ثبت نام رشته های پیرا پزشکی دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های علمی کاربردی در شاخه پیراپزشکی

رشته های پیرا پزشکی دانشگاه علمی کاربردی بسیار محدود هستند . همانطور که میدانید بازار کار رشته های پیرا پزشکی بسیار پرمتقاضی و همچنین بسیار پر درآمد است در نتیجه هر ساله توجه تعداد زیادی از دانشجویان را به سوی خود میکشاند . متاسفانه تا کنون زیر ساخت های مناسب و لازم برای ارائه رشته های پیرا پزشکی دانشگاه علمی کاربردی بوجود نیامده و امکان ثبت نام بدون کنکور این رشته ها وجود ندارد . برای اینکه تعداد متقاضیان و فارغ التحصیلان این رشته ها با نیاز بازارکار متناسب باشد ناچار باید برای ثبت نام در این رشته ها دانشجویان از پل کنکور عبور کنند ، اما امید آن هست که در سال آینده رشته های پیرا پزشکی دانشگاه علمی کاربردی در گرایش های بیشتری جذب دانشجو کنند . برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر از گرایش های این شاخه از علوم میتوانید این متن را تا انتها مطالعه کنید .

لیست رشته های علمی کاربردی در شاخه پیراپزشکی

همانطور که گفته شد لیست رشته های پیرا پزشکی دانشگاه علمی کاربردی بسیار محدود است اما این به این معنی نیست که در دانشگاه علمی کاربردی هیچ رشته پیراپزشکی ای ارائه نمیشود . این دانشگاه تعدادی از رشته های پیراپزشکی را در خود جای داده که از آنها میتوان به : دامپزشکی ، کارشناسی و کاردانی حرفه ای بهداشت ، علوم آزمایشگاهی در شاخه علوم آزمایشگاهی دامی ، کارشناسی و کاردانی تعمیر و نگهداری تجهیزات پزشکی و بسیاری رشته های دیگر که به این رشته ها بی شباهت نیستند ، اشاره کرد . این رشته ها و تعدادی رشته دیگر هستند که دانشگاه علمی کاربردی زیر ساخت های لازم و مورد نیاز را برای آنها بنا کرده کرده است . در لیست رشته های پیرا پزشکی دانشگاه علمی کاربردی تعدادی رشته دیگر وجود دارد که شما میتوانید آنها را در دفترچه ثبت نام علمی کاربردی مشاهده کنید .


بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور


مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

لیست رشته های پیرا پزشکی دانشگاه علمی کاربری

لیست رشته های پیرا پزشکی علمی کاربردی شامل همان مواردی است که در بالا گفته شد و البته در این لیست تعدادی رشته دیگر موجود است که شما میتوانید برای اطلاع از آنها به سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی مراجعه کنید و یا دفترچه این دانشگاه که اندکی پیش از ثبت نام بر روی سایت قرار میگیرد را مطالعه کنید . در لیست رشته های پیرا پزشکی دانشگاه علمی کاربردی یک رشته پرطرفدار وجود دارد که آن هم دامپزشکی میباشد . همانطور که میدانید رشته دامپزشکی در دانشگاه های روزانه نیازمند قبول شدن در کنکور با رتبه بسیار خوب و نزدیک به پزشکی است ، از این رو تحصیل در این رشته با کنکور بسیار سخت است و نیازمند تلاش بسیار است ، اما دانشگاه علمی کاربردی امکان ثبت نام این رشته را آن هم بدون کنکور برای متقاضیان این رشته تحصیلی فراهم ساخته است .

ارشد بدون کنکور علمی کاربردی

در واقع در لیست رشته های پیرا پزشکی دانشگاه علمی کاربردی هیچ رشته ای در مقطع کارشناسی ارشد امکان ثبت نام ندارد . اولین و آخرین باری که دانشگاه علمی کاربردی اقدام به ثبت نام دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد کرد در سال 1392 بود و آن هم با شرایطی بسیار سخت . امکان ثبت نام برای تعداد زیادی از دانشجویان خواهان این مقطع فراهم نشد و دلیل آن نیاز به سه تا پنج سال سابقه کاری در زمینه مربوط به رشته تحصیلی بود . پس از سال 92 دیگر امکان ثبت نام در این مقطع فراهم نیامد و در همان سال متوقف شد و دلیل آن بر همگان پوشیده ماند . دانشگاه علمی کاربردی اکنون در دو مقطع کاردانی و همینطور کارشناسی ارشد و البته دو بار در سال امکان ثبت نام دانشجو دارد و برای ثبت نام در این دو مقطع کنکور ندارد .

لیست رشته های پیرا پزشکی دانشگاه علمی کاربری


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی


ثبت نام رشته های پیرا پزشکی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام رشته های پیرا پزشکی در دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور است . همانطور که همه رشته های ارائه شده در این دانشگاه بدون کنکور دانشجو میپذیرند این دانشگاه نیز بدون کنکور امکان جذب دانشجو دارد . اما برای ثبت نام رشته های پیرا پزشکی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی متقاضی باید ابتدا از روز ثبت نام مطلع باشد و پس از گرد آوری مدارک درخواست شده از سوی دانشگاه در روز ثبت نام حضورا حاضر شود و مدارک خود را به دانشگاه ارائه دهد . یکی از مدارک لازم برای ثبت نام این دانشگاه در مقطع کاردانی همان مدرک دیپلم است که امسال در بسیاری رشته ها نیاز به مرتبط بودن با رشته انتخابی دانشجو هم ندارد . در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشجو باید مدرک کاردانی مرتبط با رشته درخواستی را ارئه کند و این نکته مهم است که حتما در روز ثبت نام شخصا حضور داشته باشد .


بیشتر بخوانید:رشته های دانشگاه علمی کاربردی


لیست رشته های پیرا پزشکی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

لیست رشته های پیرا پزشکی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی شامل رشته بهداشت نیز میشود . این رشته یکی از بهترین گرایش های پیرا پزشکی است . ثبت نام کاردانی حرفه ای بهداشت در این مقطع تنها نیاز به ارائه مدرک دیپلم دارد و بدون کنکور است . در لیست رشته های پیرا پزشکی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در دفترچه این دانشگاه ممکن است رشته مورد علاقه خود را بیابید و یا حداقل رشته ای را بیابید که به رشته موردنظرتان شباهت داشته باشد . در لیست این رشته ها که البته در زیر گروه مدیریت و خدمات اجتماعی جای میگیرند رشته هایی مانند پرستاری ، فیزیوتراپی ، شنوایی سنجی ، بینایی سنجی ، اتاق عمل و یا بسیاری رشته های دیگر وجود ندارد و خلاء آن بسیار احساس میشود اما مهم است بدانید که دانشگاه علمی کاربردی 70 درصد از کل رشته ها را در خود دارد .


بیشتر بخوانید:دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی


کاردانی به کارشناسی بدون کنکور

همانطور که در قبل گفته شد ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی بدون کنکور است و تنها نیازمند به ارائه دادن مدرک کاردانی به دانشگاه مقصد است . ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی برای دسته ای از افرادی که در بازارکار جامعه شاغل هستند و یا امکان تحصیل کردن با کنکور و همچنین در کلاس تایم اداری را ندارند یک گزینه پیشنهادی عالی است . دانشگاه علمی کاربردی با داشتن مراکز دانشگاهی بسیار مجهز و همچنین اساتید خبره و تحصیل کرده در سراسر کشور و ارائه دادن مدرک بین المللی در اکثریت رشته ها و گرایشها یکی از پرطرفدارترین دانشگاههای کشور است . ثبت نام این دانشگاه تنها نیازمند ارائه مدارک تحصیلی است و نیازمند پرداخت شهریه است . متقاصیان برای آشنایی با لیست رشته های علمی کاربردی میتوانند با تهیه دفترچه ثبت نام علمی کاربردی به خواست خود برسند .

شرایط ثبت نام رشته های پیرا پزشکی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

شرایط ثبت نام رشته های پیرا پزشکی کنکور دانشگاه علمی کاربردی مانند سایر رشته هاست و همانطور که بارها به آن اشاره کردیم تنها شرط آن پرداخت شهریه است . شهریه دانشگاه علمی کاربردی نسبت به سایر دانشگاه های سطح کشور بسیار کمتر است و از روز ثبت نام تا پایان امتحانات هر ترم تحصیلی برای دانشجو مهلت پرداخت دارد . یکی دیگر از شرایط ثبت نام رشته های پیرا پزشکی دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور حضور به موقع در کلاس ها است که البته همانطور که میدانید برای رفاه حال دانشجویان شاغل به کار ، خارج از زمان و ساعات اداری در ساعات غروب برگزار میشود . غیبت داشتن بیش ازحد در هر درس اخذ شده با توجه به تعداد واحد ها باعث حذف آن درس از سوی آموزش میشود و هزینه آن پرداخت نخواهد شد پس دانشجویان باید نسبت به حضور در کلاسهای درس کوشا باشند .

کاردانی به کارشناسی بدون کنکور


بیشتر بخوانید:ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی


سخن آخر با متقاضیان رشته های پیراپزشکی دانشگاه علمی کاربردی

انتخاب رشته تحصیلی و دانشگاه مقصد هر دانشجو میتواند یک اصل آینده ساز برای او باشد و اصلا قابل چشم پوشی کردن و بی اهمیت شمرده شدن نیست از این رو شما عزیزان میتوانید برای اطلاع کامل و دقیق از هر گونه مشاوره تحصیلی مثل انتخاب رشته کنکور و ثبت نام بدون کنکور با مشاورین متخصص و کار آزموده ما در مرکز مشاوره تحصیلی آویژه ارتباط برقرار کنید و از کمک های مشاورین متخصص ما در مورد رشته دلخواهتان بهرمند شوید .
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

ثبت نام رشته های پیرا پزشکی دانشگاه علمی کاربردی

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1402/12/10

جمعه

1402/12/11

شنبه

1402/12/12

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید