نحوه عضویت در انجمن روانشناسی آمریکا

نحوه عضویت در انجمن روانشناسی آمریکا

انجمن روان‌شناسی آمریکا (APA) قدیمی‌ترین بنیادهای علمی روان‌شناسی در جهان است و یکی از بزرگترین نهاد های علمی و حرفه‌ای روان‌شناسان در آمریکا میباشد که فعالیت چشمگیری در زمینهٔ پیشرفت و گسترش علم روان‌شناسی در آمریکا و کانادا داشته است. اما نحوه عضویت در این انجمن مشهور روانشناسی چگونه است؟ در ادامه به بررسی این موضوع میپردازیم، با ما همراه باشید.

برای دریافت مشاوره های حرفه ای با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

درباره عضویت در انجمن روانشناسی آمریکا چه میدانید؟

انجمن روانشناسی آمریکا بزرگترین انجمن علمی روانشناسی در جهان است که در کشور های آمریکا و کانادا فعالیت دارد. در این انجمن دانشمندان، اساتید و بزرگان علم روانشناسی گرد هم آمده اند. هدف از این تشکیل این انجمن، ارتقا دانش روانشناسی و کمک به سلامت بیشتر جوامع بشری است. در راستای تحقق این اهداف، انجمن روانشناسی آمریکا فعالیت های گوناگونی دارد در زیر به برخی از این فعالیت ها اشاره کرده ایم:

  • از پروژه ها و تحقیقات روانشناسان حمایت می کند و از طرفی دیگر، این دانش را در بین عموم مردم رواج می دهد.
  • علاوه بر این، این انجمن، همانند یک انجمن صنفی عمل کرده و از حقوق متقابل روانشناسان و جامعه دفاع می کند.
  • این انجمن هر ساله تعداد زیادی مقالات علمی و نشریه چاپ می کند که به ارتقا علم روانشناسی کمک می کند.

این انجمن ابتدا تنها با حضور سی نفر تشکیل شد که رفته رفته به تعداد اعضا اضافه شد. به طوری که در حال حاضر تعداد اعضای این انجمن به بیش از 11 هزار تن می رسد. این انجمن با تمام انجمن های روانشناسی در جهان ارتباط دارد و دانش و اطلاعات به روز خود را با دیگر محافل علمی به اشتراک می گذارد. تمام روانشناسان در سراسر دنیا می توانند در این انجمن عضو شوند و از مزیت های آن بهره برند. در کشور ما نیز تعداد زیادی از روانشناسان علاقه مند به عضویت در این انجمن هستند. اما عضو شدن در انجمن روانشناسی آمریکا شرایطی دارد که در ادامه آن را مورد بحث و بررسی قرار می دهیم.


بیشتر بخوانید: شرایط دریافت پروانه نظام روانشناسی و مشاوره


مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

زیر شاخه های انجمن روانشناسی آمریکا کدامند؟

انجمن روانشناسی آمریکا از بخش های مختلفی تشکیل شده است که هر بخش یک فعالیت تخصصی را انجام می دهد. هر فرد می تواند با توجه به تخصص و رویکرد در روانشناسی در یکی از این بخش ها عضو شود و فعالیت کند. در حال حاضر انجمن روانشناسی آمریکا از 54 بخش تشکیل شده است برخی از بخش های این سازمان شامل موارد زیر است:

  • انجمن روانشناسی عمومی
  • انجمن روانشناسی بالینی
  • انجمن روانشناسی تجربی و علوم شناختی
  • انجمن آموزش روانشناسی
  • انجمن زیبایی شناسی و خلاقیت
  • روان شناسی مدرسه
  • روانشناسی آموزشی
  • رشد بزرگسالان و سالخوردگی
  • تاریخ روانشناسی
  • هیپنوتیزم روان شناختی
  • روانشناسی انسان گرایانه
  • روانشناسی ورزش، تمرین و عملکرد
  • روانشناسی اعتیاد
  • روانشناسی تروما
  • روان‌شناسی مشاوره
  • روان‌شناسی صنعتی و سازمانی
  • جامعهٔ روان‌شناسی مشاوره
  • روان‌شناسان در خدمات عمومی
  • روان‌شناسی نظامی
  • روان‌شناسی تجربی کاربردی و مهندسی
  • روان‌شناسی توان‌بخشی
  • روان‌شناسی مصرف‌کننده
  • روان‌شناسی نظری و فلسفی
  • تحلیل رفتار
  • پیشرفت روان‌درمانی
  • امور انجمن روان‌شناسی منطقه‌ای، ایالتی
  • ناتوانی‌های فکری و رشدی/ اختلالات طیف اتیسم
  • و…

 

همانطور که ملاحظه می کنید این انجمن در تمام حوزه های علم روانشناسی فعالیت دارد که شاهد پیشرفت های چشمگیری در هر کدام از این بخش ها بوده ایم. متقاضیان با انتخاب هر کدام از این بخش ها میتوانند اطلاعات وسیع و به روزی را دریافت کنند.


بیشتر بخوانید: شرایط و نحوه عضویت در سازمان نظام روانشناسی و اخذ پروانه اشتغال


نحوه عضویت در انجمن روانشناسی آمریکا

ثبت نام و عضویت در انجمن روانشناسی آمریکا کار چندان سختی نیست. علاقه مندان به عضویت در انجمن روانشناسی آمریکا می توانند به وبسایت این انجمن به آدرس اینترنتی: Apa.org مراجعه کنند. متقاضیان می توانند با وارد کردن اطلاعات شخصی خود همچون نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل، آدرس محل زندگی، سوابق تحصیلی و علمی و… درخواست خود را در این سامانه ثبت کنند. افرادی که دارای حداقل مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی باشند، در نهایت موفق به عضویت در این سازمان می شوند.چند نکته ی مهم که درباره نحوه عضویت در انجمن روانشناسی آمریکا وجود دارد که به قرار زیر است:

  • متقاضیان باید نوع عضویتشان را مشخص کنند. چرا که برای عضویت در این سازمان سطح های مختلفی وجود دارد که هر فرد با توجه به شرایط و پیش نیازهای لازم باید سطح متناسب با این شرایط را انتخاب کند.
  • موضوع دیگر این است که روانشناسان باید بخش مورد نظرشان را مشخص کنند. همانطور که در قسمت قبل گفتیم این سازمان از بخش های مختلفی تشکیل شده است. پس انتخاب زمینه حرفه ای به عهده خود داوطلبان است.
  • در زمان ثبت نام در سایت انجمن باید چند قدم را پشت سر بگذارید که طی آن باید اطلاعاتی درباره تخصص و رزومه علمی و همچنین خصوصیات فردی ارائه دهید. این اطلاعات باید دقیق و درست باشند پس در زمان ثبت اطلاعات نهایت دقت را داشته باشید.

لازم به تذکر است که داوطلبان برای ثبت عضویتشان در این سازمان باید هزینه ای پرداخت کنند که اغلب متقاضیان این هزینه را از خارج از کشور پرداخت می کنند اما موسساتی در کشور وجود دارند که این کار را برای شما انجام می دهند.

اعضای انجمن روانشناسی آمریکا از چه مزایایی برخوردارند؟
عضویت در انجمن روانشناسی آمریکا

اعضای انجمن روانشناسی آمریکا از چه مزایایی برخوردارند؟

پس از انجام ثبت نام، اطلاعات و درخواست شما بررسی می شود و در صورتی که مورد تایید انجمن باشد، می توانید به عضویت این سازمان درآیید و از مزیت ها و خدمات آن استفاده کنید.

تا به اینجا اطلاعاتی درباره عضویت در انجمن روانشناسی آمریکا و اهداف این انجمن ارائه دادیم. اما این سوال مطرح می شود که عضویت در این سازمان چه مزیت هایی برای روانشناسان به دنبال دارد. در ادامه برخی از این مزایا عنوان شده است:

  • یکی از مهمترین مزیت های این انجمن برای اعضا این است که افراد به منابع و نشریات علمی دسترسی دارند و می توانند از به روز ترین اطلاعات روانشناسی استفاده کنند و این اطلاعات را در حوزه کاریشان به کار گیرند.
  • این سازمان دوره های مختلفی را برگزار می کند. اعضای این انجمن می توانند در این دوره ها شرکت کنند و ضمن ارتقا دانش روانشناسی خود مدرک پایان دوره دریافت کنند.
  • روانشناسی که عضو این سازمان هستند میتوانند به راحتی با افراد درمانجو ارتباط برقرار کنند. درواقع این انجمن سیستمی را برای این کار راه اندازی کرده است.

بدین ترتیب سطح علمی روانشناسان بالاتر می رود و عملکرد آنها در جامعه بهتر می شود، همین امر به سلامت جامعه کمک می کند که یکی از مهم ترین اهداف این سازمان است. البته داوطلبان برای استفاده از این امکانات باید هزینه ای به عنوان حق عضویت سالانه پرداخت کنند.

جمع بندی

انجمن روان‌شناسی آمریکا یکی از بزرگترین نهاد های علمی و حرفه‌ای روان‌شناسان در ایالات متحده آمریکا و جهان میباشد، در این مقاله با این انجمن علمی و نحوه عضویت در آن آشنا شدیم، جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره های حرفه ای می توانید از طریق شماره زیر با کارشناسان با تجربه مرکز مشاوره آویژه در ارتباط باشید.

۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

نحوه عضویت در انجمن روانشناسی آمریکا

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 58 نظر:
  1. با سلام. دکتر غلامرضا میرزایی هستم و در زمینه استرس و تنظیم شناختی هیجان فعالیت پژوهشی دارم. سئوال ام این است که آیا می توانم جهت شرکت در دوره های انجمن APA که در آمریکا برگزار می شود می توانم ثبت نام کنم و دعوت نامه دریافت نمایم و جهت شرکت حضوری در دوره مربوطه به آمریکا سفر نمایم. با تشکر

    1. با سلام خانم سیری هستم جهت عضویت سازمان نظام روانشناسی امریکا با پرداخت ۱۰۰ دلار و از طریق عضویت در پروتال مربوطه می توانید درخواست دهید

  2. من از طریق مجموعه پرشین آپا عضویت انجمن روانشناسی امریکا رو دریافت کردم . خیلی راحت تر از اقدام از طریق سایت خود apa بود .

  3. سلام من دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران هستم ودر حال حاضر دانشجوی ارشدروانشناسی عمومی هستم من میتونم در انجمن روانشناسی آمریکا ثبت نام کنم ؟

    1. با سلام و وقت بخیر سیری هستم بله امکان پذیر میباشد هزینه عضویت ۱۰۰ دلار میباشد و سپس عضویت طبق مراحلی از طریق سامانه Apa.org حاصل میشود

  4. سلام من دانشجوی کارشناسی ارشد روانشناسی اسلامی گرایش مثبت نگر هستم دارم روی پایان نامه کار میکنم
    خواهشمندم من رو عضو انجمن روانشناسی آمریکا کنید

  5. سلام من ارشد روانشناسی بالینی ودارای پروانه نظام هستم آیا میتونم عضوانجمن امریکا بشم وهزینه سالیانه برای عضویت چقدر است واگر راهنمایی کنید شرایط دیگر ممنون میشم

  6. سلام.وقت بخیر.ارشد روان شناسی(مرتبط دو مقطع).حوزه روان شناس سرطان.۴ساله فعالیت دارم.و پژوهش هم انجام دادم.ایا انجمن مقالاتمون و اکسپت میکنه برای نشریه های انجمن؟

  7. من دوکتاب روان شناسی انگیزشی به نامهای روزی متفاوت ونگرش متفاوت نوشتم لیسانس علوم تربیتی هستم وسی سال در سمت مشاور مدرسه خدمت کردم وهمه دوره های مشاوره وروان شناسی رو پشت سر گذاشتم الان هم در یک کلینیک روان شناختی ومشاوره مشغول به کار هستم جدیدا هم با دستگاه tdcs کار میکنم برای رفع اختلالات روان شناختی وتوان بخشی خیلی راضی هستم آیا می تونم به عضویت انجمن روان شناسان آمریکا در بیام

    1. SSO.APA.ORGدر این سامانه برای عضویت درخواست دهید.

  8. سلام
    وقتتون بخیر
    من کارشناس روانشناسی بالینی هستم
    ایا میتونم عضو انجمن روانشناسان آمریکا بشم؟

    1. سلام وقت بخیر
      شرایط ثبت نام همانند عضویت در انجمن روان شناسی ایران می باشد و باید دو مدرک مرتبط در زمینه روان شناسی داشته باشید

  9. سلام .رحیم منشادیان. مولف کتاب های روان شناسی و منتقد فیلم

  10. سلام. کتاب بسیار عالی در روان شناسی آسیب شناسی روانی نوشته دکتر مهدی گنجی است.
    و کتاب دیگر خودم یادداشت هایی از روان شناسی

  11. سلام
    برای عضویت تنها با ارشد مشاوره می‌توان عضور انجمن امریکا شد ؟ من کارشناسی حسابداری، ارشد مدیریت و ارشد مشاوره دارم

  12. سلام.کتاب یادگیری انسان.
    اثر جان الیس اور مراد را به علاقه مندان روانشناسی توصیه می کنم.

  13. سلام بنده دکتر علی رفیعی روانشناس و روان درمانگر هستم
    بنده برای تکمیل زیر گروه های خود در انجمن روانشناسان آمریکا به ۴ نفر روانشناس در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد نیازمند هستم
    جهت اطلاعات تکمیلی
    رزومه خود رابه ایمیل زیر یا به آیدی زیر مراجعه فرمایید
    Ali_rafiei68@outlook.com

    dr_rafiei_ali@

  14. سلام ، من دانشجوی ترم‌۴ روانشناسی کارشناسی هستم میتونم عضو انجمن روانشناسان اروپاو امریکا بشم؟

    1. سلام بنده دکتر علی رفیعی روانشناس و روان درمانگر هستم
      بنده برای تکمیل زیر گروه های خود در انجمن روانشناسان آمریکا به ۴ نفر روانشناس در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد نیازمند هستم
      جهت اطلاعات تکمیلی
      رزومه خود رابه ایمیل زیر یا به آیدی زیر مراجعه فرمایید
      Ali_rafiei68@outlook.com

      dr_rafiei_ali@

  15. با درود
    من سوم اسفند ۱۴۰۰ توسط اقای دکتر علی رفیعی با شما آشنا شدم .
    ایشان تمام مدارک لازم را از من گرفتن . ولی دیگه خبری ازشون نشد .
    لطفا بفرمایید آیا اقای دکتر علی رفیعی همکار و یا رئیس شما هستند ؟

  16. سلام .در مورد روانشناسی تروما بسیار مطالب کم داریم ولی کتاب آسیب شناسی روانشنایسی دکتر مهدی گنجی برایاس DSM_5 مطالب زیادی در مورد تروما دارد و استاندارد است.پرورش اساتیدی که بتوانند این کتاب را خوب تددریس کنن هم بسیار مهم است و کتاب کامل و جامعه ای به نظر می رسد.

  17. اکثر کتاب هایی که در مقطع ارشد روانشناسی خوندیم اکثرا مطالب امریکایی است و به نوعی روانشناسی امریکایی است و نیاز است که در ایران کتاب هایی با نویسندگاه ایرانی نوشته شود و با فرهنگ ما بیشتر نزدیک باشد

  18. کتاب آسیب شناسی روانی به تالیف دکتر مهدی گنجی بسیار خوب است و کتاب خودم نیز به نام زمانی برای موفقیت که تلفیقی از روانشناسی مدرن و اجتماعی است را توصیه میکنم

  19. باعرض سلام ادب و احترام خدمت انجمن روانشناسی عمومی دانشجو کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی تحصیلات تکمیلی هستم دارم روی پایان نامه ام دارم کار میکنم هدف APA پاک سازی جامعه از معتادین و مشروبات الکلی ودخانیات و قلیان و سیگار محسوب می شود و قطع توزیع موادمخدر و روابط نامشروع در جوامع کاهش و تنشها و مشاجرات اخلاقی در جامعه و خانواده باید نقش اساسی رویکردها بررسی شود وفساد در بین جوامع غربی وشرق کاهش داد و بهبود زندگی روابط سالم زناشویی

    1. با سلام احترام به شما و پايان نامه زيبايتان .انشالله موفق باشيد

  20. باعرض سلام ادب و احترام خدمت انجمن روانشناسی عمومی دانشجو کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی تحصیلات تکمیلی هستم دارم روی پایان نامه ام دارم کار میکنم هدف APA پاک سازی جامعه از معتادین و مشروبات الکلی ودخانیات و قلیان و سیگار محسوب می شود و روابط نامشروع در جوامع کاهش و تنشها و مشاجرات اخلاقی در جامعه و خانواده باید نقش اساسی رویکردها بررسی شود وفساد در بین جوامع غربی وشرق کاهش داد و بهبود زندگی روابط سالم زناشویی

  21. باعرض سلام ادب و احترام خدمت انجمن روانشناسی عمومی من دانشجو کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی تحصیلات تکمیلی هستم دارم روی پایان نامه ام دارم کار میکنم هدف APA پاک سازی جامعه معتادین که به مشروبات الکلی ودخانیات و قلیان و سیگار و مواد مخدر روی می آورند برخورد وسوق دادن جامعه به سلامت روان و کاهش تنشها و مشاجرات اخلاقی در جامعه و خانواده و با والدین بدرفتار با فرزندان باید چه کرد باید نقش اساسی رویکردها بررسی شود وفساد در بین جوامع غربی وشرق کاهش داد و بهبود زندگی

  22. باعرض سلام ادب و احترام خدمت انجمن روانشناسی عمومی من دانشجو کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی تحصیلات تکمیلی هستم دارم روی پایان نامه ام دارم کار میکنم هدف APA پاک سازی جامعه معتادین که به مشروبات الکلی ودخانیات و قلیان و سیگار و مواد مخدر روی می آورند برخورد وسوق دادن جامعه به سلامت روان و کاهش تنشها و مشاجرات اخلاقی در جامعه و خانواده باید نقش اساسی رویکردها بررسی شود وفساد در بین جوامع غربی وشرق کاهش داد و بهبود زندگی

  23. سلام واسه عضویت انجمن مشاوره آمریکا هزینه چقدر هست و اقدامات لازم چی هست ؟

  24. سلام من ارشد مشاوره شغلی دارم لطفا بفرمائید چطور میتونم عضو انجمن مشاوره آمریکا بشم چه اقدامی لازم هست؟

  25. باعرض سلام ادب و احترام خدمت انجمن روانشناسی عمومی سرکار خانم سمیراخسروی دانشجو کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی تحصیلات تکمیلی مشغول به پایان نامه نویسی در سال 1393/3/30 کارشناسی پیوسته روانشناسی عمومی فارغ التحصیل شده است عضو انجمن روانشناسی عمومی آمریکا قرار بدهید

  26. سلام سال۱۳۹۳/۳/۳۰فارغ تحصیل شدم کارشناسی و درحال حاضر روی پایان نامه ارشد دارم کار میکنم مرا عضو انجمن روانشناسی عمومی امریکا قرار دهید

  27. باعرض سلام ادب و احترام خدمت انجمن روانشناسی عمومی من دانشجو کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی تحصیلات تکمیلی هستم کارشناسی پیوسته روانشناسی عمومی فارغ التحصیل شدم روی پایان نامه ارشد دارم کار میکنم هدفAPA کاهش تنشها و مشاجرات اخلاقی در جامعه و خانواده باید نقش اساسی رویکردها بررسی شود وفساد در بین جوامع غربی وشرق کاهش داد و بهبود زندگی

  28. باعرض سلام ادب و احترام خدمت انجمن روانشناسی عمومی من دانشجو کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی تحصیلات تکمیلی هستم کارشناسی پیوسته روانشناسی عمومی فارغ التحصیل شدم روی پایان نامه ارشد دارم کار میکنم هدفAPA کاهش تنشها و مشاجرات اخلاقی در جامعه و خانواده باید نقش اساسی رویکردها بررسی شود وفساد در بین جوامع غربی وشرق کاهش داد

  29. باعرض سلام ادب و احترام خدمت انجمن روانشناسی عمومی من دانشجو کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی تحصیلات تکمیلی هستم روی پایان نامه ام دارم کار میکنم کارشناسی روانشناسی عمومی بودم و فارغ التحصیل شدم حوزهAPAهدف کاهش تنشها و مشاجرات اخلاقی در جامعه و خانواده باید نقش اساسی رویکردها بررسی شود وفساد در بین جوامع غربی وشرق کاهش داد

  30. سلام.
    با کارشناسی ارشد مشاوره هم میتونیم عضو انجمن روانشناسی آمریکا بشیم؟

    1. سلام. بله میتوانید با پرداخت هزینه حق عضویت داشته باشید.

  31. سلام چطور بايد پول رو واريز كنيم و اينكه بايد مدارك رو هم ترجمه كنيم ؟؟

    1. سلام
      باید از شرکت هایی که میتونن واریز پول رو انجام بدهند پیگیری کنید

  32. سلام آیا apa برای اعضاء کارت عضویت فیزیکی یا آنلاین روانشناسی صادر میکنه؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله ولی با توجه به شرایط کشور ما امکان دریافت وجود ندارد و مگر درصورت داشتن اقامت آمریکا

  33. عضویت در این مجموعه می تونه باعث انتشار رایگان یا سریع تر مقالات بعد ار داوری بشه؟

    1. سلام دوست عزیز
      مزایای دسترسی سریع تر از بقیه به مقالات از امتیازات اصلی است

    2. دانشجوى ترم اول ارشد روانشناسى ميتونه عضو انجمن روانشناسان امريكا بشه؟يا حتما بايد مقطع ارشد تموم بشه؟

  34. با سلام مطالب ارزنده بوده است ولی اعلام مبلغ سالیانه را برای عضویت در انجمن روانشناسی در امریکا را ذکر بفرمایید بسیار عالی می‌باشد ‌متشکرم از پاس زحمات شما

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید