ثبت نام آزمون گوته a1

ثبت نام آزمون گوته a1

در سال های پیش که اکثر دانشجویان به دنبال تحصیل در آلمان بودند، به دلیل نبود منبع علمی معتبر برای آزمون گوته همواره با چالش هایی روبه رو می شدند. به همین علت این موضوع باعث شد تا در اولین فرصتی که برایمان پیش بیاید، مقاله ای برای پاسخگویی سوالات شما تهیه کنیم.

با این مقاله کسانی که قصد ادامه تحصیل در آلمان و گرفتن مدرک گوته را دارند، می توانند به راحتی پاسخ سوالات خود را بیابند.

برای تحصیل، اقامت و یا اشتغال در کشور های خارجی، باید شما با زبان و فرهنگ آن کشور آشنایی داشته باشید و توانایی برقراری ارتباط با مردم آن کشور را داشته باشید.

ممکن است برخی از کشورها برای تحصیل از شما مدرک زبان مرتبط با زبان خودشان را درخواست کنند و شما ناچار باشید علاوه بر یادگیری زبان انگلیسی، به زبان مخصوص آن کشور نیز تسلط داشته باشید.

ما در مرکز مشاوره آویژه برای پاسخگویی به سوالات شما در زمینه ثبت نام، نتیجه و نحوه برگزاری این آزمون پاسخگو هستیم. اگر می خواهید در مورد نحوه آزمون، ثبت نام و منابع آزمون گوته اطلاعاتی داشته باشید، با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید.

آزمون گوته چیست؟

آزمون گوته چیست؟

آزمون گوته آزمون اختصاصی برای ورود به دانشگاه های آلمان است. اگر قصد تحصیل، کار و مهاجرت به آلمان را دارید، باید حتما زبان آلمانی را در حد متوسط بلد باشید تا هنگام تحصیل در دانشگاه، مهاجرت و اشتغال با در برقراری ارتباط با دیگران به مشکل بر نخورید.

اگر قصد تحصیل در دانشگاه های آلمان را دارید و می خواهید شانس قبولی بیشتری داشته باشید، توصیه می کنیم حتما به دریافت مدرک گوته اقدام کنید.

این آزمون توسط یک موسسه غیر انتفاعی ایجاد شده و نام این آزمون از شاعر معروف آلمانی یوهان گوته برداشته شده است. هدف این موسسه گسترش زبان و فرهنگ کشور آلمان و جذب هزاران نیروی متخصص است.

این موسسه همچنین توسط دولت آلمان نیز اداره می شود و بیشتر هزینه های این موسسه را دولت می پردازد. در سال 1995 این موسسه شروع به فعالیت کرد و همچنان دانشجویان زیادی در انتظار قبولی و دریافت مدرک گوته برای تحصیل یا اقامت در آلمان هستند.

ثبت نام آزمون گوته

برای ثبت نام برای آزمون گوته باید به سایت رسمی آزمون گوته به نشانی https://www.goethe.de مراجعه کنید. پس از ورود به سایت باید ثبت نام کنید.

ثبت نام آزمون گوته

مدت اعتبار آزمون گوته

همانطور که می دانید مدرک آیلتس و مدرک تافل مدت زمانی دارند. سوالی که اکثر متقاضیان می پرسند، این است که آیا مدرک گوته نیز همانند مدرک تافل و آیلتس، مدت اعتبار دارد و مدت اعتبار آن چقدر است؟

باید بگوییم که مدرک گوته نیز مانند مدرک تافل و آیلتس مدت زمانی دارد؛ مدت اعتبار این مدرک برای تحصیل در آلمان 2 سال است اما برای دریافت اقامت از کشور آلمان محدودیت زمانی وجود ندارد و تا همیشه این مدرک معتبر است.

آمادگی آزمون گوته

شما برای موفقیت در آزمون گوته علاوه بر داشتن دانش زبان آلمانی، نیاز دارید مهارت هم داشته باشید و اولین قدم برای موفقیت این است که بدانید دقیقا آزمون به چه صورت است و چه میزان اطلاعاتی از شما می خواهند و شما در کل چه مقدار آمادگی باید کسب کنید.

دانش شما، مدیریت زمان، اعتماد به نفس 100% موفقیت شما را در آزمون تضمین می کند. بحث مدیریت زمان در این بحث بسیار مهم است و در ادامه این مقاله می خواهیم به تکنیک و مهارتی هایی که شما را به مدرک گوته نزدیک می کند، اشاره کنیم.

سیستم آموزشی آزمون به این صورت است که شما در مجموع باید میانگین بالای 60 درصد از دو تا تایل (tile) دیگری بگیرید T پس اگر در یک تایل نمره کمتری بگیرید و در تایل دیگری نمره بالایی بگیرید، جبران می شود.

پونزآزمون سطح a1 از چهار مهارت تشکیل شده است که به شرح زیر است:

تیکمهارت شنیداری (Horen)

قسمت شنیداری از چهار قسمت شنیداری تشکیل شده است و مدت آن 20 دقیقه است. برای پاسخگویی به این سوالات باید به صدای نوار به خوبی گوش بدهید و همراه گوش دادن به سوالات نیز پاسخ دهید.

وقتی می دانید سوال دقیقا چه چیزی از شما می خواهد، راحت تر به سوال ها پاسخ خواهید داد. پس قبل از گوش دادن حتما تمامی سوالات را بخوانید و در جواب دادن عجله نکنید.

خوبی این آزمون این است که شما نیاز دارید 60 درصد از مجموع 4 تا بخش آزمون را جواب دهید و اگر یک بخشی را جواب ندادید و در بخش دیگری قوی تر هستید، جای نگرانی نیست، شما می توانید در بخش های دیگر نمره از دست رفته خود را جبران کنید.

حتما نمونه های آزمون گوته را تمرین کنید و با این نمونه سوالات جلو برید. مثلا وقتی در حال آزمون آزمایشی هستید، با دقت به صدای صوت گوش دهید و دقیقا مانند آزمون اصلی عمل کنید.

مهارت شنیداری

تیکمهارت خواندن (lesen)

این بخش هم سه قسمت دارد و شما برای پاسخگویی 25 دقیقه زمان لازم دارید. در بخش اول شما نامه های کوتاه تبلیغات کوتاه می بینید، در بخش دوم مطالبی را که در مورد موضوعات روزمره است را می بینید و در بخش سوم شما با توجه به گزینه، به سوالی که پرسیده شده، جواب درست را انتخاب کنید.

تیکمهارت نوشتاری (schreiben)

مهارت نوشتاری از دو قسمت تشکیل شده و شما در مدت 20 دقیقه باید به سوالات جواب بدید. در بخش اول یک فرم به شما داده می شود که باید به سوالاتی که در این رابطه پرسیده می شود پاسخ دهید. در بخش دوم نیز یک موضوع با چند تا سوال به شما داده خواهد شد.

در نوشتن این موضوعات باید قواعد زبان آلمانی را رعایت کنید و بهتر است در حد 30 کلمه بنویسید و زیاد به حاشیه نروید.

تیکمهارت صحبت کردن (SPRECHEN)

بخش آخر یعنی بخش مکالمه 15 دقیقه زمان می برد و شامل سه بخش است و شما باید در گروه و با شخص دیگری مکالمه کنید. در ادامه توضیح می دهیم که این بخش به چه صورت است، پس همراه ما بمانید.

  • بخش اول: در بخش اول یک کارت به شما نشان داده می شود که شما باید در مورد نام و نام خانوادگی، سن، از چه کشوری هستید، کجا زندگی می کنید، به چه زبانی صحبت می کنید و سرگرمی های مورد علاقه تان رو بگید. این بخش رو از قبل آماده کنید و چندین بار تمرین کنید.
  • بخش دوم: در بخش دوم شما باید از پارتنرتون سوال هایی که داده شده رو بپرسید و انتظار می رود تا بتوانید یک مکالمه عادی و معمولی رو برقرار کنید.

نکته ای که مهمی که وجود دارد این است که شما باید بعد از ثبت نام در این سایت، باید از کارکردن با این سایت و نحوه آزمون اطلاع داشته باشید.

مهارت نوشتاری

آزمون گوته در سطح a1

طبق اعلام سایت گوته، شما بعد از این سطح قادر خواهید بود در مورد مسائل و کارهای روزمره و بسیاری دیگر از موارد گفت و گو نمایید. همچنین گفت و گو های کوتاه، اطلاعیه و تابلو های عمومی، که در حد متوسط برای کار روزمره نیاز دارید، بعد از دریافت و طی کردن این دوره از سطح زبان آلمانی برای شما ممکن خواهد شد.

منابع کتاب برای سطح a1

طبق نظرات مشاوران آویژه، به شما پیشنهاد می کنیم که برای آزمون های سطح پایین زبان آلمانی نیازی نیست زیاد وسواس به خرج بدهید و روی یک کتاب و منبع خاص تعصب نداشته باشید؛ چرا که مطالب پایه و ابتدایی هستند و بیشتر منابع و کتاب ها در روش های مختلف به این مطالب پرداخته اند.

دانش و پایه زبان آلمانی چیزی نیست که از یک کتاب به کتاب دیگر تغییر کنه و همه منابع یکی هستند. چیزی که ضامن موفقیت شما در این راهه، اینه که درس ها و قواعد را به خوبی یاد بگیرید و زیاد تمرین کنید، سعی کنید در اول راه زیاد کتاب عوض نکنید.

آزمون گوته

هزینه آزمون گوته

هزینه آزمون گوته به شرح زیر است:

  • سطح A1: مبلغ آزمون ۱۰۵ یورو
  • سطح A2: مبلغ آزمون ۱۲۵ یورو
  • سطح B1: مبلغ آزمون ۲۱۰ یورو
  • سطح B2: مبلغ آزمون ۲۴۰ یورو
  • سطح C1: مبلغ آزمون ۲۷۰ یورو
  • سطح C2: مبلغ آزمون ۲۹۵ یورو
مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

سخن پایانی

تحصیل در آلمان برای ایرانیان مزایای زیادی دارد و بسیاری از کسانی که قصد مهاجرت به آلمان را دارند به دنبال یادگیری زبان آلمانی هستند. مدرک گوته برای تحصیل و کار پیدا کردن در آلمان بسیار کاربردی است.

شما هر سوالی در این زمینه داشته باشید می توانید با مشاوران ما در این زمینه مشاوره بگیرید تنها با یک تماس شما می توانید از تخصص و دانش مشاوران ما در مرکز آویژه استفاده کنید و در این زمینه موفقیت کسب کنید.
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

ثبت نام آزمون گوته a1

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- یک نظر:
  1. سلام وقت همه بخیر میخواستم بخاطر به دست آوردن سند گوته ثبت نام کنم اما نیدونم چی قسم باید ثبت نام کنم لطفن اگه کسی اطلاعات دارد مره هم در جریان بماند مه بسیار وقت کم دارم و دیگه ایکه اگه ثبت نام کنیم چقدر دیر طول می‌کشد تا ایکه نام ما برآید لطفن اگه کسی می‌فهمد برم معلومات بدهد

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید