. سلام من سرایدار هستم و به صورت پیمانی استخدام شدم آیا میتونم تو آزمون استخدامی آموزگاری شرکت کنم؟

  10. سلام .فرزند جانباز ۲۵درصدم.همه شرایط دارم.پدرم بازنشسته هست.دیپلم دارم..درحالی ک فوق دیپلم دارم میگرم ترم آخر هستم .الان میتونم ثبت نام کنم با دیلپم یانه.اموزش پرورش گیر نمیدن بهم.
    الان با دیپلم ثبت نام کنم رد نمیشم

  11. باسلام من فرزندبازنشسته اموزش وپرورش
    میباشم ودیپلم ناقص، پدرم درمهر۱۳۸۷
    بازنشسته شدندودربهمن ۱۴۰۰فوت نمودن
    ایامیتوانم بعنوان خدمتگزاردرسازمان
    مشغول شوم ممنون

    1. ازمون استخدامی داره تحت عنوان ازمون استخدامی نیرو خدماتی اموزش پروش هم خانم ها و هم آقایان می توانند در این آزمون شرکت کرده و در صورت قبولی و داشتن شرایط لازم مشغول به کار شوند.

  12. سلام
    من مدرک سیکل دارم آیا شرایط استخدام برای نیروی
    خدماتی سرایدار را دارم ممنون

  13. سلام من یه خانم ۳۶ ساله هستم دارای مدرک دیپلم..ار استان اصفهان
    میخواستم بپرسم میشه برای استخدام نیروی خدماتی شرکت کنم

  14. سلام خسته نباشید گفتم من ۳۶سال دارم میتونم برای استخدام شرکت کنم خانم هستم ممنونم

  15. سلام با مدرک دیپلم میتوان برای استخدام خدماتی آموزش پرورش شرکت کرد ؟ فرزند بازنشسته فرهنگی الویت و امتیازی دارد ؟ زمان ثبت نام را لطفا اعلام نمایید . ممنون

  16. سلام آیا درست است که هرمستخدم ایثارگر فقط ازصبح ساعت ۷ تا ۱بعدازظهر به مدرسه مورد نطر سرکشی میکند کیا یک مدرسه دست چند مستخدم هستند آیا حقیقت دارد من از افرادی ازبنیادشهیدشنیدم تشکر

    1. برای بررسی بیشتر با مشاورین آویژه تماس حاصل فرمایید

  17. آخر سال داره میاد خبری از آزمون خدمات وسرایداری این آموزش پرورش نشود.همه رو سرکار گذاشتن چرا کسی دیگه تکلیف روشن نمیکنه.چقدر منتظر بمانیم

  18. سلام من ۱۵ ماه ایثارگری دارم ومدارک پنجم ابتدایی دارم اما مستجر علاقه به خدمات سرایداری دارم ۵۰ سالمه میتونم در ازمون شرکت کنم

  19. سلام خودم لیسانس وهمسرم فوق دیپلم هستندمیتونم برای نیروی خدماتی ثبت نام کنم استان قم وبایدکجامراجعه کنم

    1. می توانید برای ارگان هایی که فراخوان دادند اقدام کنید

  20. سلام من همسرم سابقه دار هست اگه بخوام استخدام بشم میتوانم استخدام نیروی خدماتی بشوم

    1. در صورتی که در مرحله تحقیقات محلی مشکلی پیش نیاد امکان پذیر میباشد

  21. سلام خسته نباشیدبنده ازاستان فارس شهرستان کازرون هسم ک چندین سال بامراجعه مکرربه اداره مربوطه بخاطربیکاری وتنگدستی امرارمعاش زندگیم مراجعه کردم گفتن فعلأدرحال حاضرهیچ خبری بهمان ندادن برای جذب نیروسرایداری لیکن ازسن28سالگی تاالان ک درحال حاضرسنم به37رسیده همین کلامات تکرارکردندخواسم ازمظهرشمابپرسم ایامن هم ک سنم به این حدودرسیده قابل شرکت درآزمون میشوم یاخیرممنون سپاس از اهنمایی شما

  22. باسلام اینجانب نیروی خرید خدمات با مدرک کارشناسی می باشم باتو به این که فرزند جانباز هستم آیا احتمال استخدامی بنده در سال ۱۴۰۲ وجود دارد؟

  23. سلام من دیپلم ناقص دارم آیا برا خدماتی آموزش پرورش قبول میکنن.فرزنده ایثارگر هم هستم.

    1. سلام وقتتون بخیر بستگی به شرایط استخدام دارد.

      1. و باز هم مثل همیشه شرایط ایثارگران….. داداش شما شرایطت ب همه جا میخوره
        😏 دیگ یه اینجا رو بدین به عادی ها🙄🙄🙄

  24. مدرک تحصیلی من سیکل هستش و فرزند جانباز 25در صد متوفی و با 32ماه جبهه هستم
    الان 35سالم شده و بیکارم
    آیا به عنوان خدمتگذار میتونم وارد آموزش و پرورش بشم

    1. سلام
      بستگی به اداره ی اموزش و پرورش استان شما دارد

  25. مدرک تحصیلی من سیکل هستش و فرزند جانباز 25در صد متوفی و با 32ماه جبهه هستم
    الان 35سالم شده و بیکارم
    آیا به عنوان خدمتکار میتونم وارد آموزش و پرورش بشم

    1. سلام
      بستگی به اداره ی اموزش و پرورش استان شما دارد

      1. سلام من هم سابقه کاری دارم هم فرزند جانباز هستم آیا برای خدمت گزار ی قبولم میکنند

  26. باسلام خانمی هستم با۲۰سال سابقه کاردرمدارس غیردولتی هرسال هم به آموزش وپرورش میگم
    میگن مااستخدام نداریم اولویت باشماست
    دیگه نمیدونم کی میخان استخدام کنن
    باحقوق کم داریم ساعت زیادی کارمیکنیم
    ماباید تاکی صبر کنیم ؟?

    1. سلام
      باید ازمون تبدیل وضعیت اموزش پرورش را شرکت کنید

  27. باسلام خانمی هستم با۲۰سال سابقه کاردرمدارس غیردولتی هرسال هم به آموزش وپرورش میگم
    میگن مااستخدام نداریم اولویت باشماست
    دیگه نمیدونم کی میخان استخدام کنن
    باحقوق کم داریم ساعت زیادی کارمیکنیم

    1. سلام
      باید ازمون تبدیل وضعیت اموزش پرورش را شرکت کنید

  28. باسلام خانمی هستم با۲۰سال سابقه کاردرمدارس غیردولتی هرسال هم به آموزش وپرورش میگم
    میگن مااستخدام نداریم اولویت باشماست
    دیگه نمیدونم کی میخان استخدام کنن
    باحقوق کم داریم ساعت زیادی کارمیکنیم

    1. سلام
      باید ازمون تبدیل وضعیت اموزش پرورش را شرکت کنید

  29. بنام خدا / به عنوان یک معلم بازنشسته با حدود 34 سال سابقه خواستم مطالبی را به عرض برسانم ! با توجه به کمبود نیرو مخصوصا معلم که متاسفانه سال به سال بر کمبودها اضافه میشود و مسایل و مشکلاتی را به همراه دارد متاسفانه به جای اینکه این کمبود ها را از طریقه بکار گیری جوانان تحصیل کرده و علاقه مند و نیروی جوان از طریق اموزش و دوره ضمن خدمت جبران نمایند متاسفانه و متاسفانه این کمبود را از طریق دعوت بکار نیروهای بازنشسته که سالها از سن بازنشستگی انها گذشته و نه از روی عشق و علاقه بلکه به علت ناچار بودن جبران کمبودهای تامین معیشت داوطلب می شوند که نه ظرفیت حلم و حوصله و طراوت و شادابی رادارند و نه به روز هستند و نه دیگر حوصله مطالعه بروز شدن و تعامل و شوخی کردن و بوجود اوردن انگیزه همراه با فضای بازی همراه با شادابی و خوش وبش تدریس را دارند که همین مسِله در اینده عدم پیشرفت تحصیلی و زده شدن دانش اموزان را به دلیل اینکه دانش اموزان نه با معلم جوان پرحصله بلکه با معلمی که بر اثر کهولت سن که دوره استراحتش میباشد و حوصله جو شلوغ کلاس را ندارد و فضایی خشک و بی روحیه را بوجود میاورد دست به گریبان هستند و جز به هدر رفتن اوقات تحصیلی و تربیتی ودر نتیجه افت شدید تحصیلی همراه با هدر دادن انگیزه درونی و بیرونی دانش اموزان با توجه به تورم و گرانی و هزینه های تحصیلی خانواده ها و در اخر و نتیجه سوختن بهترین ظرفیتها و عدم شکوفا شدن استعداد درونی دانش اموزان همراه با افت شدید تحصیلی و عدم شور و شوق و نشاط دانش اموزان به حضور در کلاس درس که انشااله امید است نسبت به این خسران بی جبران اقدامی موثر بعمل اید انشااله

  30. سلام اگر از قول ما نیروهای خدماتی می شنوید یا نیروهای یهودی استخدام شده در آموزش وپرورش سر چهارراه کار روز مزد بکنید بهتر از آن است که به استخدام این اداره در بیاید چون وقتی با نیروها کار دارند میگویند شما از ما هستید وقتی مثل معلم ها بعث رتبه بندی آمد می گویند شما از ما نیستید چرا باید این طور باشد عدالت کجاست که دم از عدالت می زنید

  31. سلام وعرض ادب واحترام.بنده بسبار به شغل معلمی علاقه وخداروشکر دارای حوصله خوبی در این زمینه هستم وی متاسفانه دارای مدرک لیسانس حسابداری هستم و۳۳ سال دارم وآموزش وپرورش استخدامی حسابداری نداشت بنده چگونه میتوانم در این شغل شریف وارد شوم از هرکسی سوال میکنم پاسخگو نیستند؟.لطفا راهنمایی بفرمایید.خدا خیرتان دهد😌🤲

  32. تاریخ ثبت نام نیروی خرید خدماتی چه روزی هست لطفا اعلام کنید

  33. خوزسستان اهواز کوی نبوت خ ا فردوسی پ ۷۳سلام خسته نباشی خواستم بگم آموزش و پرورش قسمت خدمات استخدامی دارد یا نه

    1. خوزستان اهواز کوی خ ا فردوسی پ ۷۳ خسته نباشید خواستم بگم آموزش و پرورش قسمت خدمات استخدامی دارد منتظر پاسخ شما هستم دیپلم برق صنعتی دارم پدرم و مادرم فوت کردندبیکار هستم

  34. سلام تاریخ ثبت نام نیروی خدماتی آموزش و پرورش چه روزی است و آیا بامدرک دیپلم هم میشه استخدام شد

  35. سلام تاریخ ثبت نام نیروی خدماتی آموزش و پرورش چه روزی است

  36. سلام خسته نباشی خواستم بگم اموزش وپرورش قسمت خدمات نیرو مخواهد یا نه پگیری کنید

    1. سلام با مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی میشود در استخدامی نیروی خدماتی آموزش پرورش شر‌کت کرد؟پدرم بازنشسته فرهنگی است امتیازی داریم ؟

        1. برای خدمات هم لیسانس لازمه😳😳😳
          لیسانس بی ارزش شده یا چخبره

    2. لطفاً سابقه کار در نهادهای انقلابی راجزسابقه کاربرای شرایط سنی قبول کنید تاماوارد آموزش و پرورش شویم ممنون میشیم اقدام کنید

  37. سلام الان کمبود نیرو خدماتی اموزش پرورش در مدارس اشپز و سرایدار و راننده هست اگه قرار باشه ازمون بگیرن شاید اونایی ک قبول بشین چنین شرایط نداشته باشن

  38. سلام الان کمبود نیرو خدماتی اموزش پرورش در مدارس اشپز و سرایدار و راننده هست اگه قرار باشه ازمون بگیرن شاید اونایی ک قبول بشین چنین شرایط نداشته باشن من اشپزم مدرک اشپزی هم دارم الان ۳سال ب عنوان اشپز دارم داخل مدرسه شبانه روزی ب کمترین دسمزد کار میکنم ب امید اینکه روزی استخدام بشم

  39. سلام برای من فرم تکمیل برای الویت ناحیه ی مورد نظر اومده ولی در قسمت مدرک تحصیلی تا فوق دیپلم گزینه داره درصورتیکه من لیسانس دارم الان باید چه کنم؟

  40. سلام مدرک سطح 2حوزه را دارم و متولد 63 آیا شرایط استخدامی در نیروی خدماتی را دارم تشکر

  41. باسلام ایا برای شرکت درازمون نیروهای خدمتگزاری وسرایدار متقاضی بایدمدرک دیپلم داشته باشد

  42. سلام من ۳۴ سالمه ودیپلم دارم نمیتونم به عنوان نیروی خدماتی در اموزش وپرورش استخدام بشم؟

      1. سلام آیا استخدام سریداری اموزش و پرورش همزمان با استخدام اموزش و پرورش است یا جدا است لطفا جواب من رابدهید

  43. سلام پدرمم سرایدار خدمتگزاره برای کمک کردن ب مدرسه بعلت کمبود نیرو من ک کمکش کردم دستم بربه مشکل خورد عصبش قط شد ب طوری ک س بار عمل کردم سیو پنج ملون خرج کردم ک قط نشه باصورتجلسه مدیرو هشت نفر از معلم مدرسه اما سه ساله پروند دارم اداره کل اما میگن استخدام ندارن با این مشکلی ک برام پیش اومده چیکار باید بکنم هیچ ارگانی استخدام نمیکنن چون معاف پزشکی کردن بخاطر دستم حالا من چیکار باید بکنم حتی نماینده شهرم کرمانشاه آقای میریم نامه بهم داد ک ب مدیر کل دادم اما میگه باید آقای نوری وزیر دستور بده حالا من با این سن ۲۷ سالگیم باید بمیرم هیچ جا حاظر نمیشه کار بهم بده باید درد دلمانو ب کی بگیم با کلی نامه و صورتجلسه دارم از کی کمک بخوایم یه راهی جلو پای ماهم بذارین

    1. سلام. پیشنهاد میشود برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش آماده شوید و از سهمیه معلولین استفاده کنید در صورت کسب نمره قابل قبول در آزمون روند استخدام شما سهل تر خواهد شد.

  44. سلام پدرمم سرایدار خدمتگزاره برای کمک کردن ب مدرسه بعلت کمبود نیرو من ک کمکش کردم دستم بربه مشکل خورد عصبش قط شد ب طوری ک س بار عمل کردم سئو پنج ملون خرج کردم ک قط نشه باصورتجلسه مدیرو هشت نفر از معلم مدرسه اما سه ساله پروند دارم اداره کل اما میگن استخدام ندارن با این مشکلی ک برام پیش اومده چیکار باید بکنم هیچ ارگانی استخدام نمیکنن چون معاف پزشکی کردن بخاطر دستم حالا من چیکار باید بکنم

    1. سلام. پیشنهاد میشود برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش آماده شوید و از سهمیه معلولین استفاده کنید در صورت کسب نمره قابل قبول در آزمون روند استخدام شما سهل تر خواهد شد.

  45. سلام من ۳سال بصورت انجمنی اشپز مدرسه شبانه روزی هستم ایا جذب نیرو خدماتی از طریق گزینش هست یا ازمون چون بعضی میگن برای جذب نیرو خدماتی ازمون میگیرن

    1. سلام. برای جذب نیروی خدمات باید با توجه به فراخوان های آتی در آزمون و یا مصاحبه شرکت کنید.
      تا کنون آزمون کتبی برای جذب نیروی خدماتی اجرا نشده و صرفا پس از طی مصاحبه و گزینش به کار مشغول میشدند برای آینده ممکن است این روال تغییر یابد بنابراین باید طبق فراخوان ها عمل کنید.

      1. کمبود نیرو خدماتی در اموزش پرورش در مدارس آشپز و نگهبان و راننده هست اگه ازمون بگیرن شاید اونایی ک قبول بشن هچ کدام چنین شرایط رو نداشته باشن

  46. با سلام احترام ببخشید با مدرک کاردانی میشه جذب خرید خدماتی شد یا ن میتونم در استخدام آموزش پرورش شرکت کنم یا ن

    1. سلام من۴۳ سال دارم توانایی امور سرایداری رادارم هم اکنون شاغلم دریک شرکت خصوصی ولی قراردادم سه ماهه است آیا میتوانم ثبت نام کنم

    2. آیا من که دارم ۱۳سال تو مدرسه به عنوان خدمتگزار خاک می خوراهم باما۱۰۰۰۰۰۰تومان با مدرک فوق دیپلم آیاحق من نیست که جذب آموزش پروش شوام بیمه نیستم

    1. سلام من ازلرستان زمان استخدام سرایدارآموزش پرورش کیه هست

      1. سلام زمان دقیق مشخص نشده ولی احتمالا همین ماه یا ماه اینده باشه

      2. من با صورتجلسه هشت معلم ک در مدرسه دستم بر ب مشکل خورده معاف پزشکی دادن بهم هیچ ارگانی منو استخدام نمیکنه پرونده دارم تو اداره کل اما استخدام نمیکنن کی استخدامی میاد سه ساله دستمم فلج شده باصورتجلسه هیچی ب هیچی پدرمم خدمتگذاره مدرسه س خودش بعلت کمبود نیرو این حادثه برام پیش اومده چیکار باید بکنم

        1. سلام. پیشنهاد میشود برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش آماده شوید و از سهمیه معلولین استفاده کنید در صورت کسب نمره قابل قبول در آزمون روند استخدام شما سهل تر خواهد شد.

  47. سلام چرا آموزش وپرورش به فریاد نیروهای خدماتی وسرایداران نمی رسد بااین وضع اقتصادی بااین حقوق زیر فقرفقر کسی میتونه دوام بیاورد والا به حضرت عباس موندیم دردمان رو به کی بگیم که برای نیروهای خدماتی وسرایدارن هم افزایش حقوق بدن

    1. سلام. میزان حقوق در ارگانهای مختلف از جمله آموزش و پرورش با توجه به معیارهای متفاوتی تعیین می‌شود و یک مورد درون ارگانی محسوب شده و چنانچه سازمان از قوانین حداقل حقوق وزارت کار تجاوز نکند نمیتوان برای آن شکایتی مطرح کرد.

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید