شرایط تاسیس کلینیک روانشناسی چگونه است؟

شرایط تاسیس کلینیک روانشناسی

تاسیس کلینیک روانشناسی

تاسیس کلینیک روانشناسی ضوابط و قوانین و مقرات خاص خود را دارد . که این قوانین از سوی سازمان های ناظر بر فعالیت این کلینیک ها اعلام میگردد . میدانیم که همه ساله تعداد زیادی از داوطلبان کنکور سراسری رشته های روانشناسی و مشاوره را برای ادامه تحصیل بر میگزینند . همچنین این رشته ها در مقاطع بالاتر همچون کارشناسی ارشد و دکترا نیز طرفداران خود را دارد . که تعداد زیادی از این افراد با هدف تاسیس کلینیک روانشناسی وارد این عرصه میشوند . که تنها داشتن مدرک تحصیلی برای فعالیت در این حوزه کافی نمیباشد . و داشتن شرایط اعلام شده از سوی سازمان های ناظر الزامی میباشد . درواقع نظارت بر فعالیت مراکز مشاوره و روانشناسی و همچنین نظارت بر تاسیس کلینیک روانشناسی ، بر عهده ی نظام روانشناسیکشور میباشد .

این سازمان با تایید صلاحیت متقاضیان ، اجازه فعالیت و کسب مجوز را برای این افراد صادر نماید . لذا افراد علاقه مند به فعالیت در این حوزه و تاسیس کلینیک روانشناسی باید تمام معیار های اعلام شده از سوی این سازمان را داشته باشند . حال ممکن است سوالات مختلفی درباره چگونگی راه اندازی کلینیک مشاوره و روانشناسی و همچنین قوانین و ضوابط حاکم بر آن پیش آید . در ادامه ی این متن تلاش شده است پاسخ تعداد زیادی از سوالات و ابهامات پیش آمده برای متقاضیان دریافت مجوز تاسیس مطب روانشناسی مطرح شود .


بیشتر بخوانید: شرایط تاسیس مطب روانشناسی چگونه است؟


شرایط تاسیس کلینیک روانشناسی

شرایط تاسیس کلینیک روانشناسی از جمله سوالات رایج متقاضیان اخذ مجوز کلینیک روانشناسی میباشد . همچنین این موضوع که منبع این شرایط کدام سازمان و ارگان است نیز یکی دیگر از موضوعات مهمی است که در ادامه ی متن ، به بررسی این مطالب میپردازیم . درواقع شرایط تاسیس کلینیک روانشناسی شامل بندها و مواردی میباشد ، که هر فرد برای تاسیس کلینیک روانشناسی ، باید واجد تمام این شرایط باشد . شرایط تاسیس کلینیک روانشناسی توسط سازمان مشاوره و روانشناسی کل کشور تعیین میگردد . اگر بخواهیم ممترین شرایط تاسیس کلینیک روانشناسی را ذکر کنیم باید به مواردی همچون داشتن مدرک تحصیلی اشاره کرد . حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز برای تاسیس مطب روانشناسی و مشاوره ، کارشناسی ارشد در رشته های روانشناسی و یا مشاوره میباشد . و رشته های دیگر حتی اگر مرتبط نیز باشند ، اجازه دریافت مجوز و فعالیت در این زمینه را ندارند .

یکی از مواردی که برای دریافت مجوز فعالیت کلینیک روانشناسی ضروری میباشد ، عضویت در سازمان روانشناسی و مشاوره کشور است . برای عضویت در این سازمان نیز مدارک و شرایطی در نظر گرفته شده است . اما این نکته حائز اهمیت است که صرفا عضویت در این سازمان به معنای کسب مجوز فعالیت نمیباشد . بلکه متقاضیان ، پس از عضویت در این سازمان میبایست برای دریافت پروانه ی فعالیت اقدام نمایند . همچنین گذشتن زمان معینی از اخذ مدرک تحصیلی ، که معمولا یک سال است ، یکی دیگر ازشرایط لازم برای دریافت مجوز میباشد . علاوه بر این موارد برای آقایان نیز نداشتن ممنوعیت از نظر نظام وظیفه ی عمومی یکی از الزامات میباشد . و داوطلبان مرد باید دارای مدرک پایان خدمت سربازی باشند . اما در سالهای اخیر بر خلاف گذشته انجام کارورزی حرفه ای ، برای دریافت مجوز فعالیت مطب روانشناسی امر ضروری نمیباشد .


بیشتر بخوانید: شرایط تاسیس مرکز مشاوره خانواده چگونه است؟


مراحل تاسیس کلینیک روانشناسی

مراحل تاسیس کلینیک روانشناسی

مراحل تاسیس کلینیک روانشناسی از سوی سازمان ها و ارگان های مربوطه برای داوطلبان مطرح میگردد . همانطور که گفته شد مدرک مورد نیاز برای فعالیت و راه اندازی مراکز مشاوره و روانشناسی کارشناسی ارشد و بالاتر رشته های روانشناسی و مشاوره میباشد . با توجه به اینکه اکثر داوطلبان با هدف راه اندازی کلینیک روانشناسی وارد این رشته ها میشوند ، پس از اخذ مدرک تحصیلی برای دریافت مجوز اقدام میکنند . از اولین مراحل تاسیس کلینیک روانشناسی عضو شدن در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره میباشد . که پس از عضویت در این سازمان پروانه ی فعالیت به متقاضیان پذیرفته شده اهدا میگردد . حال برای عضویت در این سازمان نیز باید مراحلی طی شود . که شامل مراحلی همچون تکمیل فرم های مربوطه که بر روی سایت این سازمان قرار دارند و همچنین ارائه مدارک خواسته شده میباشد . این مدارک توسط کمیسیون هایی مورد بررسی قرار میگیرند .

پس از آنکه مدارک ارسال شده مورد تایید کمیسیون ها قرار گرفت ، این موضوع به متقاضی اعلام میگردد . از دیگر مراحل تاسیس کلینیک روانشناسی میتوان به مصاحبه ی حضوری اشاره کرد . که در این مصاحبه سلامت روانی ، سطح علمی و توانایی فرد مورد سنجش قرار میگیرد . پس از اجام مصاحبه اگر متقاضی قبول نشود ، دلایل مربوطه به اطلاع وی میرسد . همچنین چنانچه متقاضی پذیرفته شود ، برای ارائه ی پروانه فعالیت دعوت میشود . بعد از اخذ پروانه فعالیت نیز سازمان روانشناسی و مشاوره کشور بر فعالیت این مراکز نظارت میکند و کلیه ی خدمات ارائه شده توسط این مراکز باید در چارچوب قوانین این سازمان صورت پذیرد .


بیشتر بخوانید: جزئیات شرایط دریافت مجوز مرکز مشاوره


مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

چگونگی تاسیس کلینیک روانشناسی

چگونگی تاسیس کلینیک روانشناسی همانگونه که گفته شد شامل چندین پله میباشد . که هر فرد باید با گذر از این مراحل شرایط لازم را کسب نماید و درنهایت موفق به اخذ پروانه فعالیت شود . بقا توجه به افزایش توجه اقشار مردم به مسائل روانشناسی و همچنین افزایش نیاز در این حوزه ، نظارت ها بر فعالیت مراکز روانشناسی نیز شدید تر شده است . چرا که نمیتوان تایید کرد که یک فرد تنها با داشتن مدرک تحصیلی شایستگی لازم برای ارائه ی خدمات مشاوره ای به دیگران را دارد . به همین دلیل مراکز مختلفی برای بررسی فعالیت و مدارک این افراد به وجود آمده است . که از جمله ارگان هایی که وظیفه نظارت بر چگونگی تاسیس کلینیک روانشناسی را دارد همان سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور میباشد . این سازمان با تایید یا عدم تایید صلاحیت متقاضیان دریافت مجوز نقش مهمی در حوزه روانشناسی ایفا میکند .


بیشتر بخوانید: همه چیز در مورد پروانه نظام روانشناسی


مدارک لازم برای تاسیس کلینیک روانشناسی

مدارک لازم برای تاسیس کلینیک روانشناسی

مدارک لازم برای تاسیس کلینیک روانشناسی شامل مدارکی میباشد که از سوی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور اعلام میگردد . متقاضیان میتوانند برای اطلاع از لیست این مدارک به سایت این سازمان مراجعه نمایند . البته بسیاری از سایت های دیگر نیز لیست مدارک لازم برای ریافت پروانه فعالیت و مجوز مطب روانشناسی را دسترس کاربران اینترنتی قرار میدهند . ما نیز در اینجا به شرح این مدارک لازم برای تاسیس کلینیک روانشناسی میپردازیم . همانطور که قبلا هم ذکر کردیم یکی از مهم ترین این مدارک ، مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا در رشته های روانشناسی و مشاوره میباشد . از جمله دیگر مدارک مورد نیاز میتوان به کپی برابر اصل آخرین حکم استخدامی ، کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی ، کپی کارت عضویت در سازمان روانشناسی و مشاوره کشور ، گواهی عدم سابقه کیفری ، چند قطعه عکس پرسنلی اشاره کرد .

همچنین داشتن معرفی نامه علمی و حرفه ای ، کپی سند مالکیت یا رهن و یا اجاره محل پیشنهادی ارائه خدمات روانشناسی از دیگر مدارک لازم میباشد . ذکر این نکته الزامی است که ذاشتن مدرک پایان خدمت یکی از ملزومات داوطلبان مرد میباشد .


بیشتر بخوانید: مدارک لازم برای دریافت پروانه نظام روانشناسی


سوالات متداول

شرایط گرفتن مجوز کلینیک روانشناسی چیست؟

داشتن کارت پایان خدمت برای آقایان ، داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در یکی از رشته های مشاوره و یا روانشناسی ، عضویت در نظام روانشناسی و مشاوره کشور و دریافت پروانه فعالیت از شرایط لازم گرفتن مجوز میباشد .

صدور مجوز کلینیک روانشناسی چگونه است ؟

سازمان نظام روانشناسی کشور بار صدور مجوز کلینیک های روانشناس نظارت دارد و داوطلبان دارای مدرک دانشگاهی مورد تایید این سازمان با عضویت در آن میتوانند مجوز لازم را دریافت نمایند .

چگونگی تاسیس کلینیک روانشناسی

افراد واجد شرایط و دارای پروانه ی فعالیت از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور میتوانند اقذام به تاسیس مطب روانشناسی نمایند .

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

شرایط تاسیس کلینیک روانشناسی چگونه است؟

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 240 نظر:
  1. سلام کسی که کارشناسی آموزش ابتدایی داره اگه ارشد روانشناسی عمومی و دکتری روانشناسی( بدون گرایش) بخونه می‌تونه کلینیک بزنه؟

    1. سلام جزایری هستم.در صورت به دست آوردن نمره مورد نیاز در آزمون صلاحیت و مصاحبه امکان گرفتن پروانه اشتغال و مجوز کلینیک را دارید.

  2. سلام .من مدرک کارشناسی ارشد رشته روانشناسی تربیتی دارم . آیا میتوانم مجوز کلنیک بگیرم؟

    1. سلام برای گرفتن مجوز شما باید 2 مقطع روانشناسی یا مشاوره خوانده باشید و اول پروانه اشتغال دریافت کنید.

  3. سلام وقتتون بخیر باشه
    شخصی که مشاوره خونده باشه هم و بالاترین مدرک مشاوره رو داشته باشه، جزو افرادی هست که میتونن مجوز کلینیک رو بگیرن؟

    1. سلام باید اول کارت عضویت نظام روانشناسی و هم پروانه اشتغال نظام روانشناسی را داشته باشید و بعد برای گرفتن مجور کلینیک اقدام کنید.

  4. باسلام
    ایا می توان با دکترای سلامت کلینیک باز کرد و مسئول فنی شد؟

    1. درصورتی که پروانه و مجوز داشته باشید امکان پذیر میباشد

  5. سلام وقت بخیر
    برای گرفتن مجوز کلینیک روانشناسی از بین مدارک زیر کدام بهتر و اسان تر انجام میشه:
    ارشد بالینی غیر انتفاعی یا ارشد بالینی دانشگاه آزاد؟؟

  6. باسلام
    درصورت داشتن مدرک کارشناسی غیر مرتبط می توان با کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی به تاسیس دفتر مشاوره و کلینیک اقدام کرد

    1. بله درحال حاضر امکان‌پذیر است و با ارشد روانشناسی بالینی میتونید برای تاسیس مطب و کلینیک اقدام کنید

  7. سلام و عرض ادب
    آیا متاهل نبودن و جدایی در گرفتن مجوز نظام روانشناسی تاثیری دارد؟ یا حتما باید متاهل بود؟

  8. سلام وقت بخیر من کارشناسی علوم تربیتی اموزگار ابتدایی خوندم برای ارشد اگه بالینی بخونم میتونم برای مجوز کلینیک اقدام کنم؟اگر نمیشود با چه شرایطی امکان پذیر است.

    1. با مدرک کارشناسی ارشد بالینی امکان پذیر بود اما در حال حاضر قانون جدید درحال تغییر است منتظر خبر باشید

  9. سلام خسته نباشید
    اینکه از چه دانشگاهی فارغ التحصیل شدیم تاثیری روی روند گرفتن مجوز داره؟
    یعنی فرقی نداره متقاضی از دانشگاه دولتی فارغ التحصیل شده یا از دانشگاه ازاد یا غیر دولتی ؟
    امتیازی برای افرادی که از دانشگاه های دولتی فارغ التحصیل شدن وجود داره؟

  10. سلام وقت بخیر مدرک کارشناسی من آموزش ابتدایی هست ایا میتونم ارشد روانشناسی بالینی بخونم و میشه کلینیک زد؟

    1. سلام برای گرفتن مجوز کلینیک باید حد اقل در دو مقطع روانشناسی یا مشاوره خوانده باشید.

  11. سلام و وقت بخیر من برای عضویت در سازمان نظام اقدام کردم و استعلام مدارک تحصیلیم انجام شده ولی نوشته عضویت شما در حال بررسی است می‌خوام بدونم چقدر طول می‌کشه تا تایید بشه

  12. سلام وقتتون بخیر. من کارشناسی روانشناسی بالینی و کارشناسی ارشد تربیتی دارم میتونم کلینیک روانشناسی تاسیس کنم؟؟؟

    1. سلام با روانشناسی تربیتی امکان گرفتن مجوز دارید.

  13. سلام
    من دانشجوی کارشناسی روانشناسی هستم اگر تا دکتری ادامه بدم و دکترای روانشناسی بگیرم امکان داره بتونم کلینیک تاسیس کنم؟

  14. سلام وقت بخیر. من کارشناسی مشاوره میخونم ، ارشد روان شناسی کودک و نوجوان میخوام بخونم آیا میتونم مجوز کلینیک بگیرم؟ یا باید کارشناسی هم روان شناسی بخونم.؟؟

  15. سلام وقت بخیر
    ممنون از سایت خوب و اطلاعات به روزتون. خیلی مفید بود.
    من رشته آموزش ابتدایی برای کارشناسی خوندم و برای ارشد اگه رشته مشاوره گرایش مدرسه بخونم میتونم مجوز کلینیک بگیرم؟؟
    اگه روانشناسی تربیتی برای ارشد بخونم چطور؟
    خیلی ممنون میشم راهنماییم کنین

    1. سلام
      باید مدرک کارشناسی و ارشد مرتبط باشد البته برا مجوز بهزیستی

  16. سلام خسته نباشید من لیسانس روانشناسی صنعتی وسازمانی و ارشد روانشناسی عمومی وعضو نظام روانشناسی هم هستم ایا مجوز مطب می دهند

  17. سلام. آیا داشتن مدرک کارشناسی روانشناسی هم لازم هست یا فوق لیسانس کفایت میکنه؟

  18. سلام ببخشین من دانشجوی کارشناسی رشده آموزش مشاوره و راهنمایی دانشگاه فرهنگیان هستم میتونم برای ارشد روانشناسی بخونم و مطب بزنم ؟

    1. سلام وقت بخیر
      برای موضوع شما یک سری شرایط لحاظ می شود.

  19. سلام. بنده کاردانی و کارشناسی آموزش ابتدایی و ارشد تحقیقات آموزشی دارم در مقطع دکتری آموزش کودکان استثنایی میخونم. میتونم مجوز کار بگیرم برای نظام پزشکی؟ افتتاح کلینیک

  20. سلام برای گرفتن جواز جهت کلنیک روانشناسی و مشاوره شرایط سنی لحاظ می‌شود یا فرقی نداره چه سنی داشته باشیم منظورم ۵۵ سال می باشد

    1. سلام وقت بخیر
      شرط سنی لحاظ نبوده اما شرایط خاص دیگری لحاظ خواهد شد

  21. با سلام ایا شخصی که در مقطع کارشناسی رشته نامرتبط با روانشناسی تحصیل کرده و اما ارشد روانشناسی خونده باشه برا فعالیت در زمینه روانشناسی و تاسیس مطب با مشکل مواجه خواهد شد یا خیر ؟

  22. سلام وقت بخیر
    من کارشناسی روانشناسی دانشگاه آزاد رودارم،اگه ارشدروهم آزادبخونم میتونم مطب بزنم؟

    1. سلام
      بعد دریافت ارشد خود میتوانید مطب بزنید اما یک سری شرایط دارد که در صورت دارا بودن پروانه ی کار خود را میتوانید دریافت کنید

  23. سلام ایا شرکت مشاور برای گرفت مجوز هستید؟ میشه بفرماید برای گرفتن مجوز درمانگاه عمومی چقدر میگیرید

  24. سلام،من کارشناسی روانشگاسی عمومی خوندم ودرحال حاضر دانشجوی ارشد روانشناسی وآموزش کودکان استثنایی هستم،آیا میتونم عضوسازمان نظام روانشناسی بشم ویا عضوانجمن روانشناسی؟؟؟اگرکه جوابتون مثبت هست ،میشه راهنمایی کنید که چه مدارکی لازم دارم وبه کجا باید مراجعه کنم؟؟؟؟

    1. معاف از رزم در خدمت سربازی شرایط شو داره مطب بزنه مشکل دیسک کمر

  25. سلام وقت بخیر
    من کارشناسی حقوق و ارشد روان شناسی بالینی دارم برای تاسیس کلینیک حتما باید دکتری روانشناسی بخونم یا با ارشد هم می تونم اقدام کنم؟ ممنون

    1. سلام. باید در دو مقطع تحصیلی در رشته های روانشناسی یا مشاوره مدرک تحصیلی دریافت کرد ه باشد.

  26. سلام وقت بخیر
    من کارشناسی حقوق و ارشد روانشناسی بالینی دارم می تونم برای تاسیس کلینیک اقدام کنم یا حتما باید دکتری بخونم؟ ممنون

    1. سلام. باید در دو مقطع تحصیلی در رشته های روانشناسی یا مشاوره مدرک تحصیلی دریافت کرد ه باشد.

  27. سلام وقت بخیر
    من کاردانی مترجمی زبان،کاردانی به کارشناسی مشاوره ،و ارشد مشاوره خوندم ،با توجه به اینکه کاردانی به کارشناسی وارشدم مشاورست میتونم برای مجوز کلینیک اقدام کنم ؟

    1. سلام طبق قانون باید دومقطع پشت هم در گرایش مشاوره یا روانشناسی خوانده باشید، برای ناپیوسته احتمال کم است باید از سازمان نظام بپرسید.

  28. باسلام..ببخشید لیسانسم مشاوره و راهنمایی از دانشگاهه فرهنگیان و ارشدم روانشناسی آیا
    واسه کلینیک زدن شرایطش دارم؟ ممنون

  29. باسلام ببخشید خواستم بپرسم که کارشناسی مشاوره وراهنمایی دانشگاه فرهنگیان وارد روانشناسی میتونم
    مجوز کلینیک بگیرم؟ ممنون از پاسخگوبی

  30. سلام من کارشناسیم آموزش ابتدایی هست.ارشد روانشناسی بالینی. می تونم مجوز بگیرم برای کلینیک؟

  31. سلام خسته نباشید
    خواستم بپرسم در صورت داشتن مجوز برای راه اندازی کیلینیک و همچنین داشتن مدرک دکتری، آیا دولت برای زدن کیلینیک بودجه ایی رو اختصاص میده؟

  32. سلام کارشناسی من روانشناسی نیست ولی ارشد و کتری من روانشناسی هست میتونم درخواست مطب کلینیک یا مرکز مشاوره داشته باشم

    1. سلام. بله میتوانید در خواست صدور پروانه فعالیت را ثبت کنید اما ابتدا باید جهت عضویت در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره عضویت داشته باشد برای دریافت اطلاعات در زمینه شرایط و نحوه عضویت با مشاوران ما در مرکز تماس بگیرید.

  33. سلام
    داخل خدمت بخاطر مشکلات و عدم سازگاریم با پاسداری معاف از رزم اختلال انطباقی گرفتم. بعد از خدمت برای گرفتن مجوز میتونم اقدام کنم با وجود این شرایط یا خیر؟؟

    1. شما مشکل سازگاری داری، اول لطفا خودتون برای درمان اقدام کنید بعد به فکر راه اندازه کلینیک روانشناسی باشید!!

  34. سلام من تربیت معلم میخونم اگه ارشدم رو روانشناسی بالینی بخونم ممکنه بتونم مجوز دریافت کنم برای تاسیس کیلینیک

    1. سلام برای داشتن مجوز باید درمقطع مرتبط تحصیل کنید

  35. سلام وقت بخیر ببخشید من خودم مدرک روانشناسی ندارم ولی میخوام یک مرکز روانشناسی غیر حضوری بزنم ولی برای مشاوره ها از افراد متخصص استفاده کنم . میتونم مجوز بگیرم؟

      1. بله میدونم باید مجوز داشته باشم میخواستم بدونم با اینکه خودم مدرک تخصصی ندارم ولی از مشاور ها استفاده میکنم مجوز بهم میدن؟

        1. برای پاسخگویی بهتر به سوال شما بامشاوران ما تماس بگیرید

  36. با سلام ارشد روانشناسی و آموزش کودکان استثنائی و دکتری روانشناسی مدارک مرتبط محسوب می شوند؟

    1. سلام
      ببخشید من لیسانس روانشناسی و ارشد روانشناسی شخصیت هستم برای تاسیس کلینیک مشکلی که نیست درسته؟!

      1. سلام وقتتون بخیر امکان مطب زدن برای شما زیاد هست

  37. با سلام و ادب
    من هم کارشناسی و هم کارشناسی ارشد بالینی دارم و کارمند رسمی هستم ضمنا فرزند شهید نیز می باشم آیا تبصره خاصی برای خانواده ایثارگران وجود نداره جهت تاسیس مرکز مشاوره ؟چه از لحاظ تسریع در روند تاسیس و چه به لحاظ مالی منظورمه .
    با تشکر

  38. با سلام و احترام…
    آیا برای تاسیس موسسه روانشناسی محدودیت سن و سابقه کار مطرح هست؟
    و سوال دیگه هم اگه دو مقطع آخر، کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد بدون کنکور ( با چند واحد معادل سازی ) و ارشد هم روانشناسی خوانده شود. امکان تاسیس موسسه هست؟

    1. سلام خیر.به صورت کلی برای احداث باید در دو مقطع ارشد و کارشناسی یا دکتری و ارشد روانشناسی فارغ التحصیل شده باشید.

  39. سلام وقت به خیر
    با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور جز دانشگاه های غیر حضوریه
    میخواستم از شما بپرسم برا مطب زدن مشکلی ایجاد نمیکنه؟؟ ممنون از پاسخ گوییتون🙏🏻

    1. سلام دوست عزیز
      خیر موردی ندارد. فقط واحد های الکترونیک مورد قبول نیست

      1. سلام من مجوز تاسیس کلینینک دا گم اما پول لازم بری تاسیس کلینیک ندارم آیا میتوانم مجوز خود را به کسی که میخواهد کلینینک بزند واگذار کنم اگر جواب مثبت است چگونه

        1. من نیاز به مجوز دارم چطورمیتونم باهاتون هماهنگی های لازم رو بکنم؟

          1. سلام برای دریافت اطلاعات کامل در زمینه شرایط و شیوه اقدام جهت دریافت مجوز با مشاوران ما در مرکز تماس بگیرید .

  40. سلام وقت به خیر
    با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور جز دانشگاه های غیر حضوریه
    میخواستم از شما بپرسم برا مطب زدن مشکلی ایجاد نمیکنه؟؟ ممنون از پاسخ گوییتون🙏🏻

    1. سلام دوست عزیز
      خیر موردی ندارد. فقط واحد های الکترونیک مورد قبول نیست

      1. سلام
        ینی دوره‌ای الکترونیک دانشگاه آزاد هم مورد قبول نیس؟

        1. سلام دوست عزیز
          خیر .واخد های الکترونیک و مجازی مورد قبول نیستند

  41. سلام یکجا خوندم اگر مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا از دانشگاه آزاد باشه باید قبلش حداقل ۳۰۰ ساعت کار در مرکز مشاوره یا به صورت مشاوره رسمی داشته باشیم تا کلینیک بزنیم ایا این مسئله درست ؟ ممنون میشم جواب بدید

    1. سلام دوست عزیز
      خیر دو مقطع پشت سر هم کفایت میکند

  42. سلام ببخشید من مدرک کارشناسیم علوم تربیتی ومدرک فوق لیسانسم روانشناسی بالینی ایا میتونم کلینیک بزنم

    1. سلام دوست عزیز
      درصورتی که قبل از سال 93 مدرک گرفته باشید میتوانید

  43. سلام خسته نباشید من کارشناسی مشاوره خوندم ارشد روانشناسی عمومی بخونم میتونم مطب بزنم ؟

  44. سلام
    روانشناسی شناختی از زیرمجموعه علوم اعصاب هم جزوه روانشناسی حساب میشه

    1. سلام دوست عزیز
      کدام مقطع مورد نظر است؟ ابتدا مقطع را مشخص کنید سپس گرایش را انتخاب کنید

  45. سلام من کارشناسی مهندسی کشاورزی خوندم ارشد روانشناسی بالینی و دکترا هم میخوام روانشناسی رو ادامه بدم میتونم کلینیک باز کنم؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله دو مقطع پشت سر هم لازم است

  46. باسلام و احترام
    ادمین گرامی من می‌خوام واسه کلینیک اقدام کنم..وفقط مدرک ارشد روانشناسی ورودی93 دارم واسه بقیه شرایط چطوربایداقدام کنم؟؟(یکسال بایدعضویت سازمان روانشناسی داشته باشم؟وازمون جامع لازمه؟اگه لازمه چه زمانی برگزارمیشه؟)
    لطف کنید راهنماییم کنیدممنونم

    1. سلام دوست عزیز
      عضویت از طریق سایت اقدام کنید .سپس در نوبت مصاحبه بمانید

      1. سلام
        سوالم اینه با توجه به اینکه مدرک ارشد من مدیریت آموزشی هست و دکتری روانشناسی تربیتی، در این حال اگر من ارشد روانشناسی تربیتی را نیز بگیرم، شرایط تاسیس کلینیک روانشناسی را دارم؟

  47. سلام ببخشید مدرک‌پیام‌نور جز دوره هاایی غیر حضوری محسوب میشه و مانع مجوزه؟؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      مدارک مجازی و الکترونیک ممنوعیت دارد. پیام نور مشکلی ندارد

        1. سلام وقتتون به خیر با توجه به اینکه پیام نور دانشگاه غیر حضوریه مشکلی برای مجوز وجود نداره؟؟؟

          1. سلام دوست عزیز
            خیر فقط مجازی و الکترونیک غیر مجاز خواهد بود

  48. درود و عرض ادب بنده دکترای روانشناسی عمومی خود را از موسسه عالی غیر انتفاعی علوم وتحقیقات ارس جلفا وابسته به وزارت علوم و تحقیقات وفناوری اخذ نموده ام آیا میتوانم اقدام به عضویت کنم وپروانه داشته باشم با تشکر

    1. سلام . بله میتوانید . به سایت pco.iran.ir مراجعه کنید و برای نظام روانشناسی ثبتنام کنید

  49. سلام. من با مدرک کارشناسی مشاوره و ارشد روانشناسی میتونم مجوز برای کلینیک بگیرم؟

  50. سلام با کارشناسی وزارت بهداشت اگه دکترا بگیرم می تونم مجوز مطب بگیرم
    و این که امکان موفقیتم چقدره

    1. سلام دوست عزیز
      لطفا رشته مورد نظر را ذکر کنید

      1. با کارشناسی پرستاری و ارشد و دکتری روانشناسی میتونیم مجوز مطب بگیریم???

        1. سلام دوست عزیز
          دو مقطع پشت سر هم کفایت میکند

  51. سلاام وقت به خیر
    اگ بخواییم براساس سوابق تحصیلی در رشته روانشناسی تحصیل کنیم مانعی برا اخذ مجوز دارد؟
    برای اینکه یه جا نوشته بودین بله داره یه جا نوشته بودین خیر نداره

    1. سلام دوست عزیز
      خیر مشکلی ندارد دو مقطع پشت سر هم روانشناسی کفایت میکند

      1. سلام خسته نباشید.من ارشد ریاضی هستم.اگر ارشد روانشناسی بالینی از پیام نور بگیرم می تونم کلینیک یا مطب بزنم

        1. سلام. خیر دو مقطع پشت سرهم باید روانشتاسی خوانده شود

  52. جدا از مدرک تحصیلی تو حیطه روان شناسی گذروندن دوره های اموزشی خارج از دانشگاه و داشتن گواهی تکمیل این دوره ها کمکی ب زدن کلینیک میکنه البته با داشتن فوق و دکتری

    1. سلام دوست عزیز
      داشتن مهارت اضافی در مصاحبه کمک خواهد کرد.

  53. سلام خسته نباشین من دارم لیسانس روانشناسی ازاد میخونم میخوام بدونم برای اینکه بتونم چند سال دیگه کلینیک داشته باشم باید ارشد و دکتری چی بخونم یا اصلا باید چ گرایشی برم ک اشتباه نباشه و وقتم از دست نره و راحت تر کلینیک روانشناسی بالینی داشته باشم/ پیشاپیش ممنون از پاسخ گویی شما

    1. سلام دوست عزیز
      دو مقطع روانشناسی پشت هم کافی است

    1. سلام
      دو مقطع پشت هم کافیست معدل چیزی مشخص نشده

    1. سلام
      دو مقطع پشت هم کافیست معدل چیزی مشخص نشده

  54. سلام من رشته مشاوره و راهنمایی دانشگاه فرهنگیان میخوانم اما گرایش من فعالیت پرورشی یعنی تعدای از واحد های ما با کسانی که در دانشگاه دیگه مشاوره میخوانند متفاوت اما عنوان لیسانس ما مشاوره هست اما گرایش فعالیت پرورشی حال اگه من ارشد روانشناسی بگیرم باتوجه به لیسانسم میتوانم برای کلینیک مجوز بگیرم؟

  55. سلام وقت بخیر. میخواستم بدونم با لیسانس روان شناسی بدون گرایش و ارشد بالینی دانشگاه ازاد میتونم مرکز مشاوره زیر نظر نظام یا بهزیستی بزنم یا حتما باید دکتری بگیرم؟

    1. سلام
      دو مقطع روان شناسی پشت سر هم امکان دارد

  56. باسلام من لیسانس حقوق دارم ومیخوام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ثبت نام کنم تا لیسانس مشاوره بگیرم وبعد فوقم دانشگاه دولتی باشه ایا بهم مجوز میدن
    سوالات بالا یه عده گفتن میدن یه عده گفتن نمیدن
    ممنون از پاسخگوییتون

    1. سلام شما می توانید شرکت کنید و برای دریافت مجوز به مشکل برنخواهید خورد

      1. سلام‌ببخشید مگه شما در پاسخ به یک دوستی نگفتین بدون کنکور وصرفا براساس سوابق تحصیلی امکان اخذ مجوز وجود ندارد؟

        1. سلام
          مجوز برای افرادی که دو مقطع پشت سرهم روانشناسی باشند و همچنین این مدارک نباید مجازی باشد

          1. سلام پس مدرک صرفا سوابق تحصیلی رشته روانشناسی برا مجوز مشکلی ایجاد نمیکنه؟

          2. سلام دوست عزیز
            خیر مشکلی نیست

  57. سلام با کارشناسی روانشناسی عمومی و ارشد بالینی از دانشگاه پیام نور میشه مجوز گرفت؟؟؟

      1. سلام لیسانس مدیریت دارم و ارشد روانشناسی شخصیت و دانشجوی ترم چهارم دکتری روانشناسی هستم میتونم با توجه به اینکه دانشجو هستم پروانه کلینیک بگیرم ممنون میشم راهنمایی کنید

        1. سلام دوست عزیز
          خیر باید فارغ التحصیل دو مقطع روانشناسی باشید

  58. سلام من کارشناسی ارشد روانشناسی کودکان استثنائی دارم اگر دکتری روانشناسی بالینی یا عمومی یا مشاوره مدرک بگیرم مجوز میدن برای کلینیک ؟

  59. ایااگر درموسسه غیر انتفاعی مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی بگیرم برای تاسیس مرکز مشاوره وکلنیک مجوز به من داده میشه ؟
    مدرک موسسه غیر انتفاعی پذیزفته میشه؟

  60. سلام وقت بخیر.
    اگه لیسانس روانشناسی نداشته باشم ولی ارشد و دکتری روانشناسی داشته باشم برا مجوز کافیه؟
    ممنون

  61. با سلام
    ایا با مدرک دوره های مشاوره جهاد دانشگاهی میتوان اقدام به باز کردن کلینیک مشاوره کرد؟

    1. با سلام خیر . باید در دوم مقطع مدرک داشته باشین

      1. سلام من روانشناسی کارشناسی پیام نور میخونم اگر ارشد دانشگاه دولتی کودکان استثنایی بخونم میتونم کلینیک توانبخشی کودکان استثنایی بزنم

  62. سلام وقت بخیر، کارشناسی مشاوره میخونم اور ارشد روانشناسی بخونم میتونم کلینیک بزنم؟

    1. سلام رضا جان
      بله با داشتن دو مدرک در رشته های روانشناسی و مشاوره می توانید به دریافت مجوز اقدام نمایید.

  63. سلام وقت بخیر با کارشناسی علوم تربیتی وکارشناسی ارشد و دکترای روانشناسی از دانشگاه های سراسری،میشه کلینیک روانشناسی تاسیس کرد؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله با داشتن دو مدرک تحصیلی در رشته های روانشناسی و مشاوره می توانید جهت دریافت مجوز اقدام نمایید.

  64. سلام
    لیسانس روانشناسی عمومی دانشگاه پیام نور و ارشد آزاد برای مجوز مشکلی ندار؟؟؟

    1. سلام
      دوره های مجازی و غیرحضوری و… اعتبار کافی ندارند.

      1. اشتباهه این حرف
        پیام نورم مجوز میدن
        چون مورد قبول وزارت علومه

  65. سلام ببخشید لیسانس مامایی دارم و مطب مامایی هم دارم ، ارشد هم فوق لیسانس روانشناسی بالینی دارم آیا میتوانم مجوز مرکز مشاوره روانشناسی بگیرم؟

      1. درود بر شما… من لیسانس حقوق هستم و ارشد روانشناسی… سال ورود 92 و سال اخذ ارشد95… ممنون میشم راهنمایی کنین، که میتونم برای کلینیک اقدام کنم یا خیر… سپاسگزارم

        1. سلام دوست عزیز
          خیر برای اقدام دو مقطع پشت سر هم لازم است

  66. سلام با لیسانس و فوق لیسانس علوم تربیتی و دکترا مشاوره میشه مطب زد ؟

  67. باسلام ایا مدرک ارشدروانشناسی از دانشگاه غیر انتفاعی ویا پردیس خودگردان یا پردیس علوم وتحقیقات برای مجوز وپروانه کلنیک روانشناسی قابل قبول هستن؟

    1. سلام
      تنها دوره های غیرحضوری و مجازی غیر قابل قبول هستند.

      1. خب باید چکار کنیم
        من الان برای لیسانس میخونم و غیر حضوری هستن یعنی نمیتونم مطب بزنم در آینده

  68. سلام
    اگه ارشد رو از پیام نور گرفته باشیم برای گرفتن مجوز موردی نداری؟
    میگن به مدرک پیام نور مجوز کلینیک نمیدن،و معتبر نیست درسته؟

    1. سلام
      مدرک دانشگاه پیام نور جز دوره های غیر حضوری و مجازی است و برای اخذ مجوز معتبر نیست.

      1. سلام وقت به خیر
        من متوجه نشدم اخر شما یک بار فرمودین معتبر نیست یک بار دیگم شما فرمودین بله مجوز میدن خواهش میکنم دقیق بگید

        1. سلام دوست عزیز
          برای مجوز باید دو مقطع پشت سرهم روانشناسی باشید و مدارک هم نباید مجازی باشد

      2. سلامم ببخشید میشه دقیق بگیدکه به دانشگاه پیام نور مجوز میدن یا نه🤦🏻‍♀️

    2. سلام عزیزم…من ارشد میام نور و کارشناسی ازاد بودم…به راحتی مجوز دفترم رو گرفتم…اقدام کن مشکلی نداره…من سال ۹۸ مجوز گرفتم

      1. سلام دوست عزیز مدرک پیام نور مجازی هست یا خیر ؟؟ یا خودمون انتخاب می کنیم ؟؟

        1. سلام دوست عزیز
          رشته های مجازی در دفترچه مشخص میباشد

  69. باسلام وخسته نباشید
    من ارشد بالینی (دانشگاه بین المللی اربیل عراق) دارم وکارشناسی آموزش ابتدایی و بیر می‌باشم برای اقدام مجوز باید چکار کنم حتما باید لیسانس مرتبط داشته باشم یا آزمون جامع بدم کافیه
    باتشکر از صبوری شما

    1. سلام
      داشتن مدرک مرتبط در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد برای اخذ مجوز الزامی است.

    2. سلام ببخشید میشه با لیسانس ژنتیک ارشد روانشناسی ‌دکترا روانشناسی مجوز گرفت

        1. سلام اگر فقط مدرک دکترا روانشناسی سلامت باشد میشود مجوز گرفت؟

          1. سلام
            خیر حتما باید دو مدرک مرتبط در رشته های روانشناسی و مشاوره داشته باشید.

  70. سلام لیسانس نمایش دارم و فوق لیسانس روانشناسی و مدرک نمایش درمانی نیز دارم آیا می توانم با توجه به مرتبط بودن رشته نمایش با دراماتراپی برای اخذ مجوز تاسیس کلینیک اقدام کنم؟

    1. سلام
      خیر داشتن مدرک تحصیلی مرتبط در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای اخذ مجوز لازم است.

  71. چراباشماره ای که گذاشتین ازتلفن ثابت تماس برقرارنمیشودمیگه شماره تغییریافته؟

      1. سلام ببخشید من لیسانس ژنتیک دارم والان ارشد روانشناسی قبول میشم ‌پشت هم دومقطع دکترا هم روانشناسی باشه میشه مجوز گرفت؟

  72. سلام من لیسانسم آموزش ابتدایی ست وارشدم بالینی وشاغل درآموزش وپرورش هستم اگرکارشناسی روروانشناسی بگیرم میتونم اقدام به دریافت مجوزمطب کنم یاخیر؟چون شاغلم ایرادنمیگیرن برادادن مجوزوانجام فعالیت ؟

  73. سلام میخواستم بدونم با لیسانس مشاوره خانواده و فوق لیسانس روانشناسی عمومی کلینیک میشه زد؟ و اینکه حوزه کاریش در محدوده خانواده میتونه باشه فقط؟

  74. سلام وقت به خیر .لیسانس روانشناسی دارم میتونم ارشد مشاوره بگیرم بعد مطب بزنم ؟یا باید حتما تو رشته روانشناسی باشه مدرکم ؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله حتما باید 2 مقطع و مدرک در زمینه روانشناسی داشته باشید

      1. سلام خسته نباشید
        اگر با سوابق تحصیلی رشته روانشناسی مقطع کارشناسی رو بخونیم مشکلی برای مجوز وجود دارد؟
        برای اینکه در پاسخ به دوستی گفتین بدون کنکور مانع اخذ مجوزه.

        1. سلام دوست عزیز
          خیر مشکلی نیست .شرایط ها فرق میکند

    2. سلام من ميخواستم مركز مشاوره بزنم مدرك لينسانس روانشناسي سال هشتاد و دو رو دارم ميخواستم ببينم ميتونين راهنمايي كنيد

      1. سلام دوست عزیز
        بستگی به مرکز مشاوره شما دارد.در صورت احداث کلینیک باد دو مقطع پشت سر هم داشته باشید

  75. سلام ممنون میشم به هر دو سوال پاسخ بدید
    اگر در دانشگاه ازاد (شهرکوچک) تحصیل کنیم برای مقطع لیسانسش ممکنه مشکل دار باشه ؟؟ و مورد تایید قرار نگیره برای مجور کلنیک ؟
    دو . من استخدام اموزش پرورشم با لیسانس و ارشد روانشناسی ، ایا باید از شغلم استعفا بدم یا مانعی نیست؟؟

    1. سلام خیر به دانشگاه ایرادی نمیگیرند
      برای اطلاعات بیشتر لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید

  76. سلام
    من کارشناسی ادبیات دارم
    میخام ارشد و دکترا روانشناسی برم
    بعد از دکترا میتونم مطب بزنم؟
    یاحتما باید کارشناسی روانشناسی داشه باشم

    1. سلام جهت دریافت مجوز باید در 2 مقطع در رشته روانشناسی و رشته های مرتبط تحصیل کرده باشید

  77. من کارشناسی مددکاری دارم ارشد دارم روانشناسی می خونم می تونم برای تاسیس کلینیک اقدام کنم

    1. سلام
      خیر یکی از شرایط لازم برای تاسیس کلینیک روانشناسی این است که مدرک تحصیلی شما در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، در رشته های مرتبط همچون روانشناسی و مشاوره باشد.

      1. سلام
        حتما دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد باید یکی باشه؟
        اگه فقط کارشناسی ارشد و دکتری یکی باشه نمیشه؟

          1. سلام لیسانس ژنتیک دارم ارشد و دکترا روانشناسی مجوز میشه گرفت

  78. سلام من در البرز مجوز مرکز توانبخشی از بهزیستی دارم امکان داره …از تهران یا البرز مجوز کلینیک روانشناسی بگیرم؟ دانشجوی دکترا هستم هر سه مقطع روانشناسی ……ارشد بالینی ..کارشناسی و دکتری عمومی

    1. سلام
      بله با توجه به اینکه مدارک تحصیلی شما در تمام مقاطع مرتبط با مشاوره و روانشناسی است و در صورت داشتن سایر شرایط، امکان اخذ مجوز مطب روانشناسی وجود دارد.

  79. سلام.اگه ارشدروانشناشی بگیرم میتونم تو دفتر کس دیگه ای کار کنم؟لیسانسم مرتبط نیست.

  80. باسلام ، بنده معافیت پزشکی سربازی رو دارم ، و مدرک ارشد بالینی آیا نمیتوانم برای تاسیس مطب اقدام کنم با توجه به معافیت سربازی؟؟؟

    1. سلام
      یکی از شرایط لازم برای تاسیس مطب داشتن سلامت جسمی و روانی میباشد که این موضوع بر اساس سوابق و وضعیت سلامت فرد مورد بررسی قرار میگیرد اگر وضعیت شما تایید شود اماکن تاسیس مطب وجود دارد.

      1. داشتن سلامت جسم و روان شرط است.یعنی معلولین نمیتوانند برای گرفتن مجوز اقدام کنند؟من لیسانس روانشنای عمومی و ارشد روانشناسی شخصیت خوندم.ب امید گرفتن پروانه.ولی انگار معلولین نمیتونن اقدام کنند،درسته؟

        1. سلام دوست عزیز
          قوانینی در این رابطه لحاظ شده اند که میتوانید از سایت سازمان روانشناسی پیگیری کنید . شرایط وجود دارد که فرایند بهتری لحاظ شود

    2. سلام لیسانس ژنتیک دارم ارشد روانشناسی و دکترا روانشناسی که میشه دو مقطع پشت هم مجوز میشه گرفت

  81. سلام وقت بخیر
    اگر شخصی در یک ارگان دولتی شاغل باشد میتوان پروانه روانشناسی و به تبع آن مجوز تاسیس مطب را دریافت کند

    1. سلام
      دریافت مجوز تاسیس مطب و پروانه روانشناسی شرایط خاص خود را دارد که از آن جمله میتوان به داشتن مدرک تحصیلی مرتبط روانشناسی و مشاوره، نداشتن سوء سابقه و بسیاری شرایط دیگر که باید در نظر گرفته شود.

  82. سلام من کارشناسی نرم افزار دارم و میخوام ارشد روانشناسی بخونم،آیا بعد از اتمام ارشد میتونم مجوز و پروانه بگیرم؟؟

    1. سلام
      وقت بخیر
      خیر مجوز مطب روانشناسی تنها برای افرادی است که مدرک تحصیلی دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد را در رشته ی روانشناسی یا مشاوره گرفته باشند.

  83. سلام کارشناسی علوم تربیتی خوندم. با آرشد بالینی ميشه مجوز گرفت؟

    1. سلام
      خیر، رشته های علوم تربیتی به عنوان رشته های نامرتبط با حوزه روانشناسی و مشاوره مطرح میشوند و برای دریافت مجوز داشتن مدرک تحصیلی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مرتبط در این حوزه لازم است.

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید