معرفی و ثبت نام رشته نفت و گاز علمی کاربردی بدون کنکور

رشته نفت و گاز علمی کاربردی بدون کنکور

رشته نفت و گاز علمی کاربردی بدون کنکور در مقطع کاردانی ارائه میشود . مهندسی نفت و گاز از پرطرفدارترین رشته های دانشگاه علمی کاربردی است . مهندسی نفت و گاز به هر آنچه که به هیدروکربن ها ارتباط داشته باشد مربوط است . رشته نفت و گاز علمی کاربردی بدون کنکور به اکتشافت تحت الارضی و سطح الارضی میپردازد . مهندسی نفت ارتباط تنگاتنگی با اکتشاف نفت و گاز و تمامی صنایع مربوط به آن دارد . رشته نفت و گاز علمی کاربردی بدون کنکور دارای سه گرایش زیر است :

مهندسی اکتشاف

مهندسی مخزن

مهندسی حفاری


بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


ثبت نام رشته نفت و گاز علمی کاربردی بدون کنکور

ثبت نام رشته نفت و گاز علمی کاربردی بدون کنکور در مقطع کاردانی در تمامی شعب این دانشگاه امکان پذیر است . ثبت نام رشته نفت و گاز علمی کاربردی بدون کنکور در دو نیم ترم مهرماه و بهمن ماه امکان پذیر است و خارج این زمان مهلت دیگری ندارد و امکان پذیر نیست . ثبت نام رشته نفت و گاز علمی کاربردی بدون کنکور دارای شرایط خاص است و متقاضیان باید برای ادامه تحصیل در این دانشگاه شهریه بپردازند . از مهمترین شرایط ثبت نام رشته نفت و گاز علمی کاربردی بدون کنکور دارا بودن مدرک دیپلم در رشته های نظری میباشد .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


شرایط ثبت نام رشته نفت و گاز علمی کاربردی بدون کنکور بدون کنکور

شرایط ثبت نام رشته نفت و گاز علمی کاربردی بدون کنکور بدون کنکور دغدغه بسیاری از متقاضیان این رشته است . از مهمترین شرایط ثبت نام رشته نفت و گاز علمی کاربردی بدون کنکور بدون کنکور این است که داوطلب باید مذکر باشد و متقاضیان از بین داوطلبان زن انتخاب نخواهند شد چرا که یک فارغ التحصیل رشته نفت و گاز علمی کاربردی بدون کنکور باید 15 روز به دور از خانواده و خارج از شهر در میدان های گازی و نفتی به سر ببرد که برای بانوان قدری دشوار است . متقاضیان این رشته باید در زبان انگلیسی مهارت داشته باشند .


بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته فناوری اطلاعات


ثبت نام رشته نفت و گاز علمی کاربردی

شهریه رشته نفت و گاز علمی کاربردی بدون کنکور

شهریه رشته نفت و گاز علمی کاربردی بدون کنکور اگرچه نسبت به سایر دانشگاه ها پایین تر است اما از مهمترین نکات شرایط ثبت نام رشته نفت و گاز علمی کاربردی بدون کنکور بدون کنکور است که باید از آن مطلع باشید . شهریه رشته نفت و گاز علمی کاربردی بدون کنکور بصورت ترمی و باتوجه به واحد های اخذ شده محاسبه میشود . شهریه رشته نفت و گاز علمی کاربردی بدون کنکور هر ساله به میزان ده الی پانزده درصد افزایش میابد . شهریه رشته نفت و گاز علمی کاربردی بدون کنکور در ابتدای هر ترم تا پایان امتحانات ترم مهلت واریز دارد .


بیشتر بخوانید: مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی


رشته نفت و گاز در دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

رشته نفت و گاز در دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور است و در مقطع کاردانی دانشجو میپذیرد . رشته نفت و گاز در دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور در رتبه اول ازنظر دارا بودن بازار کار وزارت نفت است . 70 درصد فارغ التحصیلان رشته نفت و گاز در دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور جذب وزارت نفت شده و بقیه به صنایع شیمیایی میپیوندند . رشته نفت و گاز علمی کاربردی بدون کنکور با رشته مهندسی شیمی واحد مشترک دارد . رشته نفت و گاز در دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور از نیازهای صنعت نفت است .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


روش های مشاوره متقاضیان در مورد دانشگاه بدون کنکور علمی کاربردی

برای اطلاع بیشتر شما عزیزان ما در مرکز مشاوره خود ، مشاورینی متخصص داریم که میتوانند شما را در تمامی زمینه های مربوط به دانشگاه های سراسر کشور بالاخص دانشگاه علمی کاربردی و رشته های بدون کنکور آن تا آخرین حد ممکن یاری کنند . شما میتوانید برای اطلاع بیشتر رشته نفت و گاز علمی کاربردی بدون کنکور و تمامی جزئیات شرایط ثبت نام رشته نفت و گاز علمی کاربردی بدون کنکور بدون کنکور ، ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ، انتخاب رشته کنکور ، و هرگونه مشاوره تحصیلی و راهنمایی با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه تماس بگیرید .


بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ایران خودرو


مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

روش پذیرش دانشجو در رشته نفت و گاز علمی کاربردی بدون کنکور کاردانی

پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته محلهای تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم (مرتبط یا غیرمرتبط) و سهمیه آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، خانواده شهدا، ورزشکاران و بومی بودن و با توجه به شرایط عمومی به تشخیص مراجع ذیصلاح صورت میگیرد. داوطلبان شاغل میتوانند علاوه بر کدرشته محلهای دارای ظرفیت پذیرش (صرفاً شاغل) از کدرشته محلهایی که پذیرش (آزاد) دارند نیز انتخاب رشته نمایند. پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی به روش متمرکز و با توجه به امتیاز کل داوطلبان، اولویتهای انتخابی آنها و ظرفیتهای اختصاص داده شده به هر سهمیه انجام می شود.


بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


روش پذیرش دانشجو در رشته نفت و گاز علمی کاربردی بدون کنکور کارشناسی

پذیرش دانشجو در این دانشگاه به صورت متمرکز و در هر یک از کدرشته محلهای تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه داوطلب، نوع مدرک (مرتبط یا
غیرمرتبط)، سهمیه های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، ورزشکاران، بومی بودن و با توجه به شرایط عمومی به تشخیص مراجع ذیصلاح صورت میگیرد. داوطلبان سهمیه آزاد که مدرک کاردانی آنان مرتبط با رشته های تحصیلی انتخابی باشد در اولویت پذیرش آن رشته قرار میگیرند.

در ضمن ظرفیت باقیمانده در هر کدرشته محل، با اولویت یکسان به داوطلبان سهمیه آزاد با مدارک کاردانی غیرمرتبط اختصاص می یابد. لذا پیشنهاد میشود داوطلبان نسبت به انتخاب کدرشته محلهای مرتبط با رشته تحصیلی مقطع قبلی خود اقدام نمایند. داوطلبان سهمیه شاغل صرفا در یک زیرگروه آموزشی در رشته مرتبط با شغل آنان پذیرش خواهند شد.

برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با ما تماس بگیرید

  • آدرس دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • دانشگاه علمی کاربردی هم آوا
  • سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرج
  • زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • دفترچه علمی کاربردی
  • دفترچه دانشگاه علمی کاربردی
  • دانلود دفترچه علمی کاربردی
  • ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی
  • ارشد بدون کنکور علمی کاربردی
  • زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • رشته های پیراپزشکی علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی اصفهان
  • لیست رشته های بدون کنکور مشهد
  • رشته حقوق علمی کاربردی

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور


مدارک لازم برای ثبت نام رشته نفت و گاز علمی کاربردی بدون کنکور کاردانی

  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
  • فرم تایید معدل برای دانش آموختگانی که تا کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است (کاربرگ شماره ۱۰۲).
  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه شاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه شاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند (کاربرگ شماره ۱۰۱).
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه شاغل.

بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


مدارک لازم برای ثبت نام رشته نفت و گاز علمی کاربردی بدون کنکور کارشناسی

  • مدرک کاردانی (اعم از پیوسته/ناپیوسته) دانشگاهها و موسسه های آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت آموزش و پرورش.
  • فرم تایید معدل برای دانش آموختگانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است (کاربرگ شماره ۱۰۳).
  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه شاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه شاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند (کاربرگ شماره ۱۰۱).
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه شاغل.

بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی برای بدون کنکور علمی کاربردی


راهنمای انتخاب رشته نفت و گاز علمی کاربردی بدون کنکور

هر داوطلب براساس میزان علاقمندی خود به رشته های علمی کاربردی بدون کنکور و با توجه به شرایط اختصاصی هر یک از مراکز آموزشی و رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل:

  • صنعت
  • کشاورزی
  • مدیریت و خدمات اجتماعی
  • فرهنگ و هنر

برابر ضوابط شرکت نماید. در جدول شماره (۶) دفترچه ثبت نام، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی مراکز آموزشی درج شده است. همچنین مندرجات جداول شماره (۷ الی ۱۰ ) دفترچه ثبت نام، معرف کدرشته محل و عنوان رشته، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، کد اشتغال و نیز جنسیت پذیرش هر یک از کدرشته محلهای گروه های آموزشی چهارگانه براساس استان، شهر و مرکز آموزشی میباشد.

داوطلب دارای وضعیت پذیرش آزاد در مقطع کاردانی مجاز به انتخاب حداکثر ۳۰ کدرشته محل و در مقطع کارشناسی حداکثر ۲۰ کدرشته محل از بین لیست رشته های علمی کاربردی موجود، صرفاً در یک گروه آموزشی مطابق جدول شماره (۳) دفترچه ثبت نام میباشد.

داوطلب دارای وضعیت پذیرش شاغل در مقطع کاردانی مجاز به انتخاب حداکثر ۳۰ کدرشته محل و در مقطع کارشناسی حداکثر ۲۰ کدرشته محل از بین رشته های تحصیلی موجود، صرفاً در یک گروه آموزشی مطابق جدول شماره (۳) دفترچه ثبت نام میباشد.


بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور


سوالات متداول

آیا دانشگاه علمی کاربردی برای کارشناسی ارشد رشته نفت و گاز دانشجو می پذیرد؟

در حال حاضر خیر

آیا تغيير رشته، مرخصي تحصيلي، انتقال و ميهمان شدن برای رشته نفت و گاز علمی کاربردی امکان پذیر است؟

از نيمسال تحصيلي دوم به بعد براساس مجموعه قوانين و مقررات آموزشي دانشگاه جامع علمي كاربردي قابل بررسي ميباشد.

آیا تحصیل در رشته نفت و گاز دانشگاه علمی کاربردی به صورت همزمان با خدمت سربازی امکان پذیر است؟

خیر

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

معرفی و ثبت نام رشته نفت و گاز علمی کاربردی بدون کنکور

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

یکشنبه

1403/1/12

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید