شرایط تاسیس مطب روانشناسی چگونه است؟

شرایط تاسیس مطب روانشناسی

تاسیس مطب روانشناسی

تاسیس مطب روانشناسی یکی از انگیزه های داوطلبان کنکور سراسری برای انتخاب این رشته میباشد . سالانه بسیاری از داوطلبان در مقاطع تحصیلی مختلف کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا در رشته ی روانشناسی پذیرش میشوند . که هدف اکثریت این داوطلبان تاسیس مطب روانشناسی میباشد . اما با توجه به اهمیت بالای امر مشاوره و روانشناسی در جامعه و همچنین افزایش نیاز در این زمینه برای فعالیت در این حوزه قوانین سخت گیرانه ای تصویب شده است . لذا با وجود اینکه داشتن مدرک تحصیلی یکی از شرایط لازم برای تاسیس مطب روانشناسی میباشد ، اما باید توجه نمود که داشتن این مدرک شرط کافی برای این امر نیست . بلکه فردی که متقاضی تاسیس مطب روانشناسی است باید واجد تمام شرایط تعیین شده از سوی نظام روانشناسی نیز باشد . که اخذ تاییدیه و یا همان پروانه ی اشتغال از این سازمان مراحل و ضوابط خود را دارد .

علاقه مندان و متقاضیان تاسیس مطب روانشناسی ممکن است درباره ی شرایط لازم و قوانین تصویب شده و همچنین مراحل اداری اخذ پروانه فعالیت با سوالات مختلفی مواجه باشند . به همین خاطر در ادامه ی این متن سعی میکنیم به پاسخ سوالاتی همچون مدرک تحصیلی مورد تایید برای اخذ پروانه ی فعالیت برای مطب روانشناسی ، چگونگی دریافت پروانه فعالیت مراکز مشاوره و روانشناسی ، مراحل صدور آن و بسیاری مطالب دیگر که متقاضیان در این مسیر باید بدانند ، خواهیم پرداخت . لذا به شما توصیه میکنیم برای اطلاع از این موارد و رفع ابهامات و سوالات خود به موارد ذکر شده در این مطلب دقت نمایید .


بیشتر بخوانید: شرایط تاسیس کلینیک روانشناسی چگونه است؟


شرایط تاسیس مطب روانشناسی

شرایط تاسیس مطب روانشناسی در سازمان روانشناسی و مشاوره به تصویب رسیده است . که تنها افراد دارای این شرایط میتوانند برای تاسیس مطب روانشناسی اقدام نمایند . اگر بخواهیم به برخی از شرایط تاسیس مطب روانشناسی بپردازیم باید به مواردی همچون داشتن مدرک تحصیلی مرتبط اشاره کرد . که حداقل مدرک تحصیلی مورد نظر شامل مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی و مشاوره میباشند و دیگر رشته های مرتبط با این حوزه ، اجازه فعالیت ندارند . این در حالی است که داوطلبان با رشته های نامرتبط در مقطع کارشناسی که مدرک کارشناسی ارشد و یا دکترا مرتبط دریافت میکردند ، تا قبل سال نود و سه میتوانستند مجوز فعالیت مرکز مشاوره و روانشناسی دریافت کنند . اما پس از این تاریخ داشتن مدرک کارشناسی مرتبط نیز یکی از شرایط لازم برای دریافت مجوز است . از دیگر شرایط تاسیس مطب روانشناسی باید به عضویت در نظام مشاوره و روانشناسی کشور اشاره کرد .

همچنین برای دریافت اجازه فعالیت در زمینه ی مشاوره روانشناسی و ارائه خدمات در مطب روانشناسی حداقل باید یک سال از زمان فارغ التحصیلی متقاضی گذشته باشد . از دیگر شرایط تاسیس مطب روانشناسی مربوط به شرایط نظام وظیفه ی آقایان میباشد . که بر این اساس متقاضیان مرد باید دارای کارت پایان خدمت سربازی باشند و هیچگونه محدودیتی در این مورد نداشته باشند . یکی از مواردی که در گذشته برای دریافت مجوز فعالیت الزامی بود داشتن مدرک کارورزی بود . این مدرک مبنی بر داشتن سابقه فعالیت حرفه ای است . که در حال حاضر جز شرایط لازم برای اخذ مجوز مطب روانشناسی نمیباشد . اما این به این معنا نیست که داشتن مهارت ها و سابقه عملی برای این کار لازم نمیباشد . بلکه یکی از ضروریات فعالیت در هر زمینه ای اخذ تجربه و مهارت کافی در آن مورد میباشد .


بیشتر بخوانید: شرایط دریافت پروانه نظام روانشناسی


شرایط تاسیس مطب روانشناسی

مراحل تاسیس مطب روانشناسی

مراحل تاسیس مطب روانشناسی شامل تمام مواردی میباشد که از سوی سازمان های زیربط اعلام شده و متقاضی تاسیس مرکز مشاوره و روانشناسی ملزم به گذراندن تمام این مراحل میباشد . یکی از اولین مراحل تاسیس مطب روانشناسی عضویت در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور میباشد . که برای این کار باید فرم های مربوطه را پر کند و مدارک خواسته شده را برای این سازمان ارسال نماید . پس از ارسال این مدارک و بررسی آنها در کمیسیون های مربوطه ، نتیجه پذیرش و یا عدم پذیرش متقاضی به شکل کتبی اعلام میگردد . انجام مصاحبه حضوری از دیگر مراحل تاسیس مطب روانشناسی میباشد . در این مصاحبه تعیین میگردد که فرد متقاضی برای فعالیت در حوزه مشاوره و روانشناسی فرد مناسبی میباشد یا خیر . که در صورت عدم قبولی دلیل آن به اطلاع متقاضیان میرسد .

همچنین در صورت قبولی در این مصاحبه ، مراجعه برای دریافت پروانه فعالیت و یا مجوز مطب روانشناسی میباشد . افراد دارای این مدرک میتوانند برای راه اندازی مطب روانشناسی اقدام نمایند . این افراد پس از تاسیس مطب موظف میباشند ضمن نصب تابلو بر اساس مصوبات و تعرفه های سازمان مربوطه هزینه ی مربوط به خدمات خود را دریافت نمایند .


بیشتر بخوانید: همه چیز درباره نحوه گرفتن پروانه نظام روانشناسی


مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

چگونگی اخذ مجوز تاسیس مطب روانشناسی

چگونگی اخذ مجوز تاسیس مطب روانشناسی همانطور که در پاراگراف قبل گفته شد ، شامل چند مرحله و پله میباشد . که متقاضی باید بر اساس این مراحل برای راه اندازی مطب روانشناسی گام بردارد . در حال حاضر نیاز به خدمات مشاوره دربین اقشار مختلف جامعه افزایش یافته است ، لذا نظارت بر تاسیس مراکز مشاوره و دریافت پروانه ی فعالیت در این زمینه افزایش یافته است . و صرفا داشتن مدرک تحصیلی نمیتواند تایید کننده صلاحیت فرد برای فعالیت در این حوزه باشد . به همین دلیل سازمان نظام مشاوره و روانشناسی کشور برای نظارت بر این موضوع راه اندازی شده است . لذا متقاضیان برای کسب اطلاعات کامل درباره چگونگی اخذ مجوز تاسیس مطب روانشناسی باید به سایت اینترنتی این سازمان مراجعه نمایند و در نهایت در این سازمان عضو شوند تا طی مراحلی صلاحیت و یا عدم صلاحیت آنها برای دریافت مجوز راه اندازی مطب روانشناسی تایید شود .

متقاضیان میبایست بعد از دریافت پروانه فعالیت از این سازمان ، نسبت به تاسیس مرکز مشاوره و روانشناسی اقدام کنند . در این مورد نیز باید پس از تکمیل فرم های مربوطه ، مدارک خواسته شده ارائه شوند . که این مدارک شامل شرحی از فعالیت ها و سوابق حرفه ای متقاضی و همچنین کپی پروانه فعالیت میباشد . پس از دریافت مجوز نیز فعالیت مراکز مشاوره تحت نظر سازمان روانشناسی و مشاوره کشور میباشد . که تعرفه ها و هزینه های دریافتی از مراجعین باید منطبق بر مصوبات و قوانین این سازمان باشد .


بیشتر بخوانید: شرایط اخذ مجوز مراکز مشاوره از بهزیستی


مراحل تاسیس مطب روانشناسی

مدارک لازم برای تاسیس مطب روانشناسی

مدارک لازم برای تاسیس مطب روانشناسی یکی از چندین سوالی است که پیش روی متقاضیان تاسیس مراکز روانشناسی و مشاوره میباشد . این مدارک از سوی سازمان ناظر بر صدور مجوز فعالیت مراکز مشاوره و روانشناسی اعلام میگردد . لذا متقاضیان دریافت مجوز مرکز مشاوره و روانشناسی برای اطلاع از این مدارک باید به اطلاعیه های این سازمان توجه نمایند . اما برای راحتی کار شما عزیزان ما در اینجا به شرح این مدارک میپردازیم . از جمله مدارک لازم برای تاسیس مطب روانشناسی میتوان به مواردی همچون ؛ کپی برابر اصل تمام مدارک تحصیلی مربوط به رشته های مشاوره و روانشناسی ، عضویت در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور و داشتن تاییدیه از این سازمان ، گواهی سلامت روانی ، کپی تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی ، گواهی عدم سابقه کیفری ، دوقطعه عکس پرسنلی و … اشاره نمود .


بیشتر بخوانید: مدارک لازم برای دریافت پروانه نظام روانشناسی


سوالات متداول

شرایط گرفتن مجوز دفتر مشاوره چیست ؟

داشتن مدرک تحصیلی مشاوره و یا روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر ، عضویت در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور از جمله شرایط گرفتن مجوز مرکز مشاوره میباشد .

صدور مجوز دفتر مشاوره خانواده چیست ؟

صدور مجوز شامل دریافت اجازه فعالیت در حوزه مشاوره و روانشناسی و راه اندازی مطب روانشناسی میباشد که تحت نظر سازمان نظام روانشناسی کشور صورت میپذیرد .

چگونگی تاسیس مطب روانشناسی ؟

علاقه مندان باید ضمن داشتن مدرک تحصیلی و همچنین مهارت های مورد تایید سازمان روانشناسی کشور و همچنین عضویت در این سازمان برای راه اندازی مطب روانشناسی اقدام نمایند .

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

شرایط تاسیس مطب روانشناسی چگونه است؟

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 1,139 نظر:
  1. سلام من دانشجوی کارشناسی ارشد روان پرستاری هستم
    و کارشناسی هم طبیعتا پرستاری خوندم. آیا دکتری روانشناسی بالینی بگیرم میشه مطب زد؟

    1. با سلام خانم سیری هستم شما با حداقل مدرک ارشد رواشناسی می توانید در آزمون صلاحیت روانشناسی شرکت کنید و جهت کسب پروانه ی خود اقدام کنید

  2. با سلام خدمت سایت خوبتون، کسی که دانشجوی رشته امور تربیتی دانشگاه فرهنگیان باشه و بعد از گرفتن لیسانس بخواد ارشد روانشناسی بالینی بخونه ،بعد از گرفتن اخذ مدرک ارشد امکان تاسیس مطب وجود داره ؟

    1. سلام جزایری هستم.بله با داشتن مدرک کارشناسی ارشد و شرکت در آزمون صلاحیت و مصاحبه نظام روانشناسی امکان گرفتن پروانه اشتغال و مجوز مطب را دارید.

  3. سلام ببخشید خواستم بدونم اگر مدرک کارشناسی روانشناسی مجازی باشه وارشد ودکتر حضوری امکان دریافت مجوز مطب هست؟

    1. سلام وقت بخیر فردی هستم در صورت مشکل‌نداشتن در مثقطع ارشد و دکتری امکان گرفتن مجوز وجود دارد

  4. سلام خدا قوت من لیسانس مدیریت فرهنگی دارم و برای ارشد می‌خوام روانشناسی بالینی بخونم بعد گرفتن ارشد بالینی و گذروندن کارورزی ها میتونم مطب مشاوره تاسیس کنم

    1. سلام برای گرفتن مجوز و تاسیس مطب باید حداقل در 2 مقطع مدرک روانشناسی یا مشاوره داشته باشید و اول پروانه اشتغال روانشناسی دریافت کنید بعد میتوانید برای گرفتن موز درخواست دهید. با ارشد مشاوره و روان شناسی هم امکان پذیر است

  5. سلام من لیسانس علوم ارتباطات دارم
    علاوه بر اون لیسانس مشاوره هم دارم و دانشجوی ارشد روانشناسی تربیتی هم هستم
    آیا به دلیل اینکه مدرک لیسانسم مشاوره و ارشدم تربیتی هست، میتونم برای پروانه نظام روانشناسی اقدام کنم یا خیر
    و اینکه میتونم در آینده برای مطب اقدام کنم؟

    1. سلام سلام میتوانید پروانه اشتغال روانشناسی بگیرید و همچنین در زمینه شغلی پروانه اشتغالتان میتوانید مجوز مطب یا مرکز مشاوره بگیرید

  6. سلام وقت بخیر آیا لیسانس روانشناسی پیام نور وارشد پیام نور داشته باشم میتوان وکلینک زد یا برای کلینیک نیاز است در دانشگاه دولتی تحصیل کنی؟ مدرک در دانشگاه مهم است یاخیر..

  7. سلام…بنده مدرک روانشناسی عمومی کارشناسی دارم و مشاوره مدرسه در مقطع ارشد…
    آیا امکان تاسیس مرکز مشاوره تحصیلی رو دارم…؟..خیلی ممنون از راهنمایی شما

    1. سلام شما باید اول برای گرفتن عضویت نظام روانشناسی و بعد گرفتن پروانه اشتغال اقدام کنید و بعد میتوانید برای گرفتن مجوز کلینیک اقدام کنید.

      1. سلام آیا مدرک دانشگاه دولتی و پیام نور در روند تاسیس مطب تاثیر دارد؟یاخیر یا اگر لیسانس پیام نور و ارشد دولتی یا هردو پیام نور باشد برای کلینک مشکلی ایجاد نمیکند؟

      2. سلام ببخشید مدرک ارشد دانشگاه آزاد بهتر یا پیام نور؟

        1. با سلام دانشگاه ازاد اعتبار و لول بالاتری دارد ولیکن شهریه بالاتری نیز دارد، ضمنا دانشگاه آزاد از دانشگاه های غیر انتفاعی نیز لول بالاتری دارد،

  8. سلام با ارشد یا دکتری روانشناسی شناختی امکان تاسیس مطب هست؟ کارشناسی روانشناسی ندارم

    1. با توجه به مرتبط بودن دو مقطع امکان پذیر میباشد

  9. سلام وقت بخیر
    من لیسانس آموزش ابتدایی از دانشگاه فرهنگیان دارم و در حال حاضر دانشجوی ارشد روانشناسی عمومی هستم. طبق گفته شما دو مدرک باید پشت سر هم روانشناسی باشد. حالا اگر دکترا رو روانشناسی بخونم امکان گرفتن مجوز مطب برام فراهم میشه؟

  10. سلام، با داشتن کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی در سال 1379که از گرایش‌های رشته علوم تربیتی است، و داشتن کارشناسی غیر مرتبط با روانشناسی و الان دانشجو بودن در مقطع دکتری رشته روانشناسی عمومی می‌شود عضو سازمان نظام روانشناسی شد و پروانه اخذ نمود. از پاسخگویی تان بسیار سپاسگزارم.

    1. برای گرفت پروانه استغال روانشناسی باید 2 مقطع مدرک مشاوره یا روانشناسی داشته باشید

  11. سلام
    لطفا توضیح بدید که چه گرایش هایی اجازه کار درمانی دارند؟
    مثلا به لیسانس روانشناسی عمومی و ارشد روانشناسی شناختی مجوز داده میشه؟

    1. سلام بله در صورتی که 2 مقطع مشاوره یا روانشناسی در هر گرایشی مدرک داشته باشید امکان گرفتن پروانه اشتغال و مجوز کلینیک دارید

  12. سلام و عرض ادب
    با ارشد روانشناسی بالینی گرایش خانواده امکان کلینیک زدن هست یا خیر؟؟

    1. سلام بله امکان درخواست مجوز برای تاسیس کلینیک را دارید.

  13. سلام وقتتون بخیر من کارشناسی روانشناسی خونده و میخواستم ارشد روانشناسی تربیتی بخونم آیا در آینده میتونم مجوز تاسیس مطب بگیرم؟

    1. سلام. بله همه ی گرایش های روانشناسی امکان تاسیس مطب را دارند، فقط در حیطه ی تخصص و کارکرد مطب باهم تفاوت دارند.

  14. سلام وقتتون بخیر .
    با همه گرایشات روانشناسی ارشد میشه مجوز و پروانه اشتغال از نظام گرفت ؟ با گرایش روانشناسی شخصیت راحت مجوز کار میدن ؟

  15. سلام وقت بخیر ببخشید من اتباع افغانستان هستم ولی تو ایران به دنیا اومدم و تحصیل کردم اگه من رشته روانشناسی رو بخونم تا مقطع دکترا یا ارشد میتونم تو ایران مطب بزنم یا خیر ؟
    ممنون

    1. افغانی جماعت رو چه به درس خوندن شما عرضه کارگری هم ندارین ایرانو گرفتید سیک کنید همون اشغال دونی خودتون با طالبان سر کنید

  16. سلام با لیسانس آسیب شناسی اجتماعی ـ پیش گیری از اعتیاد میشود مطب زد؟

    1. خیر حداقل مدرک مورد نیاز در رشته روانشناسی ارشد میباشد

  17. سلام
    با لیسانس علوم تربیتی و ارشد مشاوره میشه مجوز تاسیس کلینیک مشاوره گرفت؟
    و اینکه فقط با گرایش روانشناسی بالینی میشه مطب زد یا با روانشناسی عمومی و تربیتیم میشه؟

    1. با سلام و احترام وقت شما بخیر سیری هستم با ارشد روانشناسی در صورتی که در آزمون صلاحیت نمره حد نصاب را کسب کنید میتوانید پروانه و مجوز تاسیس کلینیک بگیرید

  18. ایا اتباع هم میتونن تا کارشناسی ارشد و دکترا تو این رشته تحصیل کنن؟ مطب بزنن و مشغول به کار بشن؟

  19. اگر کارشناسی ارشد ودکتری روانشناسی ومشاوره خونده بشه میشه مطب زد؟

    1. سلام وقتتون بخیر بله شما با مدرک کارشناسی ارشد و یا حتی دکتری مشاوره و همچین روانشناسی گرایش های مختلف امکان تاسیس مطب برایتان وجود دارد ولی باید در هنگام تحصیل به نکاتی توجه کنید نکاتی مانند گذراندن دوره های کارآموزی و کارورزی که به طور میانگین باید از هرکدوم ۱۵۰ ساعت را بگذرانید و مدارک معتبری جهت اقدام به دریافت مهر و مجوز تاسیس مطب کنید و علاوه بر آن مسائلی مانند ریز نمرات مقطع کارشناسی ارشد و کارشناسی ، محل تحصیل ، مقاله ، و کلاس هایی که خدمتتون عرض کردم امتیاز هایی برای شما میباشد که اگر داشته باشید برای دریافت مجوز میتواند مسمر ثمر واقع شود و در آخر هم باید حواستون به مصاحبه ای که دعوت میشوید کاملا باشد
      در حال حاضر شرایط به سمت آزمون صلاحیت حرفه ای می رود

  20. سلام من لیسان حقوقم و ارشدم روانشناسی بالینی میخوام مطب بزنم امکانش هست مطب بزنم

    1. این قانون که بتوانید تنها با مدرک ارشد بالینی ایجاد مطب کنید در دست تغییر است منتظر اخبار جدید باشید

        1. سلام جزایری هستم لطفا مشخص کنید قصد گرفتن مجوز چه چیزی را دارید.

    1. و وجود تتو امکان کارت قرمز دارد در صورتی که طرف سابقه مشکلات روحی و روانی داشته باشد وجود داردلت

  21. آیا برای گرفتن مجوز تاسیس مطب روانشناسی شرایط سنی وجود دارد

    1. 🌸به صورت مشخص شرط سنی خاصی نداره اما باید حداقل مدرک کارشناسی ارشد را داشته باشید

  22. سلام من کارشناسی روانشناسی دارم و با خوندن ارشد بالینی یا مشاوره خانواده در دانشگاه آزاد میتونم مطب بزنم ؟

    1. بله امکان پذیر میباشد فقط در نظر داشته باشید طبق اطلاعیه جدید تجانس رشته در مقطع ارشد حایز اهمیت میباشد

  23. درود و عرض احترام
    ممنون میشم پاسخ بفرمایید.
    آیا در ضمن تحصیل و دانشجوی مقطع دکتری روانشناسی، با عضویت یکساله در سازمان نظام ، با مدرک ارشد بالینی و کارشناسی روانشناسی عمومی امکان دریافت پروانه و تاسیس مطب هست؟ یا خیر حتما الزام به پایان دوره تحصیل دکتری برای داشتن پروانه و مطب است؟

    1. سلام برای گرفتن پروانه داشتن مدرک کارشناسی ارشد هم کافی هست

  24. سلام و درود لیسانسم علوم تربیتی گرایش دبستانی و پیش دبستانی هست و ارشدم روانشناسی تربیتی آیا میتونم مجوز اشتغال در زمینه روانشناسی بگیرم؟اجازه کار در کلینیک روانشناسی؟

    1. برای دریافت مجوز تجانس رشته لیسانس با ارشد مهم میباشد

  25. درود وقت بخیر بنده کارشناسی مهندسی پزشکی گرایش بیوالکتریک دانشگاه ازاد دارم بعد گزراندن ارشد و دکتری بالینی در پیام نور” ایا مجوز مطب و کلینک رو میدن ؟محدودیت سنی نداره و شرایط پذیرش به چهصورته ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام با داشتن مدرک کارشناسی ارشد قادر به دریافت مجوز هستید.شما باید پروانه اشتغال کاری بگیرید و بعد برای گرفان مجوز اقدام کنید منتظر اطلاعیه جدید باشید چون شرایط دارد به حالت دو مقطع پشت هم برمی گردد

  26. سلام
    دکتر رونکاوی که از خوبی کارش مطمئن هستیم ولی مطبش تابلو نداره دلیلش چی میتونه باشه؟زدن تابلو برای مطب ضروریه؟

  27. بنده کارشناسی ادبیات و زبان فرانسه دارم. اگر ارشد و دکتری روانشناسی رو بگیرم ایا میتونم مطب بزنم؟

  28. سلام برای مطب زدن حتما باید روانشناسی بالینی یا عمومی بخونیم؟یا با رشته هایی مثل تربیتی یا کودکان استثنایی هم میشه مطب زد؟

  29. سلام وقت بخیر
    من کارشناسی غیر مرتبط دارم ولی ارشد روانشناسی بالینی خوندم، باید حتما مقطع دکتری هم روانشناسی بخونم تا مجوز کار بگیرم یا با ارشد به تنهایی میتونم مطب بزنم؟

  30. سلام من لیسانس آسیبشناسی اجتماعی گرایش اعتیاد دارم و ارشدم بالینی خانواده است آیا میتوانم مجوز مطب دریافت کنم با تشکر از عوامل سایت

  31. سلام وقتتون بخیر، من مدرک کارشناسی علوم تربیتی دارم، علاقه دارم ارشد و دکتری روانشناسی بالینی کودک و نوجوان بخونم، بعد این سه مرحله میتونم عضو نظام مشاوره بشم و پروانه بگیرم و مطب بزنم؟

    1. سلام بله اول عضویت نظام میگیرید و بعد میتوانید درخواست پروانه استغال بدهید و بعد میتوانید مجوز کلینیک بگیرید.

  32. سلام وقتتون بخیر من لیسانس روانشناسی پیام نور دارم و اگر ارشد بالینی رو پیام نور بخونم میتونم مطب بزنم؟چون شنیده بودم ارشد پیام نور برای روانشناسی اعتبار مجوز مطب زدن ندارد؟!!

    1. سلام امکان گرفتن مجوز را دارید و مدرک شما براش گرفتن مجوز معتبر است

  33. سلام
    من لیسانس آموزش عربی از دانشگاه فرهنگیان دارم با کارشناسی ارشد بالینی میشه مطب زد؟

    1. سلام برای گرفتن مجوز مطب باید حداقل 2 مقطع روانشاسی یا مشاوره خوانده باشید که در حال تصویب است

  34. سلام ممنون از مطالب خوبتون من سوالم اینه برای مطب زدن حتما باید ارشد بالینی داشته باشیم؟ با ارشد عمومی نمیشه مطب زد ؟و اگه میشه و شرایط خاصی داره ممنون میشم بفرمائید 👀

    1. سلام امکان گرفتن مجوز با روانشناسی عمومی هم دارید.

  35. سلام وقتتون بخیر
    ببخشید من لیسانس آموزش ابتدایی از دانشگاه فرهنگیان دارم
    میشه ارشد و دکتری روانشناسی بخونم و مطب بزنم؟
    یا اینکه باز برم روانشناسی لیسانس بگیرم و ارشد؟
    فقط از طریق وزارت بهداشت میشه کلینیک زد؟؟

    1. سلام خیر از وزارت علوم میشه.نیازی نیست از لیسانس شروع کنید ارشد و دکترا بخوانید امکان گرفتن مجوز دارید.

  36. سلام در مقطع کارشناسی علوم تربیتی تحصیل کرده اماگر بخواهم در اینده مطب روانشناسی بزنم به چه شکل هست؟

    1. برای پروانه یک مقطع ارشد روان شناسی یا مشاوره کفایت می کد

  37. سلام اگر کارشناسی غیر مرتبط داشته باشیم و ارشد و دکتری را رشته روانشناسی عمومی یا دیگر گرایش ها بخونیم میتونیم کلینیک تاسیس کنیم؟

    1. سلام برای گرفتن مجوز باید ارشد مشاوره یا روان شناسی داشته باشید در صورت قبولی در آزمون صلاحیت و مصاحبه می توانید برای گرفتن پروانه اقدام کنید

  38. سلام من کارشناسی علوم تربیتی (گرایش پیش دبستان و دبستان)دارم میتونم روانشناسی کودکان استثنایی بخونم و مرکز کودکان استثنایی باز کنم(

  39. سلام من ارشدعلوم تربیتی دارم و دکتری روانشناسی پرورشی،لیسانسمم فیزیک بوده چون گرایشم دبیری بوده درسهای مربوط به روانشناسی هم داشتیم.میخواستم بدونم میتونم مطب روانشناسی بزنم؟

  40. باسلام
    با داشتن لیسانس روانشناسی و ارشد روانشناسی شناختی اجازه کار و مطب زدن را دارم یا خیر؟

  41. باسلام
    با داشتن لیسانس روانشناسی عمومی و ارشد روانشناسی شناختی اجازه کار و مطب زدن را دارم یا خیر؟

  42. سلام وقت خوش
    میشه لطفا راهنمایی بدین
    با کارشناسی راهنمایی و مشاوره و
    کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی
    کلینیک مشاوره میشه زد؟

  43. سلام من رشته علوم سیاسی خوندم میخوام ارشد روانشاسی و دکتری بگیرم امکان زدن مطب هست یا حتما باید کارشناسی ارشد و و ارشد و روانشاسی بخونم

  44. سلام با لیسانس روانشناسی و ارشد توانبخشی شناختی میشه مجوز سازمان نظام گرفت؟

  45. سلام رشته کارشناسی و کارشناسی ارشدم علوم تربیتی بوده. اگر دکترای روانشناسی بگیرم میتونم مطب بزنم؟

  46. سلام .خداقوت.من ارشد اقتصاد دارم و برای دکترا میخوامیکی از این رشته ها( فلسفه تعلیم و تربیت ،مدیریت اموزشی،برنامه ریزی درسی، آموزش عالی ) بخونم، میشه مطب زد درصورتی ک ارشد مرتبط نیست ؟

    1. یک مقطع ارشد روانشناسی یا مشاوره کفایت می کند

  47. سلام من مدرک کارشناسی کامپیوتر دارم و ارشد روانشناسی بالینی پیام نور. اگر که دکتری هم بالینی مدرک بگیرم میتونم با کسب مجوز ممطب بزنم؟

    1. سلام وقت بخیر
      امکان دریافت پروانه اشتغال در صورت داشتن شرایطی امکان پذیر است

  48. سلام ،بنده لیسانس علوم اجتماعی دارم ،ارشد روروانشناسی بالینی بخونم میتونم مطب بزنم؟
    یاباید کارشناسیم روانشناسی باشه؟

    1. سلام
      خیر امکان پذیر نیست به دلیل این که باید کارشناسی شما روانشناسی یا مشاوره باشد

  49. سلام
    کارشناس علوم تربیتی گرایش تکنولوژی آموزشی درسال 70فارغ التحصیل شدم. وارشد روانشناسی بالینی دارم می تونم مطب بزنم؟

    1. سلام
      خیر باید کارشناسی شما روانشناسی یا مشاوره باشد

    2. اگر دومطعت رواشناسی باشه میتونی
      مثلا ارشد ودکترا روانشناسی بخونی.

  50. سلام من دهم هستم .اگر برم رشته مشاوره دانشگاه فرهنگیان بگیرمو بعد ادامه تحصیل بدم تا مقاطع ارشد .میتونم مطب بزنم ؟

  51. سلام با لیسانس آموزش ابتدایی فرهنگیان و ارشد روان شناسی بالینی میشه مطب زد

    1. سلام
      باید دو مقطع تحصیلی روانشناسی یا مشاوره باشد

  52. سلام
    پزشک عمومی اگر مدرک دکترا بالینی رو داشته باشه ،میتونه کلینیک بزنه؟

    1. سلام
      اگر کلینیک روانشناسی منظورتون هست باید دو تا مقطع تحصیلی شما روانشناسی یا مشاوره باشد

  53. سلام من لیسانس روانشناسی میخونم تو پیام نور اگر ارشد بالینی تو همون پیام نور بخونم میتونم مطب بزنم ؟

    1. سلام وقتتون بخیر ممانعتی ایجاد نمیکند برای زدن مطب

  54. سلام
    اگر کارشناسی الکترونیک باشه و غیر مرتبط و غیر انتفاعی ،اگر ارشد و دکترای روانشناسی بالینی بگیری میشه مطب زد؟ ودیگه اینکه در قبولی مصاحبه دکتری بااین شرایط رد میکنن شخص رو؟ ممنون میشم جواب بدین.

    1. سلام وقت بخیر شما با داشتن دو مدرک در دو مقطع رشته روان شناسی و کسب مجوز از سازمان نظام میتوانید مطب بزنید و در رابطه با مصاحبه دکتری اگر این مقطع را در دانگشاه با رنکینگ خوب درس بخوانید احتمال پذیرفته شدن بیشر میشود..

  55. سلام من کارشناسی روانشناسی عمومی خوندم و ارشدم هم روانشناسی عمومی می باشد میتونم مطب بزنم ؟؟؟

    1. سلام
      بله امکان پذیراست در صورتی که ابتدا عضو سازمان نظام روانشناسی به مدت یک سال و سپس پروانه ی اشتغال نظام روانشناسی را کسب کنید

  56. سلام
    من لیسانس روانشناسی از دانشگاه پیام نور(فراگیر) هستم بعد از ۶سال از گرفتن لیسانس اگه ارشد روانشناسی بخونم‌میتونم مطب بزنم

  57. سلام وقت بخیر من کارشناسی رشته اموزش ابتدایی از دانشگاه فرهنگیان هستم. برای ارشد اگه روانشناسی بالینی از پیام نور بگیرم به صورت مجازی و بعد از گرفتن دکتری مجاز به زدن مطب هستم؟

  58. سلام
    آیا با لیسانس مشاوره و راهنمایی و ارشد روانشناسی بالینی می توان مطب زد؟

  59. سلام اگه دانشگاه آزاد روانشناسی بخونم چند سال ومطب طول می‌کشه. ومعدل لازم

  60. سلام اگه دانشگاه آزاد روانشناسی بخونم. چند سال ومطب طول می‌کشه اگه آزاد بخونم میتونم ومعدل لازم

  61. سلام وقت بخیر،بنده معلم رسمی هستم با کارشناسی روانشناسی عمومی و قصد دارم ارشد روانشناسی تربیتی از دانشگاه غیرانتفاعی بگیرم آیا امکان کیلینیک زدن دارم؟ میشه کار درمانی کرد؟

  62. باسلام.من لیسانس رشته علوم تربیتی خوندم. والان ارشد روان شناسی عمومی.اما میگن مجوز کلینیک به رشته های روان شناسی عمومی داده نمیشه.با اینکه خیلی کارگاه‌ها ورزنه ی خوبی دارم.وسال ۹۳ ارشد گرفتم.اما همه میگن باید روان شناسی بالینی مدرک داشته باشم.امسال ارشد شرکت کردم و روان سنجی قبول شدم.آیا با ارشد روان سنجی مجوز کلینیک بهم میدن یانه.ممنون میشم پاسخگو باشید

    1. سلام وقت بخیر بستگی به نظر سازمان نظام روانشناسی دارد.

  63. سلام برای کسی که هزینه مطب نداشته باشه چی،ولی مدارک تحصیلی داشته باشه چی؟؟؟

  64. سلام وقت بخیر ببخشید من کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دارم در حال حاضر ارشد مشاوره خانواده میخونم اگر دکترا رو روانشناسی بگیرم مرتبط محسوب میشه و مجوز تاسیس مطب میتونم بگیرم یا باید دکترارو هم مشاوره بخونم ؟

    1. سلام وقت بخیر
      قوانین خاصی در این زمینه برای سازمان نظام روان شناسی وجود دارد

  65. سلام
    من کارشناسی روانشناسی عمومی رو امسال تموم کردم و برا کنکور ارشد روانشناسی عمومی قبول شدم.
    آیا میتونم بعد از اتمام درس مجوز کلنیک بگیرم؟ یا فقط ارشد بالینی این حق رو داره؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام وقت بخیر
      برای مجوز نظام وظیفه یک سری شرایط و قوانین وجود دارد

  66. سلام خسته نباشید من لیسانس روانشناسی و فوق لیسانس روانشناسی شخصیت دارم میتونم مطب بزنم

    1. سلام وقت بخیر
      شرایطی در این زمینه برای پروانه اشتغال سازمان نظام روان شناسی وجود دارد

  67. سلام من مدرک کارشناسی دبیری زیست از فرهنگیان دارم وارشد بالینی قبول شدم بعد پایان ارشد میتونم مطب بزنم؟؟
    اگه نمیشه میتونم بعد پایان ارشد، لیسانس روان بگیرم و بعد مطب بزنم؟

  68. سلام، بالیسانس روانشناسی میشه مرکزمشاوره تحصیلی زد ؟؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید 🙏🙏🙏🙏🌹

    1. سلام خیر
      با ارشد امکان پذیر است که یک سری اقدامات باید انجام بدهید

  69. سلام با لیسانس روانشناسی و ارشد روانشناسی عمومی میشه مطب زد ؟

    1. سلام
      بله امکان پذیر هست اما باید یک سری شرایط دیگه هم داشته باشید

  70. با سلام بنده لیسانس علوم تربیتی و فوق لیسانس روانشناسی بالینی خوندم عضو نظام مشاوره هم هستم و در حین طرح بعد یک سال و نیم استخدام وزارت بهداشت در زمینه مشاوره درمانگاه شدم میتونم مجوز دریافت کنم و مطب بزنم؟

    1. سلام وقتتون بخیر باشه برای گرفتن مجور دو مقطع لیسانس و ارشد میباست روانشناسی یا مشاوره باشد.

  71. سلام وقت بخیر من زیست شناسی دانشگاه پیام نور خوندم اگر ارشد و دکترای روانشانسی بگیرم میتونم مطب بزنم؟

    1. سلام وقتتون بخیر باشه برای گرفتن مجور دو مقطع لیسانس و ارشد میباست روانشناسی یا مشاوره باشد.

  72. سلام فردی که کارشناسی مشاوره و کارشناسی ارشد روانشناسی داره ، مانعی برای تاسیس مطب نداره؟ و اینکه این فرد در زمینه اختیارات یک روانشناس هیچ تفاوتی با کسی که هم کارشناسی و هم ارشدش روانشناسی بوده نداره؟
    من هدفم رشته روانشناسیه اما چون با رشته مشاوره امکان قبولی کارشناسی در دانشگاه دولتی بیشتر میشه، میخواستم کارشناسی مشاوره بگیرم اما بعدا حتما در رشته روانشناسی ادامه تحصیل بدم. ایا میتونم اختلالات رو درمان کنم و مانعی برام در اینده پیش نمیاد؟ بی نهایت ممنونم ازتون

    1. سلام وقتتون بخیر امکانش میتواند برایتان وجود داشته باشد.

  73. سلام وقت بخیر
    من امسال فارغ التحصیل شدم تو رشته مهندسی صنایع
    الان میخوام مسیرمو عوض کنم و روانشناس بشم و کلینیک بزنم
    حالا سوالم اینه که کنکور وزارت بهداشت و وزارت علوم برای من فرقی داره یعنی اگه وزارت علوم برم نمیتونم مطب بزنم
    و اینکه من میخوام این کارشناسی روانشناسی روپیام نور بخونم این مشکلی ایجاد نمیکنه
    و اینکه به نظرتون میتونم امسال پیام نور ثبت نام کنم همین امسالم کنکور ارشد بدم و همزمان تموم کنم جفتش رو
    چون پیام نور به صورت خودخوانه
    خیلی ممنون میشم راهنماییم کنید

  74. سلام
    اگه کسی لیسانسش رو پیام نور به صورت خودخوان بگیره بعد ارشد روانشناسی بالینی بخونه و بعدم دکتری
    میتونه مطب بزنه بعد اینکه کنکور ارشد وزارت علوم و وزارت بهداشت برای مطب زدن فرقی نمیکنه یعنی مشکلی نداره کنکور وزارت علوم بدیم
    دراخر میتونیم مطب بزنیم؟؟

    1. سلام وقتتون بخیر باشه برای تاسیس مطب نیازمند گرفتن پروانه اشتغال هم دارید.

  75. سلام اگر لیسانس روانشناسی از دانشگاه غیر حضوری داشته باشیم و در مقطع کارشناسی ارشد حضوری ادامه تحصیل بدیم
    باتوجه به غیرحضوری بودن مدرک لیسانس امکان اخذ پروانه مطب وجود دارد؟؟؟؟؟

    1. سلام وقتتون بخیر باشه بستگی به نظر سازمان روانشناسی دارد و همچنین داشتن پروانه اشتغال.

  76. سلام من جای زخم یک چاقد تو دستم دارم برا مصاحبه مطب زدن مانعی دارد

  77. سلام وقت بخیر
    من کارشناسی مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد و ارشد مدیریت کارآفرینی از دانشگاه رازی دارم، آیا اگر دکتری در رشته روانشناسی در یکی از دانشگاه های معتبر بخونم، می تونم مطب روانشناسی بزنم؟
    و اینکه اگر دکتری مشاوره بگیرم میتونم کلینیک مشاوره بزنم؟

    1. سلام
      خیر باید کارشناسی روانشناسی یا مشاوره خونده باشید

  78. سلام
    آیا با لیسانس پرستاری . مدرک ارشد و دکترای روانشناسی بالینی اجازه مطب میدهند؟ ممنون میشم جواب بدید

  79. ببخشید برایاجازه تاسیس مطب روانشناسی فرمودین گواهی سلامت روانی ابن سلامت روانی در چه حد باید باشه مثلا کسی وسواس داشته باشه مشکل ایجادمیشه

  80. آیا فقط با مدرک ارشد بالینی میشه عضو سازمان نظام شد؟
    کارشناسی آموزش ابتدایی

    1. با سلام برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید

  81. با سلام. بنده کارشناسی آموزش ابتدایی دارم، ارشد بالینی دانشگاه ازاد، دکتری مدیریت آموزشی. می‌خوام مجددا کارشناسی روانشناسی پیام نور بخونم
    آیا میتونم بعد از اخذ کارشناسی مطب بزنم؟

  82. سلام وقت بخیر
    بنده مدرک لیسانس آموزش ابتدایی از دانشگاه فرهنگیان و کارشناسی ارشد روانشناسی شخصیت از دانشگاه ازاد رو دارم
    میخاستم بدونم اگر برای مقطع دکترا در موسسه ای مدرک بگیرم تحت عنوان پردیس پژوشگاهی که زیر نظر وزارت علوم نیست و زیر نظر دفتر ریاست جمهوری هست ایا میتونم برای دریافت مجوز مطب اقدام کنم؟ ممنونم

  83. سلام وقتتون بخیر… اگه مدرک کارشناسی آموزش کودکان استثنائی از دانشگاه فرهنگیان داشته باشیم و ارشد روانشناسی بالینی بگیریم، میتونم مطب بزنم یا نه؟

      1. سلام وقت بخیر
        بنده لیسانس علوم تربیتی و فوق لیسانس روانشناسی بالینی خوندم عضو نظام مشاوره هم هستم و بعد یک سال و نیم طرح استخدام رسمی نیروی بهداشت شدم
        ایا میتونم مجوز کیلینک بگیرم و مطب بزنم؟

        1. سلام وقتتون بخیر باشه برای گرفتن مجور دو مقطع لیسانس و ارشد میباست روانشناسی یا مشاوره باشد.

    1. سلام وقتتون بخیر
      با دکترای روانشناسی بالینی امکان مطب زدن هست؟

      1. با سلام و احترام با اخذ پروانه امکانش میتواند وجود داشته باشد.

  84. سلام با کارشناسی علوم تربیتی و ارشد روانشناسی تربیتی میشه مجوز مطب گرفت؟

    1. خیر، دقت کنید دومقطع باید روانشناسی گرفته باشید، تربیتی میتونید تو مراکز تحصیلی خدمت ارایه بدید، فقط روانشناس بالینی می‌تونه مطب بزنه اونم باشرایط کامل، خواندن ارشد عمومی و تربیتی غیرمرتبط برای کسی خوبه که شاغله

    1. سلام
      خیر باید ارشد رواننشناسی یا مشاوره داشته باشید و یک سری شرایط دیگر که برای اطلاع بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید

  85. سلام آیا با لیسانس روانشناسی کودکان استثنایی و ارشد روانشناسی ورزشی میشه مطب زد

  86. سلام ببخشید با دکترا روانشناسی بالینی میشه مطب تاسیس کرد؟

  87. سلام

    اگر به صورت مجازی و تو واحد الکترونیکی درس بخونیم میتونیم با همون مدرک که روش درج شده الکترنیکی مطب بزنیم؟

  88. سلام
    با مدرک روانشناسی که روش زده واحد الکترونیکی میشه مطب زد یا نه؟

    یعنیانتقالی گرفتس به واحد الکترونیکی و مجازی درس خوندی.

  89. سلام با لیسانس مشاوره وارد روانشناسی تربیتی میشه مرکز زد مجوز میدن ؟ لطفا جواب بدین

    1. سلام. بله میتوانید برای دریافت مجوز مشاوره تحصیلی اقدام کنید.

  90. سلام در صورتیکه شخص همه شرایط را برای تاسیس مطب مشاوره و روانشناسی داشته باشد ولی شاغل در شرکت دولتی باشد ممنوعیت ندارد یعنی نیازی به انصراف از شغل دولتی نیست ؟ و مجوز مطب صادر میشه ؟

  91. سلام برای اتباع خارجی
    اگر مدرک روانشناسی داشته باشند میتوانند مطب بزنند ؟
    و اینکه برای اتباع با مدرک روانشناسی کجا ها میتوانند مشغول به کار شوند ؟
    ممنون

    1. سلام خدمت شما،خیر برای مطب یا کلینیک و همچنین عضویت در سازمان روانشناسی باید تابعیت ایران داشته باشید .

  92. سلام خسته نباشین
    من کارشناس روانشناسی بالینی وارشدروانشناسی واموزش کودکان استثنایی هستم.مشکلم اینه که فاصله ی بین گرفتن دومدرکم چندین ساله ودرضمن هیچگونه سابقه ی کاررسمی ندارم ولی مرتب مطالعه دارم د رخیلی ازکارگاههای روانشناسی شرکت کرده ام.درضمن به سن بازنشستگی هم رسیده ام ولی خیلی مایل به فعالیت دراین حوزه هستم.ایابه نظرشماامکان گرفتن جوازوفعالیت دارم؟

    1. سلام وقت بخیر شما می توانید برای دریافت مجوز اقدام کنید و درخواست مصاحبه حضوری بدهید

    2. مشکلی برای گرفتن پروانه ندارید؛ اما باید گروه مصاحبه کننده را در داشتن شخصیت و توان کار مشاوره و روان درمانی قانع کنید.

  93. سلام بنده لیسانس مشاوره دارم و ارشد روانشناسی تربیتی بخونم میتونم مجوز کلینیک بگیرم

  94. سلام وقت به خیر . کسی که کارشناسی مشاوره خونده باشه ولی ارشد روانشناسی بخونه میتونه شماره نظام بگیره؟ و ایا میتونه مطب بزنه؟ ایا شماره نظام با پروانه نظام فرق داره یا هر فردی که ارشد روانشناسی داشته باشه بهش شماره نظام تعلق میگیره با هر نوع لیسانسی؟

    1. سلام. طبق اساسنامه سازمان نظام مدارک دانشگاهی مورد تایید وزارت علوم دارای اعتبار لازم برای دریافت مجوز فعالیت از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره هستند.

  95. ایا مدرک ارشد روانشناسی عمومی فراگیر پیام نوربرای زدن مطب مشاوره روانشناسی معتبراست؟

    1. سلام. بله مدارک دانشگاهی دارای مجوز از وزارت علوم برای دریافت پروانه اشتغال از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره دارای اعتبار هستند.

  96. سلام.با مدرک ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه پیام نور دوره فراگیر میتوان نظام گرفت و مجوز مطب گرفت؟؟؟؟

    1. سلام وقت بخیر برای اخذ مجوز باید در بخش روانشناسی باید دو مقطع پشت هم را گذرانده و سپس طرح را به اتمام برسانید تا بتوانید جواز و عضویت را بگیرید .

  97. من لیسانس کامپیوتر دارم اگه ارشد و دکترای روانشناسی بگیرم میتونم مطب بزنم؟

    1. سلام وقت بخیر برای اخذ مجوز باید در بخش روانشناسی باید دو مقطع پشت هم را گذرانده و سپس طرح را به اتمام برسانید تا بتوانید جواز و عضویت را بگیرید.

  98. سلام
    من لیسانس حقوق سال ۹۰ گرفتم
    الان اگر ارشد روانشناسی بخونم میتونم برای گرفتن مجوز کلینیک اقدام کنم؟

    1. سلام وقت بخیر باید دو مقطع پیوسته را تحصیل کنید و بعد دوره و طرح را بگذرانید تا مجوز مربوطه به شما داده شود .

  99. سلام من خدمت سربازی معاف از رزم دیسک کمر میباشم شرایطشو دارم که اقدام به راهندازی مطب کنم ؟

  100. باسلام ووقت بخیر
    من کارشناسی علوم تربیتی،ارشد مدیریت اموزشی، ودکتری روانشناسی بالینی دارم
    ایامیتونم عضونظام روانشناسی بشم وپروانه اخذکنم ومطب بزنم؟؟؟

      1. سلام وقت بخیر خاهش میکنم جواب بدید من کارشناسی آموزش ابتدایی دارم و معلم رسمی هستم
        با گرفتن ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه پیام نور
        ودکتری روانشناسی بالینی
        مطب میتونم بزنم؟

  101. باسلام وقت بخیر
    بنده کارشناسی علوم تربیتی، ارشدهم مدیریت اموزشی، و دکتری روانشناشی بالینی دارم ایا میتونم مطب بزنم واز سازمان پروانه بگیرم وعضو نظام روانشناسی بشم؟؟؟

  102. سلام من لیسانس زیست شناسی سال۸۵گرفتم الان اگر ارشد روانشناسی بگیرم امکان زدن مطب رو دارم؟ با توجه به اینکه لیسانسم رو قبل از سال ۹۳ و قانون دو ۲مدرک متوالی گرفتم ممنونم پاسخ بدین

      1. اگر تا دکتری روانشناسی روانسنجی ادامه بدیم ولی لیسانس غیر مرتبط باشه باز هم اجازه مطب نمیدن

      2. لیسانس غیر مرتبط اما ارشد مشاوره خانواده میتونه در کلینیک روانشناسی خصوصی یا دولتی بعنوان مشاور کار کنه؟

        1. سلام
          باید دو مقطع تحصیلی روانشناسی یا مشاوره باشد

  103. سلام با مدرک روانشناسی دانشگاه ازاد بدون کنکور و کاری ارشد دانشگاه آزاد میشه مطب زد

  104. سلام و وقت بخیر
    من کارشناسی علوم تربیتی گرایش اموزش ابتدایی هستم. میخوام ارشد روانشناسی بالینی و یا عمومی بخونم. میخواستم بدونم پس از به اتمام رسوندن ارشدم میتونم مجوز تاسیس مطب بگیرم؟

  105. سلام من کارشناسی علوم اجتماعی دارم و ارشد مشاوره خانواده اگه برای دکترا روانشناسی بخونم اجازه تاسیس مطب به من میدهند؟

  106. سلام ببخشید غیر از روانشناسی بالینی توی چه شاخه های از روانشناسی میشه مطب زد؟

  107. سلام ببخشید غیر از روانشناسی بالینی توی چه شاخه های از روانشناسی میشه مطب زد؟

    1. سلام و وقت بخیر
      بنده لیسانس روانشناسی عمومی از دانشگاه پیام نور و ارشد روانشناسی تربیتی از دانشگاه پیام نور تبریز هستم. آیا می تونم مرکز مشاوره تحصیلی بزنم؟

      1. سلام وقت بخیر
        داشتن مدرک تحصیلی مشاوره و یا روانشناسی در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر ، عضویت در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور از جمله شرایط گرفتن مجوز مرکز مشاوره میباشد

  108. سلام من دانشجوی مقطع کارشناسی رشته آموزش ابتدایی در دانشگاه فرهنگیان هستم می توانم در آزمون ارشد گرایش روانشناسی بالینی شرکت کنم ؟

  109. سلام من معلم رسمی هستم آیا میتوانم مطب مشاوره دایر کنم چه مدارکی لازم دارم

  110. سلام من کارشناسی ادبیات فارسی داخل دانشگاه فرهنگیان خواندم برای ارشدو دکتری به روان شناسی بالینی فکر میکنم. من با این شرایط امکان تاسیس مطب دارم ؟
    برای تدریس در دانشگاه هم محدودیتی هست؟
    پیشاپیش سپاسگزارم از پاسخگویی شما

  111. سلام و خسته نباشید. ببخشید من کارشناسی روانشناسی خوندم و الآن هم ترم 3 ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه بهشتی هستم. میخواستم بپرسم آیا دانشگاه بهشتی میتونه روند مجوز گرفتن من برای مطب رو آسان تر کند؟

    1. سلام مراحل اخذ مجوز و تایید صلاحیت فقط زیرنظر سازمان نظام روانشناسی است،البته نوع دانشگاه تحصیل نیز امتیازاتی دارد که در مصاحبه لحاظ میشود.

  112. سلام مدرک ارشد روانشناسی تربیتی با پایان نامه آموزش محور بهش پروانه مطب میدن

  113. سلام
    من لیسانس حقوق دارم.. ارشد روانشناسی عمومی بخونم دوره دکترا میشه روانشناسی بالینی خوند؟

    1. سلام بله میتوانید اما بعد از انتخاب رشته ، در حیطه مصاحبه ممکن است امتیاز مرتبط بودن لیسانس را نگیرید.

      1. سلام من ليسانس ادبيات دارم و ارشد روانشناسي تربيتي خوندم الان دكترا روانشناسي تربيتي قبول شدم پس از اخذ مدركم ميتونم پروانه يا مجوز تاسيس كلينيك يا مطب مشاوره بزنم

        1. سلام. بلی با اخذ دو مدرک دانشگاهی در رشته های روانشناسی میتوانید مجوز فعالیت از سازمان نظام روانشناسی دریافت کنید.

          1. سلام چه فعالیتهایی (یا در چه زمینه ای باید مشاوره بدیم) رو تو مطبی که با مدرک ارشد و دکتری روانشناسی تربیتی گرفته می شه می تونیم انجام بدیم

  114. سلام وقت بخیر ایا با کارشناسی روانشناسی استثنایی دانشگاه فرهنگیان و کارشناسی ارشد بالینی کودک و نوجوان پیام نور میشه مجوز کلینیک گرفت؟

    1. سلام بله طبق قوانین داشتن دو مقطع پشت هم در رشته روانشناسی ، امکان درخواست مجوز برای کلینیک دارید اما باید ۱ سال عضو سازمان نظام روانشناسی باشید.

  115. سلام وقت بخیر ایا با کارشناسی روانشناسی استثنایی دانشگاه فرهنگیان و ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان پیام نور میشه کیلینیک زد؟

    1. سلام بله طبق قوانین داشتن دو مقطع پشت هم در رشته روانشناسی ، امکان درخواست مجوز برای کلینیک دارید اما باید ۱ سال عضو سازمان نظام روانشناسی باشید.

  116. سلام.
    من فوق لیسانس مدیریت دارم. میخوام اول ارشد رشته روانشناسی بخونم و تمومش کنم. بعد از دوسال میشه لیسانس روانشناسی رو هم بگیرم و مطب بزنم؟؟(یعنی اول ارشدو بگیرم بعد لیسانس رو)

  117. سلام وقت عالی مستدام
    کارشناسی علوم تربیتی گرایش مدیریت برنامه ریزی و ارشد مشاوره مدرسه دارم
    میتونم مطب بزنم؟

  118. با سلام . بنده کارشناسی علوم تربیتی و ارشد روانشناسی تربیتی دارم. میخواستم ببینم اگه آزمون دکتری روانشناسی بالینی شرکت کنم می تونم مطب بزنم؟

    1. سلام در صورت دریافت 2مدرک روانشناسی پشت سرهم میتوانید برای اخذ پروانه مرکز مشاوره اقدام بغرمائید

  119. با سلام
    بنده ورودی ۱۳۹۳ روانشناسی بالینی هستم
    اگه الان در سال ۱۴۰۱, لیسانس بخونم,دو مقطع متوالی محسوب خواهد شد ؟ با توجه به اینکه لیسانس قبل از ارشد میشه!؟
    ممنون از راهنمایی شما

    1. لام. بله شرایط سنی خاصی برای دریافت مجوز فعالیت روانشناسی وجود ندارد.

  120. سلام
    فارغ التحصیلان ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه غیر انتفاعی هم طرح دارن مثل دانشگاه های سراسری و پیام نور؟

    1. سلام . بله کارورزی جز چارت رشته روانشناسی است منتهی هر دانشگاهی شیوه خاصی برای گذراندن این واحد ها در پیش می‌گیرد.

  121. سلام اگر در دانشگاه ارشد رو به صورت آموزش محور تموم کنم و پایان نامه رو دیگه پاس نکنم یعنی به صورت آموزش محور مدرک ارشدم رو بگیرم به من مجوز مطب داده نمیشه یا مهم مرتبط بودن رشته ها هست چون من کارشناسیم روانشناسی عمومیه و ارشد روانشناسی تربیتی میخونم ولی قصد دارم پایان نامه برندارم و آموزش محور بردارم

  122. سلام خسته نباشید لیسانس روانشناسی به صورت مجازی گرفتم و الان ارشد بالینی دارم به (صورت حضوری ) آیا میتونم مجوز مطب بگیرم

  123. سلام، من دانشجوی لیسانس آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیانم، میخواستم بدونم که من چه ارشد و دکترایی باید بخونم که بتونم مطب روانشناسی بزنم؟ ، آخه من جزو وزارت علومم،چطوری میتونم ارشد و دکترای روانشناسی رو از وزارت بهداشت بگیرم؟ و اینکه با مدرک روانشناسی وزارت علوم نمیشه مطب زد؟

    1. برای گرفتن پروانه باید دو مدرک روانشناسی پشت سرهم داشته باشید

    1. سلام. برای دریافت مجوز فعالیت از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره باید در دو مقطع تحصیلی مدرک دریافت کرده باشید مدرک تمام دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم برای دریافت ۴ از اعتبار لازم برخوردار هستند.

  124. سلام وقت بخیر
    امکان تغییر گرایش در ارشد روانشناسی وجود داره؟
    لیسانس روانشناسی عمومی بودم و ارشد هم روانشناسی تربیتی هستم.دانشگاه آزاد امکان تغییر گرایش میدن؟ از همون تربیتی به عمومی؟

  125. سلام وقتتون بخیر ،ببخشیدبا مدرک لیسانس علوم تربیتی گرایش مدیریت ،میتونم با ادامه تحصیل در روانشناسی ارشد مطب بزنم ؟
    متاسفانه عده ای میگن میشه عده ای میگن نمیشه ،عده ای میگن اگر روانشناسی تربیتی بخونی امکانش هست ،
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام برای تاسیس مطب حتما باید دومقطع پشت هم در رشته روانشناسی تحصیل کنید.

  126. سلام وقت شما بخیر
    بنده لیسانس علوم انتظامی از دانشکده افسری (مورد تایید وزارت علوم است) و فوق لیسانس حقوق جزا و جرم شناسی دارم
    آیا می توانم پس از اخذ کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی یا مشاوره، مطب بزنم
    ممنون می شوم راهنمایی بفرمایید
    با تشکر

    1. خیر برای مرکز مشاوره باید دوتا مدرک روانشناسی پشت سر هم داشته باشید

  127. سلام من لیسانس روانشناسی دارم ارشد روانشناسی صنعتی قبول شدم میتونم بعد اتمام عضو سازمان روانشناسی بشم و مطب بزنم ؟اگه نه در دکترا گرایش دیگری بخوانم می‌توانم مطب بزنم ؟

    1. باسلام دوست عزیز امکان مطب زدن با روانشناسی صنعتی وجود ندارد

  128. سلام من کارشناسی علوم تربیتی هستم اگر ارشد و دکترا روانشناسی بخونم میتونم مجوز مطب بگیرم ؟ چون جواب شما برا نظرات که خوندم یبار میگید بله میشه یبار هم میگید نه حتی اگه ازشد ودکترا روانشناسی باشه حتما باید کارشناسی هم روانشناسی باشه لطفا کامل برام توضیح دهید واقعا نمیدونم چه کنم

    1. اگردوتا مدرک روانشناسی پشت سر هم داشته باشید میتوانید مجوز مطب دریافت کنید

  129. با لیسانس مشاوره و ارشد بالینی امکان گرفتن مجوز مطب وجود داره؟

    1. بله. برای صدور مجوز پروانه تخصصی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره باید در دو مقطع دانشگاهی در رشته های روانشناسی یا مشاوره مدرک دریافت کرده باشید.

  130. سلام من در حال حاضر دانشجوی کارشناسی روانشناسی هستم ولی 2 ترمم مونده تا فارغ التحصیل بشم و میخوام با لیسانس قبلم که غیر مرتبط هست ارشد روانشناسی بالینی شرکت کنم .برای مطب زدن با مشکل مواجه میشم ؟

    1. سلام خیر میتوانید به شرطی که مدرک لیسانس روانشناسی زودتر از ارشد صادر شود با مدرک قبلی در ارشد نیز تحصیل کنید.

  131. “باسمه تعالی”
    باسلام و احترام فراوان از صرف وقت و انرژی با پاسخ های عالی و غیر متناقض تان .
    احتراما بفرمایید فرد باداشتن مدرک ارشدبازرگانی و درحال اخذ ارشد روانشناسی و شایددکتری و کبرسنی (بالا رفتن سن ) اول : آیا سقف سنی برای اخذ پروانه نظام روانشناسی و مشاوره وجود دارد ؟دوم : آیا فقط با ارشد روانشناسی بدون دکتری می توان اقدام به تاسیس مطب و فعالیت نمود؟؟(در پاسخها پاسخ مثبت دیده شده بود!!!؟؟) سوم : آیا این موضوع منوط به داشتن مدرک دو رشته مرتبط مقاطع با فاصله و بدون فاصله می باشد ؟؟!!( لیسانس مرتبط و فوق نا مرتبط و دکتری مرتبط ) یا (کارشناسی و ارشد مرتبط ) ؟؟
    تسریع در پاسخ دقیق و شفاف موجب تشکر و سپاس فراوان ودلگرمی خواهد بود.
    و من ا.. التوفیق
    با تشکر جواد آزاد
    ایمیل:jnazad@gmail.com

  132. سلام. من لیسانس مشاوره دارم.
    ارشد روانشناسی بالینی یا عمومی بگیرم میتونم مطب بزنم؟

  133. سلام. من لیسانس مشاوره دارم.‌ اگه ارشد روانشناسی بالینی یا عمومی بگیرم میتونم مطب بزنم؟

  134. سلام با مدرک فوق لیسانس دانشگاه پیام نور میشه مطب زد؟

  135. سلام وقت بخیر
    من مدرک کارشناسی روانشناسی دوره روزانه دارم و الان دانشجو ترم سوم کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی روزانه به صورت مجازی هستم در برخی از پیام های اینجا متوجه شدم مدارک مجازی مورد قبول نیست درسته ؟
    یعنی الان با مدرک ارشدم نمی تونم مطب بزنم ؟

    1. سلام. طبق اساسنامه سازمان نظام روانشناسی و مشاوره مدرک تمامی دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم می‌توانند برای دریافت مجوز فعالیت اقدام کنند.

  136. سلام اگه روانشناسی پیام نور خوانده باشیم میتوانیم ارشد روانشناسی بالینی بخونیم؟

    1. سلام. بله طبق اساسنامه سازمان نظام روانشناسی مدرک تمامی دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم از اعتبار لازم برای دریافت مجوز فعالیت برخوردار هستند.

  137. سلام اگه کارشناسی روانشناسی و دانشگاه پیام نور خونده باشیم و ارشد و دانشگاه سراسری و کارگاه های زیادی شرکت کرده باشیم میشه مجوز مطب گرفت؟

    1. سلام. بله طبق اساسنامه سازمان نظام روانشناسی مدرک تمامی دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم از اعتبار لازم برای دریافت مجوز فعالیت برخوردار هستند.

  138. سلام وقت بخیر
    ایا سازمان نظام روانشناسی جهت اخذ پروانه آزمون نداره ؟؟؟؟
    من یادمه تا چندسال پیش برای دریافت پروانه نظام روانشناسی که لازمه تاسیس مطب بود آزمون کتبی بسیار سفت و سختی داشت که هرکسی هم قبول نمیشد ؟؟؟
    میشه توضیح بدین درین باره ؟؟؟

    1. سلام. خیر آزمون کتبی برای صدور مجوز گرفته نمیشود ، برای اخذ مجوز باید نمره قابل قبول در مصاحبه کسب کنید.

  139. سلام بنده لیسانس عمران از دانشگاه ازاد دارم اگر بخوام کارشناسی ارشد روانشناسی بخونم و بعد بخوام مطب بزنم‌میتونم؟

    1. سلام. خیر برای دریافت مجوز کلینیک تخصصی روانشناسی باید در دو مقطع تحصیلی در رشته های روانشناسی و یا مشاوره تحصیل کرده باشید.

  140. سلام من لیساسنس علوم تربیتی هستم
    اگه بخام ارشد و دکترامو در رشته مشاورع بگیرم میتونم مطب بزنم؟

  141. سلام وقت بخیر بنده لیسانس میکروبیولوژی دارم،میخوام برا کنکور ارشد 1401 در رشته ی روانشناسی بالینی شرکت کنم،آیا با توجه به لیسانس غیر مرتبط میتونم در گرایش بالینی شرکت کنم؟اگه نتونم و ارشد روانشناسی در گرایش عمومی یا مشاوره بخونم بعد میتونم کنکور دکترا در رشته ی بالینی بدم؟هدفم مطب زدن هست،میشه بگید دقیقا باید چه گرایشی برا ارشد و دکترا بخونم که بتونم مطب بزنم؟
    و اینکه تو یه سایت خوندم نوشته بود تا قبل از سال 93 افرادی که لیسانس غیر مرتبط داشتن اما ارشد یا دکترای روانشناسی داشتن میتونستن مطب بزنن اما الان نمیتونن
    ممنون میشم اگه کاملا راهنماییم کنید مرسی

    1. برای زدن مطب باید دو مقطع پشت سر هم روان شناسی بخوانید.
      خیر برای ارشد بالینی باید لیسانس مرتبط داشته باشید.

  142. سلام من لیسانس حقوق هستم و میخواهم ارشد بالینی بخونم و همزمان هم کارشناسی روانشناسی رو بخونم یعنی لیسانسو ارشد باهم که بتونم مجوز مطب بگیرم امکانش هست ؟

    1. اگر ثبت نام کارشناسی را زودتر از ارشد انجام دهید می توانید، یعنی باید مدرک ارشد را زودتر از لیسانس دریافت کنید.

      1. ببخشید نباید مدرک لیسانس رو قبل از ارشد بگیرند؟!
        یعنی پیش از فارغ التحصیلی ارشد مدرک لیسانسشون رو گرفته باشند؟!

      2. سلام.من کارشناسی مشاوره خوندم والان هم ارشدروان شناسی عمومی دارم.میتونم مطب بزنم؟

  143. من لیسانسم مطالعات خانواده س و ارشدم روانشناسی عمومی گذروندم الان میخوام دکتری روانشناسی عمومی بخونم آیا بعد از اتمام دکتری میتونم مطب بزنم ؟

    1. بله اگر دو مقطع پشت هم در رشته روان شناسی تحصیل کنید

  144. سلام خسته نباشید چ مدرک تحصیلی لازمه جهت مطب و هر جا میتونیم مطب رو بزنیم مثلا تو شهر دیگری؟

  145. سلام با لیسانس روانشناسی و ارشد مشاوره می‌توان مطب زد؟

    1. سلام بله امکان تاسیس مطب را دارید اما بستگی به گرایش نیز دارد که توسط سازمان نظام روانشناسی بررسی و تایید میشود.

  146. سلام من لیسانسم علوم تربیتی هست ارشد تاریخ و فلسفه می‌توانم دکترا روان شناسی بخونم و مطب باز کنم ؟؟؟؟؟

    1. سلام خیر برای تاسیس مطب حتما باید دو مقطع پشت سرهم در رشته های روانشناسی یا دیگر رشته های مرتبط تحصیل کنید.

  147. درود.
    میشه مجوز مرکز رو به منطقه دیگه تغییر داد مثلا پروانه نظام فردی برای منطقه ۵ که توی منطقه ۳ بخواد مرکز بزنه!!!

      1. درود خسته نباشید بنده میخوام ارشدو در رشته رواناسی و آموزش پرورش کودکان استثنایی ادامه تحصیل بدم . آیا میتونم بعد از فارغ التحصیلی مطب بزنم یا برای این رشته مطب زدن سخته؟

        1. باید دو مقطع پشت سر هم در رشته روانشناسی داشته باشد تا بتواند مطب بزند که آزمون و مصاحبه دارد.

  148. سلام
    بنده لیسانس علوم تربیتی گرایش مدیریت وبرنامه ریزی دارم.
    ارشد روانشناسی تربیتی دارم.
    میتونم کلینیک. بزنم.

  149. سلام
    بنده لیسانس علوم تربیتی گرایش مدیریت وبرنامه ریزی دارم.
    ارشد روانشناسی تربیتی دارم.
    میتونم کلینیک. بزنم.

  150. سلام وقتتون بخیر
    سوالی برام پیش اومده و ممنون میشم پاسخ بدین
    میخواستم بدونم اعضای سازمان نظام روانشناسی توسط سازمان بیمه میشوند ؟

  151. سلام وقتتون بخیر
    سوالی برام پیش اومده و ممنون میشم پاسخ بدین
    میخواستم بدونم اعضای سازمان نظام روانشناسی توسط سازمان بیمه میشوند ؟

  152. سلام وقت بخیر.من لیسانس راهنمایی و مشاوره دارم.میخواستم بدونم برای زدن مطب و گرفتن پروانه ارشد روانشناسی عمومی بخونم یا مشاوره خانواده؟
    جفتش رو قبول شدم
    و ارشدم رو استعداد درخشان با سوابق تحصیلی لیسانسم قبول شدم.مورد قبول نظام هس برای صدور پروانه؟

    1. مشاوره خانواده مسیر آسان‌تری برای شما فراهم میکنه. گرچه در ایران برای زدن مطب روانشناسی به تمامی گرایشها بعد از مصاحبه سازمان پروانه یا مجوز کار می‌دهد.

  153. سلام وقت بخیر.من لیسانس راهنمایی و مشاوره دارم.میخواستم بدونم برای زدن مطب و گرفتن پروانه ارشد روانشناسی عمومی بخونم یا مشاوره خانواده؟
    جفتش رو قبول شدم

  154. سلام و خسته نباشید
    من فارغ التحصیل کارشناسی علوم تربیتی در سال ۸۶ هستم و درصدد ادامه تحصیل مقطع ارشد در رشته روانشناسی تربیتی هستم آیا با مدرک ارشد میتونم مطب بزنم ؟
    ممنون از پاسخدهی شما

  155. سلام وقتتون بخیر.من رشته روانشناسی تربیتی شهید بهشتی در اومدم ولی روزانه نیست مجازیه تو مدرک تحصیلی قید میشه که به صورت الکترونیکی تحصیلات رو‌گذرونده.با این مدرک میشه مجوز مطب گرفت؟

  156. سلام خسته نباشید من لیسانسم غیرمرتبطه میخواستم ببینم من ارشد روانشناسی شخصیت قبول شدم با توجه به این که این رشته دکترا نداره و باید برا دکترا یه شاخه دیگه روانشناسی بخونم میتونم مطب بزنم؟

    1. سلام. میتوانید در یکی دیگر از شاخه های روانشناسی به جز روانشناسی صنعتی و روانسنجی تحصیل کنید و سپس درخواست عضویت و پروانه اشتغال سازمان نظام روانشناسی را ارایه دهید.
      همچنین میتوانید در یکی از گرایشهای مختلف روانشناسی یا مشاوره در مقطع لیسانس تحصیل کنید.

  157. سلام من كارشناسى ارشد زيست عمومى دارم امسال كارشناسى ارشد كودك استثنايى واحد الكترنيك ازاد قبول شدم اگر دكترا هم بخونم ميتونم پروانه مطب بگيرم
    الكترنيك بودن مدرك مشكلى ايجاد نميكنه براا پروانه گرفتن

  158. سلام نظربه اینکه آموزش در اکثریت مراکز علمی آنلاین و سیستمی است، چرا فارغ التحصیل دانشگاه آزاد واحد الکترونیک مجوز تاسیس مطب با توجه به داشتن دو مقطع مرتبط تحصیلی را ندارد،ضمن اینکه در براورد سال ۱۴۰۰ رنکینگ دانشگاه آزاد واحد الکترونیک ۳۷ می‌باشد که از تعدادی قابل توجه سایر واحدها جلوتر است؟ ممنون از پاسخگویی شما.

  159. سلام و وقت بخیر. جسارتا با لیسانس روانشناسی و ارشد بالینی الکترونیکی نظام روانشناسی و مجوز مطب می دهند؟ضمنا مدرک الکترونیکی آیا اعتبار دارد و دروس عملی را به صورت مجازی می‌گذرانند یا عملی. سپاس

  160. با سلام
    بنده لیسانس روانشناسی دارم، ارشد روانشناسی عمومی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد قبول شدم. بعد از اتمام امکان گرفتن مجوز مطب رو دارم؟
    شنیدم به مدارک واحد الکترونیک مجوز نمیدن
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

  161. سلام،آیا با لیسانس پرستاری و ارشد روانشناسی عمومی میتوان مطب روانشناسی تاسیس کرد؟

  162. من لیسانس ادبیات فارسی دارم آیا میتونم ارشد روانشناسی بخونم

  163. سلام با کارشناسی ارشد علوم تربیتی گرایش مدیریت آموزشی مطب می‌شود زد

  164. سلام با کارشناسی ارشد علوم تربیتی گرایش مدیریت آموزشی مطب می‌شود زد

    1. من لیسانس روانشناسی عمومی پیام نور وارشد روانشناسی عمومی ازاد دارم ایا میتونم مجوز مطب بگیرم ؟

  165. سلام یه سوال داشتم ازخدمتتون
    اینکه سازمان نوشته برا افرادی ک کارشناسی غیرمرتبط دارن میتونن مجوزوپروانه بگیرن مشروط برااینکه قبل ۹۳ باشن این معنیشه چیه؟ اینکه ورودی قبل ۹۳ باشن؟ یافارغ التحصیل قبل ۹۳؟ یاچی؟ سپاس

    1. سلام. اگر فارغ التحصیل ۹۳ باشند مشکلی برای مجوز و پروانه مطب ندارند

  166. باسلام بنده لیسانس زبان و ادبیات انگلیسی ازدانشگاه سراسری تبریز دارم و ارشد روانشناسی بالینی واحداردبیل ورودی ۹۲ و فارغ التحصیل ۹۵ هستم ممنون میشم راهنمیی کنید ایا برای گرفتن پروانه باید مرتبط کنم کارشناسی یا دکترامو؟

    1. سلام. بله باید دو مقطع پشت سرهم رشته روانشناسی خوانده شود.

  167. سلام وقتتون بخیر
    من کارشناسی روانشناسی عمومی و ارشد روانشناسی تربیتی دارم اگر دکتری مشاوره بخونم میتونم کلینیک بزنم؟؟

    1. شما همین الان هم میتونین برای دریافت مجوز اقدام کنین. چون واجد شرایط هستین.

      1. سلام من کارشناسی روانشناسی عمومی دانشگاه پیام نور هستم اگر ارشد روانشناسی بالینی بخونم میتونم مطب بزنم.توروخدا جوابمو بدید.ممنونم

  168. سلام وقتتون بخیر
    با کارشناسی روانشناسی دانشگاه پیام نور و ارشد وزارت بهداشت یا علوم (آزاد یا پیام نور) میشه مطب زد؟

    1. سلام.می توانید برای تاسیس مطب اقدام کنید ولی قبل از ان باید عضو سازمان روانشناسی ومشاوره کشور و داشتن تاییدیه از این سازمان باشید

  169. سلام وقتتون بخیر اگه معاف از خدمت سربازی باشم مورد داره برای گرفتن پروانه؟

  170. اگر کارشناسی روانشناسی نباشه در کل نمیشه مجوز مطب گرفت؟

    1. سلام باید 2 مقطع پشت سرهم در رشته روانشناسی داشته باشید

  171. سلام من کارشناس حسابداری دارم میتونم ارشد روانشناسی بالینی بخونم؟؟؟ قبول شدن تو بالینی سخته؟؟؟

    1. سلام میتونید شرکت کنید. سختی قبولی هم بستگی به دانشگاهی که مد نظر تون هست

  172. سلام آیا با مدرک کارشناسی روانشناسی و ارشد مشاوره خانواده میتوان دفترمشاوره تاسیس کرد؟

    1. سلام بلی میتونن ولی باید 9 ماه از اخذ مدرک ارشد گذشته باشد

  173. شلام من لیسانس علوم تربیتی دارم بهم گفتن ارشد میتونم روانشناسی بخونم تا مطب باز کنم خواستم ببینیم مرتبط هستم چون به رشته ما روانشناسی و علوم تربیتی میگن

  174. سلام
    آیا با داشتن مدرک لیسانس آموزش راهنمایی و مشاوره دانشگاه فرهنگیان و داشتن ارشد مشاوره خانواده میتوان مطب زد؟
    ممنون از لطفتون

  175. سلام میشه راجب اینکه دو مدرک پشت هم بگیریم توضیح بدید ینی چی؟؟

  176. سلام و وقت بخیر لیسانس غیر مرتبط در سال ۸۶ گرفته شده و بعد ارشد روانشناسی بالینی در سال ۹۲ و حالا دانشجوی روانسناسی عمومی هستم
    بعد از فارغ التحصیلی از لیسانس میتوان مجوز مطب گرفت؟
    عضو نظام هم هستم

  177. با سلام خدمت شما و ممنون بابت مطالب مفیدی که اینجا قرار میدید
    بنده میخوام مطب روانشناسی بزنم و لیسانس میکرو بیولوژی هستم برایه ارشد و دکترا اگر رشته هایه مربوطه بخونم امکانش هست ؟
    اگر امکانش هست چه رشته هایی تحصیل کنم بهتره ؟

    1. سلام. اگر دو مقطع روانشناسی بخونید محوز مطب داده می شود.

  178. سلام وقت بخیر
    من لیسانس علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان میخونم اگر ارشد رو بالینی کودک و نوجوان بخونم میتونم مطب بزنم؟

  179. سلام من با لیسانس غیر مرتبط ارشد روانشناسی گرفتم اگر دکتری قبول نشم برگردم و لیسانس روانشناسی بگیرم میتونم پروانه اشتغال و نظام روانشناسی و مجوز مطب بگیرم؟

    1. سلام باید دو مدرک آخر شما مرتبط باشد. در این صورت میتوانید مجوز مطب بگیرید

  180. سلام، من لیسانس مدیریت هستم آیا با ارشد و دکتری عمومی میتونم مطب بزنم و اینکه به خاطر لیسانسم بعدا دچار مشکل نمیشم؟

  181. با سلام و خسته نباشید
    من لیسانس کامپیوتر دارم و میخواهم ارشد و دکترا را در رشته روانشناسی ادامه دهم آیا بعد از فارغ التحصيلی میتوانم از سازمان روانشناسی مجوز روانشناسی بگیرم؟
    با تشکر

    1. سلام. بله طبق قوانین جاری سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در صورت داشتن دو مدرک مرتبط در رشته روانشناسی یا مشاوره و سایر شرایط میتوانید برای دریافت مجوز فعالیت اقدام کنید.

  182. سلام وقت بخیر
    با خوندن رشته روانشناسی تربیتی در ارشد و دکترا میشه کلینک مشاوره تحصیلی زد ؟

    1. سلام. با تحصیل در دو مقطع از رشته های روانشناسی و مشاوره در گرایشهای مختلف می‌توانید برای دریافت مجوز کلینیک اقدام کنید.

  183. سلام وقت بخیر
    میخواستم بدونم من مدرک لیسانس روانشناسی عمومی دارم ایا میتونم برای ارشد روانشناسی سلامت بخونم و بعدش مطب بزنم یا فقط روانشناس بالینی و تربیتی اجازه مطب زدن داره؟
    وبا رتبه 14000امکان قبولی در بالینی رو دارم؟

    1. سلام. کلیه گرایش های روانشناسی می‌توانند برای دریافت مجوز کلینیک اقدام کنند.

  184. سلام الان کارشناسی رشته روانشناسی گرایش ندارد، فقط روانشناسی است، آیا با گرفتن لیسانس روانشناسی و ارشد بالینی میتوان مطب زد؟؟ آیا الان کارشناسی و ارشد همنام محسوب میشوند؟؟

    1. سلام. با تحصیل در دو مقطع از رشته های روانشناسی و مشاوره در گرایشهای مختلف می‌تواند برای مجوز کلینیک اقدام کنید.

  185. سلام خسته نباشید
    بنده لیسانس غیرمرتبط با روانشناسی دارم و ارشدم روانشناسی تربیتی هست
    میخواستم بدونم اگه بخوام دکترای روانشناسی عمومی بگیرم تو مصاحبه دکترا و بعدا تو گرفتن مجوز مطب ممکنه به مشکل بخورم؟؟
    باتوجه به اینکه گرایش ارشد و دکترام متفاوته؟؟

    1. سلام. با توجه به شرایط بیان شده از طرف سازمان نظام روانشناسی و مشاوره شما میتوانید برای دریافت مجوز اقدام کنید.

  186. سلام وقت بخیر
    ببخشید با لیسانس علوم تربیتی و فوق لیسانس روانشاسی بالینی می تونم مجوز تاسیس مطب یا کلینیک روانشاسی کنم

  187. سلام مشاور محترم.من سال ۹۱فارغ التحصیل رشته کارشناسی روانشناسی صنعتی و سازمانی شدم.آیا با تحصیل در ارشد روانشناسی بالینی میتونم مطب مشاوره داشته باشم؟

    1. سلام بله با توجه به اینکه مدرک شما مرتبط با روان شناسی است اگر ارشد روان شناسی بالینی تحصیل کنید شرایط تاسیس مطب را دارا میباشید

  188. سلام. اگر استعداد درخشان دانشگاه آزاد بریم دانشگاه مشکلی برای مجوز نداریم؟ چون قبلا شنیده بودم کسایی ک بدون کنکور ارشد میگیرن مجوز بهشون نمیدن

    1. بله برای تاسیس و مجوز مطب مشکلی ندارید ، فقط کسانی که مدرک را از دانشگاه های مجازی بگیرند دچار محدودیت هستند.

  189. با سلام ، اینجانب لیسانس میکروبیولوژی ، فوق لیسانس علوم تربیتی دارم و می خواستم دکتری روانشناسی یا مشاوره بخونم آیا امکان تاسیس مطب بعد از گرفتن مدرک دکتری را دارم ؟در غیر اینصورت برای رسیدن به این هدف اینجانب را راهنمایی بفرمایید
    با تشکر

    1. سلام با لیسانس و ارشد این رشته هایی که دارید نمی شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه کسب مجوز مطب با مشاورین ما در تماس باشید

  190. با سلام ، اینجانب لیسانس میکروبیولوژی و فوق لیسانس علوم تربیتی دارم می خواستم دکتری روانشناسی یا مشاوره بخونم لطفا راهنمایی کنید که آیا امکانش هست بتونم‌مطب بزنم ؟ در غیر این صورت راهنمایی بفرمایید چگونه برای رسیدن به این هدف گام بردارم، با تشکر

    1. سلام با لیسانس و ارشد این رشته هایی که دارید نمی شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه کسب مجوز مطب با مشاورین ما در تماس باشید

  191. سلام من مدرک جامعه شناسی ارشد دارم …اگر دکترای روانشناسی بالینی بگیرم میتونممطب بزنم یا همون مرکز مشاوره؟

  192. سلام . با مدرک لیسانس روانشناسی و ارشد بهداشت روان یا ارشد روانشناسی سلامت میتوان به زدن مطب اقدام کرد؟

    1. سلام خیر مدرک ارشد باید روانشناسی یا مشاور باشد رشته های غیرمرتبط نمیشود

  193. آیا با مدرک کارشناسی روانشناسی و ارشد مشاوره خانواده میتوان مجوز نظام گرفت و مطب زد؟یا حتما ارشد را هم باید روانشناسی خواند؟

      1. سلام . کارشناسان ارشد رشته روانسنجی شرایط لازم سازمان نظام روانشناسی برای دریافت مجوز کلینیک را ندارند.

  194. با سلام خدمت شما، آيا با ليسانس روانشناسي عمومي از پيام نور در دوره رسمي و فوق ليسانس روانشناسي باليني از پيام نور دوره فراگير مي توان مجوز مطب گرفت؟ آيا دوره فراگير مشكلي ايجاد نمي كند؟ ممنون

    1. سلام برای قبول شدن در دوره فراگیر پیام نور باید چکار کرد؟

  195. سلام وقت خوش
    با مدرک کارشناسی آموزش مشاوره و راهنمایی دانشگاه فرهنگیان و ارشد روانشناسی بالینی مجوز مطب میشه گرفت؟؟

  196. سلام خسته نباشید ببخشید من یک بار کنکور دادم تجربی رتبه خوبی نیاوردم برای سال دوم آیا میشه از تجربی روانشناسی خوند و جوری ادامه تحصیل داد که بشه مطب بزنی اگه از تجربی میشه حداقل تراز و رتبه چیه ممنون از شما ❤️

    1. سلام وقت بخیر شما رشته روانشناسی را از هرشاخه بخوانید می توانید مجوز مطب دریافت کنید

  197. سلام . عضویت در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور دارای محدودیت سنی هست؟

    1. سلام. خیر محدودیت سنی برای عضویت در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره وجود ندارد.

  198. سلام وقت بخیر.
    با ارشد روانشناسی عمومی..میشه در مقطع دکتری روانشناسی بالینی بخونیم؟؟

    1. با سلام
      من شنیدم طبق دستورالعمل جدید سازمان بهزیستی مجوز تاسیس مطب روانشناسی منبعد فقط با گرایش بالینی امکان پذیره و با گرایش عمومی نمیشه دیگه مطب زد . آیا این درسته ؟

      1. سلام. خیر تا این تاریخ تمام گرایشهای روانشناسی و مشاوره به استثنای روانشناسی صنعتی و روانسنجی می‌توانند درخواست مجوز کلینیک را به سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور ارائه دهند.

        1. ‌سلام من لیسانس روانشناسی دارم ارشد روانشناسی صنعتی قبول شدم آیا می‌توانم بعد از اتمام عضو سازمان روانشناسی بشوم و مطب بزنم و اگه با ارشد صنعتی نمیشه دکترا گرایشه دیگه بخونم میتونم مطب بزنم؟

          1. باسلام دوست عزیز امکان مطب زدن با روانشناسی صنعتی وجود ندارد

  199. سلام
    من کارشناسی ارشد حسابداری دارم و میخوام کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی رو بخونم و هدفم تاسیس مطب است . لطفا راهنمایی میکنید که آیا دکتری رو هم باید روانشناسی بالینی بخونم ؟

    1. سلام شما باید حداقل دردومقطع مرتبط روانشناسی را گذرانده باشید تا بتوانید مجوز تاسیس مطب برای روانشناسی بالینی را دریافت کنید.

  200. سلام ایا فرقی نمیکنه ما دو مدرک روانشناسی رو از چه دانشگاهی بگیریم برای زدن مطب؟ مثلا دانشگاه پیام نور خونده باشیم

    1. سلام خیر فقط باید در دومقطع مرتبط روانشناسی را تحصیل کرده باشید

      1. سلام ببخشید من لیسانس مدیریت دولتی دارم
        میتوانم کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی بخونم ومطب بزنم؟

    2. فقط با مدرک پژوهش محور اجازه مطب زدن میدن مثل مدرک دانشگاه دولتی و آزاد، پیام نور دو مدل داره اگر آموزش محور خونید مجوز مطب بهش تعلق نمیگیره.

  201. سلام خسته نباشید
    من در حال تحصیل در رشته آموزش مشاوره و راهنمایی دانشگاه فرهنگیان هستم
    بعد از تموم شدن کارشناسی با خوندن رشته روانشناسی مرتبط در مقطع ارشد میتونم مجوز تاسیس مطب برای مشاوره تحصیلی بگیرم؟
    آموزش پرورش اجازه برای باز کردن مطب رو میده؟؟؟

    1. سلام شما باید حداقل دردومقطع مرتبط روانشناسی را گذرانده باشید تا بتوانید مجوز مطب را دریافت کنید.

      1. سلام من کارشناسیمو روانشناسی پیام نور خوندم
        الان برا ارشدم پیام نور قبول شدم
        اگه کلاسا رو الکترونیک بزنم یعنی حضوری نرم برا
        مجوز مطب مشکلی پیش نمیاد

    2. سلام من روانشناسی خوندم و الان ارشد عمومی قبول شدم ایا میتونم بعد از تمام شدن ارشد عمومی مطب بزنم ؟قبلا شنیده بودم که فقط روانشناس بالینی میتونن فقط مطب بزن
      میشع لطفا راهنمایی بفرمایید چون شنبه تایم ثبت نام هستش و من دودل هستم که اگر نمیشه مطب زد ثبت نام نکنم
      در ضمن برای تاسیس مطب شرایط سنی هم وجود داره ؟

      1. سلام. بله میتوانید با مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی درخواست صدور مجوز کلینیک را به سازمان نظام روانشناسی ارائه دهید.برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در مرکز تماس بگیرید.

  202. با ارشد مشاوره مدرسه و دکترای مشاوره خانواده میتوان مطب زد؟؟؟؟؟

  203. با سلام خدمت شما، سوالي از خدمتتان داشتم، آيا با ليسانس روانشناسي عمومي دانشگاه پيام نور شيراز و أرشد روانشناسي باليني پرديس بين الملل ارس تبريز مي توان مجوز مطب گرفت ؟ بيشتر اعتبار مدرك پرديس مورد سوال است. و سوال بعدي اينكه آيا براي مجوز مطب گرفتن محدوديت سني وجود دارد اگر بله تأ چه سني مجاز است؟

    1. سلام وقت بخیر

      بله میتوانید مجوز بگیریداگر در دومقطع مرتبط تحصیل داشته اید
      خیر محدودیت سنی ندارد

  204. با سلام خدمت شما، سوالي از خدمتتان داشتم، آيا با ليسانس روانشناسي عمومي دانشگاه پيام نور شيراز و أرشد روانشناسي باليني پرديس بين الملل ارس تبريز مي توان مجوز مطب گرفت ؟ بيشتر اعتبار مدرك پرديس مورد سوال است. و سوال بعدي اينكه آيا براي مجوز مطب گرفتن محدوديت سني وجود دارد اگر بله تأ چه سني مجاز است؟

    1. سلام وقت بخیر بله میتوانید مجوز بگیریداگر در دومقطع مرتبط تحصیل داشته اید
      خیر محدودیت سنی ندارد

  205. با سلام خدمت شما، سوالي از خدمتتان داشتم، آيا با ليسانس روانشناسي عمومي دانشگاه پيام نور شيراز و أرشد روانشناسي باليني پرديس بين الملل ارس تبريز مي توان مجوز مطب گرفت ؟ بيشتر اعتبار مدرك پرديس مورد سوال است. و سوال بعدي اينكه آيا براي مجوز مطب گرفتن محدوديت سني وجود دارد اگر بله تأ چه سني مجاز است؟

    1. سلام
      بله میتوانید مجوز بگیریداگر در دومقطع مرتبط تحصیل داشته اید
      خیر محدودیت سنی ندارد

  206. با سلام خدمت شما، سوالي از خدمتتون داشتم، آيا با ليسانس روانشناسي عمومي دانشگاه پيام نور شيراز و ارشد روانشناسي باليني پرديس ارس تبريز مي توان مجوز مطب گرفت؟بيشتر منظور مدرك پرديس است، وآيا محدوديت سني در اين رابطه وجود دارد؟ واگر محدوديت سني هست تأ چه سني مجاز است؟

    1. سلام بله میتوانید مجوز بگیریداگر در دومقطع مرتبط تحصیل داشته اید
      خیر محدودیت سنی ندارد

  207. سلام ،وقت بخیر ،برای زدن مطب روانشناسی ،باید چه مدرکی بگیریم؟
    ممنون از راهنماییتون…

    1. سلام
      باید دو مقطع پشت سرهم در رشته روانشناسی بگیرید

      1. مثلا اگر لیسانس مهندسی کامپیوتر باشد اما فوق لیسانس و دکتری مشاوره باشد میتوان مطب زد؟

        1. سلام بله امکانش وجود داره. برای اطلاع از شرایط کسب مجدز و تاسیس کلینیک با مشاورین ما در تماس باشید.

  208. سلام من ارشد بالینی بین الملل دارم ولی لیسانس آموزش ابتدایی میتوانم مجوز بگیرم

  209. باسلام من لیسانس زبان و ادبیات اردو دارم. فردا در کنکور ارشد روانشناسی شرکت خواهم کرد. درصورتی که بعداز اخذ مدرک ارشد روانشناسی، در مقطع دکترا در یکی از گرایش های روانشناس ادامه دهم.(دومقطع متوالی ارشد و دکترا)در اینده اجازه تاسیس مطب دارم؟

    1. سلام بله میتوانید شما در دومقطع متوالی مرتبط باید ادامه تحصیل بدهید

  210. با سلام وقتتون بخیر،من کارشناسی حسابداری دارم،و الان میخوام ارشد مشاوره بخونم آیا میتونم فقط با ارشد مشاوره مجوز کار بگیرم.فقط مجوز کار مجوز تاسیس مطب منظور نیست.

    1. سلام به سال اخذ مدرک لیسانس مربوط هست
      وگرنه باید 2 مدرک پشت سرهم داشته باشید

    2. سلام با لیسانس روانشناسی و ارشد مشاوره در هر گرایشی می‌شود مطب زد؟ یا فقط باید ارشد مشاوره خانواده باشه؟
      مثلا ارشد مشاوره شغلی باشد مشکلی پیش میاد؟

      1. سلام بله امکان تاسیس مطب را دارید اما بستگی به گرایش نیز دارد که توسط سازمان نظام روانشناسی بررسی و تایید میشود.

  211. سلام وقت بخیر من ارشد روانشناسی ترییتی خوندم و دکترا هم تربیتی بخونم میتونم مطب بزنم و کار درمانی انجام بدم؟ نمیخام مشاور تحصیلی فقط باشم

    1. سلام میتوانید در رشته روانشناسی بالینی ادامه تحصیل دهید.

  212. با سلام
    کسی که لیسانس پرستاری ، ارشد روان شناسی عمومی دارد و در سال 91 فارغ التحصیل شده است (با توجه به این که در ارشد نسبت به بقیه واحد های بیشتری داشتیم )می تواند مجوز کلینیک بگیرد ؟

  213. سلام من کارشناسی ریاضی دارم اگر ارشد و دکتری روانشناسی بخونم امکان داره بتونم مجوز مطب بگیرم؟

    1. سلام بله داشتن دو مدرک پشت سرهم در روانشناسی الزامی ست

  214. ببخشید کارشناسی ارشد دانشگاه ازادبدون کنکورروانشناسی بالینی دارد؟

  215. سلام عرض ادب
    بنده كارشناسي رو در رشته مددكاري اجتماعي گذروندم
    الان علاقه مندم براي ارشد مشاوره بخونم در واقع مشاوره خانواده، ميخواستم ببينم نميتونم مجوز كلينيك مشاوره بگيرم بعد از اخذ مدرك ارشد؟؟
    چ جوري ميتونم مجوز بگيرم در چه شرايطي؟؟

    1. سلام خیر .برای احداث کلینیک باید در دو مقطع روانشناسی خوانده باشید.

  216. سلام وقت بخیر
    کسی گه دکتری روانپرستاری داره میتونه مرکز مشاوره بزنه؟

    1. سلام داشتن تو مدرک تحصیلی پشت سرهم در رشته روانشناسی الزامی هست

  217. سلام رشته روانشناسی بالینی زیر گروه رشته انسانی یا تجربی و اینکه برا قبولی دانشگاه دولتی چه رتبه ای خوبه ممنون میشم جواب بدین

  218. سلام،من کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه پیام نور دارم،میخواستم بدونم میشه ارشد رو روانشناسی انتخاب کنم؟

      1. کارشناسی مدیریت دولتی دارم میتوانم کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی بخونم ومطب بزنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  219. سلام. وقتتون بخیر. با ارشد مشاوره ی خانواده و دکتری روانشناسی بالینی میشه مطب زد؟

    1. سلام در صورت اخذ پروانه نظام روانشناسی بله

  220. سلام توی مصاحبه برای مطب زدن بایدهمه چیزبلدبودیاتخصصی سوال میشه یعنی من اگربخوام مرکزتخصصی کودک ونوجوان بزنم درباره زوج درمانی یا موارددیگه هم ازم سوال میشه یانه فقط کودک نوجوان سوال میشه؟ممنون میشم پاسخ بدید

    1. سلام برای شرکت در مصاحبه باید اکثر موارد را بلد باشید و در هر حیطه تخصص لازم را به نمایش بگذارید تمام مواردی که گفتید بسته به مشاورینی دارد که از شما سوال میپرسند .

  221. سلام من لیسانس کامپیوتر دارم اگر ارشدمو آزاد مجازی و دکتری دانشگاه خوبی قبول شم میتونم به عنوان مشاور کار کنم ؟؟؟؟

  222. سلام
    خسته نباشید
    لیسانس حقوق دارم.
    برای ارشد ودکترا میخوام روانشناسی بخونم آیا میتونم بعد از اتمام درس مطب بزنم؟
    حتما باید دانشگاه سراسری خوند برای مطب زدن یا با دانشگاه آزاد وپیام‌نور هم میشه مطب زد؟

  223. سلام خسته نباشید
    من لیسانس حقوق دارم.
    میخوام ارشد ودکترا بگیرم تو رشته روانشناسی…آسا میتونم بعد از اتمام‌درس ،مطب بزنم؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله میتوانید .دانشگاه اهمیتی ندارد

      1. باسلام با ارشد مشاوره مدرسه و دکترای مشاوره خانواده میتوان مطب زد؟

        1. سلام در صورت اخذ پروانه نظام روانشناسی بله میتوانید

  224. سلام وقت بخیر ببخشید اگه بخوایم یه روانشناس خوب باشیم که خوب تشخیص میده و کلا همه چی تمومه منظورم خیلی خوب و زبانزده هااا حتما باید تا دکترا بخونیم ؟؟؟ یعنی نمیشه تا ارشد بخونیم اصلا میشه با درس خوندن تو مثلا دانشگاه معمولی مثل آزاد روانشناس خوبی شد؟؟ یا نه چندان امکان پذیر نیست لطفا توضیح بدین ممنون

  225. سلام وقت بخیر لیسانس علوم تربیتی دارم برای ارشد و دکتری میتونم روانشناسی بالینی بخونم و بعدش میتونم مطب بزنم ؟و اینک بدون آزمون میتونم شرکت کنم ارشدروانشناسی ؟

  226. سلام ببخشید من لیسانس روانشناسی دارم و می خواهم در مقطع ارشد رشته ی روانشناسی تربیتی بخونم می توانم در حوزه ی خانواده هم مشاوره بدهم یا خیر؟

    1. سلام
      در صورت دریافت پروانه نظام روانشناسی بله

  227. سلام وقت بخیر، با مدرک کارشناسی پرستاری و ارشد و دکتری روانشناسی تربیتی پروانه مطب بهم تعلق میگیره؟

  228. سلام ، من مدرک لیسانسم روانشناسی بالینی بود و مدرک ارشدم عمومی، میتونم مجوز مطب رو بگیرم؟؟؟

  229. با سلام دانشجوی دکتری روانشناسی ایا می تواند با مدرک کارشناسی ارشد پروانه اشتغال بگیرد ؟ و مطب بزند اما دانشجو دکتری هم هست . ممنون میشم از پاسخگویتون

  230. سلام وعرض ادب من 37سالم دارای لیسانس علوم تربیتی دبستان پیش دبستانی ادامه تحصیل دررشته روانشناسی یاروانشناسی بالینی یا مشاوره برای وارد شدن دربازار کاربه من کمک میکنه. لطفا راهنمای کنید درضمن من علاقمند به کار دردانشگاه وزدن مطب میباشم

    1. سلام
      قطعا رشته مشاوره . ارشد و دکترا را پشت سر بزارید تا بتوانید مجوز مطب دریافت کنید

  231. سلام به شما من مدرکم کارشناسی روانشناسی عمومی دانشگاه پیام نور هستش آیا میتونم مطب بزنم؟

  232. باسلام ودرود اینکه شخصی بخاطر داشتن لیسانس غیر مرتبط ودرجه دکترای روانشناسی با داشتن مقالات متعدد باز هم نتواند مجوز مطب داشته باشد قدری از عنایت سازمان بدوراست چه بسا هستند کسانی با ویژگی ذکر شده ازروانشناسان با لیسانس مرتبط به مراتب باسوادتر ومفید تر عمل میکنندباتشکر زهراعطایی

    1. سلام دوست عزیز
      در سایت سازمان نظام روانشناسی ثبت نام کنید

    2. سلام خسته نباشین
      من مدرک کارشناسی رو دانشگاه پیام نور و کارشناسی ارشد رو در رشته روانشناسی در دانشگاه غیرانتفائی گذراندم.میتونم با این شرایط مطب بزنم؟

  233. سلام خسته نباشید میخاستم بپرسم کسی کارشناسی روانشناسی از دانشگاه پیام نور بگیره ارشدشو روانشناسی بالینی از دانشگاه ازاد میتونه مطب بزنه

  234. سلام مهمه مدرک کارشناسی ارشد از چه دانشگاهی باشه آزاد باشه میشه؟

  235. سلام میخوام رشته روانشناسی بخونم آیا بازار کارش چطوره

    1. سلام در مطب شخصی، بیمارستان ها، مدارس و … می توانید مشغول شویذ
      جهت اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید

  236. سلام وقت بخیر ممنون از پاسخگویتان
    ببخشید من گرایش کارشناسی و کارشناسی ارشدم گرایش عمومی هست میخواستم بدونم امکان اخذ پروانه کسب برا مطب مشاوره دارم ؟
    و اینکه مراحل کسب مجوز اینه که بعد از ثبت نام و عضویت دو ساله در نظام روانشناسی بعد کاروری انجام‌میشود و در نهایت بعد مصاحبه علمی تخصصی؟؟

  237. سلام ببخشيد من لیسانس علوم تربیتی دارم و کارشناسی ارشد مشاوره، دکترا مشاوره باید شرکت کنم یا روانشناسی تربیتی؟ که بتونم در زمینه ی کودک و نوجوان مطب بزنم؟

    1. با سلام برای زدن مطب باید در دو مقطع فارغ التحصیل رشته روانشناسی باشید.

  238. سلام با ارشد روانشناسی استثنائی و دکتری روانشناسی میشه مجوز گرفت ؟

  239. سلام با ارشد روانشناسی استثنائی و دکتری روانشناسی بالینی میشه مجوز گرفت ؟

  240. سلام وقت بخیر محدودیت سنی و اعتقادی برای زدن مطب رو ممکنه شرح بدید ؟ ممنون میشم

    1. محدودیت سنی و اعتقادی خاص ندارد .دینتان اسلام و شیعه باشید بقیه اش مشکلی ندارد .

        1. سلام بله میشه موردی نداره فقط بستگی به تعصبات مصاحبه کننده نیز دارد

  241. سلام وقت بخیر محدودیت سنی و اعتقادی برای زدن مطب رو ممکنه شرح بدید ؟

    1. محدودیت سنی و اعتقادی خاص ندارد .دینتان اسلام و شیعه باشید بقیه اش مشکلی ندارد .

        1. سلام
          خیر به مذهب ربطی نداره چون جزو مذاهب رسمی هست ولی بازم بستگی به مصاحبه گر و تعصبات اشخاص در مصاحبه دارد

  242. سلام من لیسانس غیرمرتبط دارم ارشدروانشناسی تربیتی خوندم اگرلیسانس روانشناسی عمومی بخونم میتونم مطب بزنم ؟

    1. سلام در صورت داشتن صلاحیت بله طبق شرایط خاص

    2. سلام من کارشناسی روانشناسی عمومی بودم و ارشدم روانشناسی تربیتیه، درصورت اخذ مجوز فقط تو حیطه ی روانشناسی تربیتی میتونم کارکنم؟ یا عمومی هم شامل میشه؟

      1. با سلام شما در حیطه تربیتی میتوانید کار کنید.

    3. سلام با كارشناسي روانشناسي استثنايي
      و ارشد روانشناسي تربيتي ميشه مطب زد؟

  243. سلام ، من مدرک کارشناسیم علوم تربیتی و ارشدم روانشناسی تربیتی ، آیا به من مجوز مطب میدن ؟

  244. سلام خسته نباشید من کارشناسیمو روانشناسی عمومی گرفتم قصد دارم ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوحوان بخونم که دکترا این رشته در ایران نیست باید برای دکترا چه رشته ای بخونم که بتونم مطب بزنم

    1. سلام دوست عزیز
      دکتری سلامت خوبه اما با هر گرایشی جر روانسنجی میتوان مطب زد.

  245. سلام با مدرک کارشناسی راهنمایی و مشاوره کجاها میتونیم مشغول کار بشیم؟

  246. سلام با مدرک لیسانس راهنمایی و مشاوره کجاها میشود مشغول کار شد؟

  247. باسلا م من کارشناسی وکارشناسی ارشد رو علوم تربیتی خوندم اگردکتری رو روانشناسی بالینی یاتربیتی بخونم میتونم مطب بزنم؟ممنون ازراهنماییتون

  248. سلام. من کارشناسی پیوسته علوم تربیتی گرایش آموزش ابتدایی فراگیر پیام نور دارم. برای ارشد چه رشته ای بخونم که بتونم مطب بزنم؟ باتشکر

    1. سلام.مطب روانشناسی مدنظرتون هست ؟
      برای مطب روانشناسی باید 4سال روانشناسی عمومی و 2سال ارشد گرایش روانشناسی بجز روانسنجی خوانده باشید.
      برای اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

  249. سلام وقتتون بخیر با کارشناسی پرستاری ارشد روان پرستاری و دکترای مشاوره و توانبخشی مجوز مطب میدن؟

    1. سلام شرایط شما باید بیشتر بررسی شود
      برای اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

  250. سلام.خسته نباشین.من کارشناسیم روانشناسی عمومی از پیام نور هستش.میخوام به امید خدا ارشدو مشاوره خانواده و بعد دکتری را رو روانشناسی خانواده و سلامت جنسی و خانواده درمانی بخونم .میخواستم بدونم امکانش هست؟؟؟

    و اینکه امکان وجود داره ک بتونم با شرایط گفته شده کلینیک بزنم..مچکرم💖

    1. سلام در سلام یکی از شرایط زدن مطب این است که شما چهارسال عمومی روانشناسی را پاس کرده باشید و دوسال ارشد گرایش های روانشناسی به جز روانسنجی را پاس کنید

  251. سلام و وقت بخیر میخواستم بپرسم با کارشناسی رولن شناسی و ارشد مشاوره مشاوره مجوز میتونیم بگیرم برای دفتر کار؟

  252. سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بدونم رشته روان شناسی رو اگه تو دانشگاه آزاد بخونم تا مقطع دکترا میتونم بخونم؟

  253. سلام میگن برای دادن پروانه روانشناسی حتما باید لیسانس مرتبط باشه و اگر نباشه نمیدن حتی اگر 2 مدرک ارشد و دکتری داشته باشی آیا درسته؟

      1. سلام بنده لیسانس حقوق خوندم ومیخاهم ارشدودکتری روانشناسی بالینی بخونم بعدش ایامیتونم مطب بزنم؟؟

        1. سلام وقت بخیر
          بله داشتن دو مقطع پشت سرهم در رشته روانشناسی کفابت می کند

      2. سلام وقت بخیر.شما در باسخ به تمامی سوالات گفتید داشتن دو مقطع مرتبط کفایت میکند.ولی اینجا اشاره کردید که حتما دوره کارشناسی هم باید در رشته روانشناسی تحصیل کرد….

  254. سلام ؛ وقت بخیر ؛
    آیا جهت دریافت مجوز مطب برای رشته ی روان‌شناسی شرایط و محدودیت سنی وجود دارد ؟

    1. سلام بله
      برای اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید

  255. راسته میگن به دانشجوهای روانشناسی دانشگاه پیام نور شماره نظام نمیدن؟!!!

  256. با سلام.داشتن مدرک کارشناسی روانشناسی و کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی برای اخذ مجوز کافیست

    1. سلام بله یکی از شرایط گرفتن مجوز را دارا هستید.

  257. با سلام.داشتن مدرک کارشناسی روانشناسی و کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی برای گرفتن مجوزکافیست

    1. سلام بله یکی از شرایط گرفتن مجوز را دارا هستید.

  258. سلام وقت بخیر،من معلمم و تعهد خدمت دارم ولی درحال گرفتن مدارک روانشناسی هم هستم.
    با توجه به اینکه تعهد خدمت دارم،میتونم واسه مطب زدن اقدام کنم و مجوز بگیرم یا بخاطر تعهد خدمتم مجوز نمیدن؟!!!!

    1. سلام بله در صورت داشتن شرایط لازم، میتونید مجوز بگیرید.

  259. سلام روز بخیر من کارشناسی زیست دارم اگه ارشد و دکترا روانشناسی بخونم(از دانشگاه آزاد)میتونم مطب بزنم مجوز میدن؟
    لازم نیست کارشناسیمون روانشناسی باشه؟
    ممنون میشم من رو راهنمایی کنید

      1. سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بدونم اگه رشته روانشناسی رو تو دانشگاه آزاد بخونم می تونم تا مقطع دکترا بخونم؟

  260. سلام
    من لیسانس علوم تربیتی دارم اما ارشد و دکترا روانشاسی
    میشه مجوز گرفت؟

  261. سلام من کارشناسی گرافیک دارم اگر بخوام ارشد روانشناسی بخونم میشه ؟ چه گرایشی برای مطب زدن لازمه؟

    1. سلام دوست عزیز
      با سلام .همه گرایش ها جزروانسنجی میتوانند مجوز دریافت کنند البته برای مطب باید در دو مقطع درس بخوانید ارشد و دکتری

  262. سلام من کارشناسی گرافیک دارم. میتونم ارشد روانشناسی شرکت کنم؟ چه گرایشی برای مطب زدن لازمه که بخونم؟

    1. سلام دوست عزیز
      با سلام .همه گرایش ها جزروانسنجی میتوانند مجوز دریافت کنند البته برای مطب باید در دو مقطع درس بخوانید ارشد و دکتری

  263. سلام با مدرک ارشد روانشناسی و دکتری مشاوره میشه مجوز گرفت و مطب زد؟

  264. سلام وقت بخیر
    بنده لیسانس آموزش ابتدایی دارم. ارشد تحقیقات آموزشی ک زیرمجموعه علوم تربیتی هست گرفتم. اگه دکترای روانشناسی تربیتی بگیرم میتونم مطب روانشناسی بزنم؟

  265. سلام دوست عزیز:
    میخواستم بدونم اگر شخصی فارغ التحصیل ارشد روانشناسی پیام نور باشد(شیوه الکترونیکی خیر بلکه به شیوه خودخوان,یعنی کتاب ها و.. در اختیار دانشجو میگذارند و بعد شخص به صورت غیرحضوری مطالعه کرده و امتحان میدهد.)
    و کاردانی به کارشناسی ((آموزش راهنمایی و مشاوره))
    گذرانده باشد آیا مجوز احداث مطب را دارد؟
    f.j.a.r.t.2.0.4.0@gmail.com

  266. سلام من شنیدم کارورزی روانشناسی برای اخذ مجوز تاسیس مطب الزامی نیست!!
    درسته؟

  267. سلام من کارشناسی علوم تربیتی و ارشد مشاوره دارم میتونم فعالیت پروانه بگیرم؟
    ممنونم

    1. دوست عزیز
      سلام. خیر برای گرفتن پروانه حتماً باید در دو مقطع روانشناسی یا مشاوره خوانده باشید.

    2. ارشدروانشناسی تربیتی دارم لیسانسم غیرمزتبژ هست اگرلیسانسموروانشناسی عمومی بگیرم مجوزمطب داده میشه بهم؟

      1. سلام در صورت داشتن صلاحیت بله طبق شرایط خاص

  268. سلام اگه کارشناسی رو تربیت بدنی خونده باشیم
    ارشد و دکتری روانشناشی ورزشی بگیرم حق زدن مطب رو داریم

    1. سلام
      داشتن دو مدرک پشت سرهم روانشناسی جهت مجوز الزامی است

  269. ببخشید من مشغول تحصیل کارشناسی علوم تربیتی ام چه گرایشی از علوم تربیتی رو انتخاب کنم میشه مطب زد وارشدهم روانشاسی بخونم میسه لطفا دقیق بگین یعنی با رشته علوم تربیتی وگرایش مشاوره هم نمیشه

  270. سلام من جانباز عبدالمالک شه نوازی دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی هستم می خواهم مطب تأسیس کنم برای گرفتن کد نظام پزشکی و تأسیس مطب چکار کنم من راهنمایی نماید ویا شماره تلفن 05433726535شهرستان خاش تماس حاصل نمایید با احترام حاج عبدالمالک شه نوازی روانشناس بالینی

    1. سلام دوست عزیز
      مطالب نوشته شده
      جهت کسب اطللاعات بیشتر و انجام ثبت نام لطفا تماس بگیرید

  271. سلام وقت بخیر اگر رشته آموزش مشاوره فرهنگیان بخوانیم در کنار تدریس با همین رشته می توانیم مرکز مشاوره بزنیم؟؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      در صورت نداشتن منع خدمتی بله میتوانید.بعد از تعهد خدمت.

  272. سلام. کسی که استخدام رسمی آموزش و پرورش هست وهم مدرک کارشناسی و هم ارشد روانشناسی داره می تونه در کنار تدریس مطب بزنه و به کار بالینی مشغول بشه ؟یعنی دو فعالیت هم زمان داشته باشه هم تدریس در مدرسه و هم کار بالینی.

    1. سلام دوست عزیز
      موردی ندارد اقدام کنید و از سازمان نظام پیگیر باشید

      1. سلام وقت بخیر اگر رشته آموزش مشاوره فرهنگیان بخوانیم در کنار تدریس با همین رشته می توانیم مرکز مشاوره بزنیم؟؟؟

        1. سلام دوست عزیز
          در صورت نداشتن منع خدمتی بله میتوانید.بعد از تعهد خدمت.

          1. با سلام من کارشناسی حقوق دارم و ارشد روانشناسی مشاوره آیا امکان گرفتن مجوز احداث دفتر مشاوره هست

  273. برای زدن مطب، گرایش ارشد اهمیتی داره؟
    مثلا کارشناسی روانشناسی باشیم، ارشد روانشناسی صنعتی سازمانی.

    1. سلام دوست عزیز
      دو مقطع روانشناسی کافی است و موردی ندارد

      1. سلام من لیسانس روانشناسی عمومی دارم. میتونم مطب بزنم برای درمان

        1. سلام وقت بخیر
          داشتن 2 مقطع در رشته روانشناسی برای مجوز نیاز هست

  274. آيا ميتوان مدرك كارشناسي رو از واحد هاي دانشگا هاي الكترونيك گرفت ؟ مشكلي نداره ؟ يا مثلا ميشه كارشناسي را واحد الكترونيك گرفت ارشد را واحدي هاي ازاد يا پيام نور ؟
    در هيچ مقطعي مجازي را قبول نميكنن ؟ حتي مجازي هاي دولتي ؟ مثلا مجازي دانشگاه تهران رو هم قبول ندارن ؟

  275. با سلام وخسته نباشيد فردي كه كارشناسي ارشد يه رشته را دارد ميتونه يه كارشناسي ارشد روانشناسي شركت كنه قبول بشه و هم زمان كارشناسي هم شركت كنه و قبول بشه با كارشناسي ارشد بخونه و ايا به مشكلي نميخوره چون تاريخ اخذ كارشناسي ارشد زودتر از كارشناسي ميشه اينگونه ايا بعدا براي عضويت در نظام روانشاسي به مشكلي نميخوره ؟ لطفا راهنمايي كنيد ممنون ميشم
    با تشكر قبلا از همكاري شما كمال تشكر و قدارني را دارم

    1. سلام دوست عزیز
      در صورت نداشتن منع نظام وظیفه موردی ندارد اقدام کنید

  276. با سلام وخسته نباشيد فردي كه كارشناسي ارشد يه رشته را دارد ميتونه يه كارشناسي ارشد روانشناسي شركت كنه قبول بشه و هم زمان كارشناسي هم با كارشناسي ارشد بخونه و ايا به مشكلي نميخوره چون تاريخ اخذ كارشناسي ارشد زودتر از كارشناسي ميشه اينگونه ايا بعدا براي عضويت در نظام روانشاسي به مشكلي نميخوره ؟ لطفا راهنمايي كنيد ممنون ميشم
    با تشكر قبلا از همكاري شما كمال تشكر و قدارني را دارم

    1. سلام دوست عزیز
      در صورت نداشتن منع نظام وظیفه موردی ندارد اقدام کنید

  277. سلام خسته نباشید ببخشید با لیسانس روانشناسی عمومی پیام نور و ارشد روانشناسی ازاد مجوز برا مطب داده میشود؟؟؟

  278. مدرک کارشناسی روانشناسی یا ارشد روانشناسی از دانشگاه مجازی مورد تایید نظام روانشناسی هست ؟

    1. سلام دوست عزیز
      خیر .واحد های الکترونیک مورد قبول نیست

  279. سلام
    برای پروانه و تاسیس مطب اینکه دانشگاه های وزرات بهداشت تحصیل کرده باشیم یا وزرات علوم فرقی دارد ؟

    1. سلام دوست عزیز
      دو مقطع پشت سر هم روانشناسی کافی است

  280. سلام خسته ببشخید
    یه سوال دارم
    دلیل اینکه در جواب یه سری دوستان فرمودید به دانشگاه پیام نور مجوز نمیدن و به یک سری دیگه از دوستان گفتین که مجوز میدن و مشکلی ندارد چیه؟؟
    میشه لطف کنید با صراحت بگید به دانشگاه پیام نور مجوز میدن یاخیر
    خیلیی ممنون از پاسخ گوییتون🌸🌸

    1. سلام دوست عزیز
      فقط واحد های مجازی و الکترونیک از دریافت مجوز محروم هستند

  281. با سلام
    درصورت ارشد بالینی و دکتری عمومی میتوان مجوز گرفت و مطب زد؟ یه جایی شنیدم گفته بود دیگه به عمومیا مجوز مطب نخواهند داد!

  282. سلام وقت بهیر ببخشید اگر ارشد و دکتری هر دو بالینی باشه منتهی از دانشگاه آزاد تاثیری تو تاسیس داره ؟ یا حتما باید دولتی باشه ؟

    1. سلام دوست عزیز
      خیر فرقی ندارد دو مقطع پشت سر هم کافیست

  283. سلام وقت شما بخیر. در ارتباط با تاسیس مطب یا دفتر مشاوره آیا ملزم به سابقه کاری هست. من یک سایتی مشاهده کردم که نوشته شده بود برای تهران 5 سال سابقه کار باید داشت آیا این مطلب درست هست؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام دوست عزیز
      سابقه ی یک ساله و معرفی نامه نیاز است

  284. سلام وقت شما بخیر. در ارتباط با تاسیس مطب یا دفتر مشاوره آیا ملزم به سابقه کاری هست. من یک سایتی مشاهده کردم که نوشته شده بود برای تهران 5 سال سابقه کار باید داشت آیا این مطلب درست هست؟

    1. سلام دوست عزیز
      سابقه ی یک ساله و معرفی نامه نیاز است

  285. سلام
    میخواستم بپرسم مشاوره آنلاین شرایطش چیه؟ دانشجوهایی که مدرک مرتبط ندارن؛ اما در این زمینه دارن فعالیت میکنن ؛ حتی دیدم پزشک و مهندس و دانشجو و… مرکزی برای مشاوره دارن… چجوری مجوز میگیرن؟

    1. سلام دوست عزیز
      در این زمینه مدارک و مجوزهایی مورد نیاز هست که تهیه می کنند

  286. سلام از طریق دانشگاه فرهنگیان میتونیم مطب روانشناسی بزنیم؟
    اخه من فرهنگیان قبول شدم ولی هدف اصلیم زدن مطب روانشناسی است

    1. سلام دوست عزیز
      در صورت دو مقطع روانشناسی و عدم تعهد به کار بله میتوانید

  287. سلام وقت بخیر من کارشناسی تاریخ فرهنگیان دارم
    میتونم با ارشد و دکتری روان شناسی مطب برنم؟)
    یا باید دوباره برای کارشناس مرتبط بخونم

    1. سلام دوست عزیز
      دو مقطع پشت سر هم کافی میباشد

  288. سلام من کارشناسی روانشناسی دارم وبرای کنکور کارشناسی ارشد میخام رشته مشاوره انتخاب کنم آیا من میتونم در آینده دفتر مشاوره بزنم؟

  289. سلام.من لیسانس کامپیوتر دارم.اگه ارشد روانشناسی بخونم و دکترا هم روانشناسی میتونم مطب بزنم؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله دو مقطع پشت سر هم کفایت میکند

  290. سلام
    بزودی درمورد مدارک مجازی دادخواستی را تقدیم دیوان عدالت اداری میکنیم. همراهی بفرمایید پس از دادخواست، همراهی کنید

  291. سلام وقتتون بخیر ، ممنون از مقاله خوبتون
    من کارشناسی عمران خوندم اگر که ارشد روانشناسی یا مشاوره بخونم بعد با خوندن دکترا میتونم مجوز بگیرم یا نه ؟ یا باید حتما کارشناسی مرتبط رو خونده باشم ؟

    1. سلام دوست عزیز
      دو مقطع پشت سر هم روانشناسی کافی است

  292. سلام
    من کارشناسی پرستاری دارم میتونم با ارشد روان مطب بزنم ؟

    1. سلام دوست عزیز
      خیر دو مقطع روانشناسی لازم است

      1. سلام وققتون بخیر ، ممنون از مقاله خوبتون
        من کارشناسی عمران خوندم اگر ارشد روانشناسی یا مشاوره بخونم بعد برای مجوز گرفتن اگر دکتری بخونم کفایت میکنه یا حتما باید کارشناسی مرتبط رو بخونم ؟؟؟

        1. سلام دوست عزیز
          بله دو مقطع پشت سر هم کافی است

        2. سلام ،مركز مساوره رو هر جايي كه بخوايم ميتونيم بزنيم؟يا حتما بايد بومي باشه

          1. سلام دوست عزیز
            با توجه به منطقه مورد نظر خود اقدام کنید

      2. سلام.بنده کارشناسی ناپیوسته آموزش و راهنمایی مشاوره خوندم و ارشد روانشناسی بالینی سال ۹۳ . با توجه به اطلاعیه نظام مبنی بر دارا بودن مدرک کارشناسی مشاوره یا روانشناسی من میتونم مدارک و فرم ۱۱۱ رو برای شرکت در مصاحبه آماده و به سازمان کنم یا باید منتظر آزمون باشم . در اطلاعیه کارشناسی فقط ذ‌کر شده . خوب من کارشناسی ناپیوسته مشاوره دارم

        1. سلام دوست عزیز
          فرم منحصرا آزمون را تکمیل فرمایید

  293. سلام وقت بخیر.من سال آخر کارشناسی رشته نامرتبط با روانشناسی هستم و با وجود بازار کار مناسب رشته ی خودم که مورد علاقم هم هست ؛ علاقه ی زیادی به مشاوره و روانشناسی هم دارم و دوست دارم تو این زمینه هم فعالیت کنم. میتونم کارشناسی پیام نور بخونم و بعد از اون با خوندن ارشد ؛ اجازه ی زدن دفتر مشاوره و مطب رو خواهم داشت ؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله مشکلی نیست. در صورت عدم منع نظام وظیفه اقدام کنید

  294. سلام وقتتون بخیر
    باتوجه به مصوبه جدید که فقط کسایی که کارشناسی مرتبط داشته باشند میتونند بالینی شرکت کنند،اگر ارشد و دکتری عمومی بخونیم میتونیم مطب بزنیم برای کار درمان؟
    و اینکه ایا میشه ارشد عمومی خوند دکترا بالینی؟

    1. سلام دوست عزیز
      دو مقطع پشت هم روانشناسی کافی است. میتوانید برای ارشد اقدام کنید و همزمان در کارشناسی هم تحصیل کیند

  295. سلام ،دانشگاهی که رشته روانشناسی خونده شده تاثیر مثبت منفی در پروانه کسب داره؟؟ مثلا تایید نکنن که پیام نور یا مثلا آزاد این رشته رو فارغ التحصیل شده باشیم

    1. سلام دوست عزیز
      برای دریافت نظام نظام روانشناسی مدرک دانشگاهی که کجا باشد اهمیت ندارد

  296. با سلام و خسته نباشید.من کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی میخونم و کارشناسی هم روانشناسی خوندم.امکان گرفتن مجوز برای مطب ندارم؟روانشناسی تربیتی در مقطع ارشد روانشناسی محسوب نمیشه؟

    1. سلام دوست عزیز
      دو مقطع پشت سر هم روانشناسی کفایت میکند.

  297. سلام وقت بخیر من رشته روانشناسی دانشگاه غیر انتفاعی دارم اگر کارشناسی روانشناسی عمومی بخونم دانشگاه غیر انتفاعی مشکلی برا تاسیس مطب دارم یا خیر ؟

  298. سلام من کارشناسی غیر مرتبط هستم و ارشد روانشناسی عمومی خوندم.
    الان میتونم بعد از ارشد روان، لیسانس روان بخونم؟ برای شماره نظام خوندن لیسانس بعد از ارشد رو قبول میکنن؟
    یا حتما باید دکتری بخونم؟

    1. دوست عزیز
      مشکلی نیست برای لیسانس اقدام کنید

  299. با سلام و ادب کسی با مدرک کارشناسی روان شناسی و ارشد روان شناسی اسلامی مثبت گرا میتونه مطب بزنه ؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      دو مقطع پشت سر هم روانشناسی کافی است.

      1. سلام ایا با کارشناسی مشاوره و ارشد روان شناسی میشه مطب یا مرکز مشاوره زد؟ یا حتما باید کارشناسی هم روان خوند

      2. سلام من دیپلم گرافیک دارم و قصدم اینه پیام نور روانشناسی‌بخونم‌بعد واسه مطب زدن مشکلی پیش نمیاد واس؟

        1. دوست عزیز
          در صورتی که دیپلم نظام اموزشی جدید دارید مشکلی ندارد

      3. سلام مشاور محترم.کارشناسی روانشناسی عمومی و ارشد روانشناسی تربیتی شرط گرفتن مجوز از سازمان نیست؟روانشناسی تربیتی جزئی از روانشناسی نیست که میفرمایید دو مدرک روانشناسی؟لطفا راهنمایی بفرمائید.

        1. سلام دوست عزیز
          دو مقطع پشت سر هم روانشناسی کفایت میکند.

      4. سلام،من کارشناسی روانشناسی دارم میخونم،و الان ارشد روانشناسی صنعتی و سازمانی قبول شد میتونم مجوز مطب بگیر یعنی مدرک ارشد قبول میشه،البته در گرایش دیگه دکترا دارم ،ممنون از لطف شما

      5. سلام،من کارشناسی روانشناسی دارم میخونم،و الان ارشد روانشناسی صنعتی و سازمانی قبول شد میتونم مجوز مطب بگیر یعنی مدرک ارشد قبول میشه،البته در گرایش دیگه دکترا دارم ،ممنون از لطف شما

    2. سلام بی نهایت ممنون از پاسخ گوییتون
      من با مدرک کارشناسی مشاوره و ارشد روان شناسی در هر گرایشی مثل اسلامی میتونم مطب یا مرکز مشاوره مجوز بگیرم؟؟ یا حتما باید کارشناسیمم روان شناسی بوده باشه ؟؟

      1. سلام . بله میتوان مطب زد .طبق قانون نظام روانشناسی باید دو مقطع پشت سرهم در رشته های روانشناسی و یا مشاوره باشد . شخصی با کارشناسی مشاوره و ارشد روانشناسی میتواند مطب بزند.

        1. سلام ببخشید من دیپلم انسانی نظام قدم هستم میخام برم دانشگاه پیام نور واسه لیسانس روانشناسی بخونم بعد میتونم مطلب بزنم یا نه؟؟

          1. سلام دوست عزیز
            در صورت تعیین یگان انتقالی مقدور نیست

    3. وقت بخیر
      اگر کارشناسی مشاوره یا روانشناسی بخونیم در دانشگاه پیام نور یا غیرانتفاعی و ارشد روانشناسی بخونیم دانشگاه سراسری
      شرایط گرفتن مجوز مطب رو داریم؟سوالم بیشتر دانشگاه رشته کارشناسی هستش
      ممنون میشم جواب بدید🌹

    4. ایاباداشتن کارت سربازی معافیت اعصاب وروان میتوانم یک مطب روانشناسی تاسیس کنم

      1. سلام دوست عزیز
        بله موردی ندارد.برای تاسیس مطب قبولی در مصاحبه بالینی و دانشی از سوی سازمان نظام تعیین کننده است

  300. سلام مجدد
    من لیسانس علوم تربیتی وف ق لیسانس مشاوره رو دارم برا دکترا چه رشته وگرایشی بخونم تابتونم مطب بزنم؟

    1. سلام دوست عزیز
      روانشناسی یا مشاروه کافی است

  301. باسلام
    آیا با مدرک کارشناسی علوم تربیتی (گرایش دبستان وپیش دبستانی)و ارشد مشاوره،شرایط زدن مطب رو دارم؟

    1. سلام دوست عزیز
      خیر مقدور نیست دو مقطع روانشناسی لازم است

    2. سلام
      ببخشید من با سوابق تحصیلی لیسانس روانشناسی گرفتم،الانم برا ارشد میخونم،
      برای گرفتن مجوز مطب مشکل پیش نمیاد؟
      از این که با سوایق تحصیلی لیسانس روانشناسی گرفتم، نگرانم مشکلی پیش بیاد.

      1. سلام دوست عزیز
        موردی ندارد.دومقطع روانشناسی کافی است

  302. سلام وقت بخیر میخواستم بدونم با مدرک مشاوره و راهنمایی فرهنگیان و کارشناسی ارشد مشاورخانواده و دکتری مشاوره خانواده میتونم مطب بزنم؟

  303. سلام من لیسانس آموزش ابتدایی دارم چه رشته ای میتونم بخونم واسه ارشد که بتونم مطب بزنم؟

  304. سلام آیا رشته روانشناسی در کارشناسی جز رشته های مرتبط محسوب می شود که اگر فردی خواست ارشد و دکتری مشاوره بگیرد برای هیئت علمی و زدن مطب به مشکل نخورد؟؟

  305. سلام
    بنده کارشناسی رشته غیرمرتبط دارم و اگر ارشد روانشناسی بالینی بخونم میتونم با آن تو مطب کار کنم.تاسیس نه همکاری داشته باشیم؟

    1. سلام دوست عزیز
      خیر دو مقطع روانشناسی لازم است تا کد نظام دریافت کنید

      1. سلام من دیپلم انسانی نظام قدیم دارم میخام دانشگاه پیام نور واسه لیسانس روانشانسی اقدام کنم بعد مقدور هست که مطب بزنم

        1. سلام دوست عزیز
          در صورت تعیین یگان انتقالی مقدور نیست

  306. سلام وقت بخیر.
    من کارشناسی روانشناسی دارم. و حالا میخوام ارشد مشاوره خانواده بخونم . میخوام ببینم با این دو مدرک میشه مجوز گرفت از نظام روانشناسی و مشاوره یا حتما هر دو مقطع باشد روانشناسی باشه؟ ممنون میشم جواب بدین

    1. سلام وقت بخیر. شما میتونید با داشتن مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی یا مشاوره، مجوز مطب رو از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران دریافت کنید. برای اطلاع از شرایط دریافت مجوز می تونید با مشاوران ما در مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید و راهنمایی های لازم رو دریافت کنید.

  307. باسلام
    ایا با تحصیل در رشته روانشناسی
    دانشگاه های پیام نور هم میشه مطب روانشناسی زد؟
    باید تا چه مدرکی ادامه تحصیل بدم؟

    1. سلام دانشگاه تحصیلی شما تاثیری در گرفتن مجوز نداره. شما در صورت مرتبط بودن رشته تحصیلی کارشناسیتون می تونید پس از اتمام کارشناسی ارشد نسبت به دریافت مجوز اقدام کنید. برای اطلاع دقیق از شرایط و قوانین دریافت مجوز با مشاوران ما در مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید.

  308. سلام. من ليسانس ادبيات انگليسي دارم. آيا با اخذ مدرك كارشناسي ارشد و دكترا روانشناسي عمومي اجازه مطب به من ميدن؟
    و آيا تاسيس خانه سالمندان و مهدكودك با ارشد روانشناسي و كارشناسي زبان مقدور است؟
    سپاس

    1. سلام بله می تونید مجوز دریافت کنید البته به شرط تحصیل در مقطع دکترا.
      داشتن مدرک کارشناسی برای خانه سالمندان و مهدکودک مهمه.

      1. سلام ببخشيد با مدرك كارشناسي ارشد از دانشگاه علمي كاربردي ، در صورتي كه مدرك كارشناسي روانشناسي نباشد و كارشناسي ناپيوسته باشد و آن هم از دانشگاه علمي كاربردي ميتوان كلينيك زد ؟

        1. سلام دوست عزیز
          علمی کاربردی روانشناسی ندارد .مقدور نیست

  309. سلام.وقت بخیر.من مدرک کارشناسی و ارشد هردو روانشناسی از دانشگاه غیرانتفاعی می‌باشد.آیا مدرک دانشگاه غیرانتفاعی برای جواز معتبر است؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. سلام دوست عزیز
      در صورت اینکه مدرک مجازی نباشد مشکلی ندارید

  310. سلام .من کارشناسی رشته ی مشاوره از پیام نور را دارم .اگر برای کارشناسی ارشد پیام نور به صورت فراگیر ثبت نام کنم .مجوز برای کلینیک بهم میدن؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله مدرک فراگیر مشکلی ندارد

  311. سلام خسته نباشید من امسال کنکور سراسری دادم ومیخوام برم رشته روانشناسی سوالم این است که برای کارشناسی روانشناسی عمومی یا بالینی داریم یا فقط واسه ارشد این گرایش ها به وجود میان؟

    1. سلام دوست عزیز
      از مقطع ارشد گرایش انتخاب میکنید

  312. سلام‌
    مگه شما نفرمودین که دانشگاه پیام‌نور جز دوره های غیر حضوری محسوب میشه و اعتبار لازم‌ندارند
    پس چرا یک جاایی دیگه‌گفتین مشکلی نداره وامکانش هست

    1. سلام دوست عزیز
      پیام نور دارای دوره های متعددی هست بستگی به انتخاب شما در دوره مورد نظر دارد

      1. سلام چه دوره ایی باید در دانشگاه پیام نور انتخاب کرد که اجازه مجوز داده بشود

          1. سلام وقت شماهم به خیر
            عرض کردید که دانشگاه پیام نور دوره هایی متعددی دارد
            میخواستم ازتون بپرسم چه دوره ایی رو باید انتخاب کنیم که
            مشکلی برای مجوز وجود نداشته باشد

          2. سلام . دوره های غیر حضوری را انتخاب کنید ولی دوره های دانشپذیری را انتخاب نکنید.

  313. سلام
    اگه دوره کارشناسی را با سوابق وارد رشته روانشناسی بشیم مشکلی برای گرفتن مجوز به وجود نمیاره؟

  314. ((انجام مصاحبه حضوری از دیگر مراحل تاسیس مطب روانشناسی میباشد )).
    این جمله یا مصوبه داخلی و سلیقه ای سازمان کاملا غیر قانونی و خلاف رویه مدرک سالاریست و نمیتوان فردی را که نتوانست نظر و اطلاعات دانش فردی دوسه مصاحبه گیرنده را تامین کند حاصل چندین سال تلاش و گذران عمر خود را نادیده انگاشته دنبال شغلهای غیر مرتبط بگردد !

  315. باسلام با مدرک فراگیر پیام نور میشه مطب روانشناسی بالینی زد

    1. سلام دوست عزیز
      بله مشکلی نیست دو مقطع پشت سر هم روانشناسی کفایت میکند

  316. سلام آیا با مقطع ارشد و دکترا روانشناسی عمومی میشه مطب زد؟
    اگه میشه پس فرق بالینی و عمومی چیه؟

    1. سلام مهدی جان
      بله میشود. برای اطلاعات بیشتر با مشاورید تماس بگیرید.

      1. سلام خسته نباشید
        با لیسانس روانشناسی عمومی پیام نور وارشد روان زاد میشه کلینیک زد؟؟

  317. سلام و وقت به خیر.
    می شه با لیسانس جامعه شناسی و فوق لیسانس و دکتری روان شناسی مطب زد؟

    1. سلام
      بله با داشتن دو مقطع پشت سرهم روانشناسی و مشاوره میشه

      1. با سلام و تشکر،
        در مورد امکان تاسیس مطب روانشناسی با کارشناسی غیر مرتبط همانطور که خود نظام در شرایط جدیدش اعلام کرده و شما هم در پاسخ ها اطلاع رسانی کردید، شرط داشتن ارشد و دکترای مرتبط است، لطفا محتوای موجود در قسمت شرایط تاسیس مطب روانشناسی سایتتان را اصلاح کنید که بیان کننده عدم صدور مجوز بعد از سال ۹۳، برای دارندگان کارشناسی غیر مرتبط است:
        “این در حالی است که داوطلبان با رشته های نامرتبط در مقطع کارشناسی که مدرک کارشناسی ارشد و یا دکترا مرتبط دریافت میکردند ، تا قبل سال نود و سه میتوانستند مجوز فعالیت مرکز مشاوره و روانشناسی دریافت کنند . اما پس از این تاریخ داشتن مدرک کارشناسی مرتبط نیز یکی از شرایط لازم برای دریافت مجوز است . از دیگر شرایط تاسیس مطب روانشناسی باید به عضویت در نظام مشاوره و روانشناسی کشور اشاره کرد.”

        1. سلام محمد جان
          داشتن دو مدرک مرتبط جهت صدور پروانه کافی است

    1. سلام
      داشتن دو مقطع پشت سرهم در رشته های روانشناسی نیاز هست

      1. باسلام با مدرک فراگیر پیام نور میشه مطب روانشناسی بالینی زد

        1. سلام دوست عزیز
          بله مشکلی نیست دو مقطع پشت سر هم روانشناسی کفایت میکند

          1. سلام.ببخشیدواقعاماگیج شدیم که آیاکارشناسی وارشدبایدمرتبط باشه یانه باکارشناسی غیرمرتبط وارشدودکترامرتبط هم امکان گرفتن مجوزهست؟!!!

          2. رشته تحصیلی شما حداقل در دو مقطع باید یکی از گرایش های روانشناسی یا مشاوره باشه. یعنی اگر کارشناسی غیرمرتبط دارید، باید ارشد و دکترا مرتبط با روانشناسی یا مشاوره باشه.

  318. سلام وقت بخیر کارشناسی ارشد روانشناسی کافیه برای زدن مطب؟؟؟؟!

    1. سلام
      داشتن دو مقطع پشت سرهم در رشته های روانشناسی نیاز هست

  319. سلام بالیسانس روانشناسی و ارشد روانشناسی عمومی مجوز برای کلینیک میدن؟

  320. سلام با مدرک لیسانس روانشناسی چه جاهایی میتونم مربوط به رشتم میتونم مشغول به کار بشم؟

    1. سلام
      موضوع شما نیاز به بررسی بیشتری دارد با مشاورین تماس بگیرید

  321. باسلام…من لیسانس جامعه شناسی دارم..چن سوال دارم..1,آیا اگه مددکاری بخونیم برای ارشد و دکترا میشه مطب زد..چون مددکاری هم جامعه شناسی ه.هم روانشناسی..
    2اگه بنده برا فوق روانشناسی تربیتی بخونم وبرای دکترا همین رشته یا مثلا روانشناسی شخصیت یا گرایش دیگه ای..مشکلی که برای دادن مجوز ندارنه نه؟؟؟
    با توجه به شیوع کرونا و مجازی بودن دانشگاها..نظام روانشناسی چ راهکاری رو اتخاذ کرده..چرا که الان از دولتی تا پیام نور مجازی شده..وشما گفتین اگه مجازی باشه..واسه زدن مطب مجوز داده نمیشه

    1. سلام
      برای مجور دو مقط پشت سر هم روانشناسی لازم است. مجازی مورد تایید نظام روانشناسی نیست

    2. سلام من لیسانس آموزش ابتدایی دارم چه رشته ای میتونم بخونم واسه ارشد که بتونم مطب بزنم؟

  322. باسلام.ایا بامدرک کارشناسی گرایش روانشناسی عمومی دانشگاه پیامنور میشه مطب زد؟در ضمنم با چه مدرکی میتونی مطب روانشناسی زد؟
    ممنونم از راهنمایی شما

  323. سلام وقت بخیر
    من دانشجوی کارشناسی رشته علوم تربیتی هستم
    میخواستم بپرسم در صورتیکه گرایش ارشدم روانشناسی تربیتی باشه میتونم مطب تاسیس کنم؟

    1. سلام
      کارشناسی و ارشد هردو باید روانشناسی باشد.

  324. سلام . من کارشناسی روانشناسی پیام نور خوندم هدفم اینه ارشد و دکترا بالینی بگیرم و بعد برای زدن کلینیک اقدام کنم میخواستم بپرسم ایا اینکه مدرک ارشد و دکترا از وزارت علوم باشه یا وزارت بهداشت برای گرفتن مجوز مهم هست ؟ یا فرقی نداره ؟

  325. با عرض سلام و خدا قوت

    من ارشد بالینی کودک و نوجوان هستم.
    کارشناسی آموزش ابتدایی خوندم

    می خواستم بدونم اگه کارشناسی ناپیوسته مشاوره صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد بخونم,مجوز مطب میدن؟

    1. سلام
      دو مقطع پشت سر هم روانشناسی لازمه کار است. روانشناسی رشته ای پیوسته میباشد.

      1. یعنی کسی که ارشد روانشناسی داره اگر مجددا کارشناسی بگیره نمیشه مطب بزنه؟
        ایشون حتما باید دکتری بخونن؟

  326. سلام خسته نباشید عذر میخوام من شنیدم هزینه گرفتن مجوز خیلی زیاده الان هزینه ها چنده برای گرفتن مجوز برای یک مطب مشاوره؟

    1. سلام
      هزینه ها معقول میباشد با مراجعه به بهزیستی اقدام کنید.

  327. سلام وقت بخیر
    من لیسانس جامعه شناسی دارم و ارشد دارم روانشناسی کودکان استثنایی دانشگاه الکترونیک که مجازی برگذار میشه میخونم . و قصد دارم دکترا هم روانشناسی کودک استثنایی بخونم .میتونم در اینده کلینیک بزنم؟

    1. سلام
      خیر مدرک مجازی مورد قبول سازمان نظام نیست.

  328. سلام وقت بخیر کارشناسی غیرمرتبط باشه ولی ارشد و دکترا روانشناسی تربیتی بخونی میشه مطب زد؟ اگر ارشد و دکتری عمومی بخونی چطور؟

  329. سلام
    اگه من کارشناسی روانشناسی عمومی بخونم وارشد هم عمومی یا هر گرایش دیگه ای از روانشناسی بخونم میتونم مطب بزنم !‌!؟؟

    ممنون میشم جواب بدین ممنون

  330. سلام
    اگه من کارشناسی روانشناسی عمومی بخونم
    باید ارشد رو چه رشته ای بخونم ک مجوز مطب بهم بدن !؟

  331. با داشتن مدرک کارشناسی اموزش مشاوره و راهنمایی دانشگاه فرهنگیان و ارشد روانشناسی یا مشاوره میشود مطب زد؟

  332. سلام خسته نباشید من لیسانس حسابداری دارم میخوام ارشد رو روانشناسی بگیرم میخاسم بدونم میشه بعدا مطب روانشناسی بزنم؟

    1. سلام وقت بخیر
      باید دو مقطع پشت سرهم در رشته ها و گرایش های مشاوره و روانشناسی تحصیل نمایید.

      1. سلام وقت بخیر
        من در رشته علوم تربینی مقطع ارشد مشغول به تحصیل هستم
        چه گرایشی را باید ادامه بدم برای ارشد و دکتری که بتونم مطب بزنم؟

    2. سلام وقت بخیر
      بنده ارشدم روانسناسی گرایش صنعتی وسازمانی

  333. سلام برای مطب زدن در رشته روانشناسی اگر کارشناسی روانشناسی بخونیم باید ارشد کدام گرایش روانشناسی بخونیم که بتوتیم مطب بزنیم؟ممنون میشم جواب بدید

    1. سلام وقت بخیر
      دو مقطع تون باید در رشته های روانشناسی و مشاوره باشد

  334. سلام خسته نباشید.
    با داشتن لیسانس مشاوره و کارشناسی ارشد مشاوره خانواده میشه مطب زد؟

      1. با سلام و خسته نباشید .با کارشناسی ارشدو دکتری روانشناسی تربیتی مجوز مطب داده میشه؟

  335. سلام وقت بخیر ببخشید من دانشگاه ازاد روانشناسی ثبت نام کردم و ترمای اولش الان بخاطر کرونا مجازیه گفتم ببینم بااین مدرک ک تقریبا ۱یا۲ترمش مجازیه بعدا میشه مطب زدمشکلی نداره ؟ واینکه ازادمعتبره یا پیام نور؟

  336. سلام من بدون کنکور مشاوره غیر انتفاعی قبول شدم میخواستم ببینم برای ارشد و دکتری میشه وارد دانشگاه دولتی شد؟

    1. سلام بله باید از طریق ازمون سراسری شرکت کنید

  337. سلام
    وقتتون به خیر
    من لیسانس روانشناسی صنعتی بودم و فوق عمومی. هر دو هم و دانشگاه سراسری. میخواستم ببینم میتونم با ارشد عمومی مجوز تاسیس کلینیک بگیرم
    ممنونم

  338. باسلام من لیسانس روانشناسی دارم ازدانشگاه آزاد والان میخام دانشگاه غیرانتفاعی برا ارشد روانشناسی عمومی بخونم ایا مشکلی برا عضویت درنظام هس؟
    میتونم مطب بزنم؟یا مشکل داره مدرک غیرانتفاعی؟
    مدرکش معتبره ؟

  339. سلام، وقت بخیر، من کارشناسی روانشناسی عمومی دانشگاه آزاد دارم، اگر ارشد بالینی پیام‌نور بگیرم امکان تاسیس مطب وجود داره؟؟ ممنون از پاسختون

    1. سلام وقت بخیر
      بله می توانید اقدام به دریافت مجوز نمایید

      1. سلام ببخشید من کارشناسی روانشناسی دانشگاه دولتی دارم
        اگر ارشد بالینی به صورت فراگیر پیام نور شرکت کنم، مجوز مطب دارم؟

        1. سلام
          فراگیر احتمال برگزاری ندارد. ترجیها نباشد بهتر است

  340. سلام. من میخوام تو دانشگاه تهران رشته زبان بخونم و بعد به صورت دو رشته ای روانشناسی رو هم کنار زبان بخونم. میخوام بدون اصلا بعدش بهم مدرکی میدن که بتونم باهاش مطب بزنم؟! من شنیدم که بهم گواهینامه روانشناسی میدن. اصلا گواهینامه به چه دردی میخوره؟!

    1. سلام شما باید یک رشته را در دانشگاه با پرداخت شهریه بخوانید. گواهینامه حکم جواز کار را دارد

  341. سلام ببخشید با کارشناسی روانشناسی و ارشد رولنشناسی تربیتی مجوز مطب میدن؟

      1. چرا؟ هردو مقطع پشت سرهم که روانشناسی هست،به خاطر تفاوت گرایش نمیتونن؟

        1. سلام دوست عزیز
          دو مقطع روانشناسی مقدور است

      2. سلام وقتتون بخیر
        چرا نمیتونن؟دو مقطع پشت سرهم روان شناسی خوندن ایشون فقط گرایش انها فرق دارد؟گرایش هم باید در دو مقطع پشت سرهم یکی باشد؟

        1. سلام دوست عزیز
          دو مقطع روانشناسی در حال حاضر کفایت میکند

    1. سلام و وقت بخیر
      من لیسانس حقوق دارم و علاقه مند به روانشناسی و مشاوره هستم
      باید مجددا کارشناسی رشته روانشناسی بخونم یا با داشتن ارشد روانشناسی میتونم در این زمینه اشتغال داشته باشم
      سپاس

      1. سلام
        برای فعالیت قانونی در این رشته دو مقطع روانشناسی پشت سر هم لازم است

  342. سلام ببخشید
    من لیسانس روانشناسی عمومی دانشگاه پیام نور دارم و از طریق سوابق تحصیلی رفتم.
    و کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی دانشگاه آزاد آیا میتونم با این مدارک مجوز بگیرم??

        1. سلام دوست عزیز
          دو مقطع پشت سر هم برای گرفتن مجوز سازمان نظام کافی است. ارشد مجاز هستید هر رشته ای را مطالعه کنید

  343. سلام خسته نباشید من امسال میخوام دانشجو روانشناسی دانشگاه غیرانتفاعی شهاب دانش قم بشم خواستم بگم خدمتتون ک از طریق سوابق تحصیلی میرم ایا مدرکش معتبره ک بعدا بتونم مطب بزنم؟هیچ مشکلی واس مطب زدن نداره مدرکم؟

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز فقط مدارک مجازی مشکل دارند

    2. سلام خسته نباشید من 31 سالمه دیپلم دارم خواستم وارد دانشگاه بشم برای رشته روانشناسی و گرفتن مدرک بالاتر لطف میکنید راهنمایی کنید که چطور باید اقدام کرد؟

  344. سلام،مدرك روانشناسي بدون كنكور دانشگاه ازاد(روي مدرك صرفا براساس سوابق تحصيلي نوشته نمي شود)مورد تاييد سازمان روانشناسي است؟

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز بله فقط نباید مدرکتان مجازی باشد

      1. سلام ببخشید منظور شما از مجازی چیه؟ مجازی دوران کرونا ؟

          1. سلام
            با کارشناسان تماس بگیرید

          2. سلام
            سوال تون رو کامل میفرستید

          3. سلام دوست عزیز
            مشکلی نیست

  345. سلام خسته نباشید کسی که معافیت پزشکی اعصاب و روان (هموسکشوال) داشته باشه میتونه مطب بزنه ک ایا مدرک فوق لیسانس کافیه؟؟

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز خیر معافیت پزشکی اعصاب و روان یعنی کارت قرمز اعصاب که محدودیت بسیاری دارد

      1. سلام ببخشید مدرک پیام نور برای مطب زدن مشکلی ایجاد نمیکنه؟

          1. سلام وقت به خیر پس چرا در پاسخ دوستان فرمودین
            پیام نور جز دانشگاه غیر حضوریه ومانع برا مجوزمی باشد؟؟

          2. سلام دوست عزیز
            خیر مشکلی ندارد. در صورتی که اسم دوره مجازی باشد ممنوعیت دارد. غیر حضوری با مجازی فرق دارد

          3. سلام‌
            مگه شما نفرمودین که دانشگاه پیام‌نور جز دوره های غیر حضوری محسوب میشه و اعتبار لازم‌ندارند

          4. سلام دوست عزیز
            پیام نور دارای دوره های متعددی هست بستگی به انتخاب شما در دوره مورد نظر دارد

  346. سلام و وقت بخیر
    من لیسانس و فوق لیسانس روانشناسی بالینی دارم از دانشگاه آزاد به صورت حضوری. عضو نظام هم هستم. یه تعداد کارگاه هم شرکت کردم. سوالی که دارم اینه برای کسب مهارت لازم برای قبولی در مصاحبه نظام چه کارگاه‌هایی اهمیت دارند؟ آیا ما باید تمام کارگاههای روانشناسی و شرکت کنیم؟
    و اینکه منابع خاصی وجود داره برای آمادگی مصاحبه نظام روانشناسی؟
    ممنون

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز شما بهتر است با مرکز مشاوره تماس بگیرین تا بهتر راهنمایی شوید

  347. سلام. اگه اول با لیسانس الهیات، ارشد روانشناسی بگیریم بعد لیسانسشو، آیا مجوز میدن؟

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز بله صرفا مدرک دو مقطع نیاز است

  348. سلام روز بخیر
    من (لیسانس مشاوره) دارم و میخوام برای (ارشد روان شناسی بالینی) بخونم
    آیا میتونم با این دو مدرک عضو سازمان بشم و مجوز (مطب روانشناسی) بگیرم؟

      1. سلام خسته نباشید من امسال کنکور سراسری دادم ومیخوام برم رشته روانشناسی سوالم این است که برای کارشناسی روانشناسی عمومی یا بالینی داریم یا فقط واسه ارشد این گرایش ها به وجود میان؟

        1. سلام دوست عزیز
          از مقطع ارشد گرایش انتخاب میکنید

  349. سلام.
    من کارشناسی روانشناسی عمومی از دانشگاه پیام نور دارم.
    میخواستم ببینم آیا مدرک پیام نور معتبره؟؟ موقع استخدام مشکلی برامون به وجود نمیاره؟
    آزاد بهتره یا پیام نور؟
    سوال بعدیم اینکه برای کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی بخونم میتونم مطب بزنم؟

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز بله معتبره. بله ولی باید مصاحبه سازمان نظام رو قبول بشین

  350. سلام پیام نور براساس سوابق تحصیلی مدرکش معتبره …چون گفتن مدرکش با پیام نورایی که تو کنکور قبول میشن فرقی نداره!

  351. باسلام
    من لیسانس علوم تربیتی گرایش کودکان استثنائی دارم
    با گرفتن مدرک ارشد در همین رشته آیا مجوز کلینیک خواهم گرفت یا خیر؟
    سپاسگذارم🌻

    1. سلام وقت بخیر
      خیر برای دریافت مجوز باید دو مدرک در رشته های روانشناسی و مشاوره داشته باشید.

      1. سلام.
        من کارشناسی روانشناسی عمومی از دانشگاه پیام نور دارم.
        میخواستم ببینم آیا مدرک پیام نور معتبره؟؟ موقع استخدام مشکلی برامون به وجود نمیاره؟
        مدرک آزاد معتبره یا پیام نور؟
        سوال بعدیم اینکه برای کارشناسی ارشد، روانشناسی بالینی بخونم میتونم مطب بزنم؟

        1. با سلام خدمت شما دوست عزیز بله معتبره. بله ولی باید مصاحبه سازمان نظام رو قبول بشین

      2. سلام
        با مدرک کارشناسی ارشد روان شناسی کودکان استثنایی نمیشد مطب زد؟؟؟؟؟!!!!

  352. با سلام ببخشید کسی که لیسانس غیر مرتبط با روانشناسی را دارد اما فوق لیسانس روانشناسی فارغ تحصیل شود ؛میتونه تو بیمارستانا ؛کلینیک ها و مراکز مشاوره فعالیت کنه؟یا برای سرکلر رفتن هم باید دو مقطعش مرتبط با روانشناسی باشد؟؟

    1. سلام وقت بخیر
      معمولا داشتن مدرک تحصیلی در دو مقطع تحصیلی لازم است.

    2. سلام اگه کارشناسی ارشدروانشناسی بالینی باشه بخوام کارشناسی روانشناسی بخونم چون بعدازکارشناسی بوده مدرک کارشناسی ارشدم لغونمیشه ؟

  353. سلام من لیسانس صنایع غذایی دارم ، اگر ارشد و دکتری رو روانشناسی عمومی بخونم ،حق زدن مطب دارم؟ پس این که گفتن از سال 93 به بعد این قانون برداشته شده چی میشه؟

    1. سلام محمد جان
      بله اگر ارشد و دکتری در رشته های مشاوره و روانشناسی بگیرید می توانید اقدام به دریافت مجوز نمایید

  354. آیا با مدرک دانشگاه پیام نور میتوان کلینیک روانشناسی زد؟

    1. سلام
      مدارک دوره های حضوری و آموزشی و پژوهشی دانشگاه های معتبر مورد تایید است.

  355. سلام، ببخشید مدرک پیام نور فراگیر که کنکور ندارد آیا برای گرفتن مجوز مطب اعتبار دارد؟ ممنون

    1. سلام
      مدرک تحصیلی مربوط به دوره های غیر حضوری و مجازی اعتبار لازم را ندارند.

  356. سلام وقت بخیر من کارشناسی روانشناسی عمومی تموم کردم دانشگاه پیام نور، ارشد روانشناسی بالینی رو کدوم دانشگاه بایدبخونم که بتونم مجوز تاسیس مطب بگیرم
    سپاس

      1. سلام میخواستم ببینم من اگه روانشناسی پیام نور بخونم اونوقت میتونم تو مراکز دولتی استخدام بشم یا مطب بزنم اصلا مدرکش معتبر هست؟

        1. باسلام سازمان نظام فقط مدارگی که مجازی باشند رو نمیپذیره. مدرک پیامنور مشکلی ندارد.

    1. سلام
      مدارک دانشگاه‌های غیر انتفاعی برای اخذ مجوز مطب، مورد قبول هست؟

      1. سلام
        مدارک دوره های حضوری و آموزشی و پژوهشی دانشگاه های معتبر مورد تایید است.

        1. سلاامم ببخشید‌میشه با کارشناسی روانشناسی غیر انتفاعی براساس سوابق و ارشد روان شناسی ازاد مطب زد؟

          1. سلام/ خیر . استعداد درخشان شامل نمیشود.

  357. سلام
    من لیسانس فناوری اطلاعات *it* فراگیر پیام نور فارغ التحصیل ۹۱ هستم اگر ارشد و دکتری روانشناسی بخونم میتونم مطب بزنم؟ با تنها ارشد روانشناسی نمیشه؟؟
    ارشد و دکتری نباید فراگیر باشه؟؟

    1. سلام وقت بخیر
      باید دو مدرک تحصیلی در رشته های مشاوره و روانشناسی داشته باشید و در دانشگاه های غیرحضوری، افتخاری نباشد.

    2. سلام.
      من کارشناسی روانشناسی عمومی از دانشگاه پیام نور دارم.
      میخواستم ببینم آیا مدرک پیام نور معتبره؟؟ موقع استخدام مشکلی برامون به وجود نمیاره؟
      آزاد بهتره یا پیام نور؟
      سوال بعدیم اینکه برای کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی بخونم میتونم مطب بزنم؟

      1. با سلام خدمت شما دوست عزیز بله معتبره. بله ولی باید مصاحبه سازمان نظام رو قبول بشین

  358. سلام میشه بدون کنکور لیسانس روانشناسی از پیام نور گرفت، بعد ارشد و دکتری رو از دانشگاه دولتی با کنکور گرفت و مطب زد؟؟
    اگر ارشد و دکتری هم از پیام نور حضوری باشن میشه؟؟

    1. سلام
      مدرک تحصیلی مربوط به دوره های مجازی، غیر حضوری و افتخاری و… اعتبار لازم را ندارند.

  359. سلام من دانشجوی روانشناسی هستم تو مقطع کارشناسی ولی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه رفتم نه با کنکور با گرفتن مدرک کارشناسی ارشد و دکتری تو رشته خودم مجوز تاسیس مطب بهم میدن ؟

    1. سلام
      بله برای تاسیس مطب داشتن مدرک تحصیلی مشاوره و روانشناسی در دو مقطه الزامی است.

  360. با سلام من مدرک کارشناسی روانشناسی بدون کنکور دانشگاه ازاد و ارشد مشاوره خانواده با آزمون دارم.میتونم مجوز دفتر مشاوره بگیرم؟

    1. سلام
      اخذ مدرک از دوره های مجازی و بدون کنکور مانع دریافت مجوز است.

      1. سلام،وقت بخیر،من کارشناسی الهیات_ادیان و عرفان دارم،میخواستم ببینم اگر در مقطع کارشناسی ارشد و دکترارشته ی روان شناسی ادامه تحصیل ،آیا امکان زدن مطب برای من هست؟

        1. سلام
          داشتن مدرک تحصیلی مرتبط با روانشناسی و مشاوره در دو مقطع الزامی است.

      2. سلام وقت بخیر من مدرک کارشناسی روانشناسی بدون کنکور دارم و مدرک روانشناسی بالینی از دانشگاه شهید بهشتی تهران دارم بهم مجوز مطب میدن

        1. سلام
          مدارک تحصیلی دوره های مجازی، غیرحضوری، افتخاری و… اعتبار لازم را برای اخذ مجوز ندارند.

      3. سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم میشه مشاوره فرهنگیان خوند و مطب زد؟؟؟

      4. وقت بخیر.
        فرمودید مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی مانع کسب مجوز است؟؟؟؟
        در حالیکه بالاتر در جواب سوال مرتبط و مشابه جواب دادید:
        سلام
        مدارک دوره های حضوری و آموزشی و پژوهشی دانشگاه های معتبر مورد تایید است.

        1. سلام
          بله مدارک دوره های حضوری و آموزشی و پژوهشی دانشگاه های معتبر مورد تایید است

  361. باسلام ووقت بخیر

    من مدرک کارشناسی حقوق دارم اگه ارشد ودکتری روانشناسی بخونم میتونم مجوز مطب بگیرم؟

    1. سلام وقت بخیر
      داشتن دو مدرک در رشته های روانشناسی و مشاوره از شرایط دریافت مجوز می باشد.

  362. سلام ووقت بخیر
    من لیسانس حقوق دارم اگر ارشد ودکتری روانشناسی بخوانم میتوانم مجوز مطب بگیرم؟

    باتشکر از جوابتان

    1. سلام وقت بخیر
      بله داشتن دو مدرک در رشته های روانشناسی و مشاوره از شرایط دریافت مجوز می باشد.

      1. سلام،وقت بخیر
        من کارشناسی الهیات_ادیان و عرفان دارم،میخواستم ببینم در صورتی که ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکترای روان شناسی بدهم امکان زدن مطب برای من هست؟

        1. سلام
          داشتن مدرک تحصیلی مرتبط با روانشناسی و مشاوره در دو مقطع الزامی است.

          1. دو مقطع پشت سرهم
            یعنی مثلا ارشد و دکتری یا کارشناسی و ارشد

  363. سلام وقت بخیر
    بنده کارشناسی آموزش ابتدایی هستم ،
    با ارشد روانشناسی بالینی و دکتری بالینی ،امکان دایر کردن مطب برای بنده هست؟
    ممنون از پاسخ گویی شما بزرگواران

    1. سلام. وقت بخیر
      بله داشتن 2 مدرک تحصیلی در رشته های روانشناسی و مشاوره از شرایط دریافت مجوز می باشد.

  364. سلام وقت بخیر من مدرک ارشد روانپرستاری دارم میخواستم بدونم میتونم تو حوزه روانشناسی کار کنم و مرکز تاسیس کنم؟

    1. سلام
      اگر میخواهید مجوز نظام روانشناسی بگیرید باید در دو مقطع روانشناسی و مشاوره مدرک داشته باشید

  365. با سلام و خسته نباشید ،آیا با کارشناسی روانشناسی و کارشناسی ارشد روانسنجی میتوان مطب تاسیس کرد؟

      1. سلام خسته نباشین ایا با مدرک کارشناسی روانشناسی عمومی و ارشد روانشناسی تربیتی میتوان مجوز مطب گرفت یا مرکز مشاوره تاسیس کرد؟ و اینکه ایا ارشد روانشناسی تربیتی دارای طرح میباشد؟

        1. سلام
          خیر تربیتی مجوز تعلق نمیگیرد
          داشتن مدرک تحصیلی مرتبط در رشته روانشناسی و مشاوره در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای اخذ مجوز مطب الزامی است.

  366. سلام من کارشناس پرستاری فارغ التحصیل سال ۸۳ بودم وارشد روانشناسی عمومی فراگیر پیام نورسال ۹۹ گرفتم امکانش هست بخوام مرکز مشاوره باز کنم موقع ثبت نام فرگیر به ما گفتن چون فاصله گرفتن مدرک کارشناسی با ارشد شما زیاده میتونید

    1. سلام
      خیر چون رشته تحصیلی شما در مقطه کارشناسی نامرتبط با روانشناسی و مشاوره است.

  367. برای تاسیس مطب حتما نباید ارشد بالینی باشه؟ آیا با ارشد عمومی هم امکانش هست؟

    1. سلام بنده کارشناسی مرتبط باروانشناسی ندارم ولی ارشد روانشناسی عمومی دارم آیا برای مطب زدن نسب دکتری اقدام کنم یا کارشناسی مرتبط بگیرم؟

      1. سلام دوست عزیز
        دو مقطع پشت هم کفایت میکند.با توجه به علاقه اقدام کنید

  368. باسلام من لیسانس ریاضیات دارم اگر ارشد و دکتری روانشناسی بالینی بخونم میتونم مجوز مطب بگیرم ؟

      1. برای تاسیس مطب حتما نباید ارشد بالینی باشه؟ آیا با ارشد عمومی هم امکانش هست؟

  369. با سلام و درود ….
    بنده کارشناسی روانشناسی عمومی هستم
    آیا با کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی امکان راه اندازی مطب یا کلینیک یا مرکز مشاوره وجود دارد ؟

    با تشکر از پاسخ‌دهی شما

          1. سلام وقت بخیر من لیسانس علوم تربیتی دارم با ارشد بالینی میتونم مطب بزنم؟

          2. سلام وقت بخیر
            باید در یکی از رشته های روانشناسی و مشاوره در دو مقطع تحصیل کرده باشید

  370. سلام وقت‌بخیر من امسال میتونم برم ازاد ارشد بالینی بخونم و دکتری هم میخواد دانشگاه آزاد بخونم آیا چون مدرکم از دانشگاه آزاد هست بهم مجوز مطب نمیدن؟؟؟ و سوال دیگرم اینکه دانشگاههای غیرانتفاعی بهترهستند برای ارشد و قبولی در دکتری یا آزاد؟؟؟

    1. سلام
      فارغ التحصیلان رشته های روانشناسی و مشاوره از دوره های آموزشی پژوهشی و حضوری میتوانند مجوز مطب بگیرند.

  371. سلام وقت بخیر .
    سوال من اینه من کارشناسی خودمو بصورت غیرحضوری از دانشگاه پیام نور گرفتم ،و چون شاغل هستم میخوام ارشد و دکتری خودمو بصورت غیرحضوری از پیام نور بگیرم ایا به کسانی که بصورت غیرحضوری تحصیل کردند هم اجازه تاسیس کلینیک داده میشه؟

    1. سلام
      خیر مدرک تحصیلی دوره های غیر حضوری اعتبار لازم را ندارد.

  372. سلام
    من لیسانس مهندسی آی تی دارم و ارشد روانشناسی دارم، اگر من لیسانس روانشناسی بخونم آیا میتونم برای مطب اقدام کنم؟ توجه داشته باشین که در این حالت اول ارشد روانشناسیم را گرفتم و بعد کارشناسی را.

    1. سلام
      داشتن مدرک تحصیلی روانشناس یا مشاوره در دو مقطع تحصیلی شرط لازم برای اخذ مجوز است.

  373. سلام،خدا قوت
    من فرهنگي هستم و دكتراي روانشناسي تربيتي دارم،اگر كارشناسي روانشناسي بگيرم،ميتونم مطب بزنم؟

    1. سلام من مدرک کارشناسی روانشناسی از دانشگاه پیام نور دارم اگه ارشد روانشناسی سلامت دانشگاه دولتی بخونم میتونم مطب بزنم؟

      1. سلام وقت بخیر
        بله داشتن دو مدرک در رشته های روانشناسی و مشاوره از شرایط دریافت مجوز می باشد.

        1. سلام وقت بخیر
          اگر مدرک کارشناسی در رشته روانشناسی رو از دانشگاه پیام نور بگیریم مانعی برا اخذ مجوز وجود دارد؟

  374. با سلام مجدد ممنون و سپاسگزار بخاطر پاسخگویی شما
    اصل سوالم اینکه بعد گذروندن ارشد میتونم برای گذروندن کارشناسی مرتبط که روانشناسی یا مشاوره است اقدام کنم تاریخ تموم شدن این دو مقطع در روند اخذ مجوز مطب اهمیت داره یا نه؟ و اینکه بدون کنکور میشه برای کارشناسی اقدام کنم یا خیر؟
    ممنونم از وقتی که در اختیارم گذاشتید

    1. سلام
      داشتن مدرک تحصیلی روانشناس یا مشاوره در دو مقطع تحصیلی شرط لازم برای اخذ مجوز است.

  375. با سلام و صبح بخیر
    میخواستم بدونم چون کارشناسی علوم تربیتی هستم و دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی که درس های جبرانی هم گذروندم
    میتونم بعد تموم شدن ارشد برای مدرک کارشناسی روانشناسی اقدام کنم گرچه من تو دوره کارشناسی علوم تربیتی هم واحدهای روانشناسی داشتم که میتونم تطبیق بدم
    سوال مهمم اینکه میتونم بعد ارشد برای کارشناسی روانشناسی اقدام کنم یا نه؟؟! و این کارم میتونه منو به خواستم که داشتن مطب هست نزدیک کنه یا نه؟!

    1. سلام
      داشتن مدرک تحصیلی روانشناس یا مشاوره در دو مقطع تحصیلی شرط لازم برای اخذ مجوز است.

  376. سلام خسته نباشید ببخشید اگه لیسانس مترجمی زبان داشته باشم و کارشناسی ارشد و دکترای روانشناسی بگیرم میتونم مطب بزنم؟

    1. سلام بله دو مقطع در رشته های روانشناسی کفابت میکند

  377. سلام من کارشناس مامایی و کارشناس ارشد مشاوره خانواده هستم،آیا میتونم در تابلو مطب ماماییم مدرک کارشناس ارشد مشاوره خانواده رو درج کنم؟

      1. سلام وقت بخیر
        اینکه ما مدرکمون رو از چه دانشگاهی گرفته باشیم تاثیری در مجوز دادن یا ندادن داره؟

  378. برای گرفتن مدرک کارشناسی و ارشد مدنظر نظام حتما باید کنکور داد؟
    مثلا اگر مدرک کارشناسی صرفا براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور گرفته شود مورد قبول نظام روانشناسی هست؟

  379. سلام من دیپلمم در رشته ریاضی فیزیک هستش آیا با داشتن مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی میتونم مطب بزنم؟

    1. سلام داشتن 2 مدرک در رشته های روانشناسی یکی از شرایط مجوز می باشد.

  380. سلام خسته نباشید
    من دارم کارشناسی مهندسی نرم افزار دانشگاه دولتی میخونم میخواستم بپرسم برای زدن مطب باید دوباره کارشناسی روانشناسی بخونم و ارشدش رو هم بگیرم یا ارشد و دکتری روانشناسی بخونم کافیه؟
    و اینکه از دانشگاه ازاد اسلامی این مدرک هارو بگیرم قابل قبول هست؟

    1. سلام
      داشتن مدرک تحصیلی در رشته های مشاوره و روانشناسی و حداقل در دو مقطع الزامی است. دانشگاه محل تحصیل باید آموزشی پژوهشی و حضوری باشد.

  381. سلام من لیسانس علوم قضائی دارم دوبار ارشدروانشناسی قبول شدم نرفتم میخوام دانشگاه آزادلیسانس روانشناسی بالینی بخونم بعدشم ارشد روانشناسی سوالم این هست که توی مقطع کارشناسی روانشناسی عمومی یابالینی آیادوره تحصیلو میشه کوتاهترش کرد چون من یک لیسانس دارم و باتوجه به مدرک قبلیم کلاچندواحد میتونم هرترم بردارم ؟میشه اصلادروس عمومی و اختیاریو برنداشت دربهترین حالت چندترمه میشم اگه معدلمو هرترم خوب کنم؟

    1. سلام
      شما میتوانید دروس عمومی و دروسی را که با واحدهای درسی جدید شباهت دارند، تطبیق دهید.

  382. سلام کارشناس پرستاری ارشد روان شناسی عمومی هستم( امسال بازم کنکور ارشد دادم برای روان شناسی بالینی)میتونم مجوز پروانه بگیرم ؟

    1. سلام
      در صورتی که مدرک دوره کارشناسی هم در یکی از رشته های مشاوره و روانشناسی باشد و سایر شرایط لازم را داشته باشید، امکان اخذ مجوز مطب وجود دارد.

  383. سلام….دانشجوی دکتری مشاوره که در آزمون جامع قبول شده ، با ارشد مجوز میدهند یا دکتری

    1. سلام
      حداقل مدرک مورد نیاز برای اخذ مجوز مدرک کارشناسی ارشد میباشد.

  384. سلام من کارشناسیم یه رشته مکانیک هست.
    اگه بخوام برای ارشد و دکتری روانشناسی بخونم و مدرک از آموزشگاه های روانشناسی ام دارم آیا مجوز مطب بهم میدن یا نه ؟؟

    1. سلام
      بله داشتن دو مدرک مرتبط با رشته روانشناسی برای اخذ مجوز لازم است.

    2. سلام اگه کارشناسی ارشدروانشناسی بالینی باشه بخوام کارشناسی روانشناسی بخونم چون بعدازکارشناسی بوده مدرک کارشناسی ارشدم لغونمیشه ؟

  385. عزیزم مطالب مورد علاقه شما، روانشناسی دانشگاهی نیست و در دانشگاه تدریس نمی‌شه. اگر به خاطر علاقه به مطالبی مثل راز جهان و قانون جذب قصد دارید در رشته روانشناسی ادامه تحصیل بدید احتمالا سرخورده می‌شید. حتی یک واحد درسی که نزدیک به این موارد باشه وجود نداره و به جز مباحث درسی و امتحانی، شما نمی‌تونید در راستای علایقتون در دانشگاه تحقیق کنید، مطلب ارائه بدید و به طور کلی فعالیت‌هایی که دوست دارید رو پیگیری کنید. بعد از گرفتن ارشد هم اگر بر مبنای علایقتون پیش برید در گرفتن مجوز فعالیت هم دچار مشکل می‌شید. راهی که شما بهش علاقه دارید از مسیر دانشگاه و مدرک نمی‌گذره و فقط دورتون می‌کنه از چیزی که بهش علاقه دارید. پیشنهاد می‌کنم قبل از ثبت نام در دانشگاه چارت درسی رشته‌ای که می‌خواین توش ثبت نام کنید رو از اینترنت بگیرین و دقیق سرفصل‌ها رو بررسی کنید. حتی اگه می‌تونید به یک کتاب فروشی که کتاب‌های دانشگاهی رشته روانشناسی رو می‌فروشه برید و چند تا از کتاب های مربوط به اون رشته رو یکم مطالعه کنید تا دید بهتری از راهی که می‌خواین توش وارد بشین‌ به دست بیارین.

  386. سلام،من فرهنگی هستم ومدرک دیپلم و کاردانی من آموزش ابتدایی و مدرک کارشناسی من مشاوره و راهنمایی هستش،به عنوان مشاور مدرسه در کنار تدریس در دوره ی ابتدایی هم مشغول به کار هستم،آیا میتونم دفتر مشاوره داشته باشم؟

    1. سلام
      باید 2 مدرک و مقطع در زمینه روانشناسی داشته باشید

      1. سلام من رشته ی لیسانسم علوم تربیتی در دانشگاه پیام نور بود ولی حضوری خوندم همشو،،اگر ارشد بالینی بخونم مجوز مطب دارم؟

        1. سلام وقت بخیر
          باید در یکی از رشته های روانشناسی و مشاوره در دو مقطع تحصیل کرده باشید

    2. شما مشاوره و راهنمایی بوده رشته دانشگاهیتون؟منم مشاوره و راهنمایی هیت رشتم ولی بهمون گفتن شما معلم مرورشی میشید نه مشاور!

  387. سلام من کارشناسیم رشته مشاوره هستش و برای ارشد می خوام فراگیر پیام نور روانشناسی بالینی بخونم آیا میتونم با ارشد فراگیر پیام نور پروانه کلینیک بگیرم ؟

    سوال دومم اینه که آیا در حین خوندنه ارشد باید رفت کارگاه های آموزش درمان تا ساعاتی که مد نظر نظام روانشناسی برای اخذ پروانه هست رو پر کنیم یا نه اول باید ارشدمون رو تموم کنیم و بعد بریم کارگاه ها رو ؟

    1. سلام
      بله داشتن مدرک تحصیلی مرتبط در دو مقطع شرط لازم برای تاسیس مطب است.

  388. سلام .این چه قانونی که حتما باید کارشناسی با ارشد یکی باشه تا مجوز مطب بدن،من الان کارشناسی علوم تربیتی مدیریت اموزشی دارم برا ارشدهم قصد دارم روان بالینی بخونم برا زدن مطب .

  389. سلام با داشتن مدرک لیسانس روانشناسی عمومی و ارشد مشاوره مدرسه آیا میشه مرکز مشاوره تحصیلی تاسیس کرد؟

  390. سلام
    من لیسانس روانشناسی عمومی دارم و می خوام ارشد مشاوره مدرسه رو بخونم آیا می تونیم بعد از اتمام تحصیلات مرکز مشاوره تحصیلی دایر کنم؟

      1. سلام
        ممنون از وقتی که میزارید
        من کارشناسی حقوق دارم فارغالتحصیل سال ۹۱
        آیا میتونم با گرفتن مدرک روانشناسی بالینی در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکترا مطب بزنم

    1. سلام من میخوام از کاردانی پیوسته کامپیوتر برم کارشناسی روانشناسی بخونم و فوق لیسانس روانشناسی بخونم آیا بعد مجوز مطب میدن؟و دانشگاه آزاد و پیام نور جز دانشگاههای معتبر هستند یعنی مورد قبول سازمان نظام روانشناسی هستش؟

      1. سلام
        داشتن مدرک مرتبط در رشته های روانشناسی و مشاوره و در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد لازم است. مدارک تحصیلی دانشگاهی های مجازی و غیر حضوری و… مورد پذیرش این سازمان نمیباشد.

  391. سلام وقت به خیر من هر دو مدرک روانشناسی دارم و کلی کارگاه انجمن روانشناسی شرکت کردم عضو سازمان هستم ولی بدون داشتن پروانه کار میتونم توی درمانگاهای خصوصی کار کنم ؟؟
    ممنون از پاسخگوییتون

  392. سلام.مدرک دانشگاه غیر انتفاعی برای تاسیس مطب معتبر است یا فقط به فارق التحصیلان دانشگاه های سراسری مجوز داده میشود؟

    1. سلام
      دانش آموختگان دوره های حضوری و آموزشی و پژوهشی امکان اخذ مجوز دارند.

      1. سلام من باسوابق تحصیلی کارشناسی روانشناسی در دانشگاه ازاد میخونم میشه با دو مدرک کارشناسی و ارشد
        مطب بزنم؟

        1. سلام
          داشتن دو مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های روانشناسی و مشاوره برای اخذ مجوز مطب الزامی است.

          1. سلام وقت بخیر
            اینکه ما مدرکمون رو از چه دانشگاهی گرفته باشیم تاثیری در مجوز دادن یا ندادن داره؟

  393. باسلام
    من کارشناسی مشاوره و ارشد روانشناسی تربیتی دارم
    آیا امکان مجوز مطب یاکلینیک را دارم؟
    تشکر از وقتی که برای پاسخ دهی گذاشتید.

  394. با سلام و احترام
    من کارشناس ارشد بالینی غیر مرتبط هستم با کارشناسی پرستاری آیا با این شرائط که نمی توانم مطب داشته باشم امکان انجام مشاوره در کلینیکها یا درمانگاهها ویا در مطب دیگر روان شناسان را دارا می باشم؟با تشکر

  395. با سلام. من کاردانی آموزش ابتدایی دارم. بعد کارشناسی ناپیوسته گرفتم در رشته مشاوره. کارشناسی ارشد روانشاسی بالینی دارم. مدارک رو فرستادم برای سازمان نظام. گفتند چون کارشناسی تون پیوسته نیست باید ریز نمرات کاردانی رو بفرستید تا برسی کنیم. خواستم بپرسم منظور شون چیه.. میتونن بگن نا مرتبط هستی؟؟؟

    1. سلام
      شما باید ریز نمرات تون را ارسال کنید تا تصمیم گیری کنند

    2. باسلام من دانشجوی روانشناسی عمومی هستم میخواستم تغییر رشته بدم برای مشاوره روانشناسی و من متولد ۶۴ هستم سوال من این که ایا در مشاوره برد کار زیاد تره یا مشاوره که بتونم از بین این دو یکیرو انتخاب کنم و ایا از روانشناسی ارشد میتونم مرکز یا موسسه بزنم ممنون میشم جواب گوی من باشید

      1. سلام وقت بخیر
        بله اگر دو مدرک در این زمینه یعنی رشته های روانشناسی داشته باشید می توانید اقدام به تاسیس موسسه نمایید.

  396. با سلام. من کاردانی آموزش ابتدایی دارم. بعد کارشناسی ناپیوسته گرفتم در رشته مشاوره. کارشناسی ارشد روانشاسی بالینی دارم. مدارک رو فرستادم برای سازمان نظام. گفتند چون کارشناسی تون پیوسته نیست باید ریز نمرات کاردانی رو بفرستید تا برسی کنیم. خواستم بپرسم منظور شون چیه.. میتونن بگن نا مرتبط هستی؟؟؟

    1. سلام با داشتن کارشناسی روانشناسی و ارشد روانشناسی صنعتی و سازمانی میشه برای مطب روانشناسی اقدام کرد؟

  397. با عرض سلام و خسته نباشید
    ایا مدرک دانشگاه پیام نور برای کسب پروانه مطب معتبر است؟

  398. اگر کارشناسی روانشناسی از دانشگاه پیام نور و ارشد از دانشگاه ازاد داشته باشم ایا میتوانم برای پروانه مطب اقدام کنم ؟

    1. سلام وقت بخیر بله داشتن 2 مدرک مرتبط برای الزامی است

  399. با سلام
    من ارشد و دکترای فلسفه تعلیم و تربیت هستم.
    ایا میتونم مجوز دفتر مشاوره بگیرم
    یا مشاوره فلسفی؟؟
    و اینکه اگر باید بخونم چه رشته ای رو بهتر هست از روانشناسی بخونم؟

    1. سلام. وقت بخیر
      خیر نمیتوانید
      مشاوره فلسفی نداریم
      روانشناسی بالینی

  400. سلام خسته نباشید من ترم ۶رشته کارشناسی حقوق هستم میتونم تغییر رشته بدم و برم روانشناسی؟و بعداز اینک مدرک کارشناسی و ارشدمو گرفتم میتونم مطب بزنم؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله داشتن 2 مدرک مرتبط ضروری است.

  401. با سلام بنده لیسانس علوم تربیتی هستم از دانشگاه فرهنگیان..
    اگر ارشد و دکترای بنده در رسته روانشناسی بالینی باشد باز هم قادر به اخذ مجوز مطب روانشناسی نیستم؟
    شرط داشتن لیسانس درست است یا داشتن حداقل ۲ مدرک مرتبط؟

    1. سلام
      شما باید مدرک دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در یکی از رشته های مرتبط با مشاوره و روانشناسی اخذ کرده باشید تا مجاز به تاسیس مطب رواننشاسی باشید.

  402. سلام ببخشید گرفتن مجوز مطب روانشناسی مصاحبه گزینشی و عقیدتی داره و ایا این موارد مهم هستن؟
    و اینکه برای برای بردن مدارک دقیقا باید به کجا بریم؟ هر شهری جدا هست یا همه باید برن تهران؟

    1. سلام
      مصاحبه برای اخذ مجوز مطب، مصاحبه عقیدتی نمیباشد و تنها برای سنجش توانایی ها و مهارت های علمی شما انجام میشود. سازمان نظام روانشناسی کشور بر اعطای مجوز مطب به روانشناسان نظارت میکند لذا باید به این سازمان مراجعه کنید.

    2. سلام وققتون بخیر
      ببخشید مجوز تاسیس مطب برای رشته علوم تربیتی هم داده میشه ؟؟ که لیسانس علوم تربیتی باشیم و یکی از شاخه های اون روانشناسی تربیتی رو انتخاب کنیم

  403. با سلام من لیسانس مطالعات اجتماعی دارم ایا میتوانم با گرفتن ارشد در رشته مشاوره مطب بزنم ممنونم

    1. سلام وقت بخیر
      جهت دریافت مجوز حتما باید دو مدرک مرتبط در این رشته داشته باشید

      1. سلام دو مدرک مرتبط روانشناسی دارن فقط هر دو پیام نور هست آیا به مدارک پیام‌نور مجوز تاسیس کلینیک میدن؟

  404. سلام
    من فارغ التحصیل کارشناسی روانشناسی بالینی سال ۷۲ هستم
    و سابقه ی کار در این زمینه ندارم
    آیا میتونم برای مجوز مطب اقدام کنم؟

    1. سلام
      داشتن مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در یکی از رشته ها و گرایش های مشاوره و روانشناسی یکی از شرایط اساسی برای اخذ مجوز مطب روانشناسی است. همچنین شما باید به عضویت سازمان نظام روانشاسی دربیایید.

    2. سلام دو مدرک مرتبط روانشناسی دارم فقط هر دو پیام نور هست آیا به مدارک پیام‌نور مجوز تاسیس کلینیک میدن؟

  405. سلام
    من فارغ التحصیل کارشناسی روانشناسی بالینی سال ۷۲ هستم
    آیا میتونم برای مجوز مطب اقدام کنم؟

    1. سلام
      داشتن مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد در یکی از رشته ها و گرایش های مشاوره و روانشناسی یکی از شرایط اساسی برای اخذ مجوز مطب روانشناسی است. همچنین شما باید به عضویت سازمان نظام روانشاسی دربیایید.

  406. با سلام و درود بنده دارای مدارک لیسانس، فوق و دکترا(البته ترم آخرم) روانشناسی عمومی هستم آیا مجاز به تاسیس مطب و مسئول فنی می توانم باشم؟ ممنونم از پاسخ گویی تون

    1. سلام
      بله شما می توانید با داشتن شرایط به تاسیس مطب اقدام نمایید.

      1. با سلام ایا با دیپلم گرافیک میتوان لیسانس روانشناسی گرفت؟؟؟؟

        1. سلام
          بله شما میتوانید در دانشگاه هایی همچون دانشگاه آزاد؛ علمی کاربردی و… تحصیل کنید.

  407. با عرض سلام. کارشناسی ارشد فنی مهندسی از دانشگاه روزانه دولتی هستم و شاغل در بخش دولتی. میخواستم مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد روانشاسی به منظور تاسیس مطب را بگیرم. متوجه شدم مدرک مورد قبول نمی تواند به صورت غیر حضوری و مجازی باشد لطفا بنده را راهنمایی فرمایید از چه دانشگاهی و از چه طریقی می توانم مدرک بگیرم به طوری که با ساعات کاری شغل حال حاضرم (از شنبه تا چهارشنبه و از 7 صبح تا 4 بعد از ظهر) تداخل نداشته باشد. با تشکر

    1. سلام
      کلاسهای دانشگاهایی که به شکل حضوری دانشجو میگیرند، بر حسب تعداد واحدهایی که در هر ترم انتخاب میکنید میتواند در هر ساعتی از روز برگزار شود.

  408. با عرض سلام. کارشناسی ارشد فنی مهندسی از دانشگاه روزانه دولتی هستم و شاغل در بخش دولتی. میخواستم مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد روانشاسی به منظور تاسیس مطب را بگیرم. متوجه شدم مدرک مورد قبول نمی تواند به صورت غیر حضوری و مجازی باشد لطفا بنده را راهنمایی فرمایید از چه دانشگاهی و از چه طریقی می توانم مدرک بگیرم به طوری که با ساعات کاری شغل حال حاضرم (از شنبه تا چهارشنبه و از 7 صبح تا 4 بعد از ظهر) تداخل نداشته باشد. با تشکر

    1. سلام
      کلاسهای دانشگاهایی که به شکل حضوری دانشجو میگیرند، بر حسب تعداد واحدهایی که در هر ترم انتخاب میکنید میتواند در هر ساعتی از روز برگزار شود.

  409. با سلام.ممنونم از پاسخگوییتون. من کارشناسی مدیریت و ارشد بالینی هستم.میدونم به علت نامرتبط بودن نمیتونم مجوز مطب روانشناسی بگیرم، سوالم اینه که آیا میتونم مجوز تاسیس مرکز مشاوره از بهزیستی بگیرم با نه؟

    1. سلام کارشناسی علوم تربیتی دارم می توانم با رشته مشاوره یا روانشناسی ارشد بعدا پروانه مطب دریافت کنم

  410. سلام با مدرک کارشناسی روانشناسی عمومی و ارشد روانشناسی بالینی امکان زدن مطب وجود دارد ؟

  411. سلام وقت بخیر بنده کارشناسی روانشناسی کودکان استثنایی وارشد روانشناسی بالینی دارم میتونم مطب بزنم

      1. سلام من زنگ زدم به همكاراتون و پرسيدم ايا با كارشناسي غير مرتبطي كه دارم و الان ارشد و ودكتراي روانشناسي باليني دارم ميتونم مطب بزنم و عضو نظام روانشناسي بشم همكاراتون گفتن بله ولي الان كه نظراتو ميخونم شما گفتيد نه نميشه بايد ليسانس هم مرتبط باشه ميشه راهنمايي كنيد

          1. با سلام آیا درسته که از سال ۹۳به بعد باید حتما مدرک کارشناسی ‌ارشد رشته روانشناسی هردو مرتبط باشن برای تاسیس مطب ؟اگ امکان داره توضیح ببشتری بدین.باتشکر🙏🏻

          2. سلام
            جهت توضضیحات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید

      2. سلام خسته نباشید من کارشناسی روانشناسی عمومی از دانشگاه پیام نور دارم تصمیم دارم امسال ارشدودانشگاه آزاد بخونم میتونم عضو سازمان مشاوره و روانشناسی کشور بشم و اینکه برای به عضویت در اومدن تو این سازمان شرایط سنی مهمه ممنون میشم پاسخگو باشید

        1. سلام و عرض ادب. بله میتونید عضو بشید و دانشگاه تاثیری در این مورد نداره. خیر شرایط سنی مهم نیست.

  412. سلام دوست عزیز
    ابتدا کمال تشکر رو از شما دارم که اینقدر با حوصله جواب همه رو میدید. این کار شما یک دنیا ارزش داره.
    لطفا میتونید بگید اگه کسی به عنوان مثال از امسال شروع کنه به تحصیل در مقطع کارشناسی روانشناسی در دانشگاه پیام نور و همین امسال هم شروع به تحصیل کنه در مقطع ارشد در دانشگاه ازاد در رشته روانشناسی. ایا پس از دریافت مدرک ، به این فرد با توجه به شروع دوره کارشناسی و ارشد بصورت همزمان بوده ایا اجازه مجوز مطب رو میدن؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام
      داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی فارغ از تاریخ شروع دوره، از جمله شروط لازم برای دریافت مجوز تاسیس مطب میباشد.

  413. سلام من دبیر روانشناسب هستم و مدرک دکترای روانشناسی رو دارم ایا میتونم پروانه تاسیس مطب بگیرم یا باید اول از دبیری استعفا بدم؟میشه سریع تر ب سوالم پاسخ بدید ممنون

    1. سلام
      اگر مدرک تحصیلی شما در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد مرتبط با روانشناسی است؛ مراحل ابتدایی برای دریافت مجوز همچون ارسال مدارک و… را بگذرانید و بعد برای این کار تصمیم گیری کنید.

    2. سلام وقت بخیر ببخشید من لیسانس مدیریت کسب وکار دارم اگه ارشد در یکی از رشته های روانشناسی ادامه تحصیل بدم با این مدرک چه کاری میتونم انجام وچه فعالیتهایی داشته باشم

      1. سلام
        تنها افرادی میتوانند مطب روانشناسی تاسیس کنند که مدرک دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد در یکی از رشته های مشاوره یا روانشناسی باشد.

  414. سلام وقت بخير
    با مدرك كارشناسي پرستاري و كارشناسي ارشد پرستاري امكان گرفتن مجوز براي تاسيس مطب روانشناسي وجود داره ؟

    1. سلام. وقت بخیر
      خیر دریافت مجوز تاسیس مطب روانشناسی تنها برای افرادی امکان پذیر است که مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در یکی از رشته های مشاوره و یا روانشناسی اخذ کرده باشند و این مجوز به فارغ التحصیلان رشته های غیر مرتبط اعطا نمیشود.

  415. سلام من ليسانس غير مرتبط دارم اما ارشد و دكترا روانشناسي باليني ميباشد
    ايا مشكلي برا مطب زدن و عضو نظام روانشناسي وجود دارد ؟
    maryam_askari768@yahoo.com

    1. سلام.وقت بخیر
      خیر این امکان برای شما وجود ندارد. لازمه ی دریافت مجوز تاسیس مطب داشتن مدرک تحصیلی در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و در رشته های مرتبط مشاوره و روانشناسی میباشد.

    2. سلام من لیسانس وارشد علوم تربیتی دارم و۱۵سال سابقه فعالیت درحوزه آموزش خانواده آموزش وپرورش باداشتن مجوز ازآموزش وپرورش پس ازآزمون ومصاحبه وگذراندن دوره های کارورزی دارم وارشدم روازمهر ۹۳ شروع کردم قبل ازبخشنامه مرتبط بودن دومقطع،خواستم بدونم اگردکترا رشته مشاوره بخونم میتونم مطب مشاوره بزنم؟لطفا راهنمایی بفرماییدسپاسگزارم

  416. سلام برای گرفتن مجوز مطب زدن روانشناسی باید چه مدرکی داشته باشیم ؟

    1. سلام
      داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی و مشاوره یکی از شروط اصلی برای دریافت مجوز تاسیس مطب میباشد. همچنین عضویت در سازمان نظام روانشناسی و تاییدیه سلامت روانی، کارت پایان خدمت و یا معافیت برای آقایان از دیگر مدارک مورد نیاز است.

  417. سلام.من مدرک کارشناسی ام پژوهشکری علوم اجتماعی میباشد اگر ارشد مشاوره بخونم میتونم کلینیک مشاوره بزنم؟؟یا بعد ارشد دکترامم همین‌مشاوره باشه چی؟

    1. سلام
      خیر دریافت مجوز تاسیس مطب روانشناسی تنها برای افرادی امکان دارد که مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را در رشته مشاوره یا روانشناسی دریافت کرده باشند. همچنین فارغ التحصیلان قبل از سال 93 با داشتن مدرک کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی امکان اخذ مجوز را دارند.

  418. سلام مدرک لیسانسم معارف وارشدم روانشناسی عمومی است اگر دکترارا دریکی از شاخه های روانشناسی ادامه بدهم مجوز کسب به من میدهند ؟

    1. سلام وقت بخیر
      خیر یکی از مهم ترین شرایط لازم برای دریافت مجوز تاسیس مطب روانشناسی این است که متقاضیان دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در یکی از رشته های روانشناسی و یا مشاوره گذرانده باشند و امکان دریافت مجوز برای افراد با رشته های غیر مرتبط وجود ندارد.

      1. سلام
        ممنون از وقتی که میزارید
        من کارشناسی حقوق دارم فارغالتحصیل سال ۹۱
        آیا میتونم با گرفتن مدرک روانشناسی بالینی در دو مقطع کارشناسی ارشد و دکترا مطب بزنم

  419. سلام .میخواستم ببینم داشتن مدرک از دانشگاه آزاد و دولتی در تاسیس مطب و تایید صلاحیت شدن نقش داره؟؟ کدوم دانشگاه بهتره؟؟

    1. سلام وقت بخیر
      نوع دانشگاهی که در آن تحصیل کرده اید تاثیر چندانی در این مورد ندارد به جز اینکه امکان دریافت مجوز تاسیس مطب برای مدارک مربوط به دوره های مجازی و غیر حضوری وجود ندارد.

      1. سلام مقطع ارشد رو میخوام دانشگاه مجازی بخونم برای تاسیس مطب بهم مجوز میدن یا نه ؟

  420. سلام
    من شاغل در بيمارستان قراردادي مشاغل كارگري ام داراي كارشناسي عمران مي تونم روانشناسي عمومي بخونم بابت تبديل وضيعت

    1. سلام وقت بخیر
      روانشناسی یکی از رشته های پرطرفداری است که در دانشگاهها و در مقاطع مختلفی ارائه میشود و شما میتوانید در این رشته تحصیل کنید. نکته ای که باید توجه کرد این است که مجوز تاسیس مطب تنها به افرادی داده میشود که دو مقطع کارشناسی وکارشناسی ارشد خود را در این رشته گذرانده باشند.

  421. سلام و عرض خسته نباشید ، بنده با توجه به علاقه ای که به روانشناسی دارم میخوام ارشد روانشناسی شرکت کنم اما مقطع کارشناسیم رشته مهندسی صنایع بوده ، حال آیا بعد از قبول شدن در ارشد روانشناسی و فارغ التحصیلی میتونم مجوز مشاوره رو از سازمان بهزیستی بگیرم؟ مجوز مطب نه مجوز مشاوره !

    1. سلام وقت بخیر
      خیر تنها مشاوران و روانشناسانی که دارای پروانه فعالیت هستند میتوانند خدمات مشاوره ای ارائه دهند و با توجه به نامرتبط بودن مدرک تحصیلی شما در دوره کارشناسی و عدم امکان دریافت پروانه فعالیت، مجوز مشاوره نخواهید داشت.

      1. سلام
        دریافت مجوز مطب شرایط و ضوابط خاصی را میطلبد یکی از این شرایط این است که مدرک تحصیلی دوره کارشناسی نیز در همان حوزه روانشناسی و مشاوره باشد. علاوه براین متقاضی باید عضو سازمان نظام روانشناسی کشور باشد و صلاحیت وی در آزمونها و مصاحبه های مربوطه تایید شود.

  422. سلام، من کارشناسی روانشناسی عمومی، کارشناسی ارشدم مدیریت آموزشی ،،، اگر در رشته روانشناسی بالینی دکتری بگیرم میتونم برای تاسیس مطب اقدام کنم با توجه به کسب مهارت و داشتن سایر مدارک مورد نیاز

    1. سلام
      خیر داشتن مدرک تحصلی مرتبط در همه ی مقاطع تحصیلی از جمله شرایط لازم برای دریافت مجو.ز تاسیس مطب میباشد.

  423. سلام من کارشناسیم روان شناسی عمومی و کارشناسی ارشدم مدیریت آموزشی اگه دکتری روانشناسی بالینی فارغ التحصیل بشم میتونم برای کسب مجوز مطب روان شناسی اقدام کنم. آیا با توجه به مدارکم و میتونم برای کسب سایر مهارتها و مدارک مورد نیاز اقدام کنم؟

    1. سلام
      خیر مجوز مطب روانشناسی تنها برای افرادی است که مدرک تحصیلی دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد را در رشته ی روانشناسی یا مشاوره گرفته باشند.

      1. با سلام و خسته نباشی. من کارشناسی علوم ارتباطات شاخه روابط عمومی دارم خواستم ببینم اگر مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی داشته باشم میتونم مطب بزنم؟

        1. سلام
          خیر، دریافت مجوز تاسیس مطب روانشناسی تنها برای افرادی امکان پذیر است که دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را دریکی از رشته های مرتبط روانشناسی و مشاروه گذرانده باشند.

  424. سلام من کارشناسی روانشناسی عمومی و ارشد بالینی دارم و ۲سال سابقه بیمه در مرکز کودکان استثنایی و ۵ سال سابقه مار در همین مرکز را دارم برای گرفتم تاسیس مطب روانشناسی باید چه کارهایی انجام بدم ؟

    1. سلام
      شما باید برای دریافت پروانه اشتغال از نظام روانشناسی اقدام کنید که شرایط خاصی دارد از جمله گذشتن یک سال از زمان فارغ التحصیلی،داشتن مدرک تحصیلی مرتبط کارشناسی و کارشناسی ارشد، داشتن کارت پایان خدمت برای آقایان و عضویت در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور و… در صورتیکه تمام این شرایط را داشته باشید مجوز تاسیس مطب به شما تعلق خواهد گرفت.

  425. سلام .من کارشناسی مشاوره دارم اگر ارشدم رو بالینی بخونم میتونم مطب بزنم؟

    1. سلام
      بله با توجه به داشتن مدرک تحصیلی مرتبط در این زمینه و در صورت داشتن شرایطی همچون عضویت در سازمان نظام روانشناسی، و اخذ مجوز تاسیس این امکان وجود دارد.

      1. سلام.من لیسانس حسابداری دارم.ولی علاقه ی شدیدی به روانشناسی دارم بطوری که مدام کتاب ها وصوت های روانشناسی میخونم و گوش میدم..تو دوره ها و کارگاه های روانشناسی هستی شناسی و خودشناسی و قانون جذب زیادی شرکت کردم.الانم برای ارشد روانشناسی شرکت کردم.
        قبول کنید که دانشگاه رفتن بیشتر برای اخذ مدرکه..من دوستای زیادی دارم که روانشناسی خوندن و فقط مدرک گرفتن و بار علمی ای ندارن…
        من خیلی در این زمینه علاقه دارم فعالیت کنم و افراد زیادی و از راز جهان مطلع کنم……باید چیکارکنم؟؟

        1. سلام
          ارائه مجوز تاسیس مطب روانشناسی تنها به افرادی تعلق میگیرد که مدرک دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در یکی از رشته های روانشناسی و مشاوره دریافت کرده باشند. شما میتوانید در این حوزه فعالیت کنید اما نباید مطب تاسیس کنید.

          1. سلام وقت بخیر
            یعنی شما عرض می‌فرمایید که ایشون نمیتونن از صفر شروع کنن! کارشناسی روانشناسی و بعدش ارشد روانشناسی بخونن؟!

        2. سلام دوست عزیز
          محض اطلاع قانون جذب یه بازی و دروغ بیش نیست و ربطی به روانشناسی و خودشناسی نداره

    2. با سلام و خسته نباشی. من کارشناسی علوم ارتباطات شاخه روابط عمومی دارم خواستم ببینم اگر مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی داشته باشم میتونم مطب بزنم؟

      1. سلام
        خیر، دریافت مجوز تاسیس مطب روانشناسی تنها برای افرادی امکان پذیر است که دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را دریکی از رشته های مرتبط روانشناسی و مشاروه گذرانده باشند.

        1. سلام‌ لطفا میشه بفرمایین بالیسانس غیر مرتبط و ارشد بالینی می توان چه کاری در زمینه روانشناسی انجام داد چون فرمودین برای مطب باید دومقطع پشت هم باشه لطفا بگین بجز مطب میشه چه کار کرد فقط میشه مشاور شد؟

          1. سلام. وقت بخیر
            در زمینه روانشناسی شغل های زیادی هست از روانسنجی گرفته تا مشاوره و کار با کودکان و …

  426. سلام.من دانشجو معلم هستم.رشتم علوم تربیتی گرایش ابتداییه.میخوام ارشدو بالیتی بخونم.میتونم بعداینکه ارشد گرفتم مطب بزنم؟؟؟؟؟رشتم همخوانی داره؟؟؟؟؟

    1. سلام
      خیر تنها افرادی میتوانند مجوز تاسیس مطب بگیرند که دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را نیز در یکی از رشته های مشاوره و روانشناسی گذرانده باشند.

  427. سلام
    ” باید یک سال از زمان فارغ التحصیلی متقاضی گذشته باشد”
    خب این یک سال رو می تونیم تو مطب یکی دیگه مشاوره بدیم، منظور اینکه این یک سال رو چیکار کنیم که پول در بیاریم؟
    با سپاس

    1. سلام
      این فرصت یک ساله برای ارتقای مهارت ها و توانایی های شما در حوزه مشاوره و روانشناسی میباشد و میتوانید با شرکت در کارگاه ها و یا حضور در مطب دیگر متخصصان مهارت خود را بالا ببرید تا در مراحل دریافت مجوز موفق تر عمل کنید.

  428. سلام وقت بخیر، من مدرک ارشد روانشناسی رو در شهریور ۹۴ گرفتم با لیسانس غیر مرتبط، ولی ورودی سال ۹۱ ارشد بودم. آیا میتونم مجوز فعالیت روانشناسی رو بگیرم؟

    1. سلام
      خیر این امکان وجود ندارد داشتن مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد مرتبط در حال حاضر از جمله شرایط لازم برای دریافت مجوز تاسیس مطب میباشد.

  429. سلام…کسکیه ک درمقطع کارشناسی رشته علوم تربیتی خونده میتونه توآزمون ارشدرواشناسی شرکت کنه؟وبعدامجوزتاسیس مطب روبگیرع؟

    1. سلام
      خیر رشته علوم تربیتی از رشته های نامرتبط با حوزه روانشناسی و مشاوره است که امکان دریافت مجوز برای دارندگان این مدرک وجود ندارد. چرا که داشتن مدرک تحصیلی مرتبط در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد یکی از شرایط اصلی میباشد.

      1. با سلام و درود بنده دارای مدارک لیسانس، فوق و دکترا(البته ترم آخرم) روانشناسی عمومی هستم آیا مجاز به تاسیس مطب و مسئول فنی می توانم باشم؟ ممنونم از پاسخ گویی تون

        1. سلام
          بله شما می توانید با داشتن شرایط به تاسیس مطب اقدام نمایید.

          1. سلام وقتتون بخير
            من كارشناسي اموزش راهنمايي مشاوره خوندم وارشد روانشناسي عمومي خوندم ايا ميتونم از نظام يا بهزيستي مجوز مطب يا اشتغال بگيرم

          2. سلام وقت بخیر
            در چه سالی فارغ التحصیل شده اید؟

      2. اگر کارشناسی علوم تربیتی باشه
        ارشد و دکتری مشاوره
        بعدش میشه مطب زد؟

        1. سلام وقت بخیر
          بله با داشتن دو مدرک در رشته های روانشناسی و مشاوره می توانید به دریافت مجوز اقدام نمایید.

    2. با سلام ایا با دیپلم گرافیک میشه لیسانس روانشناسی بگیریم ؟؟؟

      1. سلام
        بله شما میتوانید در دانشگاه هایی همچون دانشگاه آزاد؛ علمی کاربردی و… تحصیل کنید.

  430. کسیکه ک درمقطع کارشناسی علوم تربیتی خونده میتونه برای ارشدآزمون روانشاسی بده؟؟واینک میتونه مجوزمطب بگیره یان؟؟

    1. سلام
      خیر رشته علوم تربیتی از رشته های نامرتبط با حوزه روانشناسی و مشاوره است که امکان دریافت مجوز برای دارندگان این مدرک وجود ندارد. چرا که داشتن مدرک تحصیلی مرتبط در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد یکی از شرایط اصلی میباشد.

  431. سلام من لیسانس مشاوره و راهنمایی دانشگاه فرهنگیانم بااین حال که بسته پرورشی هستم میتونم ارشد مشاوره یا روان شناسی بگیرم که مطب بزنم یا نه ؟

    1. سلام
      بله افرادی که در دوره کارشناسی در یکی از رشته های مشاوره و روانشناسی تحصیل کنند و دوره کارشناسی ارشد نیز در رشته مرتبط تحصیل کنند، میتوانند برای تاسیس مطب و اخذ مجوز اقدام کنند.

      1. سلام. من میخوام تو دانشگاه تهران رشته زبان بخونم و بعد به صورت دو رشته ای روانشناسی رو هم کنار زبان بخونم. میخوام بدون اصلا بعدش بهم مدرکی میدن که بتونم باهاش مطب بزنم؟! من شنیدم که بهم گواهینامه روانشناسی میدن. اصلا گواهینامه به چه دردی میخوره؟!

        1. سلام شما باید یک رشته را در دانشگاه با پرداخت شهریه بخوانید. گواهینامه حکم جواز کار را دارد

  432. سلام. من لیسانس آی تی دارم , آیا میتونم با اخذ مدرک ارشد و بعد از آن , دکتری روانشناسی عمومی , اقدام به تاسیس مطب کنم ؟؟ سپاسگزارم…

    1. سلام
      خیر این امکان وجود ندارد. دریافت مجوز تاسیس مطب تنها برای افرادی است که دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در یکی از رشته های مرتبط همچون رشته مشاوره و راهنمایی و روانشناسی گذرانده باشند.

      1. با سلام و خسته نباشید. من رشته کارشناسی علوم ارتباطات شاخه روابط عمومی دارم آیا میتوانم برای ارشد روانشناسی عمومی بگیرم ک اقدام کنم برای مطب زدن؟

        1. سلام
          خیر، دریافت مجوز تاسیس مطب روانشناسی تنها برای افرادی امکان پذیر است که دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را دریکی از رشته های مرتبط روانشناسی و مشاروه گذرانده باشند.

    2. سلام من فرهنگی هستم می خواهم ادامه تحصیل بدهم کارشناسی و دکترای روان شناسی بالینی بگیرم آیا می توانم در کنار شغل معلمی مطب بزنم به عنوان شغل دوم ممنون

  433. با سلام
    بنده دارای مدرک ارشد روانشناسی بالینی ورودیه ۹۱ هستم با مدرک کارشناسی غیر مرتبط، سابقه کاری ندارم ، میخواهم مطب بزنم ولی نمیدونم که با نداشتن سابقه حرفه‌ای نظام به من پروانه می‌دهد یا خیر
    با تشکر

    1. سلام
      مجوز تاسیس مطب تنها به کسانی داده میشود که مدرک تحصیلی آنها در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد مرتبط با روانشناسی و مشاوره باشد. داشتن مهارت و تخصص در این زمینه مهتر از داشتن سابقه کاری میباشد.

    2. باسلام ارشد روان شناسی عمومی خود را سال ۹۷ به اتمام رسانده ام و برای مجوز مطب به علت نامرتبط بودن کارشناسی خود وارد مقطع کارشناسی روانشناسی شده ام و ترم چهارم هستم با توجه به اینکه هرچندسال قوانین عوض میشود اگر قانون جدیدی برای مجوز روانشناسی ارایه گردد ایا من مشمول قوانین جدید درخصوص مجوز مطب میشوم یا قوانین جدید باتشکر

      1. سلام دوست عزیز
        خیر . دو مقطع پشت سر هم کفایت میکند

  434. با سلام و خسته نباشید، من لیسانس میکروبیولوژی دارم و کارشناسی ارشدم مردم شناسی(گرایش علوم اجتماعی) هست. اگر دکتری روانشناسی بخونم می تونم مطب یا مرکز مشاوره داشته باشم!؟ لطفا راهنمایی کنید.
    سپاس

    1. سلام
      یکی از این شرایط تاسیس مرکز مشاوره مرتبط بودن مدرک دوره لیسانس و فوق لیسانس به رشته های مشاوره و روانشناسی و… میباشد. تاسیس این مراکز تنها برای افراد با حداقل مدرک کارشناسی ارشد مددکاری اجتماعی، مشاوره و راهنمایی، روانشناسی و رشته های از این دست امکان پذیر است.

  435. با سلام و خسته نباشید
    من لیسانس مترجم ی زبان انگلیسی دارم و میخواهم ارشد روانشناسی بالینی بخونم آیا بعد از گرفتن مدرک میتوانم در مراکز مرتبط با این رشته کار کنم یا نه چون شنیدم باید لیسانس هم روانشناسی باشه تا بتوان مرکز یا مطب زد و اینکه در رشته ی بالینی نمی توان شرکت کرد خواهشا راهنمایی کنید….

    1. با سلام
      با لیسانس مترجمی زبان مجاز به شرکت در آزمون ارشد روانشناسی بالینی نمیباشید، تنها کارشناسان رشته های مشاوره و گرایشهای روانشناسی مجاز به شرکت در کنکور ارشد این رشته میباشند.

      1. با سلام من ليسانس بهداشت مدارس دارم اگر فوق ليسانس بالبني پيام نور را بگيرم ميتونم مطب بزنم

    2. با سلام ایا با داشتن مدرک لیسانس روانشناسی میتونیم مطب بزنیم؟

        1. سلام ببخشید یکبار گفتین اعتبار نداره یکبار گفتین اعتبار داره
          بالاخره چی با مدرک پیام نور میشه مطب زد؟

          1. سلام دوست عزیز
            بله مشکلی نیست

        2. سلام ببخشید یکبار گفتین اعتبار نداره یکبار گفتین اعتبار داره
          بالاخره چی با مدرک پیام نور میشه مطب زد؟

          1. سلام دوست عزیز
            بله مشکلی نیست

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید